Alioşa

16/11/2014

ROMANIA-i TARA mea si-mi dau VIATA pentru EA !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:29 am

Motto:

„PATRIA  se cheamă norodul, iar nu tagma jefuitorilor”! Tudor_Vladimirescu

:Harta ROMÂNIEI  pe PROVINCII istorice.0-0-ROMANIADrapelul TARII mele, ROMANIA !

Astazi 16 noiembrie 2014,intre orele 07.00-21.00 , 18.281.625 de  ROMANI din TARA si  din DIASPORA,

isi vor  alege stampdintre cei doi candidati ajunsi in turul II de scrutin,VVPontaKW Iohannis    PRESEDINTELE pentru urmatorii 5 ( cinci ) ani !clappinghat

DOAMNE, ocroteste-i pe ROMANI !

O zi minunata !PACE si liniste sufleteasca !la-a-40-a-aniversare-a-absolvirii-scolii-mil-de-ofiteri-1972-2012-ramnicu-valcea

Aliosa.

13 comentarii »

  1. Chiar după acest comentariu, mă îmbrac și mă duc la vot.
    Doar o dată la cinci ani avem ocazia de a-l alege pe cel care să ne reprezinte, iar mulți dintre noi fac eforturi mari pentru a-și exprima opțiunea.
    Ciudat este că tocmai cei care o pot face mai ușor, nu merg la vot.
    Și totuși, sper ca prezența la urne să fie astăzi de circa 60%, așa cum estimam în primul tur. Doamne ajută!
    O duminică plină de înțelepciune îți doresc, dragă prietene, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 16/11/2014 @ 9:46 am | Răspunde

    • ” Chiar dupa acest comentariu …”
      inchid laptopul, ma imbrac si plec si eu la VOT ! 🙂
      Iti marturisesc sincer ca am FOST la VOT de fiecare data când s-au organizat alegeri
      locale, parlamentare, europarlamentare si referendumuri ……………
      Dumnezeu m-a tinut SANATOS si NU am LIPSIT de la nici o VOTARE !!! 🙂 🙂 🙂
      Dupa ce voi introduce buletinul de vot in urna din sectia de votare la care sunt arondat,
      ma voi PLIMBA prin TOT ORASUL si voi POPOSI cateva minute in FATA fiecarei SECTII de VOTARE
      ca sa vad si sa aud ce se intampla in jurul acelor locatii iar daca VOI CONSTATA NEREGULI,
      le voi sesiza IMEDIAT la 112 caci EU , nefiind SLUGA niciunui candidat din cei doi,
      as VREA ca in final sa fie ascultata si respectata VOINTA ALEGATORILOR
      si nicidecum a impostorilor si manipulatorilor ! 🙂
      In final ,am insa si un mesaj pentru toti cei care MANIPULEAZA alegatorii nehotarati inca cu cine sa voteze si PROSTESTE prostimea indoctrinata cu promisiuni si manele
      sa voteze pe unul sau celalalt dintre cei doi candidati :
      – Sa-i ia dracu’ !!! 🙂 🙂 🙂
      Si eu iti doresc o duminica frumoasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 16/11/2014 @ 10:11 am | Răspunde

      • Tocmai am venit și țin să subliniez că am o nouă ștampilă pe spatele buletinului.
        Din păcate am fost singurul votant în acel moment,
        dar la ieșire am văzut venind o mulțime de romi, cu copii cu tot.
        Să ne exprimăm și noi opțiunea, doar n-o să-i lăsăm pe țigani să ne aleagă conducătorii!
        Să fii iubit și fericit, Alioșa! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 16/11/2014 @ 11:17 am

      • Ma bucur ca ai fost la vot dar si pentru ca ai venit si pe pagina mea !
        Eu nu am fost singurul votant pentru ca, la VOT
        nu MARAMURESU e ” fruncea ” 🙂
        ci TELEORMANUL !!! 🙂 🙂 🙂
        Cat despre romii care mergeau la VOT cu copii cu tot,
        daca NU ma inseala memoria, chiar Basescu i-a indemnat VINERI( 14/11) seara sa mearga la vot spunandu-le :
        – ” Basisti, iesiti la vot contra PONTA ” !!! 😦 😦 😦

        O seara cat mai frumoasa , Petru ! 🙂
        Aliosa.

        PS !
        Daca vrei, poti citi si ultimul meu comentariu………………….

        Comentariu de Aliosa — 16/11/2014 @ 7:16 pm

  2. @ ALL !!!
    Ca sa nu va plictisiti,
    mai intai cititi
    apoi vizionati
    si va minunati ! 🙂

    Londra se pare sa „sufere” cel mai mult de expansiunea musulmana.
    De curand am am vazut un videoclip foarte virulent legat de aceasta chestiune.
    Dupa ce cititi bancul vizionati-l ! 🙂

    Un musulman devotat se urcă într-un taxi si îi cere şoferului să închidă radioul
    pentru că este împortiva religiei lui să asculte muzica.

    – Cum aşa, zice şoferul, dar voi aveţi muzică.
    – Da, zice musulmanul, dar pe vremea Profetului, nu era muzică vestică. Asta este muzica necredincioşilor…

    Şoferul se conformeaza şi închide radioul, apoi trage maşina pe stânga (pentru că era în Londra),
    se dă jos şi deschizand uşa pasagerului, îi spune:

    – Atunci dă-te jos şi aşteaptă o cămilă, ca pe vremea Profetului tău nu erau taxiuri!!! 🙂 🙂 🙂


    Ti-a placut ?
    Gata, mergi la VOT ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 16/11/2014 @ 10:19 am | Răspunde

  3. please follow me back,thanks

    Comentariu de hargakosmetikmurah — 16/11/2014 @ 2:24 pm | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Am votat pana in pranz si-apoi, am plecat hai-hui prin oras sa iau ” pulsul strazii ” ! 🙂
    Chiar la vreo 25-30 de metri de sectia de votare la care am fost arondat,
    am remarcat o limuzina cu nr.de Bucuresti si-n jurul ei un tip ( inalt, bine imbracat
    de parca era unul din SPP-istii lui Basescu cand a mers azi la votare )
    pe care l-am dibuit imediat ca nu-i din partea locului
    ( orasul fiind mic ii cunosc dupa figura pe toti barbatii …….) si care , in timp ce vorbea cu cineva la telefon,
    se uita de jur imprejur de parca ar fi asteptat pe cineva ,
    Sectia de votare fiind amplasata intr-o scoala generala, are in fata ei amenajat un mic parculet
    cu banci pentru elevii care chilesc zilnic de la ore 😦 si locuri de joaca pentru copiii parintilor plecati la munca in strainatate .
    Cum afara era frumos, parculetul pustiu iar timpul la dispozitia mea nelimitat,
    m-am asezat pe o banca situata la umbra unor pomi decorativi ca sa ma odihnesc pentru cei care m-ar fi intrebat ce fac acolo,
    dar intentionat pentru a-l urmari pe furis pe acel individ care , terminand de vorbit la telefon a intrat in masina personala…..
    Din cand in cand, cate o familie trecea indiferenta pe langa banca pe care stateam , indreptandu-se spre sectia de votare.
    Am stat asa pret de cateva minute si fiindca tipul tot in masina era, mi-am zis in gand ca poate-i vreun ” ofiter acoperit ”
    trimis de Basescu Traian sa vada daca INDEMNUL lui de vineri seara :
    – ” Basisti, iesiti la vot contra Ponta ” se materializeaza sau nu. si ca
    ar fi mai bine sa plec sa-mi vad de-ale mele ca si asa, la o adica, nu pot face nimic in TARA unde justitia este la mana lu’peste-prajit ! 😦
    Am mai colindat cateva minute dupa care, intalnindu-ma cu un fost coleg de serviciu, pensionar ca si mine si care locuieste in alta localitate ,
    ne-am dus la un restaurant si am discutat despre ale tineretii noastre valuri caci de politica si el si eu ne-am cam saturat ! 😦
    Ajuns acasa pe la ora 16.30 am deschis laptopul,” am dat o fuga ” 🙂 in DIASPORA sa vad ce se intampla pe acolo,
    am accesat mai multe sitte-uri de STIRI vis-a-vis EXIT-POLL -urile orei 16.00 si am aflat ca :
    – prezenta la urne la ora 16.00 a fost de 44,50 %;
    – VICTOR PONTA obtinu-se 56% iar KLAUS IOHANNIS 46 % !!! 🙂 🙂 🙂
    Ce se va intampla pana la ora 21.00 doar DUMNEZEU stie ! 🙂
    Ce se va intampla peste noapte mai ales in DIASPORA,
    doar Basescu va sti si Elena Udrea care a PLECAT SPECIAL la PARIS ca sa VOTEZE !!! 😦 😦 😦
    Cine va fi PRESEDINTELE ROMANIEI ??? 😦 😦 😦
    Vom afla cand SE VOR CENTRALIZA si NUMARA toate voturile din TARA si din DIASPORA la BEC
    si mai sigur si OFICIAL , in momentul cand Biroul Electoral Central va da publicitatii
    REZULTATELE FINALE ale alegerilor prezidentiale din ROMANIA anului 2014 ! 🙂
    Pana atunci insa, va invit sa audio-vizionati ceva de EXCEPTIE ! 🙂

    O seara placuta ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 16/11/2014 @ 7:11 pm | Răspunde

  5. Da, este o zi nespus de tensionată. Am votat evident.
    Poate se va termina odată cu vrajba asta dintre noi, oamenii aceleeaşi ţări.
    Te rog Alioşa, citeşte comentariul meu de aici:
    http://printreextreme.wordpress.com/2014/11/15/declaratia-de-la-cluj/#comment-20520

    Comentariu de StropiDeSuflet — 16/11/2014 @ 8:13 pm | Răspunde

    • Buna seara !
      Bine ati revenit pe blogul meu ! 🙂
      Din pacate, indiferent de cine va castiga Presedintia ROMANIEI dintre cei doi candidati ajunsi in turul doi de scrutin,
      ” VRAJBA ASTA DINTRE NOI,OAMENII ACELEEASI TARI ” ,
      Nu se va TERMINA niciodata ! 😦
      VRAJBA si URA bagata de Traian Basescu in cei ZECE ani de mandat,
      NU SE VA SFARSI NICIODATA , dar absolut NICIODATA ! 🙂
      O spun cu mare durere in suflet caci cunosc SUTE de cazuri de familii INVRAJBITE de maleficul personaj
      care, chiar la aceasta ORA, face PRESIUNI asupra GUVERNULUI ROMANIEI
      ca sa PRELUNGEASCA TIMPUL de votare in DIASPORA pana la ora 24.00 ,
      chipurile ca sa VOTEZE toti romanii din strainatate dar in realitate,
      ca maine sa CONTESTE la BEC si CCR alegerile din turul doi de scrutin
      ca SA LE ANULEZE pe mortiv de INCALCAREA a Legii Electirale ( a REGULILOR de VOTARE in timpul VOTARII : ! 😦
      Am citit comentul dvs.de acolo……….
      O seara edenica va doresc! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 16/11/2014 @ 8:47 pm | Răspunde

  6. Domnul Aliosa, am rugamintea suprema sa va opriti din critica pe cei care sunt impotriva clanului P.S.D
    Dvs va ganditi doar la pensia pe care o primiti si nu va intereseaza de copiii care nu au un viitor. Am fost si eu militar, nu ofiter ca dvs dar indiferent de grad, va asigur ca desi si am plecat din armata cu gradul de plutonier, intodeauna am tinut cu dreptatea si poate ca asta este singurul motiv ptr care acum sunt civil.
    M-ati criticat si m-ati amenintat cu D.N.A ul cand am scris ca reprezentantii lui Ponta mi-au dat 20 de lei ca sa sustin psd-ul. Va asigur ca nu ma cautat nimeni de la d.n.a si nici nu am probleme politice.
    Sunt cetatean roman si asa voi ramane chiar daca dvs a-ti convinso si pe sotia mea (doareuilleana) sa voteze pe Ponta.
    Sincer sa fiu imi este rusine ca dvs ca ofiter aveti mentalitate care doar va repreinta si atat.
    Va doresc sa acceptati ideea ca sunte-ti un comunist si nimeni nu va poate schimba ideile.
    Mi-ar place sa recunosteati unde a-ti fost pe 22 decembrie 1989. Eu am fost in Timisoara ca subofiter pe un T.A.B si am tras in populatie in urma unui oridin al unui ofiter asa cum ati fost dvs.
    Recunosc si stiti foarte bine ca daca nu executam oridinul eram impuscat. Dvs unde erati in aceatsa perioada?
    Da, stiu ca nu ve-ti aproba acest comment insa seara cand va culcati, ganditi-va la intrebarea mea.Sunt oameni care nu isi pot mangaia nepotii ptr ca au murit, in schimb dvs va laudati ca sunte-ti bunic. Sa va fie rusine ca inca mai aveti tupeul oridinar sa manipulati lumea.
    Poate ca este timpul sa va caute dna-ul pe dvs si nu pe mine.

    Comentariu de Petrica — 17/11/2014 @ 4:07 am | Răspunde

  7. Va asigur 100% ca, campania dvs pro ponta am inregistrat-o cu Camtasia si daca vreti necazuri va asigur ca filmul va ajunge undeva unde o sa va sechestre pensia.
    Recunoate-ti ca aveti mentalitatea comunista. Trage-ti frana de mana domnul aliosa si bucurati-va de pensia care o aveti.
    Va promit ca eu personal am sa va chem in instanta si ve-ti plati in fiecare luna o suma mult mai mare decat castigati acum.
    Opriti-va si atat.
    O seara buna sa aveti si face-ti in asa fel incat sa nu va demasc in fata nepotilor. Nu trimite-ti mesaje private celor de pe wordpress ptr ca nu face-ti altceva decat sa deveniti sluga psd-uli

    Comentariu de Petrica — 17/11/2014 @ 4:20 am | Răspunde

    • Domnule plutonier Petrica ,
      ti-am aprobat spre publicare aceste mizerii calomnioase ca sa vada intreaga lume virtuala inclusiv SOTIA dumitale
      cat de ” dibaci” este sotul ei , un fost subofiter al Armatei ROMANIEI
      – in a ACUZA ca ti-am CONVINS virtual sotia sa-l voteze pe Victor Ponta 🙂 ;
      – in a se AUTODENUNTA ca in 22 decembrie 1989 ca subofiter pe un T.A.B. ai TRAS ………”
      in populatie in urma unui ordin al unui ofiter … ” 🙂 🙂 🙂
      – in a stapani LIMBA ROMANA si REGULILE ei GRAMATICALE 🙂
      …sunt atat de multe greseli incat as pierde prea mult timp sa le enumar…
      – cand ai spus in scris ca AI PRIMIT 20 de lei mita electorala de la oamenii PSD ,
      eu nu te-am amenintat ci te-am intrebat daca inca nu te-a cautat D.N.A.
      (chiar daca se foloseste prescurtarea, tot cu majusule se scrie ) 🙂
      – nimeni nu o sa-mi ” SECHESTRE pensia ”
      caci PENSIA este un DREPT PRIVAT si nu un imobil sau un animal turbat ce poate fi ” SECHESTRAT ” 🙂 🙂 🙂
      – in a AMENINTA si SANTAJA ……………
      – in a-ti demasca INVIDIA, FRUSTRAREA si GELOZIA vis-a-vis de faptul ca sotia dumitale ??? posteaza pe blogul meu comentarii, like si imagini cu dedicatie iar pe blogul
      http://insufletulmeu.wordpress.com/
      nu posteaza nimic ! 😦 Ai CURAJ sa ne spui DE CE nu POSTEAZA NIMIC ??? 😦 🙂 😦
      – in a arata intregii lumi din blogosfera STUPIDITATEA afirmatie 😦
      precum ca ti-am CONVINS virtual SOTIA sa VOTEZE cu Ponta ………………..
      Ma opresc insa aici caci deja mi s-a facut greata de minciunile, calomniile ,stupiditatile si incultura dumitale .

      Comentariu de Aliosa — 17/11/2014 @ 7:41 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

