Alioşa

21/11/2014

Ceva interesant doar pentru cine este interesat (a) !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 1:53 pm

Dati clic pe link-ul de mai jos si daca veti avea rabdare, veti fi rasplatiti cu multe si interesante informatii ! 🙂

http://www.worldometers.info/ro/

Vizionare calma !  🙂

Daca cele vazute in clipul de mai sus nu v-au produs nici o reactie, atunci,

executati cele spuse de  vocea instructorului din clipul ce urmeaza  !  🙂

62961c81

Succes si voie buna !  🙂

Daca nu am reusit sa  particip la lansarea cartii

” ANOTIMPURILE ”  opera Doamnei AURORA GEORGESCU,

cu care port virtual un fructuos dialog,

prin stradania domnului Dumitru Dragon, am vazut si auzit tot ce s-a petrecut acolo la Targul International de Carte ” GAUDEAMUS” de la BUCURESTI !!! clappinghat

Multumim Domnule Dumitru Dragon pentru realizarea si publicarea videoclipului !  🙂

Multumim si Doamnei Bianca Brad pentru frumoasa prezentare     🙂

Multumim Doamna AURORA GEORGESCU

pentru  bucuria  facuta COPIILOR  acum in prag de Mos NICOLAE !     🙂

Sa ne traiti ani multi si fericiti si multe alte CARTI sa ne oferiti !    🙂

Cu stima si respect,

Aliosa.

21 comentarii »


  1. Schöne Videos wünsche ein gutes Wochenende liebe Grüße Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 21/11/2014 @ 2:21 pm | Răspunde

    • Vielen Dank fur Ihren Besuch und Kommentar, Gislinde ! 🙂

      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/11/2014 @ 2:32 pm | Răspunde

  2. Weekend placut va doresc. Multumesc pentru trandafir Gislinde <3. O postare interesanta si cu lucruri bune de insusit, multumesc. Pentru prietenii de pe aceasta pagina cu tot dragul va las o cafeluta
    http://s1112.photobucket.com/user/beta52/media/Dimineata%20si%20cafeluta/5f9f68bdedf83256c2d0dc8fbefd2dd1.gif.html

    Comentariu de Beta — 22/11/2014 @ 1:58 am | Răspunde

    • Multumim si noi, Beta !

      O saptamana frumoasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/11/2014 @ 9:08 pm | Răspunde

  3. Și eu o susțin și o admir pe doamna Aurora Georgescu,
    al cărei har este împărtășit prin poeziile foarte apreciate de copii și oameni mari.
    Mă bucur că ai postat clipul cu lansarea cărții dumneaei, fiindcă nici eu n-am putut să fiu de față.
    Un weekend superb îți doresc, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 22/11/2014 @ 9:43 am | Răspunde

    • Ma bucur ca suntem de acord in privinta Doamnei AURORA GEORGESCU
      o persoana virtuala onesta, cu credinta in Dumnezeu, iubitoare de frumos si de COPII
      ce are-o CASA VIRTUALA primitoare , calduroasa si plina de aer curat nu infestat de politica ! 🙂
      Intre noi fiind vorba 🙂 🙂 🙂 despre CARTEA ta, ” REVOLTA din OGRADA ” , ce ne mai poti spune ?
      Va iesi sau nu de sub tipar la sfarsitul acestei luni asa cum sperai pe la inceputul ei ( lunii ) ?
      Unde ti-ai propus sa se faca LANSAREA ei ? 🙂
      Daca intrebarile de mai sus sunt indiscrete, te rog sa ma scuzi ! 😦
      Raspunsul la ele nu este obligatoriu ! 🙂
      Alegerea iti apartine ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/11/2014 @ 10:34 am | Răspunde

  4. Văd că cei doi graficieni cu care m-am înțeles să-mi facă desenele la „Revolta din ogradă” sunt prea ocupați pentru a-și respecta promisiunile. S-ar putea să solicit unei edituri din Baia Mare un alt desenator, pentru a-mi putea îndeplini visul. Am să te țin la curent cu evoluția situației.
    S-auzim numai de bine, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 22/11/2014 @ 11:38 am | Răspunde

    • Probabil ca cei doi graficieni au la ora actuala ” oferte ” mult mai tentante
      daca nu cumva roiesc in jurul proaspatului ” uns” de CCR sa -i faca lui ” oarece ” 🙂 desene ……………
      Multumesc pentru raspuns si ideea de a ma tine la curent cu evolutia situatiei ! 🙂
      S-auzim si de BINE ca din 2004 incoace, aud numai de RAU din cauza lui base-balalau ! 😦
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/11/2014 @ 2:57 pm | Răspunde

      • De fapt e dimpotrivă, dragă prietene. Amândoi erau, și cred că mai sunt, supuși influențelor PSD-iste și e greu să facă față schimbărilor care se produc în societatea noastră. Îi înțeleg și îi compătimesc, totodată.
        Să ai o duminică nespus de bună, Alioșa! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 23/11/2014 @ 9:53 am

  5. http://www.worldometers.info/ro/
    -Da,interesant!!! O zi fericita iti doresc,Aliosa!

    Comentariu de ane — 22/11/2014 @ 12:53 pm | Răspunde

    • Buna, Ane !
      Multumesc frumos pentru vizita, apreciere, like si urare ! 🙂

      Weekend fericit ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/11/2014 @ 1:54 pm | Răspunde

  6. Impresionată de generozitatea cu care îmi promovaţi imaginea şi pentru aprecierile remarcabile pe care le faceţi mie şi scrierilor mele vă mulţumesc şi vă rămân profund recunoscătoare.
    Efectiv sunt copleşită şi nu găsesc cuvinte îndeajuns de încăpătoare încât să cuprindă mulţumirile ce vi le aduc.
    Vă urez tot ce poate fi mai bun şi mai frumos pentru dumneavoastră .

    Comentariu de StropiDeSuflet — 22/11/2014 @ 2:48 pm | Răspunde

    • Stimata Doamna ,Aurora !
      Am vizionat si audiat cu mare atentie videoclipul postat iar cuvintele ce mi-au iesit din minte,
      sunt prea sarace ca sa poata reflecta starea de bine ce m-a cuprins la sfarsitul reportajului ! 🙂
      Mi-a placut tot ce-am vazut si auzit si fara a sta mult pe ganduri, am facut ce-ai vazut ! 🙂
      Si eu va urez tot ce poate fi mai bun si mai frumos pentru dumneavoastra
      iar daca veti mai avea vreo LANSARE de CARTE la BUCURESTI sau oriunde veti dori,
      cu siguranta voi participa si eu ! 🙂
      O seara cat mai placuta ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/11/2014 @ 7:37 pm | Răspunde

      • Sper să fie multe lansări de acum înainte, sănătoşi să fim ! Vă mulţumesc încă o dată şi vă asigur de toată stima şi preţuirea mea.

        Comentariu de StropiDeSuflet — 22/11/2014 @ 10:50 pm

      • Sa va ajute Dumnezeu ! 🙂
        Iar eu sper din toata inima sa particip la urmatoarea lansare ! 🙂
        O duminica frumoasa ! 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 23/11/2014 @ 10:29 am

  7. *hąρρ¥ ώ€€Ќ€ɲď❤

    Comentariu de Simona — 22/11/2014 @ 4:36 pm | Răspunde

    • Grazie , Simona ! 🙂
      Happy Weekend anche a te !!! 🙂 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/11/2014 @ 7:38 pm | Răspunde

  8. Merci Aliosa pour ce joli billet et les belles vidéos. C’est très agréable.
    Bon week-end.

    Comentariu de Denise — 22/11/2014 @ 4:51 pm | Răspunde

    • Bonjour, Denise!
      Bienvenue sur mon blog! 🙂
      Heureux que vous avez la page où vous voulez! 🙂
      Puisque vous avez la patience et la volonté de rechercher le blog de l’archive,
      Vous trouverez d’autres messages que vous aimez ou! 🙂
      Merci de votre visite et commentaire!

      Bon week-end! 🙂
      Avec la sympathie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/11/2014 @ 7:47 pm | Răspunde

  9. Ci incrociamo, Aliosa. Un passaggio per leggere i tuoi post colorati e ricchi di video.
    Serena sera
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 22/11/2014 @ 8:00 pm | Răspunde

    • Ciao, Gian Paolo!
      Siamo in modo permanente sia su Internet e nella vita! 🙂
      E ‘importante per ottenere un cuore dignitosa e puro! 🙂
      Ma non si allude a parlare in generale! 🙂
      Una bella domenica, amici virtuali che siete migliaia di miglia da me
      ma in un luogo difficile caro a me in molti modi! 🙂
      Aliosa

      Comentariu de Aliosa — 23/11/2014 @ 10:30 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

