Alioşa

27/11/2014

La Multi Ani, ANDREI, de Sfantul ANDREI !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:52 am

Motto:

” Un bebeluş este opinia lui Dumnezeu că lumea trebuie să meargă mai departe ” ! Carl Sandburg.

In 26 septembrie 2013  la orele 14 si 25 de minute, la un anume spital din Bucuresti , s-a nascut ANDREI, nepotelul meu din partea fiului !   🙂 De ce  ANDREI ?  Raspunsul este simplu : ANDREI este un nume ROMANESC  foarte frumos si se sarbatoreste  in fiecare an  pe 30 NOIEMBRIE , in Duminica a 30-a dupa Rusalii, cand crestinii ortodocsi il serbeaza pe Sfantul Apostol ANDREI,cel Intai chemat , Ocrotitorul ROMANIEI !  Intrebat cate goluri da STEAUA lui CHELSEA,ANDREI  arata PATRU degete ! ma numesc ANDREI12-12-2013andrei-stelistu3-andrei 19-12-2013andrei-la-golul-trei-al-steleiandrei-la-taierea-motului-27-09-2014busteniAndreiut razand..bunicuBuon Natale, Andreiandrei-la-aniversarea-a-10-luni-de-la-nastereoct 2014la-multi-ani-andreiOct 2014 2Andreiut razand..oct 2014, 3,Sfantul ANDREI

Legenda spune ca  Sfantul Apostol  ANDREI  este STAPANUL lupilor , fiind cel care ii protejeaza pe oamnii atacati de aceste animale ! Sfantul ANDREI se celebreaza si pentru ca lupii sa nu se apropie de gospodarii sau de oamenii care calatoresc . SAREA descantata si ingropata sub usa de la grajd in seara premargatoare Sfantului ANDREI se dezgroapa de SANGIORZ ( 23 aprilie ) de Sfantul GHEORGHE strabunicul lui ANDREI ) si se da la VACI pentru a fi protejate de lupi si de alte rele . In ziua Sfantului ANDREI, mai spune traditia romaneasca, FEMEILE nu trebuie sa se spele si sa se pieptene , COPIII,pun la inmugurit si inflotit ramuri de mar,par sau prun pentru a le folosi drept sorcova,de Sfantul VASILE, iar FETELE si FLACAII pun grau la incoltit , iar cel al caruia va creste mai mare si mai frumos, va fi cel mai norocos in acel an !!! Anul acesta , de Sfantul Apostol Andrei, cel Intai chemat, Ocrotitorul ROMANIEI ,micutul meu nepotel ANDREI ( un an si doua luni )  🙂   🙂   🙂    va fi  felicitat  si imbratisat cu toata dragostea nu numai de parinti si nasii de botez dar si de amnadoua BUNICUTELE si amandoi BUNICII care se vor  intrece in daruri si pupaturi .

ANDREI, 30-11-2014 ora 09.00,acasa.Andrei cu cadoul de la Bunica JENI, 30-11-2014 !Andrei,30-11-2014 dupa DEJUN !Bunicul si Nepotul, 30-11-2014,dim.,acasa.ANDREI de Sfantul ANDREI , 30-11-2014.De Sfantul ANDREI , 30-11-2014 !NASA si FINUL ,30-11-2014!La Multi Ani, ANDREI !

Domniilor voastre, stimate  cititoare

si stimati cititori  care veti fi virtual alaturi de nepotelul meu ANDREI de Sfantul Apostol Andrei, multa sanatate ,PACE si liniste sufleteasca   din partea subsemnatului, Aliosa. PS !!! Imi face o deosebita placerea sa ANUNT  vizitatoarelor si vizitatorilor blogului meu  ,ca astazi  27 noiembrie 2014,  am intrat in posesia minunatei CARTI  intitulata ” ANOTIMPURILE ”   , autor, Doamna Invatatoare AURORA GEORGESCU ,

http://StropiDeSuflet.wordpress.com/

ce mi-a fost expediata  din initiativa Domniei Sale, pentru nepotelul meu ANDREI cu ocazia Zilei Onomastice, harazita de DUMNEZEU, in memoria Sfantului Apostol ANDREI, cel Intai chemat, Ocrotitorul ROMANIEI  de la origini, in PREZENT si-n VIITOR asijderea !  🙂

Cu stima, prietenie si pretuire,

Aliosa.

29 comentarii »

  1. Foarte drăguț e nepoțelul tău, Andrei, și trebuie să recunoști că-ți seamănă!
    Îmi face plăcere să-i urez și eu, anticipat, multă sănătate și la mulți ani fericiți! 🙂
    Să petreceți mulți ani împreună și să-i spui povești frumoase, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 27/11/2014 @ 8:03 am | Răspunde

    • Buna dimineata, Petru !
      Multumesc frumos pentru vizita matinala si urari ! 🙂
      Asta imi doresc si eu : sa petrec multi ani impreuna cu nepotelul ANDREI ,
      sa-i citesc POVESTI frumoase,
      inclusiv din CARTEA ta ” Revolta din ograda ” 🙂 🙂 🙂 ce urmeaza sa iasa de sub tipar,
      si din CARTEA ” ANOTIMPURILE ” sub semnatura doamnei AURORA GEORGESCU
      pe care am primit-o in DAR acum inainte de Mos NICOLAE prin posta romana …………..
      O zi frumoasa si-apoi,

      un week-end cel putin la fel ca al meu alaturi de cei dragi nepotelului ANDREI ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/11/2014 @ 8:32 am | Răspunde

  2. @ ALL !!!
    Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii
    care urmeaza sa treaca pe aici,
    doar ganduri bune, sanatate si numai bucurii ! 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 27/11/2014 @ 9:31 am | Răspunde

  3. Frumos flăcău!!!
    La mulți anișori frumoși și sănătoși!

    Comentariu de sweet & salty... psihologul de serviciu — 27/11/2014 @ 11:17 am | Răspunde

    • Una LUME spune, ca seamana cu MINE ! 🙂
      Multam pentru vizita si urari ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/11/2014 @ 6:11 pm | Răspunde

  4. La mulţi ani! Să vă trăiască şi să fie sănătos! 🙂

    Comentariu de natycalinescu — 27/11/2014 @ 12:14 pm | Răspunde

    • Sa dea Domnul, Naty ! 🙂
      Sa-ti dea si TIE toate ce-ti doresti ! 🙂

      Aliosa..

      Comentariu de Aliosa — 27/11/2014 @ 6:12 pm | Răspunde


  5. Oh was für schöne Bilder ist so süss,wünsche dir einen glücklichen Donnerstag lieber Gruß von mir Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 27/11/2014 @ 12:48 pm | Răspunde

    • Ihren Wertschätzung zu füllen mein Herz mit Freude und dafür,
      ehrlich gesagt, ich danke Ihnen! 🙂
      Ein schönes Wochenende! 🙂

      Mit freundlichen Grüßen,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/11/2014 @ 11:42 am | Răspunde

  6. Buon Pomeriggio ABBRACCI!

    Comentariu de Simona — 27/11/2014 @ 6:07 pm | Răspunde

    • Grazie, Simona ! 🙂
      Buona giornata !! 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/11/2014 @ 11:46 am | Răspunde

  7. Sa va traiasca nepotelul. Multi ani fericiti impreuna si binecuvantati, ca sa -i fie viata lina fara nori. Una lume spune ca va seama. Printre acestia sa stiti ca sunt si eu si dovada o aveti la indemana , poate din modestie sau prea multa mandrie nu recunoasteti ca va seama. Poza unde-l tineti in brate este f.graitoare acolo oricine priveste vede un domn Alexandru la maturitate si unul (desi-l cheama Andrei :D) cand era mititel. Inteleg ca deja postarea facuta are motiv de petrecere si sa nu ramaneti dator deja ne faceti bucuria de a vedea imagini cu frumuselul dv. nepotel si filmulete f. dragute. Si eu am motiv de petrecere , si la mine este sarbatoare si mai ales ca pot spune ca mi s-a dovedit a fi chiar un miracol facut de Sf. Andrei. Copiii mei nu puteau sa faca copii si dupa lungi tratamente si multi bani cheltuiti, au reusit sa aduca pe lume un baietel scump pe nume Dragos chiar in ziua de Sf. Andrei. Acum 3 ani aprox. am fost la Pestera Sf. Andrei in Dobrogea si m-am rugat, am lasat acatiste pentru a-i ajuta pe copii sa aduca pe lume un copilas , sa fiu si eu bunicuta. Raspunsul a venit acum 2 ani cand s-a intamplat minunea chiar de ziua cand il Sarbatorim pe sfant. Probabil a fost si un semn de binecuvantare pentru ca eu cu 36 de ani in urma am adus pe lume tot un baietel caruia i-am dat din inima numele Sfantului mai ales ca nu prea era asa comun desi e un nume pur barbatesc si cu incarcatura crestineasca asa mare. Va doresc o seara frumoasa si poate ca nu o sa mai aveti timp sa postati comentarii va doresc si un weekend placut atat dv. cat si prietenilor ce comenteaza pe pagina dv. Petrecere frumoasa de Sf. Andrei ❗

    Comentariu de Beta — 27/11/2014 @ 6:48 pm | Răspunde

    • Comentariu de Beta — 27/11/2014 @ 7:48 pm | Răspunde

      • Sinceritatea gandurilor Domniei Voastre mi-au UMPLUT ochii de LACRIMI
        caci si eu am trecut prin ce-ati trecut dvs.
        Din motive doar de EL stiute, DUMNEZEU ne-a AMANAT venirea pe lume a lui ANDREI atat de mult incat,
        nici EU si nici PARINTII lui nu mai stiam se sa mai credem………………..
        In cele din urma, tot BUNUL DUMNEZEU a facut ce a facut si pe LUME-a aparut COMOARA VIETII MELE,
        nepotelul ANDREI,
        baiat de baiat , ce-mi va duce NUMELE mai departe, ca sa ramana de veci si de-a pururea in constiinta romanilor ! 🙂
        Multumesc din toata INIMA pentru minunatele mesaje adresate nepotelului meu
        ANDREI ! 🙂
        Cu permisiunea Domniei Voastre, inca un sincer
        La Multi Ani, lui ANDREI
        dar si nepotelului dumneavoastra ! 🙂

        Sarut mana ! :
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/11/2014 @ 11:54 am

  8. Quanto è bello il tuo nipotino, bellissime foto.
    Scusami per l’assenza ma in questo periodo ho parecchi impegni e non riesco a seguire i blog.
    Spero di tornare presto.
    Un abbraccio. Ciao, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 27/11/2014 @ 7:02 pm | Răspunde

    • La ringrazio molto per la vostra visita e apprezzamento! 🙂
      Con tutto il cuore, la buona salute e felicità! 🙂
      Cordiali saluti,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/11/2014 @ 12:17 pm | Răspunde

      • Altrettanto a te carissimo Aliosa.
        Ciao, Pat

        Comentariu de Patrizia M. — 28/11/2014 @ 12:19 pm

      • Grazie, Pat !
        Buona giornata ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/11/2014 @ 4:59 pm

  9. La mulţi ani fericiţi pentru frumuşelul ANDREI !
    Am urmărit filmuleţul şi am zâmbit cu duioşie de drăgălăşenia lui !
    Nici nu mai aveţi nevoie de aspirator!
    Să vă trăiască şi să fie sănătos!

    Mulţumesc mult pentru promovarea cărţii mele.

    Comentariu de StropiDeSuflet — 27/11/2014 @ 10:53 pm | Răspunde

    • Buna ziua, Doamna Aurora ! 🙂
      Eu trebuie sa va mai multumesc inca odata pentru DARUL facut nepotelului ANDREI ! 🙂
      Abia astept sa-i arat minunatele FOTOGRAFII ce-s imprimate pe CARTEA
      ” ANOTIMPURILE”
      ce mi-ati trimis-o prin posta pentru nazdravanul meu de nepotel, ANDREI ! 🙂
      Ati vazut si dvs. ce HARNICUT este , nu-i asa ?

      Multumesc inca odata pentru CARTE ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut ! 🙂
      Sarut mana ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/11/2014 @ 12:25 pm | Răspunde

  10. Bonsoir cher Klaus, tes photos de ton petit neveu sont magnifiques.
    Les enfants nous apportent de joie. Profite en bien 🙂
    Belle soirée et mes amitiés.

    Comentariu de Denise — 27/11/2014 @ 11:02 pm | Răspunde

    • Bienvenue sur mon blog, Denise! 🙂 Merci pour la belle commentaires! 🙂
      De tout mon cœur, la santé et la joie viennent même nous voir! 🙂
      Sincèrement votre,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/11/2014 @ 12:32 pm | Răspunde

  11. La mulţi ani!

    Comentariu de Popateapa — 30/11/2014 @ 1:18 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos , Mugurel ! 🙂
      La Multi Ani si tie de Ziua Nationala a ROMANIEI ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/12/2014 @ 10:39 am | Răspunde

  12. Sa-ti traiasca nepotelul, Aliosa si sa te bucuri de el! Sa fii sanatos si sa-i citesti povesti frumoase, ca un bunic bun ce esti!La multi ani!

    Comentariu de geladumi — 30/11/2014 @ 10:26 pm | Răspunde

  13. îi doresc nepoțelului dumneavoastră, Andrei, să trăiască mulți ani, fericit,într-o țară în care să se bucure din plin de viață! După trăsăturile pe care le are, așa cum se desprind din imagini, pare să semene cu bunicul lui.

    Comentariu de victoriaetveritas — 01/12/2014 @ 10:53 am | Răspunde

  14. La multi ani! Sa crească mare,sănătos si frumos, înconjurat de iubirea parintilor si a bunicilor!

    Comentariu de danaiana — 01/12/2014 @ 3:09 pm | Răspunde

  15. Am reusit sa fac un filmulet, nu e grozav dar m-am gandit sa-l postez aici , poate asa reusiti sa-l vedeti. O seara buna.

    Comentariu de Beta — 02/12/2014 @ 10:38 pm | Răspunde

    • Filmuletul de care vorbiti cu atata modestie, este cel mai frumos DAR facut virtual nepotelului meu ANDREI ! 🙂
      Sa va dea DUMNEZEU sanatate caci bunatate in inima si-n suflet aveti din belsug !! 🙂 🙂
      Am vizionat si ascultat cu mare atentie FILMULETUL si va marturisesc sincer ca mi-a placut tare mult ! 🙂
      La anul care vine, la articolul dedicat nepotelului meu ANDREI
      de 30 noiembrie, Ziua Sfantului Apostol ANDREI, cel Intai chemat, Ocrotitorul ROMANIEI ,
      in loc de motto , voi posta FILMULETUL dumneavoastra cu specificarea sursei si multumirile mele !!! 🙂 🙂 🙂
      Multumesc frumos pentru postare ! 🙂
      Noapte buna ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/12/2014 @ 11:53 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

