Alioşa

25/01/2015

De PLANS si de RAS !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:02 am

In loc de MOTTO :
Scarbit de minciunile si manipularile unui post de televiziune dintotdeauna basist iar acum mai nou,
pedelisto-penelisto-iohannist, care, ieri la manifestarile
de la IASI dedicate aniversarii a 156 de ani de la UNIREA Principatelor Romane
( MOLDOVA si TARA ROMANEASCA )
https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/01/17/
a aruncat in eter minciuna ca multimea s-a adunat in capitala Moldovei pentru
a-l vedea si ovationa pe presedintele Klaus Werner Iohannis,cand,
REALITATEA sumbra si dezgustatoare este alta dupa cum foarte bine se poate observa in clipul de mai jos :


Suparare ...
( adica, miile de oameni s-au dus acolo nu pentru Iohannis
ci mai mult, pentru a primi de POMANA o portie de FASOLE cu CARNATI si o cana cu VIN FIERT )
m-am hotarat sa postez cateva BANCURI sa mai uitam de IPOCRIZIA ipocritilor de politicieni care ,
in campania electorala au spus ca NU e bine ca presedintele si guvernul sa apartina aceluiasi partid ,
iar acum vor cu orice pret ,ca PNL ( PDL&PNL) lui Iohannis ,sa ajunga la GUVERNARE, chiar cu riscul provocarii unei mari crize politice in ROMANIA zilelor cand, TERORISTII isi fac de cap in lumea occidentala iar in partea de EST a TARII, la vreo 200 de km.sunt UCISI zilnic oameni nevinovati dar MANIPULATI de politicieni ipocriti ca si cei de pe plaiurile dambovitene !

a) Doamna Smith era sigură că soţul o înşală cu servitoarea, aşa că s-a hotărât să-i întindă o cursă:
i-a dat liber servitoarei în weekend, dar nu i-a spus soţului….
Seara în pat, soţul, ca de obicei, s-a plâns de dureri de burtă îngrozitoare şi a şters-o la baie.
Imediat soţia a intrat în camera servitoarei şi s-a ascuns sub plapumă.
Nici n-a intrat bine pe uşă, că el a şi sărit direct pe ea, fără niciun cuvânt şi a trecut la treabă.
După ce a terminat, în timp ce el încă gâfâia, soţia, triumfătoare spuse:
– Nu-i aşa că nu te aşteptai să mă găseşti în patul ăsta? şi aprinse lumina.
– Nu, doamnă, răspunse grădinarul ! 🙂

b) Judecătorul:
– De ce i-aţi dat soţului cu telecomanda-n cap?
– Pentru că televizorul era prea greu! 🙂

c) O sotie grijulie :
-Am avut o discuţie aprinsă cu soţul meu şi acum el nu fumează, nu bea şi nu merge la alte femei…
Stă liniştit în camera … de reanimare ! 😦

d) – Vecineee, ai primit scrisoarea de la mine?
– Care, aia în care mă rugai sa-ti imprumut 2 milioane?
– Da
– Nu, nu am primit-o ! 🙂

e) – Alo, Ioane, hai la o bere la baru’ din colţ.
– Păi, când te-am sunat eu acum o oră, ai zis că ai o migrenă îngrozitoare!
– Aveam, da’ acum migrena a plecat la cumpărături. ! 🙂

f) – Scuzaţi-mă, îmi datoraţi o mie de lei!
– Nu vă faceţi griji! Vă scuz!

g) In lift:
– Vaai,domnule, băieţelul vă seamănă leit!
– Șșșt… e copilul vecinului ! 🙂

h) Sotul:
– Vecinu’ mi-a zis că are două amante, şi nevastă-sa habar n-are.
Sotia:
– I-auzi al dracului… şi care-o fi a doua?!!!!

i) Un osan :
– Bă, io totdeauna îmi ţuc muierea când plec d-acas’!
– Și io. Da’ după ce pleci tu ! 🙂

j) Alinuţa vine acasă de la şcoală.
– Mama, aşa cum trăim noi, e la fel ca la animale, nu?
– Aşa s-ar putea spune.
– Atunci eu sunt practic viţeluşa?
– Aşa s-ar putea spune!
– Şi tata ar fi taurul?
– Nu, taică-tu e boul, pe taur nu-l cunoşti tu!

k) Inainte aveam o viaţă foarte activă: jucam tenis, fotbal, biliard, şah, participam la raliuri.
Dar totul s-a terminat când mi s-a stricat calculatorul ! 😦

l) Un angajat întârzie la serviciu.
Şeful său nervos ţipă la el:
-Ar fi trebuit să fii aici la 8:30!
Tipul răspunde:
-De ce? S-a întâmplat ceva la 8:30? 🙂

m) Şeful meu a venit într-o dimineaţă şi m-a prins cu secretara.
Mi-a zis foarte furios :
– Pentru asta te plătesc eu pe tine ? 😦
– Nu şefu, treaba asta o fac gratis !! 🙂 🙂

n) Nevasta către soţ:
– Dragule, tu nu îmi spui niciodată că mă iubeşti.
Soţul:
-Ti-am spus o dată. Dacă o să fie vreo schimbare, te anunt ! 🙂

O duminica placuta tuturor !!! 🙂 🙂 🙂
Aliosa.

23 comentarii »

  1. Reblogged this on Ionut Vechiu.

    Comentariu de Vechiu Gelu Ionut — 25/01/2015 @ 10:03 am | Răspunde

    • Multumesc pentru ” reblogged ” , Ionut ! 🙂
      O seara cat mai placuta ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2015 @ 6:46 pm | Răspunde

  2. Și eu care credeam că oamenii s-au adunat la Iași pentru a sărbătorii Mica Unire, a dansa și a cânta Hora Unirii! Se pare, însă, că tot mâncarea și băutura e la putere, indiferent de politicienii care țin discursuri.
    Mulțumesc pentru zâmbetele provocate, dragă Sandule, și-ți doresc o duminică benefică! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 25/01/2015 @ 11:37 am | Răspunde

    • Oficial , ” oamenii s-au adunat la IASI pentru a sarbatori Mica Unire , a dansa si a canta Hora Unirii ” ! 🙂
      Dar nu pentru a-l ovationa si aplauda pe Klaus Werner Iohannis insotit la tribuna oficiala de Mihai Razvan Ungureanu
      si de alti pedelisti de-ai lui Basescu care, la anterioarele aniversari a fost HUIDUIT COPIOS de o multime furioasa pe el si gasca lui de mafioti care le-a redus in 2010-2011 SALARIILE cu 25 % si PENSIILE cu 15 % ! 😦
      Cum iesenii stiuau ca li s-au pregatit de catre municipalitate 5000 ( CINCI mii ) de portii de FASOLE cu CARNATI si un pahar cu VIN FIERT,
      au dat buzna in Piata Unirii pentru POMANA oferita, nu sa-l aplaude pe Iohannis
      cum spunea un post de tv. basisto- pedelisto-penelisto-iohannist ! 😦
      Si eu iti multumesc pentru vizita si urari ! 🙂
      O duminica la fel de frumoasa si tie, Petru ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2015 @ 6:20 pm | Răspunde


  3. Schöner Beitrag wünsche dir einen schönen Sonntag lieber Gruß Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 25/01/2015 @ 11:55 am | Răspunde

    • Buna dimineata, Gislinde !
      Multumesc frumos pentru vizita, imaginea postata si urarile facute ! 🙂
      O saptamana plina de surprize placute, timp frumos si multa voiosie ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/01/2015 @ 9:10 am | Răspunde

  4. Televiziunile au fost și vor fi întotdeauna controlate de partidul/partidele aflate la putere.
    Este literă de lege la noi în țară!
    Platoul TV este un excelent front de luptă între politicieni.
    Aici fiecare se lupă pentru câștigarea de partea lor a „prostimii”
    (după cum spunea Lăpușneanu) prin cumpărarea acestora cu diferite pomeni și promisiuni.

    Comentariu de Omul cu ochelari — 25/01/2015 @ 12:43 pm | Răspunde

    • – Scuzaţi-mă, îmi datoraţi o mie de lei!
      – Nu vă faceţi griji! Vă scuz!

      Mă gândeam să folosesc și eu o dată chestia asta când cineva vine și-mi cere să-i plătesc datoria :)).

      Duminică plăcută și ție!

      Comentariu de Omul cu ochelari — 25/01/2015 @ 12:46 pm | Răspunde

      • Chestia de mai sus, trebuie sa recunoastem ca este tare ! 🙂
        Multumesc pentru vizita si comentarii ! 🙂
        Seara placuta si tie ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 25/01/2015 @ 7:06 pm

    • Fara a intentiona sa te contrazic cu orice pret, ADEVARUL esre ca , NU toate
      ” televiziunile au fost si vor fi intotdeauna controlate de partidul/partidele aflate la putere ” 😦
      Ca dovada, pe timpul campaniei electorale prezidentiale, candidatul ACL, primarul Sibiului, Klaus Werner Iohannis,
      NU s-a prezentat la postul ANTENA 3 la confruntarea cu Ponta tocmai pentru ideea ca -i post pesedist
      si a mers la posturi tv. ostile PSD ! 😦
      Asa este, postul TV este un excelent mod de propaganda iar cine detine MASS-MEDIA scrisa si vorbita,
      are numai de castigat ! 🙂
      In cazul de fata, un post basisto-pedelisto-penelisto-iohannist,
      l-a elogiat pe presedinte si barfit pe premier ! 😦 🙂 😦
      Cat priveste ” PROSTIMEA ” ai dreptate 100% ! 🙂
      O seara frumoasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2015 @ 7:04 pm | Răspunde

  5. Vă mulţumim că ne-aţi descreţit frunţile cu aceste bancuri în această zi de weekend.
    S-aveţi o zi frumoasă! 🙂

    Comentariu de Loredana Buciumeanu (Milu) — 25/01/2015 @ 3:15 pm | Răspunde

    • Si eu iti multumesc pentru ca m-ai onorat cu prezenta la acest post ! 🙂
      Iar ca seara sa fie si mai frumoasa,
      postez cu drag o melodie ETNO cu har
      interpretata de Sanziana cea focoasa
      pentru iubitul ei PADURAR ! 🙂

      O seara cat mai frumoasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2015 @ 6:07 pm | Răspunde

  6. Passo, leggo e saluto. E’ sempre un paicere passare da te.
    Felice domenica
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 25/01/2015 @ 6:17 pm | Răspunde

    • Grazile mille, Gian Paolo ! 🙂
      Un felice serata ! 🙂
      Un caro saluto ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2015 @ 7:17 pm | Răspunde

  7. @ ALL !!!
    Din indepartata AUSTRALIE, ziua de azi mi-a adus si
    o VESTE BUNA in perspectiva ajungerii in
    FINALA AUSTRALIAN OPEN 2015 ! 🙂
    Romanca noastra de aur,SIMONA HALEP s-a calificat in SFERTURILE de FINALA ale primului turneu
    de Grand Slam al anului, Australian Open !!! 🙂 🙂 🙂
    dupa ce a trecut in OPTIMI de belgianca Yanina Wickmayer
    (locul 80 in ierarhia WTA), in doua seturi,

    scor 6-4, 6-2, la capatul unui joc ce a durat o ora si douazeci de minute.
    Simona isi egaleaza astfel performanta din sezonul trecut,
    cand a ajuns in sferturi la Melbourne, dar a fost eliminata de Dominika Cibulkova.
    De aceasta data, in calea Simonei va fi o rusoaica, In SFERURILE de FINALA,
    SIMONA o va intalni pe rusoaica Ekaterina Makarova,( locul 11 in clasamentul WTA)
    pe care, musai, trebuie s-o invinga daca vrea sa mearga in SEMIFINALE ! 🙂
    Hai SIMONA ! 🙂 🙂 🙂
    Prin aceasta VICTORIE, SIMONA si-a consolidat pozitia a 3-a in clasamentul WTA
    iar daca americanca SERENA WILLIAMS ar fi eliminata in SFERURI si
    romanca ar castiga FINALA, SIMONA ar putea urca pe locul I WTA !!! 🙂 🙂 🙂
    ( Vrabia, malai viseaza ) 🙂 🙂 🙂
    O seara frumoasa tuturor ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/01/2015 @ 7:29 pm | Răspunde

  8. Ci sarebbe proprio da piangere purtroppo, ma bisogna anche cercare di ridere
    ogni tanto e quindi grazie per queste divertenti battute che hai scritto.
    Speriamo che la situazione migliori per tutti, sono troppe le persone che ormai fanno fatica a vivere.
    Un caro saluto e buona nuova settimana caro Aliosa.
    Ciao, con amicizia. Patrizia

    Comentariu de Patrizia M. — 26/01/2015 @ 12:22 am | Răspunde

    • Buon giorno, Pat !
      Cioè, sia a livello mondiale e in Romania, ci sono molte persone che stanno lottando per sopravvivere! 😦
      No pensione servizio o il benessere, molti romeni sono le code enormi quando
      scopre che polticienii o chiesa in diverse occasioni,darà un po ‘di cibo per beneficenza! 😦
      Non sono felice per la situazione che prevaleva deriva o altri! 😦
      Al contrario, mi rattrista e mi imbarazzo con questi clip come pubblicato nella storia di copertina:-(
      mi ha incuriosito, ma che molti rifiutano di impegnarsi a lavorare di meno „trendy”, come servizi igienici ,
      fattorie e bestiame per il fatto che meritava di meglio:-(
      Quindi preferisco stare a casa, a mendicare, rubare o truffare in varie forme anziani ………….. ….
      Purtroppo, quelli in attesa di cibo elemosina in momenti diversi o eventi nazionali, il giorno delle elezioni locali, EP legislative e presidenziali, vendono il loro voto i candidati corrotti e ignoranti su una porzione di fagioli con salsicce, una tazza di vin brulè e un po ‘paghetta influientand risultati elettorali decisivi! 😦
      E i candidati onesti, istruiti, patriottico, perdere il concorso per l’elezione non corrompere la vendita dei loro voti! 😦
      Grazie per la visita, come e commentare! 🙂
      Un cordiale saluto e un caloroso abbraccio!
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/01/2015 @ 10:35 am | Răspunde

      • Purtroppo è così Aliosa, in tanti altri luoghi c’è chi fa fatica a vivere e chi non ha nulla si vergogna a chiedere aiuti alimentari e spesso non si sa come fanno a continuare. Grazie a te per tutto. Un cordiale abbraccio e buona nuova settimana.
        Patrizia

        Comentariu de Patrizia M. — 26/01/2015 @ 2:02 pm

      • Buona sera, Pat ! 🙂
        La povertà è uno dei più grandi problemi del XXI secolo e governanti del mondo,
        non so come risolvere! 😦
        Solo Dio sa come ……………….
        Vorrei dire di più, ma la notizia della morte di Demis Roussos,
        Il mio cantante preferito di tutti i tempi,
        la mia mente turbata e ha guidato musa così, mi fermo qui.
        Una sera a settimana bella e feconda in tutto! 🙂
        Con sincera amicizia, virtuale ricevono da me un caloroso abbraccio e un pensiero puro! 🙂

        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 26/01/2015 @ 6:56 pm

  9. Meravigliosa settimana Aliosa BACI!

    Comentariu de Simona — 26/01/2015 @ 8:57 am | Răspunde

    • Buon giorno, Simona !
      Grazie per la visita, come e commentare! 🙂
      Meravigliosa settimana ! 🙂
      Un cordiale saluto e un caloroso abbraccio!
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/01/2015 @ 10:56 am | Răspunde

  10. Aveti dreptate. Au mintit cu nerusinare si ca atunci cand a trecut Ponta la microfon a fost huiduit. Si-au schimbat ei oarecum fata dar naravul le persista. Au primit jurnalisti noi de la Romnia TV. Sper ca acestia sa nu-si schimbe verticalitatea de care au dat dovada pana acum si sa se afunde in mocirla condusa cu voce sparta de Sorina Matei. Cat priveste Iasul, fiind leaganul culturii romanesti, cred ca s-au adunat acolo si oameni normali care au vrut sa sarbatoreasca in mod cinstit aceasta zi. Saracia sigur ca i-a impins pe multi sa vina pentru o portie de ciolan cu fasole dar in ansamblu totusi, au sarbatorit aceasta sfanta zi care si-a intrat in legalitate (o alta fapta buna a acestei guvernari care trece nebagata-n seama ca toate lucrurile bune facute punandu-se pe tapet numai greselile asta pentru spalarea mai rapida a creierelor si reusitei schimbarii cu cei ce-au fost si au distrus).

    Comentariu de Beta — 27/01/2015 @ 8:47 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Doamna Anda si BINE ATI REVENIT pe blogul meu ! 🙂
      Imi cer scuze pentru intarzierea raspunsului . Am fost plecat sa-mi vad nepotelul ANDREI
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
      Sunt de acord cu toate cele spuse in comentariu si ma bucur ca v-ati rezolvat problema cu calculatorul ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/01/2015 @ 8:23 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

