Alioşa

13/03/2015

Articolul Nehotarat din Limba Romana !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 11:24 am

Stau şi mă gândesc………….

oare e întâmplător faptul că tot ce denumeşte ceva care te enervează, te pune în pericol, sau te distruge pare a fi FEMININ? icon_neutral Iar apoi, tot ce ne alină, ne bucură şi ne mai dă un ţel în viaţă este de natură MASCULINA ?

icon_biggrin Voi, FEMEILE , sunteţi : O ploaie, O zăpadă, O grindină, O furtună !

icon_mrgreen Noi BARBATII : UN soare, UN timp frumos, UN paradis !

Razand cu gura pan'la urechi ! Stau şi mă uit, chiar nu aveti noroc: O bucătărie, O veselă, O mătură, O caldură, O mizerie ! icon_confused Noi BARBATII: UN repaus liniştit într-UN fotoliu confortabil, citind destinşi UN ziar şi ascultând UN jurnal, asta dacă nu veniţi voi să semănaţi O discordie sau să ne faceţi O şicană !

icon_cool Voi, FEMEILE, vă daţi mari că aveţi O telecomandă, dar priviţi la UN televizor, unde noi alegem UN post pe care îl dorim !

Glumesti, nu-i asa .... În trecut, pentru a face calcule aveaţi O numărătoare prăpădită, acum bărbaţii au inventat UN calculator ! 🙂

Si ceea ce vă defineşte, sexul, tot UN sex se spune şi niciodată O sex !

Când vă simţiţi bine, trăiţi, nu-i aşa, O partida de SEX reusita iar dacă o daţi în bară vă alegeţi cu O frustrare !bluemumble Voi puteţi avea O carte de credit, dar aceasta nu înseamnă nimic fara UN cont !!! 🙂 🙂 🙂

Ce poate provoca O problemă care se poate transforma într-O catastrofă ??? 😦 😦 😦

O eroare de pilotaj, O pană de benzină, O proastă vizibilitate, O întrerupere de curent.

Voi pentru a ne înrobi doriţi O căsătorie, dar există şi eliberarea, care este UN divorţ !

Eu, cu cine votez ..... Sursa : Yahho Mail de la Emil .

Este limpede că Limba Română a fost inventată de UN bărbat, care nu v-a avut deloc la suflet!!!!Razand cu gura pan'la urechi !

Si fiindca nu eu sunt BARBATUL care a INVENTAT Limba Romana ( Articolul Nehotarat )

aveti din partea mea cele mai frumoase si curate ganduri, VOI, dragi FEMEI nurse din lumea intreaga,care ,din cand in cand mai treceti prin casuta mea virtuala lasand un LIKE sau un COMENTARIU !!!clappinghat

Weekend placut ! si o CAFELUTA de la mine !  🙂

Din INIMA, o cafea fierbinte !

Aliosa.

26 comentarii »

  1. Bine că mi-ai mai înseninat ziua, cu niște zâmbete, dragă prietene!
    Că iar e vineri și 13 pe deasupra!
    Cu toate astea, îți doresc multă bună-dispoziție și o zi norocoasă, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 13/03/2015 @ 12:17 pm | Răspunde

    • Ma bucur ca ti-am inseninat ZIUA ! 🙂
      Pentru mine, CIFRA 13 este o CIFRA cu NOROC !!! 🙂 🙂 🙂
      In alta ordine de idei, RASPUNSUL dat lui
      sweet & salty
      este valabil si pentru tine ! 🙂
      Weekend placut , Petru ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/03/2015 @ 9:44 am | Răspunde

      • Am înțeles și mi l-am însușit. Cred că am suficient simț al umorului încât să știu ce e o glumă. 😉
        S-auzim numai de bine și să avem hazul la purtător, Sandule! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 14/03/2015 @ 10:04 am

      • Sa te auda DUMNEZEU, Petru ! 🙂
        S-auzim numai de BINE ca de RAU m-am saturat ! 😦
        Iar ” hazul la purtator ”
        insotit de mult UMOR
        sa-l avem in permanenta
        cu iubire si credinta ! 🙂
        O duminica cat mai frumoasa ! 🙂
        Sandu.

        Comentariu de Aliosa — 15/03/2015 @ 9:21 am

  2. Amuzant, dar nu e chiar așa ! 🙂 🙂 🙂
    Adică unele sunt la neutru !
    De exemplu,paradis, televizor etc, nu-s tocmai masculine ! 😀

    Comentariu de sweet & salty... psihologul de serviciu — 14/03/2015 @ 6:45 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Ai perfecta dreptate si de aceea, nu am sa mai comentez nimic pe aceasta tema ! 🙂
      Sincer, am POSTAT acest SUBIECT ca sa nu postez de exemplu despre POLITICIENII
      nostri care in cei 25 de ani de la REVOLUTIA din Decembrie 1989,
      au DEVALIZAT , DESTABILIZAT si IMPARTIT ROMANIA
      in SARACI dar foarte multi
      si-n BOGATI dar foarte putini,
      TOTI politicienii demonstrand ca-s niste nesimtiti, lacomi, ipocriti , oportunisti, manipulatori, evazionisti, mincinosi si HOTI ! 😦
      In nici o TARA din blocul fost comunist NU s-a FURAT cat s-a FURAT in ROMANIA ………………
      Unii dintre ei, din niste DOBITOCI fara LICEU, au ajuns MILIONARI si MILIARDARI in euro si dolari,
      cu VILE in strainatate, masini luxoase, MOSII de cateva sute de hectare de pamant arabil sau ZECI de MII de PADURI,
      de nici ei nu le mai stiu numarul…
      Din aceasta cauza am postat acest subiect ………………………………
      NU ca sa GLUMESC pe seama FEMEILOR pe care eu le RESPECT si IUBESC !!! 🙂 🙂 🙂
      Iti multumesc pentru COMENTARIU ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut iti doresc din toata inima ! 🙂
      Cu stima, Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/03/2015 @ 9:25 am | Răspunde

      • Bunele tale intenții se văd în fiecare postare.
        Am gustat gluma, e firesc să avem umor.
        Dar absolventă de filologie fiind,
        nu m-am putut abține să punctez (tot ca o glumă) genul substantivelor în cauză. 😀
        Să ai o duminică pe sufletul tău! 🙂

        Comentariu de sweet & salty... psihologul de serviciu — 15/03/2015 @ 4:22 am

      • Raspunsul tau imi face ziua mult mai frumoasa chiar daca in ‘PADUREA NEBUNA ”
        ghioceii nu prea se vad din cauza CETII dese ce impanzeste malurile DUNARII batrane ….
        Iar faptul ca esti absolventa de FILOLOGIE, ma bucura , obliga si onoreaza 🙂
        caci am de la cine a-mi reaminti ce stiam odata vis-a-vis de Morfologia si Sintaxa Limbii Romane
        pe vremea cand elev de liceu militar eram , cunostinte ce acum, incep incet-incet dar sigur
        sa se stearga din memoria-mi umpluta de NENOROCIRILE care s-au abatut asupra ROMANIEI dupa decembrie 1989 ….
        Vorbesc foarte serios ia DUMNEZEU mi-e martor si girant al spuselor mele ! 🙂
        Sa-ti dea DUMNEZEU sanatate si as fi tare bucuros daca m-ai vizita mai des ca
        sa-mi corectezi greselile gramaticale care ,
        din graba si uitare,
        le mai fac la cate-o postare ! 😦
        O duminica frumoasa , ” SavaToronto ” ! 🙂

        Cu stima si simpatie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 15/03/2015 @ 9:33 am

  3. @ ALL !!!
    Daca prin postarea de fata am suparat cumva vizitatoarele blogului meu,
    le cer iertare si-mi cer public scuze ! 😦

    Weekend placut doamnelor si domnisoarelor ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 14/03/2015 @ 9:40 am | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Aseara, cand lumea astepta verdictul judecatorilor prind soarta primarului Marian Vanghelie
    sau aduna BANII inculpatei Elena Gabriela Udrea aflata in AREST PREVENTIV,
    EU , urmaream cu ” SUFLETUL la GURA ” partida de tenis dintre
    SIMONA HALEP ( Rou ) si Daria Gavrilova ( Rus )
    din cadrul turneului WTA, ” Indian Wells ”
    care, incepuse RAU de tot pentru FATA noastra si GROZAV pentru rusoaica ! 😦
    Primul SET, a fost pentru mine de GROAZA ! 😦
    Rusoaica castigase cu 6- 2 ! 😦
    In SETUL doi, ROMANCA si-a demonstrat calitatile si puterea de munca,
    SOARELE ce-i „orbise ” ochii in primul SET nu a mai deranjat-o si a incheiat setul cu 6-1 pentru EA ! 🙂
    In SETUL trei, SIMONA HALEP si-a adus aminte ca-i locul 3 ( trei ) WTA
    si a jucat asa cum trebuia sa joace o mare CAMPIOANA, castigand cu 6-2 SETUL iar meciul si astfel,
    MECIUL cu 2-6: 6-1: 6-2 !!! 🙂 🙂 🙂

    Dupa o ORA 53 minute
    SIMONA merge mai departe in SFERTURILE de FINALA al Turneului ” Indian Wells ” 🙂 🙂 🙂
    unde va intalni o jucatoare modesta iar Gavrilova merge acasa ! 😦
    Bravo, SIMONA ! 🙂
    Hai , SIMONA !! 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 14/03/2015 @ 10:17 am | Răspunde

  5. Bună cafea! 🙂 mulțumim. 🙂 O zi frumoasă, Alioșa!

    Comentariu de slowaholic — 14/03/2015 @ 11:15 am | Răspunde

    • Ma bucur ca v-a placut CAFEAUA ! 🙂
      Si eu va multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      O duminica cat mai frumoasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 15/03/2015 @ 9:40 am | Răspunde

  6. Happy weekend to you 😎 Best wishes! Aquileana 😀

    Comentariu de Aquileana — 14/03/2015 @ 2:43 pm | Răspunde

    • Thanks you for visiting ! 🙂
      Happy weekend to you ! 🙂
      Regards,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 15/03/2015 @ 9:47 am | Răspunde

  7. felice sabato sera, Aliosa.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 14/03/2015 @ 11:41 pm | Răspunde

    • Buon giorno, Gian Paolo !
      Buona giornata ! 🙂

      Un caro saluto ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 15/03/2015 @ 9:59 am | Răspunde

      • Grazie!

        Comentariu de newwhitebear — 15/03/2015 @ 4:09 pm

      • Buon giorno, Gian Paolo ! 🙂
        Bella settimana ! 🙂
        Aliosa

        Comentariu de Aliosa — 16/03/2015 @ 10:21 am

  8. @ ALL !!!


    Auditie si vizionare placuta celor care ajung pe aici si vor sa vada FILMUL ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 15/03/2015 @ 10:56 am | Răspunde


  9. Danke lieber Freund wieder sehr schön wünsche dir ein gutes Wochenende lieber Gruß Gislind

    Comentariu de giselzitrone — 15/03/2015 @ 1:17 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Gislinde !
      Multumesc pentru frumoasele si interesantele postari ! 🙂
      O saptamana frumoasa iti doresc ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 16/03/2015 @ 10:22 am | Răspunde

  10. O zi buna si frumoasa va doresc. Mi-a facut placere postarea aceasta pentru ca e bine sa purtam mereu umorul la noi si sa avem vesnic zambetul pe buze. E posibil ca l.romana sa fie initiata de un barbat insa parerea mea este ca poate fi mult mai bine a unei femei destepte care mangaind si la propriu si la figurat orgoliul unui barbat a reusit sa aduca Romaniei barbati bravi, frumosi si isteti. 😀 si desigur si femei, frumoase, vrednice si inteligente , astfel asigurand nemurirea si recunostinta poporului nostru , ca nimeni altul pe pamant. Multumesc si pentru minunata cafeluta si ma bucur ca reusiti sa postati de acum si acest minunat elixir fara de care eu as fi mohorata la inceput de zi daca nu-i simt aroma si gustul . Si pentru ca sa fie armonie las acest filmulet care ne bucura deopotriva :

    Comentariu de Beta — 17/03/2015 @ 2:35 pm | Răspunde

  11. Buna seara, Doamna Anda !
    E posibil ORICE mai ales in ROMANICA noastra ! 🙂
    UMORUL insa ramane UMOR
    iar bietul nostru POPOR
    la bine dar si la rau,se refugiaza-n UMOR !!! 🙂 🙂 🙂
    Multumesc frumos pentru vizita si mai ales pentru minunatul videoclip dedicat FEMEII ! 🙂
    O seara frumoasa va doresc ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 17/03/2015 @ 9:34 pm | Răspunde

  12. @ ALL !!!

    Auditie si vizionare placuta persoanelor care ajung pe aici ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 17/03/2015 @ 9:35 pm | Răspunde

  13. HAPPY WEEKEND 🙂

    Comentariu de Simona — 21/03/2015 @ 8:40 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

