Alioşa

25/05/2015

Cu NEPOTUL dupa BAIAT la joaca si cu NEPOATA dupa SORA la nunta !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:37 pm

In loc de motto:
In perioada 16-23 mai a.c. mi-am dus zilnic nepotelul ANDREI
https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
in parculetul de joaca din apropierea casei parintesti
iar sambata 23 mai, la ora 16.00 ,i-am fost alaturi NEPOATEI mele de SORA,
Corina ELENA ,la CUNUNIA RELIGIOASA ce a avut loc la biserica MIHAI VODA din BUCURESTI iar seara de sambata si noaptea spre duminica 25 mai la masa, felicitarile si dansul ce au avut loc la un local rustic,frumos, spatios si retras de privirile curiosilor .
Cum sunt foarte multe de POVESTIT iar timpul domniilor voastre, stimate cititoare si stimati cititori este scurt, pretios si foarte riguros planificat, voi lasa FOTOGRATIILE din ALBUM sa vorbeasca caci, nu-i asa,

Promisiunile se uita
Cuvintele se rastalmacesc
Vocea devine pierduta
Iar ochii nu mai stralucesc ! 😦

ALBUMUL insa dainuieste
Daca-i bine conservat !
ALBUMUL viata insoteste
Scotand-o din anonimat ! 🙂

Viata se stinge incet
Inima bate mai greu
Totul devine incert
Si regreti mai mereu ! 😦

Doar ALBUMUL ramane intact
Dainuind peste veacuri
Si cu ALBUMUL faci pact
Uitând de necazuri si fleacuri ! 🙂
DSCN8134DSCN8135DSCN8137DSCN8141DSCN8143DSCN8149DSCN8154DSCN8156DSCN8160DSCN8164DSCN8166DSCN8180DSCN8183DSCN8188DSCN8198DSCN8218DSCN8224
DSCN8226DSCN8230DSCN8234DSCN8235DSCN8239DSCN8242DSCN8251DSCN8254DSCN8255DSCN8260DSCN8262DSCN8268DSCN8257DSCN8272DSCN8277
DSCN8228

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentariile le las pe seama Domniilor Voastre !clappinghat

Cu stima,respect,prietenie si bucurie,
Aliosa  🙂  ❤  🙂

58 comentarii »

  1. Bellissima serie di foto. Auguri agli sposi.
    Ciao, buona nuova settimana, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 25/05/2015 @ 11:31 pm | Răspunde

    • Buon giorno, Pat !
      Grazie per la visita , come e comentare ! 🙂
      Buona nuova settimana , anche a te !! 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2015 @ 8:54 am | Răspunde

  2. Foarte frumos Alioșa. Sărbătorile vieții!
    Nepoțelul tău e un drăgălaș! Un frumos ce va pune cu siguranță inimi pe jar.
    Casă de piatră nepoatei tale! 🙂

    Comentariu de sweet & salty — 26/05/2015 @ 12:55 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Ma bucura atat vizita cat si frumoasele cuvinte despre nepotelul meu Andrei ! 🙂
      Asa este, ” e un dragalas ” , argint viu si curios tare ! 🙂
      Nimic nu-i scapa cercetarii atente iar daca ai norocul sa te sune cineva in timp ce vorbesti cu el,
      imediat isi intinde manutele implorandu-te sa-i dai telefonul pe care-l manuie ca un copil de 5 -10 ani
      desi chiar azi 26 mai a implinit frumoasa varsta de 1( un ) an si 8 ( opt ) luni ! 🙂
      Cand taica-sau apeleaza numele meu, pe ecranul telefonului apare POZA mea iar ANDREIUT,
      in culmea fericirii striga Tae-Tae si se repede la telefon sa vorbeasca cu mine ! 🙂
      Cat despre ” inimi pe jar ” 🙂 deja a pus inca de pe acum multe caci ,
      multe DOMNISOARE si SOTII ar vrea sa aiba un asemenea BAIETEL
      iar FETITELE cu care se joaca in parculet, ii dau mereu tarcoale !!! 🙂 🙂 🙂
      Multumesc pentru cuvintele postate si urarea ” Casa de piatra ” adresata NEPOATEI mele de SORA,
      cu ocazia CASATORIEI civile si religioase ! 🙂
      La NUNTA nepoatei a venit si un frate de-al ei din SUA ( New York ) ce a lucrat ani buni in CANADA in domeniul IT
      O saptamana frumoasa si plina de realizari personale si profesionale ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2015 @ 9:12 am | Răspunde

      • Ai o familie frumoasă iar puiuțul e scump foc. O săptămână frumoasă și la tine! 🙂

        Comentariu de sweet & salty — 26/05/2015 @ 5:41 pm

      • Multumesc frumos pentru noua vizita, aprecieri si urarile facute ! 🙂
        Pentru mine este foarte important faptul ca FAMILIA mea este nu numai ” frumoasa ” 🙂 ci si SANATOASA ! 🙂
        Avem ce ne-am dorit :
        -un BAIAT casatorit care la randul lui are tot un BAIAT, pe micutul ANDREI din pozele din articol,
        – o FATA si ea casatorita care la randul ei are tot un BAIAT, pe argintul viu, EMANUEL
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
        O saptamana frumoasa si tie , stimata SavaToronto !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 27/05/2015 @ 8:57 am

  3. Buna dimineata ❗ Frumos nepotel si o fire tare vesela si iscoditoare. O sa fie foarte inteligent asa din cat ma pricep eu sa analizez fizionomia copilasilor. in general nu am gresit 🙂 Aveti o familie frumoasa , sa fiti mandru de ea. Toata activitatea ce ati desfasurat-o la nunta la biserica si daca localul a fost langa gradina Botanica cum am inteles din poza , totul a fost in apropiere de locuinta mea . Eu chiar in zona aceea locuiesc si-mi este aproape atat biserica cat si Gradina Botanica cam la 1 km si max si jumatate ambele. Ma bucur ca a fost frumos si timpul si petrecerea. Va doresc o zi de Marti numai cu ceasuri bune si cu realizari ! 🙂

    Comentariu de Beta — 26/05/2015 @ 1:04 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Comentariile Domniei Tale imi umple de fiecare data INIMA de bucurie iar pentru asta, sincer va multumesc ! 🙂
      Nepotelul ANDREI este un dulce, un baietel curios , iscoditor, inteligent, atent , curtenitor …………..
      Trebuie sa fii mereu cu ochii pe el caci se misca ca ” mercurul” scapat accidental din recipent …….
      Cu voia Domniei Tale, fac urmatoarele precizari :
      – cununia religioasa s-a savarsit la biserica MIHAI VODA ( cunoscuta de lume ca biserica Sfantul NICOLAE ) ;
      – la Gradina Botanica s-a mers doar pentru FOTOGRAFIILE de ALBUM ( versurile din preambulul postarii de fata imi apartin ) ;
      – masa, felicitarile si dansul au avut loc la Restaurentul VATRA NEAMULUI situat pe DN-1 ( Bucuresti-Ploiesti, nr.29 ) .Pentru deplasarea spre localul respectiv s-au folosit masinile personale si un microbuz inchiriat special pentru cei veniti fara masini ) 🙂
      Peste 85 % dintre participanti erau TINERI ( fete si baieti ) fosti colegi de facultate ai MIRESEI si FRATILOR ei ,colegi de serviciu ai MIRELUI ce lucreaza la MAI , prieteni si rude printre care si o NEPOATA de frate de-al meu, o JURNALISTA foarte apreciata de conducerea trustului media unde lucreaza si pe care, cu siguranta ca ati urmarit-o la televizor prezentand stiri importante , traditii si obiceiuri romanesti de sarbatori dar si exercitii militare ale trupelor NATO desfasurate recent in ROMANIA ……..
      Neavand acceptul ei, nu o pot nominaliza ………………..
      Printre cei 15 % trecuti de varsta mijlocie, m-am numarat si eu cu sotia dar ,
      daca ne-ati fi urmarit cum DANSAM ” hora si sarba romaneasca ” 🙂 spuneati ca avem 20 de ani !!! 🙂 🙂 🙂
      Distractia a inceput la ora 19.30 si a tinut pana la ora 07.30 si a fost una grozava : orchestra de muzica de calitate, 5-6 interpreti de muzica usoara si populara, formatie de dans erotic si multe, multe surprize …………..
      Imi pare rau ca nu am stiut ca locuiti in apropierea bisericii Mihai Voda ca v-as fi invitat sa participati cu sotul la CUNUNIA RELIGIOASA si-apoi, la o vorba in perimetrul Gradinii Botanice si astfel, ne-am fi cunoscut si fizic nu numai virtual ……………
      Poate la BOTEZUL primului copil al NOII FAMILII ……………..
      Pana atunci insa, va multumesc pentru cuvintele adresate si imaginea postata ! 🙂
      O Zi de MARTI fara ” ceasuri rele ” ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2015 @ 9:42 am | Răspunde

  4. Ciao Aliosa, bellissime foto, abbi una buona settimana un abbraccio Rebecca 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 26/05/2015 @ 7:04 am | Răspunde

    • Ciao Rebecca !
      Grazie per la visita, come e commentare ! 🙂
      Una buona settimana anche a te ! 🙂
      Un abbraccio,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2015 @ 9:45 am | Răspunde

      • Ti abbraccio 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 26/05/2015 @ 11:33 am

      • Grazie ! 🙂
        Ti mando un abbraccio !!! 🙂 🙂 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 26/05/2015 @ 5:16 pm

  5. Te-am așteptat cu mult interes și, ca de obicei, nu mi-ai înșelat așteptările. Pozele tale, avându-l în prim plan pe minunatul tău nepoțel, sunt foarte sugestive și exprimă dragostea și căldura cu care este înconjurat de bunici și întreaga familie. Precum bine zice și Beta, se vede că e inteligent și plin de viață, un omuleț de care ai motive să fii mândru.
    Te felicit și vă doresc tuturor o viață lungă și binecuvântată, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 26/05/2015 @ 9:11 am | Răspunde

    • Ma bucur ca nu ti-am inselat asteptarile ! 🙂
      Adevarul este ca micutul meu nepotel ANDREI
      ( azi la pranz a implinit 1 ( un ) AN si 8 ( opt ) luni de cand a aparut pe lume 🙂 🙂 🙂 )
      este tot ce mi-am dorit acum la ceas de batranete :
      NUMELE meu sa fie dus mai departe iar NEAMUL meu sa nu se stinga niciodata !!! 🙂 🙂 🙂
      Mai am un NEPOTEL , pe care-l cheama EMANUEL
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
      dar cum e firesc , ii poarta numele tatalui italian si nu numele meu ………….
      Sa nu intelegi cumva ca nu-l iubesc la fel de mult si pe EMANUEL ca si pe ANDREI ……………..
      ANDREI, omuletul plin de viata , are marele avantaj ca locuieste in ROMANIA si-l pot vedea mai usor si mai des
      in timp ce pe EMANUEL, locuind in ITALIA, il pot vedea fata-n fata, o singura data pe an cand vine el la noi sau cand mergem noi la el ………..
      NEPOTII mei amandoi fiind, ii iubesc la fel si ma rog la Dumneseu sa-i tina-n viata sanatosi, inteligenti, destepti, frumosi, ascultatori
      si sa-i fereasca de bolile molipsitoare ale secolului in care traim .
      Multumesc pentru cuvintele frumoase adresate si urarile facute ! 🙂
      Viata lunga si binecuvantata si eu iti doresc Petru ! 🙂
      Cu simpatie si prietenie,
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2015 @ 5:32 pm | Răspunde

      • Ce coincidență frumoasă! Și pe nepoata mea, născută recent în Austria (fiica nepoatei de acolo) o cheamă EMANUELA, nume ales de mama ei. Am primit recent niște poze cu ea și este, bineînțeles, un bebeluș tare drăguț. Poate o să vină în țară prin luna august.
        Salutări din nord, unde plouă în averse! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 27/05/2015 @ 8:12 am

      • Sa-ti traiasca STRANEPOATA si NEPOATA , sa-ti traiasca toata FAMILIA in pace si bucurii ! 🙂
        EMANUELA este un nume foarte frumos iar EMANUEL nepotelul meu, cand vine in ROMANIA, trece prin VIENA
        caci pe acolo autostrazile sunt Super OK si ajung mult mai repede ! 🙂
        ” Nici nu stii de unde sare iepurele ” nu-i asa ??? 🙂 🙂 🙂
        Cat priveste VREMEA, la noi e SOARE si frumos, vijeliile ne-au ocolit, viiturile nu s-au format , copacii din radacini nu au fost smulsi,
        strazile n-au fost inundata iar fermierii asteapta semnalul sa recolteze ORZUL si ORZOAICA
        care-i de un galben pal ce da repede-n galben -galben semn ca-i totul gata de cules ! 🙂
        Din pacate, in nord, nord-vest, a fost PRAPAD mai ales in MARAMURES, SATU MARE si SALAJ ! 😦
        Spre norocul tau, la SEINI, strazile n-au fost inundate, grindina nu a cazut semn ca , pe OMUL BUN, Dumnezeu il ocroteste !!! 🙂 🙂 🙂
        Din pacate, motive care nu pot fi facute publice, ma impiedica sa mai merg in iulie la TURDA asa ca,
        cu parere mare de rau, nici pe la tine nu voi mai putea trece 😦
        ” N-aduce anul ce-aduce ceasul ……………..” ! 😦
        Salutari din sud unde-i soare si frumos iar lumea se plimba-n parcuri si pe strazi in tricou cu maneca scurta ! 🙂
        Sandu.

        Comentariu de Aliosa — 27/05/2015 @ 9:12 am

  6. Bellissime immagini!
    Un fervido augurio per gli sposi e il nipotino.
    Felice serata
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 26/05/2015 @ 11:56 pm | Răspunde

    • Buongiorno, Gian Paolo!
      Sono contento che ti è piaciuto le foto pubblicate! 🙂
      La prima immagine rappresenta il Mio nipote Andrea a giocare e l’ultimo
      è il matrimonio di mia nipote aspetti sorella che ho partecipato con la moglie
      (ultima foto, io sono rimasto, la sposa e lo sposo al centro ea destra, mia moglie): )
      Il motivo per cui non ho smesso dal regno stava lasciando la mia casa
      BUCAREST nessun laptop nel periodo 16-25 maggio ……..
      Una settimana è iniziato come un estate piacevole e divertente! 🙂
      Cordiali saluti,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/05/2015 @ 9:47 am | Răspunde

      • Di nuovo i miei migliori auguri per gli sposi.
        Un caro saluto

        Comentariu de newwhitebear — 27/05/2015 @ 3:48 pm

      • Grazie, Gian Paolo ! 🙂
        Un caro saluto!
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/05/2015 @ 8:34 am

  7. Wunderschöne Bilder war in Urlaub lieber Gruß Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 27/05/2015 @ 11:26 am | Răspunde

  8. Comentariu de Beta — 27/05/2015 @ 6:37 pm | Răspunde

  9. @ ALL !!!
    DEZASTRU total la turneul de Grand Sleam de la Roland Garros ( Franta ) !!! 😦 😦 😦
    Simona Halep nr.3 WTA, o mare DEZAMAGIRE ! 😦
    Simona Halep – Mirjana Lucic-Baroni
    5-7 ; 1-6 !!! 😦 😦 😦
    Romanca a fost nu numai ELIMINATA de croata Mirjana Lucic- Baroni ( mai mare ca ea cu 10 ( ZECE ) ani )
    dar si UMILITA 😦 caci ,plimband-o dintr-o parte in alta a a terenului ,
    a trimis-o cu ” fundul” pe zgura intr-o pozitie jenanta…………………….
    Asa dupa cum am specificat pe
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/05/03/
    atata timp cat fostul tenismen Ion Tiriac ( umbra marelui ILIE NASTASE in Cupa Davis a anilot 70′ )
    ii va da ” SFATURI pretioase 😦 😦 😦 ” si-i va sta in preajma,
    Simona Halep NU va mai CASTIGA nici un TURNEU iimportant
    si va fi in CADERE LIBERA in Top 10 WTA !!! 😦 😦 😦
    ENERVAT de jocul Simonei dar si de gandul ca PREMIUL cel mare ( EUROII pusi in joc ) „ii scapa printre DEGETE ” 😦
    batranul Tiriac ce asista la meci, a plecat din tribuna ” cu coada-ntre picioare ” 🙂 🙂 🙂 dupa primul SET .
    La urmatoarea difuzare a clasamentului WTA, mai mult ca sigur ca romanca va COBORI pe locul 5 WTA……………….
    REPET si aici :
    Ion Tiriac ii poarta GHINION Simonei Halep asa ca trebuie s-o lase
    pe VIRGINIA RUZICI sa faca ce-a facut cu Simona de cand a preluat-o ca pe un nimeni si a dus-o pana pe locul 2 WTA ! 🙂
    O zi fara GHINION va doresc ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/05/2015 @ 8:05 am | Răspunde

  10. @ ALL !!!
    Finala UEFA Europa League, VARSOVIA ( Polonia ) 27 mai 20015
    FC SEVILLA ( ESP) – FC DNIPRO ( UCR)
    3-2 !!! 🙂 🙂 🙂

    Asta FOTBAL, nu ca la NOI ! 😦
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/05/06
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/05/2015 @ 9:47 am | Răspunde

  11. Multumesc pentru urare. O zi buna iti doresc si eu si va doresc tuturor celor ce postati pe acest blog.
    Asa cum ti-am raspuns si pe blogul meu, iti spun ca depinde de Simona daca vrea sa fie printre varfurile tenisului mondial sau doreste doar sa ciuguleasca din participarea la turneuri, bani care nu sunt de neglijat. Chiar se intampla probabil ceva cu fata asta in ultima vreme pe langa ghinionul de care vorbesti. Presupun ca si-n sport exista mafie si daca Tiriac primeste mai mult ca sa o doboare pe Simona pentru ca este o valoare venita dintr-o colonie si cum colonia-i colonie nu are dreptul la valori nimic nu m-ar mira. Daca nu ar fi machedoana as pune pariu ca s-ar lasa cumparata de alt stat . Mai poate fi si pregatirea de casatorie, emotii, lipsa de concentrare sau pur si simplu nu mai beneficiaza de sanatatea si conditia fizica pe care probabil si le-a epuizat. Imi pare tare rau si eram mandra ca ne ducea numele tarii si imnul nostru era auzit mai des pe mapamond dar asta este, cum si cand vrea Dumnezeu daca noi oamenii nu-l ajutam.

    Comentariu de Beta — 28/05/2015 @ 11:11 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      MAFIE exista in orice domeniu de pe TARRA si peste tot in lume ! 😦
      Cel mai recent exemplu este ARESTAREA unor OFICIALI FIFA ( Federatia Internationala a Fotbalistilor Amatori ) pentru acte de CORUPTIE in fotbal printre care si ATRIBUIREA dreptului de organizare al Campionatului Mondial de Fotbal
      statului Qatar , un NIMENI in fotbal dar cu DOLARI fffff MULTI rezultati din vanzarea PETROLULUI …………………..
      Cat priveste SCENARIUL stipulat mai sus, ma abtin de la comentarii si raman la ideea ca :
      – Ion Tiriac ii poarta GHINION Simonei Halep
      asa cum si PANA de CURENT de la Targu Mures dinaintea inceperei REPRIZEI a II-a de fotbal dintre
      ASA Targu Mures si OTELUL GALATI care a determinat inceperea meciului la 2-3 minute dupa
      inceperea celui de la IASI dintre CSMS Iasi si FCSB ca tarmuresenii sa aiba ULTIMUL CUVANT…….,
      i-a purtat GHINION echipei ASA care a primit GOL de la galateni in minutele de prelungiri ( 90 +1 )
      si a dus TITLUL in casa lui Gheorghe Becali ………………
      Multumesc pentru noul comentariu si imaginea postata ! 🙂
      Un weekend minunat si un inceput de VARA cat mai frumos ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/05/2015 @ 9:38 am | Răspunde

  12. @ ALL !!!
    FC Steaua Bucuresti , echipa recent eliberatului din puscarie, Gheorghe Becali,
    a castigat titlul de campioana a Romaniei la fotbal editia 2014/2015
    datorita echipei OTELUL GALATI , retrocedata deja inaintea ultimei etape care,
    a ” batut-o ” 🙂 pe Asa Targu Mures la ea acasa asa cum ii batusesi pe ros-albastri in retur
    cu acelasi scor 2-1 !!! 🙂 🙂 🙂
    Steaua a castigat joi seara un nou titlu, dupa un final de sezon incredibil.
    Echia antrenata de Costel Galca s-a incurcat la Iasi, unde a inregistrat doar un rezultat de egalitate, scor 0-0,
    insa rivala ASA Targu Mures a fost invinsa pe teren propriu de retrogradata Otelul Galati, scor 1-2.
    Ros-albastrii au atacat din primul si pana in ultimul minut la Iasi, dar,jucatorii ieseni, cu gandul la cei 10.000 de euro promisi de ANTISTELISTUL Prunea, fost portar dinamovist de conditie mijlocie dar cu GURA MARE,s-au aparat mai ales in repriza a doua,cu totii jucatori, iar Rusescu, Chipciu , Popa, Stanciu, Iancu,desi au sutat puternic si pe poarta, NU au reusit sa-l invinga pe portarul gazdelor care a SCOS MIRACULOS de vreo 2-3 ori mingea din poarta !!! 😦 😦 😦
    Partida de la IASI s-a terminat inaintea celei de la Targu Mures care a inceput mai tarziu repriza a II-a din cauza unei PENE de CURENT ELECTRIC la nocturna targmureseana ……………ceea ce a creat un mare SUSPANS caci la acea ora, FCSB avea 71 de puncte ,
    iar la Targu Mures scorul era 1-1 si ASA putea INSCRIE in minutele de PRELUNGIRI ( 5) iar victoria le-ar fi adus 3 PUNCTE si ar fi EGALAT-o pe FCSB la puncte dar, cum rezultatele dintre cele doua erau favorabile muresenilor,
    ASA Targu Mures ar fi IESIT ea CAMPIOANA ………………
    Cum intr-un comentariu anterior am preconizat ca TITLUL de CAMPIOANA va fi decis in ULTIMA ETAPA
    iar OTELUL GALATI ar putea s-o INVINGA si pe ASA cum a invins-o si pe FCSB,
    DUMNEZEU a facut cum a vrut si i-a adus lui Becali al TREILEA TITLU CONSECUTIV
    si al 26-lea din istoria echipei ARMATEI, STEAUA Bucuresti, castigatoarea CUPEI CAMPIONILOR EUROPENI in 7 MAI 1986
    cand Gheorghe Becali MULGEA OILE lui tata-sau …………………….
    Sincer, ma bucur pentru ca NU AU CASTIGAT targ muresenii mai ales ca acolo sunt foarte multi ANTISTELISTI in frunte cu Liviu Ciubotariu ( antrenorul ) si Ianis Zicu ( jucatorul ) fosti dinamovisti INVIDIOSI pe succesele ros-albastrilor ca si Florin Prunea presedintele lui CSMS Iasi .
    Pe cei INVIDIOSI si RAUTACIOSI, Dumnezeu ii pedepseste iar ceea ce s-a intamplat la Targu Mures este un semn de la Dumnezeu precum ca, ASA Targu Mures NU MERITA sa iasa campioana
    iar daca Gheorghe Becali NU ORDONA din PUSCARIE vanzarea lui KESERU, SANMARTEAN si SZUKALA,in pauza dintre TUR si RETUR cand FCSB era pa PRIMUL LOC la 13 puncte DISTANTA de ASA Targu Mures,
    diferenta de 13 PUNCTE dintre ele ,ar fi fost si mai mare iar ros-albastri
    NU MAI ERAU NEVOITI sa suporte timp de 3 minute cel mai mare STRES din VIATA lor de fotbalisti,
    de la terminarea meciului de la Iasi pana la terminarea meciului de la Targu Mures
    cand , TOATA LUMEA , inclusiv EU,
    eram SIGURI ca muresenii vor MARCA in minutele de prelungiri GOLUL VICTORIEI
    ce le-ar fi adus TITLUL de CAMPIOANA editia 2014/2015….
    Asa ca, in loc sa marcheze ei, au marcat GALATENII in minutul 90+ 4
    iar la IASI, ros-albastru sareau in sus de bucurie caci OTELUL GALATI le-a facut CADOU titlul de CAMPIONI ai ROMANIEI editia 2014/2015 ! 🙂
    FCSB mai are de disputat un TROFEU pe 31 mai pe ARENA NATIONALA cu Universitatea Cluj,
    FINALA CUPEI ROMANIEI editia 2014/2015 iar daca va castiga si acest TROFEU ,
    ar fi PRIMA ECHIPA din ROMANIA castigatoare a TREI TROFEE in acelasi an competitional,
    – Cupa Ligii;
    – Campionatul Romanie;
    – Cupa Romanie
    iar antrenorul COSTEL GALCA, primul antrenor din ISTORIA fotbalului romanesc
    castigator a 3 TROFEE in acelasi an !!! 🙂 🙂 🙂
    Iar ca NEDREPTATEA sa fie in culmea NEDREPTATII,
    COSTEL GALCA va fi fortat de Gheorghe Becali finantatorul echipei FCSB sa PLECE,
    iar locul sau va fi luat de FINUL patronului, Mirel Radoi ce joaca de ani buni la o echipa de arabi……..

    Doar la NOI se poate intampla asa ceva !!! 😦 😦 😦

    In final, doar cuvinte de lauda jucatorilor , antrenorilor si staff-ului tehnic al echipei OTELUL GALATI 🙂 🙂 🙂
    pentru CINSTE, CORECTITUDINE, DEMNITATE si PROFESIONALISM
    care, RETROGRADATA deja fiind, la Targu Mures, contrar tuturor SPECULATIILOR,a jucat FOTBAL ca o MARE ECHIPA
    iar prin VICTORIA cu 2-1 🙂 🙂 🙂 din ultima etapa de campionat cu ASA Targu Mures,
    a DECIS
    TITLUL de CAMPIOANA a ROMANIEI la FOTBAL editia 2014/2015 !!! 🙂 🙂 🙂
    Si o urare :
    – REVENIRE cat mai grabnica in Liga 1, OTELULE Galati !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 29/05/2015 @ 9:42 am | Răspunde

  13. Comentariu de Beta — 29/05/2015 @ 11:00 am | Răspunde

    • Buna dimineata, Anda !
      Prin minunata ta postare
      mi-ai facut sambata mai frumoasa
      iar cu CIRESELE ce-s la mare cautare
      voi face- o fotografie fabuloasa ! 🙂
      Asa dupa cum recent ti-am spus
      imi iau o pauza mai lunga
      si desi-mi va fi de net un dor nespus
      voi lasa LAPTOPUL ranile sa-mi linga
      caci, sincer, m-am cam saturat
      de hahaielile basiste
      de pedelistii care TARA-au tot FURAT
      asistati pasiv de prefacaturile peneliste ! 😦
      Din toata inima-ti doresc
      o VARA cat mai racoroasa
      si-n lipsa mea pe blogu-mi te poftesc
      ca sa te simti ca la tine-acasa ! 🙂
      Acesta va fi ultima mea postare
      pe luna MAI ce sta sa treaca
      iar CIRESELE ce-s la mare cautare
      si-n luna IUNIE o sa ne placa ! 🙂
      Ramai dara cu bine
      fidela si distinsa vizitatoare
      iar noutati despre mine
      vei afla sigur luna viitoare !!! 🙂 🙂 🙂

      Cu cea mai inalta consideratie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/05/2015 @ 9:33 am | Răspunde

  14. Multumesc pentru vizita, pentru urare. Este bine ca le mai lasi deoparte aceste nemultumiri. Iti doresc vacanta frumoasa plina de bucurii si iubire alaturi de cei dragi, multumesc pentru incredere si voi veni desigur pe blogul tau sa mai las cate un semn de viata. Sper ca si prietenii de pe acest blog sa fie si ei prezenti si sa nu lasam sa se depuna praful pana la revenirea ta. Sa ne auzim cu bine si sanatate luna viitoare ❗

    Comentariu de Beta — 30/05/2015 @ 10:12 am | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru toate comentariile si imaginile postate ! 🙂
      Weekend placut, Beta ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 7:17 pm | Răspunde

  15. HAPPY WEEKEND 🙂

    Comentariu de Simona — 30/05/2015 @ 8:36 pm | Răspunde

    • Grazie, Simona ! 🙂
      Buon weekend anche a te ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 7:18 pm | Răspunde

  16. LA MULTI ANI ! pentru toti copiii din lume.

    Comentariu de Beta — 01/06/2015 @ 12:46 am | Răspunde

    • La multi ani tuturor COPIILOR din lume ! 🙂

      Comentariu de Beta — 01/06/2015 @ 12:46 am | Răspunde

    • Multumesc in numele tuturor COPIILOR din lume ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 7:19 pm | Răspunde

  17. Dragi prieteni , va doresc tot binele din lume ! 🙂
    Poate mai schimbam pareri sau ne spunem cate ceva, sa nu lasam sa se astearna praful pana se reintoarce Aliosa.
    Eu va astept cu drag sa savuram impreuna o cafea cu tot ce-i bun si placut 😀

    Comentariu de Beta — 03/06/2015 @ 1:36 am | Răspunde

    • Laudabil si generos gestul tau stimata Anda ! 🙂
      Multumesc frumos ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 7:21 pm | Răspunde

  18. Duminica frumoasa sa aveti

    Comentariu de Beta — 07/06/2015 @ 12:29 pm | Răspunde

    • Eu chiar am avut o DUMINICA frumoasa ! 🙂
      Multumesc pentru urare ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 7:22 pm | Răspunde

  19. Va doresc o saptamana minunata, oriunde va aflati ❗

    Pentru ca tot ne bucuram aici in Bucuresti de concertele lui Andre Rieu,
    va las sa va delectati cateva minute cu o minunata muzica italiana.

    Comentariu de Beta — 08/06/2015 @ 10:58 am | Răspunde

  20. Buona domenica Aliosa sono molto belle le tue fotografie ed è molto bello il tuo nipotino un caro saluto dall’italia da Pinuccia

    Comentariu de pinuccia513 — 14/06/2015 @ 4:39 pm | Răspunde

    • Grazie, Pinuccia ! 🙂
      Buon weekend ! 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 7:31 pm | Răspunde

      • Grazie amico Aliosa ricambio con simpatia buona notte

        Comentariu de pinuccia513 — 20/06/2015 @ 12:17 am

  21. ce frumoși ! să fiți cu toții sănătoși și fericiți ! 🙂

    Comentariu de ricamihai13 — 15/06/2015 @ 7:38 am | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru vizita, aprecieri si urari, Rica ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 7:32 pm | Răspunde

  22. Incepe o noua saptamana pe care vi-o doresc frumoasa, mai putin calduroasa si multe impliniri. Imi pare rau ca sunt o persoana nedorita pe aceasta pagina decat de administratorul ei. Credeam ca dintre atatea persoane macar una o sa mi se alature sa tinem vie pagina pana la intoarcerea lui Aliosa. Asta este, e bine sa ne multumim cu ce ni se ofera. O seara frumoasa si tot ce va doriti.

    Comentariu de Beta — 15/06/2015 @ 9:10 pm | Răspunde

    • Buna seara, Anda !
      In spiritul ADEVARULUI, trebuie mentionat faptul ca stimatele
      ” Pinuccia513 si Ricamihai13 ”
      mi-au onorat cu prezenta blogul si in lipsa mea …………….
      Neavand laptopul cu mine, NU am avut cum a le multumi la timp si de aceea o fac acum :
      Multumesc stimate
      ” Beta ”
      „Pinuccia513″
      ” Ricamihai13″ !!! 🙂 🙂 🙂
      Sanatate multa si weekend placut ! 🙂
      Cu stima, respect si pretuire,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 7:39 pm | Răspunde

  23. @ ALL !!!
    Stimata Doamna si Domnisoara
    care ai postat in LIPSA mea imagini si comentarii tinandu-mi TREAZ blogul,
    din toata inima,
    ” Iti Multumesc ” !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 17/06/2015 @ 9:18 am | Răspunde

  24. Multumesc in numele cititorilor blogului meu ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 7:21 pm | Răspunde

  25. Multumesc frumos pentru mentinerea ” in activitate ” in lipsa mea a blogului ! 🙂
    ” Prietenul la nevoie se cunoaste ”
    iar Domnia TA, Anda , ai dovedit cu prisosinta acest lucru ! 🙂
    Sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate draga prietena virtuala si sa te bucuri de dragostea celor iubiti de tine ! 🙂
    Weekend placut ! 🙂
    Saru’mana , Anda ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 7:30 pm | Răspunde

  26. Foarte frumos album de familie. Sa traiti fericiti pana la adanci batraneti. 🙂 O zi cu sanatate si bucurii!

    Comentariu de ane — 06/09/2015 @ 4:46 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Ane !
      Multumesc pentru vizita, aprecieri si urari ! 🙂
      O zi de TOAMNA cu soare
      azi de Sfanta MARIA evlavioasa
      iar din parte-mi o superba FLOARE
      din GRADINITA de APARTAMENT culeasa ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/09/2015 @ 8:08 am | Răspunde

  27. @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂
    Undeva, nu stiu pe unde,
    am o poza cu ANDREI
    ca de-o vezi, te va surprinde
    fiindca spune : ” Hai SIMONA ” ! 🙂
    Simona HALEP ( Rou) – Sabine LISICKI ( Ger)
    6-7; 7-5; 6- 3 .
    la US Open 2015, in optimile de finala ! 🙂
    Bravo Simona ! 🙂
    Sa stralucesti si tu, si ANDREI nepotelul meu iubit ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 08/09/2015 @ 8:15 am | Răspunde

  28. @ ALL !!!

    La 5 luni si 14 zile de la NUNTA tinerilor CORINA ELENA si MIHAI,
    tanara si frumoasa FAMILIE, a serbat un alt mare eveniment,
    LANSAREA primului volum de versuri ” HIEROGLIFA in zenit” ,
    autoare, nimeni alta decat MAMA Corinei si SOACRA lui Mihai,
    surioara mea, Georgeta POPOVICI Strat ! 🙂
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/10/
    Celor ce ajung pe linkul de mai sus,VIZIONARE placuta
    si o saptamana minunata ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 16/11/2015 @ 9:44 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

