Alioşa

17/06/2015

Bine v-am regasit stimate vizitatoare si stimati vizitatori ai blogului meu !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:09 am

Bine v-am regasit stimate Doamne, Domnisoare si stimati Domni !

Am fost plecat sa-mi tratez oasele-mi batrane intr-o statiune balneofizioterapeutica de odihna si tratament DSCN8368 situata-n mijlocul unor strabune coline cu brazi falnici, argintii si VEVERITE jucause ce pentr-o NUCA sau un simbolic stimulent erau dispuse cu-o uimitoare repeziciune sa topae in fata ta in ritm alert pana ce-apucau in gherutele lor divine cadoul cu generozitate oferit !  veverita_zps1hbq11ihIn weekend , cand asistentele-si plimbau sotii si copiii in parcuri , targuri sau colinele din jurul statiunii, plecam la manastiri sau schituri din pustii DSCN8390 DSCN8376 DSCN8378 s-aprind o lumanare in memoria celor dragi plecati dintre cei vii si,

 

 

 

 

 

 

 

 

sa uit  de HOTII, EVAZIONISTII, IPOCRITII ,TRADATORII , DEMAGOGI si OPORTUNISTII de politicieni  ce si-au ” luat TARA inapoi ” 19prin MANIPULARE, MINCIUNA si DEMAGOGIE politica …. Cand pentru prima data am pasit pe poarta statiunii https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/12 monumentul EROILOR comunei BALTATESTI, jud.Neamt, era intr-o stare ce nu facea deloc cinste urbei ………. In urma discutiilor pe care le-am avut  in urma cu trei ani cu primarul urbei versus starea  JALNICA 😦  😦  😦 in care se afla  MONUMENTUL din BALTATESTI inchinat EROILOR comunei cazuti in luptele pentru apararea PATRIEI in cel de-al Doilea Razboi Mondial ( 1941-1945)  acum ,l-am gasit

 

DSCN8367complet REFACUT  prin grija aceluiasi primar caruia, i-am urat SUCCES la alegerile locale din vara anului 2016 ! 🙂 Iar Domniilor Voastre, care in lipsa mea ati postat comentarii pe

https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/05/25/

tinandu-mi treaz BLOGUL,va multumesc pentru comentariile facute  si intelegerea motivului pentru care NU v-am raspuns la timp ! O mentiune speciala si-o multumire-n plus pentru  Doamna Anda ( BETA )

http://betasare.wordpress.com/

pentru incurajarile facute si imaginile postate la comentarii la articolul respectiv  !  🙂 O VARA cat mai placuta, racoroasa si plina de bucurii, din inima va doresc !  🙂

Cu stima, pretuire si prietenie, Aliosa   🙂

34 comentarii »

  1. O vară frumoasă și multă sănătate! 🙂

    Comentariu de April — 17/06/2015 @ 9:43 am | Răspunde

    • Bine te-am regasit, ” April ” ! 🙂
      ” Iti multumesc ”

      pentru vizita, like si urare ! 🙂
      O VARA cat mai placuta si eu iti doresc ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 17/06/2015 @ 10:04 am | Răspunde

  2. Sunt încântat că ai revenit pe blog și acasă, și sper că băile ți-au făcut bine, redându-ți vitalitatea și optimismul, dragă prietene. De altfel, imaginile postate mai sus, sunt minunate și caracteristice spiritului tău mereu tânăr. Sunt convins că ne vei spune mai multe în articolele viitoare, pe care le aștept cu mare interes.
    Salutări entuziaste și călduroase, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 17/06/2015 @ 11:14 am | Răspunde

    • Buna dimineata, Petru !
      Si eu sunt incantat ca ne-am regasit din nou pe cale virtuala tu, cu-alelasi tonus increzator in viitor iar eu,
      mai sanatos si plin de viata dupa cura de 14 zile de odihna si tratament in frumoasa si benefica statiune de balneofizioterapie si tratament despre care am vorbit pe larg in articolul postat pe
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/12/
      iar aici, nu mai are rost sa repet ce-am spus acolo …………
      In cei 3 ( trei) ani de la acea postare, statiunea a suferit completari si renovari caci in cele 4( patru ) hoteluri ale statiunii
      ( Baltatesti, Narcisa, Topolita si Ozana ) 🙂 🙂 🙂 mobilierul a fost schimbat, geamurile si usile vechi inlocuite cu cele de termopan iar ASISTENTELE au INTINERIT si INFLORIT !! 🙂 🙂
      Ca sa nu mai lungesc vorba, MERITA sa faci o CURA de 14 zile de odihna si tratament fizioterapeutic intr-o zona cu aer curat si departe de vanzoleala orasului plin de hoti, proxeneti, ” CURVE si GOLANI ” 😦 vorba clujeanului Ioan Rus ………….
      De vrei cu adevarat, la link-ul postat mai sus, gasesti toate detaliile iar prin telefon, iti pot da si amanunte interesante ……………….
      Dupa toate cate s-au petrecut in cele 14 zile de ” abstinenta ” pe net, e MUSAI sa postez si eu ceva despre :
      – ” lovitura de stat ” data de DNA impotriva GUVERNULUI Ponta ;
      – demagogia, ipocrizia , duplicitatea si complicitatea presedintelei Iohannis vs. ” lovitura de stat ” : ” Ii cer premierului Ponta, DEMISIA ” ;
      – vizita lui Ponta la deschiderea Jocurilor Europene de la BAKU si ipocrizia reprezentantilor presedintiei ;
      – operatia la genunchi a lui Ponta efectuata in spitalul premirului turc ;
      – ” facatura ” CCR din 28 august 2012 ( ERATA ) 😦 😦 😦 care l-a SALVAT pe parsivul de basescutraian de la DEMITEREA de catre cei 7,4 milioane de romani in 29 iulie 2012 din functia de presedinte ;
      – MAFIA familiei basiste ( el, frate-sau, ginerele, nepotul …) privind DOSARELE penale in care DNA face cercetari;
      – PARSIVENIA si NESIMTIREA puscariasului gheorghe becali finantatorul echipei FCSB care, dupa CE A VAZUT in VITRINA palatului sau toate TROFEELE fotbalistice pe anul 2014/2015 , l-a DAT AFARA pe antrenorul GALCA si a REDUS primele tuturor jucatorilor cu cate 500 de euro;
      – relatia profesionala din tenis dintre Halep si Ion Tiriac care-i poarta ” GHINION ” fetei
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/05/03/
      dar si IMPLICAREA miliardarului in afacerile NECURATE ale lui Ioan Rus
      si LISTA ar putea continua
      dar ma opresc aici
      ca nu toata lumea vrea
      sa-l critic pe mascarici …….
      – Ghici GHICITOAREA mea : CINE-I MASCARICIUL ??? 🙂 🙂 🙂
      Multumesc pentru vizita, comentariu si idei ! 🙂
      O zi de VARA racoroasa
      cu PALINCA de Maramu’pe masa
      la PRANZ inainte de mancare
      si SEARA inainte de culcare ! 🙂
      Sandu .

      Comentariu de Aliosa — 18/06/2015 @ 10:11 am | Răspunde

      • Pălinca am servit-o azi de dimineață, astfel că mă mănâncă degetele și vor să fie scărpinate prin taste. Doar că, având în vedere orientările politice diferite pe care le avem, n-ar fi bine să ne sfădim pe această temă. Nu-i bine nici să ne băgăm prea mult în troaca asta a politicii, ce pute tot mai tare. Câteodată mai răbufnesc și eu, mai ales prin epigrame, dar mă abțin pe cât pot în rest. De asemenea, ar fi păcat să lăsăm ca prieteniile noastre să fie stricate de mafioții de la putere, fiindcă e clar că niciunul nu-i cinstit. Sunt oricând dispus să vorbim pe teme mai generoase la telefon. 🙂
        Îți transmit alese sentimente virtuale, dar sincere, Sandule! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 18/06/2015 @ 12:18 pm

      • Cum EU nu sunt” inregimentat” niciunui partid politic si dupa cum am inteles nici TU,
        NOI nu ” ne sfadim ” pe teme politice, NOI discutam teme politice iar prietenia virtuala dintre NOI,
        nu va fi viciata de apucaturile parsivilor de politicieni care-s
        ” TOTI, o apa si-un pamant ” 😦 😦 😦
        indiferent de numele partidului din care fac parte .
        In cei 25 de ani de ” capitalism salbatic si feroce „,
        TOTI si-au vazut doar de INTERSUL PERSONAL , familial si de grup si NICIDECUM de INTERESUL NATIONAL .
        Pe mine m-ar bucura ca BANII furati de ei sa fie RECUPERATI si folositi pentru CONSTRUIREA de SPITALE in toate orasele,DISPENSARE la sate, LOCUINTE SOCIALE, AZILE pentru BATRANI, ADAPOSTURI pentru CAINII maidanezi , DRUMURI, SOSELE, AUTOSTRAZI, CANALE de IRIGATII si REINPADURIREA muntilor despaduriti ………………
        Iar daca
        -EU tac,
        TU taci,
        EL tace,
        NOI tacem,
        VOI taceti.
        EI tac,
        atunci, se DUCE de rapa ROMANIA si ne apuca pe toti nebunia !!! 😦 😦 😦
        Vorba poetului George COSBUC :
        .” iar a TACEA, si lasii stiu ……………..”
        ………………………………………………….
        IDEEA este ca din DIALOGUL nostru virtual ,
        sa prinda si altii CURAJ si sa spuna lucrurilor pe nume caci, nu-i asa,
        un ” lucru bine facut ” dainuieste peste veacuri ! 🙂
        Seara buna, Petru.
        Sandu.

        Comentariu de Aliosa — 18/06/2015 @ 9:53 pm

  3. buona giornata caro Aliosa 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 17/06/2015 @ 11:29 am | Răspunde

    • Buona serata, cara Rebecca ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/06/2015 @ 9:54 pm | Răspunde

      • abbi un buon weekend

        Comentariu de Rebecca Antolini — 19/06/2015 @ 5:07 am

      • Grazie, Rebecca !
        Buon weekend anche a te ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 6:56 pm

  4. Ben tornato Aliosa, dopo un periodo di silenzio con stupende e favolose immagini.
    Felice serata
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 17/06/2015 @ 5:50 pm | Răspunde

    • Buona sera, Gian Paolo !
      Grazie per la visita, come e commentare ! 🙂
      Felice serata anche a te , caro amico ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/06/2015 @ 9:55 pm | Răspunde

      • Ciao Aliosa. Una serena serata. Un caro saluto

        Comentariu de newwhitebear — 18/06/2015 @ 10:31 pm

      • Grazie, Gian Paolo !
        Buon weekend ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 6:57 pm

  5. Bine ai revenit prieten bun ❗ Ma bucur ca esti bine sanatos si ca ai grija de sanatate. Am fost si eu cu ani buni in urma in aceasta statiune dar , doar in trecere, am locuit la casa rezervata salariatilor postei. Sunt multumita ca mi-am reparat calculatorul si sper ca nu o sa ma mai faca sa sufar curand. A fost chinul de pe lume sa pot posta cate ceva dar cand esti perseverent reusesti 😀 O vara frumoasa si numai bine intregii familii. Seara placuta si sa ne auzim cu bine si sanatate.

    Comentariu de Beta — 17/06/2015 @ 9:45 pm | Răspunde

    • Bine te-am regasit prietena buna ! 🙂
      Ma bucura vizita ta, ma bucura faptul ca ti-ai reparat CALCULATORUL,
      dar cel mai tare m-a bucurat faptul ca mi-ai ” tinut treaz BLOGUL ” in lipsa mea de pe net ! 🙂
      Iti multumesc din toata inima si-ti doresc tot binele posibil ! 🙂

      Iti dedic o melodie ce in anul 1986 era in top mondial iar eu o ascultam cu mare placere ! 🙂
      Multumesc pentru urari ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/06/2015 @ 11:14 am | Răspunde

  6. bellissime foto Aliosa un bel post ti auguro una buona notte caro amico un saluto da Pinuccia
    https://elvira513.files.wordpress.com/2015/05/rosa.jpg una rosa del mio giardino

    Comentariu de pinuccia513 — 17/06/2015 @ 11:49 pm | Răspunde

    • Buona sera, Pinuccia !
      Grazie per la visita, come e commentare ! 🙂
      Ti auguro una buona notte cara amica ! 🙂
      Grazie per bellissima ROSA ! 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/06/2015 @ 9:58 pm | Răspunde

  7. Bine ai revenit! Numai bine, sanatate si ai grija de tine! 😄

    Comentariu de Omul cu ochelari — 18/06/2015 @ 8:06 am | Răspunde

    • Bine ne-am ragasit ! 🙂
      Multumesc pentru vizita si urari ! 🙂
      Din toata inima, toate cele bune ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/06/2015 @ 10:01 pm | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    INCREDIBIL dar ADEVARAT ! 😦
    De vrei sa mergi la CHISINAU ( Republica Moldova ) e musai sa ai PASAPORT !!! 😦 😦 😦
    Hotararea luata marti de Guvernul de la Chisinau, potrivit careia cetatenii statelor membre ale Uniunii Europene ar fi putut intra in Republica Moldova doar cu buletinele de identitate, este nula de drept, a decis miercuri Curtea Constitutionala a acestei tari.
    Informatia apare intr-un comunicat de presa postat pe site-ul Curtii Constitutionale de la Chisinau,
    care a stabilit ca hotararile luate marti de Guvernul condus de Chiril Gaburici sunt nule de drept,
    din moment ce premierul si-a dat saptamana trecuta demisia, ramanand doar prim-ministru interimar.
    Printre hotararile luate de Executivul de la Chisinau se numara si posibilitatea ca cetatenii UE sa intre pe teritoriul Republicii Moldova fara pasaport, ci doar prezentand buletinul la punctele de trecere a frontierei, masura salutata cu entuziasm de la Bucuresti.

    Curtea Constitutionala a explicat ca, din momentul in care a fost comunicata demisia premierului,
    Executivul indeplineste doar functii administrative, pana cand noii membri ai Guvernului vor depune juramantul.
    Asadar, toate hotararile de guvern adoptate in sedinta de marti, 16 iunie,
    care nu se refera la „functiile de administrare a treburilor publice” au fost declarate neconstitutionale !! 😦 😦 😦
    NOROC ca eu am PASAPORT asa ca , smecheria PRORUSILOR de peste PRUT, ma lasa” rece ” ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 18/06/2015 @ 11:54 am | Răspunde

  9. Comentariu de Beta — 18/06/2015 @ 12:20 pm | Răspunde

    • Multumim pentru urare,
      Doamna cu inima mare !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/06/2015 @ 10:02 pm | Răspunde

  10. Ben ritrovato caro Aliosa, spero che ora le tue ossa stiano meglio e ovviamente anche tu 🙂
    Io ci sono poco nel blog, sono molto impegnata con tante cose ultimamente e sto trascurando un po’ tutti, mi dispiace ma il tempo che mi rimane è
    veramente poco e non sempre riesco a passare da tutti. Ma mi fa sempre piacere sapere quando una persona amica sta bene!
    Un caro saluto e un abbraccio, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 19/06/2015 @ 12:18 am | Răspunde

    • Ben ho trovato Patrizia cara!
      Dopo dieci sedute di fisioterapia e bagni con acqua di mare non mi mancano i miei ossa e mi auguro sinceramente che questa bella sensazione, per prolungare fino all’estate del 2016, quando tornerò a cura e di riposo
      resort Bălţăteşti in bello e utile! 🙂
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/12/
      Mi piace la vostra visita e mi fanno molto piacere ogni volta che si visita la vostra risposta e il vostro meraviglioso blog dove foto pubblicate, e gli argomenti scelti sono bellissimi, provocante! 🙂
      Grazie di cuore che si è rimasta la stessa fedele visitato il mio blog! 🙂
      Con tutto il mio cuore ti auguro una piacevole estate, foto belle quanto quelle pubblicate e molto, molto di salute, la felicità e la realizzazione di tutti i vostri desideri! 🙂
      Con amore e apprezzamento,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 10:14 am | Răspunde

  11. SPLENDIDO WEEKEND ALIOSA 🙂

    Comentariu de Simona — 19/06/2015 @ 7:55 am | Răspunde

    • Grazie, Simona ! 🙂
      Splendido weekend anche a te ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2015 @ 6:59 pm | Răspunde

  12. Comentariu de Beta — 20/06/2015 @ 1:26 am | Răspunde

    • Buna dimineata, Anda !
      Chiar daca nu ti-m raspuns la timp, weekend-ul a fost la fel de frumos ca si felicitarea de fata ! 🙂
      O saptamana frumoasa si racoroasa din inima-ti doresc ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/06/2015 @ 8:38 am | Răspunde

  13. Bine-ai revenit, Aliosa!
    Mi se pare mie, sau ti s-a mai albit putin parul? In rest, ai ramas neschimbat. Se vede ca ti-a priit in statiune.
    Un sfarsit de saptamana minunat,
    Mircea

    Comentariu de De ce nu? — 20/06/2015 @ 9:19 am | Răspunde

    • Binte te-am regasit, Mircea ! 🙂
      Bag seama ca ai un spirit de observatie bine dezvoltat ! 🙂
      Asa este, PARUL meu s-a mai albit
      semn c-am mai IMBATRANIT
      caci vrei, nu vrei, ANII trec si-si spun cuvântul
      TINERETEA-i ca si vantul
      trece pe laga OMUL bun
      ca ghiuleaua din al tun
      ce-i trimisa sa loveasca
      armia cea miseleasca
      ce vrea sa ne cotropeasca
      GLIA noastra stramoseasca ……….
      Mi-a priit in STATIUNE
      caci OASELE-mi batrane le-am tratat
      cu ape termale incalzite si-un fel de lotiune
      pregatita mai bine decat acea MOTIUNE
      depusa de pedelisto-penelisti …………
      Un sfarsit de saptamana minunat si eu iti doresc ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/06/2015 @ 7:07 pm | Răspunde

  14. O zi de Joi frumoasa cu reusite ❗ ❤

    Comentariu de Beta — 25/06/2015 @ 1:01 pm | Răspunde

    • ” Iti multumesc ” ! 🙂

      Anda pentru frumoasa imagine postata si urarea minunata ! 🙂
      Weekend placut si tie ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/06/2015 @ 9:01 am | Răspunde

  15. @ ALL !!!
    Nu caut sa ies in evidenta
    Prin ceea ce public pe WordPress din cand in cand
    Dar marea PROVIDENTA
    Cu-a ei nestavilita putere , ma scoate din rand ! 🙂

    Nu caut sa cresc in ZeList
    Si cu toate astea sunt monitorizat
    Desi uneori sunt trist
    In ZeList mereu am urcat ! 🙂

    Acum la ceas de dimineata
    Cand multa lume inca doarme
    Dupa ce-am dat cu apa rece pe fata
    Ii caut LAPTOPULUI ” in coarne „! 🙂

    Si uite-asa, dand clic pe AliosaPopovici1
    Cu mare bucurie am aflat
    Ca desi ma lupt cu ” morile de vant ” ca nebunu’
    Articolul de fata e CEL MAI COMENTAT !!! 🙂 🙂 🙂

    Multumesc celor ce fac asemenea clasamente
    Si din inima , sincer, le transmit
    Doar viata lunga si complimente
    De la un PONTONIER cinstit !!! 🙂 🙂 🙂

    ( Vezi la PAGINI, dreapta, sub ARHIVA, nr.crt.4.
    ” De ce oare toate mi se-ntampla numai mie ? ” ) ! 🙂

    Aliosa .

    Comentariu de Aliosa — 07/07/2015 @ 7:20 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

