Alioşa

20/07/2015

Mi-e dor de MARE, de PLAJA si de SOARE !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:04 am

Buna Dimineata Lume Virtuala !Buna dimineata !un trandafir multicolor

Mi-e dor de MARE,
de PLAJA si de SOARE
de VALUL marii inspumat
de FETELE cu ten bronzat ………..

de forfota de pe plaja
de SALVAMARII ce stau de straja
de BEREA rece de la ghiata
de STROPII marii ce cad pe fata……………..

Mi-e dor de MARE

de PLAJA si de SOARE

de PESCARUSII care tipa

cand in mare  plonjeaza

din inaltul cerului

pe ceafa pestelui …………….

Mi-e dor de MARE

de Plaja si de SOARE

de DELFINII care  canta

si pe lume o incanta

cu-a lor dans in ape

de zi pana-noapte…………..

Mi-e dor de MARE

de PLAJA si de SOARE

de clipa ce sta sa te impinga

in apa  cand  ” MAREA te striga ”

La Multi Ani

celor ce poarta numele

Sfantului Slavitului Prooroc

ILIE Tesviteanul !LMAfba8f8fd

Aliosa.

25 comentarii »

  1. BUONA SETTIMANA ALIOSA ! 🙂

    Comentariu de Simona — 20/07/2015 @ 8:28 am | Răspunde

    • Grazie Simona ! 🙂
      Buona settimana anche a te !!! 🙂 🙂 🙂
      Ti mando un abbraccio ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/07/2015 @ 8:37 am | Răspunde

  2. @ ALL !!!
    ” VARA nu-i ca IARNA ” 🙂
    iar GRECIA nu-i ca GERMANIA !! 🙂 🙂

    Comentariile le las pe seama Domniilor Voastre !!! 🙂 🙂 🙂
    O saptamana cat mai placuta ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/07/2015 @ 8:36 am | Răspunde

  3. Și mie mi-e dor de Mare, dar fiind prea departe și neavând însoțitor,
    am să mă mulțumesc cu zone umbroase, mai apropiate.
    Mâine plec până la Băișoara, Cluj, la invitația unui fost coleg de școală.
    O să fie ceva căldură pe traseu, dar acolo sunt locuri frumoase și răcoroase.
    Să ai o săptămână cât mai suportabilă din punct de vedere termic, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 20/07/2015 @ 9:27 am | Răspunde

    • Chiar daca pentru mine, MAREA-i mai aproape ( 400 km. ) , iti marturisesc ca nu am mai vazut-o de mult timp
      caci in verile trecute, picioarele m-au dus pe la alte mari precum Marea Ionica, Marea Tirenineana si Marea Mediterana ! 🙂
      Anul acesta insa, voi merge cu siguranta la ” MAREA cea MARE ”
      cum bine spus-a marele Domnitor Muntean, MIRCEA cel BATRAN referindu-se la MAREA NEAGRA ! 🙂
      In luna septembrie cand nu va mai fi canicula , cand plaja va fi mai putin aglomerara, cand MUSTUL va fi mai dulce ca cel de anul trecut,
      vom merge la MARE la COSTINESTI unde ne place cel mai mult si mai mult
      si unde am fost de mai multe ori cu COPIII ce la randul lor au si ei COPII acum ! 🙂
      La ora cand postez aceste ganduri, nepotelul meu ANDREI este la MARE, la PLAJA si la SOARE cu parintii sai ! 🙂
      Sotia adora APUSUL SOARELUI , MAREA cand VORBESTE

      PESCARUSII care zboara razant cu PLAJA, SUCURILE NATURALE, INGHETATA cu FRUCTE de PADURE
      si FRIPTURA de porc cu CARTOFI prajiti ! 🙂
      Daca maine pleci la Baisoara , iti doresc ” vant bun din pupa ” vorba pontonierului , si o vreme cat mai racoroasa ! 🙂
      La mine-i tare CALD
      si simti ca te sufoci
      fata-i parca de smarald
      si-n cap auzi strigate de foci ! 😦
      Temperatura s-a ridicat
      la peste 38 de grade
      cardiaci-n casa s-au blocat
      caci asfaltul arde ! 😦
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/07/2015 @ 4:44 pm | Răspunde

  4. Buona nuova settimana caro Aliosa.
    Sono sempre di corsa, gli impegni non mi lasciano tempo libero purtroppo.
    Grazie per i saluti che hai lasciato nel mio blog, che ricambio di tutto cuore.
    Bellissime le foto con il nipotino 🙂
    Ciao, un abbraccio. Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 20/07/2015 @ 9:52 am | Răspunde

    • Buon giorno, cara Pat !
      Stop di me quando il tempo lo consente
      e se non è sempre possibile
      per favore ricorda
      mai passate, siete i benvenuti! 🙂
      Grazie per l’apprezzamento e auguri! 🙂
      Un’estate piacevole! 🙂

      Con amicizia e abbracci,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/07/2015 @ 6:20 pm | Răspunde

  5. Reblogged this on janencarinvandijk.

    Comentariu de janvdijk9464 — 20/07/2015 @ 8:15 pm | Răspunde

  6. heel mooi heb ge deeld

    Comentariu de janvdijk9464 — 20/07/2015 @ 8:15 pm | Răspunde

  7. Nici vara nu-i ca iarna si nici marea nu e ca muntele, asa cum ai spus ca nici Germania nu-i ca Grecia. 🙂
    O saptamana frumoasa, Aliosa!

    Comentariu de De ce nu? — 21/07/2015 @ 12:31 am | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita, comentariu si urare ! 🙂
      O saptamana frumoasa si tie, Mircea ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/07/2015 @ 8:39 am | Răspunde

  8. In un pomeriggio infuocato passo per augurarti una serena serata
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 21/07/2015 @ 6:16 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo ! 🙂
      Buna giornata ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/07/2015 @ 9:13 am | Răspunde

  9. @ ALLL !!!
    Daca postarea de mai sus
    nu v-a dat motiv sa comentati
    sincer, nu am ce a va face
    si de-aceea , ca sa va distrati,
    postez ceva ce place …………

    El către ea:
    – Ai amanţi peste tot… ştii ce înseamna asta?
    – … Că sunt dezordonată…? 😦

    –––––––––––-

    Toată lumea afirmă că alcoolul distruge familii…
    dar nimeni nu aminteste cate familii a creat.

    –––––––––––-
    – Draga mea, pot sa-ti sarut fruntea? Si nasucul? Si ochisorii?
    Acum si buzisoarele… Acum gatisorul, burtica… Acum piciorusele…
    – NU SĂRI PESTE…….!!! 🙂 🙂 🙂

    ––––––––––––

    Avertisment!
    Rochiile mulate încetinesc circulația sângelui la femei…
    Și o accelerează la bărbați ! 🙂

    ––––––––––––

    Un tip vine la doctor:
    – Ce s-a intamplat?
    – D-le doctor, sunt impotent.
    – Trebuie sa mancati cat mai mult peste, contine fosfor…
    – D-le doctor, eu vreau sa mi se ” trezeasca ” 🙂 nu sa lumineze! 😦
    …………………………………..
    – Care viciu masculin este inacceptabil pentru
    femeia modernă: alcoolismul sau impotenţa?
    – Sărăcia! 😦

    …………………………………..
    Se întâlnesc doi amici:
    – Ce eşti aşa trist ?
    – Îs bolnav, nici un medic nu poate să mă ajute…
    fac pipi pe mine în pat…
    – Încearcă să te duci la psiholog.
    Se întâlnesc peste două săptămâni:
    – Ei cum, ai rezolvat problema?
    – Da, acum o fac cu mândrie.
    …………………………………..

    Ginerele vrea să ajungă acasă la tata socru.
    Socrul îi explică:
    – Piaţa Unirii, 12. Când ajungi, cu cotul drept
    baţi 52 la interfon, intri în lift, apeşi cu cotul stâng
    butonul 5, o iei pe coridor la stânga, apeşi soneria cu cotul drept şi ai ajuns!
    – Bine, dar… de ce trebuie să apăs butoanele
    cu cotul? Nu le apăs mai bine cu degetul?
    – Păi… doar nu vii cu mâinile goale?!
    …………………………………..

    – Nevastă, mă bănuieşti degeaba. Nu fac altceva decât să ajut o prietenă într-o perioadă dificilă pentru ea.
    – Dar, ce-a păţit?
    – A intrat în călduri 🙂 🙂 🙂

    O zi mai racoroasa caci la mine-i tare cald ………………

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 22/07/2015 @ 9:20 am | Răspunde

  10. BUONA GIORNATA!

    Comentariu de Simona — 23/07/2015 @ 8:27 am | Răspunde

  11. Subiectul este placut si chiar (cel putin mie) ai reusit sa-mi starnesti dorul de mare. Nu ajung la ea decat dupa 14 Sept. Dupa visare ca sunt la mare, cu cantecele de rigoare glumele sunt iscusite si binevenite. Multumesc. Am ajuns si la sfarsit de saptamana deja. Va doresc tie si celor ce te viziteaza o Vineri cu binecuvantari, racoare si chiar sa se ajunga la mare nu sa fie doar in visare ❗
    Eu fiind un om practic m-am gandit sa ma invelesc cu marea ca sa-mi fie racoare pe asa zile si nopti toride.

    Comentariu de Beta — 24/07/2015 @ 12:35 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anda !
      Da, subiectul este placut
      TITLUL este o dorinta
      caci ,de cand pe la MARE n-am mai trecut
      imi este peste putinta
      sa-mi amitesc exact ! 😦
      Vizita domniei tale ma onoreaza
      imaginea postata ma incanta
      iar inima-si imagineaza
      ca se ia cu valul la tranta ! 🙂
      Ma bucur ca ti-au placut postarea
      ce ti-a amintit de MARE
      de PLAJA si de SOARE !! 🙂 🙂
      Cum weekendul cat de curand va incepe
      iti doresc un sfarsit de saptamana cat mai racoros
      si chiar de-afara-i cald de frige
      dialogul virtual cu tine, ma face un om norocos !!! 🙂 🙂 🙂
      Multumesc pentru vizita, comentariu si imaginea postata ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/07/2015 @ 8:02 am | Răspunde

  12. @ ALL !!!
    Acum la inceput de weekend cu bucurie am aflat
    ca inca un basist de frunte
    ( PDL&PNL -istul Gabriel Berca )
    de DNA a fost saltat !!! 🙂 🙂 🙂

    Fostul ministru de Interne din Guvernul Ungureanu,

    pedelistul Gabriel Berca, a fost retinut si INCATUSAT 🙂 🙂 🙂

    joi de catre procurorii anticoruptie ,pentru TRAFIC de INFLUIENTA si PRIMIREA de MITA 😦

    Ordonanta de retinere este valabila 24 de ore, pana pe 24 iulie 2015, ora 12:50. ora pana la care Curtea de Apel BACAU se va pronunta cu privire la propunerea DNA de arestare preventiva pentru 30 de zile a lui G.Berca .
    Pedelistul ( actual PNL-istul ):) 😦 Gabriel Berca,
    fost ministru de interne in perioada februarie-aprilie 2012 in guvernul lui MRU ” unguent ” 🙂

    consilier prezidential al lui Traian Basescu dupa caderea guvenului ” ungurenilor ”

    este acuzat ca, in perioada aprilie 2010 – ianuarie 2012, ar fi pretins si primit, prin intermediul inculpatului Banu Mihai, atat pentru sine cat si pentru PDL de la un om de afaceri, in mai multe transe, suma totala de 185.000 euro !?!?!?

    Pentru acesti bani, Gabriel Berca ar fi promis ca, in calitate de senator in Parlamentul Romaniei si presedinte al organizatiei judetene Bacau PDL, isi va folosi influenta personala pe langa membri ai Guvernului Romaniei !?!?!?
    in vederea alocarii unei sume de bani catre o primarie de pe raza judetului Bacau, precizeaza procurorii DNA.
    Aceasta suma de bani era necesara pentru achitarea unor lucrari de constructie,
    in valoare de aproximativ 5,6 milioane lei, executate de firma omului de afaceri in beneficiul unitatii administrativ-teritoriale.
    Inainte de a fi SALTAT de DNA fostul ministru de interne si senator PDL Gabriel Berca ,
    a fost audiat la sediul DNA Bacau, in dosar fiind cercetat si fostul deputat PDL Mihai Banu, care se afla in arest preventiv.

    Comentariile le las pe seama domniilor voastre 🙂
    iar injuraturile pe seama basistilor si iohannistilor care s-au unit cu PDL-stii ca sa ajunga
    CU ORICE PRET la PUTERE
    inclusiv cu pedelistii si penelistii PENALI precum fostii
    MINISTRI de INTERNE
    Cristian David ( PNL ) si Gabriel Berca ( PDL ) !!! 😦 😦 😦

    Doamne ocroteste-i pe romani ! 🙂

    Weekend placut celor ce citesc cele de mai sus
    si NOROC la 6/49 celor care lasa si un mic comentariu ! 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 24/07/2015 @ 8:27 am | Răspunde

  13. 🙂 De mare, de-adierea brizei și de soare (blând) și mie mi-e dor… Se pare că suntem mulți prinși de dorul ăsta. 😉

    Comentariu de Bursucel — 31/07/2015 @ 6:16 am | Răspunde

    • Buna dimineata, Doina !
      Ma bucur ca ti-ai reamintit de blogul meu, ma bucur ca ai ajuns pe aici ! 🙂
      Si mie imi place la MARE
      dar nu atunci cand SOARELE arde tare
      si afara-i cald de te sufoci
      si-auzi in cap doar strigate de foci ! 😦
      Multumesc pentru comentariu ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 31/07/2015 @ 9:16 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

