Alioşa

04/08/2015

Adunate de pe net …………………

Filed under: generale — Aliosa @ 8:13 am

Buna dimineata Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor !  🙂

Suparat ca nimeni nu mai vrea sa comenteze la cele postate in articolul anterior, m-am gandit sa schimb ideea postand ceva la care cu siguranta domniile voastre veti comenta !

 

” Daca EA nu ma IUBESTE ”

”  Acuzat, esti condamnat la 45 de ani de inchisoare!
-Dar domnule judecator, nu cred ca mai traiesc atat!
-Fa si tu cat poti !

Tare mi-e că românul nu s-a născut poet, ci infractor ! 😦
Poet s-a făcut dup-aia, ca să-i scadă din pedeapsă cate 30 de zile / CARTEA scrisa……………………….

După ce am frecat lampa aceea lunguiaţă din ea a ieşit un Duh lung care m-a întrebat:
“Ce dorinţă vrei să-ţi îndeplinesc: o memorie mai buna sau un penis mai mare?”
– Şi ce i-ai răspuns, iubitule?
– Nu îmi amintesc !

Un bărbat căsătorit, refuzat în repetate rânduri de soţia sa, se hotărăşte să meargă la bordel.
Se duce, intră înăuntru şi se fac două uşi. Pe una scrie căsătoriţi, pe alta scrie necăsătoriţi.
Să gândeşte să-şi dea jos verigheta, dar, om cinstit, intră la căsătoriţi.
Acolo, alte două uşi: pe una scrie cu chestie mică, pe alta, cu chestie mare.
Neştiind care-s pretenţiile acolo, om modest, deschide uşa la……………. cu chestie mică.
Din nou, două uşi: pe una scrie cu bani mulţi, pe alta, cu bani puţini.
Modest, intră la cu bani puţini şi se trezeşte direct în stradă, unde un automat îi oferă un bileţel pe care scria:
Bani nu ai, căsătorit eşti, sulă mică ai, ce naiba mai cauţi la curve!? !

Nu înţeleg de ce unii părinţi evită să discute despre sex cu copiii lor.
Când aveam 10 ani, am văzut doi câini care se împerecheau pe stradă şi am întrebat-o pe maică-mea:
– Ce fac câinii ăia acolo?
– Dansează, mi-a răspuns.
La primul banchet, în clasa a patra, am fost exmatriculat !

Maxima zilei
Orice lucru il poti face in trei moduri: corect, incorect si romaneste!

Anunt:
Numele meu este Ileana. Am 18 ani. Fac sport. Invat bine. Nu beau si nu fumez.
Stiu sa cos si sa tricotez !   200 euro ora!

‎- Gheorghe, stii ca Emil e la spital?
– Nu se poate! L-am vazut ieri la brat pe bulevard cu o femeie tanara,foarte frumoasa!
– Exact. L-a vazut si nevasta-sa !  „.

Sursa imaginilor postate, blogurile prietene !

O luna de AUGUST plina cu bucurii

Cu plaja la MARE nu-n balarii

Cu satisfactii in toate

Mai ales pe timp de  noapte !

Cei IUBITI sa va iubeasca

Cei urati sa va doreasca .

Dusmanii vostri sa piara

Intr-un cazan plin cu ceara !

Aici cu patima sa comentati

Si gandurile sa le lasati

Sa curga lin si de la sine

Cum curge sangele in vene !!!

Aliosa.

12 comentarii »

  1. @ ALL !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 04/08/2015 @ 8:28 am | Răspunde

  2. Mi-ai alungat ceasurile rele de astăzi, prin bancurile bune pe care le-ai postat! 😀
    Mai ales că iarăși a venit căldura, dar râsul sănătos o face mai suportabilă.
    Să ai și tu parte de răcoare, prin mijloacele pe care le ai la îndemână, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 04/08/2015 @ 9:44 am | Răspunde

    • Ma bucur ca ti-am fost de folos in aceasta zi de canicula ! 🙂
      ” RACOAREA ” si-o face omul cu mana lui ! 🙂
      De exemplu, in loc de APA RECE,
      beau SUCURI NATURALE la temperatura bucatariei cu aer conditionat ,
      SUCURI din COMBINATII din FRUCTE ,LEGUME si PLANTE MEDICINALE facute de mine zilnic ! 🙂
      O seara cat mai suportabila ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 04/08/2015 @ 5:03 pm | Răspunde

  3. Mersi pentru toate gandurile bune!
    Aduci buna dispozitie in lume ! 🙂

    Comentariu de tcbianca — 04/08/2015 @ 1:06 pm | Răspunde

    • Bine ai ajuns pe blogul meu Bianca ! 🙂
      Multumesc si eu pentru vizita si aprecieri ! 🙂
      Si daca tot ai afirmat ca aduc ” buna dispozitie in lume ”
      in loc de alte comentarii sau glume
      postez ceva ce de la sine spune
      ca VIATA are si rele dar si bune ! 🙂

      O seara asa cum ti-o doresti
      iar prin casa-mi virtuala poti sa poftesti
      la orice ora din zi sau noapte
      caci vei gasi usile si ferestrele toate
      deschise cu drag pentru tine !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/08/2015 @ 5:11 pm | Răspunde

  4. heel mooi he de gif plaatjes

    Comentariu de janvdijk9464 — 04/08/2015 @ 1:41 pm | Răspunde

  5. @ ALL !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 04/08/2015 @ 5:23 pm | Răspunde

  6. Buona sera, Aliosa.
    Leggo sempre volentieri il tuoi post.
    Un caro saluto.

    Comentariu de newwhitebear — 04/08/2015 @ 10:38 pm | Răspunde

    • Buon giorno Gian Paolo !
      Grazie della tua visita ! 🙂
      Serena giornata ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/08/2015 @ 9:21 am | Răspunde

  7. @ ALL !!!
    As fi vrut sa las mai mult pe prima pagina acest post
    dar, mi-am amintiti de 6 august 1945 cand fara nici un rost
    americanii al lansat PRIMA BOMBA ATOMICA asupra orasului HIROSIMA
    ca pe JAPONIA s-o oblige sa CAPITULEZE din prima !!! 😦 😦 😦
    Asa ca, de-aicea am plecat
    si iute am postat
    cele ce vei afla
    daca vei da CILCK pe ce va urma ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/08/2015 @ 9:27 am | Răspunde

  8. Con le tue barzellette sei riuscito a farmi dimenticare per qualche minuto questo caldo infernale, grazie caro Aliosa.
    Un grande saluto, Patrizia

    Comentariu de Patrizia M. — 05/08/2015 @ 11:34 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

