Alioşa

07/10/2015

Un blog ce merita citit !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:52 am

In loc de motto:
Cu acordul autoarei blogului,

fbf552433cd61263b2db06bf90a5fe7e

jurnalista Raileanu Mariana din Republica MOLDOVA ,va  aduc la cunostinta un blog minunat pe care vi-l recomand cu caldura sa-l cititi  !

https://raileanumariana.wordpress.com/2015/03/20/fericirea-e-aproape/

https://raileanumariana.wordpress.com/2015/06/01/festivalul-iprosop-la-selemet-desfasurat-in-premiera/comment-page-1/#comment-932

„Un blog minunat ce merita citit ” este de mine premiat clappinghatcu cele mai frumoase ORHIDEE !

Comentariile le las la aprecierea Domniilor Voastre !

Cu stima, respect si prietenie,

Aliosa.

 

22 comentarii »

  1. Mulțumesc pentru recomandare, dragă prietene. Am urmat linkurile tale și am citit câteva articole, care merită toată aprecierea. Voi fi perseverent și în viitor.
    Să-ți fie ziua plină de bucurii, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 07/10/2015 @ 9:20 am | Răspunde

    • Ma bucur ca ideea mea ti-a fost de folos si ti-a indrumat pasii si dincolo de PRUTUL lui Stefan cel Mare si Sfant
      care NU ar trebui sa fie GRANITA intre FRATII de acelasi sange ROMANESC ………………
      Dar cel mai tare ma bucur ca ai trecut PRUTUL chiar daca numai virtual ca
      sa vezi ce blog minunat are domnisoara Mariana Raileanu ! 🙂

      O seara cat mai placuta, Petru ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/10/2015 @ 5:38 pm | Răspunde

  2. A fost o surpriză plăcută pentru mine, mulțumesc frumos!

    Comentariu de Raileanu Mariana — 07/10/2015 @ 10:48 am | Răspunde

    • Buna seara Mariana !
      Da-mi voie ca eu sa
      ” Iti multumesc” 🙂

      pentru ca mi-ai oferit virtual ocazia sa te cunosc
      si ai fost de acord sa postez aceasta pagina despre blogul tau minunat ! 🙂
      Din toata inima multa sanatate , succes in activitatea ce o desfasori si cat mai multe articole ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/10/2015 @ 5:45 pm | Răspunde

  3. Buona giornata caro Aliosa ❤

    Comentariu de Rebecca Antolini — 07/10/2015 @ 12:31 pm | Răspunde

    • Ciao Rebecca !
      Grazie per la visita e auguri ! 🙂
      Serena giornata ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/10/2015 @ 5:48 pm | Răspunde

      • 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 07/10/2015 @ 6:06 pm

      • 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 12/10/2015 @ 8:12 am

  4. Sempre interessante è la lettura del tuo blog
    Serena serata
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 07/10/2015 @ 10:05 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo ! 🙂
      Serena giornata ! 🙂
      Un caro saluto ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/10/2015 @ 6:53 am | Răspunde

  5. Buna seara!
    Eu urmăresc articolele acestui blog de mai multa vreme. Dar ma bucur ca este apreciat din ce în ce mai mult.
    O seara frumoasa!
    Mircea

    Comentariu de De ce nu? — 07/10/2015 @ 10:45 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Mircea !
      Ma bucur ca urmaresti blogul Marianei Raileanu,
      ma bucur ca ai trecut din nou pe la mine
      iar pentru acest gest, te rasplatesc cu o melodie antrenanta,
      interpretata in limba rusa de frumoasa SOFIA ROTARU
      ( odata ) moldoveanca din BASARABIA care-i PAMANT ROMANESC …..

      O zi mai frumoasa ca la mine 🙂 unde deja bate un vant de iarna iar CRIVATUL siberian isi arata din plin forta ! 😦
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/10/2015 @ 6:40 am | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    Pentru lumea virtuala care a trecut deja
    si care inca o sa mai treaca
    pe pagina dedicata Marianei Raileanu
    o melodie ce sper sa placa ! 🙂

    Chiar daca spre seara o sa ploua pe Arena Nationala
    meciul de fotbal din preliminariile EURO 2016 dintre
    ROMANIA si FINLANDA se va disputa
    iar ROMANII vor CASTIGA ! 🙂
    Hai ROMANIA !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 08/10/2015 @ 8:21 am | Răspunde

  7. https://zitroneblog.wordpress.com/2015/10/07/wuensche-allen-einen-schoenen-mittwoch/#comments
    Schöner Beitrag liebe Grüße und einen glücklichen Donnerstag eine Umarmung Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 08/10/2015 @ 12:10 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si urari Gislinde ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/10/2015 @ 9:41 am | Răspunde

  8. Weekend placut si la caldurica ca a venit iarna peste noi ha, ha, ha ❗

    Comentariu de Beta — 10/10/2015 @ 12:31 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Doamna Anda !
      Weekendul a fost placut caci l-am petrecut cu nepotelul ANDREI
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
      dar inainte de WEEKEND, am trait o DRAMA
      cand JOI seara pe ARENA NATIONALA la meciul de forbal ROMANIA-Finalnda
      eram in prag de PREINFARCT caci au sarit scantei
      cand nordicii au deschis SCORUL tripland melodrama
      ca in clipa cand niste jihahisti misei
      au detonat in TURCIA cu discernamant BOMBA ! 😦
      Va multumesc pentru frumoasa postare
      iar minunatul COS cu FLORI multicolore
      vi-l RETURNEZ impreuna cu un videoclip de mare valoare

      luat cu ” copy paste” de la o scumpa vizitatoare
      studenta si POETA de mare valoare !!! 🙂 🙂 🙂
      O Duminica placuta 🙂 chiar daca ” afara ploua ”
      conform spuselor ipocritului Basescu Traian
      in vremea cand Elena Udrea pe roua
      ii dedica osanale demagogului golan !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/10/2015 @ 9:12 am | Răspunde

  9. DOLCE SERATA 🙂

    Comentariu de Simona — 10/10/2015 @ 7:46 pm | Răspunde

    • Grazie Simona ! 🙂
      Dolce Domenica ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/10/2015 @ 9:14 am | Răspunde

  10. @ ALL !!!
    Pentru
    ” Giselzitrone”,
    ” Beta”
    si ” Simona ”
    care mi-au fost alaturi in seara zilei de 8 ( opt) octombrie a.c.
    la meciul de fotbal de INFARCT dintre ROMANIA si FINLANDA ( 1-1 ) 😦
    multumiri si-o melodie in ton cu TIMPUL de afrara cand ” PLOUA marunt si scacaitor ” ca-n poeziile lui BACOVIA :

    Cu stima, respect si pretuire
    si pentru Domniile Lor care au comentat si last un COMENTARIU sau un LIKE la aceasta draga mie pagina ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 11/10/2015 @ 10:41 am | Răspunde

  11. @ ALL !!!
    Recent, intr-o companie selecta de scriitori, poeti, artisti si prieteni,
    jurnalista si poeta Mariana RAILEANU si-a lansat romanul
    ” Singur in intuneric” 🙂
    Pentru domniile voastre care-mi vizitati si cititi blogul,
    postez mai jos link-ul cu RECENZIA romanului ! 🙂
    https://raileanumariana.wordpress.com/2015/11/22/despre-romanul-singur-in-intuneric-o-recenzie-de-andrei-morosanu/comment-page-1/#comment
    dar si a ZIARULUI in care a aparut ! 🙂
    https://drive.google.com/file/d/0ByA7Kci8VpxBTllaamgza2NHUzA/view?usp=sharing
    Lecturare placuta ! 🙂
    La Muti Ani ROMANI cu ocazia Zilei Nationale a ROMANIEI,
    1 DECEMBRIE ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/12/2015 @ 8:38 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

