Alioşa

19/10/2015

Sa mai uitam de cele rele !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:31 am

In loc de motto,  imagini  frumoase

255068ImageProxyimations16v98vvqs1fe6

preluate de pe    imagine jpeg

https://zitroneblog.wordpress.com/2015/10/14/fantasie/#comment-52310

Si-acum,

” sa mai si radem” razand-cu-gura-panla-urechi ca de plans ne-am saturat icon_cry!

PARADOX ROMÂNESC
Când românii sunt pe-afară
Se topesc de dor de ţară,
Iar ’năuntru se usucă:
Se topesc de dor de ducă!

DIVORŢ AMIABIL
Să divorţăm civilizat
Că doar niciunul nu-i mai breaz:
Tu nu mă suferi când sunt beat,
Eu nu te sufăr când sunt treaz!

GASTRONOMIE GEOPOLITICĂ
Românul nostru, plin de zel,
Se-ntoarce astăzi spre Apus:
Mai bine Varză de Bruxelles
Decât Salată a la Russe!

SFAT PĂRINTESC
De-ai să-nveţi, copile, carte,
Ai s-ajungi şi tu departe
Şi-o să ai atunci de toate…
În Canada sau în State!

NE PLEACĂ DOCTORII
Ne pleacă doctorii din ţară
Iar statul are ca pretenţii
Să ia, urgent, cu ei, afară,
Şi bolile şi pacienţii!…

IARBA VERDE DE ACASĂ
Iarba verde de acasă
Oare ţi-o mai da fiori
Când alergi cu limba scoasă
După nişte… verzişori?

*****************************************************
Un elev îl întreaba pe profesor:
– Domnule profesor, de ce se numeste inima asa, daca ea este o pompa?
– Pai mai baiatule, tu crezi ca prietenei tale i-ar placea sa-i spui ca o iubesti din toata pompa?

Doi tipi într-un bar.
– Cum sa fac sa ma las de fumat?
– Eu încerc de doua luni.
– Cu pastile ai încercat?
– Da, dar nu pot sa le aprind!

Ce întelege un barbat prin a te ajuta la curatenie?
R: Sa-si ridice picioarele sa poti da cu aspiratorul…

Preotul la înmormântare:
– Decedatul a fost un om bun, un sot credincios, un tata iubitor, corect, generos …
Vaduva în soapta:
– Copii, cineva sa mearga sa priveasca în sicriu.
Vreau sa ma asigur ca nu am gresit înmormântarea.

Doi îndragostiti în parc.
– Iubito, înaintea mea cu cine te plimbai în parc?
– Cu nimeni.
– Serios?!?
– Toţi aveau masina!

– Doamnă, rochia asta vă face grasă!
– Ah, Slavă Domnului, și eu care credeam că e de la shaorma

Doctorul catre pacient:
– Pierzi nopti?
– Nu
– Fumezi?
– Nu.
– Consumi alcool?
– Nu
– Nu mai rânji ca un cretin. Oricum gasesc eu ceva!

La o şcoală din mediul rural, profesoara întreabă elevii:
– Copii, când e cel mai potrivit moment pentru culesul fructelor ?
Micul copil de ţigan răspunde:
– Când e legat câinele ! icon_mrgreen

Toti îti vor binele!!!
Nu-i lasa sa ti-l ia​ ! Razand cu gura pan'la urechi !

Sa  mai si radem din cand in cand

Acum cand multa lume plange

Si-si spune necazul doar in gand

De frica procurorului ce  smulge

De la DENUNTATORUL bolund ,

INFORMATII penale ce pot duce

La reducerea pedepsei  DENUNTATORULUI

Si la infundarea DENUNTATULUI  !  icon_mrgreenRazand cu gura pan'la urechi !

O saptamana mai buna ca cea trecuta !

O saptamana frumoasa !836d8ccb-e0f5-40be-9690-307f18a478ba camelia

Aliosa.

13 comentarii »

  1. @ ALL !!!
    Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii care vor binevoi s-ajunga pe-aici,
    din toata inima ” O saptamana mai buna ca cea trecuta” 🙂
    si o invitatie de a urmari o superba coregrafie, imbinarea reusita a portului traditional georgian cu abilitatile si maiestria dansatorilor din GEORGIA ! 🙂

    ATENTIE prietene si prieteni ai blogului meu ! 🙂
    ASCULTATI si VIZIONATI tot videoclipul caci altfel,
    DEGEABA l-ai deschis !!! 😦 🙂 😦
    Dupa un DANS atat de infierbantat
    urmariti si ceva relaxat ! 🙂

    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 19/10/2015 @ 9:58 am | Răspunde

  2. Wünsche dir eine gute glückliche neue Woche lieber Gruß Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 19/10/2015 @ 12:02 pm | Răspunde

    • Danke fur Ihren Besuchund die besten Wunsche , Gislinde ! 🙂
      Ein schoner tag ! 🙂
      Mit freundlichen GruBen ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/10/2015 @ 8:11 am | Răspunde

  3. Comentariu de Beta — 19/10/2015 @ 1:59 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru imaginea postata Beta !

      Iti reamintesti piesa ? 🙂
      O zi mai frumoasa ca la mine ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/10/2015 @ 7:45 am | Răspunde

  4. Mi-au plăcut mult, mai ales epigramele cu care ai început rețeta pentru veselie și bună-dispoziție. Îți mulțumesc pentru inițiativa ta și sper să o repeți de câte ori găsești ceva care să ne facă bine la suflet. S-auzim numai de bine, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 19/10/2015 @ 4:09 pm | Răspunde

    • Ma bucur ca ti-au placut epigramele postate ! 🙂
      Am inteles mesajul tau subtil si voi incerca sa-l pun in practica cat mai des ! 🙂
      Cand insa ” necuratu’ ”
      va sari prea mult peste limita bunului simt
      o sa dau in scris cu ” turbatu’ ”
      de-o sa intre-n pamant ! 🙂
      S-auzim si de bine
      ca de rau m-am saturat
      mai ales ca iarna vine
      si n-am pus varza la murat ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 20/10/2015 @ 7:50 am | Răspunde

  5. Ciao. Nuova settimana, nuove giornate, che siano serene e felici.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 19/10/2015 @ 7:19 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo !
      Nuova settimana, nuove giornate anche a te ! 🙂
      Un caro saluto ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/10/2015 @ 8:02 am | Răspunde

      • Sereno pomeriggio, Aliosa

        Comentariu de newwhitebear — 20/10/2015 @ 2:15 pm

      • Grazie Gian Paolo !
        Serena giornata ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 21/10/2015 @ 7:23 am

  6. @ ALL !!!
    Tu draga cititoare
    si prieten cititor
    iti mai aduci aminte oare
    de vremurile cand un puternic fior
    te cuprindea-n amiaza mare
    cand acultai pe marele interpret-compozitor ? 🙂

    Auditie placuta tuturor ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/10/2015 @ 8:37 am | Răspunde

  7. @ ALL !!!
    Daca tot vorbim de relaxare
    de nu e cu suparare
    uitati un BANC tare ! 🙂

    Douã BLONDE consiliere parlamentare ,DEMISE din functii amandoua fiind,
    de inima rea ,ajung împreunã în IAD si una o întreabã pe cealaltã :

    Prima:
    – tu cum ai murit ?
    A doua :
    – Congelatã ! 😦
    Prima :
    – Aoleu !! De groazã !! Trebuie sã fie oribil sã mori congelatã !!!
    A doua:
    – La început ti-e frig, apoi foarte frig, apoi apar dureri în degetele de la mânã si de la picioare,
    totul începe sã înghete, apoi nu mai simti nimic si-ti pierzi cunostinta. 😦
    Prima:
    Si tu, cum ai murit ???
    A doua:
    – Eu ? De la un atac de inimã. Bãnuiam cã sotul cã mã însealã.
    Ieri m-am întors de la coafor mai devreme ca de obicei,
    am alergat pânã-n dormitor si am gãsit SOTUL gol în pat, uitându-se la televizor ! 🙂
    Bãnuitoare, am deschis dulapul sã vãd dacã nu era amanta ascunsã în el da, nu era nimeni ! 🙂
    Atunci am alergat în toate încãperile, dar n-am gãsit nicãieri pe nimeni.
    Apoi am coborât tot alegând în pivnitã si la urcare, fãrã sã gãsesc pe nimeni nici acolo,
    am fãcut un atac cardiac si am murit !!! 🙂 😦 🙂
    Prima:
    – Mãi ce PROASTA esti !!! 🙂 🙂 🙂
    Dacã te-ai fi UITAT în CONGELATOR , am fi fost acum în VIATA amândouã !!! 🙂 🙂 🙂
    O zi buna ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 22/10/2015 @ 8:16 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

