Alioşa

23/10/2015

” Sa dam CEASURILE inapoi ” !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:02 am

TITLUL de mai sus cu ghilimelele de rigoare

este inspirat din intrebarea afisata pe randul doi in fotografia tipului cu palarie !
SA DAM CEASURILE INAPOI
razand-cu-gura-panla-urechicu-ochii-dupa-ciordeala

Cum fotografiile de fata nu-s opera mea, multumesc  celui ce le-a publicat si internetului ca le-a stocat !

Articolul de fata mi-a fost inspirat de TRECEREA  in noaptea de sambata 24 oct.spre duminica  25 oct.de la ora de VARA la ora de IARNA a anului  2015. Asta inseamna ca  duminica dimineata la ora 04.00  trebuie

” SA DAM CEASURILE INAPOI” hahaha in asa fel incat ora  04:00 a dimineţii de 25 octombrie 2015 sa devina ora 03:00. ! 🙂

trecerea la ora de iarna ...

In acest fel, ziua de 25 octombrie va fi cea mai lungă zi a anului 2015 masurand 25 de ore ! clappinghat
Trebuie retinut faptul ca trecerea la ora Europei Orientale, ora oficială de iarnă,nu va modifica mersul trenurilor în vigoare până la 26 octombrie asa ca, doritorii de calatorii pot sta linistiti vs. biletele de calatorie anticipat cumparate pentru CFR !

Ziua 25 de octombrie are in acest fel dubla semnificatie :

prima fiind TRECEREA la ora de IARNA  si a doua ,fiind ziua in care ROMANII de pretutindeni serbeaza ZIUA ARMATEI

0-0-ROMANIAMilitari ai Armatei Romane din ziua de azi !Drapelul TARII mele, ROMANIA !

Cu aceasta ocazie,urez din toata inima cadrelor militare in activitate, rezerva si retragere precum si veteranilor de razboi inca in viata,un sincer si calduros

La Multi Ani  Armatei Romaniei ! ziua-armatei-romane-1 clappinghat
weekend-placut1

Cu stima, pretuire si prietenie ,
Aliosa.

20 comentarii »

  1. Ciao Aliosa abbi un buon weekend, anche a me mi piace molto la canzone Fell in Love with a Alien… erano grande i ragazzi della Kelly Fanily.. un abbraccio Rebecca

    Comentariu de Rebecca Antolini — 23/10/2015 @ 8:13 am | Răspunde

    • Buna dimineata Rebecca !
      Ma bucur ca ti-am produs o mare satisfactie prin postarea videoclipului preferat ! 🙂
      Cum si mie imi place foarte mult, il postez si aici ! 🙂

      Weekend placut ! 🙂
      Ti mando un abbraccio ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/10/2015 @ 6:39 am | Răspunde

      • buona settimana carissimo Aliosa

        Comentariu de Rebecca Antolini — 26/10/2015 @ 9:02 am

  2. Înseamnă că duminică vei fi unul dintre cei sărbătoriți, iar eu profit de ocazie pentru a-ți ura de pe acum un călduros LA MULȚI ANI! Cu sănătate, fericire, iubire, prosperitate și voie bună! Să închini și pentru mine un pahar, că eu așa am să fac, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 23/10/2015 @ 10:58 am | Răspunde

    • Salut prietene Patru !
      Ma bucur ca te-ai intors la dulcea si frumoasa ta casa ! 🙂
      Multumesc pentru urare
      si de nu-i cu suparare
      inca de aseara fratioare
      am inchinat cateva pahare

      jos la scara blocului
      in mijlocul focului
      ca sa-ncinga cel gratar
      in clinchet de pahar
      carnatii sa-i prajeasca
      costita s-o rumeneasca
      baietii sa-i antreneze
      ca pe fete sa le curteze
      si-n ritm de muzica populara
      sa le danseze-n ploaie afara ! 🙂
      Weekend placut Petru ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/10/2015 @ 6:33 am | Răspunde

  3. @ ALL !!!
    De Ziua Armatei Romane
    din inima doresc
    La Multi Ani si vorbe bune
    de la malul bulgaresc
    urmasilor legiunilor romane ,
    ostasilor de grai ROMANESC ! 🙂

    Am onoarea sa-i salut
    pe ostasii ROMANIEI activi, in rezerva si retragere
    cu ocazia Zilei ARMATEI ! 🙂
    Am onoarea sa va salut ! 🙂
    Colonel ( rtg) ,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/10/2015 @ 8:53 am | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Pentru persoanele iubitoare de bancuri :

    Bancul mentalitatii romanesti
    Pleaca Ion din sat în America si devine „John” – om de afaceri.
    Dupa un timp fiind în concediu, se întoarce în sat si ofera fiecarui satean câte 100 dolari.
    Toata lumea multumita, îl lauda pe John ce baiat bun este.
    Urmatorul an, la fel ofera 100 dolari când revine în sat,lumea multumita, numai cuvinte de lauda pentru John.
    În al treilea an, John ofera fiecarui satean numai 50 dolari.
    Se întâlneste Gheorghe cu Vasile:
    – Vasile, tie tot 50 dolari ti-o dat?
    – Tot, mai Gheorghe!, zise Vasile nemultumit.
    – Eu nu pot sta asa, ma duc sa-l întreb de ce!..
    Se duc amândoi la John, iar Gheorghe îl întreaba:
    – Mai John, lumea e nemultumita în sat, de ce ne-ai dat numai 50 dolari?
    – Stii, mai Gheorghe, a venit criza, a intrat baiatul meu cel mic la facultate,
    au crescut cheltuielile, banii sunt mai putini, asta e viata… e greu !

    La care Gheorghe catre Vasile:
    – Vezi, mai Vasile, John îsi tine baiatul la facultate pe banii nostri !!! 🙂 🙂 🙂

    La Multi Ani ARMATA ROMANA ! 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/10/2015 @ 9:20 am | Răspunde

  5. BUONA DOMENICA 🙂

    Comentariu de Simona — 25/10/2015 @ 9:57 am | Răspunde

    • Grazie Simona !
      Buona nuova settimana ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/10/2015 @ 9:07 am | Răspunde


  6. Lieber Gruß und schönen Sonntag nachmittag und eine gute neue Woche Eine Umarmung Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 25/10/2015 @ 4:02 pm | Răspunde

    • Multumesc Gislinde pentru vizita, urari si minunatul slideshow ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/11/2015 @ 8:28 pm | Răspunde

  7. O zi frumoasa domnule, Aliosa si La multi ani de ZIUA ARMATEI ROMANE !
    pe zi ce trece este tot mai frumos si interesant aici…
    O duminica placuta cu binecuvantari!

    Comentariu de anitanna — 25/10/2015 @ 4:26 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si urari stimata doamna ! 🙂
      Ma bucur ca ” pe zi ce trece este tot mai frumos si interesant aici ” ! 🙂 ( pe logul meu, nu-i asa ? n.r. ) .
      Eu m-am straduit inca de la prima aparitie a blogului ” Aliosa File de Jurnal ” sa postez numai lucruri frumoase si interesante dar de vede ca de multe ori, NU am reusit ….
      O sa ma straduiesc sa NU va dezamagesc ! 🙂
      O saptamana cat mai frumoasa ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/10/2015 @ 9:14 am | Răspunde

  8. Comentariu de Beta — 26/10/2015 @ 12:55 am | Răspunde

    • Buna dimineata Beta !
      O asemenea imagine face mai mult decat un milion de cuvinte !!! 🙂 🙂 🙂
      In numele Armatei Romaniei,
      va multumesc si va doresc o saptamana Binecuvantata ! 🙂
      Sarut mana ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/10/2015 @ 9:16 am | Răspunde

  9. O saptamana binecuvantata iti doresc alaturi de frumoasa familie. La fel sarbatoare fericita si sa va traiasca sarbatoritii daca aveti. Sa auzim numai de bine si sanatate, de rau m-am saturat, nu mai vreau, ha, ha, ha.

    Comentariu de Beta — 26/10/2015 @ 3:05 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru urari si minunata postare ! 🙂
      Scuze pentru intarzierea raspunsului ! 😦
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/11/2015 @ 8:30 pm | Răspunde

  10. Buna seara! Ati reusit cu brio sa faceti acest loc frumos,interesant si atragator si nu stiu de ce va indoiti de acest lucru???
    Remarca mea este corecta si cinstita. Cand mie nu-mi place ceva o spun pe sleau chiar de supar ,deranjez… Dar ce este frumos si lui Dumnezeu ii place…de asta am si revenit!

    O seara frumoasa va doresc!

    Comentariu de anitanna — 01/11/2015 @ 9:33 pm | Răspunde

    • Imi cer scuze doamna Anitanna pentru raspunsul intarziat ! 🙂
      Va multumesc pentru aprecieri ! 🙂
      Dumnezeu sa va indeplineasca toate dorintele ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/11/2015 @ 8:32 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

