Alioşa

04/11/2015

Ce ne învață Jane Fonda

Filed under: Uncategorized — Aliosa @ 8:19 pm

racoltapetru6

Minunate sfaturi de viață

”După ce ați trecut de 60 de ani, pentru că nu mai aveți foarte mulți ani în față și pentru că nu puteți lua cu voi nimic atunci când vă duceți, n-are rost să mai fiți preocupați să economisiți. Așadar, cheltuiți banii pe care i-ați pus deoparte, faceți excursii, cumpărați ce vă place și dăruiți ce vă puteți permite.

Nu vă gândiți să lăsați chiar tot ce-ați agonisit copiilor și nepoților, pentru că, nu-i așa? nu vreți să-i transformați în niște paraziți care așteaptă cu nerăbdare ziua în care veți muri.

Nu vă faceți griji despre ce-o să se întâmple cu ei sau cum veți fi pomeniți, pentru că atunci când ne întoarcem în țărână nu mai auzim nici laudele și nici criticile. Timpul în care v-ați bucurat de viața pe pământ și de bunurile pe care le-ați agonisit cu atâta trudă se va sfârși.

Nu…

Vezi articol original 572 de cuvinte mai mult

8 comentarii »

  1. Jane Fonda fa a dicembre 78 anni… non so se tutto e naturale, comunque e una donna senza scamdali … serena serata cara Aliosa

    Comentariu de Rebecca Antolini — 04/11/2015 @ 8:32 pm | Răspunde

    • Grazie mille Rebeca ! 🙂
      Buona giornata ! 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/11/2015 @ 9:36 am | Răspunde

      • prego 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 05/11/2015 @ 9:42 am

      • 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 05/11/2015 @ 10:00 am

  2. Sunt încântat că ți-au plăcut și ție sfaturile celebrei actrițe americane și sper să le punem în practică, cu toții. În acest fel, avem de beneficiat și noi, dar și fii și nepoții noștri. Să-ți fie ziua pe placul sufletului tău, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 05/11/2015 @ 10:57 am | Răspunde

    • Mi-au placut chiar foarte mult si tocmai de aceea le-am postat
      si pe blogul meu sa le RECITESC cand STRESUL pune stapanire pe mine ! 🙂
      Ziua a fost pe placul meu in sensul ca toate cate mi-am propus sa fac, le-am si facut ! 🙂
      O seara cat mai frumoasa Petru ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 05/11/2015 @ 8:28 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

