Alioşa

05/11/2015

” Mama lor la toti” !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:33 am

In loc de motto:
In urma presiunii ” strazii” ca urmare a tragediei

din seara zilei de 30 oct. 2015 de la Clubul Colectiv ( 32 de morti pana acum )icon_cry

premierul Romaniei si cabinetul condus de el, au DEMISIONAT !

– ” A fost nevoie sa MOARA oameni ca aceasta demisie sa se produca ” .
( Klaus Werner Iohannis, presedintele Romaniei )
Ca simplu cetatean neafiliat NICIUNUI PARTID POLITIC dar care am participat la VOT in fiecare an atat la alegerile locale, parlamentare, europarlamentare, prezidentiale si la referendumurile organizate in ultimii 25 de ani, marturisesc cu mana pe INIMA ca NU PREZENTUL ma ingrijoreaza ci VIITORUL ROMANIEI si al COPIILOR, NEPOTILOR si STRANEPOTILOR mei gandindu-ma ca marele artist si pamfletar Constantin TANASE ca :
„Pleac-ai nostri,vin ai nostri, NOI, ramanem tot ca PROSTII ” ! icon_cry

Ne-am trezit din hibernare
Si-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!
Si cu asta ce-am fãcut?

Am dorit, cu mic, cu mare,
Si-am luptat, cum am stiut,
S-avem nouã guvernare,
Si cu asta ce-am fãcut?

Ca mai bine sã ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar trãim în sãracie,
Si cu asta ce-am fãcut?

Ia coruptia amploare,
Cum nicicând nu s-a vãzut,
Scoatem totul la vânzare,
Si cu asta ce-am fãcut?

Pentru-a câstiga o pâine,
Multi o iau de la-nceput,
Rãtãcesc prin tãri strãine,
Si cu asta ce-am fãcut?

Traversãm ani grei cu crize,
Leul iar a decãzut,
Cresc întruna taxe-accize,
Si cu asta ce-am fãcut?

Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte,
Si cu asta ce-am fãcut?

Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicând nu s-a vãzut,
³ara-i plinã de vedete,
Si cu asta ce-am fãcut?

Pleacã-ai nostri, vin ai nostri!
E sloganul cunoscut;
Iarãsi am votat ca prostii,
Si cu asta ce-am fãcut? ” Sursa: internetul .

Dupa parerea mea ar fi fff multe de spus despre EVENIMENTELE produse in ROMANIA in ultimele 15 zile care au DECLANSAT furia TINERILOR in special dar si a ROMANILOR in general satui de MINCIUNA, CORUPTIA, IPOCRIZIA, DEMAGOGIA,OPORTUNISMUL, AROGANTA, FALSITATEA,LASITATEA, OPULENTA, HOTIA, OBEDIENTA si nu in ultimul rand TRADAREA de NEAM si TARA  ce caracterizeaza CLASA POLITICA  din ultimii  25 de ani ……………………
” Mama lor la toti” !!!

Din nefericire, vor urma ZILE de CIRC politic in urmatoarele 45-60 de zile in Romania tuturor posibilitatilor iar cei care vor SUFERI vor fi in primul rand OAMENII SARACI caci IARNA bate la usa, viscolul sta la panda, troienile vot opri circulatia pe drumurile PATRIEI, caldura in apartamente va fi lipsa, foame ii va scoate in strada pe multi, bugetul pe 2016 va fi promulgat in primavara viitoare, HAOSUL va cuprinde TARA iar HOTII, IMPOSTORII, MAFIOTII, CONTRABANDISTII, PROXENETII,PROSTITUATELE , IPOCRITII, OPORTUNISTII, PENALII, INCULPATII , CONDAMNATII si VALUTISTII  isi vor face de cap !  icon_cry
Doamne, ocroteste-i pe ROMANI ! 🙂

Aliosa.

45 comentarii »

  1. Buona giornata caro amico 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 05/11/2015 @ 9:35 am | Răspunde

    • Buona giornata cara amica ! 🙂

      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/11/2015 @ 9:43 am | Răspunde

      • 😉 ❤

        Comentariu de Rebecca Antolini — 05/11/2015 @ 9:48 am

      • 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 05/11/2015 @ 9:59 am

  2. Și eu zic că nu era nevoie să moară atâția tineri pentru ca să-i convingă pe conducători să-și dea demisia. Era atât de clar că poporul nu-i mai vrea, după gafele pe care le-au făcut constant. Dar ei nu s-au speriat decât de masele de oameni ieșite în stradă. E o revoluție de catifea care poate face schimbări majore în bine, iar aceasta depinde și de președintele tării, dacă va avea un dialog constructiv cu liderii maselor. Lideri care nu există încă.
    S-auzim și să citim numai de bine, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 05/11/2015 @ 11:06 am | Răspunde

    • Dupa parerea mea,
      – Mingea este in terenul presedintelui Klaus Werner Iohannis ! 🙂
      Daca se va comporta conform fisei postului,
      daca va fi presedintele tuturor romanilor ,
      daca va pune mai presus de toate interesul national si nu pe cel al partidului sau ( PDL&PNL) ,
      daca nu se va mai lua dupa sfaturile consilierilor sai penelisto-pedelisti antisociali,
      daca va tine cont ce-i peste 5 ( CINCI ) MILIOANE de ROMANI care au VOTAT STANGA iar el sustine DREAPTA 😦 ,
      daca se va debarasa de PEDELISTII care l-au ” facut presedinte ” dar care AU TAIAT PENSII si SALARII si si-au impartit intre ei cei 20 de MILIARDE de euro imprumutati in 2010 de la FMI, BM si BCE ,
      daca va discuta cu reprezentantii ADEVARATI ai protestatarilor si nu cu ACOPERITII portocalii infiltrati in randul demonstrantilor,
      daca nu va face ca si Traian Basescu ” jocul UDMR ” ca sa-si formeze majoritate parlamentara pentru a-si realiza VISUL
      ” VREAU GUVERNUL MEU ” !!! 😦 😦 😦
      atunci va fi BINE .
      Iar daca NU VA TINE CONT de minimele cerinte de mai sus si-i VA READUCE la GUVERNARE pe penalii, coruptii si ipocritii de PEDELISTI,
      atunci ” STRADA ” in numar si mai mare, II VA CERE si lui DEMISIA ………………….
      Din pacate, daca vrei „s-auzim si sa citim numai de bine ” ,
      ar insemna SA NE PREFACEM ca in jurul nostru NU SE INTAMPLA NIMIC RAU ….
      Eu ma straduiesc din rasputeri sa SCRIU numai de BINE dar politicienii nostri NU MA LASA ! 😦
      Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      O seara cat mai placuta Petru ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/11/2015 @ 7:51 pm | Răspunde

  3. Buna dimineata
    E, intr-adevar, o perioada grea. Foarte grea, pentru ca e greu sa te organizezi cand esti o multime. E greu, pentru ca intr-o multime pot fimulti care incearca sa deturneze multimea (diversionistii). E greu chiar si sa discuti, pentru ca sunt atatea idei care se vehiculeaza, atatea cereri, atatea propuneri. E greu, pentru ca sunt atat de multi care intervin in discutii si deturneaza fondul discutiilor (cred ca astia sunt inregimentatii politicienilor). E greu, pentru ca sunt atat de multe interese in joc, atat de multe mijloace de manipulare.
    Un lucru trebuie sa nu uitam niciodata si sa tinem cont de el intotdeauna: nici un politician actual nu mai trebuie sa ramana in politica. Eu nu cred ca exista vreun politician, care sa se fi facut politician pentru binele tarii, de aceea trebuie o noua clasa politica, o clasa politica facuta pe alte criterii decat cele de pana acum.
    O zi frumoasa,
    Mircea

    Comentariu de De ce nu? — 05/11/2015 @ 11:15 am | Răspunde

    • Buna seara Mircea !
      Ai perfecta dreptate in toate cele spuse ! 🙂
      Sunt de acord cu tine 100% ! 🙂
      Asa este ! 😦
      Nici eu ” nu cred ca exista vreun politician, care sa se fi facut politician pentru binele tarii ” 😦
      Toti au intrat in politica pentru BINELE lor si nu pentru BINELE alegatorilor ! 😦
      Dovezi in acest sens sunt cu MIILE ! 😦
      Daca ar fi politicieni in slujba POPORULUI, si-ar da DEMISIA toti parlamentarii si ar urma imediat ALEGERI ANTICIPATE
      fara ca sa se mai poarte discutii interminabile si demagogice intre presedinte si partidele care i-au propulsat in Parlament dupa ce AU SPONSORIZAT partidele cu BANI din AFACERI ilegale cu STATUL ……………..
      Sunt de acord si ca ” trebuie o noua clasa politica ” dar in Romanica noastra este FFF GREU sa se infaptuiasca acest deziderat avand in vedere ca cele ” alte criterii decat cele de pana acum ” VOR FI FACUTE
      tot de actuala clasa politica CORUPTA, IPOCRITA, OPORTUNISTA si LACOMA ! 😦
      Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      O seara placuta ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/11/2015 @ 8:03 pm | Răspunde

  4. Una grande tragedia. Una serata di divertimento si è trasformata in un incubo atroce.
    Sereno pomeriggio
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 05/11/2015 @ 6:03 pm | Răspunde

    • Buona sera, Gian Paolo !
      Proprio così! 😦
      Una serata divertente (un concerto rock) trasformato in una grande tragedia
      ha ucciso 32 persone in gran parte sotto i 20 e ferendone oltre 184 persone ………. …….
      Le cause della tragedia che i proprietari di club sono avidi e corruzione delle autorità locali che hanno approvato e avallato successivamente nominato funzione club che giustamente Club orrore! 🙂
      Sarebbe molto da dire, ma mi fermo qui, non prima di grazie per la vostra visita e commentare! 🙂
      Una piacevole serata amico! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/11/2015 @ 7:28 pm | Răspunde

      • Quando muore cosi tanti giovani, le parole non bastano.
        Felice serata

        Comentariu de newwhitebear — 05/11/2015 @ 7:31 pm

      • Sei compagno giusto!
        Quando le persone stanno morendo parole non erano abbastanza
        e devono essere prese le misure urgenti che simili tragedie non si ripetano! 😦
        Una sera, mentre bello! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 05/11/2015 @ 8:36 pm

  5. @ ALL !!!
    Informat de catre consilierii sai ca in strada TINERII purtau pancarte pe care scria :
    ” NU catedrale ci SPITALE ” !!! 🙂 😦 🙂
    Patriarhul BOR, IPS DANIEL, iesit in public abia dupa incetarea DOLIULUI national decretat in memoria mortilor din noaptea de 30 oct.a.c.de la Clubul Colectiv ( clubul groazei ) a avut o REACTIE SOCANTA 😦
    fata de intrebarile jurnalistilor in legatura cu neparticiparea din prima zi de doliu
    a preotilor pentru savarsirea SLUJBELOR de pomenire :

    – „Nu invatati dumneavoastra Biserica ce sa faca ” ! 😦
    – „Noi ne rugam in biserica,nu in strada; asta e randuiala bisericii” ! 😦
    – „Nu invatati dumneavoastra Biserica ce rol are ea. Invatati mai bine ce-i credinta ortodoxa .
    – Sa VINA tinerii la BISERICA , nu la CLUB ! 🙂 😦 🙂
    – Asta este randuiala Bisericii.
    – Noi ne facem datoria dupa traditia si randuiala noastra ” !!! 😦 😦 😦

    Sfatuit de consilierii sai asupra URMARILOR spuselor domniei sale si
    cum NOAPTEA este SFETNIC bun, astazi BOR a emis un COMUNICAT in care IPS Daniel spune :


    Sursa : YouTube .
    ” Intortocheate sunt caile Domnului , nu-i asa ? 🙂
    Domniile voastre care cititi acest comentariu, ce parere aveti despre INTORSATURA de fata ??? 🙂 😦 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/11/2015 @ 8:11 pm | Răspunde

  6. Vi auguro che in Romania le cose migliorino, in molte Nazioni serve più tranquillità e vita migliore!!
    Un grande saluto caro Aliosa.
    Ciao, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 06/11/2015 @ 1:32 am | Răspunde

    • Ciao Pat !

      Romeni erano stanchi della corruzione, l’avidità, la Securitate, la comunista e politici ipocriti
      che sono venuti al potere attraverso la corruzione, la corruzione,
      la manipolazione e manovre di voti, soprattutto negli ultimi dieci anni! 😦
      I romeni sono scesi in piazza per una vita dignitosa nel loro paese per
      una nuova classe politica fatta di gente onesta, tecnocrati non indottrinati e politico arruolati! 😦
      Quello che sta accadendo ora è accaduto in Romania e ai tempi di Italia Berlusconi ………………….
      Romeni speravano loro legittime rivendicazioni sono realizzati nel più breve tempo possibile
      in caso contrario, sarà sempre pieno di manifestanti di strada di tutte le età.
      Grazie per la vostra visita e commentare! 🙂
      Un fine settimana piacevole! 🙂
      Con simpatia e gratitudine,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/11/2015 @ 8:47 am | Răspunde


  7. Lieber Gruß und ein schönes Wochenende eine große Umarmung Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 06/11/2015 @ 1:22 pm | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    Asa dupa cum spuneam pe
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/06/30/
    Vicepremierul si ministrul afacerilor interne Gabriel Oprea,
    seful UNPR ( Uniunea Nationala a Proscrisilor Romani ) 🙂
    omul care il sustinea atunci si pe premierul PONTA si pe presedintele IOHANNIS,
    ca sa SCAPE ” basma curata ” 😦 in Dosarul mortii antemergatorului politist GINGINA ,

    chemat fiind la Cotroceni sa-si dea cu parerea despre viitoare guvernare ,
    stiind deja ca PNL&PDL si UDMR sunt de acord cu ALEGERILE ANTICIPATE, inima i-a venit la loc si i-a raspuns presedinteleui Iohannis ca si UNPR-ul sau este DE ACORD ceea ce inseamna ca izmanarul cu doua fete,
    a TRECUT de cealalta parte a baricadei, adica in tabara lui Iohannis alaturi de PDL, PNL si UDMR
    ca partidul sau de PROSCRISI sa REAJUNGA din nou la guvernare in GUVERNUL lui Klaus Werner Iohannis ! 😦
    ” Curat murdar ” 😦 coane Oprea ! 😦
    Domniile voastre, ca parere aveti ? 🙂
    Weekend fara INCENDII !!! 🙂 😦 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 06/11/2015 @ 8:32 pm | Răspunde

  9. […] Zi de zi vedem cum trec pe langa alti oameni, unii cu zambetul pe buze, iar altii tristi, multi dintre ei se numara printre persoanele cu care soarta si tara noastra nu au foat prea corecte. Multi dintre ei sunt persoane care apeleaza la servicii de ajutor social. […]

    Pingback de Spune DA Servicii Sociale ! - Ziarul lui Ipu — 06/11/2015 @ 11:32 pm | Răspunde

    • Cu ZAMBETUL pe buze trec oamenii fostului manipulator , dezbinator si dictator Traian Basescu si ai lui K.W.Iohannis care si-a dorit GUVERNUL sau format din MAFIA pedelisto-basista ! 😦
      Da nu au resusit sa ” dea jos” GUVERNUL Ponta pe cai CONSTITUTIONALE ( cele 2 MOTIUNI de CENZURA ) , pe cai MAFIOTE ( destramarea coalitiei de guvernare PSD&UNPR&ALDE ), au PROFITAT de MOARTEA celor 32 de persoane in IADUL de la Colectiv
      si au REUSIT …………………
      Ieri dupa masa la Cotroceni, presedintele K,W.Iohannis a CONVOCAT la discutii ,
      nu REPREZENTANTII ” STRAZII ” ci ONG-urile BASISTO-PEDELISTO-IOHANNISTE 😦 😦 😦
      Mi-e sila sa mai adaug altceva ! 😦
      Spre norocul meu, vreo cateva zile VOI UITA de porcaria iohannisto-basista caci acolo unde voi merge, NU VOM discuta politica ! 🙂
      Weekend placut si sa ne reauzim cand va veni momentul ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/11/2015 @ 7:02 am | Răspunde

  10. Buna dimineata!
    Ma doare ce s-a petrecut si cum se continua… TInerii acestia sunt manipulati.. Sa fie lasati sa decida si sa hotarasca ei ce vor sa faca si ce fel de Romanie sa fie in care sa traiasca demn si fara frica zilei de maine! Daca vor reusi asa ceva e laudabil,dar nu se face nimic fara sacrificii enorme,doar o stim,avem experienta lui’89;NU S-A REUSIT 25 DE ANI SI VOR FI LASATI ACUM SA O FACA ????
    Eu,nu am facut politica,nu ma pricep…dar a striga si implica biserica mi se pare o adevarata nesabuinta pentru noi ca popor… probabil ca asta mai trebuie sa se intample …sa desfiinteze… starea noastra ca natie,sa zdruncine credinta mostenita …. Doamne ajtuta-ne !

    Eu,ca mama,bunica ca om ,cand vreau sa ma rog..o pot face oriunde chiar si in strada,dar BISERICA..o face numai in biserica. la ea ACASA ,asta e regula ! Cand am nevoie ma duc eu la EA .. si EA vine la mine cand i-o cer..la o impartasanie, o sfintire,cand imi e bine si cand imi este rau! Are regulile ei bine inradacinate… si nu trebuie sa amestecam lucrurile….lumea este dezinformata cu toate cate se petrece in sanul ei,al bisericii…mare PACAT!
    La biserica mea s-au infiintat doua cabinete medicale pentru copii si batrani, dotate dupa standarde europene, este si o cantina sociala, lunar se fac vizite la copiii si batranii din spitale mai ales la cei cu infectii,gen TBC… se ajuta batranii din parohie cu cumparaturi, pachete cu hrana cu lemne pentru sobe pe timp de iarna… Cei care vizitam biserica,ne rugam in ea si suntem implicati in aceste actiuni obstesti cunoatem tot ce se misca in ea si in jurul ei… ceilalti lipsiti de mila,de frica de Dumnezeu..nu stiu toate astea stiu doar sa cracneasca,sa strige,sa blameze… Rusinos !
    Asa sa ne ajute si lumineze,Dumnezeu !
    Sunt crestina din mosi stramosi si nu ma voi lepada de religia mea ori ma voi lipsi de ea asa cum usor o fac si uita multi…!
    Doamne iarta-i ca nu stiu ce fac!
    In rest,domnule Aliosa,sa auzim doar de bine !
    Un weekend placut !

    Comentariu de anitanna — 07/11/2015 @ 9:14 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anitanna !
      Multumesc pentru pertinentul comentariu ! 🙂
      Opinile dvs. sunt de mult bun simt si izvorasc din inima plina de dragoste si credinta ! 🙂
      Mie imi place sa spun ADEVARUL chiar daca uneori si pe unii ii deranjeaza ! 😦
      Nu ma refer la Domnia Ta ! 🙂
      Nu pomeneam nimic despre BOR daca patriarhul Daniel nu ar fi facut acea REMARCA cu mai multe intelesuri :
      – ” Tinerii sa mearga la BISERICA nu la CLUB ” ! 😦
      Si EU cred in DUMNEZEU dar nu si-n TOTI SLUJITORII sai care,
      uneori se lasa ” furati de val” 😦 si FAC si SPUN si ” lucruri TRASNITE ” ! 😦
      NIMENI nu poate OBLIGA pe NIMENI sa faca ce NU vrea sa faca ! 😦
      In seara zilei de 30 oct.2015, TINERII au ales sa MEARGA la Clubul Colectiv
      SA ASCULTE ROCK

      sa se DISTREZE si nu sa se ROAGE …………………..
      Ca atare, Patriarhul BOR, a GRESIT cand a spus ce-a spus ! 😦
      Nici EU nu ma voi LEPADA de RELIGIA MEA ORTODOXA
      chiar daca presedintele Romaniei de rit PROTESTANT fiind ,
      mi-ar DA toate cele 6 ( sase ) CASE cumparate pe cai NEORTODOXE dar sigur PROTESTANTE !!! 🙂 😦 🙂
      si toata AVEREA sa patriomniala si matrimoniala ……………….
      Si fiindca-mi place sa spun ADEVARUL chiar daca DERANJEAZA ( nu pe Domnia Ta ) ci pe altii,

      in AGORA se vorbeste
      ca Iohannis planuieste
      sa-l faca Prim Ministrul ROMANIEI
      pe catolicul din secuime !!! 😦 😦 😦
      Nu-i asa ca e frumos
      ca EU simplu ORTODOX
      sa am sefi cu ” gatul gros”
      si cu vorbe pe din dos ??? 🙂 😦 🙂
      Doamne, OCROTESTE-i pe ROMANI ! 🙂

      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/11/2015 @ 9:49 am | Răspunde

      • Asa dupa cum am spus putin mai sus, presedintele Romaniei, PROTESTANTUL de origine nemteasca,
        Klaus Werner Iohannis
        ( care AZI 12 nov. 2015 in urma HOTARARII DEFINITIVE si IREVOCABILE a Curtii de Apel BRASOV
        a mai pierdut o CASA din cele SASE cumparate cu ” BANI din MEDITATII ” 🙂 🙂 🙂 ca prof.de fizica la un liceu de provincie )
        desi s-a CONSULTAT in doua runde 🙂 😦 🙂 cu toate partidele PARLAMENTARE,
        l-a DESEMNAT ca prim ministru al TARII cu religie majoritar- ORTODOXA,
        pe fostul consilier al lui Traian Basescu, acum presedintele PMP ( Partidul Miscarea Proscrisilor )
        pe AFILIATUL la Partidul Popular European „TEHNOCRATUL ” 🙂 🙂 🙂
        catolicul de origine maghiara, D. Ciolos !!! 😦 😦 😦
        Si uite-asa, avem un presedinte PROTESTANT care a fost DOVEDIT de Curtea de Apel BRASOV ” corupt”
        si un premier CATOLIC aservit Partidului Popular European din care fac parte :
        – PDL condus de Vasile Blaga;
        – PNL condus de Iohannis prin Alina Gorghiu;
        – UDMR condus de Kelemen Hunor;
        – PMP condus de Traian Basescu .
        Vai de NOI si TARA noastra !!! 😦 😦 😦
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 7:12 pm

  11. BUONA DOMENICA 🙂

    Comentariu de Simona — 08/11/2015 @ 12:25 pm | Răspunde

    • Grazie Simona ! 🙂
      Buona domenica anche a te !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 15/11/2015 @ 6:08 pm | Răspunde

  12. […] După o lungă perioadă de liniște, prețul monedei virtuale, Bitcoin¹, este in crestere din nou, ca un semn al interesului Chinei și pe Wall Street. Acestea au ajutat la apariţia unei noi frenezii speculative. Prețul monedei Bitcoin a fost în continuă creștere în ultimele săptămâni. Miercuri, acesta a sărit brusc la peste 500 $ în anumite tranyacţii, și crescând valoarea monedei cu peste 100 la sută față de acum o lună. Până la sfârșitul zilei de miercuri, prețul a scăzut din nou la aproape de 400 $. […]

    Pingback de Speculaţii la burse cu Bitcoin | Blogul lui Popa Țeapă — 09/11/2015 @ 1:21 pm | Răspunde

    • Salut Popica ! 🙂
      Multumesc pentru pingback
      dar acuma n-o sa fac
      specualtii pentru bursa
      ca nu stiu de a ei sursa !!! 🙂 😦 🙂
      O saptamana asa cum ti-o doresti ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/11/2015 @ 9:21 am | Răspunde

  13. Comentariu de Beta — 09/11/2015 @ 3:27 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru postare
      saru’mana pentru floare ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/11/2015 @ 9:18 am | Răspunde

  14. @ ALL !!!
    Numarul MORTILOR a ajuns la 47 !!! 😦 😦 😦
    Dumnezeu sa-i odihneasca-n PACE ! 😦

    ” Vreau GUVERNUL meu ” 😦
    este inca sloganul zilei !!! 😦 😦 😦
    RUSINE sa le fie tuturor politicienilor si celor care-si spun conducatorii ROMANIEI ! 😦
    Se certa ca turbatii pe CIOLAN
    profitand de MOARTEA tinerilor
    acuma spre sfarsit de AN
    in vremea frigului si-a ciorilor ! 😦
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/11/2015 @ 8:56 am | Răspunde

    • Că nu le pasă de ceilalţi guvernanţilor e clar, dar să amestecăm în asta tragicul incident e deplasat. Responsabili sunt cei care au organizat spectacolul, că nu se folosesc artificii în interior, mai ales dacă sunt acolo materiale inflamabile. Şi apoi sunt vinovaţi şi patronii şi cei care şi-au dat acordul de funcţionare. Că este corupţie, asta e de când lumea, că şpaga nu e inventată de acum şi indiferent de clasa politică, tot nu se poate scăpa de asta, decât dacă ne schimbăm noi, oamenii din ţara asta, că este mai întâi omul şi apoi partidul.

      Comentariu de natycalinescu — 11/11/2015 @ 3:20 pm | Răspunde

      • Buna Naty ! 🙂
        Ai dreptate, asa este ! 🙂
        Din nenorocire pentru ROMANIA, cei interesati au PROFITAT de TRAGEDIA de la Clubul Colectiv soldata cu moartea a 51 de persoane pana acum 😦 si si-au pus in practica planul lor :
        – ” VREAU un GUVERN al meu ” ! 😦
        Sunt multe semne de intrebare la care cred ca NU se va RASPUNDE niciodata ! 😦
        RASPANDIREA focului si ARDEREA in cateva secunde a unui TAVAN de sute de metri patrati la Clubul Colectiv aduce ceva de genul prabusirii ” controlate cu explozii din interior ” 🙂 😦
        a Turnurilor Gemene din 11 sept.2001 di SUA !!! 🙂 😦 🙂
        Dar,ca sa nu fiu acuzat de delatorii mei mai mult decat am fost acuzat pana acum,
        iti ofer spre LECTURARE, urmatoarele link-uri :

        http://www.lovendal.ro/wp52/tragedia-de-la-clubul-colectiv-un-act-criminal-pus-la-cale-de-oculta-pentru-ca-soros-sa-provoace-revolte-in-tara-se-vrea-destabilizarea-romaniei/

        http://www.stiri-extreme.ro/incendiul-din-colectiv-a-fost-planificat-cu-sase-luni-in-urma-opinie-contra-intoxicarilor-mafiotilor-de-presa-moise-guran-si-altii/

        Multumesc pentru COMENTARIU si pentru faptul ca mi-ai oferit posibilitatea sa-ti completez spusele ! 🙂
        Weekend placut ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 11:28 am

      • Mulţumesc pentru informaţii. Păcat de cei care rămân în urmă să-şi plângă copiii. Adevărul oricum va ieşi la iveală mai devreme sau mai târziu. O zi bună vă doresc!

        Comentariu de natycalinescu — 12/11/2015 @ 11:41 am

      • In primul rand , multumesc ca ai trecut din nou pe aici lasand comentariul de fata ! 🙂
        In al doilea rand, fara a incerca sa te contrazic, iti marturisesc cu tot REGRETUL ca ADEVARUL despre TRAGEDIA din seara zilei de 30 oct.2015, ora 22.32 in urma carei numarul MORTILOR la ora actuala a ajuns la cifra de 54 de PERSOANE ( Dumnezeu sa-i odihneasca in PACE ) NU SE VA AFLA in timpul VIETII noastre caci trebuie sa treaca 50 de ani ca sa se DESCRETIZEZE ! 😦
        De la ASASINAREA presedintelui american J.F.KENEDY, au trecut 52 de ani si nici acum NU s-a aflat cauza ASASINARII lui ! 😦
        De la REVOLUTIA din decembrie 1989 din ROMANIA se implinesc cat de curand 26 de ani si NU SE STIE
        ” CINE a TRAS in NOI, dupa 22 ” 😦 😦
        O seara buna si domniei tale , Naty ! 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 7:22 pm

  15. Comentariu de Popateapa — 12/11/2015 @ 10:02 am | Răspunde

    • Multumesc Popica pentru videoclipul postat ! 🙂
      BUNICUL meu a luptat RAZBOIUL pentru REANTREGIREA NEAMULUI ( 196-1919) 🙂
      ” TATICUL meu” a luptat in RAZBOIUL pentru RECUPERAREA
      – BASARABIEI si BUCOVINEI luate de hoardele SOVIETICE ale lui STALIN ( 1941-1943)
      si a Ardealului luat cu japca de hoardele UNGARE conduse de HORTHY ( 1944-1945) !! 🙂 🙂
      Din nenorocire pentru ROMANI si ROMANIA,
      in ultimii ZECE ani ROMANIA a devenit COLONIA fortelor OCULTE care vor sa CONDUCA prin COZILE lor de TOPOR,
      toate NATIUNILE LUMII !!! 😦 😦 😦
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 7:31 pm | Răspunde

  16. @ ALL !!!
    Titlul ” Mama lor la toti” este pus in GHILIMELE ca nu-mi apartine dar propozitia
    -Sa-i ia DRACU pe toti !!! 🙂 🙂 🙂 este parca mai NIMERITA !!! 🙂 🙂 🙂
    Cele ce vor urma postate mai jos cu GHILIMELELE de rigoare se vrea o completare la articolul postat pe
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/06/30/
    in legatura cu ” OMUL cu DOUA FETE ” 😦 nimeni altul decat generalul cu 4 stele ,
    fost la guvernare ( vicepremier si ministru de interne din cauza caruia a MURIT antemergatorul coloanei oficiale ILEGALE )
    cu coalitia PSD&UNPR&ALDE, acum, proaspat DEMISIONAR din cabinetul PONTA si APRIG SUSTINATOR al presedintelui Iohannis in sustinerea premierului D.Colos desemnat de fostul primar de SIBIU, care a mai PIERDUT o CASA ca urmare a deciziei Curtii de Apel BRASOV .
    Soldele/salariile militarilor se majoreaza inainte de intrarea in vigoare a Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat!!! 🙂 😦 🙂
    si ca urmare, PENSIONARII MILITARI iesiti la PENSIE inainte de 01.01.2011 , au fost din nou PACALITI !!! 😦 😦 😦

    ” Plenul Camerei Deputaților a adoptat astazi, la votul final, proiectul de lege privind Ordonanța 35/2015 prin care salariile personalului din sistemul de sănătate sunt majorate cu 25%, iar ale tuturor bugetarilor, deci inclusiv ale militarilor – cu 10%.
    Legea intra in vigoare la data de 01.12.2015.

    Foarte frumos! Numai ca legea mentionata intra in vigoare fix cu o luna inainte de intrarea in vigoare Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat. Consecinte pt. militarii in rezerva/retragere? Desi se produce o majorare cu 10% a soldelor/salariilor militarilor activi, aceasta nu produce nic iun efect asupra pensiilor militarilor in rezerva/retragere deja pensionati, intrucat Art. 60 (1) si 109 (2) din Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat nu pot fi puse in aplicare decat in urma unei majorari a soldelor/salariilor survenite obligatotiu data intrarii in vigoare a Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, respectiv dupa 01.01.2016.

    Acum poate isi explica toti pensionarii militari neintelesurile aparente ale Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat! Si cum am fost dusi de nas de Ponta, Oprea si fariseii lor, care au stiut in toate momentele ca Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat nu poate fi aplicata niciodata in aceasta viata si militarilor in rezerva/retragere deja pensionati!

    In concluzie, de la acest moment militarii deja pensionati pana la data de 01.01.2016, intram in urmatoarele situatii:

    – militarii pensionati inainte de 01.01.2011, ramanem cu actualele pensii contributive. Urmand a fi obligati odata cu intrarea in vigoare a Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, sa juram ca ar fi militare! Desi acestea nu contin absolut niciun element de calcul prevazut de Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, fiind pur si simplu fostele pensii din sistemul public rebotezate la misto ca ar fi militare. Aceasta categorie de pensionari militari si care este exact cea deposedata de pensii militare in 2011, nu mai are practic nicio sansa sa benefieze de acest drept in aceasta viata.

    – militarilor pensionati in perioada 01.01.2011-01.01.2016, li se recalculeaza actualele pensii contributive dupa principiile de baza ale legii, fiind transformate in pensii militare. Insa, fara a le fi operata si actualizarea urmare a majorarii cu 10% a soldelor/salariilor militarilor operata in luna decembrie 2010. Aceasta categorie de pensionari militari, urmand a se alatura astfel celor pensionati pana in 2011, in speranta ca va mai urma vreodata o majorare a soldelor/salariilor colegilor lor militari activi si dupa 01.01.2016, pt. a le fi actualizate si lor pensiile.
    Este evident ca in timp ce pentru militarii pensionati in perioada 01.01.2011-01.01.2016 decalajul devine de 10% fata de militarii care urmeaza sa se pensioneze dupa 01.01.2016, in cazul militarilor pensionati inainte de 01.01.2011, acestia avand in plata pensii calculate in sistemul public, decalajul nici nu poate fi calculat. Cum de altfel nu poate fi calculat nici intre cele 2 categorii de militari in rezerva/retragere!

    Cam acestea sunt rezultatele pragmatice ale „politicii de partid si de stat”, stimati colegi! Si tot acestea sunt si rezultatele pragmatice ale acelor lideri ai organizatiilor si sindicatelor militarilor si politistilor, care „au pus botul” la sustinerea Legii nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat – marca Gabriel Oprea & Ponta.
    Lege care se dovedeste oficial ca este doar o simpla „mistocareala” la adresa militarilor in rezerva/retragere deja pensionati ” 😦 😦 😦
    Sursa : e-mail .
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 8:10 pm | Răspunde

  17. @ ALL !!!!
    ” Scrisoare de bun ramas.”

    ” Cine-a pierdut, cine-a castigat”
    ca GUVERNUL Ponta a fost DARAMAT ??? 🙂 😦 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 13/11/2015 @ 11:50 am | Răspunde

  18. @ ALL !!!
    TVR a cui mai e ? ! ?
    CITITI si va CRUCITI ! 😦
    http://www.agero-stuttgart.de/REVISTA-AGERO/COMENTARII/Ospatarul%20de%20lux%20al%20fazanilor%20de%20MDP.htm
    ” Mama lor la toti”
    de MAFIOTI si HOTI
    pupincuristi basisti
    lingai iohannisti
    http://www.art-emis.ro/editoriale/2913.html
    DRACU’sa ii ia
    din TARISOARA mea ! 😦
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 16/11/2015 @ 10:46 am | Răspunde

  19. @ ALL !!!
    Dupa inutile consultari cu partidele parlamentare,
    presedintele ” generatiei facebook” 😦 Klaus Werner Iohannis,
    l-a DESEMNAT ca prim ministru al Romaniei pe Dacian Ciolos,
    fost consilier PDL ( Flutur),
    fost secretar e stat la agricultura,
    fost ministru al agriculturii in regimul Basescu,
    fost comisar european la agricultura propus si sustinut de mafia pedelisto-basista ,
    proaspat AFILIAT la Partidul Popular European,
    la care este AFILIAT si Iohannis cu partidul sau PDL&PNL
    spre NENOROCIREA si PRABUSIREA Romaniei !!! 😦 😦 😦
    ” A trebuit sa MOARA tineri ( 55 la COLECTIV, n.r.) ca DEMISIA ( guvernului PONTA , n.r.) aceasta sa se produca” ! 😦
    In ziua de 31 oct.2015 ” STRADA ” a cerut GUVERN din afara PARTIDELOR dar daca-i analizam cu obiectivitate pe MINISTRI propusi,
    vom constata cu amaraciune ca, fff multi dintre ei, AU fost membri de partid iar acum , sub masca TEHNOCRATILOR,
    se ascund de fapt ” ACOPERITI” basisti, pedelisti, pesedisti, taranisti ,penelisti, uneperisti,udemeristi,pemepisti si prieteni de-ai lui Ciolos de la Comisiile Europene ! 😦
    Mai nou si mult mai grav, aparatul de propaganda basisto-pedelisto-penelisto-iohannist,
    a aruncat CA SA DISTRAGA ATENTIA , o mare TAMPENIE atribuita ” generatiei facebook” care-i propune ALESULUI ei, Klaus Werner Iohannis,
    ca PENSIONARII sa NU MAI VOTEZE !!! 😦 😦 😦
    DOAMNE, mare-i gradina TA !!! 🙂 🙂 🙂
    Noul premier VORBESTE despre multe ca vrea sa faca dar NU spune NIMIC despre SALARIILE si PENSIILE romanilor MARITE de vechiul guvern DARAMAT pe motiv de CRESTERE ECONOMICA prea mare si care ar GENERA o VIATA mai buna ROMANILOR
    tinuti la COADA EUROPEI de FMI, BM s=,BCE si Partidul Popularilor Europeni,
    stapanii fostului presedinte al Romanie , Traian Basescu si ai actualului presedinte, Klaus Werner Iohannis,
    UNS presedinte de ” generatia facebook” !!! 😦 😦 😦
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 16/11/2015 @ 11:20 am | Răspunde

  20. Comentariu de araanz50 — 03/12/2015 @ 10:39 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

