Alioşa

10/11/2015

Lansare de CARTE !!!

Filed under: jurnal — Aliosa @ 4:56 pm

In Sfanta Zi de Duminica 8 noiembrie 2015 , de Sfintii Arhangheli MIHAIL si GAVRIL,
la Casa Nationala ” Stroe S.Belloescu ” Biblioteca municipala BARLAD a avut loc evenimentul la care cu multa dragoste si credinta, am participat si eu !
DSCN8478DSCN8486DSCN8489DSCN8479
Cum sunt foarte multe de spus despre lansarea volumului de versuri
” HIEROGLIFA  in zenit”
de Georgeta POPOVICI Strat  ( sora mea ) iar o fotografie face cat un milion de cuvinte,LAS imaginile sa vorbeasca de la sine iar Domniilor Voastre stimate cititoare si stimati cititori ai blogului meu libertatea de a spune si intreba ceea ce va pofteste inimoara iar eu ma angajez solemn sa va dau toate detaliile legate de fericitul eveniment !

DSCN8506DSCN8514DSCN8521DSCN8527DSCN8531DSCN8506

Intre cele doua buchete de flori, fotografia cu autoarea volumului de versuri ” HIEROGLIFA in zenit ” Georgeta POPOVICI Strat ( mijloc) , stanga ,fiica sa  CORINA -ELENA si dreapta ,ginerele ei MIHAI ,o tanara FAMILIE la a carei casatorie religioasa si petrecerea de dupa, am participat si eu cu soata !

https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/05/25/

Evenimentul mai sus prezentat, a fost imortalizat si de un PROFESIONIST local al carui nume nu l-am retinut dar caruia  ii multumesc din toata inima pentru superbele fotografii facute , iar domniilor voastre ce-ajungeti pe-aici, va lansez provocarea de a viziona cele postate pe linkul :

http://forum.b-o.ro/photo/thumbnails.php?album=1270

Cum TIMPUL este inamicul nostru comun, iar uneori ne indeamna sa ne GRABIM, pentru Domniile Voastre , prietenele si prietenii mei VIRTUALI, am selectat  cateva fotografii facute de PROFESIONISTUL ce a imortalizat evenimentul, caruia, din pacate nu-i stiu numele dar ii multumesc din toata inima si-i doresc cat mai multe si la fel de reusite FOTOGRAFII ! clappinghat

thumb_LANSARE_CARTE_GEORGETA_STRAT_-_2015_11_08_-_0027thumb_LANSARE_CARTE_GEORGETA_STRAT_-_2015_11_08_-_003312196321_1141079572586805_5316699672338346281_nthumb_LANSARE_CARTE_GEORGETA_STRAT_-_2015_11_08_-_0058thumb_LANSARE_CARTE_GEORGETA_STRAT_-_2015_11_08_-_0024thumb_LANSARE_CARTE_GEORGETA_STRAT_-_2015_11_08_-_0015thumb_LANSARE_CARTE_GEORGETA_STRAT_-_2015_11_08_-_0087thumb_LANSARE_CARTE_GEORGETA_STRAT_-_2015_11_08_-_0105thumb_LANSARE_CARTE_GEORGETA_STRAT_-_2015_11_08_-_0064thumb_LANSARE_CARTE_GEORGETA_STRAT_-_2015_11_08_-_0118thumb_LANSARE_CARTE_GEORGETA_STRAT_-_2015_11_08_-_0119de-la-lori-din-toata-inima

Cu stima, respect, pretuire , recunostinta si prietenie,

Aliosa.

34 comentarii »

  1. Inspirate versuri și minunată lansarea de carte la care ai avut fericirea de a participa, dragă prietene! Mă bucur mult că există încă dragostea de poezie și de frumosul exprimat prin cuvinte, iar pozele tale foarte reușite o demonstrează pe deplin. Felicitări și mulțumiri pentru rezumatul atât de profesionist prezentat! O seară caldă și catifelată, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 10/11/2015 @ 7:04 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Petru !
      Inspirata clipa cand ai comentat
      caci fara a face public gandul
      inca de la publicarea articolului fara a fi anuntat
      am hotarat a recompensa bloggerul
      care va fi PRIMUL la comentat
      cu volumul de poezii
      ” HIEROGLIFA in zenit ” ! 🙂
      Asadar Petru, ai CADOU din partea mea
      cartea cu” inspirate versuri”
      spre a o avea ca amintire in biblioteca ta
      s-o rasfoiest cand esti cuprins de ” stresuri ” !!! 🙂 🙂 🙂

      Astept sa ma suni si sa-mi dai ADRESA exacta din SEINI .
      O zi faina prietene ! 🙂
      Sandu.

      PS ! 🙂

      ” Deschide-mi DOAMNE ochiul ” .

      Deschide-mi, Doamne, ochiul
      Si-n talpa
      Sa pot vedea nisipul
      Cand il calca gandu-mi
      Undele lui ce dor clipa incerta
      S-o-ndepartez de mine
      Si lasa-mi intreg
      Avantul din samanta
      Infima, zvelta si tacuta
      Din care ziua creste iar si iar……
      Ere
      Ce fi-vor a fi fost
      Firii
      Intregu-mi rost ! 🙂 …………..
      Autor,
      Georgeta POPOVICI Strat .

      Comentariu de Aliosa — 11/11/2015 @ 8:18 am | Răspunde

      • Mare surpriză mi-ai făcut cu acest cadou, pe care promit că am să-l prețuiesc cum se cuvine, lecturând versurile cu plăcere. Îți mulțumesc din suflet și îi doresc autoarei să aibă în continuare muza alături și cât mai multe cărți publicate! S-auzim numai de bine și să avem parte de mult frumos în viață, Sandule! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 11/11/2015 @ 9:45 am

      • Ma bucur ca ti-am produs acea mare surpriza ! 🙂
        Partea interesanta este ca mi-am dorit ca TU sa fii PRIMUL comentator
        ca sa-ti ofer din toata inima volumul de versuri ” HIEROGLIFA in zenit ”
        care-mi place si mie fff mult de parca eu as fi compus acele poezii ! 🙂
        Marturisesc cu toata sinceritate ca de NU erai PRIMUL comentator,
        tot ti-as fi trimis un exemplar ! 🙂
        Acum ca-ti stiu adresa exacta, in cel mai scurt timp iti voi trimite cu toata placerea, CARTEA promisa ! 🙂
        Sa ai parte de o ZI mai buna ca cea de ieri
        iar maine, de o ZI mai buna ca cea de azi, Petru ! 🙂
        Sandu.

        Comentariu de Aliosa — 11/11/2015 @ 10:34 am

      • Salut Petru !
        ” Promisiunea facuta, datorie curata ” spune-o vorba din popor ! 🙂
        Astazi la ora 12.12 a.m. ti-am EXPEDIAT la ADRESA dictata de tine prin telefon,
        PREMIUL oferit PRIMULUI COMENTATOR al acestui post,
        adica, volumul de versuri
        ” HIEROGLIFA in zenit”
        de Georgeta POPOVICI Strat ! 🙂
        Lecturare placuta ! 🙂
        As fi foarte bucuros daca m-ai anunta tot AICI, cand vei PRIMI coletul ! 🙂
        O seara cat mai placuta si-apoi, un sfarsit de saptamana minunat ! 🙂
        Sandu.

        Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 8:17 pm

  2. Felicitări îndeosebi autoarei , dar şi celor ce i-au fost alături ! N-am înţeles, e ruda cu tine ? în cazul asta, meriţi şi domnia ta felicitări !

    Comentariu de Adrian Ronai — 11/11/2015 @ 1:02 am | Răspunde

    • Bine ai revenit in casa-mi virtuala Adi ! 🙂
      Cum ne cunoastem de fff multi ani , inca de pe bancile Scolii Militare de Ofiteri Activi” Nicolae Balcescu ” din Sibiu
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/
      la intrebarea ta, raspund cu DA ! 🙂 , este SURIOARA mea !!! 🙂 🙂 🙂
      Multumesc pentru comentariu si aprecieri prietene de-o VIATA !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/11/2015 @ 10:39 am | Răspunde

  3. Ciao Aliosa 😉 abbi una buona festa di San Martino un abbraccio Pif .. vedi anche qui https://rebeccaantolini.wordpress.com/2015/11/11/la-festa-di-san-martino-con-le-lanterne/

    Comentariu de Rebecca Antolini — 11/11/2015 @ 9:12 am | Răspunde

    • Grazie Rebecca ! 🙂
      Un caro saluto e un abbraccio ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/11/2015 @ 10:40 am | Răspunde

      • ti abbraccio anche io 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 11/11/2015 @ 12:14 pm

  4. @ ALL !!!

    Auditie si vizionare placuta !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu simpatie, prietenie si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 11/11/2015 @ 10:41 am | Răspunde

  5. Felicitari autoarei!
    „Si lasa-mi intreg
    Avantul din samanta
    Infima, zvelta si tacuta
    Din care ziua creste iar si iar……”
    Frumoase versuri!

    Comentariu de yousef59 — 11/11/2015 @ 11:11 am | Răspunde

    • Buna ziua Magda !
      Multumesc in numele autoarei pentru felicitari si comentariu ! 🙂
      Din fericire, autoarea este SURIOARA mea
      si se pare ca-i de varsta ta ! 🙂

      ” Vreau
      Vreau sa te pot privi in ochi
      Minunandu-ma
      De ungherele mintii universale
      Sa le simt mirosul de matrice
      Persuasiv plesnind din bice
      Secundelor pe cand renasc
      Din foaia alba inc-un mit
      Printre compendii
      Ipocriziei redefinind
      Oricare semn egal ,
      Iar tie
      Intaiul har ! 🙂

      Georgeta POPOVICI Strat.

      O zi cat mai placuta ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/11/2015 @ 11:21 am | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    Poftiti de ascultati,
    vizionati


    si VALSATI !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 11/11/2015 @ 11:33 am | Răspunde

  7. ★───────★───────★───────★
    ▐███▐█▀█▐█▀▀▐▌█▀▀───★ GIORNO
    ▐▐▐█▐█▀█▐█▄█▐▌█▄▄ ★ A TE * BY NANCY
    ★───────★───────★───────★

    Comentariu de malaklove — 11/11/2015 @ 1:56 pm | Răspunde

    • Ciao Nancy ! 🙂

      Grazie mille per questi bellissime immagini ! 🙂
      Un caro saluto e un abbraccio ! 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 10:44 am | Răspunde

  8. Felicitari autoarei, minunate versuri, frumoasa si prezentarea ta Aliosa. Si mai bucuroasa sunt sa aflu ca autoarea acestor versuri este surioara ta si trag concluzia ca sunteti talentati in familie pentru ca si tu faci versuri la minut destul de reusite si placute cititului. Cu asa oameni minunati cum sa nu iubesc romanii ❓
    In speranta ca poate se va remedia problema pentru care nu poti intra la mine pe blog la nici unul din topicuri (chiar este curios ce se intampla) eu mai am o adresa unde daca-ti face placere poti intra, acolo gasesti o cafeluta si un citat zilnic si-mi poti lasa mesajul acolo.

    https://totceimaibun.wordpress.com/old/enjoy9/

    Eu am in carantina niste pagini si unele blocate de catre cel ce curata virusurile si e posibil ca tocmai in blogul meu sa se fi ascuns niste virusi si asta ar fi una din explicatii, in rest eu nu ma pricep si nu mi-a mai spus nimeni ca nu poate intra pentru ca de fapt si de drept nici nu am pe nimeni care sa-mi frecventeze blogul in afara de Anita si uneori si tu. Nu tin neaparat pentru ca blogul meu e mai mult de vizitat si citit pe ici colo daca intereseaza ceva in rest conversatiile se pot face pe doua topicuri dar intrucat nimeni nu a fost interesat nici nu m-am ocupat prea mult pentru ca doar pentru mine care deja citesc ce postez nu are sens numai ce vreau sa mai recitesc si sa revad pastrez in blog. O seara placuta alaturi de cei dragi.

    Comentariu de Beta — 11/11/2015 @ 6:33 pm | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Multumim frumos pentru vizita, aprecieri si frumoasa urare postata ! 🙂
      O zi cam mai frumoasa din inima si noi ( eu si autoarea volumului de poezii ” HIEROGLIFA in zenit” ) va dorim ! 🙂
      Repet si aici ca din motive independente de vointa mea NU POT INTRA pe blogul dvs. dar o sa intru imediat la noua adresa
      sa stam la taclale in timp ce vom sorbi din cafeluta aburinda caci, nu-i asa,
      ” TOTCEIMAIBUN” 🙂 e ROMANESC si,
      ” Tot ce-i ROMANESC nu piere ” 🙂

      Saru’mana doamna Anda ! 🙂
      Cu cea mai inalta consideratiune,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 9:01 am | Răspunde

  9. Una bella presentazione letteraria.
    Un saluto e una serena serata

    Comentariu de newwhitebear — 11/11/2015 @ 7:05 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo ! 🙂
      Un saluto e una serena giornata ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 10:42 am | Răspunde

      • Felice serata
        Un caro saluto

        Comentariu de newwhitebear — 12/11/2015 @ 7:47 pm

      • Grazie Gian Paolo ! 🙂
        Serena giornata poi, buon weekend ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 8:11 pm

  10. @ ALL !!!
    Din fericire, despre ROMANIA se vorbeste si de BINE ! 🙂 nu numai de rau ! 😦
    Marele violonist si dirijor ANDRE RIEU spune :

    Auditie si vizionare placuta doamnelor, domnisoarelor si domnilor care au trecu si-or mai trece pe aici !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 12/11/2015 @ 10:19 am | Răspunde


  11. Was für schöne Fotos lieber Gruß und einen schönen Freitag ich wünsche dir auch ein gutes und schönes Wochenende lieber Gruß und Umarmung Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 13/11/2015 @ 4:18 pm | Răspunde

    • Hallo Gislinde ! 🙂
      Gut, dass Sie die Fotos hochgeladen werden gebildet, in dem Fall,
      besuchte ich vom ersten Gedichtband von dem Dichter verursacht unterzeichnet
      Georgeta Popovici Strat gern von mir, niemand anderes als meine kleine Schwester! 🙂
      Ein schönes Wochenende! 🙂
      Mit freundlichen Grüßen,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 13/11/2015 @ 8:34 pm | Răspunde

  12. @ ALL !!!
    Cum toata mas-media vorbeste despre guvernul lui Dacian Ciolos
    desemnat premier de presedintele Romaniei Iohannis Werner Klaus,
    cum UDMR a spus cu subiect si predicat ca il va vota pe ” TEHNOCRATUL ” Ciolos, fost CONSILIER la lui Traian Basescu,
    cum ROMANII au ” sarit in sus” cand in AGORA s-a vehiculat ca ministru al sanatatii numele de Cseke Attilla,
    ocupantul aceluiasi post si pe timpul guvernarii Basescu&Boc cand s-au INCHIS aproape 70 de SPITALE
    iar BOLNAVII, NOU NASCUTII si MURIBUNZII din acele SPITALE au fost MUTATI in altele murind unii pe drum,
    m-am gandit ca la inceput de WEEKEND sa va descretesc fruntile cu niste bancuri :

    Vine Ion acasa mort de beat. Intra in camera la copil si-l intreaba:
    – Mai copile, ia spune tu lu tata, in ce clasa esti tu?
    – In a treia, ma tata, tu nu stii?
    – No apai, tu stii sa scrii dupa dictare?
    – Stiu tata, cum sa nu!
    – No , ia un caiet si scrie:
    Ardealul ii al nost’!
    Ia copilul un caiet si scrie ce-i zice tatal.
    – No mai scrie o data:
    Ardealul ii al nost’!
    Mai scrie copilul o data. Si tot asa pana umple tot caietul cu Ardealul ii al nost’.
    Ion multumit se intoarce la birt.
    Copilul plangand o suna pe maica-sa.
    – Mama, mama, eu asa de beat nu l-am vazut pe tata in viata mea…
    – Da’ ce-a patit dragul mamei? L-a adus politia acasa?
    – Nu mama!
    – Dar ce e cu el?…E in coma alcoolica?
    – Nu mama!
    – Dar despre ce e vorba????
    – Mama, TATA se crede ungur !!! 🙂 🙂 🙂

    Sondaj de opinie in Tinutul Secuiesc:
    – Cum se numeste tara noastra? intreaba reporterul.
    – Romania! raspunse mandru Istvan.
    – Corect!…Dar a voastra?
    -…………………………………

    De ce sunt ungurii vecini cu noi ??
    Ca asa le trebuie! 🙂

    Un grup de oameni de mai multe natii vorbesc depre dificultatea unor limbi.
    – Franceza e oribilă – plange francezul. Imaginati-va, ca noi zicem
    „bordo” si scriem „Bordeaux”!
    – Pai, si ce – zice batranu’ secui. E nimic fata de noi, care zicem
    „allomas” si scriem „gara” ! 🙂

    Intra doi unguri la mine in magazin.
    – Ce doriti? ii intreb.
    – Vrem doi cutie de pateu.
    – De care? Bucegi, Scandia, Antrefrig?
    – No, no!…
    – Ei hai acuma … zic, sa nu-mi spuneti ca vreti Ardealul !?

    La ora de anatomie, zice invatatoarea:
    – Mai Ianos, de cate ori sa-ti mai explic?!
    Nu se zice „un-gur”,corect se zice „o-gura”… Stai jos, 4! 🙂

    Seful il cheama in birou pe subaltern:
    – Mai Costele, Istvan pretinde ca este victima nationalismului la locul de munca.
    – Adica?… intreaba Costel.
    – Pai, cand ati fost vinerea trecuta cu totii la restaurant sa sarbatoriti aniversarea aceea,
    el e singurul pe care nu l-ati invitat…
    – Ei si ?!
    – Si…Costele, era totusi ziua lui, ce naiba !!! 🙂 😦 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 13/11/2015 @ 9:01 pm | Răspunde

  13. Sunt binevenite bancurile dar mie una nu-mi mai descreteste inima , doar asa un pic ca haz de necaz.
    Mi-e frica de tot si de toate, am prevazut nenorocirea acestei tari si acestui popor si acum odata cu instalarea acestora (tehnocratii lui peste prajit) nu o sa mai avem nici o scapare.
    S-a aranjat cu grupul Bildenberg (faimosul PPE european – majoritatea in frunte cu conducatorul lor fac parte din sionistii ce conduc lumea) de catre Basescu acum 2-3 luni cand a fost el la Bruxelles cine sa fie propus prim-ministru, cum sa fie membri cabinetului cei scoliti la UE, etc.
    Multi l-au injurat pe Ion Coja si l-au trimis la spitalul nr. 9 dar constat prin faptele ce se deruleaza ca omul are mare dreptate si „pas cu pas” ni se ocupa tara de catre evrei iar vorba care flutura pe buzele romanilor cu mandrie ca aici o sa fie noul Ierusalim in sensul ca o sa fie Romania o tara sfanta unde oamenii se vor respecta si iubi asa cum ne-a invatat Cristos raul o sa fie facut ca probabil asa o sa fie aici nouI Ierusalim dar fara romani pentru ca nu degeaba li s-a facut invitatia sa plece ,
    cei ce vor ramane vor si sclavi neplatiti, umiliti si omorati cu zile.
    De aceia nu e voie ca Romania sa aibe crestere economica,
    sa inceapa romanul sa simta ce-i binele ca e greu de intors din drum.
    Dumnezeu sa ne salveze si sa ne pazeasca de ce-i rau.

    Comentariu de Beta — 14/11/2015 @ 6:17 pm | Răspunde

  14. Buna seara !
    In ultima vreme, mai exact de la tragedia din ” Clubul MORTII” ( Clubul Colectiv) din seara zilei de 30 oct.2015 soldata cu moartea a 26 de persoane iar acum cifra decedatilor ajungand la 55, am incercat din rasputeri SA NU MAI POSTEZ despre politica din SILA, SCARBA, LEHAMITE, INDIGNARE si REVOLTA fata de cele petrecute pe scena politica romaneasca
    orchestrata de mai marii populari europeni prin ” cozile lor de topor romanesti ” ! 😦
    Daca presedintele K.W.Iohannis NU a reusit sa-si impuna GUVERNUL lui prin metode DEMOCRATICE si CONSTITUTIONALE,
    daca cele 2 MOTIUNI de CENZURA depuse de PDL&PNL NU au reusit,
    daca nu s-a reusit DESTRAMAREA coalitiei PSD&UNPR&ALDE prin presiuni asupra lui Gabriel Oprea ca urmare a mortii antemergatorului Gingina din coloana oficiala a ministrului de interne ,
    atunci, MAFIA pedelisto-basista la indicatia popularilor europeni de la Bruxelles a INTRAT in actiune si ,
    FOLOSIND ca pretext MORTII de la COLECTIV, a incitat, manipulat si dirijat TINERII din Piata Universitatii,
    provocand DEMISIA cabinetului PONTA, legitim instalat si VALIDAT de VICTORIA USL la alegerile parlamentare din nov.2012 ! 😦
    De ce s-au oprit protestele dupa DEMISIA guvernului PONTA ? 😦
    Pentru ca s-a urmarit DEMISIA guvernului PSD&UNPR&ALDE si ajungerea la putere a GUVERNULUI lui Iohannis ! 😦
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/07/31/
    Asa dupa cum foarte bine ati sesizat, fostul presedinte Traian Basescu ,
    sluga cancelarului Angela Merkel si al PPE,NU intamplator s-a dus la summitul PPE ! 😦
    Iohannis nu s-a dus tocmai ca sa se duca Basescu mai bine vazut la Bruxelles ca urmare a celor ZECE ani de slugareala PPE-ista ! 🙂
    Iar Basescu, ca sa-si recupereze ” TARA INAPOI ” 🙂 l-a propus prim ministru al Romaniei, pe fostul sau CONSILIER prezidential,
    pe cel care s-a constituit parte civila din Ministerul Agriculturii in Dosarul ” TELEPATIA” 🙂
    adica, pe Dacian Ciolos, omul popularilor europeni care vor ca ROMANIA sa ramana in stadiu de COLONIE 😦 😦 😦
    si nicidecum sa aiba cea mai mare CRESTERE ECONOMICA din Uniunea Europeana ! 😦
    Cum pe la Bruxelles ” isi face veacul ” si mentorul sau, Monica Macovei, pe langa ” tehnocratul” Dacian Ciolos ,
    Basescu& Macovei, au propus si doua femei iar daca il socotim si pe seful STS, Marcel Opris cel care i-a ASIGURAT liniile telefonice speciale pe timpul SUSPENDARII sin 2012, putem spune fara a gresi ca,
    BASISTII si-au ” RECUPERAT TARA ” 😦 😦 😦
    KW Iohannis este un PION in mana trinomului Traian Basescu&Angela Merkel& PPE !!! 😦 😦 😦
    Chiar daca KW Iohannis este presedintele Romaniei,” Basistii” conduc Romania ! 😦
    Traian Basescu a plecat de la Cotroceni dar ” basistii” , NU ! 😦
    ” Basistii” se afla la conducerea CCR, ICCJ, DNA, CSM , la multe TRIBUNALE si CURTI de APEL din TARA,
    iar acum, vor avea chiar in fruntea guvernului caci, Dacian Ciolos nu este ” TEHNOCRATUL ” cerut de „STRADA” in zilele de dupa TRAGEDIA ” planificata ” de la Clubul Colectiv
    http://www.stiri-extreme.ro/incendiul-din-colectiv-a-fost-planificat-cu-sase-luni-in-urma-opinie-contra-intoxicarilor-mafiotilor-de-presa-moise-guran-si-altii/
    ci fostul CONSILIER al lui T.Basescu si afiliatul la PPE ( vezi intalnirea de AZI de la aeroportul Otopeni dintre presedintele Comisiei Europene , presedintele PPE si ” unsul” lui Iohannis ) 😦 😦 😦
    Ceea ce ma doare cel mai tare si mai tare, este LASITATEA romanilor de buna credinta care NU FAC NIMIC pentru ” a-si RECUPERA TARA inapoi ” 😦 lasand-o pe mana MAFIEI pedelisto-penelisto-iohannisto-basiste !!! 😦 😦 😦
    Iar daca scenariul cu popularea Romaniei cu evrei s-ar intampla, atunci,
    va fi vai si-amar de ROMANI caci , ce s-a petrecut aseara in Franta, va fi ” mizilic” vs.ce va fi la noi ! 😦
    Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe cei 128 de morti ( dintre care si 2 ROMANI )
    rezultati in urma ATENTATELOR teroriste ale statului islamic de la PARIS ! 😦
    Multumesc pentru noua vizita si pertinentul comentariu postat ! 🙂
    O seara linistita si-o duminica fericita ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 14/11/2015 @ 9:33 pm | Răspunde

  15. @ ALL !!!
    Intre-atatea ATENTATE
    soldate cu MORTI si RANITI
    cu guverne DARAMATE
    de cei care-si zic ” SFINTI”
    merita sa reflectati
    si apoi sa comentati
    bancul de mai jos
    chiar de-i libidinos :
    LA EXAMENUL DE LOGICA SE PREZINTA
    O STUDENTA FRUMOASA 🙂
    CU FUSTITA SCURTA 🙂 🙂
    PICIOARE LA VEDERE 🙂 🙂 🙂
    DAR TARE NEPREGATITA 😦 😦 😦 😦
    Profesorul, cărunt cât cuprinde………………., obosise psihic de la discuţia purtată cu domnişoara.
    – Uite, spune profesorul privind lung la picioarele studentei, îţi mai dau o şansă…
    Dacă îmi răspunzi corect la o întrebare de logică, treci examenul.
    – Spuneţi domn’ profesor
    – Dacă îţi dau cinci pe un picior şi cinci pe celălalt, ce notă o să iasă la sfârşit.?
    – Zece, domn’ profesor! a răspuns entuziasmată stundeta.
    – Greşit! O să iasă 505.
    Studenta, enervată la culme de situaţie, întreabă şi ea:
    – Dar dacă eu vă dau 5 pe un picior şi 5 pe celălalt, cât o sa iasă la sfârşit..?
    – 515, logic !
    – Greşit, domn’ profesor, o să iasă 5,5 !
    O duminica placuta ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 15/11/2015 @ 9:32 am | Răspunde

  16. @ ALL !!!
    Multumesc din toata inima Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor
    care au vizitat, postat imagini de felicitare,
    au lasat un comentariu sau pur si simplu doar un ” LIKE ”
    pe acest POST tare drag mie ce a dorit sa prezinte un eveniment important din VIATA surioarei mele
    Georgeta POPOVICI Strat ,
    lansarea volumului de versuri ” HIEROGLIFA in zenit ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Pentru doritorii de alte imagini de data aceasta procesate de un PROFESIONIST al unuei publicatii locale,
    lansez invitatia de a INTRA pe

    http://forum.b-o.ro/photo/thumbnails.php?album=1270

    Vizionare placuta si-apoi, o saptamana minunata ! 🙂
    Cu stima, pretuire , prietenie si recunostinta,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 16/11/2015 @ 9:25 am | Răspunde

  17. Bine v-am regăsit !
    Mă bucur că aţi avut ocazia să participaţi la două evenimente minunate:
    o lansare de carte şi o căsătorie şi vă aştept şi la un al treilea,
    lansarea cărţii mele.
    Lansarea va avea loc sâmbătă 21 noiembrie la ora 11 la ROMEXPO, pavilionul central în
    „Sala de lectură pentru copii Ion Creangă”
    din cadrul Targului Internaţional de carte Gaudeamus.
    Cartea se numeşte IARNA CU MOŞ CRĂCIUN,
    autor Aurora Georgescu şi este tipărită de editura ADENIUM .
    La intrare sunt persoane care dau informaţii.
    Vă aştept cu drag.

    Comentariu de StropiDeSuflet — 17/11/2015 @ 12:31 am | Răspunde

    • Bine ati revenit pe modestul meu blog Doamna Aurora ! 🙂
      Va multumesc pentru raspunsul dat si ma rog la bunul Dumnezeu sa ma tina SANATOS
      ca sa pot participa sambata 21 nov .la LANSAREA CARII Domniei Tale,
      ” IARNA CU MOS CRACIUN” 🙂
      pe care o voi cumpara sa i-o fac CADOU de Mos NICOLAE iubitului meu nepotel
      ANDREI
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/05/25/
      Abia astept sa va cunosc si fizic caci spiritual va cunosc deja iar faptul ca nepotelul meu ANDREI
      mai are inca o CARTE de POVESTI de la Domnia Ta,
      demonstreaza multe, inclusiv continurea dialogului nostru virtual ! 🙂
      Pana sambata insa, multa sanatate si bucurii sufletesti ! 🙂
      Cu stima si recunostinta,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 17/11/2015 @ 11:29 am | Răspunde

  18. Ieri după-amiază am primit cartea „Hieroglifă în zenit”,
    cu minunata dedicație, pentru care îți mulțumesc, atât ție cât și inspiratei autoare.
    Deja am parcurs câteva poeme și mărturisesc că m-au impresionat foarte plăcut. 🙂
    Îmi propun ca în fiecare zi să mă adăp câte puțin din versurile încărcate cu trăiri intense și atât de frumos exprimate. Încă o dată, sincere felicitări poetei și la cât mai multe recidive de acest gen! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 18/11/2015 @ 9:36 am | Răspunde

    • Dupa CIRCUL si BASCALIA din comisiile de audiere a „tehnocratei” Cristina Guset propusa MINISTRU al JUSTITIE fara a fi absolvit DREPTUL,
      dupa COMPLICITATEA si LASITATEA parlamentarilor PSD si UNPR dati jos de la guvernare de STRADA manipulata cu dibacie de MAFIA pedelisto-penelisto-iohannista pentru
      ” VREAU GUVERNUL MEU ” 😦
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/07/31/
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/18/
      care mi-a ACRIT sufletul si REVOLTAT spiritul,
      VESTEA sus anuntata 🙂
      imi umple INIMA de bucurie !!! 🙂 🙂 🙂
      Sincer, imi era fff TEAMA ca PLICUL NERECOMANDAT in care ti-am expediat PREMIUL oferit PRIMULUI comentator al acestui POST,
      NU VA AJUNGE la tine din varii motive iar EU, nu as fi avut cum JUSTIFICA EXPEDIEREA fiindca
      nu aveam nici o CHITANTA la mana
      data de POSTA ROMANA ! 😦
      Ma bucur ca ai primit CARTEA,
      ma bucur ca-ti plac versurile scornite de SURIOARA mea Georgeta POPOVICI Strat
      dar cel mai mult ma bucura promisiunea ta de a citi cat mai des poeziile
      si NU a pune CARTEA pe un raft din biblioteca personala pentru a se ” odihni” ! 🙂
      Multumesc si pentru urarile facute ! 🙂
      La randu-mi, din inima-ti doresc
      sa scoti cat mai repede o alta CARTE
      caci la tine MUZELE roiesc
      precum ALBINELE in florile pline cu ” lapte” ! 🙂
      O zi faina Petru ! 🙂
      Sandu POPOVICI.

      Comentariu de Aliosa — 18/11/2015 @ 9:54 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

