Alioşa

17/11/2015

O zi mai buna ca cea de ieri !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 11:18 am

Motto :
” In vremuri ale inselatoriei universale a spune ADEVARUL este un act revolutionar ” ( George Orwell )
In Romania de azi, a spune ADEVARUL , este un act de mare CURAJ ! ( subsemnatul )

Scarbit de COMPLICITATEA si LASITATEA parlamentarilor din comisiile  parlamentare care au audiat-o aseara si avizat-o pozitiv pe  protejata  basistei Monica  Macovei pentru functia de ministru al justitiei,electronista Cristina Guseth, nu mai am chef de politica ci de BANCURI !

Un tip plin de vânătăi se prezintă la oftalmolog.
– Ce s-a întâmplat?, întreabă medicul.
– Am încercat să mă urc la etajul autobuzului.
– Dar autobuzele de la noi din oraș nu au etaj.
– Cu ochelarii prescriși de dumneavoastră, absolut toate aveau !

Bulă scria o scrisoare. Un tip îl întreabă:
– Cui îi trimiți scrisoarea?
– Mie.
– Și ce scrie în ea?
– Nu știu, că încă n-am primit-o !

Un om avea o grădină de pepeni. În fiecare zi, el observa că cineva îi fura din pepeni.
Supărat, într-o seară pune un semn pe care scria:
„Unul dintre acești pepeni este infestat cu cianură“.
A doua zi, plin de nerăbdare, sosește la grădină și constată plin de bucurie că toți pepenii
sunt la locul lor. Însă, alături de semnul lui era alt semn pe care scria:
„Acum sunt doi“ !

Merge Bulă la un magazin alimentar și întreabă:
– Bună ziua, fiți amabilă, aveți pâine?
– Da, avem, de care doriți?
– Păi, aveți mai multe feluri?
– Da, de azi, de ieri și de alaltăieri.
– Bineînțeles că doresc una de azi!
– Reveniți, vă rog, peste două zile!

Un tip făcând o vizită în Bucureşti nu găseşte loc la hotel şi se duce la o casă particulară,
unde răspunde o bătrână.
– Maică, eu te cazez, dar casa mea este modestă.
Uite, în camera asta dorm eu, iar în cealaltă viţica mea. Te rog să alegi tu.
Tipul alege cu bătrâna în cameră.
Dimineaţa, tipul plăteşte şi vrea să plece.
Bătrâna doreşte să îi servească un ceai şi zice:
– Vițica, adu tu ceainicul, mamă!
La care intră în cameră o tipă superbă.
Se recomandă:
– Vițica

La care tipul zice:
– Boul de Ionescu !

Un barbat pleaca de la serviciu in pauza de masa si, grabit, fuge la banca sa plateasca o factura.
Ajunge la banca, intra si vede ca nu e nimeni la coada. Se apropie de ghiseu:
– Buna ziua, am de platit o factura, va rog!
Casierita:
– Va rog sa va intoarceti la coada si sa va asteptati randul, ca toata lumea.
Nedumerit, omul se uita in jur, iese din banca, intra din nou, tot nimeni…
Asteapta putin si merge iarasi la casierie:
– Buna ziua, am de platit o factura, va rog.
Casierita ii spune acelasi lucru:
– Va rog sa va asteptati randul la coada.
Enervat, barbatul se intinde peste ghiseu si ii da o palma.
Casierita, surprinsa
– Cine m-a lovit?
La care barbatul raspunde:
– De unde sa stiu eu, nu vedeti ce aglomeratie e aici?

Un beţiv se întorcea de la bar mangă.
La un moment dat, se întâlneşte cu un trecător şi îl întreabă:
– Domnule, vă rog frumos, îmi număraţi şi mie cucuiele din cap?
– Du-te mă de aici, faci mişto de mine?
– Vă rog frumos!
Până la urmă, domnul respectiv îi numără cucuiele şi îi zice:
– Domn’e, aveţi o colecţie deosebită.
– Dar spuneţi câte am!
– Aveţi 11 cucuie.
– Mulţumesc, mai am doi stâlpi şi ajung acasă !

Un bărbat spăla vasele. Fiul său se apropie și-l întreabă:
– Tăticule, ce este acela un „bigam“?
– Păi, dragul meu, este un idiot care spală de două ori mai multe vase decât mine.

– Blondina din Plescoi e ca ziarul.
– De ce, ştie atât de multe noutăţi?
– Pe naiba, apare zilnic la televizor !

Într-un mic orășel scoțian, un localnic este sunat la telefon:
– Alo, John? Bătrâne, mă aflu într-o situație critică și am nevoie, urgent, de zece lire…
Poți să-mi dai?
– Alo, nu înțeleg nici o vorbă!, răspunde John.
– Îmi – trebuie – zece – lire! strigă, aproape silabisit, solicitantul.
– Alo, intervine centralista pe fir, domnului îi trebuie zece lire de la dumneavoastră.
– Știi ce?, se înfurie John, dacă auzi așa de bine, împrumută-i dumneata!

Bula ia cu el doua pietre când merge la culcare:
Cu una stinge becul, iar cu cealalta verifica daca a inchis fereastra.

În sat, la discotecă la căminul cultural:
– Domnişoară, dansezi?
– Nu.
– Atunci hai să ne ajuţi să împingem un tractor !

Eminescu dă comandă unui ţigan să-i facă un cazan de aramă.
Când vede cazanul, zice Eminescu:
– Măi ţigane, vrei să mă păcăleşti? Cazanul ăsta al tău nu are pic de aramă!
– Da’ ce, răspunse ţiganul, codrii tăi au?

Într-o unitate de tancuri, unei grupe de proaspeţi recruţi li se prezintă pentru prima oară un tanc.
Plutonierul comandant de grupă începe să le explice:
– Tancul este de tip T-55, fabricat în URSS. Are cineva vreo întrebare?
Nimeni nu întreabă nimic.
– Pe tanc, se află instalat un aruncător de grenade calibrul 120. Are cineva vreo întrebare?
Nimeni nu întreabă nimic.
– Tot pe tanc avem o staţie de comunicaţii radio.
Are cineva vreo întrebare?
Un soldat ridică mîna timid.
– Da, soldat, spune!
– Tovarăşe plutonier, staţia radio e pe lămpi sau pe tranzistori?
– Băi, pentru tîmpiţi ca tine o să repet: este pe tanc!

Într-o iarnă, în toiul nopţii, Emil este trezit din somn de bătăi puternice în geam.
– Alo, e cineva acasă?
Deschide Emil geamul, la care individul care bătea îl întreabă:
– Nu vă supăraţi, aveţi nevoie de lemne?
– N-am nevoie, domnule. Lasă-mă să dorm, că e ora doua noaptea.
Peste 10 minute, iarăşi bătăi:
– Nu vă supăraţi, aveţi nevoie de lemne?
– N-am nevoie, domnule. Nu eşti sănătos la cap, să mă trezeşti pentru asta după miezul nopţii?
Peste încă 10 minute, alte bătăi:
– Nu vă supăraţi, aveţi nevoie de lemne?
– Domnule, dacă nu mă laşi în pace, chem poliţia.
În fine, individul pleacă. A doua zi dimineaţă în adăpostul pentru lemne,
Emil nu mai găseşte niciun lemn, în schimb găseşte un bilet:
“Să nu zici că nu te-am întrebat!”

Astăzi am avut o zi cumplită. De dimineaţă mi-au furat maşina, la prînz mi-au spart apartamentul,
iar seara mi-au golit contul bancar. Noroc că singurul lucru pozitiv a fost testul HIV…

– Aveti paduchi?
– Da
– Si cu ce-i tratati ??
– Pai, nu sunt bolnavi !

– Nu crezi, iubitule, că masca din ulei de citrice mă ajută să arăt mai bine?
– Desigur, scumpo, dar nu înțeleg, de ce o mai scoți?
Aliosa.

14 comentarii »

  1. Cea cu Eminescu și codrii de aramă mi-a plăcut cel mai mult. :))

    Comentariu de April — 17/11/2015 @ 12:46 pm | Răspunde

    • Buna seara ” April” ! 🙂
      Si mie mi-a placut cel mai mult bancul cu EMINESCU si TIGANUL ! 🙂
      Si sper sa-ti placa si videoclipul de mai jos

      promis de mine-n gand primului comentator
      ce va da un raspuns frumos
      acestui post cu BANCURI de incepator !!! 🙂 🙂 🙂
      O seara frumoasa April ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 17/11/2015 @ 7:06 pm | Răspunde

  2. Buona giornata cara Aliosa 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 17/11/2015 @ 2:29 pm | Răspunde

    • Buona serata cara Rebecca ! 🙂
      Grazie della visita e commentare ! 🙂
      Un caro saluto e un abbraccio forte ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 17/11/2015 @ 7:17 pm | Răspunde

      • ti ringrazio di cuore ❤

        Comentariu de Rebecca Antolini — 17/11/2015 @ 7:48 pm

      • Ora a mezzanotte, nel cuore ❤ e vi ringrazio! 🙂
        Se mi chiedete perché sono ancora sveglio a quest'ora, la risposta è:
        – Ho guardato TV partita di calcio amichevole tra
        Italia e Romania conclusa con un pareggio,
        2-2 !!! 🙂 🙂 🙂
        Buona notte cara Rebecca! 🙂
        Con tutto il mio amore,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 18/11/2015 @ 1:18 am


  3. Liebe Grüße von mir und einen schönen Tag lieber Gruß und Umarmung Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 17/11/2015 @ 4:16 pm | Răspunde

    • Vielen Dank für die Begrüßung Gislinde! 🙂
      Ein schöner Tag und eine warme Umarmung und meinen Teil! 🙂
      Mit freundlichen Grüßen,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/11/2015 @ 1:55 am | Răspunde

  4. Tare bună-i și cea cu Vițica, că are și o învățătură pentru bărbații care nu vor să ajungă „boi”! 😀
    Mi-ai făcut dimineața mai veselă, drept pentru care-ți sunt recunoscător, ca de obicei.
    O zi cât mai plăcută și ție, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 18/11/2015 @ 9:26 am | Răspunde

    • Ma bucur ca ti-am ” facut dimineata mai vesela ” ! 🙂
      Daca vei comenta ceva si pe
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/18/
      o sa-ti fac si DUPA AMIAZA vesela !!! 🙂 🙂 🙂
      Pana atunci insa, multam pentru vizita si comentariu ! 🙂
      Sandu.
      PS !!! 🙂 🙂 🙂
      Aaaaaa, era sa uit ce-i mai important Petru ! 🙂
      Vecina singura fiind, m-a sunat și m-a întrebat dacă mi-ar plăcea să fac jogging matinal cu ea.
      I-am explicat că nu pot din cauza unor probleme de sănătate …
      DAR, imediat m-am gîndit la tine și i-am dat numărul tău de mobil.
      A spus că o să te sune ea în scurt timp!
      Am făcut bine, ce zici?
      Am filmat-o azi dimineață.
      Poti sa o vezi aici:
      http://i.imgur.com/55YEbqU.gifv
      Cu prietenie.
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 18/11/2015 @ 3:48 pm | Răspunde

  5. Reblogged this on Blogul lui Popa Țeapă.

    Comentariu de Popateapa — 24/11/2015 @ 1:26 pm | Răspunde

    • Salut Popica si multam pentru ” reblogged” ! 🙂
      O saptamana asa cum ti-o doresti ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/11/2015 @ 5:44 pm | Răspunde

  6. Buna ziua ,domnule Aliosa!
    Sa aveti o zi de joi cu impliniri.!
    Am absentat cateva zile de pe blog , cu motiv intemeiat.
    La mine in sud de Moldova ploua de trei zile,e frig,urat si bate vant nebun ,iar daca ar fi mai scazuta tempertura cu 2-3 grade ar ninge… Oricum asteptam iarna mai ales ca noi putem sta la gura sobei linistiti in aceste zile.. cu cei dragi alaturi( ma refer la mine) si asa sa fie si la dstra!
    Oricum,orasul e gatit de sarbatoare…pe 30 noiembrie e ziua lui.,a SF Andrei, care-l ocroteste !
    iar minivacanta „care este” 😕 😛 incepand de maine sa va fie cat mai reusita si placuta,tuturor!
    Toate cu bine si frumos!
    Cu stima!

    Comentariu de anitanna — 26/11/2015 @ 12:40 pm | Răspunde

    • Buna ziua doamna ” Anitanna” !
      La mine, in Campia DeliOrmanului,
      de 3 zile-ncoace
      PLOUA in folosul PAMANTULUI
      ca la vara GRAUL sa se coace
      in favoarea SARACULUI
      caci painea ce se va face
      va fi si pe masa ASISTATULUI ! 😦
      Pe 30 noiembrie de Sfantul Andrei,
      Ocrotitorul ROMANIEI,
      voi serba onomastica nepotelului ANDREI
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
      cu parintii , bunicii, nasii si alti prichindei
      vecinii si prietenii sai de joaca ! 🙂
      La mine, VACANTA este permanent
      din iulie 2001 incoace
      si daca nu sunt impertinent
      asta-i treaba care-mi place !! 🙂 🙂
      Va multumesc pentru urare
      iar la randu-mi va doresc
      o ” minivacanta ” tare
      alaturi de cei ce va iubesc !!! 🙂 🙂 🙂
      Toate cele bune ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/11/2015 @ 12:54 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

