Alioşa

24/11/2015

Lansare de CARTE la Romexpo ( Bucuresti) !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 12:10 am

DSCN8599

Motto:

Omul cat traieste, INVATA ! EU traind, INVAT mereu !  ( Aliosa).

In cadrul Targului International de carte  GAUDEAMUS desfasurat la BUCURESTI (ROMEXPO, pavilionul central, in perioada 18-22 nov.a.c.)sambata 21 nov.incepand cu ora 11.00 a avut loc la salonul de carte pentru copii „Ion Creangă”( Atelierul de creatie, standul 113) lansarea  cartii de povesti ” Iarna cu Moș Crăciun  „

Aurora-Georgescu-coperta-1

autor Aurora GEORGESCU ( mijloc foto )

Blog-lansare-2015ilustrații  Șerban Andreescu , lansare la care ,cu mare bucurie,tragere de inima si un frumos trandafir am participat si eu, semnatarul acestei modeste postari  !  Prezentarea in fata numerosului public ( copii, parinti, bunici ,organizatori si prieteni ai autoarei ) a celor mai importante POVESTI din cartea ” Iarna cu Mos Craciun” a fost magistral facuta de actrita Bianca Brad , rasplatita de fiecare data de aplauzele adultilor si copiilor imbracati in costume populare , in ” CRACIUNITE ” si ” CRACIUNEI ”  La finalul lansarii cartii , echipele mixte de micuti  artisti  au prezentat adultilor un frumos program artistic iar fotografiile de mai jos sunt dovada vie a maiestriei lor !  Pentru copilasii prezenti la marele eveniment , lansarea cartii de povesti ” Iarna cu Mos Craciun” , spiritul CRACIUNULUI a sosit mai devreme si cum eu nu am fost in stare sa inregistrez video cu minunatele lor cantecele, am apelat la generosul YouTube pentru  a  posta aici si acum, videoclipul :

Persoanele care iubesc COPIII si vor sa le faca un frumos CADOU de CRACIUN,pot gasi  cartea cu povesti ” Iarna cu Mos Craciun ” , autor Aurora GEORGESCU, si la Editura ADENIUM , la ROMEXPO, pavilionul central,standul 229, etajul 2 .

 

REFERINŢE-775x1024
DSCN8562DSCN8558

DSCN8591

29 comentarii »

  1. ╔═╗──────╔══╗───╔╗───╔╦╗
    ║╚╠╦╦═╦═╗║║║╠═╦╦╣╚╦═╦╝╠╣
    ║╔║║║╬║║║║║║║╬║╔╣╔╣╩╣╬║║
    ╚═╩═╩═╩╩╝╚╩╩╩╩╩╝╚═╩═╩═╩╝

    Comentariu de malaklove — 24/11/2015 @ 12:12 am | Răspunde

    • Buon giorno Nancy !
      Molte grazie per la visita, i desideri, i commenti e bella immagine pubblicata! 🙂
      ” Sono Due Parole ”

      Serena giornata e un abbraccio ! 🙂
      Con simpatia e amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/11/2015 @ 9:32 am | Răspunde

  2. Ciao Aliosa… serena settiamana anche a te 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 24/11/2015 @ 5:47 am | Răspunde

    • Ciao Rebecca !
      Grazie della visita ! 🙂

      Serena settimana anche a te ! 🙂
      Ti mando un abbraccio ! 🙂
      Con simpatia e amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/11/2015 @ 9:38 am | Răspunde

      • Grazie carissimo amico 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 24/11/2015 @ 10:02 am

      • 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 24/11/2015 @ 10:36 am

  3. Încă o frumoasă lansare de carte la care ai avut plăcerea să fii prezent, într-un timp foarte scurt.
    Mă bucur pentru tine și pentru doamna Aurora Georgescu,
    ce a avut parte de o festivitate minunată și de oaspeți pe măsura scrierilor
    cu care ne-a încântat și pe noi, nu numai pe copii.
    Foarte reușite și fotografiile tale, care mi-au încântat privirea.
    Cu mulțumiri și calde urări prietenești, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 24/11/2015 @ 11:30 am | Răspunde

    • Spre marea mea bucurie, anul acesta, am avut norocul sa particip la DOUA lansari de carte ! 🙂
      Prima participare a fost la BARLAD unde sora mea Georgeta POPOVICI Strat
      si-a lansat PRIMUL VOLUM de versuri intitulat
      ” HIEROGLIFA in zenit” 🙂
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/10/
      iar cea de-a doua participare este cea la care ai comentat tu aici ! 🙂
      Dupa cum reiese si din fotografiile postate in articolul de fond,
      Doamna AURORA GEORGESCU ,
      autoarea cartii de povesti ” Iarna cu Mos Craciun” ,
      a avut parte de o prezentare cu totul deosebita, gratie in primul rand organizatorilor ( Editura ADENIUM ) ,
      artistei BIANCA BRAD si COPIILOR imbracati in spiritul CRACIUNULUI ! 🙂
      Desi nu aveam ECUSON in piept, doamna AURORA GEORGESCU desi nu ma vazuse niciodata pana la acel eveniment,
      m-a RECUNOSCUT imediat fapt pentru care ii multumesc si aici ! 🙂
      Ma bucur ca fotografiile facute de mine ti-au placut ! 🙂
      Multumesc pentru aprecieri si urari ! 🙂
      O seara faina Petru ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 24/11/2015 @ 7:58 pm | Răspunde


  4. Schöne Fotos lieber Gruß und Küsse Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 24/11/2015 @ 6:28 pm | Răspunde

    • Gislinde Hallo! 🙂
      Herzlichen Dank für Ihren Besuch und Anerkennung! 🙂
      Und Bilder von Ihrer Regierungszeit geschrieben ist schön Einklang mit dem Weihnachtsgeist-n! 🙂 Eine wunderbare Woche! 🙂
      Mit Achtung und Respekt,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/11/2015 @ 8:04 pm | Răspunde

  5. Felicitari, poti sa te consideri un om norocos. Ai si in familie si in randul prietenilor oameni cu talent. Ma bucur pentru autoare ca a avut parte de o prezentare si lansare de carte asa frumoasa, sa-i ajute Dumnezeu la cat mai multe spre bucuria copiilor dar si a noastra a celor mari pentru ca ne aduce si pe noi iar in lumea copiilor unde este atat de bine si frumos mai ales din punct de vedere sufletesc. Va doresc tuturor celor ce comentati aici sa intrati si dumneavoastra in spiritul Craciunului la fel ca minunatii copilasi fotografiati de Aliosa. Multumim pentru frumoasa prezentare pe care ne-ai facut-o si-ti apreciez modestia dar ai talent la scris asa ca mult curaj ❗ Doamnei Bianca Brad nu pot decat sa-i multumesc pentru ca exista, o femeie de mare clasa spirituala si culturala cu multa aplecare pentru suferintele oamenilor . O seara buna tuturor ❗

    Comentariu de Beta — 24/11/2015 @ 10:05 pm | Răspunde

    • Buna dimineata doamna Anda !

      Frumoase ganduri si indemnuri
      acum la sfarsit de noiembrie
      cand lumea repeta imnuri
      pentru 1 DECEMBRIE ! 🙂

      Am OBOSIT sa tot postez
      indemnuri si taioase catrene
      de-aceea , am hotarat sa ma antrenez
      cu postari de buna vreme !! 🙂 🙂

      Alesii nostri crunt m-au DEZAMAGIT
      si de aceea, ii voi ocoli
      cu riscul de-a SCADEA in ” ZeList” 😦
      iar Dumnezeu bunul, sigur ii va pedepsi ! 🙂

      Multumesc pentru aprecieri si frumoasa imagine postata ! 🙂
      Iar ca sa va convingeti ca va urmez INDEMNUL ,
      am si intrat in spiritul CRACIUNULUI ! 🙂

      Un sfarsit de NOIEMBRIE cat mai linistit
      si-un DECEMBRIE cat mai fericit !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/11/2015 @ 9:29 am | Răspunde

  6. Un lungo e interessante pezzo. Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 24/11/2015 @ 11:35 pm | Răspunde

    • Buon giorno Gian Paolo !
      Come una foto vale più di mille parole, ho postato poche parole e molte immagini
      lasciando la possibilità per tutti di capire quello che vuole! 🙂
      Grazie per la visita! 🙂
      Una piacevole giornata Gian Paolo! 🙂
      Cordiali saluti,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/11/2015 @ 9:56 am | Răspunde

      • Hai ragione. Le immagini valgono più delle parole
        Serena serata

        Comentariu de newwhitebear — 25/11/2015 @ 8:43 pm

  7. @ ALL !!!
    Pentru domniile lor ce-au comentat mai sus
    si urmeaza a mai comenta,
    postez mai jos
    un COLIND de prima STEA !!! 🙂 🙂 🙂

    Pregatiti BRADUTUL
    pentru 6 decembrie cand vine
    Mos NICOLAE
    cu SACUL plin cu CADOURI
    pentru COPIII cuminti !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/11/2015 @ 10:12 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    Daca indemnul de mai sus
    vi se pare ca nu-i a bine
    mai am doar un cuvant de spus :
    ” LIBERTATEA va apartine ” !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/11/2015 @ 11:09 am | Răspunde

  9. Buna dimineata!
    Mi-ai facut o mare bucurie.
    Citisem in comentariu ca te vei prezenta,
    dar, nu mi-am inchipuit ca chiar asa vei face!
    O zi frumoasa! 🙂
    Mircea

    Comentariu de De ce nu? — 25/11/2015 @ 11:36 am | Răspunde

    • Buna seara Mircea !
      La mine,
      ” PROMISIUNEA facuta, este DATORIE curata ” ! 🙂
      Odata ce PROMIT ceva, ma tin de PROMISIUNE !! 🙂 🙂
      Prietenul virtual Petru
      http://racoltapetru6.wordpress.com
      poate confirma sau infirma CITATUL de mai sus ! 🙂
      I-am PROMIS ca-i voi trimite o suma de bani ca SPONSORIZARE pentru prima sa CARTE
      ” Revolta din ograda” ! 🙂 si m-am tinut de PROMISIUNE ! 🙂
      Am promis PRIMULUI comentator pe
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/10/
      ca-i TRIMIT volumul de versuri
      ” HIEROGLIFA in zenit” 🙂
      autor Georgeta POPOVICI Strat ( sora mea )
      si , cum Petru a fost PRIMUL care a postat un comentariu,
      i-am trimis prin posta, CARTEA !! 🙂 🙂
      Iar daca si TU vei scoate o CARTE, PROMIT ca voi asista la LANSAREA ei si voi face un ARTICOL si mai fain ca acesta !!! 🙂 🙂 🙂
      Seara buna Mircea ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/11/2015 @ 7:34 pm | Răspunde

  10. Grazie della visita caro amico ti auguro un SPLENDIDA giornata ! 🙂

    Comentariu de pinuccia513 — 25/11/2015 @ 3:53 pm | Răspunde

    • Ciao Pinuccia !
      Il video che hai postato il tuo regno, ha prodotto una grande gioia! 🙂
      Hai fatto una grande scelta soprattutto come mi piace ascoltare la musica di sottofondo, testi e superbo! 🙂
      La ringrazio molto per l’offerta regalo! 🙂
      Un pensiero bello e un caloroso abbraccio cara Pinuccia! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/11/2015 @ 7:57 pm | Răspunde

  11. @ ALL !!!
    Din motive de LOGARE, doamna Aurora Georgescu, autoarea cartii de povesti
    ” Iarna cu Mos Craciun” ,NEREUSIND sa posteze COMENTARIUL dumneaei aici,
    mi-a trimis prin MAIL, urmatoarea notificare :

    ” Aurora Georgescu
    To Aliosa, Nov 25 at 11:15 PM

    Stimate domnule Alioşa,

    mulţumindu-vă încă o dată pentru efortul pe care l-aţi făcut pentru a participa la lansarea cărţii mele,
    dar şi pentru elogiosul şi frumosul dumneavoastră articol despre evenimentul la care aţi participat,
    vă asigur de toată consideraţia şi preţuirea mea.
    Totodată îmi cer scuze că nu am putut pune comentariul prin care v-am mulţumit .
    Nu ştiu de ce nu m-am putut loga, mai ales că eu am comentat de atâtea ori la dumneavoastră.
    Vă trimit şi eu o poză făcută de editură.
    Cu stimă,
    Aurora Georgescu ” .

    PS !!! 🙂 😦 🙂
    Nu as fi postat aici ce mi-a trimis doamna Aurora Georgescu prin mail
    daca as avea doar ” PRIETENI VIRTUALI”
    care ar fi inteles imediat ca exista o problema de comunicare independent de vointa noastra ..
    Din pacate,
    datorita CURAJULUI si CONSECVENTEI de a DEMASCA ilegalitatile MAFIEI pedelisto-BASISTE
    din cei ZECE ani de MARLANIE, DEMAGOGIE, IPOCRIZIE, MANIPULARE, HOTIE , OPORTUNISM si TRADARE de NEAM si TARA
    practicate de ” JAVRA ORDINARA ” ( dupa cum au strigat in 2011 POLITISTII activi si in rezerva,
    si a spune ADEVARUL despre ” VREAU GUVERNUL MEU” 😦
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/07/31/
    mi-am facut fff multi ADVERSARI VIRTUALI de toate varstele, etniile , religiile si sexele,
    persoane INDOCTRINATE si MANIPULATE de politrucii basisto-pedelisto-penelisto-iohannisti,
    care, in rautatea lor bolnavicioasa,
    mi-au TRIMIS COMENTARII injurii, amenintari si cuvinte ce nu pot fi postate pe BLOGUL meu,
    un BLOG ce NU FACE RECLAMA PROSTILOR loviti de ” flacara violet” ………………….
    In PROSTIA lor cronica, acei bloggeri PLATITI de mafia basista sa-i elogieze pe basisti
    si sa-i ponegreasca pe ANTIBASISTI,
    n-au STIUT ca AM SETAT optiunea
    ” ASTEPTARE pentru MODERARE ” 🙂 🙂 🙂
    iar ineptiile, calomniile si spurcaciunile lor,
    NU AU APARUT la COMENTARII ci in ASTEPTARE iar eu,
    i-am trimis la LADA cu GUNOI 🙂 🙂 🙂
    caci nu are rost sa-i pastrez in SPAM ( ca altii ce vor prin asta sa DEMONSTREZE ca blogul lor este vizitat …)
    Odata spuse cele ce-am avut de spus,
    MULTUMESC

    inca odata doamnelor, domnisoarelor si domnilor care au trecut pe aici
    contribuind din plin la INFRUMUSETAREA si COMPLETAREA
    postarii despre lansarea cartii de povesti
    ” Iarna cu Mos CRACIUN ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Domniilor lor, le urez din toata inima, multa sanatate si …….
    SARBATORI de IARNA fericite !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 26/11/2015 @ 9:17 am | Răspunde

  12. @ ALL !!!
    M-am reantors la aceasta frumoasa postare
    ca sa postez o trista constatare ! 😦
    Azi dimineata am publicat un nou post dar cu tema politica
    si spre surprinderea si mirarea mea, desi au trecut atatea ore,pe
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/26/
    doar doua din persoanele virtuale ce-mi vizitau blogul, au dat LIKE
    si doar o singura persoana a lasat un comentariu ! 😦
    Oare , POLITICA sa fie de vina ? 😦
    Indiferent de motive, o seara calduroasa si linistita

    celor ce au dat LIKE si lasat un COMENTARIU pe acest post ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 26/11/2015 @ 10:21 pm | Răspunde

  13. Incerc din nou să las comentariul pe care dealtfel l-am pus la mine pe blog :
    „Domnule Alioşa, sunt onorată şi copleşită de generozitatea cu care aţi răspuns invitaţiei mele şi mai ales pentru această prezentare elogioasă a lansării cărţii „Iarna cu Moş Crăciun”. Sunt impresionată şi vă mulţumesc cu recunoştinţă pentru efortul pe care l-aţi făcut deplasându-vă la aşa distanţă pentru a fi prezent la eveniment. M-a emoţionat acel minunat trandafir şi mi-a făcut o deosebită plăcere să citesc poeziile din volumul pe care mi l-aţi dăruit şi despre care am înţeles că este scris de sora dumneavoastră. Vă rog să-i transmiteţi sincerele mele felicitări. Sunt poezii scrise cu o mare sensibilitate şi talent literar.
    Mă bucur mult că aţi făcut aceste fotografii, fiindcă eu nu am avut cum să fac. V-aş ruga chiar să mi le trimiteţi şi mie pe adresa aurora.georgescu2@gmail.com Incă o dată, mii de mulţumiri.”

    Comentariu de StropiDeSuflet — 26/11/2015 @ 11:56 pm | Răspunde

    • Buna dimineata doamna Aurora !
      Ma bucur ca ati reusit sa POSTATI comentariul plin de elogioase aprecieri si ganduri frumoase ! 🙂
      Sincer, acum sunt mai linistit mai ales ca DETRACTORII mei platiti de mafia pedelisto-penelisto-basisto-iohanista
      abia astepta sa ma ACUZE de una si de alta ! 😦
      Odata postata si adresa de e-mail, nu mai pot spune nimic la adresa mea ! 🙂
      Referitor la TRIMITEREA pozelor la adresa sus postata, va voi spune telefonic cum vom proceda ca sa le puteti primi ! 🙂
      Pana atunci insa, multumesc pentru cele sus postate ,
      va urez din toata inima sa LANSATI o noua CARTE
      la care din nou voi participa
      daca din timp ma veti INVITA !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu cea mai inalta consideratiune,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/11/2015 @ 9:39 am | Răspunde

  14. Olá, amigo Aliosa
    Chega Dezembro e o clima
    Natalino invade
    nossos corações…
    Vamos nos encher de amor e paz!! Jesus é o Natal!
    Beijos da amiga , Araan.

    Comentariu de araanz50 — 02/12/2015 @ 9:21 am | Răspunde

    • Bom dia, queridos amigos!
      O primeiro dia de dezembro, significa muito para mim e romanos verdade, independentemente do local onde vivem e trabalham!
      01 de dezembro é o Dia Nacional da Roménia,
      Dia realizado na Grande União de 1 de Dezembro de 1918! 🙂
      01 de dezembro é o melhor dia para a Roménia no país e na diáspora é o dia da alegria e gratidão aos nossos antepassados ​​que lutaram e sacrificaram-se para o povo romeno e Andar sem reantregirea Romênia Maior!
      Para nossa alegria, mesmo neste dia santo é o nascimento de Jesus Cristo mês, feriados de inverno mês: Papai Noel, Natal, véspera de Ano Novo e Ano Novo, o mais amado e respeitado por todos época do Natal os romanos! 🙂 Estou feliz que você tenha lembrado meu blog e comentar o seu reinado, mesmo no artigo sobre o 01 de dezembro, Dia Nacional da Roménia, me honra e me dá esperança em nossa continuação virtual do diálogo, especialmente idioma português e romeno, com base na mesma língua,
      Latin! 🙂
      Com todo o meu coração eu gostaria que você descarta sua família, parentes e amigos com quem você interage,
      boas festas a Dezembro cheios de saúde, realização, alegria e muitos presentes !!! 🙂 🙂 🙂

      Abraço-vos com amor,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/12/2015 @ 10:32 am | Răspunde

  15. Frumos gestul de a mediatiza evenimentul, Alioșa. Felicitări! 🙂

    Comentariu de Bursucel — 15/12/2015 @ 7:57 am | Răspunde

    • Multumesc pentru apreciere, ” Bursucel” ! 🙂
      La Multi Ani 2016 ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/01/2016 @ 1:10 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

