Alioşa

28/11/2015

Respectul nostru Domnule Andre RIEU !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:14 am

Motto:

” A fi domn, e o intamplare, a fi OM, e lucru mare ”  ( din vorbirea populara)

Marele violonist si dirijor olandez Andre RIEU descărcare 2( foto Google) a primit vineri 27 noiembrie din partea primarului general al capitalei, titlul de AMBASADOR  onorific al BUCURESTIULUI , pentru modul in care a promovat muzica romaneasca peste hotare dar si pentru OMENIA de care a dat dovada fata de victimele tragediei din seara zilei de 30 oct.s.c. de la SC Club Colectiv SRL . Dupa ce a anuntat ca incasarile din vanzarea DVD-urilor cu cele sapte concerte sustinute in vara la Bucuresti vor fi DONATE victimelor tragediei de la Colectiv , zeci de oameni s-au inghesuit sa procure respectivele DVD-uri cu semnatura marelui violonist si dirijor olandez, Andre RIEU icon_exclaim

„Cele sapte concerte din Bucuresti au fost cele mai frumoase din cariera mea, iar Romania mi-a intrat la inima”, a declarat maestrul RIEU.Pentru Domniile Voastre am ales ce-mi place mie cel mai mult si mai mult , FINALUL in care ROMANIA este UNICA si de NEEGALAT in lume  icon_exclaimclappinghat

Dupa ce artistul si-a lansat dvd-ul „Live in Bucuresti” in fata a sute de persoane, a anuntat ca  in vara anului 2016, in iunie, va sustine o noua serie de concerte la Bucuresti !

Pentru Domniile Voastre care ajungeti virtual in casuta-mi virtuala, am ales  spre ascultare in acest weekend de IARNA  ,

” Serenada PRIMAVERII ”  icon_exclaimrazand-cu-gura-panla-urechi

 

 

Auditie si vizionare placuta impreuna cu urarile  mele sincere de WEEKEND minunat icon_exclaim

Cu prietenie,

Aliosa.

11 comentarii »

  1. Ciao caro Aliosa, abbi un buon weekend e un sereno primo Avvento .. con amicizia Rebecca ♥

    Comentariu de Rebecca Antolini — 28/11/2015 @ 10:27 am | Răspunde

    • Ciao Rebecca !
      Grazie della visita ! 🙂
      Buon weekend anche a te ! 🙂
      Ti mando un abbraccio ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/11/2015 @ 11:03 am | Răspunde

      • Grazie di cuore ♥

        Comentariu de Rebecca Antolini — 28/11/2015 @ 11:07 am

      • Serena serata !!! 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 28/11/2015 @ 6:51 pm

  2. Foarte binevenit acest articol și îți mulțumesc pentru momentele de muzică sublimă pe care le-ai inserat cu această ocazie. Andre Rieu ne-a impresionat nu numai cu harul lui de muzician, ci și cu sufletul lui mare. Ne-a făcut să uităm de discordiile dintre noi și să căutăm ce avem bun ca popor, iar el a văzut mai bine. Nu degeaba vrea să revină, iar noi îl vom primi mereu cu brațele deschise.
    Te salut cu multă căldură, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 28/11/2015 @ 10:42 am | Răspunde

    • Salut Petru ! 🙂
      La cele spuse de tine, mai adaug doar atat :
      – In lume sunt foarte multi OAMENI care iubesc ROMANIA ,
      care popularizeaza traditiile, obiceiurile si cultura noastra dar,
      din pacate sau alte interese, NU-I PRETUIM cum trebuie ! 😦
      Marele artist Andre RIEU este unul din acei OAMENI si tocmai de aceea, eu i-am dedicat acest POST ! 🙂
      Weekend placut prietene ! 🙂
      Chiar daca ” Afara ploua” ( TB)
      fiindca-n frigider nu mai am OUA,
      voi merge la piata
      sa cumpar OUA de RATA !!! 🙂 🙂 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 28/11/2015 @ 11:09 am | Răspunde

  3. HAPPY WEEKEND 🙂

    Comentariu de Simona — 28/11/2015 @ 8:08 pm | Răspunde

    • Grazie Simona !
      Buon weekend anche a te ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/11/2015 @ 9:54 pm | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Din Tara ” Soarelui Rasare”
    postez pentru delectarea noastra
    un videoclip cu o VIOLONISTA fermecatoare
    spre incantarea dumnevoastra ! 🙂

    O duminica frumoasa va doresc
    si cu prietenie va poftesc
    sa inchinam maine ,o cupa de sampanie
    in sanatatea nepotelului ANDREI ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 29/11/2015 @ 8:06 am | Răspunde


  5. Buna dimineata!
    CRACIUN FERICIT !

    Comentariu de anitanna — 26/12/2015 @ 8:30 am | Răspunde

    • Buna seara Anitanna !
      Ma bucur ca ai ajuns si pe aici ! 🙂
      Multumesc pentru urare si-n mod special pentru ceasca cu cafea tare ! 🙂
      Craciun Fericit ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/12/2015 @ 6:20 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

