Alioşa

05/01/2016

Prietenul SIMPLU versus prietenul ADEVARAT !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:01 am

Motto:
” Prietenul la nevoie se cunoaste ” ( anonim) .

1.- Un simplu prieten , cand vine in vizita se comporta ca un invitat……..
Un prieten adevarat, iti deschide frigiderul si se serveste.
2.- Un simplu prieten , nu te-a vazut niciodata plangand.
Un prieten adevarat are umerii umezi de la lacrimile tale.
3.- Un simplu prieten, nu stie prenumele parintilor tai…….
Un prieten adevarat are numarul de telefon al parintilor tai in agenda telefonica.
4.- Un simplu prieten aduce la ziua ta o sticla de bautura……
Un prieten adevarat soseste mai devreme pentru a te ajuta la pregatiri si ramane mai tarziu ca sa te ajute sa faci curat..
5.- Un simplu prieten nu agreeaza cand il suni in preajma orei lui de culcare…….
Un prieten adevarat te intreaba de ce ti-a luat atat de mult pana l-ai sunat.
6.- Un simplu prieten considera ca prietenia voastra a luat sfarsit cand apare prima cearta intre voi………..
Un prieten adevarat te suna imediat dupa cearta.
7.- Un simplu prieten se asteapta sa fii mereu la dispozitia lui………
Un prieten adevarat este mereu in preajma ta..
8.- Un simplu prieten citeste acest mesaj si il sterge…
Un prieten adevarat lasa AICI un comentariu si da ” REBLOGGED” articolului de fata !clappinghat
gSMNAARexnPZOseUus-VD5bfwcN3LqE7dwY_oIVC42xZJKZdlFtuxg==

 

 

 

 

Prietenul ADEVARAT !

Sursa zicerilor de mai sus ( 1-8) internetul.
Cum pe 6 ianuarie este ” Botezul Domnului-Dumnezeiasca Aratare ” (BOBOTEAZA ) va doresc o zi minunata  icon_exclaim

Cum pe 7 ianuarie este ” Soborul Sfantului Prooroc IOAN Botezatorul ” ,un sincer si calduros La Multi Ani persoanelor ce poarta numele de IOAN, ION, IONUT, IONEL, IOANA, IONICA si IONELA  icon_exclaim

O ZI de MARTI ” fara cele 3 ceasuri rele ” icon_exclaim
Aliosa.

35 comentarii »

  1. Che bella la foto… mi ha regalto un sorriso… abbi una buona giornata caro Aliosa ♥

    Comentariu de Rebecca Antolini — 05/01/2016 @ 10:04 am | Răspunde

    • Ciao Rebecca !
      Hai ragione! 🙂
      L’immagine pubblicata è caratteristica infanzia frustrazioni innocenti e spensierata amicizia
      tra una ragazza e un ragazzo, che simboleggia la differenza tra amico e fidanzato veramente facile! 🙂
      I due bambini sono veri amici e gesture giovane dimostra chiaramente questo! 🙂
      Grazie mille per aver attraversato la mia casella e commenti virtuale! 🙂
      Auguro con tutto il cuore ancora un giorno piacevole in compagnia dei propri cari! 🙂
      Vi abbraccio con amore,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/01/2016 @ 1:20 pm | Răspunde

      • cosi deve essere l’amicizia … i bambini sono spensierati… hanno la mente pulita… ti abbraccio forte forte ♥

        Comentariu de Rebecca Antolini — 05/01/2016 @ 1:22 pm

      • Le tue valutazioni mi onora e il mio crea uno stato di buona comodità! 🙂
        Se i genitori vanno d’accordo e hanno tutto in casa, se l’atmosfera familiare è uno sano,
        poi i bambini, spensierato, concentrandosi solo su fatti e cose,
        crescono bello e sano fisicamente e mentalmente! 🙂
        Grazie per il dialogo virtuale può dire, „online”, eh? 🙂
        Un giorno, bella come la tua anima, Rebecca! 🙂
        Abbracciare tutto l’amore! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 05/01/2016 @ 1:46 pm

  2. Frumoase și adevărate ziceri, dar, câți dintre noi le și aplicăm?! Că bine-ar fi să fie!

    Comentariu de zapadalbastra — 05/01/2016 @ 11:03 am | Răspunde

    • Buna ziua „zapadalbastra” !

      Ai dreptate-n tot ce-ai scris
      in comentul de mai sus
      la care 100% am subscris
      si-o sa-ti spun de ce ,mai jos :

      Suntem atat de preocupati
      de grijile zilei de maine
      incat PRIETENII ADEVARATI
      nu-s tratati cum se cuvine ! 😦

      Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      O ZI de MARTI ” fara cele 3 CEASURI rele ” ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/01/2016 @ 1:33 pm | Răspunde

  3. Bun gasit ,dragilor… O zi frumoasa de marti va doresc si va anunt cu mare bucurie ca la mine a venit adevarata iarna. 😕 ..ninge de aseara cu mici intreruperi desi la aceasta ora s-a mai luminat cerul si a inceput sa se topeasca si zapada…aud picaturile cum se scurg pe pervazul fereastrei… mare pacat!?
    La voi cum este???
    Zi binecuvantata va doresc!
    Va rog sa nu interpretati gresit imaginea cu blogul…nu este niciun fel de publicitate,
    ci doar o invitatie la o cafea cand aveti timp…
    dar mai bine trec eu pe la fiecare,da???? e mai comod!

    Comentariu de anitanna — 05/01/2016 @ 1:09 pm | Răspunde

    • Bun venit Anitanna !
      Pe malul DUNARII batrane si-n Campia DeliOrmanului strabun,
      iarna si-a trimis fulgii de nea care au cazut ieri toata ziua si-apoi si toata noaptea
      formand o plapuma de un alb imaculat destul de groasa ce inca rezista razelor soarelui ” cu dinti: 🙂
      informandu-ne ca nu are de gand sa ne paraseasca asa de usor ! 🙂
      Cum maine este BOBOTEAZA e chiar indicat ca ZAPADA sa straluceasca, ghetutele sa scartie iar COPIII sa se bucure ! 🙂
      Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii
      care trec prin casuta-mi virtuala, lansez rugamintea de a-ti vizita BLOGUL
      http://anitanna.wordpress.com/
      in care vor gasi OSPITALITATE nu PUBLICITATE ! 🙂
      Eu voi trece cu drag prin casuta-ti virtuala la o CAFEA sau chiar la o VORBA amicala ! 🙂
      Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      O zi de MARTI ” fara cele 3 CEASURI rele ” ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/01/2016 @ 1:57 pm | Răspunde

      • Multumesc pentru laudabila initiativa care nu poate decat sa ma bucure…O noapte nu furtunoasa 😕 ,ci linistita si un somn bun si odihnitor..ca la mine Mos Ene nu vrea sa vina mai repede!? 😛

        Comentariu de anitanna — 06/01/2016 @ 2:06 am

      • Ma bucur ca ai trecut din nou pe-aici
        si-mi pare rau ca Mos ENE nu vrea sa vina mai repede si la tine cum a venit si la alte persoane ……..
        Azi de Sfanta BOBOTEAZA,
        Aliosa iti ureaza
        o ZI BINECUVANTATA
        cu o masa bogata
        pentru familia ta minunata ! 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 06/01/2016 @ 8:41 am

  4. @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂

    Presedintele Romaniei, Klaus Werner Iohannis,insotit de sotia sa si 6 SPP-isti inarmati,
    a serbat CRACIUNUL si ANUL NOU in FLORIDA ( SUA) la un PRIETEN stabilit acolo…………..

    http://www.comisarul.ro/politic/presa-tace/prietenilor-familiei-prezidentiale-le-a_657863.html

    Intrebare :
    – Prietenul lui Klaus Werner Iohannis, o fi ” prieten SIMPLU sau prieten ADEVARAT ??? 🙂 😦 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/01/2016 @ 6:18 pm | Răspunde

  5. @ ALL !!! 😦 😦 😦
    Guvernul Ciolos ( de „tehnocrati” ) a inceput ” EPURAREA ” secretarilor de stat ……………
    http://www.comisarul.ro/life/bogdan-stanoevici-demis-din-postul-de-secretar-de-_665453.html
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/01/2016 @ 6:26 pm | Răspunde

  6. Prietenia adevarata tinde sa dispara fiind inlocuita cu cea din interes. Am foarte putini prieteni adevarati, ii numar pe degetele de la o singura mana, s-au cernut de-a lungul vietii 🙂 Iti doresc sa ai parte de prieteni adevarati !

    Comentariu de Cristina Chifu — 05/01/2016 @ 11:49 pm | Răspunde

    • Buna dimineata cristina !
      Ai perfecta dreptate , ” prietenia adevarata tinde sa dispara fiind inlocuita cu cea din interes ” 😦
      O sa dau un singur exemplu :
      Inainte de 1989 aveam un PRIETEN ADEVARAT ,casatorit si cu 2 copii : EL, inginer, EA contabila .
      Copii nostri erau de-o seama, invatau in aceeasi scoala ( clasa) ,noi parintii jucam CANASTA si REMY,
      ne faceam saptamanal vizite cand spuneam BANCURI si beam NECHEZOL 🙂
      Dupa 1989, PRIETENIA dintre noi a inceput sa ” scartaie” , vizitele sa se rareasca, COPIII au urmat LICEE diferite,
      FACULTATI in orase diferite .
      Am spus ca PRIETENIA noastra a inceput „sa scartaie” dar inca mergea destul de bine ! 🙂
      Nici NOI, nici EI, nu ne-am inscris in vreun PARTID asa ca NU AVEAM MOTIVE de dispute politice.
      Si totusi, dupa 2004 , ANUL in care PNL -ul lui Callin Popescu Tariceanu facand alianta DA cu PD-ul lui Traian Basescu
      instalandu-l la Palatul Cotroceni pe marinarul contrabandist si fost primar general plin de CORUPTIE si OPORTUNISM,
      PRIETENIA dintre noi s-a racit brusc din cauza discutiilor contradictorii dintre famiile noastre pe tema sloganului
      ” Sa traiti BINE” 😦
      slogan MINCINOS si MANIPULATOR al IPOCRITULUI ajuns presedintele ROMANIEI, prin MANIPULAREA romanilor de etnie tiganeasca,
      ( cumetria cu clanul interlop Bercea Mondialu’), ” gauzarilor” ( dupa vorba lui) , boschetarilor, alcoolicilor
      dar si a romanilor satui de PSD -ul lui Ion Iliescu…
      Cum EU i-am spus ca NU l-am votat pe ipocritul de Base iar EL a recunoscut ca l-a votat,
      cum cadea in ISPITA ” JAVRA ORDINARA ” 🙂 EU il tachinam imediat iar asta ,
      a fost INCEPUTUL SFARSITULUI prieteniei noastre …
      Apogeul contradiciei dintre NOI dar si SFARSITUL prieteniei a fost in 2009 cand PRIETENUL meu mi-a ” ras in nas” dupa ce coruptul Traian Basescu a castigat al doilea mandat de presedinte al tarii……………
      Culmea ironiei, intre NOI nu a fost vorba de INTERES ci de ORGOLII ……………
      Din pacate, si EU am din ce in ce mai putini PRIETENI ADEVARATI dar cu care, ma intalnesc din AN in AN sau odata la 5 ANI
      cu ocazia serbarilor dedicate implinirii unui numar de ani de la ABSOLVIREA
      -liceului militar
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
      – scolii militare de ofiteri activi
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/
      – academiei militare
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/14/
      Multumesc pentru urarea facuta in finalul comentariului ! 🙂
      Sa dea Dumnezeu ca si domnia ta sa ai parte de PRIETENI ADEVARATI !! 🙂 🙂
      Fie ca Ziua de BOBOTEAZA sa-ti fie vesela si binecuvantata !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/01/2016 @ 9:27 am | Răspunde

      • Eu evit sa discut politica, pentru ca politicienii trec si noi ramanem.
        Ei se cearta in fata camerelor TV si apoi pleaca la baut si fac afaceri necurate impreuna
        in timp ce noi ne certam „pe bune”, stricand prietenii de-o viata.
        Nu se merita !

        Comentariu de Cristina Chifu — 06/01/2016 @ 10:07 pm

      • Buna dimineata stimata doamna Cristina Chifu !
        Aveti perfecta dreptate si subscriu 100% spuselor dumneavaostra ! 🙂
        Asa este,” politicienii trec si noi ramanem ” dar asta nu inseamna ca pana la „plecarea lor” NOI trebuie sa TACEM sau si mai grav, sa ne PREFACEM ca totu-i in regula iar ei, politicienii, pot face tot felul de ILEGALITATI si MARLANII iar noi sa nu luam atitudine ! 😦
        Spre norocul meu, cand am iesit la PENSIE in 2001 , desi am fost CONTACTAT de reprezentanti ai PSD, PRM, PD si PNL sa MA INSCRIU in partidele lor, stiind ca” POLITICA este o sabie cu doua taisuri ” ( Napoleon) 🙂
        ca sa nu spun vorba noastra romaneasca………………,AM REFUZAT ! 🙂
        Pe vremea aceea, mai toate partidele umblau sa-i lamureasca pe coloneii si nu numai, pensionari, sa se inscrie in randurile lor.
        Va rog sa-mi scuzati lipsa de modestie dar daca intram in 2001 in PSD, acum eram in Parlamentul ROMANIEI cel putin DEPUTAT la al 2-lea sau chiar la al 3-lea mandat mai ales ca as fi primit fff multe voturi de la conationalii mei , foarte multi dintre ei fiind FOSTI subordonati militari in termen, militari angajati pe baza de contract ,subofiteri si ofiteri dar si din partea famililor lor
        ca sa nu mai pun la socoteala votantii din partea sotiei ( fostii elevi ai sotiei mele, profesoara ) ! 🙂
        EU nu pot tace cand vad cum POLITICIENII ( parlamentari, predesinti de consilii judetene, primari si consilieri) au nin capul lor doar IDEEA de a se IMBOGATI repede si prin orice mijloace stiind nesimtitii ca in urmatoarea legislatura s-ar putea sa nu mai fie REALESI ! 😦
        Nu ma supar ca dumneavoastra NU DISCUTATI politica ! 🙂
        Pe mine ma bucura faptul ca ati trecut pe aici, ati citit cele scrise aici si contribuiti la continuarea dialogului nostru virtual ! 🙂
        Aveti dreptate, POLITICa face din om, neom, strica PRIETENII si chiar DESPARTE FAMILII ! 😦
        Chiar EU am patit acest lucru dar stiti de ce ? 😦
        Pentru faptul ca acel PRIETEN ADEVARAT cu care am fost vecin de scara o perioada mare de timp.
        in final si-a dat seama ca a GRESIT vs.sustinerea ipocritului de Traian Basescu ” Sa traiti bine” 🙂 🙂 🙂 ,
        .dar din lasitate, NU a avut taria de caracter sa RECUNOASCA ca a gresit si din aceasta cauza a inceput sa ma evite ………………
        In concluzie,” Nu se merita” 😦 sa STRICAM o PRIETENIE chiar si virtuala fiind, pe niste politicieni agramati, ignoranti, lacomi, oportunisti, traseisti de partide,infideli, circari, lamentabili de multe ori, demagogi, manipulatori si nu in ultimul rand,tradatori de neam si tara,
        prin aceea ca au VANDUT pe nimic ROMANIA strainilor ce vor s-o DISTRUGA cu orice pret !!! 😦 😦 😦

        Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
        La Multi Ani persoanelor din familie,
        rudelor, prietenilor si vecinilor dvs.care poarta numele Sfantului Prooroc IOAN Botezatorul ! 🙂
        Cu deosebita consideratie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 07/01/2016 @ 9:15 am

  7. Minunate și atât de adevărate gânduri!
    În orice caz, la vremurile de acum este din ce în ce mai greu să mai ai un prieten adevărat!
    Toate cele bune! 🙂

    Comentariu de Alex — 06/01/2016 @ 2:26 am | Răspunde

    • Buna Alex !
      Asa este, sunt minunate si adevarate gandurile expuse in articolul de fond
      iar vremurile in care traim, ne demonstreaza fara putinta de tagada, ca sunt nu numai minunate si adevarate dar
      si dureros de actuale ! 😦
      As indrazni sa dau doar cateva exemple :
      – Dorin Cocos,fostul sot al blondinei din Plescoi ajunsa ” ministresa ” in guvernul Boc&Basescu,
      a devalizat bugetul TARII cu zeci de milioane de euro, ajutat fiind doar de PRIETENI SIMPLI
      pe care, ” strans cu usa” 🙂 de procurorii DNA, i-a TURNAT pe rand ca el sa PRIMEASCA o PEDEAPSA mai mica ………
      -Traian Basescu l-a avut ca PRIETEN SIMPLU pe liberalul Calin Popescu Tariceanu doar in campania electorala prezidentiala din 2004 iar dupa ce si-a vazut implinit visul de a ajunge presedintele Romaniei, i-a dat cu FLITUL ” motociclistului ” 🙂 😦 🙂
      – Victor Viorel Ponta l-a avut PRIETEN SIMPLU pe Liviu Dragnea in vara si toamna anului 2012 cand au castigat alegerile si-au pus mana pe putere caci in momentele grele, teleormaneanul si-a TRADA gorjeanul ! 😦
      La CORUPTIA, HOTIA, IPOCRIZIA, DEMAGOGIA si LACOMIA ce a cuprins clasa politica din ROMANIA in ultimii ZECE ani de basism,
      este chiar imposibil sa mai gasesti un PRIETEN ADEVARAT ! 😦
      Multumesc pentru vizita, comentariu si urari ! 🙂
      Fie ca ziua de BOBOTEAZA sa-ti aduca doar bucurii si zambete ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/01/2016 @ 12:52 pm | Răspunde

  8. Prietenii adevărați ți-i faci cu răbdare și chinzuință, dar nu se uită niciodată.
    Aceia care apar dintr-o dată, tot așa te și părăsesc.
    Eu am avut ieri trei ceasuri foarte bune, chiar dacă a fost marți. 🙂
    Ție îți doresc mult mai multe astăzi, și mâine, și poimâine… Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 06/01/2016 @ 11:02 am | Răspunde

  9. Ai dreptate fratioare,
    PRIETENUL ADEVARAT
    nu se naste dintr-o data
    ci el trebuie format ! 🙂
    Cat priveste ” cele 3 ceasuri rele ” 🙂
    eu nu le bag in seama
    dar m-am referit la ele
    c-asa vruse muza ! 🙂
    Azi de Sfanta BOBOTEAZA
    dup-o gura de AGHIAZMA
    fiindca mi se asorteaza
    o sa beau si o PALINCA ! 🙂
    Zile Fericite atat de BOBOTEAZA cat si de Sfantul IOAN
    si-poi , un weekend reusit ,Petru ! 🙂
    Cu prietenie,
    Sandu.

    Comentariu de Aliosa — 06/01/2016 @ 12:59 pm | Răspunde


  10. Lieber Gruß und einen guten Mittwoch wünsche ich dir eine große Umarmung Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 06/01/2016 @ 4:18 pm | Răspunde

    • Multumesc Gislinde pentru vizita, comentariu si………………..imaginea postata ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/01/2016 @ 6:40 pm | Răspunde

  11. Prietenia este ca si o piatra sau o floare rara, ma refer la cea adevarata. Eu am avut multi prieteni in viata mea pentru ca am fost o fire sociabila si am iubit oamenii dar cu timpul si cu inaintarea in varsta cand am inceput sa ma inteleptesc putin am constatat ca de fapt numai eu vedeam in persoanele respective un prieten , ele vazand in mine o persoana pe care o puteau folosi in functie de nevoi. Cand am avut momente grele am vazut ca nu mai era mai nimeni in preajma mea si asa cum a scris d-na Cristina Chifu ii numar pe degetele de la o mana . Si virtual mi-am facut prieteni dar odata cu f.b-ul au disparut pe acolo legand prietenii noi si tot eu trebuie sa fiu cea care interpelez altfel ca si cum am merge pe strada trecem una , pe langa cealalta fara sa ne observam. Si aici in virtual in functie de interese se desfasoara totul. Si aici cu durere o spun constat ca tot cat degetele de la mana am prieteni. O seara si o noapte buna va doresc si sa va traiasca sarbatoritii daca aveti, maine e Sf. Ioan.

    Comentariu de Beta — 07/01/2016 @ 12:39 am | Răspunde

    • Comentariu de Beta — 07/01/2016 @ 1:03 am | Răspunde

      • Buna dimineata Anda !
        Am urmarit cu ” sufletul la gura” 🙂 cele spuse in videoclipul de mai sus
        iar vocabularul meu e prea sarac la ora asta matinala ca sa-ti pot multumi cum trebuie pentru
        INTELEPTELE VORBE ( citate) adresate ! 🙂
        DA, eu am PRIETENI ADEVARATI dar si PRIETENI SIMPLI ! 🙂
        Tuturor le doresc sanatate si bunastare, fericire si iubire, implinirea nazuintelor si respectarea SFINTILOR ! 🙂
        DA, printre PRIETENII ADEVARATI din blogosfera, te numeri si Domnia Ta ! 🙂
        Multumesc din toata inima pentru LECTIA de INTELEPCIUNE de la aceasta ora matinala ! 🙂
        O zi de Sfantu’IOAN Botezatorul cu bucurii si sanatate ! 🙂
        Sarut mana, Anda ! 🙂
        Cu consideratie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 07/01/2016 @ 9:46 am

    • Emotionanta destainuire ! 🙂
      Numai o doamna INTELEAPTA si-ar arunca cu o asa sinceritate in eter gandurile ! 🙂
      Sunt mandru ca faceti parte din cercul meu de PRIETENI ADEVARATI ,
      cu o puternica personalitate, cu o mare tarie de caracter, cu un altruism demn de urmat ! 🙂
      Multumes PRIETENA ADEVARATA !!! 🙂 🙂 🙂
      Sa dea Dumnezeu sa ne tina in viata tot asa de sinceri si deschisi,
      sa ne continuam dialogul virtual si-n 2016 cel putin ca la nivelul anului trecut dar cu sanse foarte mari ca ratingul sa creasca ! 🙂
      La Multi Ani persoanelor din viata Domniei Tale , ce poarta numele Sfantului Prooroc IOAN Botezatorul ! 🙂
      Cu cea mai inalta consideratie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/01/2016 @ 9:54 am | Răspunde

  12. LA MULTI ANI,tuturor de pretutindeni care poarta acest minunat nume,ION !
    Sa aveti o zi cu triumf ,liniste ,pace si multa caldura si iubire in suflete,iar voi sa fiti binecuvantati de BUNUL DUMNEZEU !

    La multi ani! Sus paharul!
    Ziua Sfântului Ioan Botezătorul reprezintă încheierea oficială a sărbătorilor de iarnă deschise la Sfântul Nicolae, pe 6 decembrie.
    Sărbătoarea Sfântul Ioan este o zi de bucurie, şi, potrivit tradiţiei, cine nu se veseleşte în această zi va fi trist tot timpul anului. Asa ca atentie ! 😀
    Tradiţia mai spune că astăzi fiecare trebuie să se stropească cu Agheasma Mare, pentru a fi ferit de boli în decursul anului.
    Se mai crede, de asemenea, că, dupa Sfântul Ioan se botează gerul, adică se înmoaie frigul şi începe să se mai înălzească.
    Deocamdata ploua de o zi si o noapte…. ce urmeaza vom vedea!
    Sanatosi sa fim!
    O zi reusita!
    Despre prietenie s-au scris rauri,rauri… las acest subiect pentru alta data!
    Interesante postari!

    Comentariu de anitanna — 07/01/2016 @ 9:10 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anitanna !
      Multumes pentru postare, sampanie si urare ! 🙂
      Azi in zi de Sfanta Sarbatoare, desi NU ma cheama ION,
      vom celebra pe Sfantul Prooroc IOAN Botezatorul impreuna cu o prietena de-a sotiei,
      la un local select si linistit, unde NU se FUMEAZA iar gazdele sunt fff atente cu clientii ! 🙂
      Multumesc si pentru apreciere ! 🙂

      La Multi Ani sarbatoritilor din cercul dumneavoastra ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/01/2016 @ 10:31 am | Răspunde

      • Cu totii cautam prieteni pentru ca , de fapt, cautam caldura sentimentului de afectiune . Nestiuti si nevazuti, prietenii nostri ne striga pe nume si asa nu ne mai simtim instrainati , ei ne spun ca va fi bine si nu ne mai temem sa inaintam, ei ne spun ca le pasa si astfel si cele mai profunde dureri isi gasesc vindecarea . Prietenii nu sunt doar ceva care sa umple un gol in viata noastra , ei sunt cei care ne reamintesc mereu cat de demni suntem de incredere si de iubire . De aceea trebuie sa le spunem, macar din cand in cand, cat de mult ii apreciem…si cu toate astea,in virtual,desi credem ca avem prieteni…ne simtim tot mai singuri.imi dau seama ca de fapt nu sunt decat eu si ecranul rece al calculatorului..fata in fata!
        O iluzie, care ne incalzeste pentru moment sufletul…
        Seara buna!

        Comentariu de anitanna — 07/01/2016 @ 9:53 pm


  13. Da,am revenit mai rapid decat banuiam… 😕

    Comentariu de anitanna — 07/01/2016 @ 9:33 am | Răspunde

    • Bun gasit,tuturor! O alta zi…alte posibilitati…o zi de vineri si inceput de weekend pentru cei care au inceput deja serviciul cat mai reusit !
      O zi frumoasa ca pe la mine,cu cer senin,soare si stralucire la 4 grade!
      Astazi,este frumos de plimbare asa ca vom iesi cu nepotii pe Faleza Dunarii…e o splendoare acolo !
      Si tot azi am prilej de bucurie si veselie..nepoata de la baiat,implineste 22 de ani… o adevarata domnisoara!
      Va imbratisez cu drag,doar virtual!

      Comentariu de anitanna — 08/01/2016 @ 1:16 pm | Răspunde

  14. Mi-e dor de Faleza Dunarii din frumosul vostru oras ! 🙂
    Nu am mai fost pe acolo,de vreo ZECE ani
    ( de cand smenarul Traian a ajuns prin frauda, manele si smecherii , presedintele Romaniei ) 😦
    Si la mine in oras dar mai ales pe malul nordic al DUNARII batrane, a fost SOARe si + 4 grade Celsius ! 🙂
    La Multi Ani NEPOATEI , domnisoara !!! 🙂 🙂 🙂

    Petrecere frumoasa va doresc ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 08/01/2016 @ 7:09 pm | Răspunde

  15. O seara frumoasa sa ai Aliosa, am adus un slideshow pe care l-am facut pentru o prietena si m-am gandit ca nu-i rau sa-l vezi poate cand ajungi pe la mine nu o sa mai apara-n pagina.

    http://slide.ly/view/d323545139ffc89a6b9cad8d9acc2a19

    Comentariu de Beta — 08/01/2016 @ 7:26 pm | Răspunde

  16. Non capisco molto dalla traduzione ma GRAZIE della tua presenza sul mio blog.
    Sherazade

    Comentariu de sherazade — 08/01/2016 @ 8:18 pm | Răspunde

    • Buona sera, ” Sherazade ” !
      Purtroppo, „Google Translate” non si traduce come vorremmo,
      ma che niente, meglio di noi e organizzare traduzione come ci piace! 🙂
      Voi e ringrazio per questo sul mio blog! 🙂
      Un fine settimana piacevole! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/01/2016 @ 11:11 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

