Alioşa

25/01/2016

Bancuri cu si despre popi !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 11:20 am

In loc de motto:
Cum afara-i foarte frig
ca sa va-ncalziti sufletul
va invit la o CAFEA fierbinte si biscuiti din belsug
Poftiti la o CAFEA fierbine !
si la BANCURI cu Domnia Sa, PREOTUL icon_exclaimrazand-cu-gura-panla-urechi

 

 

 

 

 

basescu-preoti-in-groapa

 

1. Un preot urcă scările.
La etajul 1, miros de grătar, la 2 – miros de chiftele.
– E vineri, băi, păcătoşilor! Arde-i, Doamne!
Mai urcă un etaj şi ajunge la el acasă: ficăţei la cuptor cu mămăligă…
– Am glumit, Doamne, iartă-i! ma-scarpin-de-uimire

2. Preotul: Dragi enoriaşi, am pentru dvs. două veşti.
– Cea proastă: acoperişul trebuie schimbat.
Şi cea bună: avem banii necesari.
Vestea şi mai proastă: avem bani, dar sunt încă în buzunarul dvs.

3. Într-un sat, un preot merge la slujbă.
Lângă biserică vede un măgar mort într-un accident de maşină şi sună imediat la poliţie.
– Sunt preotul satului. Am găsit un măgar mort.
– Şi ce, zice politistul ironic, vreţi să-l îngropaţi cu popă?
– Nu, zice preotul, eu doar am anunţat familia !icon_mrgreen

4. Preotul: “Ce-mi băgaşi, fiule, în buzunar?”
Enoriaşul: “O bancnotă de 50, părinte…”
Preotul: “Apăi, de ce crezi tu fiule că-i zice sutană?”.

5. Noul preot se răsteşte la slujbă:
– Ce fel de parohie sunteţi şi voi?! Nu puneţi nimica în cutia milei!
Nu vă iubiţi aproapele, pentru că aici nu se căsătoreşte nimeni şi bunul Dumnezeu
nu vrea să audă nimic de voi, pentru că aici nici de murit nu moare nimeni!

6.Trei popi discutau despre destinaţia banilor strânşi la colecta din timpul slujbei.
Primul: – Eu trag o linie jos şi arunc banii în sus, ce cade în
dreapta e pentru biserică, ce cade în stanga e pentru mine.
Al doilea: – Eu fac un cerc pe podea şi arunc banii în sus, ce cade în interiorul cercului
e pentru biserică, restul e pentru mine.
Al treilea: – Eu arunc banii în sus, Dumnezeu îşi ia ce are nevoie şi restul e al meu.hahaha

7. Care e diferenţa dintre un popă şi un indicator de circulaţie?
Niciuna. Ambii îţi arată drumul bun, dar nu merg pe el niciodată…

8. Un tip se duce la biserică să se spovedească.
Preotul îl intreabă
– Ai făcut păcate?
– Da, părinte.
– Te lepezi de Satana?
– M-as lepada parinte, dar am doi copii cu ea.68

9. Intra un preot într-un restaurant, se asează la masă. Cheamă ospătarul şi îl întreabă:-
– Fiule, balenă aveţi?
– Nu, părinte.
– Caşalot aveţi?
– Nu, părinte.
– Rechin aveţi?
– Nu, părinte.
– Atunci dă-mi o costiţă de porc afumată şi Dumnezeu mi-e martor că am vrut să mănânc peşte.

10. – Părinte, e adevărat că dacă mi-aş lăsa
toată averea de un milion de euro bisericii voi nimeri în Rai?
– Ioane, nu pot să îţi garantez, dar merită să încerci! icon_mrgreen

O saptamana frumoasa !
Aliosa.

21 comentarii »

  1. Bancurile cu popi sunt întotdeauna savuroase, tocmai fiindcă seamănă izbitor cu realitatea,
    iar nouă ne place să facem haz de necaz.
    Mulțumiri pentru zâmbetele generate și îți doresc o săptămână cât se poate de veselă, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 25/01/2016 @ 12:50 pm | Răspunde

    • Asa este, „bancurile cu popi sunt intotdeauna savuroase , tocmai fiindca seamana izbitor cu realitate ” ! 🙂
      Nu intamplator se spune in popor :
      -” Nu fa ce spune POPA, fa ce face POPA ! 🙂
      O saptamana cat se poate de vesela si de calduroasa si tie Petru ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2016 @ 10:40 pm | Răspunde

  2. Buon inizio di una felice stettimana, un abbraccio ♥ 🙂

    Comentariu de Rebecca Antolini — 25/01/2016 @ 1:53 pm | Răspunde

    • Grazie Rebecca ! 🙂
      Una felice settimana anche a te ! 🙂

      Ti mando un abbraccio ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2016 @ 10:42 pm | Răspunde

      • Grazie carao Aliosa ♥

        Comentariu de Rebecca Antolini — 26/01/2016 @ 6:35 am

      • Buon giorno cara Rebecca !
        Grazie della visita ! 🙂
        Un caro saluto,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 26/01/2016 @ 8:18 am

  3. – Ce faci, Bulă? Tot la cantină mănînci? Parcă ai zis că te însori.
    – Păi, m-am însurat.
    – Şi parcă ziceai că o să te însori cu o femeie care să fie doamnă în societate, bucătăreasă în bucătărie şi „buna” în dormitor.
    – Da, însă am nimerit-o să fie doamnă în bucătărie, bucătăreasă în dormitor şi „buna” în societate…

    Comentariu de Popateapa — 25/01/2016 @ 2:29 pm | Răspunde

    • Si ca BULA au patit-o mai toti politicienii nostri ! 🙂
      Multam pentru banc ! 🙂
      O seara linistita ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2016 @ 10:45 pm | Răspunde

  4. 😀

    Comentariu de sweet & salty — 25/01/2016 @ 5:48 pm | Răspunde

    • Ma bucur ca ti-au placut bancurile postate ! 🙂
      O saptamana pe placul tau, SavaToronto ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2016 @ 10:46 pm | Răspunde

  5. Seara bună! Am râs cu lacrimi. Cel puțin acela cu măgarul…. este mortal! 😀
    Mulțumiri pentru voia bună. O seară frumoasă!

    Comentariu de Alex — 25/01/2016 @ 8:36 pm | Răspunde

    • Asa este, bancul cu MAGARUL este cel mai tare ! 🙂
      De unde se vede ca nici POPII nu-i prea au la inima pe POLITISTI ! 😦
      Si eu multumesc pentru vizita si urari ! 🙂
      O saptamana cu voie buna ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2016 @ 10:47 pm | Răspunde

  6. Nici eu nu stiam de ce-i zice sutana ! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Cristina Chifu — 25/01/2016 @ 8:48 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si sinceritate ! 🙂
      Ma bucur ca ai aflat ceva nou de la mine ! 🙂
      O saptamana pe placul inimii domniei tale Cristina ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/01/2016 @ 10:52 pm | Răspunde

      • Multumesc, asemenea 🙂

        Comentariu de Cristina Chifu — 25/01/2016 @ 11:56 pm

      • Buna dimineata Cristina !
        Da-mi voie ca si aici sa-i urez TATALUI domniei tale,
        multa sanatate , ani lungi si fericiti
        si un sincer La Multi Ani cu ocazia implinirii frumoasei varste de 81 de ani ! 🙂
        Cu respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 26/01/2016 @ 8:38 am

  7. Mult adevăr se ascunde în aceste bancuri !!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Simona — 29/01/2016 @ 7:16 pm | Răspunde

    • Buna seara Simona !
      Asa este, BANCURILE sus postate
      sunt pline de ADEVAR
      caci POPII din pacate
      cu-al lor scandalos HAR
      iau de la ENORIASI
      si camasa de pe ei ! 😦
      Multam pentru vizita ! 🙂
      O seara placuta ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/01/2016 @ 7:39 pm | Răspunde

      • Cu drag! O seară plăcută și dumneavoastră!

        Comentariu de Simona — 29/01/2016 @ 7:43 pm

      • Multumesc frumos Simona ! 🙂
        O duminica placuta din toata inima-ti doresc ! 🙂
        Cu simpatie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 31/01/2016 @ 11:26 am

  8. @ ALL !!!
    Pentru MINE in mod special si pentru DVS. in mod general,
    cand vreau un CEAI vindecator, sa intru pe
    https://prietendevremerea.wordpress.com/2016/01/29/top-trei-ceaiuri-medicament-adevarate-vaccinuri-antigripale-in-cate-zile-trateaza-raceala-si-de-ce-nu-trebuie-baute-fierbinti/
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 31/01/2016 @ 11:28 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

