Alioşa

07/02/2016

BANCURI de la mine, COMENTARII de la tine !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:00 am

In loc de motto ( doar pentru barbati) :
Să nu râzi niciodată de alegerile soției.
Tu ești una dintre ele  !  razand-cu-gura-panla-urechi

Pentru Doamnele si Domnisoarele care vor ajunge pe aici, un GHIOCEL pentru fiecare !

Pentru toata lumea :

Judecătorul îl întreabă pe acuzat:
– Deci, insişti că nu vrei să te reprezinte niciun avocat?
Acuzatul:
– Da, m-am gândit bine şi m-am decis să spun adevărul!

Asadar, când s-a ajuns la încăierare, amicul dumitale ţinea în mână un baston?
-Da, aşa a fost.
-Si dumneata ce ţineai în mâini?
-Pe nevastă-sa.

Aflând că îi înșeală nevasta , 90% din bărbați își strâng bagajele și se mută la amantă

Merge Gheo la doctor. Il intreaba doctorul:
– Fumezi? Sta Gheo sa se gandeasca. Raspunde in doi peri, facand din mana in stanga si in dreapta:
– Asa si asa…
– Ce inseamna “asa si asa”? Cam cat?
– Pai ce sa zic eu? Cam 4 pachete pe zi.
– Sex faci?
– Asa si asa. Cam de 5 ori pe zi.
– Aha. Dar de baut, bei?
– A, da! De baut, beau!

Doi prieteni discutau despre banchetul ce urma să aibă loc seara. Unul din ei a promis să aducă două tipe.
– Dar ele cum sunt, OK?
A mea e frumoasă, dar a ta, dacă ai să bei puţin, tot nu e rău.
Seara sună la uşă. Stăpânul deschide cu nerăbdare uşa şi îşi vede prietenul cu două tipe.
Gândindu-se puţin, le inchide usa in nas si spune:
– Eu n-o să pot să beau atât!

Un copil aştepta autobuzul împreună cu mama sa, care era însărcinată.
– Mamă, de ce ai burta aşa mare?
– Pentru că aştept o surioară, pentru tine!
Lânga ei era un domn cu o burtă foarte mare.
– Domnule, mă scuzaţi! Dumneavoastră ce aşteptaţi?
– Autobuzul!
– Daca iese o bicicleta, mi-o daţi mie?

Invatatoarea le explica elevilor ca pe ei i-a adus pe lume barza.
La un moment dat, Bula se ridica revoltat din ultima banca:
– Adica vreti sa spuneti ca pasarea aia mare, cu pene albe si negre?
– Da, Bula.
– Cu picioare lungi si cioc rosu?
– Da, Bula.
– Da’ ia mai lasa vrajeala, doamna profesoara, ca tata  nu face sex cu asa ceva!  icon_biggrin

– Tata de ce se spune limba maternă și nu paternă?
– Pentru că mă-ta vorbește mai mult ca mine!

Ce faci?
Mananc si ma gindesc la tine
Cat de dragut esti !Ce mananci?
Coliva….

– Dragă bărbate, medicul mi-a recomandat să călătoresc mult. Unde ai vrea să mergem?
– La alt medic.

Care banc ti-a placut cel mai mult ?

O duminica placuta cu soare si voie buna !


Aliosa.

19 comentarii »

  1. @ ALL !!!
    Daca bancurile nu va plac si n-aveti motiv a comenta
    va invit a asculta

    ca s-aveti a comenta ! 🙂
    Duminica frumoasa ca si MIRUSIA ! 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/02/2016 @ 11:04 am | Răspunde

  2. Cel mai mult și mai mult mi-au plăcut două: cel cu autobuzul și acela cu coliva. 😉
    Recunoștință pentru voia bună pe care mi-ai indus-o.
    Să-ți fie duminica o oază de tihnă și bucurii, Sandule!

    Comentariu de racoltapetru6 — 07/02/2016 @ 12:03 pm | Răspunde

    • Si mie mi s-au parut cele mai bune ! 🙂
      Ma bucur ca ti-am facut duminica mai frumoasa .
      La ora cand postez aceste ganduri ( 17.22 ) ,
      duminica mea nu-i ” o oaza de tihna si bucurii” ,
      din cauza emotiilor provocate de MONICA NICULESCU in meciul cu cehoaica Pliskova din FED Cup ………….
      Primul set a fost castigat de cehoaica, al doilea cu fff mar emotii de romanca
      iar acum se joaca setul DECISIV care de ar fi castigat de MONICA,
      ROMANIA ar fi calificata in faza urmatoare unde ar intalni formatia Germaniei …
      Cum tu nu ai nici o vina, iti multumesc pentru urare si
      ma rog la Dumnezeu ca MONICA NICULESCU sa castige SETUL 3 ! 🙂
      O seara de duminica cat mai frumoasa Petru ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 07/02/2016 @ 6:26 pm | Răspunde

  3. Buona domenica caro Aliosa ♥

    Comentariu de Rebecca Antolini — 07/02/2016 @ 12:48 pm | Răspunde

    • Grazie mille cara Rebecca ! 🙂
      Buona domenica anche a te ! 🙂
      Ti mando un abbraccio ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/02/2016 @ 6:19 pm | Răspunde

      • Grazie caro amico ♥

        Comentariu de Rebecca Antolini — 08/02/2016 @ 12:46 am

      • Buona settimana carissima Rebeca ! 🙂
        Con simpatia,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 08/02/2016 @ 10:25 am

  4. Sempre intriganti i tuoi post.
    Felice serata, Aliosa.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 07/02/2016 @ 7:17 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo ! 🙂
      Felice serata anche a te ! 🙂
      Un caro saluto,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/02/2016 @ 8:36 pm | Răspunde

  5. Seara buna, multumesc pentru placerea de a ma face vesela cu bancurile postate. Ne pregatim de o noua saptamana. Sa intrati la mine la comentariile de la bine a-ti venit 1 ca am acolo niste lincuri, poate va intereseaza sa le cititi.

    Comentariu de Beta — 07/02/2016 @ 7:44 pm | Răspunde

    • Buna seara !
      Multumesc pentru frumoasa imagine postata cat si pentru cele scrise ! 🙂
      Dupa multe minute de ASTEPTARE, am reusit sa intru pe BLOGUL dvs.
      iar dupa alte minute de ASTEPTARE am intrat pe NOUA PAGINA ,
      unde am petrecut alte minute bune ca sa se deruleze de ” la cap la coada ” fiind prea aglomerata,
      pana la ” Lasa un comentariu ” ……………unde am postat cateva cuvinte si un videoclip frumos ! 🙂
      Cu toata stima si respectul, nu am mai avut rabdarea inca alte multe minute sa intru si la pagina ” Bine ati venit 1 ” 😦
      O sa intru alta data sa vad despre ce este vorba in linkurile recomandate ! 🙂
      Pana atunci insa, o seara cat mai placuta 🙂 si sper sa NU va suparati de cele spuse mai sus …
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/02/2016 @ 8:33 pm | Răspunde

  6. Seara de duminica cu liniste,caldura si multa armonie in suflete si in casa!
    😀
    -Cum ii merge noului tau fratior,Popescu?,intreaba invatatoarea.
    _Lui ii merge foarte bine,dar ma tem ca mama are de gand sa-l vanda.
    -Cum asa?
    -Pai in fiecare zi il cantareste.
    🙂
    Noapte cu vise frumoase si o saptamana cu bucurii si reusite!

    Comentariu de anitanna — 07/02/2016 @ 8:03 pm | Răspunde

    • Bun bancul ! 🙂
      Multumesc ! 🙂
      O noapte cu vise frumoase si o saptamana cu bucurii si reusite, va doresc si eu ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/02/2016 @ 8:35 pm | Răspunde

      • Buna dimineata,prieteni virtuali!
        Buna dimineata,domnule Aliosa!

        „Fericiţi cei a căror inimă cunoaşte pasiunea prieteniei. Numai ea ştie să ne facă singurătatea mai puţin ucigătoare şi viaţa suportabilă.”
        Panait Istrati
        Sa aveti o saptamana binecuvantata cu toate cate va doriti fiecare!

        Comentariu de anitanna — 08/02/2016 @ 9:08 am

      • Buna dimineata doamna Anitanna !
        Multumesc in nume personal dar si in numele prietenelor si prietenilor virtuali pentru urarile facute
        si SUCUL natural de LAMAIE generator de SANATATE mintala si nu numai ! 🙂
        Cat despre CITATUL postat, o multumire in plus pentru ca NU stiam de el ! 😦
        O saptamana pe placul inimii dvs.generoase ! 🙂
        Sarut mana ! 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 08/02/2016 @ 10:30 am

  7. @ ALL !!!
    In anii de liceu militar
    https://aliosapopovici.wordpress.com.2013/09/23/
    ascultam cu drag
    ” Cielito lindo” ! 🙂

    Aliosa,

    Comentariu de Aliosa — 07/02/2016 @ 10:10 pm | Răspunde

  8. Comentariu de araanz50 — 10/02/2016 @ 8:29 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos Araanz ! 🙂
      Videoclipul postat este minunat si-mi place foarte mult ! 🙂
      Seara buna si-apoi o noapte cu somn odihnitor ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/02/2016 @ 10:31 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

