Alioşa

19/02/2016

Un sfarsit de saptamana cu bancuri si voie buna !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:15 pm

Dupa 5( cinci) zile de politica, m-am gandit sa postez ceva frumos ca sfarsitul de saptamana sa devina fabulos icon_exclaimclappinghat

ceva-frumosil-miglioreSuperba dansatoare !' Si NU ne duce pe NOI in ISPITA si ne IZBAVESTE de cel VICLEAN....................'Cu OCHII pe porumbel !Calul si femeia !

BRILIANTUL !

Sursa foto: blogurile prietene .

  •   Eu nu mă uit la bani…Dar nici nu-i prea văd!
  •   Traim in epoca in care un hamburger se strica dupa 2 ani si un laptop dupa 4 luni.
  •   Toată treaba asta cu ‘Ora Pământului’ și stinsul luminilor ca să salvăm planeta mi se pare o mare tâmpenie.
    Anul trecut când le-am stins am dat peste un biciclist.
  •  Am baut aseara asa de multa vodka incat astazi m-am trezit cu accent rusesc.
  •   Cum afli ce crede nevasta despre tine? Stingi lumina când îşi face unghiile cu ojă!
  •   Seful catre secretara:
    – Cheama toti angajatii la sedinta. Urgent!
    – Prin e-mail?
    – Nu, prin Facebook. Vin  mai repede…
  •   Poţi să arăţi printr-un simplu gest ce simţi pentru o persoană.
    Din păcate, poliţia consideră acest gest drept ultraj contra bunelor moravuri!
  •   Dacă ţi se pare că înţelegi o femeie, ai dreptate… ţi se pare!
  •   Cele mai frumoase femei sunt acolo unde se bea cel mai mult.
  •   Avem nevoie de defibrilatoare in Romania pentru ca foarte multi oameni mor anual, in strada, din cauza ca nu sunt resuscitati.
    Problema autoritatilor este ca nu stiu unde sa le amplaseze.
    Ce este asa greu? In fata agentiilor fiscale si in benzinarii!
  •  Doctore, am probleme mari! Fac dragoste cu soţia mea ore în şir până îmi pierd puterile,ea are orgasme multiple, eu nimic! Ajutor!
    – Rezolvăm, nu e dificil… De ce sunteţi atât de speriat? De ce vă tot uitaţi în jur?
    -Soţia mi-a spus: “Dacă te duci la doctor, te omor!”
  •   Definitii:
    Psihoza acuta – Incepi sa vorbesti cu pisica.
    Psihoza acuta halucinanta – Vorbesti cu o pisica inexistenta.
    Paranoia – Ti-e frica sa nu spui ceva ce nu trebuie, de fata cu pisica.
    Schizofrenie – Inauntrul tau vorbeste o pisica.
    Neuroastenie – Te plângi pisicii, pisica tace, te ignora… si asta ti se pare insuportabil.
    Psihoza maniaco-depresiva – pisica nu te respecta.
  • Un optimist este acela care intr-un razboi, cand i se spune „ESTI INCONJURAT” el va zice:
    – Minunat, acum pot trage in orice directie!
  •  O tipa care se da foarte eleganta ii spune prietenei sale:
    – Stii, eu ma schimb de 4 ori pe zi!
    – Si eu am facut asa pana la varsta de 2 ani, apoi am invatat sa fac la olita!
  • weekend-placut1
  • Aliosa.
50 comentarii »

  1. Hai scelto delle belle immagini caro Aliosa.
    Ti auguro uno splendido fine settimana.
    Con amicizia, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 20/02/2016 @ 1:12 am | Răspunde

    • Buon giorno cara Pat !
      Sono contento che ti è piaciuto le immagini mi si sceglie! 🙂
      Quindi io non buon sapore? 🙂
      Non so chi sia, ma un’immagine è sicuro e il tuo blog! 🙂
      Grazie per la vostra visita e commentare! 🙂
      Con tutto il cuore vi auguro un week-end bello come le foto pubblicate qui sopra! 🙂
      Con sincera amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 9:47 am | Răspunde

  2. Weekend placut alaturi de cei dragi.
    Multumesc pentru bancuri , este necesar sa ne si amuzam ca si asa e cam negru de la o vreme cam peste tot.

    Comentariu de Beta — 20/02/2016 @ 3:10 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Iar EU multumesc lui Dumnezeu ca iti da puterea si vointa de a trece periodic prin casuta-mi virtuala
      unde-i cald , nu ca afara, ceata rece de iti trece prin toate OASELE !!! 🙂 😦 🙂
      La asemenea urare-postare, cel mai potrivit raspuns este melodia ce urmeaza

      insotita de multumiri si urarea de weekend placut alaturi de cei dragi domniei tale ! 🙂
      Cu stima si recunostinta,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 10:43 am | Răspunde

  3. 😂😂😂😂 super tare! Un Weekend frumos!

    Comentariu de cristinaburcus — 20/02/2016 @ 3:38 am | Răspunde

    • Ma bucur ca ti-au placut imaginile sus postate ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cu bancuri si voie buna ! 🙂
      Cu simpatie si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 10:12 am | Răspunde

  4. Buon fine settimana caro Aliosa, un abbraccio Pif ♥

    Comentariu de Rebecca Antolini — 20/02/2016 @ 7:47 am | Răspunde

    • Buon giorno cara Rebecca !
      Vi ringrazio entrambi per la continuazione del nostro dialogo e virtuale! 🙂
      Con tutto il cuore vi auguro un buon fine settimana più! 🙂
      Con sincera amicizia, si abbracciare con affetto
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 10:07 am | Răspunde

      • ..buona domenica caro Aliosa 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 21/02/2016 @ 7:27 am

      • Grazie mille cara Rebecca ! 🙂
        Buona domenica anche a te ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 21/02/2016 @ 9:55 am

  5. Aveam nevoie de așa ceva, și tocmai bine am poposit aici.
    Frumusețe și umor să fie, că nu mai bag de seamă ploaia ce cade încontinuu de aseară!
    Mulțumiri și intense urări benefice, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 20/02/2016 @ 9:50 am | Răspunde

    • Sincer, si EU am avut nevoie de asa ceva mai ales aseara dupa ce am vazut
      in Piata Universitatii cativa „ciumeti ” platiti de fortele oculte ANTIROMANESTI sa ne faca TARA de rusine !!! 😦 😦 😦
      Ma bucur ca postarea de fata ti-a starnit interesul ! 🙂
      Care imagine ti-a placut cel mai mult si mai mult ? 🙂
      Weekend placut chiar daca la tine ploua ! 🙂
      La mine nu ploua dar e inca CEATA desi ora este 10.07 ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 11:07 am | Răspunde

      • Cred că ți-ai dat seama ce-mi place.
        Toate sunt minunate, dar cea cu calul și fata aceea atrăgătoare m-a fermecat! 😉
        Sper să ai parte de o piață plăcută! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 20/02/2016 @ 11:27 am

      • Sincer, NU m-am gandit la FATA cu CALUL ! 🙂
        Recunosc ca si mie imi place duduita ! 🙂
        Banuiam ca te opresti la FATA de la FOTO nr.4 ca-i tare, tare, „apetisanta ” !!! 🙂 🙂 🙂
        De o ” piata placuta ” 🙂 am avut parte chiar daca sederea mea acolo a fost foarte scurta ! 🙂
        M-am dus dupa PAINE si CIUPERCI aduse de oamenii locului din „Padurea Nebuna” ! 🙂
        Am cumparat si una si alta ! 🙂
        Mersi pentru revenirea pe blog ! 🙂
        Pofta buna la masa de pranz Petru ! 🙂
        Sandu.

        Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 1:18 pm

  6. @ ALL !!!
    Doamnelor care au vizitat pagina si comentat BANCURILE sus postate,
    un sincer multumesc si-o melodie frumoasa ! 🙂

    iar prietenului PETRU, sa-si ia ACASA
    ” FATA cu CALUL ”
    s-o puna in vitrina
    s-o vada pe lumina
    cum mangaie CALUL
    cu mana si cu salul ! 🙂
    Pofta buna la masa de pranz ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 1:32 pm | Răspunde

  7. Ha, ha!
    Faorte faină postarea, iar bancurile sunt grozave.
    Mulțumim pentru voia bună transmisă.
    Un weekend minunat! 🙂

    Comentariu de Alex — 20/02/2016 @ 2:46 pm | Răspunde

    • Ha,ha,ha ! 🙂
      Si uite-asa,ai venit din nou in casa mea ! 🙂
      Ma bucur ca bancurile ti s-au parut grozave ! 🙂
      Multumesc si eu pentru vizita si urare ! 🙂
      Weekend placut si-apoi o saptamana calduroasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 5:07 pm | Răspunde

  8. https://www.youtube.com/embed/atNs-k9rBPo
    Grüße und ein schönes Wochenende Gruß Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 20/02/2016 @ 4:25 pm | Răspunde

    • Buna ziua Gislinde !
      LINKul sus postat mi-a dezvaluit frumusetea sufletului domniei tale ! 🙂

      Multumesc frumos pentru vizita, urari si-n mod deosebit pentru URL ul superbului videoclip !!! 🙂 🙂 🙂
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut alaturi de cei dragi ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 6:16 pm | Răspunde

  9. Multumim, doar e sfarsit de saptamana si trebuie sa ne „incarcam” beteriile !!! 🙂
    Sa auzim numai de bine! 🙂

    Comentariu de lacrimaroua — 20/02/2016 @ 4:46 pm | Răspunde

    • In spiritul ADEVARULUI pe care-mi place sa-l slujesc,
      dupa incheierea manifestatiei din Piata Constitutiei de ieri 19 februarie,
      am intrat intentionat in ” cloaca postacilor basisti ” platiti sa DENIGREZE si MANIPULEZE lumea virtuala
      si atat de tare m-am SCARBIT incat am postat imediat BANCURILE de mai sus
      ca sa UIT de TICALOSIA ticalosilor TRADATORI de NEAM si TARA
      pe care-as vrea ca dracu sa-i izgoneasca AFARA din TARA !!! 🙂 😦 🙂
      Multumesc pentru urare dar dupa cum ” s-a sucit ” 😦 Iohannis vs.
      DECLARATIA initiala cu referire la ANAF si ANTENE,
      nu prea intrevad la orizont lucruri de BINE ! 😦
      Iar daca imi aduc aminte de MODIFICAREA de catre guvernul de ” tehnocrati” ai lui Ciolos&Iohannis&PDL
      a unei LEGI ORGANICE ( L 223 /2015 ) printr-o Ordonanta de Urgenta
      ca sa SCHIMBE baza de calcul a PENSIEI MILITARE,
      tabloul viitorului este din ce in ce mai intunecat ! 😦
      Normal ca domnia ta nu ai nici o vina dar mi-ai oferit ocazia sa-mi DESCARC sufletul si pentru asta,
      sincer iti multumesc ” Lacrimaroua” ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 5:39 pm | Răspunde

  10. @ ALLL !!!! 🙂 🙂 🙂
    Pentru doritorii de profetii si numai , postez spre vizionare LINKUL :
    http://www.expunere.com/predictiile-unui-profet-indian-despre-romanul-care-va-mantui-omenirea.html
    Lecturare placuta si comentarii dupa voia voastra ! 🙂
    Weekend placut ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 6:39 pm | Răspunde

  11. Sereno sabato sera, Aliosa.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 20/02/2016 @ 10:28 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo !
      Sereno sabato sera, anche a te ! 🙂
      Un caro saluto,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 10:46 pm | Răspunde

      • Buona notte ! 🙂

        Comentariu de newwhitebear — 20/02/2016 @ 11:06 pm

      • Grazie Gian Paolo !
        Buona notte anche a te ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 20/02/2016 @ 11:22 pm

  12. Multumesc si eu pentru pastila vesela! Mai astept postari de genul asta!

    Comentariu de Mami — 21/02/2016 @ 12:49 am | Răspunde

    • Mltumesc si eu Mami pentru vizita si apreciere ! 🙂
      Ce bine-ar fi sa fie asa, adica sa postez doar cuvinte care sa provoace doar multumire si bucurie dar,
      pot EU oare , ca ofiter in rezerva al Armatei ROMANIE sa stau INDIFERENT
      cand deasupra TARII pe care am SLUJIT-o de la frageda varsta de 16 anisori
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
      plutesc NORI grei si negri iar aerul miroase-a PRAF de PUSCA ??? 😦 😦 😦
      http://r-26500.blogspot.ro/2016/02/rusia-si-turcia-se-pregatesc-de-razboi.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed:+AsociatiaMilitarilorinRezervr-
      Sau, pot sta eu linistit cand BEREA romaneasca NU mai e de mult ROMANEASCA ??? 😦 😦 😦
      http://www.riseproject.ro/articol/industria-secreta-din-spatele-berii-romanesti/
      Dar asta NU are nici o legatura cu tine si-ti promit ca voi mai posta si alte ” PASTILE VESELE ” 🙂 in viitorul apropiat ! 🙂
      Pana atunci insa, o duminica cat mai placuta impreuna cu frumoasa ta familie ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/02/2016 @ 9:16 am | Răspunde

      • Cred ca la un moment dat, cuvintele de multumire si bucurie ar trebui sa ne fie calauzitoare in viata, cu atat mai mult dupa atatia ani de slujit tara.
        Ce e drept, nu poti ramane indiferent dar dupa prea multi ani de stres,
        nervi, nesomn, oboseala, sefi, militarie, nemancat si muuulte altele
        (stiu bine ce înseamnă viata asta)
        cred ca ar trebui sa te caracterizeze cuvantul „liniste” (sufleteasca).
        Cu drag,
        Mami

        Comentariu de Mami — 21/02/2016 @ 12:01 pm

      • Intelepte vorbe ai spus Mami ! 🙂
        Sincer, sunt miscat mai ales ca spui ca STII bine ce inseamna VIATA de MILITAR ! 🙂
        Atata timp cat voi TRAI, gura-mi nu va tace mai ales cand vad ca la televizor se perinda
        tot felul de RATATI si AGRAMATI abia IESITI din PUSCARIE
        dar care POZEAZA in victime ale ” sistemului ticalosit ” 🙂
        dupa ce chiar EI au recunoscut in fata procurorilor faptele pentru care au fost judecati si condamnati ……………….
        Cum sa tac cand un NEMERNIC de PRIMAR condamnat la INCHISOARE pentru fapte penale
        vrea sa candideze din nou la functia de PRIMAR iar colegii sai de FURT il sustin ? 😦
        Cum sa tac cand vad cum se AJUTA intre EI PARLAMENTARII PENALI ( sunt 142 de capete ) 🙂
        in sensul ca NU VOTEAZA cererea DNA de RETINERE si ARESTARE ? 😦
        Cunosc atatea exemple incat mi-ar trebui ore intregi de apasat pe taste ca sa-i insir pe toti……………
        Am ajuns la concluzia ca esti o MAMICA cinstita, cu dragoste de familie si credinta in Dumnezeu
        asa ca iti voi destainui cu sinceritate crezul meu vs.” linistea sufleteasca ” ! 🙂
        Voi avea LINISTE SUFLETEASCA atunci cand cei 20 de MILIARDE de euro imprumutati de la FMI,BM ,BCE si alte BANCI internationale
        insusiti sub diferite forme de MAFIA basisto-pedelista,
        vor INTRA in TREZORERIA ROMANIEI !!! 😦 🙂 😦
        Cum acest lucru NU SE VA INTAMPLA in VIATA mea,
        concluzia este una :
        – NU voi avea „liniste sufleteasca” NICIODATA in viata asta ! 😦
        Multumesc frumos pentru ca ai trecut din nou pe aici ! 🙂
        O duminica cat mai placuta intregii tale familii ! 🙂
        Cu stima si respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 21/02/2016 @ 1:48 pm

  13. Alioșa,..,
    Eu mai lapidar,
    vorbesc fostului militar.
    Așa că, te invidiez,
    pentru că te apreciez!
    Mă crezi, au ba..
    E treaba ta! 🙂
    Onu

    Comentariu de World of Solitaire — 21/02/2016 @ 3:43 pm | Răspunde

    • Onu……,
      Eu ca fost militar
      iti spun sincer, raspicat
      si destul de lapidar
      ca te CRED si te respect ! 🙂
      Sincer, nu mai tin minte cans ne-am cunoscut virtual
      dar mi se pare ca ne cunoastem de-o viata ! 🙂

      Am aflat de pe blogul tau destule informatii despre persoana domniei tale,
      despre munca si onestitatea de care ai dat dovada inainte de dec.1989,
      despre interesantele articole publicate pe blogul personal
      dar si de pertinentele dar pline de mult simt, comentarii ! 🙂
      NOI ne-am format si afirmat ca oameni utili societatii intr-o perioada ce altii o numesc
      ” de trista amintire ” 😦
      pe motiv ca NU au CURAJUL sa spuna ADEVARUL din acea perioada
      iar acum incercam tragem un semnal de ALARMA vs.lucrurile ce merg din RAU in mai RAU !!! 🙂 😦 🙂
      si trebuie sa suportam mania ” tinerilor liberi si frumosi” 😦 😦 😦
      MANIPULATI de fortele oculte care vor ca ROMANIA sa devina o COLONIE 😦 😦 😦
      a resemnarii , umilintei si infometarii ! 😦
      Nu arunc vorbe-n vant, detest linguseala si nu doresc sa ma fac apreciat pe motiv de servilism virtual
      si de aceea iti spun scurt :
      – Sun mandru ca te am PRIETEN virtual,
      ma simt ONORAT de prezenta domniei tale in casuta-mi virtuala
      si doresc sincer sa ne vizitam cat mai des caci dialogul nostru virtual
      imi face placere si bine mental in acelasi timp ! 🙂
      O seara de duminica cat mai placuta,Onu ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/02/2016 @ 7:53 pm | Răspunde

      • Alioșa, mă copleșești!
        Nu de alta, dar nu reușesc să răspund pe măsura reală.
        Cât privește opinii subiective despre trecut, eu le consider năzuințe neîmplinibile,
        hai să le spunem deschis, ale unor neîmpliniți.
        Dar am o întrebare:
        tu pentru mine ești tu sau Domnia ta? Ce zici de un TU?
        Cu căldură!
        O seară pe măsură! 🙂
        Onu

        Comentariu de World of Solitaire — 21/02/2016 @ 8:15 pm

      • Onu,
        Am inteles mesajul si de-aici inainte ma voi conforma
        iar TU vei constata ca asa voi proceda ! 🙂
        Bucuria mea este cu atat mai mare vs. propunerea ta ,tocmai ca a fost facuta de tine ! 🙂
        Cat priveste trecutul, eu tin minte un citat anonim:
        -” Nu rascoli cenusa trecutului ca vor sari scantei ce te vor arde ”
        asa ca, sunt de acord sa le consideram ” nazuinte neimplinibile ” ! 😦
        O seara pe masura sufletului tau, Onu ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 21/02/2016 @ 8:35 pm


  14. Bun gasit !
    Sa aveti o seara placuta!

    Comentariu de anitanna — 21/02/2016 @ 6:40 pm | Răspunde

    • Bine ati venit doamna Ana ! 🙂
      Multumesc pentru cafeaua aburinda 🙂
      mai ales ca eu beau si seara cate o cafeluta fara zahar ! 🙂
      Seara placuta s-aveti si dumeavoastra ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/02/2016 @ 8:37 pm | Răspunde

  15. Salutare! 🙂 Vroiam sa te anunt ca mi-am deschis blogul in romana.
    Ma poti gasi aici:
    https://roraandherstories.wordpress.com/
    Curand o sa fie parte din blogul meu initial asa o sa fie mai usor de accesat.
    Dar iti multumesc pentru comentariu.
    Asta m-a facut sa pun in practica ceea ce vroiam sa fac de mult.
    O dumunica frumoasa! 🙂

    Comentariu de cristinaburcus — 21/02/2016 @ 9:30 pm | Răspunde

    • Salutare ! 🙂
      Ma bucura vestea ! 🙂
      Iti doresc suuces deplin, articole palpitante, fotografii incitante,
      clipuri cu muzica buna si lume virtuala cat mai multa ! 🙂
      Multumesc pentru informare ! 🙂
      O seara minunata , o noapte linistita si-apoi, o saptamana fericita ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/02/2016 @ 11:01 pm | Răspunde

      • Mulțumesc la fel! ☺️

        Comentariu de cristinaburcus — 21/02/2016 @ 11:02 pm

      • Ma bucur ca ai revenit asa de repede ! 🙂
        La tine ce ORA este acum ? 🙂
        La mine este ora 22.38 ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 21/02/2016 @ 11:39 pm

  16. Buna dimineata si bun gasit!
    V-ati gandit vreodata ca :mainile unei femei sunt frumoase cand sunt iubite, cand stiu sa atinga, sa ofere, sa aduca zambete si sa usuce lacrimi ?!
    Atunci ,tot respectul pentru cei care stiu sa aprecieze cand au parte de aceste minuni neobosite
    si pentru cele care stiu cate pot oferi cu ele..
    Si toate acestea doar…cu doua maini!…
    Sa aveti o zi frumoasa plina de daruire!

    …si de iubire!
    Sa fiti voi,doar IUBIRE !
    Sunt Ana ori Anitanna…

    Comentariu de anitanna — 23/02/2016 @ 9:14 am | Răspunde

    • Buna dimineata Ana !
      In primul rand multumesc pentru inocenta, enigmatica si frumoasa TESTOASA care-mi place fff mult ! 🙂
      In al doilea rand, imaginile cu FETE FRUMOASE postate la inceput de articol,dar si pe
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/02/04/
      reprezinta un binemeritat OMAGIU adus de mine frumusetii feminine ! 🙂
      Eu am IUBIT, IUBESC si voi IUBI pana la sfarsitul VIETII FEMEIA datatoare
      de iubire, mangaiere, alinare si ce-i mai important , miscator si inaltator,
      datatoare de VIATA caci altfel, SPECIA UMANA ar dispare …………
      Cele spuse de tine buna doamna, mi-au adus aminte de MAMA,
      buna mea MAMA care mi-a dat VIATA,DUMNEZEU s-o odihneasca in pace 🙂 🙂 🙂
      m-a crescut si educat cum s-a priceput EA mai bine pana am inceput scoala
      si care, cand veneam ACASA in vacanta din frumoasa BUCOVINA
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
      ma astepta mereu cu CORNULETE proaspete cu GEM de PRUNE si MIEZ de NUCA
      iar la plecarea spre LICEUL MILITAR dupa terminarea VACANTEI,
      ma urmarea cu OCHII umeziti de lacrimi de iubire si durere
      in picioare in fata PORTII pana urcam in autobuzul ce ma ducea spre TRENUL VIETII ! 🙂
      Cu lacrimi in ochi si inima tremuranda ii spun bunei mele MAME :
      ” Multumesc iubita MAMA ” ! 🙂

      Multumesc din toata inima pentru excelenta intrebare si corecta caracterizare a FEMEII ! 🙂
      O zi de MARTI fara ” cele 3 ceasuri rele ” dar cu bucurie si sanatate intregii familii ! 🙂
      Sarut mana, doamna ANA ! 🙂
      Cu stima deosebita,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/02/2016 @ 9:33 am | Răspunde

      • Frumos si impresionant ce scrii si simti ca vine din simtire,dar cati ca tine,Aliosa????
        Mama,ca si eu sunt de doua ori mi-a leganat si mie visele si sperantele cu mainile ei minunate,i calde si puternice ,iar acum daca sunt asa cum ma vedeti i se datoreaza ! Ii multumesc! Ma rog pentru sufletul ei plecat la 90 de ani sus la ceruri, de la care s-au scurs deja 8 luni si de unde cu siguranta ca ma vegheaza si ma ocroteste .
        Asa cum si copiii mei la randul lor cu certitudine ca asa vor face pentru ca stiu cum i-am crescut pe fiecare!
        O zi reusita !
        https://anitanna.wordpress.com/femei-celebre/comment-page-10/#comment-126529

        Comentariu de anitanna — 23/02/2016 @ 10:24 am

      • Nu cunosc cati sunt ca NOI, de fapt nici nu ma intereseaza ! 🙂
        Stiu insa ca am iubit-o foarte mult pe MAMA pana in ultima ei clipa de viata
        ( avea 71 de ani cand Dumnezeu a chemat-o la EL ) .
        In fiecare an cand vine ZIUA in care s-a nascut,
        cand vine ZIUA de FLORII caci MAMA a avut nume de FLOARE,
        cand vine ZIUA in care ne-a parasit
        si cand vin ZILELE de SARBATORI ortodoxe stipulate in calendarul BOR,
        ii dau de POMANA si ma rog la la Dumnezeu ca si SUFLETUL meu sa ramana curat si iubitor cum a fost SUFLETUL ei ! 🙂
        Din pacate, MORMANTUL bunei mele MAME ( ca si al TATALUI ) este in satul dintre dealuri, acolo unde am venit pe lume
        iar eu locuiesc acum la vreo 500 de km.de locurile natale
        iar pentru a-i aprinde si o LUMANARE si pune si o FLOARE la capataiul ei ( lor) ,
        merg doar de HRAMUL bisericii din satul natal…………………
        Multumesc din nou pentru revenirea aici si pentru frumoasele cuvinte postate ! 🙂
        O zi placuta intregii familii , Ana ! 🙂
        Cu stima si prietenie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 23/02/2016 @ 10:48 am

  17. @ ALL !!!
    Pentru toata lumea virtuala, 5 ALIMENTE
    ce nu trebuie sa lipseasca din MENIUL zilnic daca vreti sa NU IMBATRANITI ! 🙂

    Afinele
    Bogate in antioxidanti, afinele fac parte din topul celor 5 alimente care te ajuta sa nu imbatranesti. De asemenea, consumul regulat al acestora te ajuta sa iti protejezi pielea si, mai ales, creierul. Cu un continut mare de vitamine, afinelele ajuta la refacerea vaselor de sange, a retinei si chiar la scaderea glicemiei.
    In cazul in care doresti sa obtii efectul maxim, poti incerca o cura cu aceste fructe, care consta in a consuma cu aproximativ jumatate de ora inainte de mesele principale, cateva portii de afine.

    Somonul
    Dupa cum, probabil, te asteptai, pestele se afla in topul celor 5 alimente care te ajuta sa nu imbatranesti. Dar stiai ca somonul este mai presus decat alte tipuri de peste? Datorita faptului ca este bogat in grasimi bune, precum acizii grasi omega 3 si omega 6, consumul de somon te ajuta sa impiedici depunerea de colesterol pe vasele de sange. De asemenea, iti poti proteja articulatiile si chiar stopa osteoporoza.

    Fisticul
    Fisticul, bogat in minerale precum calciul si zincul, se afla in topul celor 5 alimente care te ajuta sa nu imbatranesti. Bogat in vitamina B6, fisticul este foarte eficient in combaterea durerilor de cap, precum si a stresului. Mai mult, daca vei consuma fistic in mod regulat, iti vei proteja vederea si, de asemenea, te vei proteja de cancer.

    Ananasul
    Ananasul se afla si el in topul celor 5 alimente care te ajuta sa nu imbatranesti si, mai mult, contine o serie de compusi anticangerigeni. Consumul de ananas iti va asigura, pe langa protejarea organismului impotriva imbatranirii, si necesarul de vitamina C. In plus, bogat in mangan, cupru si betacaroten, ananasul te va ajuta sa lupti impotriva problemelor osoase, afectiunilor oculare, precum si impotriva problemelor vasculare.

    Ceaiul verde
    Unul dintre produsele aflate in topul celor 5 alimente care te ajuta sa nu imbatranesti, ceaiul verde, este extraordinar, mai ales daca iti doresti sa si slabesti. Asadar, daca vei bea cel putin doua cani de ceai verde pe zi, vei reusi sa previi si procesul de imbatranire, deoarece ceaiul verde contine o cantitate mare de antioxidanti.

    Traieste SANATOS draga vizitatoare si stimate vizitator ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/02/2016 @ 10:15 pm | Răspunde

  18. BUNA DIMINEATA !

    Sa invatam pe cei care stau langa noi cum sa iubeasca cu adevarat si sincer.
    Sta in puterea noastra a fiecareia sa facem si asta !.
    Sa aveti o zi plina cu iubire…de mama, sot,sotie ,de copii si nepoti ,
    de frati si surori ,de prieteni… de oricine va place si simtiti ori va doriti!
    Voi,sa fiti iubite(i) !
    DE DRAGOBETE,doar iubire!
    Fiti voi ,IUBIRE !

    Comentariu de anitanna — 24/02/2016 @ 10:00 am | Răspunde

    • Buna dimineata Ana !
      Frumos si nobil INDEMN ! 🙂
      Dar foarte greu de pus in practica de ROMANI ! 😦
      EU ii invat,
      TU ii inveti ,
      EL nu-i invata ! 😦
      NOI ii invatam ,
      VOI ii invatati,
      Ei nu-i invata !! 😦 😦
      Si-atunci, UNII IUBESC , altii URASC
      iar ROMANIA se scufunda pe zi ce trece in mocirla urat mirositoare de cum Traian Basescu a ajuns presedintele Romanie ( 2004)
      si clocita rau de cand guvernarea basisto-pedelista ( 2008-2012) a FURAT din SALARIILE romanilor si si-au impartit intre ei,
      cei 20 de miliarde de euro IMPRUMUTATI de la FMI, BM si BCE ! 😦
      Multumesc pentru vizita si urarea de DRAGOBETE ! 🙂
      La mine se simte puternic mirosul TOPORASILOR semn ca vine PRIMAVARA ! 🙂

      O zi plina de IUBIRE ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/02/2016 @ 10:23 am | Răspunde

  19. Timpul pe care iti face placere sa-l pierzi, nu e timp pierdut. La varsta noastra, e imperativ sa ne facem timp pentru activitati placute.

    Astazi,am lucrat mult, am goblenit,am facut de toate parca mai multe decat ieri,nici nu stiu cand s-a facut seara !
    Noapte buna!

    Comentariu de anitanna — 25/02/2016 @ 9:09 pm | Răspunde

    • Asa este, TIMPUL destinat placerii nu e TIMP pierdut, dimpotriva ! 🙂
      Si sotia mea a lucrat mai inainte multe GOBLENURI dar in ultima perioada nu a mai lucrat nici unul ! 😦
      Prefera mersul zilnic in oras si discutii lungi in parcul orasului cu prietenele de-o viata ! 🙂
      Seara placuta si-apoi, noapte buna Ana ! 🙂

      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/02/2016 @ 10:54 pm | Răspunde

  20. @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂
    O blonda facea dragoste pe bancheta din spate a unui Maybach.
    În timpul actului sexual, aceasta îi zice barbatului:
    – Stii, nu îmi pasa de bogatia ta, nu îmi pasa ca ai Maybach, nu ma intereseaza luxul !!! 🙂 😦 🙂
    Barbatul:
    – Sa stii ca nici pe mine NU ma intereseaza, eu sunt SOFERUL !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/03/2016 @ 11:07 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

