Alioşa

19/03/2016

De la LUME adunate , tot la LUME date !! !!!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:24 am

Buna Dimineata  Lume Virtuala icon_exclaim
Buna dimineata prietene si prieteni ai blogului meu !

 

 

Perechi dansand !

De la LUME pentru voi,chiar la inceput de zi  ,se cuvin a fi citite,  pana nu s-or risipi, SFATURILE de mai jos ,pe care sincer le-am cules ,de pe ‘netul fabulos, ca un om meticulos,pentru a fi  de folos icon_exclaim

1. Da oamenilor mai mult decât se asteapta si fa-o cu bucurie.Nu astepta de la altii ce TU nu poti OFERI .2. Casatoreste- te cu un barbat/femeie cu care îti place sa stai de vorba. Pe masura ce vei îmbatrâni, îndemânarea de a face conversatie va fi foarte importanta .3. Nu crede tot ce auzi, nu cheltui  toti BANII in magazin ca pe drum s-ar putea saramai fara BENZINA . 4. Când spui „Te iubesc ” asa sa fie. Cand PROMITI ceva, tine-te de PROMISIUNE .

5. Când spui ” Îmi pare rau ” priveste omul în ochi, nu te uita in alta parte.6. Logodeste-te cu cel putin sase luni înainte de a te însura.
7. Crede în dragoste la prima vedere.
8. Nu râde de visurile cuiva. Oamenii care nu au visuri, nu au prea multe.
9. Iubeste mult si pasional. Poti fi ranit, dar este singurul mod de a trai din plin.
10.În dispute, lupta cinstit. Nu apela la tertipuri .
11. Nu judeca oamenii după relatiile pe care le au, ci dupa cat de  culti si inteligenti sunt.
12. Vorbeste rar, dar gândeste repede. Nu te aventura in probleme ce te depasesc intelectual.
13! …. Când cineva îti pune o întrebare la care nu cunosti raspunsul, zâmbeste si întreaba:
– De ce vrei sa stii?
14.Daca un bloger  necunoscut iti paseste-n casuta virtuala lasand un LIKE , o vorba de duh sau chiar de ocara, musai sa treci pe la el  chiar daca timpul te preseaza .
15. NU spune ” Noroc” când auzi pe cineva stranutând, caci GRIPA sau RACELA nu-i NOROC pe capul omului .
16. Când pierzi, nu pierde şi lecţia caci mai tarziu vei pierde mai mult.
17. Tine minte cei trei ” R ” :
– Respecta-te;
– Respecta pe altii;
– Responsabilitate pentru toate actiunile tale.
18. Nu lasa ca o mica disputa sa strice o mare prietenie.Fii primul care-si cere scuze !
19. Când îti dai seama ca ai facut o greseala, incearca imediat sa o corectezi.
20. Zâmbeste când ridici telefonul. Apelantul va simti asta în vocea ta.
21. Cand deschizi telefonul si vezi c-ai fost sunat , SUNA persoana care te-a cautat  s-o-ntrebi de are nevoie de ajutorul tau.
22. Ca sa stii ce inseamna SINGURATATEA, stai singur(a) intr-o cabana din mijlocul unei PADURI macar o saptamana.
23. Un prieten adevarat este cineva care, strângându-ti mâna, îti atinge inima. 24.Nu intodeauna sintagma ” prietenul la nevoie se cunoaste”este valabila. 25.Fereste-te de de „prietenii” care promit multe si nu se tin de cuvant.26. Daca nu mai ai PRIETENI de bautura  in TARA ta, nu incerca sa-ti  gasesti  altii mai buni  in alta tara ca vei fi si mai tare hulit  . 27.TIMPUL vindeca aproape tot. Da-i TIMPULUI  timp !                                              28.NU lasa pe mai tarziu ce poti face ACUM dupa ce ai citit cele de mai sus !  icon_biggrin

Sursa : Unele din capul meu, altele de pe internet !

Comentariile le las pe seama domniilor voastre !
Weekend plin de viata !
Imagine facuta de Beta !

 

 

 

 

 

 

Cu stima si prietenie,

Alioșa

20 comentarii »

  1. Frumoase cuvinte! Weekend fain!

    Comentariu de Rhea — 19/03/2016 @ 9:52 am | Răspunde

    • Buna dimineata Rhea !
      Fiindca ai interpretat corect SFATUL de la nr.crt.28 🙂
      te recompensez cu un videoclip de TOP ! 🙂

      Weekend placut si tie ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/03/2016 @ 10:12 am | Răspunde

  2. Ciao Aliosa… buona festa del papà… non so se anche voi lo festeggiate oggi …
    abbi anche una buona domenica delle palme…
    Bussi Pif ♥

    Comentariu de Rebecca Antolini — 19/03/2016 @ 10:00 am | Răspunde

    • Molte grazie per la visita ed auguri Pif! 🙂
      A differenza di voi, italiani, noi romani non celebrano il marito, il 19 marzo, ma l’ho tenuto il 9 marzo, quando ho „bevuto” 40 bicchieri di vino 🙂 !!! 😦 🙂 🙂
      Ciò non significa che il messaggio di benvenuto non mi piacere fatto, al contrario,
      I „bevuto” 40 bicchieri di vino 🙂 !!! 🙂 🙂 🙂
      Auguri a tutti Papa nel Mondo ! 🙂
      Felice serara anche a te,buona notte e poi, serena domenica ! 🙂
      Vi abbraccio con affeto ,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/03/2016 @ 12:43 am | Răspunde

      • anche a te una buona domenica di palme abbi tanta serenità … bussi Pif 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 20/03/2016 @ 10:57 am

      • Grazie Pif !
        Buona Domenica anche a te ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 20/03/2016 @ 11:19 am

  3. Cele de la nr. 14 și 28 sunt cu aluzie, așa că vreau să dau exemplu că le și urmez! 😀 Firește că niciunul din sfaturi nu trebuie omis, fiecare având însemnătatea lui.
    Un sfârșit de săptămână frumos și plăcut, Sandule! 🙂
    P.S. – Frumoasă victoria handbalistelor românce de aseară! Bravo lor! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 19/03/2016 @ 11:11 am | Răspunde

    • Salut Petru !
      Cele de la nr.crt.14 si 28 pot fi interpretate foarte bine ca si ” ALUZIE ” 🙂
      dar si ca un TEST de verificare din partea mea a ATENTIEI ce s-a acordat SFATURILOR postate !! 🙂 🙂
      TU insa, care citesti cu mare atentie toate postarile mele, ai OBSERVAT imediat fapt ce ma bucura ! 🙂
      Legat de VICTORIA ( 32-25) 🙂 de aseara a handbalistelor noastre importiva danezelor,
      te informez ca astazi in meciul dintre MUNTENEGRU si DANEMARCA,este POSIBIL orice REZULTAT
      dar daca danezele PIERD, ADIO Rio de Janeiro ! 😦
      Fetele noastre vor TRECE si de echipa URUGUAYULUI si vor avea CALIFICAREA la RIO asigurata 🙂
      indiferent de REZULTATUL meciului cu MUNTENEGRU din ultima etapa ! 🙂
      In acest caz, FETELE din cele doua NATIONALE de HANDBAL ,
      vor face SPECTACOL si vor merge la RIO 🙂
      ” brat la brat ” 🙂 🙂 🙂
      in ritm de SAMBA !!! 🙂 🙂 🙂

      Weekend placut ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 19/03/2016 @ 1:14 pm | Răspunde

  4. Comentariu de Beta — 19/03/2016 @ 1:54 pm | Răspunde

    • Buna ziua Ana !
      Multumesc pentru vizita si splendida felicitare -URARE postata! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/03/2016 @ 4:19 pm | Răspunde

      • Buna ziua doamna ” Beta” !
        Imediat dupa publicarea articolului de pe
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/03/20/
        am plecat voios spre blogul dvs. sa va postez
        de Dumnica FLORIILOR ,
        ” Vin FLORIILE cu soare si soarele cu FLORII”
        de Vasile Alecsandri

        dar nu am reusit sa intru desi am asteptat minute bune ! 😦
        Se intra fff greu pe blogul dvs.iar cauza o stiti prea bine ………..
        Am mai incercat din nou, ultima data acum cateva minute dar tot degeaba ! 😦
        E plin calculatorul de virusi si ” script-uri” 😦 ce IMPIEDICA intrarea in casuta dvs.virtuala ! 😦
        In speranta ca semnalarea acestui necaz nu va va supara,
        sper sa continuam dialogul nostru virtual ! 🙂
        O Duminica de FLORII ,
        cu SOARE si BUCURII !!! 🙂 🙂 🙂
        Cu stima si respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 20/03/2016 @ 3:57 pm

  5. Înțelepte sfaturi! Păcat numai, că sunt aplicate tot de înțelepți!
    Zile frumoase să ai !

    Comentariu de zapadalbastra — 19/03/2016 @ 3:18 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru aprecieri, Mariana ! 🙂
      O sambata linistita , o duminica cat mai placuta, si-apoi, o saptamana minunata ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/03/2016 @ 4:21 pm | Răspunde

  6. Pct 17 cu cei trei de R mi-a placut cel mai mult ….
    Multumiri Aliosa….
    Seara magica ! ❤

    Comentariu de mcooper801 — 19/03/2016 @ 8:51 pm | Răspunde

    • Seara mea chiar ca a fost ” MAGICA” ! 🙂
      De ce ? 😦
      Ca s-au adeverit cele spuse prietenului PETRU in raspunsul dat la comentul sau de la nr.crt.3 la ora 13:14 p.m. ! 🙂 adica:
      – Desia a jucat cu REZERVELE ( pentru a feri de ACCIDENTARI titularele care au invins Danemarca cu 32-25) 🙂
      ROMANIA a invins echipa Uruguayului cu 36-19 asigurandu-si deja
      CALIFICAREA la JOCURILE OLIMPICE de la RIO de JANEIRO din vara acestui an !!! 🙂 🙂 🙂
      – MUNTENEGRU – DANEMARCA , 26-22 ,la handbal feminin in turneul preolomipic 🙂
      – Danemarca a spus deja ADIO Rio de Janeiro asa dupa cum am PRONOSTICAT……………
      Maine la ora 18.30 fetele din ROMANIA si MUNTENEGRU ,
      vor face spectacol handbalistic caci, deja fiind CALIFICATE la J.O. vor fi NEINFLUENTATE de MIZA calificarii !!! 🙂 🙂 🙂

      Un alt motiv pentru care am avut o seara „MAGICA”
      este VICTORIA in Play-Off cu 3-1 , pe stadionul din OVIDIU, in seara aceasta,
      a baietilor lui Reghecampf asupra baietilor lui Hagi !!! 🙂 🙂 🙂
      care Hagi spunea ieri, ca ECHIPA lui e ” cea ma tare din parcare ” 🙂
      si o va invinge pe STEAUA…………………………………………………………

      Cum seara este spre sfarsite si SOMUNUL imi da tarcoale,
      da-mi voie prietene Cornel ( sper ca ADRESA de e-mail sa fie a ta……..) 🙂
      sa-ti multumesc pentru ca ti-ai ales SFATUL de la nr.crt.17 ( cu cei trei de „R” )
      si sa-ti urez NOAPTE BUNA ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/03/2016 @ 12:00 am | Răspunde

      • Ma bucur mult alaturi de tine Aliosa…asa am mai aflat ca esti stelist dar si un mare patriot ….sa ai o duminica binecuvantata ! ❤

        Comentariu de mcooper801 — 20/03/2016 @ 11:16 am

      • Mă bucur că ai avut o seară MAGICĂ, iar astăzi am aflat și eu rezultatele îmbucurătoare. C-așa-s eu, mai somnoros, dar mă trezesc de multe ori pe la ora 5.00 și-mi încep activitatea. Să auzim în continuare de bine și să vedem meciuri frumoase, Sandule! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 20/03/2016 @ 11:21 am

  7. @ ALL !!!
    Pentru doamnele, domnitoarele si domnii care au trecut pana cum pe aici,
    multumiri si-o noapte linistita ! 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/03/2016 @ 12:16 am | Răspunde

  8. Comentariu de araanz50 — 20/03/2016 @ 12:59 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru postare
      a frumoasei felicitare ! 🙂
      Duminica frumoasa ca si cum ar fi Ziua Ta !!! 🙂 🙂 🙂

      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/03/2016 @ 1:40 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

