Alioşa

25/03/2016

Aliosa BLOG, la 7(sapte)ani de la lansare !!!

Filed under: amintiri,generale — Aliosa @ 12:28 pm

Buna ziua Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor !
Nu o sa prezint BILANTUL ca nu-mi place lauda de sine,
dar ca bun ROMAN ce sunt,Drapelul TARII mele, ROMANIA !
cu multa dragoste de NEAM si TARA , va INVIT acum la implinirea a 7 ( sapte ) ani de la aparitia pe WordPress.com
a PRIMULUI MEU POST
https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/
sa inchinam impreuna o cupa de sampanieO sampanie pentru voi !Sa curga sampania !
sa ne bucuram ca traim si ca dialogam virtul chiar daca uneori, ne mai si contrazicem din cauza POLITICII care, dupa cum bine a spus NAPOLEON ” …este o SABIE cu doua taisuri” ca sa nu spun mai multe versus POLITICA de la noi care-i de „rasu’plansu’………………

Azi,la 7 ani de la lansarea in lumea virtuala, Cu sinceritate va marturisesc, Ca ma cuprinde o mare ” Emotie  de Primavara ”

Si ca, din toata inima un pupic va daruiesc !7vb7

Cu stima, pretuire, prietenie, dragoste, consideratiune si respect neconditionat pentru toata lumea virtuala din ROMANIA si intreaga lume, care ajunge pe AICI !

Aliosa.

77 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    Daca-i SARBATOARE cu MUZICA de petrecere si SAMPANIE ,
    musai sa fie si veselie care doar, de la BANCURI poa’sa vie , nu-i asa ??? 🙂 🙂 🙂

    Profesoara întreabă în clasa lui Bulă:
    „CE ESTE TITANICUL”? 🙂
    Elevii încep să-şi dea cu presupusul ………………
    o marcă de ceas, o marcă de blugi, o marcă de parfum,
    până vine rândul lui Bulă 🙂
    – Titanicul a fost un mare transatlantic care, în prima sa iesire in larg, pe apa, într-o noapte cetoasa si friguroasa,navigând în Atlanticul de Nord la limită cu Oceanul Îngheţat,
    s-a lovit de un EVREU şi s-a înecat 😦 😦 😦

    – Bulă! 😦 ţipă profesoara, nu se putea să nu spui şi prostii…..
    Aproape eram să-ţi trec un 10 în catalog când ai dat-o-n bară 😦
    De unde EVREI în Oceanul Îngheţat de Nord? 🙂

    La care tantos , BULA spuse 🙂
    – Vreţi să spuneţi că AISBERG este nume ROMANESC ??? 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/03/2016 @ 12:49 pm | Răspunde

  2. Solo quando l’amicizia diventa mondiale…
    poi nascere la vera fratellanza fra gli essere umani …
    Pif ❤

    Comentariu de Rebecca Antolini — 25/03/2016 @ 12:57 pm | Răspunde

    • Ciao Pif !
      Benvenuti nella mia festa ! 🙂
         Hai ragione, solo quando l’amicizia diventa il mondo allora e fratellanza sarà generale! 🙂
      Fino ad allora, siamo lieti che viviamo e che possiamo ancora discutere se solo virtuale! 🙂
      Come Domenica è Pasqua a voi, lasciatemi qui per augurarvi e Buona Pasqua! 🙂
      Grazie per avermi onorare con questo alla celebrazione dei sette anni
      dal suo lancio sul mio blog WordPress, per impostazione predefinita il primo articolo! 🙂
      Con un grazie caldi e abbracci,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/03/2016 @ 1:16 pm | Răspunde

      • ancora i miei auguri 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 25/03/2016 @ 3:22 pm

      • Grazie Pif !
        Felice serara e poi, buona notte ! 🙂
        Buona Pasqua ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 25/03/2016 @ 6:53 pm

  3. La mulți ani și multă inspirație!
    Wow, șapte ani… a trecut testele deja și-a intrat în Liga mare !!!
    Viață lungă și frumoasă îți doresc!
    Cu drag, Mariana.

    Comentariu de zapadalbastra — 25/03/2016 @ 2:05 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru participare si urare, Mariana ! 🙂
      Da, au trecut 7 ( sapte ) ani de cand am publicat PRIMUL POST ! 🙂
      Ce repede mai trece timpul…………………
      In „Liga Mare” nu cred ca am intrat si ca sa fiu sincer, nici POZITIA in ZELIST nu o stiu pentru ca,
      EU nu scriu pentru a fi in top precum miliardarii din lume ,
      si nici NU particip la concursuri ca nu suport sa SCRIU ce-mi ” ORDONA” 😦 altii ……….
      EU scriu ca-mi place a scrie si chiar daca uneori sunt si CALOMNIAT
      pentru CURAJUL de a-i DEMASCA pe HOTI si PROFITORI , tot voi SCRIE …………………
      Viata lunga si frumoasa si eu iti doresc ! 🙂
      O seara cat mai placuta ! 🙂
      Cu drag,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/03/2016 @ 7:17 pm | Răspunde

  4. La mulţi ani şi numai gânduri bune! 🙂

    Comentariu de Cristian Lisandru — 25/03/2016 @ 5:03 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru urare domnule Cristian Lisandru ! 🙂
      Pentru cei ca dumneavoastra, am NUMAI GANDURI BUNE 🙂
      dar pentru hoti, profitori si TRADATORI de NEAM si TARA, nu am ! 😦
      Cum insa NU le pot face nimic iar JUSTITIA se face ca nu-i vede,
      ma rog la Dumnezeu sa-i judece pe fiecare dupa faptele sale.
      Seara placuta ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/03/2016 @ 7:21 pm | Răspunde

  5. Ziua sfanta de astazi sa va aduca lumina in casa,liniste,pace
    si dragoste in suflete si o noapte cu vise pufoase!
    In casa doar BUNE VESTIRI !
    O dupa amiaza frumoasa!

    Comentariu de anitanna — 25/03/2016 @ 6:13 pm | Răspunde

    • Buna seara Ana !
      Ziua Sfanta de azi, ” Buna Vestire ” sufleteste mi-a fost buna,
      am avut la masa de pranz chiar si PESTE si am ciocnit cu doamna si un pahar cu vin
      de buturuga cum numai in Campia DeliOrmanului se face ! 🙂
      O seara placuta si dumneavoastra ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/03/2016 @ 7:24 pm | Răspunde

  6. La multi ani, tie si blogului tau!
    Are 7 ani, deci este de clasa întâi!
    Tine-l tot asa, multi ani!
    Nicu

    Comentariu de Nicu — 25/03/2016 @ 6:26 pm | Răspunde

    • Multumesc Nicu pentru vizita si urari ! 🙂
      Da, a implinit chiar azi 7 ( sapte) ani 🙂 , este inca TINEREL ,
      dar daca TU, spui ca ” este de clasa INTAI ” !!! 🙂 🙂 🙂
      eu nu pot spune decat ca asa o fi dar, NU UITA ca este si MERITUL tau ! 🙂
      Il voi tine-n VIATA atata timp VIATA ma va ajuta sa-l tin ! 🙂
      Daca ar fi sa ma iau dupa cat a trait bunul meu TATA, mai am timp inca vreo 30 de ANI
      sa-l prezint fara frica la EXAMENUL de BACALAUREAT din anul 2046 !!! 🙂 🙂 🙂
      Pana atunci insa, s-avem SANATATE ca-i mai buna decat toate !!! 🙂 🙂 🙂
      Seara faina intregii familii prietene ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/03/2016 @ 7:33 pm | Răspunde

  7. @ ALL !!!
    Ca sa nu avantajez sau sa dezavantajez pe cineva, in LAUDE 🙂 sau NELAUDE 😦
    dati-mi voie
    doamnelor , domnisoarelor si domnilor care mi-ati fost alaturi virtual la ceas aniversar 🙂
    cu un LIKE sau un COMENTARIU-URARE ,acum de ” Buna Vestire ” 🙂
    sa va multumesc din toata INIMA in mod egal 🙂 🙂 🙂
    si sa va transmit doar
    ” Ganduri pozitive ..” 🙂 🙂 🙂

    Un sfarsit de saptamana cat mai frumos si linistit ,
    iar pentru cei ( cele) care DUMINICA serbeaza PASTELE CATOLIC,
    un PASTE FERICIT !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/03/2016 @ 7:09 pm | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    Inainte de-a inchide mica mea sarbatoare,
    postez zic eu, un banc tare :
    Un barbat se prezina la doctor (care din întamplare era o doctoriță) 🙂
    – Bună ziua…
    – Bună ziua, vă rog să-mi spuneti ce problemă aveți.
    – Păi, cred că e mai bine să vă arăt.
    Se descheie la curea, lasă jos pantalonii si ce sa vezi? 🙂 😦
    De departe cea mai mică ” jucarie” pe care a vazut-o doctorița vreodată.
    Aceasta începe imediat sa râdă 🙂 de nu mai poate, cu greu reuseşte să se potolească.
    – Vai, îmi cer scuze, nu ştiu ce m-a apucat… Promit că nu se va mai repeta.
    – Acum vă rog să-mi spuneti ce problemă aveti ? 🙂
    – Păi nu vedeți?! De câteva zile e umflată ! 😦
    Seara placuta, noapte linistita si-apoi, un sfarsit de saptamana cu doar bucurii ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/03/2016 @ 9:47 pm | Răspunde

  9. @ ALL !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/03/2016 @ 10:57 pm | Răspunde

  10. E un lucru foarte bun ! Continua ! La multi ani !

    Comentariu de Adrian Ronai — 26/03/2016 @ 2:24 am | Răspunde

    • Buna dimineata Adi si Bine Ai Revenit pe blogul meu ! 🙂

      Cum noi ne cunostem FIZIC inca din anii tineretii noastre cand,
      ECHIPATI ca de RAZBOI 🙂 😦 🙂
      ( ” tinerii frumosi si liberi ” ) care manati din spate de ONG-urile TRADATOARE de NEAM si TARA,
      platite de miliardarul americano-ungur Soros
      sa DARAME guvernul LEGITIM al ROMANIE ajuns la putere ca urmare a castigarii alegerilor parlamentare din nov.2012 de catre coalitia USL, NU STIU ( ei, tinerii..) 😦 ce inseamna sa fii ” ECHIPAT de RAZBOI” 😦
      si nici n-au URCAT in fuga Dealul POPLACII 🙂 😦 🙂 cu vreo 25-30 kg.in SPATE……………….,
      ne putem, zic, face foarte bine DESTAINUIRI trecute sau prezente , nu-i asa ? 🙂
      Inca din primavara anului 2009 , SCARBIT de matrapazlacurile guvernarii PDL 🙂 😦 😦 in general , de modul dictatorial al conducerii ROMANIEI de catre fostul marinar-INFORMATOR-TURNATOR-SECURIST si de MAFIA pedelisto-basista in special „-(
      am hotarat sa vorbesc despre TOATE afacerile lor murdare si ilegalitatile comise adica,
      sa-i DEMASC ca lumea sa stie cat mai multe despre ei……….
      Imi pare rau ca NU mai stiu data exacta dar , in urma cu vreo cativa ani, mai exact in campania electorala pentru alegerile EUROPARLAMENTARE din 2012 , o anume MINISTRESA PORTOCALIE a TURISMULUI , sitia unui PRIMAR din PETROSANI,
      a COMIS niste ILEGALITATI pentru a-i face o cat mai somptuoasa campanie electorala mezinei presedinteleui jucator-TRISOR-manipulator-dezbinator si PROFITOR al acelor timpuri , in urma unei discutii virtuale cu TINE, ti-am semnalat acest aspect si ti-am spus ca ILEGALITATILE comise atunci de acea ministresa, vor IESI la iveala mai tarziu iar JUSTITIA isi va spune cuvantul ! 🙂
      Acum 2 ani, acea ministresa a fost CONDAMNATA la INCHISOARE cu EXECUTARE si,
      chiar daca sotul ei, „primarele ” de PETROSANI a apelat inclusiv la presedintele TARII , Klaus Werner Iohannis
      ( de CONFESIUNE evanghelica-luterana ce duminica va serba PASTELE catolic 🙂 ) s-o ELIBEREZE din inchisoare pe motiv de BOALA si ca are DOI copii minori ! 😦 Avand ” GHINION” , femeia in cauza, tot la INCHISOARE este si acum , Dumnezeu s-o tina sanatoasa ca sa se intoarca la copilasii sa-i sa-i EDUCE in BINE nu in RAU cum fac alti politicieni, parlamentari, guvernanti si afaceristi cu BEIZADELELE lor agramate, arogante, nesimtite si manjite cu tot felul de VIRUSI extrem de periculosi si care NU se manifestau pe vremea cand
      NOI urcam dealul POPLACII ca ELEVI de Scoala Militara de Ofiteri Activi din SIBIU 🙂 😦 🙂
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/
      trecand in drumul nostru spre POPLACA 🙂 🙂 🙂
      prin fata unei CASE IMPUNATOARE care casa, a fost ” cumparata” ( NU stiu cand) 😦
      de fostul primar sibian, cu ” BANI din MEDITATII” 😦 si cu ACTE FALSE 😦
      casa care , in urma sentintei DEFINITIVE a Curtii de Apel BRASOV ar trebui sa REVINA in ograda ” STATULUI de DREPT ” 😦
      dar deocamdata NU se poate ca in ” Romania lucrului bine facut ” 🙂 😦 🙂 ,
      avocatii presedintelui Iohannis au depus CONTESTATIE in ANULARE la ICCJ,
      instanta condusa de magistratul ce a PROVOCAT pedepsirea pe NEDREPT a unei femei
      ce-a facut vreo 6 ( SASE) luni de PUSCARIE nevinovata fiind si ACHITATA ulterior………..
      Voi continua sa scriu atata timp cat MINTEA imi va fi treaza si va da COMENZILE necesare DEGETELOR nerabdatoare sa apese pa tastele LAPTOPULUI prin intermediul caruia VOI DEMASCA toate ILEGALITATILE , MATRAPAZLACURILE si AFACERILE din politica romaneasca savarsite de catre politicieni si guvernanti, inclusiv pe cele ale MILITARILOR cum am facut si cu traseistul de partid, GENERALUL cu 4 ( PATRU ) stele primite ” la APELUL de SEARA ” 😦 intr-o perioada de timp atat de SCURTA incat rad si CURCILE de GRADELE MILITARE din cauza unor OPORTUNISTI precum izmanarul nostru TRIMIS in JUDECATA ………..
      dar si de catre GENERALUL cu 2 ( DOUA ) stele , primarul sectorului 2 aflat acum cand scriu aceste ganduri,
      pentru 29 de zile, la ” BECIUL DOMNESC ” pentru LUARE de MITA ……………..
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/06/30/
      Multumesc pentru vizita si urari ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cu SOARE si VOIE BUNA , prietene Adi ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 8:44 am | Răspunde

  11. Buon compliblog carissimo Aliosa. 7 anni sono tanti e ti auguro di poter continuare per tanti anni ancora.
    Un brindisi a te e al tuo blog carissimo e tanti auguri per una Serena Pasqua.
    Un abbraccio, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 26/03/2016 @ 2:50 am | Răspunde

    • Ciao Pat !
      La vostra presenza, il 25 marzo il mio piccolo compleanno,
      riempito il cuore di gioia e parole rivolte, riempì la mia anima con calore! 🙂
      Grazie bella come sei stato con virtuale al anniversario! 🙂
      Grazie per auguri di Pasqua in anticipo! 🙂
      Devo rispettosamente ricordare che io festeggerò Pasqua ortodossa nei giorni 1-3 maggio e non con te, il 27 marzo a 29.
      Come stasera a mezzanotte festeggerà la risurrezione di Gesù Cristo che sicuramente prendere parte,
      lascia che auguro buona alla luce della Resurrezione e brillare per scaldare il cuore e l’anima! 🙂
      Felice Pasqua!
      Si abbracciare con tutto il mio amore! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 8:59 am | Răspunde

  12. La mulți ani înainte!

    Comentariu de sweet & salty — 26/03/2016 @ 7:00 am | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si urare ! 🙂
      Succes si tie in competitia SBS 2016 !! 🙂 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 10:17 am | Răspunde

      • Să fie! Week-end însorit! 🙂

        Comentariu de sweet & salty — 26/03/2016 @ 5:31 pm

      • M-as bucura ca la finalul competitie SBS 2016, sa te regasesc in TOP 10 ! 🙂
        Weekend placut ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 10:16 pm

  13. De data asta am cam întârziat, dar urările mele au aceeași intensitate și căldură.
    La mulți ani minunatului tău blog și la cât mai multe aniversări frumoase!!! 🙂
    Să ne citim și comentăm cu același interes și plăcere,
    iar inspirația ta să n-aibă cenzură și nici granițe! :
    Deja m-ai obișnuit cu șampania bună, da’ nu-i bai, că oricum merge și pălinca după ea.
    Weekend pe cinste, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 26/03/2016 @ 9:35 am | Răspunde

    • ” Mai bine mai tarziu decat niciodata ” 😦 spune-o vorba din batrani ! 🙂
      Constatand ca nu ai trecut IERI pe la mine, sa bem o cupa cu sampanie la ceas aniversar 😦
      am crezut ca ai plecat undeva in excursie sau ca ti s-a defectat calculatorul ….
      Dimineata insa, plecand si eu ” cu sorcova” pe caile nesfarsite ale internetului,
      m-am linistit cand ti-am vazut SEMNATURA la prima ora a Romaniei,
      hat departe, pe undeva pe la TORONTO……………………………………
      Am lasat un semn al trecerii mele pe acolo si am plecat cam abatut spre casa………………..
      Pana a ajunge EU in casuta-mi virtuala, in INBOX-ul meu plin de reclame si injuraturi
      de la POSTACII platiti de basisti, iohanisti , cilosisti ,pontisti, opristi si mai NOU si ONTISTI 😦
      doar pentru faptul ca le-am DEMASCAT matrapazlacurile, hotiile si ilegalitatile………………………..,
      erau si doua comentarii in ” ASTEPTARE pentru MODERARE ” dintre care unul, era al tau, aici fe fata……….
      Sa nu mi-o iei in nume de rau dar asta-i BOALA mea :
      SA SPUN sincer ce GANDESC cand apas pe TASTE indiferent cui ii raspund sau ma adresez ………..
      Multumesc ca ai trecut pe aici ! 🙂
      Weekend superb Petru 🙂
      iar daca vecina sau menajera serbeaza Pastele catiloc ( 27-29 martie)
      si mergi pe la domniile lor cum se spune in popor
      ” cu OUA rosii” 🙂 🙂 🙂
      ureaza-le din din partea mea, Paste Fericit !!! 🙂 🙂 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 10:36 am | Răspunde

      • Gând la gând cu… împlinire să fie!
        Și mie îmi stă gândul la o bucată de șuncă cu ouă roșii, din moment ce vecina e romano-catolică din naștere, iar mama ei sărbătorește mâine Învierea.
        Am să te anunț dacă am avut cu ce să-mi astâmpăr pofta. 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 26/03/2016 @ 11:44 am

      • Ma bucur pentru tine Petru ! 🙂
        Din pacate, eu nu am pe nimeni din cercul de prieteni care sa serbeze maine Pastele catolic asa ca,
        voi fierbe cateva OUA si fara sa le vopsesc le voi manca cu cozonac cumparat de la patiserie …
        M-as bucura daca mi-ai povesti si mie despre bunatatile pascale preparate de gospodinele romano-catolice din Seni de Paste ! 🙂
        Atunci, inca de pe acum da-mi voie sa-ti urez pentru maine,
        Pofta Buna si Distractie pe Cinste ! 🙂
        Pana atunci insa, seara placuta si-apoi, noapte buna ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 10:25 pm

      • Vecina mi-a depășit așteptările și mă face să sărbătoresc Paștele de două ori. Aseară s-a prezentat cu un platou uriaș de aperitive specifice acestui praznic, o farfurie cu ouă umplute, alta cu salată boeuf, iar a patra cu prăjituri minunate. Plus ouă roșii și… o sticlă de pălincă. Să mai zică cineva că menajera mea nu ține la mine! 😉 Așadar, trai pe vătrai astăzi! 🙂
        Înainte de a merge la masă, îți doresc poftă mare și o zi cu multă veselie, Sandule! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 27/03/2016 @ 6:58 am

      • Deja mi-ai facut POFTA cu insiruirea BUNATATILOR PASCALE oferite de vecina si buna ta GOSPODINA ! 🙂
        EU n-am norocul tau asa ca multumesc cu cea gatit doamna mea si ce-am cumparat ieri de la piata .
        OUA fierte , COZONAC si CAS proaspat de OAIE voi manca si eu astazi chiar daca nu serbez PASTELE ! 🙂
        Il serbeaza insa ,
        ” Iubitii mei ITALIENI ” 🙂
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/03/20/
        asa ca , in cinstea lor voi bea la pranz si un pahar cu vin ROSU ca Sangele Domnului curs din trupu-i intepat in seara RASTIGNIRII.
        Multumesc pentru destainuire si da-mi voie sa-ti dau un sfat prietenesc vs. vecina ta ce ti-a adus aseara acel platou cu BUCATE PASCALE :
        ” OMULE, nu mai GANDI ”

        invita-ti vecina la DANS ,
        joac-o pan-o obosi
        tinand lumea in suspans !!! 🙂 🙂 🙂
        Duminica Binecuvantata Petru ! 🙂
        Sandu.

        Comentariu de Aliosa — 27/03/2016 @ 10:05 am

  14. I miei più cari Auguri Aliosa, un abbraccio!

    Comentariu de Simona — 26/03/2016 @ 10:03 am | Răspunde

    • Ciao Simona !
      Grazie per il saluto, ma anche di abbracciare! 🙂
      Una serata di Resurrezione piena di calore e di gioia nell’anima e gli occhi! 🙂
      Simona Buona Pasqua !!! 🙂 🙂 🙂
      Solo i bei pensieri e un caldo abbraccio,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 10:15 am | Răspunde

  15. La multi ani inainte !!!

    Comentariu de lacrimaroua — 26/03/2016 @ 12:12 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si urare ! 🙂
      Seara placuta,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 10:27 pm | Răspunde

      • O saptamana cat mai placuta mai ales ca temperatura afara creste ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 8:25 am

  16. La multi ani pentru blog, la cat mai multi si prieteni adevarati sa-i treaca pragul. Un sfarsit de saptamana plin de bucurii va doresc. Sunt in graba, o sa stau mai mult saptamana viitoare cand o sa ma odihnesc.

    Comentariu de Beta — 26/03/2016 @ 1:20 pm | Răspunde

    • Buna seara !
      Chiar daca ati fi poposit pe aceasta pagina doar pentru a posta un LIKE ,
      pentru mine, bucuria era tot la fel de mare ! 🙂
      Stiu ca sunteti in mare graba acum in prag de Sfanta INVIERE urmata de Sfintele PASTI ! 🙂
      caci, din cele destainuite de dvs. anterior, am inteles ca serbati de doua ori PASTELE
      cum face si FIICA mea casatorita in ITALIA :
      DUMINICA 27 martie serbeaza Pastele catolic ! 🙂
      RUMINICA 1 mai serbeaza Pastele ortodox !! 🙂 🙂
      Multumesc frumos pentru vizita, comentariu si frumoasa felicitare-urare ! 🙂
      Fie ca seara Sfanta a Invierii Domnului IISUS, sa va incalzeasca inima
      iar Sfintele PASTI sa va Binecuvanteze FAMILIA ! 🙂
      Paste Fericit intregii familii ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 10:37 pm | Răspunde

  17. La multi ani si la cat mai multe articole frumoase pe blog !

    Comentariu de Cristina Chifu — 26/03/2016 @ 4:45 pm | Răspunde

    • Buna seara Cristina !
      Multumesc pentru vizita si urare ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 10:39 pm | Răspunde

      • Multumesc ! Asemenea !

        Comentariu de Cristina Chifu — 27/03/2016 @ 5:47 pm

      • Buna diminata Cristina ! 🙂
        O saptamana cat mai frumoasa mai ales ca se incalzeste vremea ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 8:27 am

  18. Comentariu de newvideos31 — 26/03/2016 @ 8:31 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita ! 🙂
      Am intrat pe blogul tau, ti-am citit articol ” NO RACISM ” 🙂
      iar prin Google Translate am receptionat MESAJUL :
      – ” NU RASISMULUI ” 🙂 🙂
      DA, si EU sunt impotriva urii de rasa ,
      dar sunt si impotriva TERORISMULUI indiferent de unde vine ………..
      NU este normal,
      NU este corect,
      NU este omeneste
      ca din CAUZA unor FANATICI religiosi sa MOARA OAMENI NEVINOVATI 😦
      indiferent de culoarea fetii sau religia adoptata !!! 😦 😦 😦
      Mesajul meu din toata INIMA este :
      – Sa fie PACE in lume !!! 🙂 🙂 🙂
      ” Sa fie PACE, PACE, PACE pe PAMANT” !!! 🙂 🙂 🙂

      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 8:35 am | Răspunde

      • Vă mulțumesc foarte mult pentru nu rasism♥

        Comentariu de newvideos31 — 28/03/2016 @ 10:42 am

  19. Serena domenica
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 26/03/2016 @ 11:02 pm | Răspunde

    • Cioa Gian Paolo !
      Grazie per avermi onorare con questo alla celebrazione dei sette anni
      dal suo lancio sul mio blog WordPress, per impostazione predefinita il primo articolo! 🙂
      Come Domenica e Pasqua a voi, lasciatemi qui per augurarvi e ,
      Buona Pasqua a tutta famiglia !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 11:49 pm | Răspunde

      • Un bel numero di anni!
        Grazie!

        Comentariu de newwhitebear — 27/03/2016 @ 12:36 am

      • Vero, 7 e un bel numero di ani ! 🙂
        Grazie ancora, Gian Paolo 🙂
        Buona PASQUA ! 🙂
        Con amicizia,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 27/03/2016 @ 1:33 am

  20. Felicitari Aliosa si LA MULTI ANI cu sanatate, fericire si cat mai multe bucurii..
    mult spor si inspiratie pe masura !

    Noapte de vis ! ❤ (y)

    Comentariu de mcooper801 — 26/03/2016 @ 11:06 pm | Răspunde

    • Buna seara fratioare !
      Multumesc pentru vizita si urare
      dar foarte mult si pentru clipul postare
      pe care-l ascult acum inainte de culcare
      ca-mi place de Mirela tare
      cum canta la fiecare participare
      in zi simpla sau de sarbatoare ! 🙂
      Seara placuta si noapte de vis si tie prietene ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2016 @ 11:56 pm | Răspunde

      • Ma bur mult ca ti-a placut Mirela si mesajul …sper ca asa te simteai aseara si
        de acum incolo la fel draga prietene … Duminica plina de bunatate si bucurii ! ❤

        Comentariu de mcooper801 — 27/03/2016 @ 10:17 am

      • Multumesc pentru ca ai trecut din nou pe aici ! 🙂
        O duminica plina de bucurie si veselie,
        din toata inima-ti urez si tie ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 27/03/2016 @ 10:48 am

  21. @ ALL !!!
    Nu mai tin minte cand am ascultat-o pentru prima data 😦
    dar imi amintesc sigur ca am auzit-o inntr-un film serial numit
    EDERA !!! 🙂 🙂 🙂
    Este melodia care mi-a placut, imi place si-mi va place cel mai mult si mai mult
    dintre sutele de melodii ce le-am ascultat in viata mea !!! 🙂 🙂 🙂
    Daca nu ma credeti ca este cea mai FRUMOASA melodie,
    ascultati-o si domniile voastre care mi-ati fost alaturi virtual la implinirea a 7 ani de la lansarea BLOGULUI personal ! 🙂

    Pentru FIICA mea , sotul ei italian ,iubitul meu nepotel EMANUEL , cuscrii dupa ginere, rudele lor
    dar si pentru domniile voastre care ati trecut pe aici si sarbatoriti azi Pastele catolic,
    din toata inima, PASTE FERICIT !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 27/03/2016 @ 1:46 am | Răspunde

  22. Happy Easter ❤

    Comentariu de Simona — 27/03/2016 @ 10:11 am | Răspunde

    • Grazie Simona !
      ” Happy Easter ” 🙂
      Buona Pasqua !! 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/03/2016 @ 10:46 am | Răspunde

  23. @ ALL !!!
    Pentru ” Iubitii mei ITALIENI ”
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/03/20/
    si toti catolicii din TARA si din LUMEA intreaga,
    care astazi si-n urmatoarele doua zile serbeaza Sfintele Pasti,
    din toata inima si cu toata dragostea,
    Paste Fericit !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 27/03/2016 @ 2:36 pm | Răspunde

  24. Buona Pasqua amico aliosa

    Comentariu de pinuccia513 — 27/03/2016 @ 5:16 pm | Răspunde

    • Buona Pasqua, Pinuccia !
      La vostra presenza, il 25 marzo il mio piccolo compleanno,
      riempito il cuore di gioia e parole rivolte, riempì la mia anima con calore! 🙂
      Grazie bella come sei stato con virtuale al anniversario! 🙂
      Grazie per auguri di Pasqua in anticipo! 🙂
      Devo rispettosamente ricordare che io festeggerò
      Pasqua ortodossa nei giorni 1-3 maggio …..
      e non con te, il 27 marzo a 29 🙂
      Auguri di Buona Pasqua ! 🙂
      Si abbracciare con tutto il mio amore! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/03/2016 @ 7:35 pm | Răspunde

      • Auguri per il tuo compleanno Aliosa 1000 anni sempre felice con tanta salute. ciao a presto

        Comentariu de pinuccia513 — 28/03/2016 @ 12:12 am

      • Ciao Pinuccia !
        Grazie mille per la vostra visita e commentare ! 🙂
        Buona PASQUA ! 🙂
        Felice serata ! 🙂
        Con simpatia,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 8:16 pm

  25. Poate am intarziat cu urarile, dar niciodată nu e prea târziu, nu-i asa?
    La multi ani!!
    Multe postari si comentarii!!

    Comentariu de Mami — 27/03/2016 @ 9:54 pm | Răspunde

    • Asa este, Mami : niciodata nu e prea tarziu ! 🙂
      Stiam ca esti ocupata cu micutul EDY dar tot la fel de bine stiam CA O SA VII ! 🙂
      Tocmai de aceea NU am publicat alt ARTICOL, si l-am pastrat in DRAFT ca sa ofer posibilitatea tuturor
      prietenelor si prietenilor mei virtuali , sa-mi fie alaturi, la ceas aniversar ! 🙂
      Multumesc pentru urari ! 🙂
      O seara cat mai frumoasa intregii tale familii ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/03/2016 @ 10:36 pm | Răspunde

  26. Feliz Páscoa, beijos

    Comentariu de araanz50 — 28/03/2016 @ 12:57 am | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita ! 🙂
      Eu serbez PASTELE pe 1-2 si 3 MAI a.c. ca toti ROMANII ORTODOCSI ! 🙂

      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 10:03 am | Răspunde

  27. Buna dimineata si Paste fericit celor care sarbatoresc minunea Invierii Domnului in aceste zile !
    PLECAŢI CU UDATUL,ASTAZI??? PARCA ASA ESTE OBICEIUL,NU????
    in legende se spune ca iepurasul semnfica fertilitate si prosperitate.
    ASA CA ,IEPURASUL SA VA ADUCĂ Şi SANATATE, BUCURIE…
    O ZI FRUMOASĂ ,O SAPTAMANĂ MINUNATĂ !
    Va astept la cafeaua diminetii … astazi este speciala !
    La multi ani pentru aniversarea blogului chiar daca o fac mai tarziu este sincera si din inima…
    O saptamana frumoasa va doresc,iar eu sunt in perioada postului si a asteptarii marii MINUNI A INVIERII !
    O zi cu binecuvantari!

    Comentariu de anitanna — 28/03/2016 @ 8:27 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      In primul rand multumesc pentru urarea de La Multi Ani BLOGULUI ! 🙂
      In al doilea rand, in numele IUBITILOR mei ITALIENI
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/03/20/
      dar si a prietenelor si prietenilor ITALIENI ce-mi viziteaza BLOGUL si care sarbatoresc si AZI dar si MAINE
      PASTELE catolic, va multumesc din toata INIMA pentru urare ! 🙂
      Legenda cu IEPURASUL asa spune si este valabila si la PASTELE catolic si la PASTELE ortodox dar,
      EU sunt ca si dvs. ORTODOX si voi serba PASTELE pe 1-2-3 MAI a.c. !!! 🙂 🙂 🙂
      Asa ca, azi, NU plec cu ” UDATUL ” 🙂
      ci cu…………………
      ” CUMPARATUL ” 🙂 🙂
      de verdeturi si legume proaspete aduse de batranele din satele apropiate
      ca sa castige un ban CINSTIT cu care sa-si plateasca TAXELE si IMPOZITELE la primarie ….
      Voi veni cu drag la CAFEAUA DIMINETII mai ales ca afara
      SOARELE urca mereu pe bolta cereasca iar odata cu el, urca si CALDURA 🙂
      ce-o emana PAMANTULUI satul de-atata GER si CEATA ! 😦
      O saptamana frumoasa

      ca si inima dvs.generoasa ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 9:03 am | Răspunde

  28. @ ALLL !!!
    Conform celor spuse in raspunsul de mai sus,
    am fost repede la PIATA sa cumpar CEAPA VERDE si un kil de CAS
    iar de la un CIOBAN tanar pe glume tot timpul pus
    am auzit un BANC ce si domniilor voastre vi-l las ! 🙂

    Un CIOBAN isi cumpara un BINOCLU si se duce cu el la alt CIOBAN , sa se dea MARE ! 🙂

    – Cu binoclu aista poţi să vezi tăt, cât de departe a fi , spuse falosu’ ! 🙂
    – Hai, că te lauzi ! raspunse moraconosu’ 😦
    – Nu mă laud deloc……..
    Uite, ieri te-am văzut pe dealul unde te-ai dus cu oile, cum te drăgăleai cu nevastă-ta, Măria.
    – Poţi să-l arunci de pe-acuma, că nu-i bun de nimica 🙂
    Eu ieri nici nu m-am dus cu oile…………
    O ieşit cu ele vecinul, Neculai…….
    O saptamana frumoasa celor ce ajung pe-aici !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 10:29 am | Răspunde

  29. La multi ani tie si blogului tau,vesel! O primavara frumoasa in continuare,Aliosa!

    Comentariu de ane — 28/03/2016 @ 10:54 am | Răspunde

    • Buna ziua Ane !
      Multumesc pentru ca mi-ai fost alaturi virtual acum la ces aniversar ! 🙂
      Multumesc si pentru minunatul videoclip postat ! 🙂
      „Te astept cu un buchet de TRANDAFIRI ”

      alta data cand din nou vei mai veni pe blogul meu ” VESEL” 🙂
      asa dupa cum spui , Ane ! 🙂
      O saptamana si o PRIMAVARA cat mai VESELA si FRUMOASA ,din inima-ti doresc ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 11:53 am | Răspunde


  30. Wünsche alles liebe und gute zum Geburtstag Glück und Segen von mir eine Umarmung Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 28/03/2016 @ 2:14 pm | Răspunde

    • Buna seara Gislinde !
      Multumesc pentru urari si frumoasa postare-TRANDAFIR ! 🙂
      O seara cat mai placuta ! 🙂
      Paste Fericit ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 8:28 pm | Răspunde

  31. La mulți ani pentru frumoasa aniversare!
    Multă sănătate și aceeași bucurie pentru a scrie despre lucruri interesante aici.
    O seară cât ami bună! 🙂

    Comentariu de Alex — 28/03/2016 @ 7:02 pm | Răspunde

    • Buna seara Alex !
      Ma bucur ca mi-ai fost alaturi la sarbatorirea a 7 ( sapte) ani de la LANSARE blogului ! 🙂
      Iti multumesc pentru urarile facute ! 🙂
      Din toata inima, intregii tale familii, o seara cat mai placuta,
      o saptamana cat mai calda si o PRIMAVARA minunata ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 8:20 pm | Răspunde

  32. @ ALL !!!
    Multumesc din toata INIMA doamnelor, domnisoarelor si domnilor pentru onoarea ce mi-ati facut-o
    prin participarea virtuala la serbarea a 7 ( sapte) ani de la LANSAREA BLOGULUI
    ” Aliosa File de Jurnal ” ! 🙂
    Stimate PRIETENE si stimati PRIETENI ,va doresc din toata inima,
    O Seara Frumoasa !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu stima, respect, recunostinta , dragoste si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 8:32 pm | Răspunde

  33. Buna seara, acum ca am iesit din post pot si eu sa dansez , de bucurat m-am bucurat pentru cei 7 anisori ca nu s-a scris pe nicaieri ca nu este voie sa ne bucuram chiar daca-i post dar sa nu exageram cu bucuria ca de exemplu un dans sau o batuta depinde ce ne apuca, ha, ha, ha.

    Comentariu de Beta — 28/03/2016 @ 11:09 pm | Răspunde

    • Buna seara Ana !
      Credeam ca nu mai vine nimeni la modesta mea sarbatoare dar,m-am inselat dupa cum se vede ………
      Iti multumesc ca ai trecut din nou si nu oricum, ci cu desaga plina de surprize frumoase ! 🙂
      Felicitarea-urare imi place atat de mult incat o voi posta pe noul post deja publicat ! 🙂
      Videoclipul imi aduce aminte de vremea cand , tanar fiind, dansam de ” mama focului ” ! 🙂
      O seara cat mai linistita ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/03/2016 @ 11:19 pm | Răspunde

  34. Se spune că 7 este cifra desăvârșirii. 🙂
    La mulți ani înainte, cu multe împliniri!

    Comentariu de April — 07/04/2016 @ 2:15 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

