Alioşa

02/04/2016

Un weekend cu bancuri, glume si soare !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:40 am

tumblr_mkj2arZqXd1ql3pazo1_500422be7c94d633ed7c3390a960fc17423

1)   De ce te afli in arestul politiei?
– M-au adus azi-noapte doi politisti, domnule capitan.
– In stare de ebrietate, nu?
– Da, sa traiti. Amandoi ! razand-cu-gura-panla-urechi

2)   Ce cuplu frumos sunt noii nostri vecini! El o iubeste, ii aduce flori. Tu de ce nu faci asa?
– Ai rabdare, s-o cunosc mai bine ! icon_biggrin

3)  Nevasta catre sot:
– Tu nu imi spui niciodata ca ma iubesti ……..
– Ti-am spus o data. Daca e vreo schimbare, te anunt ! icon_cry

4)  Ia-ti, domnule, mana de pe piciorul meu, spune indignata o tanara.
– Bine, dar unde s-o pun?
– Un pic mai sus ! hahaha

5)   Ce daruiesc barbatii zgarciti femeilor?
– Un ruj de buze, ca oricum il recupereaza in mod treptat.

6) Discutie intre doi barbati.
– Eu am ajuns la o intelegere cu sotia in privinta cumparaturilor. O zi ma duc eu, o zi ea.
– Si cum e?
– Ok. O zi mancam, o zi bem.

7) – Dragule, ce ai facut tu ca sa meriti o sotie ca mine?
– Nu stiu, insa promit sa nu mai fac!

8)  Nu-i atât de dificil să-ţi găseşti femeia visurilor tale.
Dificil e s-o ascunzi de soţie  ! icon_mrgreen

9) – Cum îi dai nevestei mai multă libertate?
–  Îi lărgeşti bucătăria ! 19

10)  Inainte de casatorie, cand un barbat tine de mana o femeie, este dragoste. Dupa casatorie, este autoaparare  !

11)  – De ce rochia de mireasa este alba?
– Asta e culoarea standard la toate electrocasnicele.

12)   Ce a spus Moise, cand a despartit apele?
Cele plate la stanga, cele carbogazoase la dreapta!

13)  Exista trei lucruri pe care le poti privi la nesfarsit: focul, apa si cum parcheaza o femeie!icon_biggrin

14)  La spitalul de nebuni, un doctor vede pe unul din pacientii sai cu un ciocan dandu-si peste degete. Curios, il intreaba:
– Simti vreo placere?
– Da, cand dau pe langa ! icon_mrgreen

15) – Doamnă, Nu stiu cine e dar arata bine !arătaţi superb în această toaletă!
– Nesimţitule, închide uşa! trompetistul1

16 )  Moare un tip şi ajunge în Iad. Văzându-se acolo, îl bufneşte plânsul şi în vreme ce hohotea aşa, vine la el un drăcuşor:
– Ce faci omule, de ce plângi aşa?
– Păi am ajuns în Iad, uite şi harta, „Vă aflaţi aici”. O să mă ardeţi şi o să mă chinuiţi.
– Aiurea, cine ţi-a băgat prostiile astea în cap? Asta e propagandă de pe Pământ şi din Rai.
– Da’., n-o să mă chinuiţi?
– Fugi măi d-aici, cum să te chinuim?! Aici practici toate păcatele de pe Pamânt. Uite, îţi dau un exemplu: îţi place să bei?
– Beau, dar cu moderaţie.
– Atunci să vezi ce mişto e lunea! Lunea bem ce vrem noi, vin, bere, lichioruri, whisky, rachiu, palincă, ţuică, absolut orice.
– Da’, păi atunci nu e chiar aşa de rău.
– Da’ stai să vezi, fumezi? – Fumez, dar moderat.
– Păi atunci să vezi marţea, nenică, marţi fumăm ca turcii – fumăm ţigări, narghilele, trabucuri, pipe, chiştoace, orice.
– Ah, păi atunci nu e chiar aşa de rău.
– Da’ stai să vezi – îţi place să bei cafea? – Beau, dar doar câteva pe zi.
– Păi să vezi atunci, miercuri! Miercuri bem cafea turcească, filtru, espresso, latte, caffe-frappe, ce vrem noi.
– Meserie ! M-am mai liniştit.
– Auzi, zice drăcuşorul, eşti cumva homosexual?
– Nu, nici gând, nici pomeneală.
– Atunci s-ar putea să nu-ţi prea placă joia ! 19

16 ) O femeie urmata de15 copii intra la oficiul social al primariei.

„WOW”, zice asistenta sociala, „sunt toti ai dv.?”

„Da,toti sunt ai mei.”, zice mama vadit iritata fiindca a raspuns deja de  sute de ori la intrebarea asta.

 Se intoarce spre copii si zice cu ton de comanda:
„Cristi stai jos”, si toti copii se aseaza.
„Deci”, zice asistenta sociala , „sa incepem cu completarea formularelor;
spuneti-mi numele copiilor.”
„Acesta, cel mai mare este Cristi.”

„Bine, si urmatorul?”
„Si pe asta il cheama Cristi.”
Asistenta  sociala isi incrunta sprancenele si scrie mai departe.
Unul dupa altul, fiii se numeau toti Cristi.
Urmeaza fiica cea mare; si ea tot Cristi.
Bine „, zice asistenta sociala, ” eu recunosc aici un model tipic. Toti 15 se numesc Cristi?”ma-scarpin-de-uimire
 „Da, asta simplifica mult lucrurile.”, spune mama copiilor.
Cand copiii trebuie sa se scoale ca sa mearga la scoala nu-mi ramane decat sa
strig tare: ” Cristiiiiiii! Scularea ! „, si cand e gata cina strig „Cristiiiiiiiiii! La masa! „, si toti copiii vin in goana.
 Daca ii vad ca vor sa traverseze strada in fuga strig deasemeni „Cristi, Stop! ” si toti se opresc.
Faptul ca am botezat toti copiii mei Cristi a fost cea mai buna idee pe care am avut-o vreodata.”
Asistenta sociala se gandeste o clipa si intreaba nedumerita:
„Si cum faceti cand vreti sa chemati pe un anume copil si nu toata trupa ?”
Simplu:   il strig pe numele de familie  !!!   razand-cu-gura-panla-urechi 

17)  Un   CIOBAN  de prin  Avrig, isi cumpara un BINOCLU si de duce la un alt CIOBAN de prin  Poplaca sa se laude cu marfa  sa !

– Cu binoclu aista poţi să vezi tăt, cât de departe a fi.

– Hai, că te lauzi!

 – Nu mă laud deloc.. Uite, ieri te-am văzut pe dealul unde te-ai dus cu oile, cum te drăgăleai cu nevastă-ta, Măria !   🙂
 – Poţi să-l arunci de pe-acuma, că nu-i bun de nimica ! icon_cry Eu ieri nici nu m-am dus cu oile. O ieşit cu ele vecinul, Neculai  !  razand-cu-gura-panla-urechi

18)   Un om de stiinta american, s-a hotarat sa faca o mica cercetare; mergea prin gari si aeroporturi, in diverse colturi ale Lumii, lasa in mijlocul salii de asteptare un geamantan, apoi se ascundea,asteptand sa vada, cam in cat timp, bagajul respectiv va disparea !icon_mrgreen

La Stockholm, nimeni nu s-a atins de geamantan.
La Londra, geamantanul i-a fost furat dupa o jumatate de ora.
La Paris, dupa 20 de minute.
La Roma, dupa zece minute.
La Tokio, dupa cinci minute a venit un om de serviciu, care l-a dus la camera de bagaje.
La Tel-Aviv, dupa trei minute, a venit politia, a inconjurat aeroportul, au scotocit peste tot, apoi, au bagat geamantanul intr-un furgon blindat si cu mare tambalau au plecat in afara orasului, ca sa-l explodeze.
La Odessa, experimentul n-a reusit pentru ca, pe cand omul nostru era cu ochii pe geamantan, i s-a furat ceasul de la mana ! ma-scarpin-de-uimire
Ultima experienta, s-a petrecut la Bagdad.
Acolo, odata cu geamantanul a disparut si americanul ! 19
 Norocul nostru ca am scapat !  razand-cu-gura-panla-urechi

” Acum ori niciodata”

ne spui si tu  un banc?? Multumesc  anticipat !  clappinghat

Weekend plin de viata !

Aliosa.

35 comentarii »

  1. @ ALL !!!

    ATENTIE !!! 🙂 🙂 🙂
    Nu fac reclama blogului dar,
    daca doriti sa vedeti imagini superbe din RUSIA ,
    intrati fara frica pe BLOGUL :

    http://tchaykovsky.ru/blog_a/russia.htm

    caci sincer, NU veti REGRETA !!! 🙂 🙂 🙂
    Weekend placut,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/04/2016 @ 9:42 am | Răspunde

  2. Buon weekend, un saluto veloce Bussi Pif 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 02/04/2016 @ 9:56 am | Răspunde

    • Grazie Pif !
      Buon weekend anche a te ! 🙂
      Ti mando un grande abbraccio ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/04/2016 @ 3:59 pm | Răspunde

      • 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 02/04/2016 @ 6:30 pm

      • 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 02/04/2016 @ 8:30 pm

  3. Am început bine dimineața cu aceste bancuri 🙂
    pe unele mi le-am amintit, pe altele nu le știam până acum.
    Weekend minuntat!

    Comentariu de Iustina — 02/04/2016 @ 10:11 am | Răspunde

    • Buna ziua Iustina !
      Ma bucur ca bancurile ti-au placut dar cel mai mult ma bucur ca ai trecut din nou pe la mine ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cu soare si voie buna ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/04/2016 @ 4:02 pm | Răspunde

      • 🙂 trec cu drag pe aici, chiar daca din cauza timpului disponibil nu pot reveni pe cat de des as vrea.

        Comentariu de Iustina — 02/04/2016 @ 7:25 pm

      • Sincer, nu ma mai asteptam sa treci din nou pe-aici, in aceasta prima SAMBATA din luna APRILIE ………
        Imi pare bine ca ai trecut din nou ca abia acum mi-am dat seama ca NU am trecut
        si eu pe la tine pentru a-ti multumi pentru vizita facuta si cuvintele postate …
        Voi pleca imediat la tine nu inainte de a-ti ura si aici ,
        O SEARA FRUMOASA ! 🙂

        Cu stima si prietenie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 02/04/2016 @ 8:43 pm

  4. Așadar, joia nu-i de bine în Iad, dar e bine în Seini!
    De aceea vreau să rămân cât mai mult timp prin zonă, înainte de-a pleca definitiv.
    Mi-a plăcut mult și experimentul cu geamantanul.
    Mâine-i rândul meu să împărtășesc câteva bancuri și sper să (nu) mă fac de râs! 😀
    Weekend plin de savoare și încântare, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 02/04/2016 @ 10:40 am | Răspunde

    • Salut Petru !
      Bancurile-s bune daca-s spuse cand trebuie si cui trebuie ! 🙂
      Satul de atacul selectiv al DNA-ului de la noi,
      m-am gandit sa schimb ” campul tactic” 🙂 🙂 🙂
      sa ma scriu si ceva mai vioi,
      nu ca tot timpul ceva pragmatic ! 🙂
      Eu iti sugerez SA NU PLECI definitiv din TARA
      ci doar asa, pan’la VIENA la a ta nepoata
      ca pana-acum, NU te-a dat nimeni AFARA
      din TARA lui Mos Ion Roata ! 😦
      Daca te-au suparat nenorocitii
      care au nenorocit o intreaga TARA
      NU trebuie sa dai bir cu fugitii
      ci sa ii pui si pe altii la ocara
      sa plece din ROMANIA mafiotii ! 🙂
      Weekend placut prietene ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 02/04/2016 @ 4:12 pm | Răspunde

      • Nu mă gândeam la plecarea din țară, ci din viața ce ne-a fost dată fiecăruia și pe care trebuie s-o sfârșim în cele din urmă. Cât mai târziu și cu cât mai mult folos! 😉
        O duminică faină de tot, Sandule! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 03/04/2016 @ 6:42 am

      • Bine ca m-ai linistit prietene ! 🙂
        Referitor la ” VIATA care ne-a fost data si pe care trebuie s-o sfarsim in cele din urma ”
        asa este dar,
        ….” Nu-i totuna LEU sa MORI ori CAINE-nlantuit ” 🙂 😦 🙂
        ” DECEBAL catre popor”
        George COSBUC:

        Este o POEZIE care imi bantuie sufletul de cand,
        ELEV de LICEU MILITAR fiind
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
        am RECITAT-O si COMENTAT-O la ora de Limba si Literatura Romana
        iar profesorul de atunci( Dumnezeu sa-L odihneasca in pace )
        mi-a dat NOTA 10 ( zece) cu felicitari ! 🙂
        O, tempora ! 🙂
        O, mores ! 🙂
        O duminica cat mai placuta Petru ! 🙂
        Sandu.

        Comentariu de Aliosa — 03/04/2016 @ 10:06 am

  5. @ ALL !!!
    Am zburat cu avionul pe deasupra CROATIEI ,
    am trecut cu trenul prin ZAGREB ,
    am trecut in fuga cu masina ,
    am vazut din vapor tarmurile
    dar inca NU am admirat de aproape frumusetile ei

    Nu stiu cand dar TARE as vrea sa vizitez CROATIA ! 🙂
    Asa sa-mi ajute Dumnezeu ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/04/2016 @ 6:05 pm | Răspunde

  6. Faine bancuri draga Aliosa…
    aia cu Moise si apa plata mi-a placut mult…..
    am si eu unul bun ca doar m-ai incitat…
    Doamnele se impart in doua categorii….
    Doamne…………
    si Doamne ferește !
    Sa ai o seara minunata !

    Comentariu de mcooper801 — 02/04/2016 @ 9:09 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Prietene !
      Fain ii si bancul postat de tine ! 🙂
      Morala insa, ar fi trebuit tinuta minte in mod deosebit de BARBATII postdecembristi
      care, netinand cont de ea, au ajuns sa fie DENUNTATI la DNA 🙂 😦 🙂
      de fostele NEVESTE,SOTII, AMANTE, IUBITE, PARASUTE,
      si PROSTITUATE cu sau fara CARTE !!! 🙂 🙂 🙂
      Sa ai si tu o DUMINICA placuta ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/04/2016 @ 10:32 am | Răspunde

      • Adevarat Aliosa ,vorba aia…femeia te ridica , femeia te coboara, femeia iti da viata /si tot ea te omoara…..Duminica plina de frumos ! ❤ ❤ ❤

        Comentariu de mcooper801 — 03/04/2016 @ 1:07 pm

      • Vorbele
        ” femeia re ridica, femeia te coboara, femeia iti da VIATA si tot ea te OMOARA ” 🙂 😦 🙂
        sunt cunoscute inca din ANTICHITATE
        dar ai nostri POLITICIENI scoliti doar in ACTE 😦
        ce in CAPUL lor sec nu au pic de CARTE 🙂
        NU au avut timp a le AFLA 😦
        gandindu-se doar la cat mai mult A FURA ! 🙂
        Multumesc ca ai trecut din nou pe-aici
        pe PAGINA plina cu URZICI !!! 🙂 🙂 🙂
        O duminica plina de bucurii !!! ❤ ❤ ❤
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 03/04/2016 @ 5:58 pm

  7. Un sereno e felice mese di aprile
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 02/04/2016 @ 10:01 pm | Răspunde

    • Ciao Gian Paolo !
      Un sereno e felice mese di APRILE anche a TE ! 🙂

      Felice Domenica ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/04/2016 @ 9:25 am | Răspunde

  8. Ce bine cand ne mai descretim fruntile si ne deschidem inimile. Haioase bancuri, mi-a facut mult bine sa le citesc. Multumesc pentru ca le-ai postat . Au inflorit magnoliile si v-am adus sa le admirati ❗

    Comentariu de Beta — 03/04/2016 @ 1:10 am | Răspunde

    • Buna dimineata ” Beta” !
      Ca sa nu se produca surprize-surprize 🙂 😦 🙂
      o sa folosesc la ADRESARE de-aici incolo , NICKNAMUL !
      Ma bucur ca BANCURILE ti-au placut ! 🙂
      Am postat despre bANCURI ca sa ma mai detasez putin de STIRILE din ce in ce mai proaste 😦 😦 😦
      ce zboara de la Palatul Cotroceni si Palatul Victoria,
      catre intreaga populatie a ROMANIEI 😦
      vs. SALARII, PENSII, NIVEL de TRAI si mai ales despre
      VIITORUL ROMANIEI ajunsa dupa vorba unui ministru „tehnocrat ” PIATA de DESFACERE de mana a ZECEA !!! 😦 😦 😦
      Multumesc frumos pentru SUPERBELE fotografii postate ! 🙂
      ADOR magnoliile !!! 🙂 🙂 🙂

      IUBESC florile !!!! 🙂 🙂 🙂
      O Duminica cat mai frumoasa in compania celor DRAGI domniei tale ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/04/2016 @ 10:57 am | Răspunde

  9. Tante parole divertenti hai scritto caro Aliosa.
    Buona domenica, che sia piena di sole e serenità.
    Ciao, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 03/04/2016 @ 2:08 am | Răspunde

    • Ciao Pat !
      Grazie mille ! 🙂
      Buona Domenica anche a TE ! 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/04/2016 @ 10:59 am | Răspunde

  10. Cute post 🙂 Happy Month!

    Comentariu de Leyla — 03/04/2016 @ 5:02 am | Răspunde

    • Thanks Leyla ! 🙂
      Happy Month ! 🙂
      Regards,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/04/2016 @ 10:58 am | Răspunde

  11. Buna dimineata!


    …si urarea pentru o duminica placuta,frumoasa si mult mai calduroasa!
    Sa fiti iubiti(e) !
    Va astept si pe la mine la o cafea si ceva dulce ori un gand bun,o melodie ,
    o imagine ,un vers…
    https://www.anitanna.wordpress.com

    Comentariu de anitanna — 03/04/2016 @ 7:45 am | Răspunde

    • Buna dimineata Ana !
      Multumim pentru INVITATIE ! 🙂
      Cum NU pot vorbi in numele persoanelor care-mi viziteaza blogul,
      in nume personal, te asigur ca voi veni cu cea mai mare placere la TINE
      pentru o CAFEA, ceva DULCE, un GAND bun sau o MELODIE ! 🙂
      De data asta voi veni cu o SUPERBA POEZIE
      ce mi-a placut si-mi place tare mult MIE ! 🙂
      Duminica edenica intregii familii ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/04/2016 @ 11:04 am | Răspunde

      • Linkul pus de mine nu este bun… nu stiu care este cauza.
        regret ca l-am pus si ma bucur ca nu se deschide!
        Nu doresc sa crezi ca vreau sa-mi fac publicitate pe blogul tau..ca eu nu am nevoie de vizitatori mai multi decat am zilnic… sunt multumita cu putinul pe care ni-l oferim .
        De cate ori doaresti si ai timp sa treci si pe la mine…
        Aici intru cu placere si citesc;nu comentez pentru ca e mai bine asa!
        Asta nu inseamna ca sunt complice…cu… 😕 😛
        O seara buna!

        Comentariu de anitanna — 03/04/2016 @ 7:30 pm

      • Buna seara Anitanna !
        Cand ti-ai dat seama ca LINKUL postat de TINE nu este BUN? 😦
        Dupa ce ai revenit sa citesti raspunsul meu, nu-i asa ? 😦
        Si de ce ma rog NU este BUN daca chiar TU l-ai postat ? 😦
        Daca NU ai vrut PUBLICITATE, atunci DE CE l-ai postat ? 😦
        Ca sa-l acceseze PRIETENII mei sa se UMPLE de VIRUSI ??? 😦 😦 😦
        Cum EU nu am dat clic pe LINKUL respectiv ca NU AVEAM pentru ce, NU as fi stiut daca nu m-ai fi atentionat……………..
        Sau ACUM m-ai ATENTIONAT INTENTIONAT ca sa dau CLIC pe el ??? 😦 😦 😦
        Daca ai GANDIT asa, murdar GAND ! 😦
        Sincer, NU te mai inteleg ……………….
        Aici NU mai este vorba de PUBLICITATE pentru BLOGUL tau ci de altceva, se pare ca, mult mai grav ! 😦
        NORMAL ar fi ca sa STERG linkul postat de tine dar DIALOGUL nostru ,
        ar fi de NEINTELES pentru cei care vor sa INTELEAGA de ce am purtat acest dialog ……….
        LAMURIRILE tale ridica multe semne de intrebare asa ca,
        ma opresc aici spunand ca un OM cinstit si de buna credinta doar atat :
        ” Faca-se voia Domnului ” ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 03/04/2016 @ 10:10 pm

  12. Buona Domenica ❤

    Comentariu de Simona — 03/04/2016 @ 11:49 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

