Alioşa

27/04/2016

Sarbatori PASCALE Binecuvantate !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:09 am

In loc de motto:

In perioada 1-3 MAI, crestinii ortodocsi din ROMANIA  si din LUMEA INTREAGA , sarbatoresc Sfintele PASTI  icon_exclaim

Are BUNICU’0-bunicu-cu-cei-2-nepoti-emanuel-si-andrei doi nepotei, nazdravani ,frumusei  si iuti de picior ca doi IEPURASI   vin iepurasii

Primul din stanga fotografiei cu mine, este nepotelul italian EMANUEL

https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/     care a sarbatorit recent cu familia si rudele sale din ITALIA, Pastele Catolic  clappinghat

0-1-Emanuel
Lorena 5

 

 

 

 

iar cel din dreapta fotografiei este nepotelul ANDREI,P1030826

cu care recent m-am jucat si  plimbat in Parcul Tineretului din Bucuresti !  razand-cu-gura-panla-urechi

https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/04/18/

Suntem la mijlocul Saptamanii Mari  sau  Săptămâna Patimilor care  este plina de evenimente ce trec OMUL de la AGONIE  Prohodul lui IISUS HRISTOS .

in seara VINERII MARI cand se oficiaza in toate manastirile, bisericile si catedralele din TARA, Prohodul lui IISUS HRISTOS

la EXTAZ  la miezul npotii de sambata spre duminica cand se savarseste Minunea INVIERIII Domnului IISUS HRISTOS  auzindu-se magica chemare a preotilor  , ” Veniti de Luati Lumina”

Veniti de luati Lumina !

Urare in Saptamana Patimilor !

 Paste Fericit  tuturor !

OUA vopsite in Rosu-galbe-albastru ca si DRAPELUL  TARII !

Cu stima si pretuire ,

Aliosa  🙂    ❤   🙂

NOTA postata astazi 12 APRILIE 2017 🙂  🙂  🙂

Cum ANUL acesta Sfintele PASTI va fi serbat atat de credinciosii ORTODOCSI, GRECO-CATOLICI si CATOLICI in aceeasi perioada ( 16 ,17 si 18  aprilei 2017 ), avand in vedere faptul ca FIICA mea este casatorita cu un CATOLIC cu care sincer ma MANDRESC 🙂 din dragoste pentru NEPOTELUL meu  italian EMANUEL

https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/

parintii, bunicii si rudele lui care vor SERBA in aceeasi zi si PASTELE catolic si cel ortodox 🙂 dar si din RESPECT pentru VIZITATOARELE si VIZITATORII

My Blog ,

am dat de pe Blogul Principal, REPUBLICARE  aici  !!!  🙂   ❤   🙂

Aliosa 🙂  ❤  🙂

 

 

67 comentarii »

  1. Ce bine că ai două ființe atât de drăgălașe care să-ți bucure sufletul, mai ales în perioada unor sărbători ca Paștele. Mă bucur pentru tine și te felicit pentru frumoasele imagini expuse mai sus. O săptămână luminată în continuare și să auzim de sărbători minunate, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 27/04/2016 @ 11:50 am | Răspunde

    • Adevarul este ca am mai multe fiinte dragalase-n viata mea dar cei DOI NEPOTEI,sunt de departe cele mai iubite si dragalase fiinte ! 🙂
      Imaginile postate nu sunt dintre cele mai frumoase din multele ce le am stocate in arhiva PC-ului meu dar iti multumesc pentru apreciere ! 🙂
      Si eu iti doresc ca Saptamana Mare sa-ti fie frumoasa iar Sarbatorile Pascale Binecuvantate ! 🙂
      Multumesc pentru urarile facute ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 27/04/2016 @ 3:49 pm | Răspunde

  2. Sarbatori fericite si tie! Multa sanatate si liniste 🙂

    Comentariu de The fucked up Fairy — 27/04/2016 @ 12:36 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita, comentariu si urari ! 🙂
      Sarbatori Pascale Fericite si tie ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/04/2016 @ 3:50 pm | Răspunde


  3. Oh wie schön liebe Grüße von mir und Umarmung wünsche einen schönen Tag Gruß Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 27/04/2016 @ 12:55 pm | Răspunde

    • Hallo Gislinde !
      Besuchen Sie Ihre Herrschaft jetzt in orthodoxen Osterwoche , füllt mein Herz mit Freude! 🙂
      Vielen Dank für die Grüße und Umarmungen! 🙂
      Auf meinem wiederum lassen Sie mich Ihnen eine virtuelle Umarmung warm mit dem schönsten und saubersten Gedanken Großvater glücklich, weil zwei Enkelkinder zu senden,Emanuel und Andrew ,
      eine schöner als die andere! 🙂
      Liebe, Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/04/2016 @ 4:04 pm | Răspunde

  4. Să aveți un Paște Luminat, alături de frumoasa familie !
    Toate cele bune ! 🙂

    Comentariu de Eda — 27/04/2016 @ 3:06 pm | Răspunde

    • Multumesc din toata ❤ Eda pentru vizita si urari ! 🙂
      Sa ai parte si tu de un Paste Luminat , alaturi de cei dragi tie ! 🙂
      Toate cele bune,
      in casa ta sa se-adune ,
      bucuria si veselia,
      impreuna cu iubirea,
      sa-ti inunde sufletul ,
      precum versul, cantecul ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/04/2016 @ 3:55 pm | Răspunde

  5. Una serana serata.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 27/04/2016 @ 7:13 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo della visita e commentare ! 🙂
      Una serana serata anche a te !! 🙂 🙂
      Un caro saluto,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/04/2016 @ 9:04 pm | Răspunde

  6. Sa va traiasca nepoteii, bunul Dumnezeu sa-i ocroteasca si sa-i tina sub „aripa SA protectoare !
    Va doresc un Paste binecuvantat, alaturi de cei dragi !!!

    Comentariu de lacrimaroua — 27/04/2016 @ 7:58 pm | Răspunde

    • Sa va auda Dumnezeu ! 🙂
      Si eu imi doresc ca bunul Dumnezeu sa-i ocroteasca, sa-i indrume doar spre fapte bune,
      sa creasca mari invatati, buni la suflet si plini de omenie ! 🙂
      Multumesc frumos pentru vizita si urari ! 🙂
      Si noi va dorim un Paste binecuvantat, alaturi de cei dragi ! 🙂

      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/04/2016 @ 9:08 pm | Răspunde

  7. @ ALL !!!
    De la bunul meu prieten virtual
    http://prietendevremerea.wordpress.com/2016/04/27/
    unde-am fost ca sa-l salut,
    am gasit o poezie din folclorul popular
    pe care n-o mai auzisem de mult !!! 🙂 😦 🙂
    ” Lângă o salcie pletoasă,
    Maica Sfântă se ruga
    Și cu vocea ei miloasă
    Către salcie grăia:
    – Dacă îmi cunoști durerea
    Și voiești să mi-o alini,
    Dă-mi din ramurile tale
    O cunună fără spini.
    De-atunci salcia înaltă
    Nu s-a mai uitat în sus
    Și-a rămas așa plecată,
    Ca să-L plângă pe Iisus.”

    Sub o salcie pletoasa .

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 27/04/2016 @ 9:50 pm | Răspunde

  8. @ ALLL !!!
    Constat cu mare durere in suflet ca articolul de fata, exclusiv religios , nu are acea cautare pe care mi-o doream mai ales acum,
    in Saptamana Patimilor ( saptamana Mare ) , ce coincide cu cele doua mari si profunde evenimente religioase din viata romanilor ortodocsi din TARA si din strainatate, momentul Rastignirii pe Cruce a lui IISUS HRISTOS ( vineri seara ) si al INVIERII Fiului Lui Dumnezeu ( sambata la miezul noptii) .
    In consecinta de cauza, ma conformez crudei realitati virtuale si postez cele mai importante STIRI ale momentului ,pentru a nu le UITA odata cu trecerea nemiloasa a TIMPULUI……………….
    – Primarul municipiului Baia Mare, Cătălin Cherecheș, reținut pe 26 aprilie de DNA pentru luare de mită de la președintele FCM Baia Mare, căruia îi promisese că va finanța echipa din bugetul local, cu condiția ca o parte din bani să se întoarcă la el, a fost arestat preventiv pentru 30 de zile .
    – Fostul consilier al ex-presedintelui Basescu, fostul jurnalist la revista DILEMA VECHE sponsorizata de un ONG finantat de miliardarul american de origine ungara, SOROS 😦 , fost consilier al lui Dacian Ciolos, Cristian GHINEA 😦 a depus ieri juramantul ca ministru al Fondurilor Europene, după ce Aura Răducu a fost obligata de Ciolos sa demisioneze luni din funcție……………….
    – Patronulul ziarului Adevarul , afaceristul Cristian Burci, cel care in anii ’90 intermedia ADOPTIA COPIILOR din ROMANIA de catre americani si canadieni cerandu-le acestora sume intre 3500-10.000 de dolari 🙂 🙂 🙂 , fost apropiat de Traian Basescu ……., a fost reținut ieri, fiind acuzat de evaziune fiscală cu un prejudiciu de 8 milioane de euro dar si pentru faptul ca ar fi condus un grup de criminalitate organizată care a falimentat fabrica de vagoane din Caracal și care recicla bani proveniți din infracțiuni.
    – La cererea expresa a premierului Dacian Ciolos ca urmare a nemultumirii locatarului de la Cotroceni 😦 Ministrul Culturii, Vlad Alexandrescu, și-a dat DEMISIA din functie ,el fiind acuzat de premier pentru felul ezitant și contradictoriu în care a gestionat conflictul de la Opera Națională București. Si uite-asa, pana acum au fost DEMISI 3 ( trei) ministri „TEHNOCRATI ” din motive diferite, iar in locul lor au ajuns, 3 ( trei) BASISTI infocati pe care romanii nu-i mai tin minte ca romanu-i prea UITUC cand vine vorba de TRADAREA de NEAM si TARA !!! 😦 😦 😦
    ” Vin ai nostri, pleaca ai nostri ! 🙂 Noi, ramanem tot ca prostii” ! 😦
    – Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea a fost exclus ieri din partid de catre Biroul Executiv National al PSD ,cu unanimitate de voturi,inclusiv votul finului sau …. Se pare ca intr-un viitor foarte apropiat, la presedintia Camerei Deputatilor va ajunge VICTOR VIOREL PONTA, fostul presedinte al PSD si fostul premier al Romaniei ……………..
    – Spre bucuria urmasilor celor decedati in incendiu din noaptea de 30 oct 2015 de la clubul Colectiv judecătorii au respins din nou candidatura lui Cristian Popescu zis Piedone la Primăria Sectorului 4 însă decizia nu este definitivă. Acesta este al doilea dosar de candidatură al lui Piedone, după ce instanța l-a respins pe primul din cauză că jumătate din semnăturile adunate nu îndeplineau condițiile legale.
    – Curtea de Apel București a admis și a doua excepție de neconstituționalitate ridicată de un jurnalist si astfel,în ședința din 4 mai, Curtea Constituțională va judeca atât articolul de lege privind numărul de semnături necesare cât și alegerea primarilor într-un singur tur.
    – In seara aceasta, in toate manastirile, bisericile si caterdalele din TARA, se savarseste cea mai importanta slujba din prima parte a Saptamanii Mari , slujba numita de credinciosii ortodocsi,DENIA MARE , prilej cu care, imbracat frumos, proaspat imbaiat , tuns si barbierit, voi merge si eu spre tihnita ascultare si de a uita toate cele legate de HOTIA si IPOCRIZIA celor care din 1990 si pana in zilele noastre , au TRADAT, DEVALIZAT, VANDUT si FURAT ROMANIA pe care am SLUJIT-O cu credinta si devotament , timp de peste 35 de ani …………..
    O zi cu SOARE ca la mine, din toata ❤ doresc,
    celor ce ajung pe-aici si ceva graiesc !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/04/2016 @ 7:32 am | Răspunde

  9. Multumiri sincere pentru urari, draga Aliosa ! Sa-ti traiasca nepoteii cu tine alaturi +toti cei dragi sufletului tau. Am vazut ca m-ai pomenit in comentariile tale , drept pentru care iti multumesc „fara limite”….Sarbatori fericite ! Sa ai o zi minunata cu inima deschisa si plina de bunatate ! ❤

    Comentariu de mcooper801 — 28/04/2016 @ 11:46 am | Răspunde

    • Ziua-mi este minunata
      Soarele-ncalzeste tare,
      Seara va fi Binecuvantata
      Ca voi mere la Denia Mare ! 🙂
      OUALE-s deja vopsite
      In culorile-mi dragi mie
      Sarmalele-s aproape gatite
      Dar mi-e pofta de-o piftie ! 🙂
      Maine vom gati friptura
      Din carne de miel de la cioban 🙂
      Si din CURCAN facem racitura
      Intr-un mic cazan ! 🙂
      COZONACI nu pregatim acasa
      Ca e tare multa munca
      Am facut comanda grasa
      De 5 cozonaci cu NUCA ! 🙂
      Bautura e la rece
      Timpul este programat ,
      DUMINICA vom petrece
      PASTELE mult asteptat ! 🙂
      Paste Fericit si tie prietene ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/04/2016 @ 2:38 pm | Răspunde

      • Sa petrecem cu sanatate si voie buna …iti doresc un Paste insorit , daca nu pe-afara , acolo prin sufletul tau bun si curat …zi faina in continuare, draga Aliosa !

        Comentariu de mcooper801 — 28/04/2016 @ 2:43 pm

      • Si eu imi doresc sa petrecem cu sanatate si voie buna Sfintele Pasti
        iar urarea ta imi intareste speranta ca chiar asa o se se intample ! 🙂
        Ziua mi-a fost buna,
        seara-i minunata,
        am o pofta nebuna
        de-o cafea spumata ! 🙂
        Seara buna si tie prietene ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/04/2016 @ 9:55 pm

  10. @ ALL !!!
    In memoria bunei mele MAME,
    ce-i sus, acolo-n Raiul instelat,
    postez spre ascultare ,
    un cantec minunat ! 🙂

    Cu adanca smerenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/04/2016 @ 10:00 pm | Răspunde

  11. Am auzit la radio un interviu cu fostul ministru al culturii în care spunea ca a fost greu sa reziste presiunilor privind demolarea unor obiective de patrimoniu, presiuni venite din diferite cercuri de interese. Nu știu dacă este exact ceea ce am spus, n-am fost foarte atent, însă chestia asta arata cum e în politica: ori intri în jocul lor, ajungând ca ei, ori zbori de acolo. Asta arata ca-n politica nu au loc oameni cinstiți (nu-l cunosc pe ministrul respectiv și nu vreau sa zic nici de bine și nici de rău despre el, dar presupun ca, dacă nu a avut loc printre mafioți, înseamnă ca e cat de cat cinstit).
    Nu știam ca-n săptămână patimilor se ascut neînțelegerile, asta e o noutate pentru mine (și o posibila explicație) și-ți mulțumesc pentru informație.
    Îți doresc Sărbători fericite! împreună cu familia (ți-am mai spus ca ai o familie frumoasa).
    Mircea

    Comentariu de De ce nu? — 29/04/2016 @ 2:08 am | Răspunde

    • Buna dimineata Mircea !
      Nici eu nu detin prea multe informatii despre fostul ministru ” tehnocrat” al cuturii PARASUTAT de la Bruxelles direct la Palatul Victoria 😦 ca si ceilalti MINISTRI ai favoritului odata a lui Traian Basescu, acum ca s-a schimbat macazul , al lui Klaus Werner Iohannis ,dar, din cele citite in presa scrisa si auzite la buletinele de stiri ale televiziunilor , OFICIAL, a fost DEMIS de Dacian Ciolos ca urmare a scandalului de la Opera Romana dar NEOFICIAL , la cererea presedintelui Iohannis pentru acelasi scandal dar motivul real, doar cei doi ( KWI&DC ) stiu ! 😦
      Din nenorocire pentru ROMANIA , din surse, am aflat ca in locul ministrului MAZILIT va fi numita o BASISTA , 😦 fosta directoare a ICR de la New York ,Corina Suteu „-( in mandatul lui Basecu si sub obladuirea lui Patapievici seful ICR unde a spus doar vorbe urate 😦 😦 😦 despe ROMANI si ROMANIA ,
      nimeni alta decat actualul secretar de stat in cabinetul Ciolos care odata, a fost consilier al lui Basescu Traian
      si are deci bine dezvoltate calitatile de politician IPOCRIT, MINCINOS, SLUGARNIC, MANIPULATOR samd caci, nu-i asa,
      ” ASCHIA nu sare departe de TOPOR ” iar daca toporu-i dibaci manuit, loveste pe oricine-i sta in cale ! 😦
      Daca afirmatia ta ” nu stiam ca in saptamana patimilor se ascut neintelegerile ” se refera la cele postate de mine la tine despre ” BASISTI” ,
      din toata ❤ si cu toata sinceritatea recunosc ca EU nu tin cont de NIMENI si de NIMIC cand este vorba despre ADEVARUL care trebuie spus vs.o problema sau alta ….
      Ti-am spus ca nu-s inscris in nici un partid politic si nu fac politica nimanui dar NU pot UITA ca VOTUL meu din 29 iulie 2012 si-al altor 7,4 MILIOANE de ROMANI care l-au DEMIS pe Traian Basescu din functia de presedinte-jucator si trisor ,
      a fos INVALIDAT printr-o " ERATA" semnata de o ciumata pusa acolo de basisti ! 😦
      Basistii de-atunci,care au DEVALIZAT , FURAT ,DEZBINAT si INVRAJBIT Romania 😦 😦 😦
      s-au IMPRASTIAT dupa incheierea mandatului lui Basescu ,
      ca ciorile cand vanatorul trage cu alice asupra lor ca sa nu mai DEVOREZE culturile 😦
      in PNL&PDL, PMP, M10 samd ca sa aiba ACOPERITI in viitoarele structuri de conducere ale " statului ticalosit " 😦 construit cu perversitate maxima de ipocritul si parsivul de Traian Basescu impotriva caruia , zilele trecute,Parchetul General a inceput URMARIREA PENALA 🙂 🙂 🙂
      pentru spalare de bani 😦 fapt ce l-a speriat si determinat SA RENUNTE la a mai candida pentru Primaria Generala a Capitalei ….
      In speranta ca cele spuse acum si aici nu vor mari " neintelegerile " dintre noi,
      te astept cu stima si respect pe modestul meu blog pentru schimb de informatii si discutii virtuale principiale !!! 🙂 🙂 🙂
      Multumesc pentru aprecierile la adresa FAMILIEI mele ! 🙂
      Postez doar fotografii cu mine si cei doi nepotei pentru ca ceilalti membri ai familiei mele, nu vor sa le fac publica imaginea …
      Uneori, cum am procedat si aici ( gospodina din fotografia din articolul de baza cand pregatea cu bucatele pascale ,FATA mea, mi-a dat voie s-o postez ) 🙂 mai postez din cand in cand si cate un membru de familie……
      Din toata ❤ si cu toata sinceritatea, iti urez atat tie cat si celor dragi tie,
      Paste Fericit !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/04/2016 @ 8:30 am | Răspunde

  12. @ Buna Dimineata Lume Ortodoxa ! 🙂
    Astazi suntem in Vinerea Mare (Sfânta și Marea Vineri, în calendarul Bisericii Ortodoxe), ultima vineri din Postul Paștilor . Potrivit tradiției ziua de astazi, este zi de POST NEGRU, adica, Nu se mananca NIMIC si se bea toata ziua, doar APA ! 🙂
    Ziua de vineri din Săptămâna Mare este o zi de doliu pentru toti ortodocsii, care retraiesc două evenimente cutremurătoare din istoria mântuirii: răstignirea Fiului lui Dumnezeu pe cruce și punerea Sa în mormânt ! 😦
    Prin moartea și Învierea Sa, IISUS Hristos a sfărâmat porțile iadului, iar moartea a fost învinsă !!! 🙂 🙂 🙂
    Pentru mine, credincios ortodox ce-am fost dus la biserica de bunul meu TATA ( Dumnezeu sa-L ocroteasca )
    inca de cand eram de cativa anisori,
    cel mai emotionant moment al slujbei din seara VINERII MARI a fost, este si va fi,
    clipa cand,după cântarea Prohodului Domnului se înconjoară biserica de tot soborul de preoti, dascali si credinciosi cu lumanarile aprinse-n mainile tremurande de emotia inaltatorului moment .
    In acele cutremuratoare momente, cu ochii plini de lacrimi, ma rog la bunul Dumnezeu sa ma ierte de toate greselile facute-n viata mea , cu voie sau fara de voie ! 😦

    Din toata ❤ si cu toata sinceritatea,
    tuturor crestinilor ortodocsi ce ajung pe modesta mea pagina dedicata SARBATORILOR PASCALE,
    le urez ca VINEREA MARE sa fie trecuta in RUGACIUNE si POST NEGRU iar dupa savarsirea slujbei din aceasta seara , sa aseze cu dragoste in jurul ICOANELOR cu MANTUITORUL si Mama Sa , MARIA, florile sfintite de preoti la bisericile unde au asistat la tragicul dar emotionantul moment al Rastignirii pe Cruce a Domnului IISUS Hristos.
    Cu adanca piosenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 29/04/2016 @ 7:42 am | Răspunde

  13. Vă doresc Lumina Învierii Domnului Hristos, candelă pe drumul vieţii. Sărbători fericite, cu întreaga familie!

    Comentariu de elenamarinalexe — 29/04/2016 @ 8:03 am | Răspunde

    • Buna ziua, doamna Elena !
      Va multumesc frumos pentru vizita si-n mod deosebit pentru minunatele urari ocazionate de apropierea Sfintelui Pasti ! 🙂
      Din toata ❤ , aceleasi sincere urari vi le intorc si eu impreuna cu tot binele din lume ! 🙂
      Sarbatori Pascale Binecuvantate !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/04/2016 @ 3:12 pm | Răspunde

  14. Aliosa, iti sta bine ca bunic, acolo cu nepoteii cei frumosi pe brate! Am ajuns la anii cand noi, ca bunici, trebuie sa facem in asa fel ca ei sa perceapa Pastele ca pe o sarbatoare draga, de neuitat… Pe cand eram copil, in saptamana Mare in curtea casei bunicilor era forfota mare, se ridica scranciopul cu patru scaune, se impodobea cu crengi de brad chiar in sambata de dinaintea Invierii, si nu ne lasa sa ne dam in scranciop decat in prima zi de Pasti. Pentru mine asta a fost una din cele mai mari bucurii de Pasti, mai ales ca se umplea curtea de copii imbracati cu haine noi. … Aliosa, sa ne bucuram cum se cuvine de aceste zile deosebite din viata unui crestin, iar lumina Invierii sa ne bucure inima si sufletul. Sarbatori fericite intregii tale familii! Cu prietenie, Nicu.

    Comentariu de Nicu — 29/04/2016 @ 8:41 am | Răspunde

    • Salut prietene Nicu !
      Commentul tau sosit in chiar Vinerea Mare,
      citit acum dupa ce-am revenit din oras, acasa ,
      e medicamentul cel mai tare
      pentru a-mi alunga o stare nervoasa,
      cauzata de o neasteptata intamplare,
      ce m-a luat pe nepusa masa ! 😦
      Cele spuse de tine m-au intors in vremea cand, copil fiind, mergeam impreuna bunul meu TATA, atunci ajutorul preotului satului dintre dealuri 🙂
      acum , trecut de mult spre cele vesnice 😦 la slujbele importante din Saptamana Mare, adica,
      la Denia Mare, Slujba Prohodului si slujba de INVIERE a Domnului IISUS Hristos 🙂 🙂 🙂
      Fire vesela dar ponderata, dornic de a fi remarcat, stateam ore in sir langa bunul meu TATA tinandu-i ” isonul” 🙂
      cand il completa pe preot cu cele duhovnicesti ,din mintea lui spuse,
      ca nu l-am vazut niciodata CITIND ceva din Cartea Sfanta, vreun rand ! 🙂
      Mi-a ramas intiparit in mintea mea de copil crud ( aveam vreo 6 anisori pe-atunci )
      raspunsul dat de bunul meu TATA
      ” Nimic nu-i prea greu pentru EL ” 🙂

      la o intrebare nevionovata adresata de mine in momentul cand CRUCEA unde era Rastignit Mantuitorul IISUS a fost scoasa din biserica de un dascal tanar ce-o purta pe umarul sau solid .
      Mai tarziu, cand an devenit baiat mare , TATA mi-a expicat pe indelete toate cele legate de intrebarea mea de cand eram copil nestiutor dar curios tare ! 🙂
      NEPOTII ( cel mare dupa FATA, cel mic dupa BAIAT ) 🙂 🙂 🙂 imi sunt FIINTELE cele mai dragi la ora actuala ❤
      EI, fiind singurii cu care MA INTELEG PERFECT in toate imprejurarile 🙂 🙂 🙂
      mai ales ca EI, nu au SIMPATII sau ANTIPATII vs. politicienii de la noi………..
      Ca de obicei, intelepciunea care te-a insotit permanent inca de pe vremea cand eram COLEGI de LICEU MILITAR
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
      te-a " tradat" 🙂 si de data aceasta prin frumoasele si mestesugitele cuvinte sus postate ! 🙂
      Sunt FERICIT ca suntem prieteni adevarati chiar si acum la 47 de ani
      de la ABSOLVIREA Liceului Militar " Stefan cel Mare" din Campulung Moldovenesc 🙂
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/07/28/
      Multumesc frumos pentru toate cele spuse ! 🙂
      Sarbatori Pascale Fericite si Binecuvantate intregii tale familii ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/04/2016 @ 3:40 pm | Răspunde


  15. Sarbatori fericite incarcate de lumina,seninatate,bucurii,sanatate si multa dragoste.
    Paste Luminat !

    Comentariu de anitanna — 30/04/2016 @ 6:09 am | Răspunde

  16. Multumesc frumos din toata ❤ pentru darul oferit in Ajun de PASTE ! 🙂
    Sarbatori Pascale Binecuvantate , sanatate, bucurii,
    pasi si zgomot de copii in jurul mesei imbesugate cu bucatele pascale traditionale ! 🙂
    Paste Fericit ! 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 30/04/2016 @ 8:14 am | Răspunde

  17. Sărbători fericite, Alioşa, toate gândurile bune din partea mea şi a Geaninei! 🙂

    Comentariu de Cristian Lisandru — 30/04/2016 @ 10:52 am | Răspunde

    • Multumesc frumos Cristian ! 🙂
      Toate gandurile bune si din partea noastra,
      a mea, si-acelor doi nepotei,
      a intregii mele familii de origine romaneasca,
      spre tine si sotia ta plina de farmec si idei,
      se-ndrepata in aceste clipe de traditie stramoseasca,
      cu toata sinceritatea chiar de-i scrisa din condei ! 🙂
      Paste Fericit ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/04/2016 @ 6:27 pm | Răspunde

  18. Ce nepotei frumosi ! Are bunicul Aliosa cu ce se mândri ! Multă sănătate tuturor şi Paste luminat şi binecuvântat dumneavoastră şi întregii familii ! Eu sunt fan Andrei, se ştie ! 🙂

    Comentariu de Cristina Chifu — 30/04/2016 @ 11:04 am | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru aprecieri si urari ! 🙂
      Si EU sunt fan Andrei, dar sunt fan si Cristina, nu ca asa te cheama pe tine,
      ci o cheama si pe MAMA nepotelului EMANUEL, si EL si EA, in fotografiile postate cu bucatele pascale ! 🙂
      Multa sanatate, fericire si bucurie si tie, si intregii tale familii ! 🙂
      Paste Fericit ! 🙂
      Cu stima , Aliosa, fan Cristina si Andrei ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 30/04/2016 @ 6:31 pm | Răspunde

      • 🙂 multumesc pentru urari. Sa ti se intoarca inzecit !

        Comentariu de Cristina Chifu — 02/05/2016 @ 6:46 pm

      • Chiar ca s-au intors ” inzecit” 🙂 toate urarile facute de mine doamnelor, domnisoarelor si domnilor
        care mi-au vizitat blogul de la FLORIILE
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/04/04/
        de anul trecut si pana acum ! 🙂
        Paste Fericit ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 02/05/2016 @ 10:38 pm

  19. Sarbatori fericite,alaturi de cei dragi!

    Comentariu de ane — 30/04/2016 @ 5:29 pm | Răspunde

  20. Multumesc din toata ❤ Ane pentru superbul videoclip postat ! 🙂
    In afara de bucuria interioara produsa in sufletul meu trecut de-a lungul anilor de VIATA 🙂 prin multe ………………….,
    el, imi face si mai frumoasa pagina dedicata Sarbatorilor Pascale !! 🙂 🙂
    Paste Fericit din toata ❤ atat tie cat si celor dragi tie !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 30/04/2016 @ 6:36 pm | Răspunde

  21. Invierea Domnului sa-ti fie cu pace in suflet, bucurii si fericire de la minunatii nepotei, si de la familia ta frumoasa. Dumnezeu sa va binecuvinteze tot ce ganditi si doriti.

    Comentariu de Beta — 30/04/2016 @ 11:15 pm | Răspunde

    • Adevarat a Inviat ! 🙂
      Dumnezeu sa-ti dea Lumina,
      Sanatate, voie buna,
      INIMA ❤ sa-ti fie plina
      Iara VIATA cat mai lina ! 🙂
      Pentru mine TU ai fost,
      Sora buna virtuala,
      Ce-ai avut un mare rost 🙂
      In schimbarea-mi spirituala !! 🙂 🙂
      Ma rog la bunul Dumnezeu ,
      TATAL lui Iisus Hristos,
      Sa-mi fii alaturi mai mereu,
      Cu un sfat bun , de folos !!! 🙂 🙂 🙂
      Hristos a Inviat ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/05/2016 @ 7:00 am | Răspunde

      • Multumesc din suflet, m-au emotionat versurile pe care mi le-ai dedicat. Paste fericit alaturi de cei dragi !

        Comentariu de Beta — 01/05/2016 @ 12:20 pm

      • Versurile sus postate
        Sunt din suflet adresate
        DOAMNEI Anda ce-i cu mine
        Si la RAU 😦 dar si la BINE ! 🙂
        Dumnezeu sa va auda
        Sa ne dea la amandoi
        VIATA buna, cat mai lunga ,
        Langa cei pe care noi,
        Ii facem sa nu planga
        Chiar de-afara, e noroi ! 😦
        Din toata ❤ iti urez
        Paste Fericit
        langa sotul cel iubit !!! 🙂 🙂 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 01/05/2016 @ 7:34 pm

  22. @ ALLL !!!
    HRISTOS a INVIAT ! 🙂

    ” Hristos a Inviat din morti,
    Cu moartea pre moarte calcand,
    Si celor din MORMANRURI,
    VIATA daruind ” 🙂 ❤
    Cu piosenie si mare bucurie,
    Aliosa din campie ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 01/05/2016 @ 7:04 am | Răspunde

  23. ” Le tre regole di lavoro : 1 . Esci dalla confusione , trova semplicità . 2 . Dalla discordia , trova armonia . 3 . Nel pieno delle difficoltà risiede l’occasione favorevole ”

    Comentariu de malaklove — 01/05/2016 @ 7:32 am | Răspunde

  24. Comentariu de malaklove — 01/05/2016 @ 7:33 am | Răspunde

    • Buon giorno „Malaklove”! 🙂
      Le tre punte sono perfetti dieci! 🙂
      E per questo, di tutti i ❤ 🙂 grazie
      tanto più che la mia famiglia oggi spende
      Ortodossa rumena di Pasqua! 🙂
      Un giorno Domenica la benedizione
      di ❤ i desidero
      e so che apprezzo,
      come un terreno reale! 🙂
      Vi abbraccio con affetto
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/05/2016 @ 8:32 am | Răspunde

  25. Buon Primo Maggio ❤

    Comentariu de Simona — 01/05/2016 @ 7:36 am | Răspunde

    • Buon giorno, Simona !
      Grazie per il saluto 1 lavoratori possono,
      ma Sima si informa con rispetto e amichevole,
      oggi UE, Aliosa festeggiare 🙂

      Romeno Pasqua ortodossa,
      e me con rispetto si ha bisogno,
      sai quanto ti amare! 🙂
      Vi abbraccio con affetto
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/05/2016 @ 9:00 am | Răspunde

  26. HRISTOS A ÎNVIAT! Îți doresc un Paște fericit, binecuvântat și benefic, Sandule! Să ciocnești ouă și pahare și să te simți bine alături de cei dragi! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 01/05/2016 @ 8:25 am | Răspunde

    • Adevarat a Inviat ! 🙂
      Azi in zi de Sfinte Paste ,
      toata lumea chefuieste,
      cu fripturi si bautura,
      si chiar cu o muratura ! 🙂
      OUA nu prea am ciocnit
      caci le-am dat de pomana
      saracilor ce au dormit
      in cimitirul din parohia comunala .
      Am ciocnit insa pahare
      cu tuica dar si cu vin
      caci azi e zi de sarbatoare
      lipsita de cearta si venin ! 🙂
      Paste Fericit si tie,
      Petru draga fratioare,
      iar din a mea bucurie,
      iti dau si tie cateva ocale !!! 🙂 🙂 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 01/05/2016 @ 7:49 pm | Răspunde

  27. Fie ca bucuria Invierii Domnului sa va aduca in suflet liniste, pace si fericirea de a petrece aceste clipe magice alaturi de cei dragi. Hristos a inviat!

    Comentariu de anytza — 01/05/2016 @ 9:08 am | Răspunde

  28. @ ALLL !!!
    Hristos a Inviat ❤ ❤ ❤

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/05/2016 @ 10:59 am | Răspunde

  29. sia pure in ritardo ricordo che ieri è stato un giorno importante per voi e per la chiesa ortodossa. E’ il giorno di Pasqua.
    Un grande abbraccio e un felice augurio.

    Comentariu de newwhitebear — 02/05/2016 @ 6:06 pm | Răspunde

    • Cioè, Gian Paolo ieri 1 ° Dumna maggio è stato il primo giorno di Pasqua ortodossa! 🙂
      Tutti i cristiani ortodossi e cattolici in tutto il mondo, ha celebrato ieri la risurrezione di Gesù Cristo,
      la Pasqua ortodossa, celebrazione che dura oggi e domani! 🙂
      Sono contento che sei venuto da me in un giorno di grande festa cristiana,
      Pasqua ortodossa! 🙂
      Grazie per i vostri auguri! 🙂
      Di tutto ❤ vi auguro una bella serata e una piacevole settimana Gian Paolo! 🙂
      Con stima e amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/05/2016 @ 10:39 pm | Răspunde

      • Che anche domani sia una giornata di gioia.
        Felice serata

        Comentariu de newwhitebear — 02/05/2016 @ 10:46 pm

      • Vero, Gian Paolo , e domani sia una giornata di gioia ! 🙂
        Ferlice serata ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 02/05/2016 @ 11:14 pm

  30. @ ALL !!!
    E a treia zi de PASTE,
    lumea inca chefuieste ,
    cu tuica fiarta si cu vin,
    ca sa scape de cel chin,
    care este provocat,
    de timpul foarte ciudat,
    ce lumea o tine-n casa
    sa faca o ciorba grasa
    din pulpe si piept de curcan,
    cu rosii de la borcan,
    patrunjel si leustean
    sa adorma-poi bustean,
    si-apoi, sa puna-n ciorba doua oua,
    caci afara, ploua, ploua …………………..

    Daca la voi nu ploua,
    sunteti oameni fericiti
    caci, mai ciocniti ceva oua,
    cu prietenii iubiti ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 03/05/2016 @ 7:41 am | Răspunde

  31. Adevarat A Inviat!
    Multumesc pentru vizita si urare!
    E a doua zi de Paste, va doresc Sarbatoare Luminata alaturi de nepotei, de intreaga familie!

    Comentariu de Ileana — 03/05/2016 @ 11:08 am | Răspunde

  32. E a TREIA zi de PASTE !!! 🙂 😦 🙂
    Multumesc pentru vizita si urare ! 🙂
    Paste Fericit in continuare ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 03/05/2016 @ 12:20 pm | Răspunde

  33. Hristos a înviat! Zile binecuvântate, cu sănătate și bucurii, alături de cei dragi! 🙂

    Comentariu de Alex — 04/05/2016 @ 12:45 am | Răspunde

    • Adevarat a Inviat, Alex ! 🙂
      Zile Binecuvantate,sanatate, bucurii si
      implinirea tuturor dorintelor sa aveti tot timpul parte ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/05/2016 @ 7:29 am | Răspunde

  34. Aveţi doi nepoţei minunaţi! Să crească mari și sănătoși!
    🙂 Vi se citește bucuria in ochi 🙂
    Viaţă lungă cu sănătate, vă doresc, să vă bucuraţi de nepoţei!
    Cu prietenie,
    L

    Comentariu de Fata Nergana — 05/05/2016 @ 8:31 pm | Răspunde

    • Buna seara L. !
      Multumesc frumos pentru vizita, aprecieri si mai ales pentru urarile facute ! 🙂
      Nu-mi mai doesc de la VIATA decat SANATATE sa-mi ajut NEPOTEII sa creasca sanatosi,
      sa invete CARTE ca si mine, sa fie OAMENI de OMENIE, sa-si iubeasca parintii, bunicii si pe toti cei care le vor binele
      si nu in ultimul rand, sa-si intemeieze si ei familii, sa aiba la randul lor COPII si NEPOTI 🙂
      pe care sa-i IUBEASCA si sa-i AJUTE ca BUNICU’ Alexandru ! 🙂
      O luna de MAI cat mai frumoasa iar MUZA sa va determine
      sa postati pe blogul personal zilnic cate o POEZIE ! 🙂
      Cu prietenie,
      A.

      Comentariu de Aliosa — 05/05/2016 @ 8:51 pm | Răspunde

      • Să vă ajute Dumnezeu după cum vă e dorinţa! Nimic nu e imposibil pe lume, atunci când dorinţa pornește din suflet curat.
        Vă spun asta pentru că la mine in casă, ajutorul cel mai de nădejde mie in creșterea fetiţei mele este bunica mea. O femeie extraordinar de lucidă pentru vârsta ei și, din cauza sufletului ei nobil, Dumnezeu i-a dat viaţa sănătate și putere. Vă doresc să ajungeţi să vă creșteţi și strănăpoţii, așa cum a ajuns bunica mea!
        Cât despre muză și poezie (dacă poezie o fi ceea ce scriam eu 🙂 🙂 nu imi propun să mai scriu, nu este specialitatea mea, este doar momentul meu de dezechilibru echilibrat de cuvinte 🙂 in rest: blogul meu e in repaos 🙂 și nu imi doresc să il agit. Imi place mai mult să vă citesc gândurile voastre, ale puţinelor persone pe care le citesc. Imi aduceţi liniște și zâmbet, iar astea sunt motive serioase ca să rămân pe wordpress 🙂
        Alioșa, să aveţi o seară frumoasă alături de cei dragi!
        Cu prietenie,
        Liliana

        Comentariu de Fata Nergana — 05/05/2016 @ 9:57 pm

      • Buna dimineata Liliana !
        Hristos a Inviat !!! 🙂 🙂 🙂
        Imi cer scuze ca nu ti-am raspuns imediat dar la ora cand ai expediat comentariul tau minunat, plin de vorbe intelepte , urari sincere si de o mare incarcatura emotionala pentru mine si ganduri liber exprimate ceea ce ma onoreaza si ma incurajeaza in acelasi timp, urmaream la televizor doua meciurile retur din semifinalele” UEFA Europe League ” , in care , in unul din ele, evolua echipa compatriotului nostru, Mircea Lucescu ,care, pentru a ajunge in FINALA competitiei, musai trebuia sa INVINGA …………………
        Ai perfecta dreptate in toate cele spuse ! 🙂
        Asa este cum foarte bine ai gandit si spus :
        – ” Nimic nu e imposibil pe lume ,atunci cand dorinta porneste din suflet curat ” !!! 🙂 🙂 🙂
        E atat de adevarata aceasta afirmatie incat am s-o FOLOSESC odata ca MOTTO la un articol despre
        ” Suflet&Dorinta&Credinta ” ! 🙂
        Cat despre BUNICA domniei tale, STRABUNICA FETITEI tale, doar cuvinte de lauda si rugaciune la Dumnezeu
        s-o tie in VIATA sanatoasa cat mai mult timp sa-ti creasca fetita asa cum numai o ❤ de STRABUNICA credincioasa stie si simte ! 🙂
        TATAL meu, Dumnezeu sa-L odihneasca in pace, a fost tot timpul LUCID pana la venerabila varsta de 94 de ani
        cand, a plecat dintre cei vii in martie 2003…………………
        Ca urmare, cred cu toata convingerea ca STRABUNICA fetitei domniei tale, este " extraordinar de lucida pentru varsta ei " !!! 🙂 🙂 🙂
        Ma bucur din toata ❤ pentru toate trei : FETITA, MAMA si STRABUNICA fetitei si ma rog bunului Dumnezeu sa va ocroteasca pe toate ( inclusiv pe BUNICA fetitei ) caci ,nimic nu-i mai placut ochiului sa vada la plimbarea de dupa amiaza in parcul din centrul urbei,decat o FETITA vioaie si dragalasa ,tinuta de manute de BUNICA si STRABUNICA iar MAMICA fetitei, sa le supravegheze pe toate trei !!! 🙂 🙂 🙂 Dumnezeu sa va OCROTEASCA pe toate trei !!! 🙂 🙂 🙂
        Treaba cu MUZA si cu POEZIA, este sincer spusa din inima mea caci mi-au placut VERSURILE postate de fiecare cand le-am citit .
        Nimeni nu-i calificat in profesia de POET, dar toata lumea are momente cand VERSURILE-i ies din minte,
        RIMA vine de la sine, vin mereu alte CUVINTE si uite-asa, se naste POEZIA ! 🙂
        Daca NU vei mai COMPUNE versuri,
        sigur MUZA ta o sa se supere,
        vor apare apoi" stresuri" 🙂
        si in suflet, chiar durere ! 😦
        Poate te mai gandesti,
        poate chiar reusesti,
        sa te razgandesti
        si-o POEZIE din nou sa pornesti ! 🙂
        Faptul ca ma incluzi in randul persoanelor carora le citesti gandurile ce-ti aduc" LINISTE si ZAMBET " 🙂 ma bucura si onoreaza ! 🙂
        Multumesc frumos Liliana ,pentru aceasta sincera destainuire ! 🙂
        Cat despre a ramane sau nu pe
        http:// WordPress.com/
        e treaba domniei tale dar EU nu voi PLECA niciodata de pe acesta platforma online
        din mai multe motive dintre care voi specifica doar UNUL :
        – Pe WordPress LUMEA VIRTUALA este mult mai culta,serioasa , manierata
        si mai putin dezbinata, manipulata si blamata ….
        Vreau sa retii ca acest COMENTARIU mi-a produs cea mai mare bucurie acum la inceput de weekend
        iar pentru asta, din toata ❤ iti multumesc sincer ! 🙂
        De Izvorul TAMADUIRII

        va doresc la toate cele patru fiinte feminine si celor dragi domniilor voastre,
        un sfarsit de saptamana LUMINAT ! 🙂
        Cu stima si prietenie,
        Alexandru ( Aliosa) .

        Comentariu de Aliosa — 06/05/2016 @ 8:28 am

  35. A republicat asta pe My Blog.

    Comentariu de Aliosa — 12/04/2017 @ 9:46 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

