Alioşa

07/06/2016

Bine V-AM regasit !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:21 am

In loc de MOTTO :
Am atatea a va spune
de cand de VOI m-am despartit,
am vazut doar lucruri bune
si la VOI m-am tot gandit ,
incat, a spune-acum, ceva, de mine,
si pe unde am umblat,
mi-ar fi greu  si chiar  rusine,
si de-aceea-am stabilit,
sa VA multumesc cum se cuvine,
pentru cele ce-ati postat,
de la imagini si ganduri senine,
pan’la videoclipul minunat ,
pe BLOGUL meu ce din urma vine,
sa lase un mesaj curat,
de bucurie  si de MULTUMIRE ,
pentru  toate persoanele care au POSTAT,la mine cat am fost plecat,de-acasa ( 15 mai-6 iunie)fara LAPTOP in mod intentionat, sa ma TRATEZ  ,nu  pe internet sa NAVIGHEZ !
icon_cry
Am fost din nou pe urmele Domnitorului Stefan cel Mare si Sfant ,Stefan cel Mare
A.I.Cuzaa Domnitorului Alexandru Ioan Cuza fauritorul  ROMANIEI moderne,
pe urmele Luceafarului poeziei ROMANESTI, Mihai Eminescu ,descărcare
a Povestitorului far’de pereche,Ioan Creanga 10
intr-un loc

https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/12/

BINECUVANTAT de DUMNEZEU ,inconjurat de MANASTIRI una mai frumoasa ca alta , frumuseti nebanuite si vietati minunate .P1030940P1030913

 

 

 

 

 

Pe la fiecare MANASTIRE pe la care am trecut din nou pentru a nu stiu cata oara anastirea Putna.am aprins cate doua lumanari 11709640_706847376128657_5256363369757452271_npentru POMENIREA mortilor si SANATATEA VIILOR si m-am rugat la DUMNEZEU sa scape frumoasa noastra ROMANIE, de dusmanii de AFARA si ” tradatorii de NEAM si TARA ” din interior, „COZI de TOPOR” ai fortelor oculte ce vor sa conduca POPORUL ROMAN gospodar si muncitor,inradacinat adanc pe aceste meleaguri de mii de ani .P1030951
Atat deocamdata,
caci am multe de rezolvat
din vremea cand plin de speranta
in lume- am tot  umblat
cu ajutorul CELUI care,

tot timpul a vegheat
ca EU sa fiu in stare
sa-mi pun in practica ce-am programat
in urma cu ceva vreme !
Prietenul ADEVARAT !
In zilele ce vor urma,
cu drag pentru VOI voi posta
IMAGINI cu locurile pe unde am umblat
in perioada de cand de-acasa-am fost plecat
fara LPAPTOP ca sa ma TRATEZ si ODIHNESC
si de stres sa ma lipsesc .
O zi buna din toata  INIMA va doresc  si la ” commenturi” cu stima si respect va poftesc !
Aliosa.

45 comentarii »

  1. Ciao carissimo Aliosa, abbi una buona giornata 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 07/06/2016 @ 9:47 am | Răspunde

    • Ciao carissima Rebecca !
      Grazie mille della visita e commentare ! 🙂
      Una buona giornata anche a Te ! 🙂
      Ti mando un grande abbraccio ! 🙂
      Con simpatia e amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/06/2016 @ 10:00 am | Răspunde

      • Anche a te una buona giornata;)

        Comentariu de Rebecca Antolini — 08/06/2016 @ 10:03 am

  2. Bine-ai revenit in forta, Aliosa! Minunate locuri. 🙂

    Comentariu de opantazi — 07/06/2016 @ 10:28 am | Răspunde

    • Bine ne-am regasit, stimata Doamna ! 🙂
      Locurile pe unde am umblat sunt MINUNATE si asteapta a fi VIZITATE ! 🙂
      Aerul este CURAT, drumurile-s BUNE ,lumea este BINEVOITOARE, vestigiile ISTORIEI apar peste tot,
      iar ORGANISMUL se incarca numai si numai cu ENERGIE POZITIVA 🙂
      daca NU te mai UITI la STIRI si NU mai intri pe NET pe perioada vacantei ! 🙂
      Multumesc pentru comentariu ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/06/2016 @ 9:32 am | Răspunde

  3. Bine ai revenit pe aceste câmpuri, încărcate cu litere și imagini! Mă bucur că ai văzut locuri frumoase și te-ai încărcat cu energie pozitivă, pentru că o să ai nevoie! 😉 De asemenea, aștept cu interes alte poze și impresii din vacanța ta prelungită. Până atunci, toate cele bune, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 07/06/2016 @ 11:08 am | Răspunde

    • Salut prietene !
      Bine ne-am regasit virtual caci telefonic am comunicat pe timpul cand eu umblam pe la manastiri iar tu te relaxai la Tusnad Bai ! 🙂
      Multumesc pentru aprecieri si gandurile bune ! 🙂
      …”Alte poze si impresii din vacanta prelungita ” 🙂
      cu siguranta voi POSTA dar nu imediat ci pe parcursul timpului
      caci am multe treburi nerezolvate ce trebuie musai rezolvate cat mai repede .
      Din aceasta cauza, IERI nu am avut TIMP sa RASPUND comentariilor de fata si nici sa trec
      pe la Doamnele, Domnisoarele si Domnii care au trecut pe la acest POST lasand in urma lor un LIKE sau o vorba-doua ……………
      Cand am intrat in INBOX, am GASIT 206 mesaje si mai MULTE COMENTARII in ” ASTEPTARE pentru MODERARE ”
      facute in lipsa mea pe
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/05/12/
      la care, din LIPSA de TIMP , nici pana acum NU am RASPUNS……………..
      Pana atunci insa, din toata ❤ iti doresc doar BINE, SANATATE si BUCURII !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu cele mai curate ganduri,
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 08/06/2016 @ 9:58 am | Răspunde

      • Așa se întâmplă dacă faci o întrerupere atât de mare în comunicarea online. De aceea mi-am dus eu cu mine laptopul, să evit aglomerarea cu mesaje. Sunt sigur că, prin hărnicia ta, o să revii rapid la normal și ne vei împărtăși gândurile și trăirile tale. Să ne citim și auzim cu bine, Sandule! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 08/06/2016 @ 11:02 am

      • Ai mare dreptate dar , daca luam LAPTOPUL cu mine, in loc sa fac toate PROCEDURILE,
        stateam cu OCHII pe INBOX sa vad CINE si CE comenteaza dupa care, musai trebuia sa RASPUND ………..
        Asa ca, vorba ta, ma voi descurca si de data aceasta cum m-am descurcat si ANUL trecut cand
        am gasit in INBOX peste 300 de mesaje iar in SPAM peste 150 ………………………………
        Multumesc pentru incurajare ! 🙂
        Weekend placut Petru ! 🙂
        Sandu.

        Comentariu de Aliosa — 11/06/2016 @ 10:22 am

  4. Bine ati revenit! 🙂
    Minunata melodia, multumim! 🙂
    O seara linistita !

    Comentariu de lacrimaroua — 07/06/2016 @ 5:10 pm | Răspunde

    • Bine v-am regasit ! 🙂
      Ma bucur ca v-a placut melodia ! 🙂
      O Zi cat mai Frumoasa ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/06/2016 @ 9:26 am | Răspunde

  5. Frumos! 🙂

    Comentariu de sweet & salty — 07/06/2016 @ 5:14 pm | Răspunde

    • Bine ai revenit Em. in casuta-mi virtuala ! 🙂
      Ma bucur ca ti-a placut postarea ! 🙂
      Multumesc ! 🙂
      Din toata ❤ numai bucurii si ganduri frumoase ! 🙂
      Cu sincera si pura prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/06/2016 @ 9:23 am | Răspunde

      • La fel, Alioșa! Ca de obicei o bucurie. 🙂

        Comentariu de sweet & salty — 08/06/2016 @ 3:37 pm

      • Si cum o BUCURIE face casa buna cu o MELODIE ,
        am preluat de pe YouTube, o melodie tare draga mie

        dupa care, am valsat de foarte multe ori la petrecerile si evenimentele organizate si desfasurate
        la Casa Armatei din urbea natala, cu sotia si nu numai ………….
        In sparanta ca si domniei tale iti va place melodia,
        inchei cu urarea de TOATE CELE BUNE ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 08/06/2016 @ 10:12 pm

  6. Buon giorno, Aliosa. Ben tornato dopo un piccolo periodo di silenzio.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 07/06/2016 @ 5:20 pm | Răspunde

    • Buon Giorno, Gian Paolo !
      Grazie mille della vostra visita e commentare ! 🙂
      Un caro saluto,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/06/2016 @ 10:01 am | Răspunde

      • Sono felice della tua presenza.

        Comentariu de newwhitebear — 08/06/2016 @ 4:23 pm

      • Si eu sunt fericit Gian Paolo ca ai trecut din nou pe la mine la prima postare de dupa reintoarcerea acasa din vacanta prelungita ( 21 de zile ) intr-un loc binecuvantat de Dumnezeu dar inca NECUNOSCUT de multa lume ………..
        Imi cer scuze pentru itarzierea raspunsului dar, sincer, abia acum am observat acest lucru ! 😦
        O duminica cat mai placuta, din toata ❤ iti doresc ! 🙂
        Cu prietenie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 12/06/2016 @ 7:38 am

  7. @ ALL !!!
    Buna dimineata Doamnelor ,Domnisoarelor si Domnilor ce ati trecut din nou prin casuta-mi virtuala,
    odata cu REINTOARCEREA mea din „vacanta prelungita ” de trei saptamani de zile intr-un loc minunat di binecuvantat .
    Plecand de-acasa INTENTIONAT fara LAPTOP ca sa ma ODIHNESC si nu sa ma STRESEZ,
    nu am mai TRECUT deloc pe la Domniile Voastre dar nici pe la MINE …
    Va MULTUMESC din toata ❤ pentru intelegere si pentru ca mi-ati ramas PRIETENI virtuali ! 😦
    In zilele ce urmeaza voi posta IMAGINI cu locurile pe unde am umblat in cele 21 de zile de
    BINEMERITATA VACANTA,
    departe de IPOCRIZIILE politicienilor de la toate partidele angajati chiar in acea perioada
    in CAMPANIA ELECTORALA pentru ALEGERILE LOCALE dar
    si in DISCUTII si POLEMICI sterile si puerile despre cazul CONDREA ……………..
    Va doresc din toata ❤ o ZI cat mai BUNA si FRUMOASA !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 08/06/2016 @ 8:52 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    Conform vechiului obicei, va reamintesc principalele STIRI ale zilei de ieri si nu numai ! 🙂

    – In timp ce CIOBANII protestau VIRULENT la Palatul Cotroceni ” sa-si aleaga fiecare cate un COPAC si sa demareze in viteza spre el………….” 🙂 🙂 🙂 presedintele Romaniei Klaus Werner Iohanis ii zambea SOTIEI de sex masculin a premierului unui stat mai MIC ca suprafata decat sectorul unde voia sa ajunga primarita , frantuzoaica Clotilde Armand …………………….

    – Suparati ca NU au CASTIGAT nici o PRIMARIE de SECTOR la BUCURESTI, liberalii lui Iohannis au inceput sa „maraie ” 🙂 🙂 🙂
    dand VINA pe idolul lor, Klaus Werner Iohannis …………………..

    – Cand ROMANUL PIERDE o CONFRUNTARE, imediat CONTESTA si PLANGE …………
    Cererea USB de renumărare a voturilor din Sectorul 1 a fost respinsă de catre BEC ! 🙂
    Candidata la primaria sectorului 1 Bucuresti, frantuzoaica Clotilde Armand , sprijinita de Dan Nicusor ( USB) un NECUNOSCUTpentru MINE pana la 5 iunie 2016 a CONTESTAT pierderea alegerilor invocand tot felul de ipoteze…………….

    – Candidatul al TREILEA al PNL( PDL) la Primaria Generala a BUCURESTIULUI,
    Marian Munteanu ,a colaborat cu Securitatea !!! 🙂 😦 😦
    În 1988, pe vremea când era student, Munteanu a semnat un angajament prin care accepta să furnizeze informații despre un lector portughez, care preda la Facultate de Filosofie. Dosarul de la CNSAS arată că Munteanu l-a turnat la Securitate și pe filosoful Petre Țuțea.
    De unde se vede MORALITATEA liberalo-pedelista si pe CINE voiau Blaga&Gorghiu&Iohannis la conducerea CAPITALEI ROMANIEI, un TURNATOR !!! 🙂 🙂 🙂

    – Cum la noi o minune nu tine mult, demersul pentru MODIFICAREA legii ANTI-FUMAT, al invatatoarei Cristiana Anghel, cea intrata-n GREVA FOAMEI si ajunsa SENATOR cu ajutorul puscariasului Voiculescu,a avut castig de cauza in randul senatorilor care au VOTAT ca FUMATUL sa fi permis și în interior, în spații separate și izolate, precum și pe terase exterioare amenajate special……..
    Amendamentele trebuie să treacă și de Camera Deputaților pentru a intra în vigoare.

    – Migranții din Germania au comis sau au încercat să comită 69.000 de infracțiuni în primele trei luni din 2016, potrivit unui raport al poliției, citat de Reuters. Cu toate astea, CEDO a decis ieri că migranții care intră în spațiul Schengen nu pot fi reținuți doar pentru că au traversat ilegal granița.

    – Rusia masează tot mai multe trupe la granița de vest cu Ucraina, unde continuă să construiască baze militare, anticipând o confruntare cu trupele NATO.
    În același timp, în Polonia a început cel mai mare exercițiu NATO organizat într-o țară de pe flancul de est, la care participă 31.000 de soldați.

    O Zi Buna ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 08/06/2016 @ 9:14 am | Răspunde

  9. Inaltare fericita cu bucurii , sanatate si belsug pe masa alaturi de cei dragi. ❤

    Frantuzoaica s-a deprins mai repede cu obiceiul decat cu limba romana. Se comporta ca o femeie din Ferentari. Ca si sustinatorii ei si sprijinitorul ei Nicusor Dan(prieten de familie – coleg de serviciu cu sotul ei la fel matematician) uita ca sectorul 1 nu este alcatuit numai din cartiere bogate cu oameni plini de fite care incercand sa-si mai exercite uitata franceza au indragit-o pe guraliva si au si votat-o. Cartierele muncitoresti si cu oameni saraci se intind pe suprafete mari in nordul sectorului si al capitalei asa ca puteau sa fie 10 observatori in acele sectii de votare ca tot nu avea sanse in acele sectii. Sunt prieteni cu ONG-urile apartinatoare celor ce vor jefuirea Romaniei , cu Soros cel ce-i finanteaza. Au gura mare toti oamenii astia ai lui Nicusor Dan si sunt f.dubiosi mai ales ca nu au vorbit nici un cuvant despre oamenii lor pe care i-au plantat pe liste in sectoare ceea ce spune ceva. A capatat experienta la inselatorie sau a fost mai bine prelucrat de data aceasta decat data trecuta cand a mai participat la alegerile pentru primar, respectiv anul 2012 ca independent. Pentru mai multe informatii :

    http://psnews.ro/cumintelul-nicusor-dan-e-asezonat-cu-soros-madalina-manole-si-o-strada-surpata-se-vrea-primar-general-exclusiv-105357/

    TV-urile care l-au propulsat pe scaunul de presedinte pe Basescu si mai nou pe Iohannis, sunt in spume, care mai de care cu vorbe urate si predictii sumbre. Nu stiu cand se va sfarsi cu manipulatorii astia si cu spalatorii astia de creiere, pacat ca unii daca nu ar face politica ar putea sa dea cetateanului roman multe de invatat, sunt oameni care au cultura cat cuprinde dar la ce le foloseste daca stau si arunca numai ura si rautate.

    Comentariu de Beta — 09/06/2016 @ 2:10 am | Răspunde

    • Buna dimineata Beta !
      Frantuzoaica cum o cheama, nu numai ca e guraliva dar e si agresiva …………
      La fel ca si mentorul ei, al carui nume mi-e greata sa-l pronunt , are in SPATE nu numai ONG-urile PLATITE de Soros dar si alte FORTE OCULTE din occident …………………………
      Ca orice PROFITOR si OPORTUNIST, femeia si-a depus candidatura mizand pe votul ” tinerilor liberi si frumosi ” care au PROVOCAT la ORDIN in nov.2015,demisia guvernului legal al coalitiei PSD&UNPR&ALDE ca sa vina la putere guvernul tehnocratului Dacian Cilos casatorit tot cu o frantuzoaica……………………………
      Spre GHINIONUL ei si al stapanilor ei, a iesit pe locul DOI iar acum , CONTESTA in toate directiile rezultatul VOTULUI si indeamna pe acei ” tineri liberi si frumosi ” 😦 sa iasa in STRADA…………………..
      Mi-e SILA atat de ea cat si de cei care au sustinut-o ! 😦
      Sa-i ia dracu pe toti de mafioti si hoti ! 🙂
      Multumesc pentru comentariu,imaginea postata si urarile facute ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cat mai frumos intregii familii ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/06/2016 @ 8:24 am | Răspunde

  10. Comentariu de anitanna — 09/06/2016 @ 8:31 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anitanna !
      Multumesc din toata ❤ pentru urare si postare !
      Weekend placut intregii familii ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/06/2016 @ 8:26 am | Răspunde

  11. Bine ati revenit! O zi frumoasa cu sanatate,bucurii si tot ce va doriti alaturi de cei dragi!
    HRISTOS S-A INALTAT !

    Comentariu de anitanna — 09/06/2016 @ 8:32 am | Răspunde

    • Adevarat s-a Inaltat ! 🙂
      Multumesc pentru urari ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/06/2016 @ 8:29 am | Răspunde

  12. Hristos S-A Inaltat ! O vacanta e binemeritata !
    Zi binecuvantata ! 🙂

    Comentariu de Ileana — 09/06/2016 @ 12:42 pm | Răspunde

    • Adevarar s-a Inaltat ! 🙂
      Un weekend minunat si domniei tale, ILEANA !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/06/2016 @ 8:51 am | Răspunde

  13. Comentariu de Ileana — 09/06/2016 @ 12:49 pm | Răspunde

  14. Frumoase gânduri, după așa o călătorie plină de bucurie sufletească și înălțare spirituală. Revederea locurilor sfinte ale neamului românesc, reprezintă un prilej de a ne reaminti cine suntem și care este adevărata noastră identitate spirituală, nu ceea ce încearcă unii să ne zdruncine de 25 de ani… Poporul ăsta trebuie să învețe să renască din această „mocirlă” în care ne-au adus marii „aleși” din ulimul sfert de secol.
    Multă sănătate și numai bine! 🙂

    Comentariu de Alex — 09/06/2016 @ 1:14 pm | Răspunde

    • Bine ai revenit pe blogul meu , Alex ! 🙂
      Asa este, dupa 1989 in loc sa ne RIDICAM ca SPIRITUALITATE, MORALITATE, PATRIOTISM si DEMNITATE,
      mai rau am SCAZUT si NU oricum ci intr-o ” MOCIRLA” puturoasa si greu mirositoare din care cu greu ne vom ridica ! 😦
      INDEMNUL domniei tale este MINUNAT dar greu de infaptuit de „poporul asta” indobitocit, manipulat , pacalit , dezbinat si invrajbit de POLITICIENII ipocriti, fara suflet, principii morale dar dornici de imbogatire si putere …………..
      Poate FETITA ta SARA si NEPOTELUL meu ANDREI
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/04/18/
      sa reusesca cand vor fi la majorat sa scoata TARA din „rahat” caci pana atunci,
      cu STRAINI de NEAM si TARA la conducere, SLABE SPERANTE !!! 😦 😦 😦
      Multumesc pentru vizita ! 🙂
      Weekend placut,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/06/2016 @ 8:40 am | Răspunde

  15. Buona giornata Aliosa ❤ 🙂

    Comentariu de Simona — 09/06/2016 @ 4:29 pm | Răspunde

    • Buongiorno Simona !
      Grazie mille della tua visita nel mio blog ! 🙂
      Buon weekend con tutto il ❤ vi auguro ! 🙂
      Ti mando un abbraccio ! 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/06/2016 @ 8:44 am | Răspunde

  16. Bine te-am regăsit, câtă frumusețe ai adus !
    😊
    Noapte liniștită, Aliosa !

    Comentariu de Maria(araoimi) — 09/06/2016 @ 10:41 pm | Răspunde

    • Bine ai revenit in casuta-mi virtuala, Maria ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cu cantec si voie buna ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/06/2016 @ 8:46 am | Răspunde

      • Multumesc, asemenea !
        Zi faina, Aliosa ! 🙂

        Comentariu de Maria(araoimi) — 10/06/2016 @ 8:50 am

      • Buna dimineata, Maria !
        Ieri am avut multa treaba
        iar pe-aici, n-am mai trecut ! 😦
        Ziua de IERI chiar ca a fost FAINA,
        fiindca vantul n-a batut,
        iar in Padurea Nebuna ,
        soarele a stralucit ! 🙂
        Astazi vremea e la fel ,
        soarele straluce iar
        iar pe strada un catel,
        se plimba ca un hoinar ! 🙂
        Dupa dejun o sa merg la piata
        sa imi cumpar de mancare,
        zarzavaturi proaspete legate cu ata ,
        si fructe multe, la-ntamplare,
        poate chiar si-un piept de rata
        de la precupeta care,
        rade cu intreaga-i fata,
        cand face ceva vanzare !!! 🙂 🙂 🙂
        Zi FAINA iti doresc
        din ❤ plina de bucurie
        si cu drag te poftesc,
        sa treci mai des pe la mine ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 11/06/2016 @ 8:51 am

  17. HRISTOS S-A INALTAT !
    Bun gasit la o cafea !
    O zi cu senin si frumos va doresc!
    imbratisari dragi,virtuale!

    Comentariu de anitanna — 10/06/2016 @ 7:55 am | Răspunde

    • Adevarat s-a Inaltat ! 🙂
      O CAFEA e nimerita
      mai ales ca este soare
      ziua este potrivita
      pentru glume si plimbare ! 🙂
      TEIUL inflorit miroase
      de se simte de departe
      pasarelele-s galagioase
      si-o pisica toarec-toarce !! 🙂 🙂
      Doa un catelus mai latra
      precum base peste PRUT
      ca sa scape de pedeapsa
      el, cetatenie moldava a CERUT !!! 🙂 😦 🙂
      Weekend minuat, Anitanna ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/06/2016 @ 8:58 am | Răspunde

  18. @ ALL !!!
    Pentru persoanele care NU au TIMP sa urmareasca STIRIE, iata cele mai importante si de retinut, INFORMATII :

    – Ca sa SCAPE de PUSCARIE in ROMANIA vs.cele 6 ( sase ) DOSARE PENALE, fostul presedinte Traian Basescu, a CERUT si OBTINUT cetatenia Republicii Moldova desi INSTITUTIILE statului de peste PRUT au dat AVIZ NEGATIV cererii ipocritului si oportunistului marinar…
    – ROMANII mor in SPITALE din lipsa de MEDICAMENTE , SUTE de CASE au fost daramate de VIITURI si INUNDATII, SALARIILE BUGETARILOR sunt de ” KAKA ” iar premierul Romaniei, Dan Ciolos , „tehnocratul” impus de Bruxelles , se PLIMBA pe BANII din bugetul de stat, in Franta sa vada cum echipa nationala a ROMANIEI va fi umilita in aceasta SEARA
    de echipa Frantei in meciul inaugural al Campionatului European de Fotbal, 2016 ….
    Pe BANII lui poate sa se duca in CONCEDIU fara PLATA unde vrea el……………
    dar pe BANII statului AFLAT PERMANENT in LIPSA de BANI, este o NESIMTIRE sa te plimbi…………
    – Presedintele Romaniei, Klaus Werner Iohannis, s-a intalnit „pe furis” la Cotroceni cu copresedintii PDL&PNL, Blaga si Gorghiu sa PUNA la PUNCT strategia pentru ca la ALEGERILE PARLAMENTARE din toamna acestui an, sa EVITE dezastrul suferit de PDL&PNL la ALEGERILE LOCALE unde, la BUCURESTI, pedelisto-penelistii NU au OBTINUT nici o PRIMARIE de SECTOR iar acum se MILOGESC de pmp-ul lui Basescu sa faca „oarece” ALIANTE locale !!! 😦 🙂 😦
    – MISTERUL creat in jurul DEZINFECTANTILOR DILUATI, este departe de a fi fost elucidat……………
    Mai mult, jurnalistul TOLONTAN spune ca erau DOUA FIRME hexi :
    ” Hexi PHarma si Hexi Farma ” 🙂 🙂 🙂 amandoua fiind ale aceluiasi patron Condrea, firme e -si AVEAU SEDIUL in aceeasi cladire cu SRI……….
    – Guvernul de „tehnocrati” a adoptat ordonanța privind salarizarea bugetarilor, de care vor beneficia 650.000 de angajați, începând din luna august. Noua lege restructurează sistemul de salarizare din sănătate și educație, prin introducerea unui sistem de premiere bazat pe performanță, însă președintele Consiliului Fiscal avertizează că repetăm greșelile din 2008, când creșterile de salarii s-au dovedit nesustenabile.
    – Prin vocea procurorului Laura Coduta Kovesi, DNA a explicat Curții Constituționale de ce infracțiunea de ABUZ in SERVICIU ar trebui păstrată. Potrivit DNA, aproape 1.500 de inculpați au fost trimiși în judecată în dosare de abuz în serviciu în ultimii 10 ani. CCR se va pronunța în acest caz săptămâna viitoare, pe 15 iunie. Daca CCR va ELIMINA aceasta INFRACTIUNE, vor SCAPA de PUSCARIE sute de PENALI in frunte cu fostul presedinte al Romaniei, Traian Basescu ……………..
    – Livia Stanciu,fosta sefa a ICCJ, cea care a APROBAT lui Iohannis CEREREA de STRAMUTARE a procesului de la SIBIU la PITESTI vs.CASA cumparata de familia Iohannis cu ACTE FALSE , a fost PROMOVATA in functia de JUDECATOR la CCR unde timp de 9 ( noua) ani va PRIMI un SALARIU fff mare si va vota cum va vrea ” muschii sai” …………………
    Daca mi-a scapat ceva important, v-as fi recunoscator daca mi-ati spune ce ! 🙂
    Weekend placut persoanelor ce ajung pe aici ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/06/2016 @ 8:10 am | Răspunde

  19. @ ALLL !!!
    Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor care mi-au trecut pragul casutei virtuale odata cu
    reintoarcerea mea 🙂 🙂 🙂
    din vacanta prelungita dar si foarte fericita, din toata ❤ sincere multumiri, ganduri curate de sanatate si weekenf minunat,
    impreuna cu invitatia de a asculta si valsa virtual pe bagheta inegalabilului dirijor, ANDRE RIEU

    Cu stima , prietenie, recunostinta si bucurie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/06/2016 @ 9:07 am | Răspunde

  20. @ ALLL !!!
    Ce-i frumos, frumos ramane, indiferent de unde vine frumosul ! 🙂
    Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii
    care s-au bucurat de REVENIREA mea ACASA si IMPLICIT pe BLOG,
    impreuna cu multumirile sincere si urarile de weekend placut,
    de pe generosul YouTube, am ales ceva frumos, tare frumos !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 11/06/2016 @ 9:36 pm | Răspunde

  21. @ ALL !!!
    Cate ceva din ultimele zile pentru tinere minte …….
    – VINERI seara, in meciul de deschidere al Campionatului European de Fotba, editia 2016, gazduit de Franta,
    SORTII au decis ca ROMANIA sa fie adversara echipei gazda, FRANTA ………
    Meciul la care au asistat si presedintele Frantei dar si premierul Romanie,
    a inceput BINE pentru nationala condusa de generalul ” CRUCIULITA” dar s-a incheiat PROST ! 😦
    FRANTA-ROMANIA 2-1 cu gol primit de romani in minutul 89 !!! 😦 😦 😦
    De unde se vede ca un meci de fotbal se incheie cand ARBITRUL aflat la centrul terenului,fluiera sfarsitul partidei,
    avand MINGEA in MANA …………..
    Daca MIERCURI 15 iunie la ora 19.00 , selectionerul Romaniei va incepe meciul cu ELVETIA
    in aceeasi FORMULA ca si in meciul cu FRANTA, ADIO calificarea in GRUPE !!! 😦 😦 😦
    – Turbulentii SUPORTERI ENGLEZI care au speriat Europa prin comportarea lor inainte si dupa meciurile de fotbal ale favoritilor lor,
    si-au GASIT NASII i9n persoana SUPORTERILOR RUSI care, l-au dat o lectie dura de comportament huliganic, bagand in spital vreo 4 englezi si batandu-i bine pe alti cateva zecii……………, chiar daca partida ANGLIA-RUSIA de aseara, s-a incheiat 1-1 ……………
    – ” Tinerii frumosi si liberi : 😦 acei tineri scosi in in nov.2015 STRADA de ONG-urile din biata noastra TARA platite de miliardarul american de origine ungara , Soros care au provocat DEMISIA guvernului legal al ROMANIEI ca sa aduca la putere ” GUVERNUL ” lui Iohannis,
    guvern de TEHNOCRATI care-s diabolic manipulati de FMI si PPE sa DISTRUGA ROMANIA 😦 😦 😦
    au IESIT din nou in strada ASEARA in Piata Universitatii in semn de PROTES ca frantuzoaica Clotide Armand NU a castigat PRIMARIA Sectorului 1 unde-s aciuiti tot felul de PARVENITI pro-francezi si anti-romani……………..
    Cand ELICOPTERUL SMURD cu cei PATRU SALVATORI romani de vieti S-A PRABUSIT in Republica Moldova 😦 soldat cu MOARTEA intregului ECHIPAJ, ” tinerii frumosi si liberi ” au ” tinut capu’ la cutie ” 😦
    iar ASEARA, manipulati de unul aparut de nu stiu unde dar care se erijeaza in Salvatorul Romaniei 😦
    au IESIT in strada alaturi de scriitorul Gabriel Liiceanu si un NONAGENAR ( 99 de ani ) fost MINISTRU al INVATAMANTULUI sub FUSTA Elenei Ceausescu , pledand pentru FRANTUZOAICA despre care NU STIU inca CINE a IMPINS-O ” de la SPATE ” sa CANDIDEZE la scaunul de PRIMAR al Sectorului 1 lasat LIBER de PNL-tul A.Chiliman,dupa ce MASCATII DNA l-au saltat pentru fapte PENALE ………………..
    Atat deocamdata pe ziua de azi .
    O duminica frumoasa celor ce ajung pe AICI ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 12/06/2016 @ 8:05 am | Răspunde

  22. @ Pentru Doamnele,Domnisoarele si ROMNII din TARA si din LUMEA INTREAGA
    care au lasat un LIKE sau postat un COMENTARIU la acest POST,
    MII de multumiri , multa sanatate si o DUMINICA cat mai frumoasa !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 12/06/2016 @ 8:17 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

