Alioşa

18/06/2016

Gradinita de balcon !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:17 am

Motto:

„Fiecare loc de pe pamant are o poveste a lui,dar trebuie sa tragi bine cu urechea ca s-o auzi si trebuie un gram de iubire ca s-o intelegi ” ( Nicolae IORGA)

LACRA MIOAREGHIOCEI ...001- Mama VIORICA și Tata GHIORGHECum BALCONUL din spatele blocului unde locuiesc este INCHIS doar pe partile laterale ca sa patrunda permanent in el  aerul  proaspat al diminetii,razele soarelui,caldura de dupa amiaza ,briza DUNARII batrane ce se furiseaza printre blocuri dar si mirosul parfumat al  zambilelor, lacramioarelor si ghioceilor din jurul CAISULUI plantat de mine in urma cu 13 ani in memoria bunului meu tata,care, dupa ce a jelit-o  timp de 12 ani pe credincioasa lui SOTIE si buna mea mama, VIORICA, plecata dintre NOI in 12  nov.1991, a PLECAT si EL in 14 martie 2003, suparat pe toti si toate,  la venerabila varsta de 94 de ani,dupa  dragostea vietii sale,aflata in locuri pline de verdeata si flori, DUMNEZEU sa-i odihneasca in pace pe AMANDOI 11709640_706847376128657_5256363369757452271_nsi nu in ultimul rand concertul simfonic prezentat zilnic de pasarile  cerului , l-am transformat intr-o oaza de liniste si frumusete,

Lamaiul la 8 mai 2016 &Gradinita de Balcon !Leusteanul la 8 mai 2016 .Patrunjelul la 8 mai 2016.Rasad de BUSUIOC la 8 mai 2016.Ardei Iute la 8 mai 2016.P1040073 P104010725092016laziualuidoruun adevarat COLT de RAI  !  🙂

Nu-s GRADINAR de meserie dar imi plac FLORILE  precum cele sus postate  si in mod deosebit razand-cu-gura-panla-urechiORHIDEEA  din cele doua  fotografii de mai sus, ce se numeste ” DENDROBIUM ” si pe care am achizitionat-o recent , arborii deosebiti precum LAMAIUL ( vezi foto sus) si PORTOCALUL-pitic, plantele medicinale precum ALOE VERA, BUSUIOCUL ,ROZMARINUL si SALVIA , legumele precum ARDEIUL IUTE si mic de statura  si nu in ultimul rand zarzavaturile precum LEUSTEANUL, PATRUNJELUL, MARARUL si CIMBRUL . Si daca tot am amintit de GRADINAR, postez pentru Domniile Voastre :

 

impreuna cu urarea de Weekend plin de viata !

Cu stima si prietenie,

Aliosa.

PS !

Chiar daca sunt profund DEZAMAGIT de evolutia nationalei de fotbal a ROMANIEI dupa infrangerea cu 1-2  de catre FRANTA si remiza 1-1 cu ELVETIA, cum ” SPERANTA moare ultima ”  si ” Mai bine mai tarziu decat niciodata”  urez din toata ❤  TRICOLORILOR Drapelul TARII mele, ROMANIA ! BAFTA si SUCCES ,sa obtina VICTORIA ( toate  cele TREI puncte )din ultimul meci al Grupei A  de duminica seara ( ora 22.00 ora ROMANIEI) in compania ALBANIEI , pentru a accede in optimile de finala ale Campionatului European de Fotbal editia 2016, gazduit de FRANTA  icon_exclaim

In caz contrar, ADIO optimi de finala iar lumea intreaga va rade de Romania si selectionerul Iordanescu …

Hai ROMANIA descărcareARENA NAȚIONALĂ  6 aug.2011 089clappinghat

Aliosa.

 

 

62 comentarii »

  1. Happy Weekend ❤

    Comentariu de Simona — 18/06/2016 @ 9:23 am | Răspunde

    • Grazie Simona !

      Buon Weekend ❤ anche a Te ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2016 @ 8:19 am | Răspunde

  2. Eu cred că pe bună dreptate se spune despre oamenii care iubesc florile și animalele că au un suflet bun. Sunt foarte impresionat de minunățiile din balconul tău și te felicit pentru pricepere. 🙂
    Trecând la ce ne doare mai mult în aceste zile, zic și eu HAI ROMÂNIA! Cu speranța că vom bate Albania la vreo două goluri diferență. Un sfârșit de săptămână cu bucurii mari, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 18/06/2016 @ 10:13 am | Răspunde

    • Sunt de acord cu spusele tale vs.OAMENI ,FLORI si ANIMALE ……………..
      Iubesc florile de toate culorile dar ma fascineaza cele din familia ORHIDEELOR 🙂
      si ma atrag in deosebi cele cu MIROS puternic si parfumat precum
      CRINUL, IASOMIA, LACRAMIOARELE si anumite tipuri de TRANDAFIRI ! 🙂
      Dintre animale , pe primele locuri se afla CAINELE , PISICA, CERBUL ,CAPRIOARA si URSUL PANDA !! 🙂 🙂
      Dintre pasari, ador BARZA, CUCUL,RANDUNICA ,LEBADA si PORUMBELUL !!! 🙂 🙂 🙂
      Din categoria animalelor domestice, de departe adoratul meu este CALUL si ZIMBRUL ! 🙂
      Ma bucur ca ti-a placut : GRADINITA de BALCON” ! 🙂
      Cand CITESC ceva urat pe internet, merg pe BALCON si VORBESC cu plantele si florile …………..
      Diseara, Iordanescu trebuie sa trimita in teren doar JUCATORI dornici sa obtina VICTORIA,
      fotbalistii cei mai in forma dar si pe cei cu mai multa experienta precum
      SANMARTEAN , STANCIU si KESERU inca din primul minut ……..
      Avem o singura varianta : VICTORIA indiferent la ce scor ! 🙂
      Cu PATRU puncte mergem in OPTIMI ! 🙂
      Un SCOR EGAL ne trimite urgent acasa ! 😦
      Hai ROMANIA ! 🙂
      O duminica pe cinste, Petru ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2016 @ 8:51 am | Răspunde

  3. Buon fine settimana caro Aliosa 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 18/06/2016 @ 11:47 am | Răspunde

    • Grazie Pif ! 🙂
      Buon fine settimana ❤ anche a te ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2016 @ 9:14 am | Răspunde

      • 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 19/06/2016 @ 11:28 am

      • 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 20/06/2016 @ 11:12 pm

  4. O micuta „oaza de liniste” , „mica gradinita” din balcon !!! 🙂
    O zi linistita si insorita ! 🙂

    Comentariu de lacrimaroua — 18/06/2016 @ 2:08 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru vizita si vorbele postate ! 🙂
      o zi de Duminica Binecuvantata va doresc din toata ❤ ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2016 @ 9:22 am | Răspunde

  5. Belle immagini e speriamo che la Romania passi il turno.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 18/06/2016 @ 5:50 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo per la vostra visita ,commenti e auguri ! 🙂

      Stasera, speriamo che la ROMANIA passi il turno ! 🙂
      Forza ROMANIA ! 🙂
      Un caro saluto,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2016 @ 10:28 am | Răspunde

  6. Weekend placut si cu racoare iti doresc. Minunata gradinita ta din balcon. Pe langa faptul ca dovedeste ce inima calda si sensibila ai ne arata si cat de gospodar esti. Nu trebuie sa te pricepi prea mult la gradinarit dar daca esti din fire om muncitor reusesti sa faci totul minunat. Sa auzim numai de bine si un pic de racoare nu ne-ar strica tuturor si mai ales o vreme linistita ca e cam multa furtuna si la propriu si la figurat in Romania noastra draga ❤ Iti las doua cescute cu margarete pentru gradinita ta frumoasa ca dar de apreciere.

    Comentariu de Beta — 18/06/2016 @ 11:37 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos Anda pentru vorbele de suflet si frumoasa imagine postata ! 🙂
      Cescutele cu frumoasele margarete,
      le voi pastra in inima-mi inca nebatrana,
      chiar daca parul in dalbe plete,
      imi atarna dupa ceafa ! 🙂
      Din toata ❤ iti doresc de RUSALII
      sa ai parte de o Duminica Binecuvantata
      sa te tii departe de politicienii pramatii
      ce-au TRADAT si VANDUT Romania toata ! 😦
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2016 @ 10:35 am | Răspunde

      • Multumesc, caut sa ma tin cat mai departe asa cum sugerezi dar cateodata mi se mai umple si mie paharul si dau pe afara, sa ma racoresc ca sa nu le dau satisfactia ca au reusit sa ma imbolnaveasca, ha, ha, ha. Nu numai politicienii fac nefacute pana si cei care se declara vechi si buni prieteni mai fac din acestea. Eu vad si inteleg prieteniile altfel si cred ca e de bun simt intelegerea mea dar altii speculeaza sentimentul acesta si-l duce-n derizoriu.

        Comentariu de Beta — 19/06/2016 @ 4:01 pm

      • Buna dimineata Anda !
        La Multi Ani de RUSALII caci si azi e sarbatoare ! 🙂
        Din nefericire, Duminica de RUSALII a fost pentru mine cea mai trista zi de la inceputul anului si pana pe 19 iunie ! 😦
        De ce ?
        Din mai multe motive :
        – a murit un bun prieten , Dumnezeu sa-L odihneasca in pace ,pe care astazi , incepand cu ora 12.00 il voi conduce pe ultimul sau drum ! 😦
        – echipa nationala de fotbal a ROMANIEI, dupa o partida jalnica, a pierdut in fata nationalei ALBANIEI care a LUPTAT pentru victorie ,ca ROMANII in Primul Razboi Mondial la MARASESTI , MARASTI si IOTUZ ……………….Dupa aceasta RUSINOASA infrangere, ROMANIA a fost ELIMINATA de la Euro 2016 iar generalul ” cruciulita” ( Iordanescu ) daca ar fi avut DEMNITATE si ONOARE, si-ar fi prezentat imediat dupa terminarea partidei , DEMISIA iar seful FRF, numitul Burleanu ajuns SEF darorita mafiei din fotbalul romanesc ( vezi condamnarea fostului sef FRF , Mircea Sandu si a fostului sef LPF, Dumitru Dragomir la inchisoare cu SUSPENDARE ) si-ar fi dat si el DEMISIA .
        Dar unde nu-i ONOARE, nu-i nici DEMNITATE iar ” obrazul gros cu bani multi se tine ” ……………….
        – un blogger aparut nu mai tin minte cand pe blogul meu de nu stiu unde, dupa ce initial m-a ” ridicat in slavi” pentru INTERESANTELE postari pe cele doua bloguri ale mele
        https://aliosapopovici.wordpress.com/
        http://amintiriamintiri.wordpress.com/
        cu o lipsa totala de BUNSIMT, mai bine zis cu o NESIMTIRE CRASA 😦 a preluat cu coppy-paste fraze intregi, idei si concluzii de-al mele postandu-le pe blogul sau fara a indica SURSA , lasand sa se inteleaga ca-s OPERA lui, un NIMENI venit de aiurea, cu scop ascuns si inima perversa ! 😦
        Mai multe de-atat, nu-i pot spune nesimtitului personaj ………………
        Ca atare, sunt de acord cu spusele tale vs.prietenia virtuala ……………………..
        Din motivele sus postate,❤ mea sufera iar ziua de azi e ca si terminata …
        O saptamana cat mai frumoasa Ana&Anda ! 🙂
        Cu stima si prietenie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 20/06/2016 @ 8:07 am

  7. Minunat, Aliosa, ai micul tau colt de rai. 🙂

    Comentariu de opantazi — 18/06/2016 @ 11:50 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Oana !
      Ma bucur ca ai ajuns si in ” Gradinita de Balcon”
      iar ca gazda prmitoare, te-oi servi cu o cafeluta si-un popcorn,
      la o vorba, doua , despre FLORILE parfumate
      si verdeturile minunate ! 🙂
      O Duminica Binecuvantata din toata ❤ iti doresc ,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2016 @ 9:52 am | Răspunde

  8. @ ALLL !!!
    Imi cer public SCUZE
    ca ieri n-am reusit sa va raspund,
    sa-mi pun la treaba ale mele muze ,
    pentr-a fi cu voi in rand ,
    si nu ocupat cu niste frunze,
    de busuioc sau chiar de dud ,
    ceva care , nu doar sa mimeze,
    ci sa-mi elibereze al meu gand ,
    pentru ce trebuia sa urmeze .
    Ieri, toata ziua fara stres,
    am facut compot de visine din ROMANIA 🙂
    pe care cu migala le-am cules
    din VISIUNUL de la prietena MARIA !! 🙂 🙂

    O DUMINICA excelenta va doresc,
    Domniilor Voastre care sus ati postat,
    cu gand curat, prietenesc,
    aprecieri, indemnuri si chiar un sfat !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu simpatie si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 19/06/2016 @ 8:18 am | Răspunde

  9. Minune de gradina,Aliosa ! 🙂
    Nici eu n-am ajuns la timp, dupa cum bine se vede.
    Astazi,lasa dezamagirea deoparte; astazi vom invinge Albania. Deci….Hai Romania !!!!
    Calificareeee !
    Zi minunata, Aliosa !

    Comentariu de Maria(araoimi) — 19/06/2016 @ 1:18 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru aprecieri si incurajari ! 🙂
      Normal ar trebui ca Romania sa inving Albania mai ales ca de 68 de ani nu ne-au mai batut niciodata…..
      Sincer, imi este teama nu de albanezi ci de ai nostri, in primul rand de Iordanescu care nu-l va folosi de la inceput pe SANMARTEAN pe motiv ca-i prea ” batran” ( 36 de ani ) uitand ca-i foarte tehnic si bun conducator de joc……….,
      Si mai imi este teama de mentalitatea fotbalistilor nostri , de lisa lor de daruire si chiar patriotism….
      Asa dupa cum am precizat si la mine si la altii, DACA NU VOM CASTIGA cele TREI puncte, ADIO CALIFICARE in OPTIMI
      iar RUSINEA va fi si mai mare si dureroasa daca ne va bate ALBANIA……………
      O zi minunata si domniei tale, din toata ❤ ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/06/2016 @ 1:24 am | Răspunde

      • 😊 Aliosa, ai intuit bine.
        Se pare că Albania a fost subestimată, are un antrenor bun. Nu îmi permit să contest calitățile lui Iordanescu, deși comentariile nu sunt cele mai bune vis-a-vis de prestația naționale. De la Hagi încoace…nimic. Trist.
        Albania e calificată. Naționala a plecat capul.
        Noapte liniștită, prieten bun și drag ! 😊

        Comentariu de Maria(araoimi) — 20/06/2016 @ 11:45 pm

      • Buna Dimineata Draga Maria !
        As fi vrut ca INTUITIA mea sa nu se fi ADEVERIT dar din pacate, 😦 am ” INTUIT BINE ” ! 😦
        Adevarul este ca aveam mai multe INFORMATII vs. nationala de fotbal a Romaniei condusa de „generalul CRUCIULITA” care a fost NUMIT POLITIC si nu in baza unor criterii profesionale sau PERFORMANTE recente ULUITOARE ……………….
        Prima GRESEALA a fost INDEPARTAREA din STAFFUL nationalei a ECHIPEI MEDICALE performante si cunoscatoare ale PREVENIRII accidentarilor si CRESTERII rezistentei fizice a jucatorilor, lucru car s-a VAZUT si de pe LUNA in repriza a doua a meciului cu ALBANIA cand tricolorii alergau pe GAZON ca SOMNAMBULII lesinati si drogati in timp ce ALBANEZII zburdau si era cat pe ce sa ne mai dea cel putin un GOL.
        A doua mare GRESEALA a fost NEINTRODUCEREA in echipa de START a lui SANMARTEAN , jucatorul coordonator si fin dribleur, care-i putea servi pe cei din atac cu mingi foarte UTILE …………………
        Ar mai fi multe de spus dar ma opresc aici nu inainte de a-ti MULTUMI din toata ❤ ca ai RECUNOSCUT ca am AVUT DREPTATE fata de alte persoane care m-au CONTRAZIS spunandu-mi vrute si nevrute si care , din LASITATE, nu au procedat asa cum Domnia Ta ai facut…
        O saptamana frumoasa si racoroasa ,prietena buna si draga ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 21/06/2016 @ 9:12 am

  10. Fie ca Sfanta zi de astazi, cea a Rusaliilor sa iti aduca in sufletul frumos,cald si minunat,observ asta dupa dupa preocuparile pe care le ai, multa sanatate,bucurie si veselie alaturi de cei dragi din familie si de noi,prietenii virtuali ,pe care ii primesti in casuta ta ,mereu cu bratele deschise,bucuros si cu multe lucruri deosebite .
    E frumos si liniste aici,pasesc mereu cu mare placere.
    O seara placuta si sa auzim numai de bine!

    Comentariu de anitanna — 19/06/2016 @ 5:48 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Anitanna !
      Multumesc cu intarziere pentru cuvintele frumoase adresate si videoclipul postat ! 🙂
      Din pacate, asa dupa cum i-am motivat mai sus prietenei virtuale BETA ,
      starea mea morala generala ma impidica sa iti sa ma ridic la inaltimea asteptarilor si pretentiilor domniei tale vs.raspunsul dat asa ca, imi cer scuze si promit ca voi spune mai multe cand voi fi mai binedispus…………………..
      Fie ca ziua a doua de RUSALII ( Sfanta Treime )
      sa-ti aduca pacea, linistea si starea sufleteasca pe care cu prisosinta o meriti ! 🙂
      O saptamana frumoasa ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/06/2016 @ 8:17 am | Răspunde

  11. Buna seara! Aliosa
    M-a impresionat cat de gospodar esti ,eu iubesc f.f. mult florile,natura in general cu tot ce este verde ,animalutele ,imi plac dar sa nu le am in casa 🙂
    Felicitari !

    Comentariu de anytza — 19/06/2016 @ 8:30 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si aprecieri ! 🙂
      Eu NU am nici un animalut in casa ca nu suport mirosurile „puternic parfumate ” ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 20/06/2016 @ 8:20 am | Răspunde

  12. Mi-au placut melodiile postate de tine ,cred ca esti o persoana sensibila ,l-am ascultat cu drag pe Nicu Alifantis ,care mi-a fost vecin in orasul meu de la Dunare ,Braila 🙂

    Comentariu de anytza — 19/06/2016 @ 8:32 pm | Răspunde

    • Imi plac melodiile interpretilor din GENERATIA mea ! 🙂
      Nu-mi plac manelele iar cand trec pe undeva unde manelistii au dat boxele la maximum,
      imi BAG VATA in URECHI si ma rog la DUMNEZEU sa-i ” calce ANAF-ul ” !! 🙂 🙂

      Comentariu de Aliosa — 20/06/2016 @ 8:23 am | Răspunde

      • 🙂 🙂 te cred ,nici mie nu-mi plac ,ma enerveaza cand aud,am un baiat care asculta mereu cand era elev manele , acum i-a trecut asculta Julio Iglesias 🙂

        Comentariu de anytza — 24/06/2016 @ 6:57 pm

      • Nu doresc sa dezbat problema manelelor ca ma enervez si cand tastez cuvantul…………..
        S-asculte cine-o vrea dar EU, nu agreez nic cantaretul nici ascultatorul…………………

        Comentariu de Aliosa — 24/06/2016 @ 10:43 pm

  13. Sfanta Treime sa-ti aduca numai sanatate si impliniri alaturi de frumoasa familie. O saptamana minunata cu mult bine, cu mai putina canicula sau furtuni. ❤

    Comentariu de Beta — 20/06/2016 @ 7:33 am | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru URARE si imaginea postata ! 🙂
      Sincer, aveam nevoie de-o asemenea urare acum cand inca nu mi-a revenit din starea psihica care mi-a fost indusa aseara in timp ce-am urmarit la televizior cum sunt UMILITI mai titratii fotbalisti ROMANI de catre inimosii si patriotii fotbalisti ALBANEZI care au oferit un EXEMPLU de VOINTA, DARUIRE, SACRIFICIE si PATRIOTISM pentru culorile TARII lor ALBANIA ! 🙂
      Jos palaria in fata fotbalistilor ALBANEZI ! 🙂
      Sila profunda pentru fotbalistii ROMANI care AU EVOLUAT si scarba totala fata de selectionerul Anghel Iordanescu care,
      cu o fata ipocrita, dupa INFRANGEREA RUSIONASA in fata ALBANIEI a spus unui jurnalist sportiv:
      -” Pentru Romania este o mare ONOARE ca a ajuns la TURNEUL final ” 🙂 😦 🙂
      de parca ne-am fi luptat in PRELIMINARIILE Euro2016 cu
      Germania, Spania, Italia, OLANDA si PORTUGALIA
      si nu cu echipa de pescari din Insulele Feroe ,Finlanda, Grecia si Ungaria……………………
      Sfanta TREIME sa-ti aduca,
      doar SANATATE si bucurii,
      canicula sa fie pe duca,
      iar in casa,s-auzi cantec de copii ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/06/2016 @ 8:35 am | Răspunde

  14. @ ALL !!!
    Ultimul meci din grupa A la Euro 2016,
    ALBANIA-Romania 1-0 !!! 😦 😦 😦

    Infrangere rusionoasa ! 😦
    Dezamagire totala !! 😦 😦
    Eliminare meritata !!! 🙂 🙂 🙂
    JALNICA prestatie,
    proasta inspiratie,
    inima mi-e franta,
    gura nu cuvanta,
    tasta insa bate,
    blesteme-n GAND , nenumarate .
    Iordanescu ajuns SELECTIONER politic,
    dupa meci s-a comportat jalnic
    iar raspunsul ce l-a dat
    unui jurnalist suparat,
    a fost de o nesimtire crasa
    cum numai la el acasa
    in UNPR-ul mafiot
    condus odata de un fals patriot,
    putea sa se manifeste
    in fata presei oneste ……………
    Sunt atat de DEZAMAGIT,
    suparat si SCARBIT
    de Iordanescu si ai lui fotbalisti
    incat , ochi-mi sunt obositi si tristi,
    de plans de NECALIFICARE ,
    de ❤ rea si neconsolare !!! 😦 😦 😦
    Din cauza lui Iordanescu
    si fotbalistilor sai fara vlaga,
    de azi inainte, n-o sa ma mai "hlizescu"
    la nici un meci jucat de nationala …………….
    Sfanta Treime sa va aduca,
    celor ce ajungeti pe-aici,
    toate ce poata sa duca,
    inima voastra de parinti si bunici !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu mare durere in suflet,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/06/2016 @ 9:02 am | Răspunde

  15. Nu te supăra, frate, că-i doar un joc! Mai rău e că și în țară suntem tot la pământ!

    Comentariu de racoltapetru6 — 20/06/2016 @ 9:11 am | Răspunde

    • Buna dimineata Petru !
      In raspunsul dar la commentariul nr.12, mi-am exprimat opinia vs.MANELE si MANELISTI ……….
      Ca urmare , am procedat la STERGEREA videoclipului cu manele ………….
      In speranta ca ma vei intelege, iti multumesc si-ti doresc o saptamana cu melodii romanesti ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/06/2016 @ 9:52 am | Răspunde

  16. Ai fost felicitat de o persoană pe adresa http://racoltapetru6.wordpress.com/2016/03/13/fain-e-sa-fii-roman#comment-27729

    Comentariu de racoltapetru6 — 20/06/2016 @ 9:24 am | Răspunde

    • Mersi pentru aducere la cunostinta ! 🙂
      Am trecut, am vazut si am raspuns ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 20/06/2016 @ 9:53 am | Răspunde

  17. Buna regasire! eu sunt un împătimit al florilor dar din păcate în Oltenita primarul care din păcate a iesit din nou învingător în alegeri a taiat toți pomii fructiferi din jurul blocurilor, spatiul verde reducandu-se acum la gazon însamantat, loc pentru nevoile cainilor, fie vagabonzi, fie cei în lesă, cu două sau patru picioare. Eu locuiesc la parter așa că nu am balcon. Folosind niste idei din articolul http://www.ziarulluiipu.ro/gradini-in-agricultura-urbana-in-nairobi/ am început sa decorez peretii exteriori cu acele obiecte pe care le vezi.

    Comentariu de cetateanulipu — 20/06/2016 @ 9:33 am | Răspunde

    • Dara primarul REALES a facut ce a facut si locuitorii din OLTENITA l-au REALES 🙂
      inseamna ca NU iubesc POMII FRUCTIFERI , VERDEATA ci TUICA si CEATA ! 😦
      Mersi pentru vizita si destainuire ! 🙂
      O saptamana cu FLORI si VERDEATA,
      la parterulul blocului tau din fata ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/06/2016 @ 9:57 am | Răspunde

  18. Buna dimineata!
    Fac vizita la inceputul diminetii in aceasta oaza de liniste,frumusete si mult placuta sufletului ,lucruri mai greu de gasit uneori,dar si pentru ca peste zi imi este mai greu sa trec; ma coplesesc treburile,dar incet se apropie si de mine,mult asteptata si ravnita vacanta,mai am cateva zile si ma bucur mai ceva decat nepotul de 10 ani (decat un copil) !
    Cu siguranta ca vor fi schimbari si in modul cum imi voi incepe „zilele de vacanta”.. 😕 voi avea mai mult timp si de mine !
    O zi de marti cu bine si frumos,cu drag si bucurie alaturi de cei dragi din familie si prieteni !
    Nu prea am ce darui,dar saraca nu sunt( parafrazand pe Maica Tereza) asa ca va las doar gandul meu frumos si bun alaturi de o cafea calda si aromata,o floare,ceva care sa va faca sa zambiti macar o fractiune de secunda!? ) Conteaza ! 😀
    Reusite si toate cate iti si va doriti !
    Sa fiti iubit ! 🙂

    Comentariu de anitanna — 21/06/2016 @ 6:39 am | Răspunde

    • Buna Dimineata Anitanna !
      Vizita Domniei Tale acum la prima ora,
      imi face ziua mult mai frumoasa si sigur, mai racoroasa ! 🙂
      Nu-mi trebuie AVERE ci doar GAND curat spus din placere ! 🙂
      De la Domnia Ta, mereu EU am primit asa ceva lucru pentru care va multumesc din toata ❤ ! 🙂
      S-aveti parte de o Vacanta Minunata, prietena virtuala draga ! 🙂

      Va voi urmari cu interes viitoarele postari vis-a-vis de iminenta Vacanta ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/06/2016 @ 8:59 am | Răspunde

  19. Buna Dimineata Draga Lume Virtuala ! 🙂
    Iata cele mai importante GANDURI cu apropouri printre RANDURI :
    – Suparat peste masura ca ROMANIA a fost INVINSA si ELIMINATA de la EURO 2016 din FRANTA de catre modesta echipa de fotbal a ALBANIEI 😦 , un SUPORTER roman a sunat la 112 ca-l va IMPUSCA la coborarea din avion pe selectionerul nationalei de fotbal a ROMANIEI, Anghel Iordanescu, ” generalul facut la APELUL de SEARA ” 🙂 ce poarta permanent la gat o CRUCIULITA pe care-o saruta cand se roaga ca NEVOLNICII sai fotbalisti sa dea GOL ………… Apelul a fost luat imediat in seama de politie care l-a PRINS si AMENDAT cu 500 de lei pe SUPORTERUL cu PALARIE si pechinezul dupa el……………………..
    – Una „JAVRA ORDINARA” ce-a redus cu 25 % SALARIILE bugetarilor in 2010 ca sa aiba ANRP lui Crinuta Dumitrean , pupila lui Ioan Oltean, BANI de DISTRIBUIT ca DESPAGUBIRI mafiei basisto-pedeliste a ” cumpararii Drepturilor Litigioase ” 🙂 😦 de cand a plecat de la Cotroceni ( 21 dec.2014) GURA nu-i mai tace, face si desface ALIANTE politice si mafiote ca sa RAMANA la BUTOANE, de PUSCARIE sa scape si pe PROSTI sa-i MANIPULEZE ca in partidul sau de DOI BANI 🙂 sa se INROLEZE ca sa-i MANIPULEZE ca-n final sa il VOTEZE ca sa intre-n PARLAMENT sa-si procure ” UNGUENT” 🙂 cu care GURA-i spurcata, sa si-o UNGA ca mai apoi, sa si-o LINGA 🙂 precum COIOTUL dupa ce-a devorat HOITUL ……………………..
    – Senatul ROMANIEI votează astăzi solicitarea DNA de începere a urmăririi penale pentru fostul ministru de externe PSD ,Titus Corlățean, acuzat că a împiedicat votul din diaspora la alegerile prezidențiale din 2014. Dupa cum se va DOVEDI , alianta PSD, UNPR și ALDE va bloca ridicarea imunității lui Corlățean, folosind drept pretext decizia recentă a CCR privind abuzul în serviciu 🙂 🙂 🙂 spre DISPERAREA partidului lui Iohannis si TURBAREA ” buldogului ” tinut in lesa de noua blondina prezidentiala ………………..
    – USB necunoscutului de catre ROMANI dar CUNOSCUTULUI PPE, Dan Nicusor,aducandu-si AMINTE ca in 2007 ROMANII au VOTAT prin REFERENDUM reducerea la 300 a numarului de PARLAMENTARI,mizand pe faptul ca PROSTIMEA din ROMANIA uita REPEDE 😦 pentru a URCA in SONDAJE in vederea ALEGERILOR PARLAMENTARE din toamna acestui an, cu un TUPEU de SMECHER de FERENTARI, cere limitarea numărului de parlamentari la maximum 300 și vrea ca aceștia să muncească opt ore pe zi, cinci zile pe săptămână, la fel ca restul angajaților. Fosta candidata la Primaria Sectorului 1 frantuzoaica Clotilde Armand ,sa-l SUSTINA pe individ,scrie că SUA are 535 de parlamentari la o populație de peste 300 de milioane de locuitori în timp ce România are 588 de parlamentari la 20 de milioane de locuitori…
    – Noua conducere a CNADNR va înființa un departament de urgență pentru drumuri. Pentru că nu are bani ca să repare toate gropile de pe drumuri, CNADNR plănuiește să le asfalteze măcar pe cele mai periculoase, cumpărând deja utilaje de 40 de milioane de lei în acest scop.
    – Candidatul la presedintia SUA,Donald Trump l-a concediat pe șeful său de campanie, Corey Lewandowski. Decizia vine după ce sondajele din ultima lună arată că sprijinul pentru Donald Trump este la cote minime, acesta având de recuperat un handicap uriaș față de Hillary Clinton până la alegerile prezidențiale din toamnă…………….
    Atat Deocamdata Una Lume Virtuala
    ca la mine este foarte CALD afara……………….
    O ZI racoroasa din toata ❤ doresc prietenelor si prietenilor care au trecut si-au vazut GRADINITA de BALCON !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 21/06/2016 @ 8:52 am | Răspunde

  20. @ ALLL !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 21/06/2016 @ 10:14 am | Răspunde

  21. Sunt incantatoare toate florile si plantele pe care le detii si se vede ca sunt foarte bine ingrijite.
    Iti urez o zi cat mai placuta!

    Comentariu de Mami — 21/06/2016 @ 1:14 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si apreciere ! 🙂
      O seara cat mai racoroasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/06/2016 @ 9:42 pm | Răspunde

  22. O zi de marti cu ceasuri bune si racoare ❤

    Comentariu de Beta — 21/06/2016 @ 2:30 pm | Răspunde

    • Buna seara Anda !
      Ziua de MARTI a fost cu ” ceasuri bune ” 🙂 dar cu temperaturi de peste 40 de grade Celsius ! 😦
      Iar acuma , desi e seara, afara-i cald de te sufoci asa ca stau in casa unde-i racoare si aer conditionat ! 🙂
      Multumesc pentru urare si interesantul videoclip ! 🙂
      Seara cat mai racoroasa intregii familii ! 🙂

      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/06/2016 @ 9:47 pm | Răspunde

  23. Comentariu de anytza — 24/06/2016 @ 6:58 pm | Răspunde

    • In numele tuturor persoanelor virtuale ce ajung pe aici, multumesc pentru postarea -URARE ! 🙂
      Seara minunata , Anytza ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 24/06/2016 @ 10:46 pm | Răspunde

  24. Buna dimineata! Aliosa si prietenilor acestui blog
    Cred ca te aflii acum in balcon in gradinita ta cu flori 🙂
    Iti doresc un weekend minunat si racoros!

    Comentariu de anytza — 25/06/2016 @ 7:42 am | Răspunde

    • Sincer, la ora cand ai postat acest comentariu,
      MA AFLAM in fata LAPTOPULUI cu o CESCA de CAFEA rece si amara 🙂 🙂 🙂
      pregatind spre PUBLICARe un MATERIAL EXCEPTIONAL……………..,
      vs.TRADATORII de NEAM si TARA ,
      pe care i-as dori din toata ❤ AFARA
      unde-or vrea, numai SA PLECE,
      dracu sa ii ia pe TOTI cei care,
      au SCOS la MEZAT ROMANIA …………………
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/06/25/
      Multumesc pentru urarea-postare ! 🙂
      Weekend placut ,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/06/2016 @ 9:44 am | Răspunde

  25. Buna dimineața, Aliosa!
    Se cunoaște ca ești roman. Chiar și la bloc, la fel ca multi alți romani, ai păstrat o legătură cu natura. E o grădiniță minunata și meriți tot respectul (m-au impresionat mai ales legumele). La fel a făcut și tatăl meu, a plantat pomi fructiferi chiar și la fabrica în care a lucrat. Nici acum nu s-a desprins de pământ, de originile sale, de rădăcini.
    Weekend plăcut!
    Mircea

    Comentariu de De ce nu? — 02/07/2016 @ 8:26 am | Răspunde

    • Buna dimineata Mircea !
      Multumesc pentru vizitarea locusorului meu de RELAXARE, ODIHNA si RECULEGERE .
      ” Gradinita de Balcon” ! 🙂
      ZILNIC,dupa” programul de dimineata ” 🙂 , IES pe BALCON si INSPECTEZ pomisorii fructiferi ( LAMAIUL si PORTOCALUL care au ROD ) , legumele si zarzavaturile udandu-le daca este cazul
      si CULEGAND cateva FRUZE de BUSUIOC COMESTIBIL cu care ORNEZ 🙂 micul dejun ! 🙂
      ” Gradinita de Balcon ” este pentru mine RASPUNSUL la intrebarea ta din ultimul articol vs. cuvantul INTINERIRE ! 🙂
      Dupa plecarea din „Gradinita de Balcon” ma simt INTINERIT si la PROPIU si la FIGURAT !!! 🙂 🙂 🙂
      Weekend placut din toata ❤ iti doresc ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/07/2016 @ 8:59 am | Răspunde

  26. Super postare. Iubești florile, dar se vede că și ele te iubesc. Frumoase amintiri, izvorăsc dintr-o familie frumoasă cu rădăcini adevărate.
    (sunt și pe fb, dacă vrei să mă adaugi in lista ta Em Sava)
    Zi frumoasă să ai!

    Comentariu de sweet & salty — 06/07/2016 @ 2:08 am | Răspunde

    • Buna Em. !
      Ma bucur ca ai ajuns si pe aici ! 🙂 Ma bucur ca ” Gradinita de Balcon” i-a facut placere OCHIULUI tau
      vigilent si gingas la vederea FLORILOR si VERDETURILOR facatoare de MINUNI ! 🙂
      Multumesc din toata ❤ pentru vizita si aprecieri ! 🙂
      Stiu ca esti si pe fb. dar EU intru pe acea retea de socializare fff RAR si doar
      pentru a face URARI ocazionate de anumite SARBATORI ,
      fiicei, ginerelui si nepotelului italian EMANUEL
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
      LISTA mea de fb.este GOALA 🙂 😦 🙂
      dar pe TINE te voi trece pe LISTA mea secreta din INIMA ( ❤ ) 🙂 🙂 🙂
      O VARA cat mai frumoasa, o TOAMNA magnifica , o IARNA mai putin geroasa si-o PRIMAVARA edenica !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu drag si simpatie,
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 06/07/2016 @ 3:45 pm | Răspunde

      • A! Ai observat că ți-am cerut prietenia pe fb. 🙂
        Să ai o duminică de Florii minunată! 🙂

        Comentariu de sweet & salty — 08/04/2017 @ 10:41 pm

      • Buna dimineata Em. !
        Nu stiu cum sa fac pentru a fi inteles versus NEONORAREA frumoasei tale rugaminti, aceea de a te „TRECE in LISTA mea” de pe fb !!! 🙂 😦 🙂
        Dupa cum am precizat mai sus,NU AM o asa zisa LISTA din motive ce NU tin de tine ci de NISTE SLUGI basiste care, pe vremea cand ii DEMASCAM ilegalitatile, abuzurile si matrapazlacurile fostului presedinte al Romaniei, Train Basescu ( 2019-2014)
        au POSTAT tot felul de MINCIUNI, CALOMNII si ABERATII despre mine incat FIICA mea din ITALIA a ramas SOCATA 😦 mai ales ca unii au POSTAT tot felul de TAMPENII si pe paginile persoanelor virtuale din LISTA mea care erau fosti colegi din Liceul Militar, Scoala Militara de Ofiteri Activi si Academia Militara …………….
        De-atunci ( 2009 cand Traian Basescu a CASTIGAT prin FRAUDA al DOILEA MANDAT ) iar EU l-am DEMASCAT 🙂
        am RENUTAT la acea LISTA 😦 si am POSTAT fe fb. doar ocazional si in mod special pe PAGINA FIICEI si GINERELUI ! 🙂
        Te informez ca te-am CAUTAT pe fb.si……………………, spre rusinea mea, NU am reusit sa te gasesc 😦
        dar voi INSISTA pana ce te voi gasi ! 🙂
        Ma bucur din toata ❤ ca ai trecut din nou pe aici ! 🙂
        Mersi pentru URARE ! 🙂
        Sa ai si Domnia Ta o Duminica de FLORII cat mai frumoasa 🙂 chiar daca esti departe rau de casa ! 😦
        Cu stima si prietenie,
        Aliosa 🙂 ❤ 🙂

        Comentariu de Aliosa — 09/04/2017 @ 7:32 am

  27. Emoționante amintiri despre părinți – cele mai importante ființe din viața fiecărui om. Dumnezeu să-i odihnească în pace, pe părinții dvs.
    Mi-a plăcut tare mult colțul de rai, cu flori și zarzavaturi, din balcon. Numai bune pentru îmbogățit aromele mâncărurilor. Și eu am trei ghivece la fereastra bucătăriei, cu pătrunjel verde și frumos. Îmi face mare plăcere să-l culeg pentru masă. Am reținut ideea minunată cu ardei iute la ghiveci. Musai o să pun și eu. Dacă face bine la glicemie, de ce nu? Medicamentele au multe efecte adverse, dar plantele lăsate de Dumnezeu sunt cu mult mai bune.
    Sănătate și bucurie! 🙂

    Comentariu de Alex — 08/04/2017 @ 12:50 pm | Răspunde

    • Buna ziua Alex !
      Sosirea Domniei Tale in ” Gradinta de Balcon” ma bucura tare iar pentru asta, iti sunt sincer recunoscator ! 🙂
      In ajun de FLORII, mi-ai adus aminte de buna si credincioasa mea MAMA ,
      VIORICA 🙂 ❤ 🙂
      cu nume de FLOARE de la a carei trecere in NEFIINTA ,
      Dumnezeu s-o ocroteasca si odihneasca in PACE ,
      s-au implinit 25 de ani si aproape 5 ( cinci ) luni !!! 😦 😦 😦 ,
      ii spun La Multi Ani MAMA 🙂 ❤ 🙂

      Si cum dupa Sfintele PASTI ( 16,17,18 APRILIE ) urmeaza Sfantul GHEORGHE iar pe bunul meu TATA trecut in NEFIINTA la venerabila varsta de 94 de ani ( 14 martie 2003) a purtat numele GHEORGHE , ii spun si lui cu anticipatie La Multi Ani TATA 🙂 ❤ 🙂
      La ora cand tastez aceste ganduri, am deja un GHIVECI cu ARDEI IUTI in stadiu de FLORI si ROD , din SAMANTA plantata la inceputul anului si inca 15 GHIVECI cu 3 ( trei) TIPURI de ARDEI IUTI in stadiul de RASAD de cativa CENTIMETRI ! 🙂
      DA, consumul regulat de ARDEI IUTE , SCADE GLICEMIA si are si alte multe BENEFICII !!! 🙂 🙂 🙂
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2017/04/03/
      Gradinita de balcon s-a imbogatit ANUL acesta cu un pui de MAR ce-i acum INFLORIT si un ARBUST de CATINA ale caror IMAGINI le voi posta dupa ce le-oi FOTOGRAFIA ! 🙂
      Dumnezeu sa-i odihneasca in pace si pe cei din FAMILIA Domniei Tale trecuti deja in nefiinta !
      Sanatate multa, bucurii fara numar, plimbari cu famila cat cuprinde si toate ce va doriti, sa vi se si indeplineasca ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2017 @ 4:12 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

