Alioşa

22/07/2016

Un Sfarsit de Saptamana, cu Soare, Bere, Mici si Voie Buna !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:43 am

Buna Dimineata Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor !

Buna dimineata !

In loc de motto:
Ca lumea virtuala sa se DOCUMENTEZE si mai bine despre cele postate pe
https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/07/20/
ar fi trebuit sa postez materialul deja pregatit despre URMARILE puciului militar esuat din Turcia uccelli1BRILIANTUL !Fata-flori-Floriiunnamed (1)unnamedunnamed0dar VREMEA, FETELE de-AFARA si STIRILE din TARA

1) O ” progenitura ” agramata , fiu smecher de PRIMAR din judetul Suceava unde PDL-stul acm PNL-stul FLUTUR face inca „LEGEA” ,
un elev MEDIOCRU in timpul anului scolar, o OBTINUT la EVALUAREA NATIONALA la limba romana, NOTA 10 ( ZECE ) !
Un PROFESOR  atent,a constatat ca SCRISUL din LUCRAREA ” beizadelei ” cotata cu nota 10 ( zece) , NU este SCRISUL elevului ci a unei alte persoane si, dupa cercetarile facute, s-a DOVEDIT ca LUCRAREA nu este OPERA mediocrului FIU de PRIMAR
iar DNA-ul, a intrat  deja  in actiune…………….

2) O BLONDA „rea de gura” 😦 dar cu CAPUL plin de BAUTURA ALCOOLICA , ce conducea in zig-zag masina personala,oprita de politia rutiera pentru controlul de rutina, a fost gasita in ” coma alcoolica” iar la intrebarea cum o cheama, individa i-a raspuns urland politistului :
– ” doamna MATA ” !

3) Administratia prezidentiala a CHELTUIT pentru DEPLASARILE saptamanale ale presedintelui Iohannis cu COLOANA oficiala de 6 masini cu politie si SPP-sti pe ruta Bucuresti-Sibiu DUS-INTORS in primele 7 luni ale anului in curs, TOTI BANII alocati INTREGULUI AN ( 300.000 de lei)  …………………..

4)  Miliardarul si excentricul american, Donald Trump , a acceptat oficial nominalizarea republicană la președinția SUA ! 😦 Într-un discurs , Donald Trump s-a prezentat drept „vocea” republicanilor frustrați de Hillary Clinton, de corectitudinea politică, de imigranții ilegali și violențele împotriva polițiștilor, promițând că va fi președintele care va restabili legea și ordinea în America …………..

5) URMARILE puciului militar ESUAT din TURCIA, se vad si de pe planeta MARTE !Dupa instaurarea STARII de URGENTA pentru TREI luni😦 Turcia a suspendat temporar si Convenția Europeană privind Drepturile Omului si de aici…,faca-se voia lui…………..😦 😦 😦

6) Tehnocrata Raluca PRUNA ,Ministrul Justiției, a reafirmat că nu va propune nicio măsură de amnistie sau grațiere, întrucât acestea nu ar rezolva problema condițiilor neadecvate din închisori.
Interesant este faptul ca, in aceasta PRIVINTA sunt de ACORD cu doamna ministru STIIND ca mass media MOGULILOR ce se afla acum in PUSCARII , pune o mare presiune pe JUSTITIE ca sa-i ELIBEREZE pe STAPANII ei ( ai presei aservite ) …………..

7) Bucurestenii dornici de petreceri nocturne in CENTRUL ISTORIC al capitalei POT RASUFLA USURATI :
Clădirile istorice aflate în proprietate privată vor putea fi renovate cu bani de la primărie. Președintele Iohannis a promulgat legea care permite proprietarilor să împrumute bani de la primării pentru finanțarea lucrărilor de renovare pe exterior, urmând ca primăriile să-și recupereze banii în cel mult zece ani……………..

8) Astăzi începe noul sezon din LIGA 1 de FOTBAL dar inca NU se CUNOSC toate echipele participante in sezonul 2016/2017 . Liga Profesionistă de Fotbal a lăsat Federația Romana de Fotbal condusa de basistul Burleanu😦 să decidă dacă echipa Rapid nou PROMOVATA din esalonul secund sau Poli Timișoara din esalonul secund va fi a 14-a ECHIPA participantă, stiindu-se ca FC RAPID este in INSOLVENTA si NU are DREPT de a evolua in LPF .
Comisia de Disciplină a FRF se întrunește astăzi de la ora 10:00 pentru a dezbate acest caz si a hotari ce ECHIPA va evolua in sezonul ce va incepe azi………….

9) In Campia DeliOrmanului, SOARELE straluce pe CERUL senin, termometrul URCA incet dar sigur😦 ,BEREA este la RECE, MICII urmeaza a fi fripti, carnea de BATAL este la MACERAT iar eu am mare disponibilitate la …….navigat si postat pe NET  razand-cu-gura-panla-urechi

m-au DETERMINAT sa aman POSTAREA acelui material pentru saptamana viitoare iar ca urmare , va fac sincer, urmatoarea URARE :
Din toata❤ ,  vizitatoarelor si vizitatorilor modestului meu BLOG,
un sfarsit de saptamana mult mai frumos , decat melodia de mai jos !!!

Aceasta SUPERBA melodie pe care o fredonam in clipele cele mai GRELE
pe vremea cand,elev al Scolii Militare de Ofiteri Activi ” Nicolae Balcescu ” din SIBIU
plecam in MARS pe distanta de 60 de km. ECHIPAT ca de RAZBOI cu o RANITA in spate de 40 de kg…………….
https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/
Cu toate acele GREUTATI, in perioada 1969-1972 am trait cele mai FRUMOASE si pline de BUCURII  momente din VIATA mea  de ADOLESCENT .

Atunci, ARMATA era RESPECTATA si IUBITA razand-cu-gura-panla-urechi
Acum, ARMATA este MANIPULATA si DEZONORATA icon_cry
Daca cineva dintre Domniile Voastre mi-ar TRADUCE si POSTA cuvintele MELODIEI de mai sus, ❤  mea ar fi in culmea fericirii iar recunostinta, vesnica clappinghat

weekend-placut1
Aliosa.

57 comentarii »

  1. BUNA DIMINEATA! ALIOSA,FACI CE FACI SI MA PROVOCI CU AMINTIRI FRUMOASE DESPRE ADOLESCENTZA.
    O melodie superba care o fredonam ,mai ales ca si cantam inainte de casatorie muzica usoara la un club al intreprinderii,ce frumos mai era ,,fosta-i lele odata” 🙂
    Apreciez modestia si tot ce faci pe acest blog !
    Un sfarsit de saptamana implinit!
    Acest cantec are urmatoarea traducere 🙂

    Ce mai zile, prietene!

    A fost odată o tavernă
    Unde închinam un pahar sau două,
    Îi aminteşti cum petreceam orele râzând
    Şi ne gândeam la toate lucrurile grozave pe care le făceam.

    Refren:

    Ce mai zile, prietene,
    Credeam că nu se vor sfârşi niciodată,
    Cântam şi dansam toată ziua şi pentru totdeauna,
    Trăiam viaţa pe care-o alegeam,
    Luptam şi nu pierdeam niciodată
    Căci eram tineri şi siguri că va fi ca noi.
    La la la la la la
    La la la la la la

    Apoi anii agitaţi au venit trecând în goană pe lângă noi,
    Ne-am pierdut visurile pe drum,
    Dacă, din întâmplare te-aş vedea în tavernă
    Am zâmbi unul altuia şi-am spune:

    Ce mai zile, prietene,
    Credeam că nu se vor sfârşi niciodată,
    Cântam şi dansam toată ziua şi pentru totdeauna,
    Trăiam viaţa pe care-o alegeam,
    Luptam şi nu pierdeam niciodată,
    Oh, ce mai zile!
    La la la la la la
    La la la la la la

    Tocmai ce-am stat în noaptea asta în faţa tavernei,
    Nimic nu părea aşa cum era,
    În pahar am văzut o reflecţie ciudată,
    Oare eram chiar eu acea femeie singuratică?

    Ce mai zile, prietene,
    Credeam că nu se vor sfârşi niciodată,
    Cântam şi dansam toată ziua şi pentru totdeauna,
    Trăiam viaţa pe care-o alegeam,
    Luptam şi nu pierdeam niciodată,
    Oh, ce mai zile!
    La la la la la la
    La la la la la la

    Prin uşă s-a auzit un râset familiar
    Ţi-am văzut chipul şi te-am auzit strigându-mi numele
    Oh, prietene, suntem mai în vârstă, dar nu mai înţelepţi
    Căci în inimile noastre visurile sunt tot aceleaşi…

    Ce mai zile, prietene,
    Credeam că nu se vor sfârşi niciodată,
    Cântam şi dansam toată ziua şi pentru totdeauna,
    Trăiam viaţa pe care-o alegeam,
    Luptam şi nu pierdeam niciodată,
    Oh, ce mai zile!
    La la la la la la

    Comentariu de anytza — 22/07/2016 @ 8:35 am | Răspunde

    • Multumesc pentru RASPUNSUL la RUGAMINTEA mea ! 🙂
      Din pacate, NU aceasta este TRADUCEREA pe care o FREDONAM ,
      cand ELEV la Scoala Militara de OFITERI ACTIVI eram ! 😦
      Eu asa mi-o ADUC aminte :
      Singura ma plimb pe aleea ninsa,
      Caut urma pasilor pierduti,
      Incerc sa-mi alung melancolia ,
      Ca sa nu cumva sa-mi ies din minti …………………
      O seara placuta ,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/07/2016 @ 6:07 pm | Răspunde

      • Eu am luat traducerea de pe net 🙂 dar probabil ca era asa cum spui ,dar si eu o fredonam ,era in top 🙂

        Comentariu de anytza — 23/07/2016 @ 6:39 am

      • Cum si distinsa ” LacrimaRoua” a postat mai JOS aceeasi TRADUCERE,
        inseamna ca este cea BUNA iar EU , in urma cu peste 45 de ani ,
        am tradus-o dupa cum am INTELES-O !!! 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 7:32 am

  2. Comentariu de anytza — 22/07/2016 @ 8:38 am | Răspunde

    • Multumesc pentru postarea-urare ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/07/2016 @ 6:09 pm | Răspunde

  3. Bună dimineața, Alioşa!
    Îți trimit gânduri bune şi frumoase, aşa ca de sfârşit de săptămână şi nu numai.
    Mai aflu şi eu ştiri de la tine, dacă tot nu mă uit la televizor şi nu citesc ziarul. 🙂
    Să ai zile fericite, pline de bucurii!

    Comentariu de TinaC — 22/07/2016 @ 9:08 am | Răspunde

    • Multumesc pentru gandurile frumoase , Cristina ! 🙂
      Nici EU nu citesc ZIARUL ca toate ZIARELE fac POLITICA MOGULILOR,
      chiar daca-s LIBERI, in PUSCARIEI sau in stare de BETIE ! 🙂
      Ascult insa STIRILE si CAUT pe INTERNET asa ca, sunt permanent la CURENT cu toate NOUTATILE ! 🙂
      Sa ai si domnia ta ZILE fericite si pline de BUCURII ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/07/2016 @ 6:15 pm | Răspunde

      • Cu drag, Alioșa! Să fie așa precum spui tu! Și asemenea și pentru tine.

        Comentariu de TinaC — 23/07/2016 @ 5:48 pm

  4. un sereno fine settimana
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 22/07/2016 @ 5:41 pm | Răspunde

    • Grazie mille Gian Paolo !
      Un sereno fine settimana anche a te ! 🙂
      Un caro saluto,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/07/2016 @ 11:22 pm | Răspunde

      • Una serena serata, Aliosa

        Comentariu de newwhitebear — 22/07/2016 @ 11:28 pm

      • Grazie Gian Paolo !
        Un serena giornata ! 🙂
        Un caro saluto,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 7:36 am

  5. O melodie foarte frumoasa pe care o ascultam in adolescenta ! 🙂

    Candva, era o taverna
    Unde obisnuiam sa ciocnim un pahar sau doua
    Iti amintesti cum radeam cu orele
    Gandindu-ne la toate lucrurile marete pe care aveam de gand sa le facem

    Ce zile erau acelea, prietene
    Credeam ca nu se vor sfarsi niciodata
    Ca vom canta si vom dansa mereu si inca o zi
    Ca vom trai viata asa cum vrem
    Ca ne vom lupta si nu vom pierde niciodata
    Pentru ca eram tineri si siguri ca ne vom urma calea

    Apoi anii au trecut alergand pe langa noi
    Ne-am pierdut notiunile stelare pe drum
    Daca, din intamplare, te-as vedea in taverna,
    Ne-am zambi unul altuia si am spune:

    Ce zile erau acelea, prietene
    Credeam ca nu se vor sfarsi niciodata
    Ca vom canta si vom dansa mereu si inca o zi
    Ca vom trai viata asa cum vrem
    Ca ne vom lupta si nu vom pierde niciodata
    Ce zile erau acelea, ce zile!

    Chiar asta seara am stat in fata tavernei
    Dar nimic nu mai semna cu ce a fost
    In geam am vazut o reflexie straina
    Oare femeia aceea singuratica eram chiar eu?

    Ce zile erau acelea, prietene
    Credeam ca nu se vor sfarsi niciodata
    Ca vom canta si vom dansa mereu si inca o zi
    Ca vom trai viata asa cum vrem
    Ca ne vom lupta si nu vom pierde niciodata
    Ce zile erau acelea, ce zile!

    Prin usa, aud un ras familiar
    Iti vad fata si te aud chemandu-ma pe nume
    Oh, prietene, suntem mai batrani dar nu mai intelepti
    Pentru ca avem aceleasi vise in inimi.

    Ce zile erau acelea, prietene
    Credeam ca nu se vor sfarsi niciodata
    Ca vom canta si vom dansa mereu si inca o zi
    Ca vom trai viata asa cum vrem
    Ca ne vom lupta si nu vom pierde niciodata
    Ce zile erau acelea, ce zile!

    Aceasta este varianta ascultata de mine in adolescenta ! 🙂

    Un sfarsit de saptamana cu cer albastru , soare , zambete o infinitate !!! 🙂

    Comentariu de lacrimaroua — 22/07/2016 @ 5:42 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Distinsa Doamna ! 🙂
      Va multumesc din toata ❤ pentru TRADUCERE si VIDEOCLIPUL in franceza postat ! 🙂
      Asa este, MELODIA era in TOP iar NOI, eram cu adevarat SINCERI si FRUMOSI !!! 🙂 🙂 🙂
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut ! 🙂
      Cu stima deosebita,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 7:35 am | Răspunde

      • Cata dreptate aveti si, nu in ultimul rand stiam sa fim sensibili , romantici … 🙂
        … cum ai trecut acele timpuri … 🙂
        Multumesc pentru urare, va doresc asemenea !!! 🙂

        Comentariu de lacrimaroua — 23/07/2016 @ 4:12 pm

  6. Comentariu de Beta — 22/07/2016 @ 10:03 pm | Răspunde

    • Varianta originala este aceasta, traducerea poate daca o sa poata Mari sa o faca pentru ca ea stapaneste f.bine l.franceza. Cu traducatorul google sau altele iese o aiureala.

      Comentariu de Beta — 22/07/2016 @ 10:15 pm | Răspunde

      • sau poate sotia ta te ajuta pe aceasta varianta

        Comentariu de Beta — 22/07/2016 @ 10:18 pm


      • si in italiana, poate te va ajuta una din aceste variante sa afli. Acum depinde ca fiecare putea sa adapteze versurile proprii pe aceiasi muzica sa speram ca nu o sa fie asa.

        Comentariu de Beta — 22/07/2016 @ 10:23 pm

      • Mii de MULTUMIRI pentru postarea acestui VIDEO cu VARIANTA ORIGINALA ! 🙂
        Nu stiu daca MARI va ajunge pe AICI dar cu siguranta GENEROZITATEA ta a a AJUNS iar pentru asta, inca odata, ITI MULTUMESC !! 🙂 🙂
        Pe vremea cand eram ELEV al Liceului Militar ” Stefan cel Mare ” din Campulung Moldovenesc
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
        INVATAM doar FRANCEZA si RUSA caci ENGLEZA nu era pe placul AUTORITATILOR de la acea vreme,
        dupa cum nici ” ROMANIA lucrului bine facut ” 🙂 🙂 🙂 NU este pe placul presedintelui Iohannis 😦 CA……….,de ar FI,
        si-ar PETRECE concediul de odihna in TARA si nicidecum in CALIFORNIA sau MADEIRA 😦
        si ar SARBATORI Sfintele PASTI TEI zile si TREI nopti cu ROMANII ORTODOCSI ………………
        si NU cu STRAINII de NEAM si TARA…
        Datorita generozitatii tale, acum am ASCULTAT-O si in varianta originala INTELEGAND mai multe decat ATUNCI……………….
        Cand pentru prima data am ascultat acea SUPERBA MELODIE,
        AM TRADUS-O-n gand ASA cum m-am priceput iar ACUMA,
        am intrat in posesia TRADUCERII asa cum numai motorul de cautare GOOGLE o poate face………………………………

        Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 7:54 am

      • Mii de multumiri si pentru Varianta in LIMBA RUSA mai ales ca imi mai AMINTESC ceva din cele invatate in gimnaziu, liceul militar , Academia Militara si un curs INTENSIV postacademic de limba rusa cand autoritatile ROMANIEI de la acea vreme
        mi-au PROPUS functia de ATASAT MILITAR la CHISINAU …………………………
        Sincer, SUNA frumos si in Limba Rusa chiar daca dupa 1990 ROMANII ce-au ajuns sa CONDUCA Romania dupa IMPUSCAREA sotilor CEAUSECU au scos LIMBA RUSA din PROGRAMA de INVATAMANT ………………………

        Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 8:09 am

      • Buna dimineata draga Anda !
        Ca de obicei, mi-ai facut ZIUA mult mai frumoasa si WEEKENDUL mai placut
        prin postarea si in LIMBA ITALIANA,
        limba materna a NEPOTELULUI meu EMANUEL
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
        care pe 17 septembrie anul acesta, va IMPLINI frumoasa varsta de 12 ANISORI !!! 🙂 🙂 🙂
        Sa-ti dea Dumnezeu si Domniei Tale aceleasi bucurii pe care mi le-ai produs mie prin POSTAREA celor 3 ( TREI) videoclipuri
        si a superbei felicitari pe care o voi folosi si EU cand ii va veni timpul ! 🙂
        Un sfarsit de saptamana cat mai placut intregii tale FAMILII, Anda ! 🙂
        Saur’mana ! 🙂
        Cu cea mai inalta consideratiune,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 8:18 am

    • Buna dimineata Anda !
      Superba felicitarea ! 🙂
      Multumesc din toata ❤ pentru postarea EI !! 🙂 🙂
      Arhiva PC-ului meu s-a mai IMBOGATIT cu ceva frumos de la tine !!! 🙂 🙂 🙂
      O Dimineata FRUMOASA si un weekend EXCELENT ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 7:47 am | Răspunde

  7. W/E minunat si pentru tine, draga Aliosa ! 🙂

    Comentariu de mcooper801 — 22/07/2016 @ 10:08 pm | Răspunde

    • Buna dimineata prietene !
      La tine pe blog ti-am multumit ASEARA,
      la mine, iti multumesc ACUM ! 🙂
      Weekend minunat si pentru tine ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 8:19 am | Răspunde

      • ‘Neata buna , draga Aliosa ! Tot binele pentru tine si cei dragi tie ! ❤

        Comentariu de mcooper801 — 23/07/2016 @ 8:31 am

      • ‘Neata buna, draga , Cornel ! 🙂
        La fel si eu iti doresc din toata ❤ ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 9:46 am

  8. As always… lovely presentation and images… have a wonderful weekend! Aquileana :>D

    Comentariu de Aquileana — 23/07/2016 @ 1:49 am | Răspunde

    • Good morning Aquileana !
      As always, do I again acclaim praising my blog, which I enjoy myself! 🙂
      Thank you ! 🙂
      Have a great weekend ! 🙂
      Respectfully,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 7:19 am | Răspunde

  9. Buna dimineata! Aliosa

    Ai reusit cu video ?

    Comentariu de anytza — 23/07/2016 @ 6:40 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anytza !
      Nici NU am incercat ca NU am avut timp nici macar sa RASPUND la timp comentariilor de mai sus ……….
      Cand voi reusi, NU stiu .
      Am din ce in ce mai PUTIN TIMP la dispozitie pentru NET asa ca, ramane ca la inceput ! 🙂
      Multumesc pentru imaginea postata ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 8:24 am | Răspunde

      • Ok Aliosa,cand vrei sa aflii cate ceva ,ma intrebi ca iti voi spune
        O seara minunata!

        Comentariu de anytza — 23/07/2016 @ 5:52 pm

      • De REGULA, EU NU cer SFATURI de la alte persoane mai ales de la cele virtuale
        STIIND ca,
        UNA spun pe BLOG 🙂 si ALTA spun in GAND !! 🙂 😦
        Treaba cu VIDEO a fost UN PARIU cu MINE insumi GANDINDU-MA …………
        ca VEI fi PRIMA care SE VA OFERI sa-mi dea EXPLICATII !!! 🙂 🙂 🙂
        O duminica frumoasa ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 24/07/2016 @ 9:15 am

      • Ok 🙂 🙂

        Comentariu de anytza — 24/07/2016 @ 8:16 pm

      • 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 25/07/2016 @ 7:43 am

  10. @ ALLL !!!
    Buna dimineata Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor !
    Din lipsa de TIMP 😦 ieri NU am reusit sa va MULTUMESC pentru generozitatea Domniilor Voastre .
    Astazi insa, la prima ora a DIMINETII, in timp ce-mi beau CAFEAUA rece si amara 🙂 ,
    va raspund la fiecare in PARTE si va MULTUMESC aici si acum , la TOTI odata !!! 🙂 🙂 🙂
    Un sfarsit de saptamana cu Soare,Bere,Mici si Voie Buna ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 6:48 am | Răspunde

  11. @ ALLL !!!
    Chiar daca suntem in WEEKEND, postarea celor mai importante STIRI continua ! 🙂

    1) Dupa 11 ani de FUGA din TARA pentru a NU EXECUTA pedeapsa cu INCHISOARE cu EXECUTARE pentru relatii sexuale cu un MINOR 😦 ,
    fondatorul ” MISA” , gurul Gregorian Bivolaru, a AJUNS in sfarsit 🙂 in carantina ” beciului domnesc” unde ochii nu-i mai stralucesc dupa MINORI si MINORE despuiate ca sa-si satisfaca poftele trupesti DIAVOLESTI ………………………..

    2) Fondatorul FNI si al sloganului
    ” DORMI linistit, FNI vegheaza pentru tine ” 🙂 🙂 🙂
    si-a multor „inginerii financiare ” de PACALIRE si INSELARE a oamenilor credului care si-au VANDUT casele, masinile si pamanturile pentr a DEPUNE BANII la FNI SA SE IMBOGATEASCA RAPID 🙂 😦 🙂 ,excentricul si guralivul patron de ziar, Sorin Ovidiu Vantu a fost CONDAMNAT 🙂 🙂 🙂 pentru prejudicierea statului roman in cazul PETROM SERVICE cu 83 de MILIOANE de euro,la 6 ani si 2 luni de INCHISOARE cu EXECUTARE, sentinta DEFINITIVA si IREVOCABILA 🙂 🙂 🙂 Individul mai are si Dosarul FNI pe rol asa ca, Dumezeu cu mila……..El si acolitiii sai din dosarul PETROM SERVICE sunt OBLIGATI sa ACHITE statului roman, 83 de MILIOANE de euro !!! 🙂 🙂 🙂

    3) Spionii israelieni ARESTATI PREVENTIV in urma cu ceva timp pentru SPIONAREA sefei DNA, Laura Codruta KOVESI, au fost ELIBERATI in TOIUL NOPTII 🙂 ca sa nu vada POPORUL ca JUDECATORII au pactizat cu INFRACTORUL 🙂 😦 🙂

    4) Guvernul TURCIEI sugereaza guvernului ROMANIEI sa INCHIDA cel 8 ( opt) scoli si UNIVERSITATEA de VEST cu predare in limba turca pe motiv ca fac POLITICA clerului exilat in SUA si care ar fi la BAZA organizarii LOVITURII de STAT din TURCIA,de acum cateva zile ….

    5) Ca urmare a minciunilor sotului Alina Gorghiu, copresedinte PNL&PDL ,departamentul de comunicare al Guvernatorului BNR , Mugur Isarescu, a anuntat ca SALARIUL domniei sale este 25.000 de euro pe luna sin NU 40.000 de euro cum a spus mincinosul sot al blondinei lui Iohannis…………………………

    6) De IERI, a inceput SCHIMBAREA BANILOR in ROMANIA ca urmare a introducerii pe STEMA TARII a semnului cu COROANA ……….
    Ca URMARE, SCOATETI fratilor BANII de sub SALTEA si CHELTUITII cat mai repede ( pana la 31 dec.a.c) 🙂 sau…………………..
    DEPUNETII la BANCI ca sa LUATI INAPOI, mai PUTIN decat ati DEPUS !!! 🙂 🙂 🙂

    7) Ieri , intr-un centru comercial din MUNCHEN ( Germania) a avut loc un ATAC TERORIST soldat cu MOARTEA a 10 persoane si ranirea a peste 20 !!! 😦 😦 😦 Usor, usor, ATACURILE TERORISTE se indreapta „Pas cu Pas” si spre ” Romania lucrului bine facut ” …………………

    Daca mi-a SCAPAT vreo STIRE importanta iar domnia ta ai sesizat-o, POSTEAZ-O si NOI iti vom MULTUMI ! 🙂
    Weekend placut ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 7:18 am | Răspunde

  12. @ ALLL !!!
    GENEROZITATEA Domniilor Voastre,stimate Doamne si Domnisoare,
    si distinsi Domni ,m-a IMPRESIONAT profund
    si fara falsa modestie,
    VA MULTUMESC tuturor in egala masura

    si va UREZ un Sfarsit de Saptamana cu Soare,Bere, Mici si Voie Buna ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 8:32 am | Răspunde

    • O melodie frumoasa si florile deasemeni

      Comentariu de anytza — 24/07/2016 @ 8:19 pm | Răspunde

      • YouTube este plin de MELODII si FLORI frumoase dar NU oricine le GASESTE ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 25/07/2016 @ 7:45 am

  13. @ Pentru Doamnele si Domnisoarele care au LASAT mai sus,
    un LIKE , un COMENTARIU, un VIDEO sau o FELICITARE,
    navigand cu drag pe NET
    la prietena virtuala ANE
    https://viataoperadearta.wordpress.com/2016/07/
    am dat de o POEZIE a marelui POET,
    pe care cu bucurie o postez
    pentru domniile voastre ca va stimez !!! 🙂 🙂 🙂

    ” Venin şi farmec port în suflet,
    Cu al tău zâmbet trist mă pierzi,
    Căci fărmecat sunt de zâmbirea-ţi
    Şi-nveninat de ochii verzi.
    Şi nu-nţelegi că-n al meu suflet
    Dureri de moarte tu ai pus ­
    Cât de frumoasă eşti pot spune,
    Cât te iubesc nu e de spus!”
    de Mihai EMINESCU.
    Multumesc ANE ca mi-ai reamintit poezia ! 🙂
    Weekend placut tuturor ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 10:07 am | Răspunde

    • F. frumoase versuri ,multumim Aliosa
      AM CITIT STIRILE INTERESANTE,sa ma laud si eu ca am pierdut 900 la acel FNI :),pacaliti, nepacaliti a fost o invatare de minte 🙂
      Bivolaru ala este un satanist 🙂
      Eu nu am bani stransi ,cu 4 copii pe care ii ajutam cum putem niciodata nu am putut strange bani ,asa ca nu am ce pierde 🙂
      Si Isarescu are un salariu destul de mare ,ce se plange ,ori nu-i ajunge ? 🙂 iar acea Alina Gheorghiu asa o fi auzit si ea ,la cate erori si minciuni ni se spun ,nu ma mira 🙂
      E de rau daca si in Germania au inceput teroristii ,va fi vai de omenire 😦

      Comentariu de anytza — 23/07/2016 @ 1:08 pm | Răspunde

      • EU si NICI cineva din FAMILIA mea NU am DEPUS nici un LEU la NICI un fel de JOC de noroc piramidal
        STIIND ca toti PUSCARIASII din regimul comunist, dupa decembrie 1989 se vor INTRECE in a-i ESCROCA pe ROMANII CREDULUI
        si DORNICI de IMBOGATIRE pe seama ALTOR ROMANI CREDULUI !!! 🙂 😦 🙂
        Prin functia pe care am indeplinit-o in MApN in periaoda aceea propice MARILOR INSELATORII 😦
        am INDEMNAT subordonatii sa NU DEPUNA bani la CARITAS , GERALD, BIR, FNI si multe alte asemenea ESCROCHERII financiare unde politicienii si demnitarii timpului S-AU IMBOGATIT pe seama PROSTIMII !!! 🙂 🙂 🙂
        Cat priveste ATACUL TERORIST din GERMANIA, sa nu uitam proverbul :
        – ” Fiecare NAS, isi are NASUL sau ” !!! 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 24/07/2016 @ 9:23 am


  14. O seara placuta alaturi de cei dragi !

    Comentariu de anitanna — 23/07/2016 @ 7:53 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Anita !
      Imaginea postata de Domnia TA,
      mi-a inveselit si mai mult Ziua
      iar de frumoasa ce este,
      o voi posta la primul articol ca veste
      ca APUSUL de SOARE este fascinant
      daca e imortalizat de un fotograf interesant !!! 🙂 🙂 🙂
      O Duminica Binecuvantata Intregii dvs. Familiii ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/07/2016 @ 9:39 am | Răspunde

    • Ce bine era daca si pe mine ma invata cineva sa nu depun bani la FNI 🙂

      Comentariu de anytza — 24/07/2016 @ 8:20 pm | Răspunde

      • Asa se intampla cand SOTIA face ce-o duce capul iar SOTUL este „gaina” nu ” cocosul” in casa !!! 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 25/07/2016 @ 7:49 am

  15. Un inceput de saptamana plin de reusite si bucurii. Ma bucur ca am fost de folos si ma bucur si pentru ca ai primit traducerea corecta. Eu stiu ceva franceza dar de 40 de ani nu am mai folosit-o nici la citit, nici la vorbit asa ca am uitat si ce stiam de aceia nu mi-am permis sa ma aventurez sa fac traducerea pentru ca nu am performat ceea ce am invatat asa ca fiind un om cinstit nu ma pot da rotunda , ha, ha, ha.

    Ma bucur ca-ti plac imaginile si le pastrezi in calculator pentru a le folosi cand ai nevoie. Este f. bine ca faci asta mai ales ca eu le aduc aici din photobuchet si mai sterg cand si cand imaginile vechi sa fac loc altora noi pentru ca fiind la gratuit am permisiunea doar pentru un anumit numar.

    Comentariu de Beta — 25/07/2016 @ 1:52 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anda !
      Mi-au placut de la prima vedere imaginile selectate de domnia ta din „photobuchet” si inca de atunci le-am folosit si pe paginile blogului meu acolo unde a fost cazul fara insa a specifica numele tau ca si asa, un blogger SUGUBAT ca sa nu spun GELOS(INVIDIOS) pe continuitatea DIALOGULUI nostru VIRTUAL presarat de tine cu IMAGINI SUGESTIVE, ne-a facut un CATREN acidulat, pe care NU l-am APROBAT ci l-am STERS caci NU SUPORT cuvinte DEOCHEATE si cu SUBINTELESURI pe blogul meu ………………
      Eu am STUDIAT limba franceza in GIMNAZIU si LICEU dar, cum nu-mi place sa ma dau ” rotund” 🙂 , NU am pretentia ca o mai INTELEG BINE si acum mai ales ca in VIDEO, cuvintele SUNA parca altfel iar rapiditatea pronuntarii, ma impiedica sa inteleg cum trebuie sensul lor…
      De cele mai multe ori, intuiesc cam ce-ar vrea sa spuna…….
      Multumesc si acum pentru frumoasa imagine postata precum si pentru urarile facute ! 🙂
      In ❤ mea ai un loc aparte datorita onestitatii si generozitatii domniei tale iar gandurile mele,
      sunt de fiecare data curate , sincere si pline de recunostinta ! 🙂
      O saptamana placuta si racoroasa intregii familii ! 🙂
      Cu stima si recunostinta,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/07/2016 @ 8:03 am | Răspunde


  16. Buna dimineata!
    E azi ..incepem o noua saptamana,parca ultima din luna lui Cuptor… trec zilele rapid,parca pe negandite..
    Si pentru ca viata e fragila, sa o traim asa cum se cuvine in pace,liniste sufleteasca si drag de cei buni si frumosi de langa noi!
    Sa aveti o dimineata superba alaturi de cei dragi si in aroma de cafea!
    O zi si o saptamana cu multa sanatate si impliniri !
    Multumesc pentru tot ce ne aduci in atentia noastra captata uneori de alte si alte lucruri pe care le credem prioritare 😕 😛 …
    Felicitari pentru blog!
    Interesant!
    O zi cu soare,cu liniste sufleteasca si tot ce-ti doresti!
    Multumesc pentru vizite…

    Comentariu de anitanna — 25/07/2016 @ 8:01 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anita !
      Cum mie imi plac foarte mult PRAJITURILE de CASA,
      as MANCA zilnic cate o PRAJITURA dimineata odata cu CAFEAUA ! 🙂
      Ma bucura mult vizita Domniei Tale acum la prima ora a diminetii
      iar pentru imaginea postata si cuvintele adresate, iti multumesc din toata ❤
      si te INVIT cu drag pe urmatoarea pagina datata azi ! 🙂

      Si BLOGUL domniei tale este INTERESANT iar dupa ce beau cafeaua ce ne-o oferi zilnic,
      plec de la domnia ta ,incarcat doar de ganduri frumoase si energie pozitiva pentru toata ziua ! 🙂
      O Saptamana cu Soare, Bere ,Mici si Voie Buna intregii domniei tale FAMILII ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/07/2016 @ 8:30 am | Răspunde

  17. Tare frumoasă melodie! Muzica adevărată nu are vârstă și sună mereu bine, chiar și după mulți ani. O meldie de suflet care ne face să mai uităm de realitățile triste (chiar tragice) de pe la noi, care ne amărăsc sufletul. Oameni care mint cu nerușinare, promițând marea cu sarea unui popor întreg, după care își fac de cap ca niște nemernici, cu nerușinare. Vine toamna și vor ieși iarăși în față, la alegeri, cu aceleași discursuri răsuflate și iarăși ne vor lua de proști. Greșim că nu-i taxăm cu maximă duritate și să nu le mai acordăm niciun vot.
    Numai bine, zile frumoase și o săptămână cu veselie. Cu toată stima și sinceră prețuire! 🙂

    Comentariu de Alex — 27/07/2016 @ 10:49 am | Răspunde

  18. Ce de melodii frumoase s-au adunat aici, la comentarii! Și fiecare stârnește amintiri emoționante, din ani frumoși, petrecuți lângă oameni frumoși… Rămânla aceste acorduri atât de plăcute. Am citit și știrile, până la ultimul rând, dar ele ne amintesc de aceste realități pe care nu le putem ignora, de lucrurile triste cu care ne confruntăm zi de zi, de ceea ce au făcut unii și alții cu această țară și la ce situație tragică a ajuns biata noastră țară. Cu toți sperăm ca măcar cei tineri să îndrepte ceea ce părinții și bunicii lor nu au reușit, dar după ce citesc știrea nr. 1… îmi dau seama cât de mult a cuprins oamenii putreziciunea imoralității chiar și la cele mai fragede vârste.
    Multă sănătate și un sfârșit de săptămână cât mai frumos! 🙂

    Comentariu de Alex — 29/07/2016 @ 4:37 pm | Răspunde

    • Buna ziua Alex !
      Ma bucur ca ai ajuns pe aici si ma bucur si mai tare ca ai gasit pagina interesanta ! 🙂
      Am ajuns in situatia sa ne HRANIM cu AMINTIRILE caci PREVIZIUNILE, dupa mine, sunt TRISTE si pline de capcane din cauza POLITICII politicienilor CORUPTI ce au condus ROMANIA in cei 27 de ani trecuti de la inlaturarea de la putere a lui CEAUSESCU …
      Zi de ZI, daca nu cumva chiar CEAS de CEAS, auzi la televizor ca PROCURORII DNA au mai SALTAT cate un POLITICIAN pentru tot felul de INFRACTIUNI , POTLOGARII, MITUIRI, SPAGARI, TRAFIC de INFLUENTA, EVAZIUNI fiscale,INGINERII financiare, FOLOASE materiale necuvenite samd……………………
      Din pacate , acesti POLITICIENI au COPII, NEPOTI,GINERI , NORE,CUMNATI mai mult sau mai putin AGRAMATI dar,
      INVATAT in SMECHERII si SMENARII 😦
      iar daca ne asteptam de la asemenea specimene SA FACA VREO SCHIMBARE in BINE in VIITORUL apropiat,
      SLABE SPERANTE ! 😦
      Nu dau exemple ca-s o MULTIME de PROGENITURI tinere nascute si crescute de actualii politicieni si,
      ar fi pacat sa scap vreo asemenea persoana de la nominalizare…………….
      In concluzie,EU nu mai am nici o speranta in BINE in viitorul apropiat caci,
      ” tinerii liberi si frumosi ” de AZI,
      sunt precum cei care i-au NASCUT, CRESCUT , EDUCAT si FORMAT !!!! 😦 😦 😦
      Doar generatia SAREI si a nepotelului meu ANDREI sa mai poata SCHIMBA ceva in BINE in
      ” Romania lucrului bine facut ” ………….
      Multumesc pentru vizita si comentariu Alex ! 🙂
      Weekend placut intregii FAMILII ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2016 @ 6:14 pm | Răspunde

  19. O zi frumoasa si reusita..La mine este cald,parca mai cald decat ieri…36 de grade!

    Comentariu de anitanna — 29/07/2016 @ 4:59 pm | Răspunde

    • La mine e si mai CALD ! 😦
      La pranz, erau 38 de grade celsius iar acum AERUL e SUFOCANT ………………
      Weekend pe pofta ❤ domniei tale Anita ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2016 @ 6:16 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

