Alioşa

30/07/2016

Scrisoarea BUNICULUI catre NEPOTUL sau …………………..

Filed under: generale — Aliosa @ 7:32 am

Motto:
O.Goga , 1916.
Citat din ILEANA VULPESCU.
Ctin Tanase
Eminescu&

” Dragă Mihai,
I-am spus domnului avocat Codarcea să ţină la el această scrisoare până când bunul Dumnezeu s-o gândi să mă ia la Dânsul. Dacă a deschis-o înseamnă că s-a întâmplat, iar eu nu mai sunt printre voi ci undeva departe, într-un loc din care nu vă mai pot decât privi, iar voi nu puteţi face mai mult decât să vă amintiţi de mine.
Dar să nu vă pară rău. Ca orice boală şi viaţa îşi are leacul ei. Am trăit o viaţă bogată, fără remuşcări şi fără regrete. Mi-am îngropat părinţii, iar în urmă cu un an mi-am îngropat soţia, pe buna ta Florica, iar acum, dupa cum mi-a fost târgul cu Cel de sus a fost rândul meu să mă aşez sub piatra veşnică. Îmi tremură mâna de la un timp şi de aceea m-am gândit să-ţi scriu acum, cât mai pot. Mi-am adus măsuţa aia veche din antreu şi aici, sub nucul meu bătrân, mai bătrân ca mine, îţi iscălesc câteva vorbe să le citeşti când le-a veni vremea.
De învăţat, dragă Mihai nu am ce să te mai învăţ. Tot ce-am ştiut i-am spus lui tată’tău iar el ţi-a spus ţie. Bune sau rele, nu ştiu. Cât ai acum? Ai 14 ani şi cred că eşti încă la şcoală. Poate ar fi trebuit să treci mai des pe aici pe la casa asta atât de goală în care eu şi cu bunică’ta, Doamne iart-o, l-am crescut pe tată’tău, pe unchiu’tău şi pe tuşă’ta. Dar nu mă supăr, nepoate. Tinerii la oraş, iar noi bătrânii la sat, unde ne-am născut şi unde ne sunt îngropaţi toţi cei dragi şi toate amintirile, frumoase o’ ba. Mai sunt eu şi bătrâna mea văcuţă, pe care o fugăresc seara prin şanţuri pe la oameni, doar doar oi mai avea şi eu cu cine povesti o poveste. E bătrână şi ea. Ca mine şi ca nucul.
Dar alta-i treaba Mihai. Altceva voiam eu să îţi scriu, ceva ce tată’tău şi mamă’ta nu ţi-au spus pentru că nu-i de treaba lor să-ţi spună. Eu sunt acela care ar fi trebuit să-ţi lase o ţară, nepoate. Nu ei. Dar iată-mă, uscat după o viaţă de muncă, jumătate în mină – jumătate pe câmp, cum nu pot să îţi las decât nişte pământ şi nişte oameni. Dar o ţară… nu. S-a dus toată, dragule.
Vei termina şcoala şi la cum te cunosc eu de isteţ, vei face şi vreo mare facultate. Iar când te vei trezi cu diploma în mână, ai să vezi şi tu că România, aşa cum o credeai, nu există. Tinerii noştri, de la tine din oraş, de la mine din sat şi-au vândut mintea şi isteţimea altora care ştiu să îi plătească, iar nouă nu ne-au mai rămas decât vagabonzii şi nemernicii. Aici în Vălenii de Munte, doctorul are deja 67 de ani dar nu-i găsesc înlocuitor. S-au dus toţi, astfel că atunci când vei fi şi tu bătrân, o să înveţi să te operezi singur. Inginerii noştri care în urmă cu 50 de ani ridicau Palatul Poporului, poduri peste toate râurile ţării şi care săpau tuneluri prin cei mai îndăratnici munţi, azi repară trenuri şi şosele pentru francezi şi germani.
Pământurile noastre, pădurile noastre, munţii noştri, sunt toate risipite. Ce nu au luat străinii, am distrus noi. Din falnicii noştri stejari, tot europeanul şi-a făcut mobila cu care se faleşte pe la vecini. Din stâncile noastre a luat fiecare aur, argint şi altele, iar noi românii am rămas cu pietrele şi rănile pe care şi azi, străbătând la pas Carpaţii le mai vezi, adânc săpate în chipurile munţilor. Urşii noştri care erau cândva cei mai viteji apărători ai codrului românesc, au căzut răpuşi de gloanţele englezilor şi noi ar fi trebuit să ne punem stavilă în faţa acelor gloanţe. Câmpiile noastre nesfârşite, care cândva străluceau de atâta bogăţie, de atâta grâu şi orz, sunt toate semnate cu numele străin, iar cartofii aurii sunt urcaţi în tiruri şi olandezii, belgienii şi alţii, mănâncă ceea ce era de drept al tău şi al fraţilor tăi. Grâul, vagoanele care se strâmbau sub atâta greutate; vagoanele cu grâu iau calea străinătăţii pe bani de nimic, în timp ce în Transilvania, ungurul vinde făina pe care o face din acel grâu. Nici măcar mămăliga pe care o mâncam eu şi bună’ta când eram mici, nici măcar mămăliga aia nu ţi-am lăsat-o. Era ţara ta nepoate, dar eu şi parinţii mei am dat-o, bucată cu bucată, brad cu brad, pisc cu pisc.
Conducători de ţară, conducători de obşte, au venit an după an cu acelaşi minciuni, cu acelaşi promisiuni şi ne-au furat puţin câte puţin şi puţin câte puţin, au dat România altora. Azi au semnat pentru un pământ, mâine pentru o mină, poimâine pentru un codru şi aşa nepoate, azi ne-au mai rămas nişte linii pe hartă şi trei culori care candva se ridicau deasupra unei ţări bogate şi unite. Azi se ridică doar că le bate vântul, iar sub ele se văd săraci, mizerabili, trădători, mincinoşi şi tâlhari care şi-ar da în cap pentru un metru de pământ.
Şi când n-a mai fost nimic în ţară de vândut, am început să ne vindem pe noi străinilor. Muncitorii noştri, ideile noastre, tinereţea noastră, toate s-au dus, iar când n-a mai rămas din noi nimic de vândut, ne-am vândut unii pe alţii.
Am tăcut la vremea noastră. Am tăcut. Şi eu şi tatăl meu si tatăl tău, iar în timp ce tăceam, alţii ne vindeau până şi vorbele pentru binele lor. De asta îmi pare rău Mihai dragă, că nu pot să îţi las mai mult. S-au dus toate. Casa mea, nucul meu şi această văcuţă care, poate, va muri înaintea mea. Cam asta-i tot. Aurul, bogăţiile pământului şi chiar pământul sunt ale străinilor şi ei sunt cei care comandă peste români azi. N-ai ce le face nepoate, că au contractele semnate şi legi care îi apără. De ei trebuie să te milogeşti ca să ai voie să-ţi lucrezi pământul pentru care au murit ai noştri atâţia ani la rândul. Şi de ei trebuie să te rogi să te lase să-ţi tai un colţ de pădure să te încălzeşti când va veni iarna. La ei trebuie să plângi ca să te lase să mai fii român.
Asta-i tot ce voiam să-ţi scriu. Macar acum, mort, să am şi eu dreptul să zic. Iartă-mă nepoate. Ai grijă de tine Mihai. Ai grijă de tine, de căsuţa mea şi de nucul acesta din care bunica ta, Doamne iart-o îţi făcea cozonac când erai copil.
Astea-s singurele averi care i-au mai rămas ţării tale.
Nişte amintiri şi nişte nuci.”
Sursa: Internetul .
PS!
Aceasta SCRISOARE a fost scrisa de un batran din Vrancea catre nepotul sau , cu cateva saptamani inainte sa plece in locuri doar de EL stiute dar bine gestionate de DUMNEZEU atotputernicul .
Sa-mi fie IERTATA lipsa de modestie, dar ,foarte multe din CUVINTELE adresate de BUNICUL de mai sus catre NEPOTUL sau,Mihai, au fost postate pe modestul meu BLOG inca de la prima aparitie
https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/
si pana in zilele noastre
https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/07/25/
iar Domniile Voastre care NU ati trecut INCA prin casuta-mi virtuala si NU ati CITIT cele peste 700 de POSTURI ,de veti trece, va veti convinge !

Cum ALEGERILE PARLAMENTARE din toamna acestui an se apropie cu pasi repezi iar STRAINII de NEAM si TARA si-au TRIMIS SLUGILE sa DERUTEZE si sa MANIPULEZE pe ROMANII INFOMETATI cu buna stiinta tot de OCULTA MONDIALA, sa-i PACALEASCA cu PROMISIUNI electorale si POMENI de ocara ca sa-i VOTEZE ca dupa ce-or intra in PARLAMENT , PARTIDELE sa le ARBITREZE ca legile STRAINILOR sa le PROMOVEZE, NU mai adaug decat atat :” Desteapta-te ROMANE ” !


Daca v-a impresionat SCRISOAREA si doriti a o RE-PUBLICA,
aveti inca de acum , incuviintarea mea !
razand-cu-gura-panla-urechi
Weekend plin de viata !
Aliosa.

27 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    Chiar daca este SAMBATA si LUMEA-i in WEEKEND,
    STIRILE importante NU trebuie neglijate …………..

    – Ca sa REVINA ” Cu orice pret la PUTERE ”
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2010/05/27/
    Traian Basescu, fost presedinte al Romaniei in perioada 2004-2014 , si-a pus MAFIA pedelisto-basisto-pemepisto-uneperista la LUCRU pentru a-i ELIMINA POLITIC pe politicienii din toate partidele care ar avea sanse ca dupa alegerile din toamna acestui an, sa-i INCURCE socotelile de smenar politic si tradator de NEAM si TARA ………………
    – Fostul presedinte liberal al Camerei Deputatilor in urma cu 8 ani, Bogdan Olteanu, SALTAT ieri de unii din cei 3000 de MAGISTRATI numiti in functii de ipocritul fost presedinte, Traian Basescu, in dosarul de DENUNT facut de unul din anturajul actualului PUSCARIAS Sorin Ovidiu Vantu ( 6 ani si 2 luni de INCHISOARE cu EXECUTARE ) , culmea POLITICII DAMBOVITENE, patronul unui TRUST de PRESA care in 2009 i-a FACUT CAMPANIE electorala lui Basescu ca sa fie REALES presedintele Romaniei pentru inca 5 ( CINCI ) ani ,2009-2014, cand, MAFIA RETROCEDARILOR si DESPAGUBIRILOR, condusa de Crinuta Dumitrean ( sef ANRP) , Alina Bica ( sef DIICOT) si samsarii Horia Simul&co,a PAGUBIT bugetul Romaniei, cu peste 1 ( UN ) MILIARD de EURO dupa spusele actualului presedinte „tehnocrat” al ANPR ………..
    a SCAPAT( el, Bogdan Olteanu ) de ARESTUL PREVENTIV la ” beciul domnesc ”
    si a fost plasat in vederea URMARIRII PENALE,in AREST la DOMICILIUL sau……..,
    care-i un adevarat PALAT nu o casa de om e-a lucrat mereu la stat……….
    Oare il va INTREBA cineva pe fostul presedinte al Camerei Deputatilor , LIBERALUL Bogdan Olteanu
    DE UNDE a avut BANI sa-si construiasca un asemenea PALAT ??? 🙂 😦 🙂
    Iar daca INSTANTA intr-un tarziu il va CONDAMNA,
    ZILELE petrecute in AREST la DOMICILIU i se vor SCADEA,
    si-apoi, LIBERALUL Bogdan Olteanu „in NAS ne va RADE ” 🙂
    ca ❤ nu-i va plange ramananad sa mai EXECUTE ,
    doar RESTUL de zile nepetrecute,
    la PALATUL sau cu tot felul de personaje,
    din lumea LIBERALO-PEDELISTO-IOHANISTA !!!

    – In Parcul ZAVOI, dintr-un oras anume,
    multimea innebunita de FOAME si NEVOI ,
    ce a participat la serbarea organizata de primarie
    in cinstea Zilei IMNULUI NATIONAL ,
    s-a CALCAT in PICIOARE si IMBRANCIT ca la CUTREMUR,
    pentru o COAJA de paine, o BERE, un MIC si-o CHIFLA
    oferite POMANA de noul primar …
    Cand ma gandesc ca la ALEGERILE PARLAMENTARE din toamna acestui an
    vor PARTICIPA tot aceeleasi personaje infometate,
    ce s-au calcat in picioare la propriu in ZAVOI ,
    pentru POMANA ELECTORALA , imi vine sa PLEC departe,
    ca sa NU mai VAD din nou acea turma de OI ,
    ce-si va DA VOTURILE mafiei insetate
    de PUTERE, mai rau ca temutii ciocoi
    din vremuri nu prea indepartate .

    Ma opresc aici cu STIRILE ca trebuie sa merg la veterinar cu PISICUTA
    care, dupa 5 ( cinci) sedinte de INJECTII,
    a inceput sa se simta mai bine si sa mearga saracuta,
    incet si cu gandul la nazbatii !!! 🙂 🙂 🙂

    Weekend placut tuturor vizitatoarelor si vizitatorilor blogului meu ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 30/07/2016 @ 9:09 am | Răspunde

  2. Un sfarsit de saptamana incarcat cu bucurii si o placuta relaxare. Sanatate pisicutei. Dumnezeu ii rasplateste pe oameni si pentru binele si ajutorul dat si animalutelor pentru tot Creatia Lui sunt si a stiut pentru ce Le-a creat pe fiecare in parte. Pe mine ma omoara ipocrizia asta a oamenilor care a pus stapanire pe cat mai multi. Pe langa manifestarile fata de tot ce se intampla in viata de toate zilele unde se dau participanti, stiutori dar in afara de vorbe nu fac nimic folosesc cu deosebita usurinta cuvantul iubire. E clar ca sunt oameni superficiali care mai mult copiaza de la altii decat sa participe cu propriile lor fapte si ganduri. Ma bucur ca exista oameni ca tine si sotia ta care fac o asa fapta fata de aceasta pisicuta. Inteleg ca dupa vindecare nu vreti sa o pastrati ceea ce-i va crea o mare suferinta pentru ca nu o sa inteleaga de ce a fost respinsa. Poate ii gasiti un stapan iubitor unde sa fie iubita si rasfatata asa cum ii sta bine unei pisicute. Este adevarat ca un animal crescut in casa implica si munca mai multa dar si un oarecare disconfort pentru ca oricat de curat ar fi animalul sau grija stapanului sa fie totul in regula tot un oarecare iz ca exista in acea locuinta , , tot se mai gaseste. Tocmai la asta m-am referit cand am spus ca unii folosesc cuvantul iubire cand corect trebuie sa spuna doar ca-i plac animalutele pentru ca iubirea se manifesta tocmai prin acest sacrificiu de a nu te impiedica in mici inconveniente pe care le ampreteaza animalul crescut in casa, de a-i acorda timp din timpul tau, in a-i asigura si plati pentru sanatatea lui si in ziua de astazi nu-i deloc usor (preturile de multe ori sunt egale cu cele pentru oameni sau chiar mai piperate) si altele.Dumnezeu sa va rasplateasca pentru ca-n ziua de astazi aproape ca oameni ca voi sunt inexistenti datorita egoismului si rautatii, impasibilitatii si lipsei de empatie ce a pus stapanire pe oameni pentru ca la asta s-a lucrat.
    Am o perioada cand sunt mai ocupata, am probleme cu sotul care la randu-i are probleme de sanatate asa ca nu am avut timp sa trec dar astazi am rasfoit si am citit interesantele articole postate si comentariile pertinente si de laudat ale unor prieteni ce posteaza pe blogul tau. In privinta Ardealului s-a lucrat de f.mult timp la manipularea locuitorilor lui pentru a le baga in cap ca Bucurestiul le foloseste banii care pe zona lor ajung mult mai multi si daca ar cere separarea ar prospera mult mai mult etc. Durerea mare vine ca lasand de ceva ani buni tinerii fara educatie acestia au putut fi f. usor de manipulat si e tare grav ca tocmai pe ei ii auzi mai la tot pasul ca nu e corect si vor sa aibe dreptul sa-si gospodareasca pe plan regional ei banii sa nu mai ajunga la Bucuresti. Sunt pasi mari facuti in spalarea oamenilor pe creier pentru ca regionalizarea mult visata din timpuri de mult apuse sa se infaptuiasca fara prea mari incidente ci ca ceva firesc. Desi in ochii lumii cele doua mari puteri par a fi mai mereu in conflict, ei actioneaza incet dar bine in a infaptui planurile oculte pe care le-au semnat impreuna in vederea impartirii de prada. Iti doresc un weekend cat mai placut si cu racoare.

    Comentariu de Beta — 30/07/2016 @ 10:03 am | Răspunde

    • Buna ziua Anda !
      Ca de obicei , COMENTARIUL Domniei Tale este de departe placut ochiului, sensibil spiritului, sanatos sufletului si nu in ultimul rand mobilizator omului ! 🙂 Pentru cuvintele postate in urma gandurilor exprimate, pentru OAZA de UMBRA si SPERANTA emanate, pentru ❤ generoasa si pentru inteleptele sfaturi date, un sincer MULTUMESC ! 🙂
      PISICUTA salvata de sotia induiosata cand a gasit-o sub un gard viu, este din ce in ce mai bine, are POFTA atat de JOACA cat si de MANCARE iar dupa ce vom sti rezultatul RADIOGRAFIEI pe care i-o va face un medic veterinar din alt oras ca la noi NU avem RADIOLOG VETERINAR 😦 vom urma procedurile indicate si-apoi, dupa ce se va VINDECA complet, o vom darui unei DOAMNE cu un suflet mare, batrana si singura, care locuieste la o CASA cu CURTE mare, rondouri de verdeata si flori , DOAMNA care ii va acorda toata atentia cuvenita si care va fi bucuroasa sa o VIZITAM si MAI DES decat am vizitat-o pana acum avand la mijloc , PISICUTA ce se va bucura sa fie mangaiata de SALVATOAREA ei ! 🙂
      Noi NU putem sa o tinem permanent NU din cauza DISCONFORTULUI caci avem posibilitatea sa-i oferim un LOC separat, numai pentru EA ! 🙂
      Motivul pentru care NU o putem tine la noi esta ca, plecam des si timp mare de acasa :
      – in ITALIA la FATA, GINERE,NEPOT, CUSCRI si RUDE,
      – in TARA la statiuni, munte, mare samd.
      iar in lipsa noastra, NU ar avea cine sa aiba grija de EA iar ca sa apelam la altii s-o ingrijeasca, NU o putem face……………
      Cat priveste COSTURILE TRATAMENTULUI, este de ajuns sa spun ca TOTUL se PLATESTE integral si NIMIC COMPENSAT ……………..
      Consultatia , medicamentele si tratamentului sunt suportate de CNAS 🙂
      in timp ce ale ANIMALUTULUI accidentat fara voia sa, sunt platite de cel ( cea) care-i vrea BINELE si INSANATOSIREA animalutului………..
      In privinta ARDEALULUI, lucrurile sunt mult mai complexe, complicate si delicate asa ca, Nu o sa dezbat ACUM si AICI problema dar ceva, tot o sa spun :
      – NU e PROST cel care CERE , PROST e cel care DA !!! 🙂 😦 🙂
      Liderii UDMR si PCMT ( Kelemen Hunor / Laszlo Tokes ) CER , CONDITIONEAZA si chiar i SANTAJEAZA pe liderii partidelor care VOR sa RAMANA sau sa AJUNGA la PUTERE ………….
      Deci, NU ei sunt PROSTII, cu politicienii ROMANI care apeleaza la VOTURILE lor in PARLAMENT ca sa-si TREACA proiectele de legi propuse de guvernele LOR pentru CLIENTELA LOR politica !!! 😦 🙂 😦
      Deja liderii formatiunii ANTIROMANESTI ce se cheama UDMR si care NU-I PARTID ci un ONG subventionat de STATUL ROMAN 😦
      isi "freaca mainile de bucurie " 🙂 si "isi rad in mustatiloe lor lungi " 😦 la GANDUL ca ORICARE dintre partidele mari ( PSD si PDL&PNL (
      NU POT constitui o MAJORITATE PARLAMENTARA fara VOTUL lor, asa ca…………
      – Ghici Ghictoarea Mea :
      – Ce vor cere liderii UDMR in schimbul VOTULUI lor ??? 🙂 😦 🙂
      Casa te ajut nitel,treci din nou pe postul ANTERIOR ! 🙂
      Despre " tinerii liberi si frumosi" depistati de mafia pedelisto-penelisto-iohannista in toamna anului 2014 cand ,
      primarul PENAL de SIBIU cu 1.000.000 de VOTUTURI in TURUL intai mai PUTIN decat Ponta a castigat fotoliul de la Cotroceni cu peste 1.200.000 de VOTURI mai mult decat Ponta, NU pot spune ACUM si AICI ( din lipsa de TIMP ) decat atat :
      – Iarta-i Doamne ca NU STIU ce-au facut , ce fac si ce vor face 😦 😦 😦
      in privinta VOTARII celor mai potrivite persoane care sa conduca ROMANIA !!! 🙂 😦 🙂
      Cele DOUA MARI PUTERI, RUSIA si SUA, prin reprezentantii lor la toate nivelurile,
      SE CEARTA " de ochii lumii " 🙂 ca TIGANII intre ei pentru o PROSTITUATA ,care,
      la sosirea POLITIEI spun ca SE JUCAU , NU se CERTAU , DANSAU , nu se BATEAU…………..
      iar daca POLITIA vrea sa le puna CATUSELE sa-i duca la INTEROGATORIU, se COALIZEAZA , fac FRONT COMUN si ATACA cu ura si salbaticie POLITIA umilta de toti INTERLOPII si PUSCARIASII eliberati inainte de vreme pentru ca ,
      din ANALFABETI la intrare in PUSCARIE,
      au devenit SCRIITORI de lucrari stiintifice pe timpul DETENTIEI !!! 🙂 😦 🙂
      Multumesc frumos pentru vizita, pertinentul comentariu, gandurile exprimate, sfaturile date si urarile facute ! 🙂
      Din toata ❤ aceleasi ganduri, urari s complimente ,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/07/2016 @ 1:11 pm | Răspunde

  3. Buna dimineata! Aliosa
    F. frumos descris scrisoare bunicului !
    Cat despre Basescu ,am mai spus ca el si acoalitii lui cauta probe sa nu-l incrimineze ca vinovat si bineinteles ca nu poate decat sa le inkida gura celor care vorbesc adevarul si ajung altii nevinovati sa fie incriminati 🙂
    In privinta serbarii unde au avut loc incidente ptr. o bere si nu mai stiu eu ce….. ,pot spune ca unii romani sunt hapsani si n-o sa se lecuiasca vreodata 🙂
    Sa ai un weekend pe placul tau !

    Comentariu de anytza — 30/07/2016 @ 10:22 am | Răspunde

    • Buna seara Anytza !
      In privinta lui Traian Basescu ai dreptate 100 la 1000 ! 😦
      In privinta ” romanilor hapsani” ai 100% dreptate ! 😦
      Din pacate, EI sunt ACEI care l-au votat atat pe Traian Basescu de doua ori cat si pe Klaus Werner Iohannis
      si UITE unde a ajus TARA !!! 😦 😦 😦
      Si tot din pacate, dar si din NENOROCIRE pentru VIITORUL ROMANIEI,
      tot ACEIASI ROMANI ii vor VOTA la alegerile parlamentare tot pe CANDIDATII
      lui Basescu si Iohannis ca sa NENOROCEASCA pentru totdeauna biata noastra TARA ! 😦
      Multumesc pentru imaginea postata ! 🙂
      Cat priveste „WEEKENDUL ” la peste 42 de grade Celsius,
      nu mai poate fi vorba de weekend placut ci de……….
      APA la temperatura camerei si multe FRUCTE si LEGUME ………………..
      Seara mai racoroasa ca a mea ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/07/2016 @ 8:01 pm | Răspunde

      • Perfect adevarat Aliosa .
        Eu de canicula am mancat fructe si ceaiuri calde ,ca acum in acest moment parca a luat foc pamantul asa simt 🙂

        Comentariu de anytza — 30/07/2016 @ 9:26 pm

      • Buna dimineata Anytza !
        Una lume ce se da mare cunoscatoare in toate , BEA APA RECE sau mananca INGHETATA crezand in mintea ei prea infestata de CIUMA basisto-portocalie amestecata cu mai noua ciuma gabena-calaie, ca asa scapa de CALDURA sau si mai grav de CANICULA !!! 🙂 😦 🙂
        Ieri, la ora pranzului, i n orasul de pe malul DUNARII batrane, termometrle instalate in diferite puncte ale urbei, au ajuns pe la 44-45 de grade Celsius iar ASTAZI, dupa cum SIMT puterea SOARELELUI la aceasta ora matinala,
        cu siguranta va fi la fel de CALD si SUFOCANT ca si IERI! 😦

        Comentariu de Aliosa — 31/07/2016 @ 8:06 am

  4. un felice fine settimana Aliosa
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 30/07/2016 @ 5:16 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo !
      Un felice fine settimana anche a te ! 🙂
      Un caro saluto,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/07/2016 @ 7:52 pm | Răspunde

      • Serena serata, Aliosa.

        Comentariu de newwhitebear — 30/07/2016 @ 9:23 pm

      • Grazie Gian Paolo !
        Serena giornata , felice domenica ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 31/07/2016 @ 8:09 am

  5. EXCELENT SI FOARTE ADEVARAT CITATUL Ilenei Vulpescu, draga Aliosa…trist dar adevarat ………..seara minunata sa ai ! 🙂

    Comentariu de mcooper801 — 30/07/2016 @ 10:55 pm | Răspunde

    • Buna dimineata draga prietene !
      Daca CITATUL din Ileana VULPESCU nu era EXCELENT si ADEVARAT,
      cu siguranta ca NU l-as fi POSTAT ,
      pentru a fi la prima vedere pe pagina cu SCRISOAREA plina de ADEVAR si mare DURERE ! 😦
      Din pacate, cei care ar trebui sa-l citeasca, NU-l CITESC caci EI,
      politicienii IPOCRITI, DEMAGOGI, OPORTUNISTI, LACOMI si TRADATORI de NEAM si TARA 😦 😦 😦
      NU au timp de BLOGGARIT,
      ci de TALHARIT romanul de rand prin tot felul de INGINERII financiare si SMENARII ordinare !!! 🙂 😦 🙂
      Duminica Binecuvantata sa ai si tu prietene , impreuna cu toata FAMILIA ta ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 31/07/2016 @ 8:16 am | Răspunde

      • Binecuvantata sa fie si duminica ta, draga Aliosa ! Doamne ajuta ! 🙂

        Comentariu de mcooper801 — 31/07/2016 @ 8:28 am

  6. Impresionantă scrisoarea bunicului către nepot, fiecare rând și expresie fiind parcă rupte din realitatea crudă care ne înconjoară. Mă bucur că ne-ai adus-o în atenție și sper să aibă o rezonanță cât mai mare.
    Îți doresc o duminică a lui Cuptor mai blândă (doar e ultima), cu bunătăți de sezon, alături de licori benefice, Sandule! Eu am pizza în meniu. 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 31/07/2016 @ 6:47 am | Răspunde

    • Buna dimineata Petru !
      SCRISOAREA bunicului catre nepot, este desprinsa din REALITATEA zilelor POSTDECEMBRISTE ! 😦
      BUNICUL din SCRISOAREA de fata poate fi oricine,
      sau orice ROMAN onest si patriot, NEIMPLICAT politic, NESLUGA niciunui PARTID ,
      NECARPA niciunui politician PARSIV si lipsit de SCRUPULE care,
      PRINS cu SACUL de BANI furati de la STAT sau primiti MITA ,
      se JURA mai abitir ca TIGANU’ prins de gospodar in curte cu ” RATA-n GURA” !!! 🙂 🙂 🙂
      Din pacate, SCRISOAREA nu are si nici NU va avea ” o REZONANTA cat mai mare ” 😦
      din MOTIVELE enumerate in RASPUNSUL dat mai sus prietenului ” mcooper801″ 🙂
      dar si din cauza faptului ca NENOROCITII care au NENOROCIT Romania
      in cei 27 de ani de CAPITALISM feroce, salbatic si pur romanesc,
      la ora aceasta, STUDIAZA si SARUTA posterioarele PARASUTELOR si PROSTITUATELOR cu care s-au INHAITAT
      dupa ce au DIVORTAT ca ANAF-ul sa NU le ia toata AVEREA acumulata prin HOTIE si SMECHERIE,
      ci numai JUMATATE din AVEREA facuta cu BANI furati de la STAT, adica de la NOI ! 😦
      Cat priveste ultima DIMINICA din CUPTOR, in Campia DeliOrmanului SOARELE deja parjoleste, CANICULA incepe sa se instaleze cu spor,
      iar LUMEA toata cat poate, se fereste sa iasa afara ca se prajeste !!! 🙂 😦 🙂
      La mine, bunatatile de sezon inseamna SUCUL de ROSII si PIERSICI, CIORBA si FRIPTURA din CRAP de DUNARE ,
      friptura tavalita intr-un SOS gros de ROSII si MUJDEI de usturoi asezonat cu MAMALIGUTA pripita de mine gatita !!! 🙂 🙂 🙂
      Din toata ❤ , chiar daca doar virtual, iti ofer la alegere PESTE prajit sau CIORBA cu bors ,
      pe care sa le mananci iintr-un loc racoros cum poate fi doar in Maramures ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 31/07/2016 @ 8:46 am | Răspunde

  7. Buna dimineata! Aliosa
    Sa ai o duminica binecuvantata si racoroasa ! 🙂

    Comentariu de anytza — 31/07/2016 @ 7:49 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anytza !
      Mi-ar place tare mult ca sa fiu si EU intr-un asemenea LEAGAN mai ales pe la ora PRANZULUI cand temperatura va urca din nou pe la 45 de grade Celsius cum a fost IERI si cum va fi din pacate si MAINE si inca vreo 7-8 zile pe malul Dunarii batrane …………….
      De o Duminica binecuvantata si racoroasa sa ai parte si domnia ta ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 31/07/2016 @ 8:50 am | Răspunde

      • Multumesc Aliosa ,dar ma racoresc uitandu-ma la imagine ca acum in acest moment ne ia lesinul de cald ,nush cum o sa dormim 🙂
        Noapte buna!

        Comentariu de anytza — 31/07/2016 @ 10:35 pm

  8. @ ALLL !!!
    Mi-e dor de MAREA NEAGRA,
    mi-e dor de VALURILE marii imspumate,
    mi-e dor sa cobor din nou in acea gara
    la COSTINESTII plin de fete dezbracate ! 🙂
    Cum DORUL este una,
    iar IMPLINIREA alta,
    vad VALURILE marii imspumate,
    din VIDEOCLIPUL postat de Alex

    http://alexandrone.wordpress.com/2016/07/30/
    O Duminica Binecuvantata Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor 🙂
    care au TRECUT si-or sa mai TREACA pe aici !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 31/07/2016 @ 8:59 am | Răspunde

    • Ziua bună! Și bine v-am găsit „acasă”, aici pe blog. Foarte emoționantă scrisoarea bunicului către nepot. Fiecare generație lasă ceva în urmă, ca o moștenire neprețuită, ce trebuie dusă mai departe. Cu gândul acesta ar trebui să ne preocupăm ce lăsăm copiilor și nepoților noștri, pentru ca să avem parte de binecuvântări și mulțumiri de la aceștia, că au primit o țară frumoasă și lucruri bine făcute.
      Multă sănătate și o duminică binecuvântată, alături de cei dragi!

      PS. MUlțumesc mult pentru apreciere pentru articolul cu valurile mării și pentru că ați amintit aici de el. Numai bine! 🙂

      Comentariu de Alex — 31/07/2016 @ 11:57 am | Răspunde

      • Seara buna ! 🙂
        Si BINE ai revenit virtual pe blogul meu ! 🙂
        Asa ar trebui,ca fiecare dintre NOI, sa lasam MOSTENIRE generatiilor viitoare,
        adica COPIILOR, NEPOTILOR si STRANEPOTILOR,
        ceva util si frumos , ceva cu care sa se MANDREASCA cand isi vor AMINTI de NOI ! 🙂
        Nu stiu altii cum sunt si ce fac dar EU, scuzata-mi fie lipsa de modestie, m-am straduit TOATA VIATA ca sa las in URMA MEA,
        ceva frumos si util URMASILOR mei, ceva care sa-i determine sa-si AMINTESCA mereu de MINE, adica ,
        TATA, BUNICUL si STRABUNICUL ALEXANDRU,
        alias Aliosa ! 🙂
        Cat priveste articolul domniei tale intitulat ” Valurile Marii ” am vorbit de el si pe blogul meu pentru ca,
        m-au impresionat fotografiile postate si mai ales VIDEOCLIPUL despre MAREA de la COSTINESTI unde,
        inainte de DECEMBRIE 1989, MERGEAM in VACANTa in fiecare AN cu FAMILIA ( sotia, fiica si baiatul ) la
        COSTINESTI si…………. numai la COSTINESTI !!! 🙂 🙂 🙂
        O seara de Duminica Binecuvantata si Familiei Tale, Alex !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 31/07/2016 @ 8:05 pm

    • Doamne cat de frumos este video 🙂

      Comentariu de anytza — 31/07/2016 @ 10:36 pm | Răspunde

  9. Reblogged this on Status Quo.

    Comentariu de Simona Prilogan — 31/07/2016 @ 10:46 am | Răspunde

    • Multumesc Simona pentru „reblogged” ! 🙂
      Toate cele bune ,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 31/07/2016 @ 8:06 pm | Răspunde

  10. 2 ALLL !!!

    Spor la treaba ! 🙂
    Reusita deplina !! 🙂 🙂
    Pofta Buna la CINA !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 31/07/2016 @ 8:36 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

