Alioşa

02/08/2016

Semneaza PetitiaOnline ” Neimpozitarea PENSIILOR ” !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 6:38 am

Buna Dimineata Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor din Tara si din Afara Buna dimineata !Cu gand curat si ❤ deschisa, va invit cu drag la o CAFEA ,si-n timp ce o veti bea , CITITI va rog frumos, cele ce JOS  in GHILIMELE voi posta clappinghat

”  Ținând seama că starea materială și de sănătate a PENSIONARILOR  este din ce în ce mai proastă am inițiat o petiție către primul ministru cerându-i  ca primă măsură de urgență să elaboreze un act normativ prin care pensiile să nu mai fie impozitate. Vă trimit această alertă rugându-vă  să semnați petiția pe care o găsiți aici: http://www.petitieonline.com/neimpozitarea_pensiilor. Accesați linkul și semnați. Neimpozitarea pensiilor

Este vorba despre o măsură urgentă care poate aduce un strop de alinare celor ce , după o viață de muncă de-abia își mai duc zilele.

” Neimpozitarea pensiilor

Domnnule Prim Ministru

Ţinând seama că pensionarii se împuţinează pe zi ce trece, starea lor de sănătate degradându-se şi din cauza lipsei de bani, observând că pensiile şi alte drepturi băneşti ale aleşilor locali dar şi din parlament, au crescut foarte mult vă rugăm să luaţi în considerare şi cererea noastră de a elimina impozitarea pensiilor până la 1500 sau 2000lei. In noul cod fiscal aprobat prin Legea 227/2015 se face referire în mod eronat la “ veniturile din pensii“, pensia nu provine dintr-un venit ci din banii ce mi s-au reținut in mod obligatoriu, conform aceleași legi : Legea 263/2010, art. 2, litera b),

Conform Legii nr.3 din 30 iunie 1977, privind pensiile de asigurări sociale de stat şi asistență sociala, la art.7: „pensia nu este impozabilă “, lege sub care mi-am desfăşurat activitatea . Menţionez că pe lângă diminuarea directă prin dubla impunere a pensiei şi CASS, pensia mea mai este diminuata prin creşterea continuă a taxelor, impozitelor, amenzilor, accizelor, inflaţiei, preţurilor, devalorizarea monedei naţionale, restrângerea medicamentelor compensate, taxe de ecologizare, coplată pentru servicii medicale, asigurări obligatorii , energie verde , bilete de tratament plătite aproape integral, analize medicale contra cost, lipsă ajutoare la încălzire, şi altele. Aşa că valoarea nominală a pensiei scade treptat, an de an, cu tendința de egalizare, sărăcire si îmbolnăvire.

În timp ce majoritatea pensionarilor sunt dublu impozitaţi, aflu din mass-media că anumite categorii sociale sunt scutite de impozite, altele primesc ajutoare sociale fără sa fi muncit sau contribuit la fondul de pensii, suplimentări de pensii sau salarii disproporţionale acordate preferenţial, firme sau partide politice scutite de impozite , diverse indemnizaţi, evaziuni si fraude fiscale, bani nerecuperaţi din fraude dovedite, etc. sume ce sunt recuperate pe spinarea pensionarilor neorganizaţi si neapăraţi.

Un exemplu concret este un pensionar cu 40 de ani vechime în muncă, care a ieșit la pensie la iunie 2009 cu o pensie de 1028 lei, iar salariul minim pe economie era 600 de lei, azi are pensia de 1262 lei iar salariul minim pe economie este de 1250. Pe lângă acestea angajații mai beneficiază de tichete de masă lunare și de tichete de vacanță, plus că în instituțiile bugetare se acordă tot felul de sporuri şi se dau și prime de sărbători. Urmare a acestei politici de până acum, înțeleg că pensionarii sunt o tară grea pentru orice stat, dar în felul nostru am muncit pentru România o viață întreagă și prin aceste pensii ne simțim batjocoriți. Nu vă cerem majorarea pensiilor ci neimpozitarea lor. Oricum evoluția naturală va scăpa în curând statul român de noi, aceste racile vechi. Vă rugăm puțină înțelegere pentru că nu vrem milă. Este dreptul nostru câștigat prin muncă cinstită.”

Persoanele care DORESC sa SEMNEZE PetitiaOnline sus prezentata,sunt rugate sa acceseze linkul                  http://www.petitieonline.com/neimpozitarea_pensiilor

Marturisesc cu toata sinceritatea ca initiatorul  PETITIEI   de fata, NU m-a contactat si nici
NU m-a influentat cu nimic in postarea pe blogul meu a prezentei PETITII adresate Primului Ministru al Romaniei,acest gest facandu-l din proprie intiativa  si din respect profund pentru  cei peste 5,2 milioane de  PENSIONARI romani care o duc din ce in ce mai greu  din cauza LIPSEI BANILOR  pentru ” COSUL ZILNIC” , MEDICAMENTE si TRATAMENT spitalicesc iar daca mai adaugam si TAXELE si IMPOZITELE marite si inmultite in ultima vreme, tabloul este si mai dezolant daca nu chiar sumbru icon_cry Stiu ca  multe din  persoanele virtuale ce-mi viziteaza  BLOGUL sunt inca in ACTIVITATE si nu sunt AFECTATE ACUM  dar ,odata si odata si Domniile Lor vor ajunge PENSIONARI asa ca, indemnul meu este: SEMNATI PetitiaOnline icon_exclaim
Multumesc anticipat  clappinghatDaca nu ti-au placut cele sus POSTATE, poate-ti place SPECTACOLUL oferit de BRAZILIENI la deschiderea festiva a celei de-a 31 editii a Jocurilor Olimpice de Vara de la Rio de Janeiro 🙂


Aliosa.

45 comentarii »

  1. @ ALLL !!!

    1) In timp ce PENSIONARILOR li s-a ” INGHETAT ” PENSIA si PUNCTUL de PENSIE 😦 pentru LIPSA de BANI ,
    peste 600 de PARLAMENTARI dintre care UNII nu au INITIAT nici un PROIECT de LEGE in tot mandatul, ALTII au „dormit ” pur si simplu sau au urmarit in plenul Parlamentului pe telefonul mobil, tableta sau laptop tot felul de mizerii sexuale , vor BENEFICIA de azi 1 AUGUST, de PENSII SPECIALE ( 1500 lei pentru 1 mandat, 3000 de lei pentru 2 mandate si 4500 de lei pentru mai mult de 3 mandate ) !!! 😦 😦 😦
    Un ALT MOTIV pentru Domniile Voastre de a SEMNA PetitiaOnline !!! 🙂 🙂 🙂

    2) Premierul Dacian Cioloș a cerut schimbarea procedurilor de avizare a transportului de lemn, după ce a fost sesizat pe online asupra unei vulnerabilități a aplicației „Inspectorul Pădurii”, care permitea mai multe transporturi pe distanțe scurte, folosind un singur set de documente …

    3) Zeci de mii de turci care trăiesc în Germania au participat la un miting de susținere a președintelui Erdogan. Adunați în centrul orașului Köln, manifestanții au cântat imnul Turciei, au făcut pauze pentru rugăciuni
    și au cerut reintroducerea pedepsei cu MOARTEA !!! 😦 😦 😦

    4) Daca IERI in Campia Dunarii pe locurile unde in 1877 Regele CAROL I a trecut DUNAREA pe PODUL de VASE in Bulgaria pentru a castiga prin lupta INDEPENDENTA de stat a ROMANIEI 🙂 termometrul arata 42 de grade Celsius , astazi,
    cu siguranta ve depasi cifra 42 …

    5) Pentru toate persoanele virtuale care vor ajunge pe aici cu cititul,
    OFER gratuit o RETETA grozava

    pentru o CINA delicioasa si sanatoasa !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/08/2016 @ 6:59 am | Răspunde

  2. Multumesc Sandu!

    Comentariu de Popateapa — 01/08/2016 @ 8:44 am | Răspunde

    • Si eu iti multumesc pentru INITIATIVA, Mugurel ! 🙂
      Dupa cum ii stiu foarte INDOCTRINATI de la Bruxelles de a IMPLEMENTA in Romania ” programul de austeritate ” 😦
      sunt slabe sperante ca „tehnocratii” lui Ciolos&Iohannis sa REZOLVE favorbil cererea de NEIMPOZITARE a PENSIILOR !!! 😦 😦 😦
      Cum vorba romanului ” INCERCAREA moarte n-are ” 🙂 , te felicit pentru INITIATIVA si-ti doresc tot binele prietene ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 01/08/2016 @ 6:09 pm | Răspunde

  3. Buna dimineata! Aliosa,ca de obicei am venit sa citesc stirile ,am semnat petitia ,sunt uimita de batjocura guvernantilor care ma gandeam ca de data asta o sa fie mai sinceri si ca vor binele tarii ,dar degeaba ,imi fac iluzii desarte ,eu de fel sunt optimista dar …… 😦
    Multumesc de cafea si micul dejun
    astazi s-a anuntat 50 grade la soare ,dar cred ca va fi mai mult ,daca la umbra au anuntat 45 grade 🙂
    Sa ai luna august vesela si cu impliniri ,iar saptamana aceasta sa ai mai multa racoare 🙂

    Comentariu de anytza — 01/08/2016 @ 8:58 am | Răspunde

    • La noi romanii, inca mai functioneaza zicala :
      -” cine poate, OASE roade, cine nu , MOARE de foame ” ! 😦
      Ma bucur ca ai SEMNAT PETITIA si sper ca exemplul domniei tale sa fie urmat de cat mai multe persoane virtuale ! 🙂
      La mine, la nivelul solului , au fost 50 de grade Celsius ! 😦
      Aerul este irespirabil iar copacii stau sa arda ! 😦
      Multumesc pentru urari si imaginea postata ! 🙂
      Toate cele bune,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/08/2016 @ 6:15 pm | Răspunde

      • Ai dreptate Aliosa 🙂
        Si la mine a fost infernal ,acum a inceput sa bata vantul incetisor ,dar macar simt putina racoare 🙂

        Comentariu de anytza — 01/08/2016 @ 7:52 pm

      • Din pacate, AM DREPTATE in toate ce spun,
        dar una lume virtuala platita de OCULTII de AFARA,
        imi spun mereu ca sunt nebun
        doar pentru ca spun ADEVARUL facandu-i pe ei de OCARA !!! 😦 🙂 😦
        La mine nu bate VANTU’
        caci VANTU’bate pe la alte PORTI,
        de se cutremura PAMANTU’
        caci a intrat FRICA in HOTI ! 🙂
        La mine miroase a MORT ,
        caci MOARTEA da tarcoale,
        si nu face efort,
        ci ia totul la-ntamplare !!! 😦 😦 😦
        MOR oamenii pe drumuri
        din cauza SOFERILOR bauti,
        ce se intrec la curse si fac chiar pariuri,
        in cursele lor de mafioti ! 😦
        ………………………………………………….

        Comentariu de Aliosa — 02/08/2016 @ 7:42 am

  4. La tine nu e cazul, Aliosa! 🙂 O vara frumoasa in continuare.

    Comentariu de ane — 01/08/2016 @ 9:59 am | Răspunde

    • Buna ziua Ane !
      Am inteles perfect subtilitatea propozitiei dar pentru a nu se crea confuzii,
      reamintesc respectuos lumii virtuale ca,
      si MIE mi se IMPOZITEAZA PENSIA si contribui si cu 5,5 % la CAS !!! 🙂 😦 🙂
      Nu am inteles insa daca ai SEMNAT sau NU PETITIA …………………………..
      Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      O VARA frumoasa in continuare si domniei tale, Ane ! 🙂

      Cu simpatie si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/08/2016 @ 6:21 pm | Răspunde

  5. Buona giornata e buon caffè!

    Comentariu de pinuccia513 — 01/08/2016 @ 11:30 am | Răspunde

    • Grazie Pinuccia ! 🙂
      Buona serata !! 🙂 🙂
      Con simpatia e amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/08/2016 @ 6:59 pm | Răspunde

  6. Bună dimineața și bună să-ți fie toată săptămâna, dragă prietene! Am depus și eu o semnătură, am luat cunoștință de ultimele știri, după care am urmărit o rețetă îmbietoare. Pentru toate astea îți mulțumesc, chiar dacă mi-ai făcut poftă cu o ruladă din care nu știu dacă voi gusta vreodată. Bucătarul meu le știe numai pe-ale lui! 😉

    Comentariu de racoltapetru6 — 01/08/2016 @ 11:57 am | Răspunde

    • Buna ziua si buna sa-ti fie si tie toata saptamana ai luna , Petru !
      Ma bucur ca ai depus SEMNATURA dar ma intristez ca ” bucatarul tau ” nu-ti va pregati niciodata 😦 acea RETETA minunata ! 🙂
      BUCATARUL insa, este SINGURUL care STIE ce-i mai BINE pentru tine ! 🙂
      Si eu iti multumesc ca ai trecut pe la mine dar si pentru ca ai SEMNAT PETITIA ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 01/08/2016 @ 6:41 pm | Răspunde

  7. Buna ziua Aliosa. Am semnat petitia si va felicit pentru buna initiativa de a o posta pe blogul tau. Nu as fi stiut de ea , eu de ex. pentru ca nu am timp sa ma plimb pe net din motivele pe care le-am invocat cu ceva timp in urma. Iti doresc si doresc tuturor celor ce-ti pasesc pragul casutei o luna August plina de satisfactii, cu mai multa racoare dar totusi sa nu ne paraseasca caldura pentru ca mi-as dori sa beneficiem de o toamna lunga si calda. Frigul il avem oricum in suflete pentru ceea ce traim si desigur ca o sa avem puterea sa-l depasim si pe cel al anotimpurilor specifice acestui climat care aduce zile friguroase si geroase. O saptamana minunata , sanatate si reusita de vindecare grabnica pisicutei. Multumesc pentru ca i-ai gasit o stapana buna si viata ei dupa asa o experienta trista o sa fie una frumoasa intr-un camin sanatos si iubitor.

    Multumesc si pentru reteta. ❤

    Comentariu de Beta — 01/08/2016 @ 1:03 pm | Răspunde

    • Buna ziua Ana !
      In primul rand, ma bucur ca ai SEMNAT PETITIA ! 🙂
      In al doilea rand iti multumesc pentru cuvintele adresate si superba felicitare postata !! 🙂 🙂
      In al treilea rand, iti aduc cu bucurie la cunostinta ca PISICUTA este inca sub ingrijirea noastra )
      si se inzdraveneste pe zi ce trece ;aseara la plimbarea prin parc ,a „pus la treaba” 🙂 si piciorusul care i-a fost afectat si
      a inceput sa manance si ” bobite ” pisicesti nu numai ficatei de curcan, smantana, lapte, iaurt si bucatele mici de carne de vita !!! 🙂 🙂 🙂
      In al patrulea rand, STAPANA unde va locui in continuare este o DOAMNA extraordinar de sensibila , miloasa si grijulie ce
      o va ingriji cu toata afectiunea si dragostea de care dispune iar noi vom merge cel putin odata pe saptamana
      sa o vedem si sa ne jucam cu ea !!!! 🙂 🙂 🙂 🙂
      Ma bucur ca v-a placut RETETA ! 🙂
      Si eu va multumesc pentru continuarea frumoasa a dialogului nostru virtual ! 🙂
      Din toata ❤ va doresc sanatate, bucurii si o luna AUGUST cu mai multa racoare avand in vedere ca se apropie si
      sarbatoarea " Sfanta MARIE " cand, conform traditiei, are loc si " schimbarea la fata " ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/08/2016 @ 6:57 pm | Răspunde

  8. O seara racoroasa sper sa ai Aliosa,la mine deja se simte putina racoare.

    http://fs71.trilulilu.ro/imgs/AlDiA/o-seara-linistita-29_33f3a2212be943.jpg?size=original

    Comentariu de anytza — 01/08/2016 @ 7:55 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru urare,
      dar seara ce-a trecut,
      a fost un chin mare,
      din cauza AERULUI poluat ! 😦
      La mine va si azi canicula,
      caci asa vrea bunul Dumnezeu,
      desi as vrea macar o particula,
      de PLOAIE in orasul meu…………………

      Comentariu de Aliosa — 02/08/2016 @ 7:48 am | Răspunde

  9. Bună seara,

    Am retrecut pe la tine doar cu gânduri bune! Am semnat și petiția, semn că totul e ok.
    Sper să aibă vreo influență și mai ales, un efect aplicabil.
    O săptămână ușoară și frumoasă să ai, Alioșa! 🙂
    Cu drag,
    Cristina .

    Comentariu de TinaC — 01/08/2016 @ 10:52 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Cristina !
      Stiu ca ai trecut doar cu ganduri bune ,
      si mai stiu ca ai sufletul curat si ❤ deschisa,
      si n-ai putea sa faci ce fac alte NEBUNE 😦
      care trec pe la mine cu inima inchisa ,
      prefacandu-se virtual ca-mi vor doar de BINE ………………….
      Ma bucur ca ai SEMNAT PETITIA ,
      si sper ca tot mai multe persoane s-o SEMNEZE 🙂
      caci numai asa JUSTITIA ,
      poate sa-i OBLIGE pe guvernanti sa INCETEZE,
      IMPOZITAREA ilegala si imorala a PENSIILOR !!! 🙂 😦 🙂
      O saptamana usoara si frumoasa si tie iti doresc ! 🙂
      Cu drag si bucurie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/08/2016 @ 7:56 am | Răspunde

  10. Felice settimana, Aliosa

    Comentariu de newwhitebear — 01/08/2016 @ 11:46 pm | Răspunde

  11. @ ALLL !!!
    Pentru ziua de astazi , MARTI ,02 AUGUST 2016, ar fi multe STIRI triste de adus la cunostinta
    dar , toate la un loc sunt mai putin triste decat VESTEA mortii 😦 😦 😦
    Majestatii Sale, Regina ANA a ROMANIEI ,
    decedata dupa o lunga si grea suferinta intr-un spital clinic din ELVETIA, departe de NEAM si TARA,
    intr-o tara neutra in care si-a petrecut cei mai multi ani din cei 92 de ani cat Dumnezeu a tinut-o in viata .
    In spiritul ADEVARULUI ce-l port in ❤ si-n sufletul meu de ROMAN ,
    desi N-AM cochetat niciodata cu MONARHIA ca multi romani mai mult PROFITORI 😦 decat SLUJITORI 🙂
    imi fac o datorie de onoare sa transmit Familiei Regale a Romaniei,sincere condoleante ,
    Dumnezeu S-o Odihneasca in Pace pe H.Regina ANA de Romania 😦 😦 😦
    si sa Binecuvanteze ROMANIA si POPORUL ROMAN de pe ambele maluri ale PRUTULUI !!! 🙂 🙂 🙂
    Sa RENASCA si sa INFLOREASCA din NOU,
    ROMANIA MARE !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.
    PS !
    Daca de foarte multe ori Guvernul Romaniei a organizat FUNERALIILE unor persoane cu ONORURI MILITARE,
    sper ca guvenul de „tehnocrati ” condus de Dacian Ciolos, va ORGANIZA in memoria Ms. Sale, Regina ANA de Romania, FUNERARII NATIONALE cum n-au vazut niciodata in TARA noastra,
    ” tinerii liberi si frumosi” in toamna anului 2014 ENTUZIASMATI ca OMUL lor a castigat presedintia ROMANIEI , iar acum .” tineri liberi dar FRUSTRATI si ZGOMOTOSI ” 🙂 😦 🙂 pentru ca alesul lor ,NU s-a tinut de CUVANT iar PROMISIUNILE facute in campania electorala de fostul edil penal al SIBIULUI,au ramas doar VORBE GOALE !!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 02/08/2016 @ 8:11 am | Răspunde

    • Ca și orice român de bună credință, sunt și eu întristat de moartea reginei Ana, un om deosebit și iubitoare de țara care a adoptat-o. Dumnezeu să o odihnească!

      Comentariu de racoltapetru6 — 02/08/2016 @ 11:22 am | Răspunde

      • Buna dimineata Petru !
        Stiu ca TU esti ROMAN de buna credinta 🙂
        dar din pacate stiu ca SUNT si foarte multi ROMANI de REA CREDINTA, IGNORANTI, AGRAMATI samd ! 😦
        Uite doar un singur exemplu de IGNORANTA ca sa nu spun scurt PROSTIE ! 🙂
        Fostul MINISTRU al JUSTITIEI in guvermarile de TRISTA amintire basisto-pedelste 😦 ,
        individul care a CANDIDAT la alegerile locale din 5 iunie a.c. la Primaria Generala a Capitalei din partea
        FACATURII politice PDL&PNL ( Blaga& Gorghiu) 😦 😦 😦
        si care a fost UMILIT de BUCURESTENI 🙂 clasandu-se dupa omul STRAINILOR si ” acoperitul ” 🙂 lui Basescu ,
        nimeni altul decat seful organizatiei PDL&PNL pe Bucuresti, Catalin Predoiu, vrand sa fie PRIMUL dintre DEMAGOGII si IPOCRITII PDL&PNL-isti care a transmis CONDOLEANTE Casei Regale a Romaniei pentru incetarea din viata a Ms Sale Regina ANA a Romaniei,
        a POSTAT pe pagina sa de socializare, FOTOGRAFIA Reginei MARIA decedatan urma cu ZECI de ani,
        in loc de fotografia Reginei ANA !!! 🙂 😦 🙂
        Un alt exemplu de mai mare IGNORANTA, PROSTIE si IPOCRIZIE in randul politicienilor ce SE DAU DESTEPTI ,
        NU mai exista in ” Romania lucrului facut ” !!! 🙂 🙂 🙂
        Dunnezeu sa o odihneasca in Pace ! 🙂
        O zi de MIERCURI cat mai racoroasa si frumoasa , Petru ! 🙂
        Sandu.

        Comentariu de Aliosa — 03/08/2016 @ 6:39 am

  12. Buna Dimineata !Aliosa
    Am citit stirea trista ,ai dreptate
    O sa te vizitez ,eu am inkis blogul din cauza unor persoane care nu au ce barfii decat persoana mea ,o sa te vizitez dar nu mai poti sa ma vizitezi ,am un forum unde ma poti gasii dar nu vreau sa-l fac public ,daca ai fb iti pot da acolo in pv
    Acum plec la ,,scarbici”
    Sa ai o zi racoroasa!

    Comentariu de Jessyka My — 02/08/2016 @ 9:32 am | Răspunde

    • Buna ziua Jessyka My !
      Poate ca acele persoane despre care vorbesti au si ele DREPTATE cumva, in felul lor ! 🙂
      Cum NU stiu precis despre ce este vorba si tinand cont de faptul ca multe persoane din LUMEA VIRTUALA au mai multe BLOGURI dar sub NICKNAME-uri DIFERITE din MOTIVE doar de ele STIUTE dar 100% ASCUNSE 🙂 😦 🙂 , imi este GREU sa ma PRONUNT ……….
      NU pot insa sa ma abtin si fiindca-mi place sa spun ADEVARUL chiar daca DERANJEAZA 😦 ,
      daca ai CITI cu ATENTIE felul CUM SCRII din punct de vedere sintatic si morfologic,
      ai depista SIGUR unul din MOTIVELE de BARFA 🙂 😦 🙂
      ( nu se scrie ” INKIS ” 😦 ci INCHIS !!! 🙂 🙂 🙂
      se pare ca, acele persoane CHIAR au MOTIVE de BARFE !!! 🙂 🙂 🙂
      Un amanunt insa trebuie BAGAT urgent la CAP ! 🙂
      Cine isi face BLOG, isi asuma si RISCURI iar CONSECINTELE, musai trebuie SUPORTATE ! 🙂
      Si mai este ceva :
      Am si EU doua BLOGURI dar pe amandoua am acelasi NICKNAME !!! 🙂 🙂 🙂
      Dupa mine, cine isi tot schimba SEMNATURA, sigur are de ASCUNS ceva ………………
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/08/2016 @ 10:36 am | Răspunde

  13. Dumnezeu s-o odihnească…

    Comentariu de Cristian Lisandru — 02/08/2016 @ 9:34 am | Răspunde

  14. @ ALLL !!!
    Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii din TARA si din AFARA,
    mii de multumiri pentru luarea la CUNOSTINTA a PetitieiOnline
    ” Neimpozitarea Pensiilor „,
    pentru COMENTARIILE facute, imaginile postate si urariler facute ,
    postez un videoclip ca semn de respect si multumire dar si pentru o STARE cat mai buna ! 🙂

    Vizionare si auditie placuta ! 🙂
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/08/2016 @ 10:16 am | Răspunde

  15. Buna seara Aliosa!
    Am da drumul iar la blog ca imi parea rau ca tot din cauza lor am facut mai multe bloguri ,dar este munca sa faci si sa te tii de administrarea unui blog cand ai prieteni veki si comentezi zilnic
    Multumesc de incurajare !

    Comentariu de anytza — 02/08/2016 @ 7:38 pm | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Comentariul de fata imi raspunde la multe INTREBARI legate de persoana ta …………….
      Prima NELAMURIRE este LAMURITA si CONFIRMATA de tine prin SEMNATURA de fata ……….

      ESTI aceeasi PERSOANA care SEMNEAZA si cu
      anytza
      si cu
      Jessyka My !!! 🙂 😦 🙂

      SINCER, nu suport genul asta de PERSOANE VIRTUALE care SEMNEAZA diferit „-(
      LASAND impresia ca sunt UNA si ACEEASI persoana !!! 😦 😦 😦

      Comentariu de Aliosa — 03/08/2016 @ 7:08 am | Răspunde

      • Aceasta semnatura e de la pagina de google ,scuze aveai logare prin google si am dat clik din graba ,nu fi suparat ca nu fac excrokerii este numele unui catel de-al fetei care a murit 😦

        Comentariu de anytza — 03/08/2016 @ 7:45 am

      • GRABA nu justifica SMECHERIA !!! 😦 😦 😦
        Daca NU te prindeam ” cu MATA-n sac” nu-ti mai cereai SCUZE !!! 😦 😦 😦

        Comentariu de Aliosa — 04/08/2016 @ 8:32 am

  16. @ ALLL !!!
    Iata principalele STIRI ale zilei de MIERCURI 3 august a.c.

    1) In anul scolar 2016/2017, ELEVII claselor a XI-a si a XII-a , NU vor avea MANUALE SCOLARE NOI 😦 😦 😦 din cauza Ministerului Educatiei condus de „tehnocratul ” lui Ciolos&Iohannis, NU a facut la timp LICITATIA pentru TIPARIREA manualelor ! 😦

    2) CNATDCU ( Consiliul National de Atestare a Tezelor de Doctorat si Certificatelor Universitare ) a dat VERDICTUL :
    fostul sef al UNPR, fostul vicepremier , fostul ministru de interne GABRIEL OPREA, a PLAGIAT teza de DOCTORAT 😦
    Presedintele CNATDCU a propus Ministerului Educatiei RETRAGEREA titlui de DOCTOR impostorului plagiator …………..

    3) IERI,
    ” Cardurile de Sanatate ” s-au BLOCAT,
    pacientii de stat la coada au LESINAT,
    medicii de familie au HIBERNAT,
    farmacistii fara vanzari au TURBAT,
    iar tehnocratii lui Ciolos&Iohannis , s-au PLIMBAT,
    pe unde dracu’ ” oaia a INTARCAT” !!! 🙂 😦 🙂

    4) USR( Uniunea SABOTATI Romania) 😦 😦 😦 șiformatiune din Dealul Copoului ” Pentru Iași ” ,vor face o alianță informală la alegerile parlamentare din acest an, prin care candidații desemnați de partidul ieșean vor figura pe listele USR.
    Alianța nu va fi înregistrata 🙂 😦 🙂 la BEC pentru a evita pragul electoral mai ridicat
    pe care alianțele trebuie să-l treacă pentru a intra în Parlament ! 🙂 ” INTERESUL poarta FESUL ” ! 🙂

    5) Președintele Turciei, Recep Erdogan, acuză Occidentul că sprijină terorismul și îi susține pe autorii puciului eșuat, despre care spune că a fost pus la cale în străinătate. Erdogan a reafirmat că Turcia nu va mai primi imigranți dacă UE nu va elimina vizele pentru cetățenii turci. În acest caz, planul B al Uniunii Europene este închiderea granițelor țărilor din Balcani, după modelul Ungariei.

    6) Presedintele SUA,Barack Obama crede că Donald Trump este „inapt pentru funcția de președinte” al SUA și le cere liderilor Partidului Republican să nu îl mai sprijine în cursa pentru Casa Albă. După ce a jignit părinții musulmani ai unui soldat american căzut la datorie, Donald Trump a revenit la 5-8% în urma lui Hillary Clinton, potrivit sondajelor.

    7) La propunerea presedintelui CNATDCU, Ministerul Educatiei i-a RETRAS fostului premier Victor Ponta, titlul de DOCTOR !!! 🙂 🙂 🙂
    Basista-pedelista presedinte al minusculului partid M10, fosta procuroare comunista inainte de 1989 si basista dupa 1989,
    CERE Baroului de Avocati Bucuresti, EXCLUDEREA avocatului Victor Ponta din baroul bucurestean …
    Daca mi-a SCAPAT vreo STIRE importanta, posteaz-o Domnia Ta
    iar semnatarul acestui comentariu, te va felicita si VIZITA !!! 🙂 🙂 🙂
    O zi de MIERCURI 3 AUGUST cu RACOARE si o dimineata cu o
    CAFEA cu aroma imbietoare !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 03/08/2016 @ 7:35 am | Răspunde

    • Multumesc de cafeluta si melodia lui Julio Iglesias ,cantaretul meu preferat 🙂

      Comentariu de anytza — 03/08/2016 @ 7:47 am | Răspunde

  17. Buna dimineata! Aliosa
    Vreau sa fac o precizare ,ma numesc Ana ,iar numele care este la avatar ,la blog ,nu mi-a dat voie sa pun Ana ,fiindca mi se spunea ca acest nume mai exista si prima data cand am intrat in lumea boggeritului am avut Anana ,acum cu noul blog nu m-a m-ai primit asa si a trebuit sa skimb in Anytza ,asa voi murii cu acest nume 🙂
    Am citit stirile ca de obicei f. interesante ,dar trebuie sa te felicit cum ai scris despre cardurile de sanatate care m-a facut sa zambesc 🙂
    Ti-am adus si eu un video cu o invitatie la o cafea ,sper sa-ti placa 🙂
    O zi buna sa ai ,la mine s-a racorit ca ploua 🙂

    Comentariu de anytza — 03/08/2016 @ 7:55 am | Răspunde

    • In lumea virtuala sunt sute de mii de nume ANA
      dar daca la ANA adaugai de exemplu niste cifre personale sau aleatorii, WordPress.com te accepta imediat ………..
      Dar asta nu e problema mea asa ca ma opresc aici cu comentariile.
      Multumesc pentru videoclipul postat ! 🙂
      O seara cat mai racoroasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/08/2016 @ 6:17 pm | Răspunde

  18. Happy Day 🙂

    Comentariu de Simona — 03/08/2016 @ 8:52 am | Răspunde

    • Thank you Simona !
      Happy Day ! 🙂
      Regards,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/08/2016 @ 6:05 pm | Răspunde

  19. Bom dia, amigo Aliosa
    Obrigado pela sua visita carinhosa, eu gosto muito de café e aqui no Brasil é a bebida preferida da manhã.
    Muito lindo seu escrito
    Beijos com carinho da amiga, Araan.

    Comentariu de araanz50 — 03/08/2016 @ 11:24 am | Răspunde

    • Araan Olá!
      Coffee tornou-se indispensável para bilhões de pessoas na Terra! 🙂
      É normal BRASIL, país exportador de café do mundo, para estar no topo e diariamente! 🙂
      Estou convencido de que a partir de 05 de agosto, o dia dos Jogos Olímpicos de verão em Rio de abertura,
      o Brasil será o centro das atenções de todo o planeta e consumo diário de café vai aumentar muito mais,
      dado o grande número de turistas que vão visitar o país durante Maio -22 agosto 2016 !!! 🙂 🙂 🙂
      Obrigado por visitar, comentários, videos,gostos e abraços! 🙂
      Se a distância entre a Roménia e Brasil não eram tão grandes ea estrada tão caro,
      eu teria que vir me para apoiar os atletas olímpicos da Roménia,
      mas como o dinheiro não é, agradeço eu assisto TV e mantê-los dedos cruzados! 🙂
      Forza BRASIL! 🙂
      Forza ROMÉNIA! 🙂
      Um belo verão como eu desejo com todo meu coração! 🙂
      Com o pensamento puro e ❤ aberta, o abraço com carinho
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/08/2016 @ 6:07 pm | Răspunde


  20. Sa ai o zi placuta si reusita , Aliosa!

    Comentariu de anytza — 04/08/2016 @ 7:19 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

