Alioşa

26/08/2016

AMANTA sau NEVASTA ???

Filed under: generale — Aliosa @ 8:39 am

In loc de motto:

Cum la mine in CAMPIE, este mare VESELIE, m-am gandit cu BUCURIE, sa postez o PARODIE ,despre care NU se STIE, cine a COMPUS-o ca sa FIE, pe internet tot timpul VIE ! clappinghatMotto:

„ Cine umblă după doi iepuri, nu prinde nici unul ” ( anonim )
sau,
Când ai DOUĂ ÎNTREBĂRI GRELE în cap, alege RĂSPUNSUL la întrebarea NEPUSĂ ( subsemnatul) icon_biggrin

BURLACUL .
Să-mi iau AMANTA ? razand-cu-gura-panla-urechi
Să-mi iau NEVASTA ? ma-scarpin-de-uimire

AMANTA nu mă ia la zor
Dacă fumez în dormitor.
Iar dacă vin la dînsa beat
Se bucură, că-s bun la pat.
Amanta nu mă face prost.
Şi nu mă-ntreabă unde-am fost.
Şi nu face pe aroganta.
Deci… avantaj AMANTA!

NEVASTA dacă-mi este greu
Şade mereu la capul meu.
Şi îmi găteşte zi de zi.
Şi are grijă de copii.
Nevasta este doar a mea
N-o foloseşte cine vrea.
Şi nu face nicicînd pe proasta
Deci… avantaj NEVASTA!

AMANTA are-un stil complex
Şi Ştie totul despre sex.
N-are migrene cînd o vreau
Şi orice-i fac nu zice „Au!”.
Amanta-i ca şi sclava mea
Şi orişiunde ies cu ea
Nu face pe interesanta.
Deci… avantaj AMANTA!

NEVASTA ţine banii mei
Şi cheltuie puţin din ei.
Dacă-s bîrfit sau înjurat
Îmi ţine partea imediat.
Nevasta-i echilibrul meu.
Repară tot ce mai stric eu
WC-ul, uşa sau fereastra.
Deci… avantaj NEVASTA!

Vai, cît de fericit aş fi
O lege nouă de-ar veni
De NEVASTA să nu divorţez
Dar şi AMANTA s-o păstrez.

Să stau cu ambele femei.
Sa jucăm seara……., Remy-n trei
Dar………,

Cu două soacre aș da de dracu ……19gandi cu groaza Nea  BURLACU’ ?

Sursa PARODIEI, internetul .

Tu , ce spui , ce sa-si ia BURLACU’???

AMANTA Nu stiu cine e dar arata bine !sau NEVASTA

sweet mother breast feeding her infant baby

Sursa celor doua fotografii, motorul de cautare Google.

Iar daca n-ai nimic  de SPUS , si PARODIA sus postata nu numai ca NU ti-a sensibilizat MUZA in a ” lasa un raspuns”  ci chiar te-a DERANJAT ,( desi EU nu am urmarit asa ceva ) postez mai jos, cu totul altceva:

1) Purtatorul de cuvant al fostului guvern ( PSD&ALDE&UNPR) dinaintea AUTODEMISIEI din noiembrie 2015 ca urmare a PRESIUNII ” tinerilor liberi si frumosi ” manati din spate de ONG-urile platite de STRAINII de NEAM si TARA ca presedintele Klaus Werner Iohannis sa-si IMPLINEASCA visul din campania electorala prezidentiala din toamna anului fatidic 2014😦 ” VREAU GUVERNUL MEU ”🙂 😦 🙂,SOCIOLOGUL Mirel PALADA ,s-a INSCRIS in Partidul ROMANIA UNITA🙂 🙂 🙂 urmand sa devina directorul de comunicare al formațiunii naționaliste conduse de către deputatul Bogdan Diaconu.
Mirel Palada spune că „e vremea ca în politica românească să existe un curent naționalist, sănătos, decent” !!!🙂 🙂 🙂
Tu, ce parere ai ?🙂

2) Din ITALIA unde locuieste si nepotelul meu EMANUEL
https://aliosapopovici.wordpress.com./2013/09/13/
cu PARINTII, BUNICII dupa TATA si toate RUDELE lui, VIN vesti CONTRADICTORII😦 versus SITUATIA exacta a ROMANILOR afectati de CUTREMURUL care a lovit cu o putere de 6,2 grade pe scara Richter, provincia NORCIA si a DISTRUS complet oraselul AMATRICE :
dupa spusele MAE al Romaniei, la ora actuala, 5 români au murit, 5 sunt răniți și 18 sunt dați dispăruți !!! 😦 😦 😦
Din ” AGORA ” provinciei NORCIA dar si din cele auzite de MAMA nepotelului meu EMANUEL, in ” AGORA”  TOSCANA ,numărul victimelor este mai mare decât cel raportat de MAE și că și-au fi pierdut viața 12 ROMANI !!! 😦 😦 😦
Indiferent cati sunt, DUMNEZEU sa-i odihneasca in PACE pe TOTI !

3) La mine in CAMPIE,
BALCIUL anual e-n toi,
STRUGURII s-au copt in VIE,
iar CIOBANII , zilnic taie  OI ,
din care pregatesc PASTRAMA,
si MICII cei apetisanti ,
iar localnicii,te invita sa le vizitezi CRAMA ,
eu-cu-cine-votezsa vezi cat sunt de galanti,
si stiu bine a folosi RECLAMA
sa scoata BANI frumosi !!! 🙂 🙂 🙂

Un sfarsit de saptamana la fel de frumos,
cum si-o doreste OMUL sanatos,
ce mananca de toate, chiar si pastrama,
stropita cu vin rosu de la tanti  CRAMA !!! 🙂 🙂 🙂

Si NU uita :

VIATA se scurge usor, ❤ bate tot mai greu, Ramai cu un singur DOR ,Sa zbori plutind ca un CONDOR !


Alioșa.

29 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    Prin intermediul prietenelor mele virtuale ( Pif, Pat, Pinuccia si Simona )
    si prietenului virtual Gian Paolo,
    transmit sincere CONDOLEANTE familiilor celor 250 de decedati in urma CUTREMURULUI
    de acum cateva zile din ITALIA !!! 😦 😦 😦
    Dumnezeu sa odihneasca in PACE toate VICTIMELE cutremurului ! 😦
    Cu adanca piosenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 26/08/2016 @ 8:52 am | Răspunde

  2. Pentru prima parte io zic că-i bine să ai şi o nevastă şi mai multe amante! 😛
    Politică nu fac aşa că o să zic doar atât: n-ai să vezi ce spune domnul Mirel! 👿
    Italia e devastată. Sunt alături de fraţii noştri.
    Condoleanţe celor care au pierdut fiinţe dragi!
    Dumnezeu mi-a apărat rudele din Italia, slavă Lui!

    Comentariu de Tipsynel — 26/08/2016 @ 9:51 am | Răspunde

    • Bina ai venit pe blogul meu, Tipsynel ! 🙂
      Pentru prima data, iti multumesc pentru VIZITA si cele spuse si-ti ofer ca DAR,
      15 minute de MUZICA buna ! 🙂

      POLITICA nici EU nu fac dar
      , POSTEZ despre POLITICA sa-i DEMASC pe POLITICIENII care nu-s POLITICIENI,
      ci SAMSARI imobiliari si TRADATORI de NEAM si TARA ……….
      Cat il priveste pe MIREL PALADA, fiecare cetatean roman este LIBER sa faca ce vrea ! 🙂
      Pai, daca OCULTA MONDIALA si-a infiltrat oamenii in USB -ul lui Dan Nicusor si al frantuzoaicei Armand Clotilde , de ce nu si-ar lua MASURI de contracarare si ROMANII ADEVARATI ? 🙂
      Multumesc pentru ca imi impartasesti gandurile despre FRATII nostri ITALIENI ! 🙂
      Si cu mine Dumnezeu a fost bun caci mi-a ferit
      FIICA, NEPOTUL,
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
      GINERELE, CUSCRII si RUDELE lor de furia CUTREMURULUI …..
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/08/2016 @ 10:02 am | Răspunde

  3. E bine să ai și o amantă, mai ales dacă pe nevastă o doare prea des capul, când vrei să faci dragoste. 😉
    Mă uit și eu cu durere la știrile în care numărul morților în cutremurul din Italia tot crește.
    Dar și cu îngrijorare, la gândul că s-ar putea să avem și noi parte de un seism, iar numărul clădirilor cu risc de prăbușire din Capitală e foarte mare. 😦
    Din partea mea, numai gânduri bune, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 26/08/2016 @ 10:30 am | Răspunde

    • ” De gustibus, non disputandum” !!! 🙂 🙂 🙂
      Cat priveste urmarile unui eventual CUTREMUR mare in ” ROMANIA lucrului bine facut ” 😦 ,
      imi este pur si simplu GROAZA sa ma GANDESC !!! 😦 😦 😦
      Din nefericire pentru BUCURESTENI, CONSILIERII primariei capitalei, cei care ar TREBUI sa ia MASURI urgente de CONSOLIDARE a CLADIRILOR cu MARE RISC la un viitor CUTREMUR, se cearta la fiecare SEDINTA de CONSILIU GENERAL caci,
      fiecare dintre GRUPURI, vrea sa IMPLEMENTEZE masurile ORDONATE de partidele din care fac parte iar cei 13 ( CIFRA dracului ) 😦 consilieri ai USB ( Uniunea SABOTATI Bucurestiul) 🙂 se OPUN la TOATE masurile propuse de primarul general, INCLUSIV la MASURA logica si normala, de a se ALOCA urgent niste BANI pentru DOTAREA CABINETELOR SCOLARE cu aparatura minima de control si angajarea unui ASISTENT MEDICAL priceput in toate .
      Si-atunci Petru draga, despre ce vorbim ? 🙂
      VORBIM despre SABOTAREA bucurestenilor de catre USB 😦
      iar la ALEGERILE PARLAMENTARE de SABOTAREA romanilor de catre nou infiintatul partid al STRAINILOR de NEAM si TARA,
      USR ( Uniunea SABOTATI Romania ) ……………………
      Si din partea mea doar ganduri bune, Petru ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 26/08/2016 @ 5:33 pm | Răspunde

    • Petru,
      te rog lămurește-ți prietenul să mai schimbe postul TV ori să mai citească ce vor tinerii. Deși pare inutil.

      Comentariu de vax-albina — 26/08/2016 @ 5:55 pm | Răspunde

      • @ Pentru ” vax-albina” si nu numai……………..
        Comentariul semnat ” vax-albina” ce a ajuns in SPAM cum ajung toate comentariile la PRIMA lor aparitie pe blogul meu din motive doar de ” AKSIMET ” stiute 🙂 ,a fost vazut de mine abia in aceasta dimineata ……….

        Desi puteam sa-i spun ce i-a spus in 2008 o deputata PDL-sto-basista unei deputate PSD-iste:
        – ” Auzi cucoana, ciocu’mic, acum, NOI suntem la guvernare ” 🙂
        ADICA,
        – Auzi ” vax-albina ” , pe BLOGUL meu SCRIU ce VREAU iar daca NU-TI place ce postez,NU COMENTA,
        am dat APROBARE comentariului …………….

        Interesant este faptul ca NU mi s-a adresat DIRECT ci l-a” SFATUIT ” 😦 pe PETRU s-o faca !!! 😦 🙂 😦
        Probabil ca in cercurile ce le frecventeaza sau la sedintele de partid unde participa, a aflat ca cea mai buna metoda de a-l jigni pe cineva este s-o faci pin altii………………..
        Ce jalnice caractere , Doamne ! 😦

        Citind cele postate de „vax-albina” am ramas stupefiat de cele postate de respectiva persoana din cauza faptului ca ,
        NU are nici o LEGATURA cu ARTICOLUL ” AMANTA sau NEVASTA ” …………..
        si nici cu cele COMENTATE de PETRU sau de mine in raspunsul dat…
        Chiar daca este vadit TENDENTIOS, i-am dat APROBARE
        sa-l CITEASCA toate Doamnele, Domnisoarele si Domnii care-mi viziteaza blogul , ca sa VADA si sa inteleaga mai bine
        si Domniile Lor, de ce sunt in stare unele persoane virtuale care , din rautate sau NEintelegerea corecta a mesajului ce se vrea TRANSMIS, se se leaga de OM ca RAIA de NESPALAT ! 😦
        Asa fac numai cei mai INRAITI POLITRUCI ! 😦
        Cand N-AU ARGUMENTE contra celor spuse de ADVERSARII politici,
        baga DIVERSIUNEA , CALOMNIA, SANTAJUL, AMENINTAREA si PUPINCURISMUL 😦 😦 😦
        De la o PARODIE ce s-a vrut o DESTINDERE, „vax-albina ” spune ” lucruri trasnite ” 🙂 de parc-ar fi la emisiunea lui VIRGIL IANTU ! 🙂 🙂 🙂
        De unde se vede ca CEL ( CEA ) care NU este in STARE sa INTELEAGA si sa comenteze PARODIA ,
        apeleaza la INJURII, INEPTII, ABERATII si ACUZE de parca as fi vorbit despre acea persoana si nu in general……….
        In PARODIA sus postata,
        e vorba despre NEVASTA si AMANTA,
        iar „vax-albina ” imi sugereaza INDIRECT sa ” mai schimb postul tv” 😦
        si sa mai CITESC ” ce vor TINERII ” !!! 😦 🙂 😦
        Sa-mi fie cu iertare dar PARODIA de mai sus, n-am auzit-o la televizor ci am cules-o de pe INTERNET cum am cules si multe INFORMATII despre toti politicienii inclusiv despre fostul primar de Sibiu , fostul primar general Traian Basescu sau MINERIADELE lui Iliescu…
        Pai , stimata vax-albina ” 🙂 😦 🙂
        EU stiu ce vor TINERII 🙂 dar dumneata se vede ca NU stii 😦
        Daca ti-ai pune pe NAS OCHELARII care ar trebui ,ai citi pe fb.ca TINERII au PROPUS ca BATRANII sa NU mai VOTEZE !!! 😦 🙂 😦
        Dar se vede ca pe dumneata te DOARE si te MACINA tare rau cu totul ALTCEVA iar treaba cu ” …ce vor tinerii …”
        e ” praf aruncat in ochii orbilor ”
        Problema la dumneata este alta dar las lumea virtuala s-o depisteze si s-o comenteze …………..
        CITITI va rog COMENTARIUL prietenului PETRU, CITITI va rog RASPUNSUL dat de mine,
        REVEDETI continutul ARTICOLULUI , COMPARATI-L cu INDEMNUL individei ” vax-albina” si…………….,
        TRAGETI domniile voastre CONCLUZIILE !!! 🙂 🙂 🙂
        Cu asemenea persoane, nu-i de mirare ca ROMANIA a ajuns unde a ajuns !!! 😦 😦 😦
        Ar fi multe de spus dar ma opresc aici ,NU inainte de a ura tuturor persoanelor virtuale care-mi trec pragul casei virtuale,
        o Duminica Binecuvantata !!! 🙂 🙂 🙂
        inclusiv persoanei ce semneaza ” vax-albina ” cu o mentiune speciala :
        IART-o Doamne ca NU stie ce spune ” !!! 😦 😦 😦
        Aliosa.
        Ca sa-l SCUTESC pe prietenul virtual PETRU de a-mi spune INEPTIILE dumitale,
        UITE ce vor ” tinerii liberi si frumosi” (BINEINTELES ca NU toti TINERII din ROMANIA,
        ci doar acei despre care metaforic vorbim )
        care l-au ADUS pe penalul de PRIMAR de SIBIU la carma TARII :
        – Sa se DISTREZE cat mai mult cu muzica la maxim, alcool cat cuprinde, droguri pana cad pe jos in parcuri, sex neprotejat, COPII nascuti ” din flori” si ABANDONATI dupa NASTERE…………..
        – Sa CONDUCA masinile de lux cumparate sau furate, sub influenta alcoolului, fara permis de conducere si cu viteza peste limita regulamentara, ca sa OMOARE oameni cu zile, chiar si pe trecerea de pietoni fara a fi condamnati la INCHISOARE cu EXECUTARE ci cu SUSPENDARE ( vezi cazul Huidu, carcotasul ) ;
        – Sa-i JEFUIASCA de BANI pe parinti, BUNICI si chiar pe alti oameni atunci cand nu mai au cu ce-si SATISFACE poftele, unii recurgand chiar la TALHARII in toata regula si chiar la OMORURI;
        – Sa pozeze in DESTEPTI cand colo, sunt ANALFABETI ;
        – Sa se dea „MARI” stiind ca-s progenituri de judecatori, procurori, comisari sefi de politie, parlamentari, demnitari, politicieni si afaceristi;
        – Sa faca ce spun TRADATORII de NEAM si TARA cum au facut la inceputul lunii noiembrie anul trecut cand au provocat caderea guvernului USL , rezultat al votului democratic de la alegerile parlamentare din toamna anului 2012, si inlocuirea lui cu un GUVERNT de ” tehnocrarti: IMPUS de OCULTA mondiala si PPE de la Bruxelles, GUVERN care de 8 ( OPT ) luni de GUVERNARE ,
        NU a ABSORBIT nici UN EURO de la Fondurile Europene si NU a CONSTRUIT nici un KM.de AUTOSTRADA ;
        – Si nu in ultimul rand, au CERUT forurilor competente ca ………
        ” BATRANII ” sa NU mai VOTEZE !!! 😦 😦 😦
        adica, nici EU si nici DUMNEATA sa NU mai VOTAM ca …………..,
        BATRANI fiind, NU mai JUDECAM limpede ,
        iar BATRANETEA provoaca DEMENTA 😦
        si DEMENTA duce la IMPOSIBILITATEA de a JUDECA corect
        cine MERITA sau NU ,VOTAT !!! 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 28/08/2016 @ 9:00 am


  4. Stiu ca nu-i asa de buna,si cand spun asta ma gandesc la dezastrul,catastrofa din Italia..
    cutremurul care a indoliat si indurerat o lume ca nu poti ramane nepasator in fata unor asemenea situatii.
    Lume indoliata..,Dumnezeu sa-i aba in paza!
    Doamne ajuta-ne!
    O zi reusita va doresc!

    Comentariu de anitanna — 26/08/2016 @ 12:26 pm | Răspunde

    • Din pacate, numarul celor gasiti MORTILOR creste atat in randul ITALIENILOR ( 250) 😦
      cat si al ROMANILOR ( 6 MORTI, 5 RANITI si 17 DISPARUTI ) 😦 😦 😦
      DUMNEZEU sa-i odihneasca in PACE si pe unii si pe altii ! 😦
      Ziua ne-a fost reusita,
      seara sper sa fie si mai buna ,
      caci am pus deja pe plita ,
      carnea deja macerata !!! 🙂 🙂 🙂
      Seara faina si noi va dorim ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/08/2016 @ 5:42 pm | Răspunde

  5. Un sfarsit de saptamana asa cum ti-l doresti. Daca e balci la tine , este bine ai cum sa te distrezi asa ca la sfarsit de saptamana cu cantec, joc si voie buna.
    Condoleante familiilor care si-au pierdut oameni dragi. Dumnezeu sa-i odihneasca-n pace !
    Pe undeva are dreptate Mirel Palada, trebuie renascut nationalismul pentru ca suntem deja pietricele-n praf facute de tradatorii nostri si cei de afara care ne doresc disparuti. Pana si Florin Zamfirescu s-a inscris in PRM tot din acelasi motiv sa incepem sa ne gandim si sa actionam daca nu vrem sa pierim, macar sa nu fim blestemati de urmasi pentru incapacitatea si comoditatea noastra prin care riscam sa pierdem totul odata pentru totdeauna.
    Cat priveste pe „burlac” eu niciodata nu impun nimanui nimic doar pot sa atrag atentia cand nu e bine in rest fiecare face dupa educatia, caracterul pe care le are. Ca gluma pot sa-i spun ca daca se insoara e nebun , mai bine cu multe fete sa nu aibe ce sa regrete.

    Comentariu de Beta — 26/08/2016 @ 12:48 pm | Răspunde

    • In fiecare AN, in ultima DECADA a lunii AUGUST, la mine-i BALCI mare ! 🙂
      Vin mesteri olari, cositorari, argintari, sticlari , blanari, tamplari, fierari,bucatari, covrigari samd din toata TARA cu produse din zona de resedinta ca sa si le vanda celor care vin la BALCI ! 🙂
      Pe langa ei, vin tot felul de patroni cu instalatii de toate felurile pentru plimbat COPIII si NEPOTII,
      vanzatori ambulanti de gogosi, covrigi, inghetata,bomboane , fructe, bauturi de tot felul si……….
      nelipsitele GRATARE cu mici, pastrama, fleici si tot felul de carnati, carnaciori, BERE si VIN si lista ar putea CONTINUA ……………..
      Din pacate, OAMENII locului NU au BANI ca sa CUMPERE ce le pofteste ❤ caci " TEHNOCRATII " lui Iohannis&Ciolos,
      au INGHETAT salariile si pensiile 😦 , mama NATURA le-a USCAT tot ce-au INSAMANTAT in primavara in GRADINA si la CAMP 😦
      si de aici, SECETA si pe CAMP 😦 SECETA sin in BUZUNARE !!! 😦 😦 😦
      Cat priveste OPTIUNEA lui MIREL PALADA, o consider nu numai normala dar si INCURAJATOARE si nu in ultimul rand , o CONTRABALANSARE la nou infiintatul partid STRAIN de NEAM si TARA 😦 caruia , necunoscutul Dan Nicusor i-a dat NUMELE de USR ( Uniunea SALVATI Romania ) cand de fapt, ar trebui sa se numeasca Uniunea SABOTATI Romania 😦 ca asta se va intampla in toata TARA daca acest partid va trece pragul electoral si va intra in PARLAMENT !!! 😦 😦 😦
      Deja BUCURESTENII ar fi trebuit sa se CONVINGA pana la aceasta ora vs.intentiile ROMANULUI respectiv, trimis la INAINTARE de OCULTA europeana care CONDUCE ROMANIA ! 😦
      Multumesc pentru CONDOLEANTELE transmise familiilor celor DECEDATI in urma cutremurului din ITALIA ! 😦
      Un sfarsit de saptamana cat mai frumos intregii familii, Anda ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/08/2016 @ 6:02 pm | Răspunde

  6. Interesanta Parodie!
    Merci pentru partaj!
    O zi buna!

    Comentariu de Mari — 26/08/2016 @ 2:14 pm | Răspunde

    • Bine ai revenit pe blogul meu Mari !
      Multumesc pentru vizita , apreciere si urare ! 🙂
      O seara buna ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/08/2016 @ 6:03 pm | Răspunde

  7. Buon fine settimana

    Comentariu de pinuccia513 — 26/08/2016 @ 3:31 pm | Răspunde

  8. Comentariu de pinuccia513 — 26/08/2016 @ 3:33 pm | Răspunde

    • Ciao Pinuccia !
      Grazie a tutti ❤ biglietto di auguri pubblicato fatto e stupendo! 🙂
      Come i primi visitatori provenienti da Italia recentemente scossa da un terremoto di 6,2 gradi della scala Richter provocato grandi perdite (250 morti tra gli italiani) "- (e 6 dei rumeni tra 😦
      lasciatemi attraverso di voi come lo era sincere condoglianze alle famiglie delle vittime, sia da voi e da noi! 😦
      Dio fa coloro che sono morti riposare in pace! 😦
      Un week-end di pace e tranquillità! 🙂
      Con profondo rispetto,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/08/2016 @ 6:05 pm | Răspunde

  9. sereno fine settimana, Aliosa.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 26/08/2016 @ 10:29 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo !
      Un sereno fine settimana anche a te ! 🙂
      Un caro saluto,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/08/2016 @ 9:14 am | Răspunde

      • Grazie a te, che mi leggi sempre.

        Comentariu de newwhitebear — 27/08/2016 @ 5:35 pm

      • Felice Domenica, Gian Paolo !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/08/2016 @ 7:29 am

  10. @ ALLL !!!
    Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii care au trecut pe aici lasand o mica ” urma ” 🙂
    din toata ❤ si cu tot respectul, un sfarsit de saptamana cat mai placut si util ! 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 27/08/2016 @ 9:18 am | Răspunde

  11. Si cand te gandesti ca amantele(majoritatea lor ) sunt si ele neveste 🙂 !
    Unde mai punem ca si nevasta celui cu amanta(e), poate fi amanta altcuiva….
    sigur tot ce am spus sunt…exceptiile ( 🙂 ) care incalca regula ! ?
    Am ras mult la paroldia ta , draga Aliosa ! 🙂
    Doamne fereste de ce sa- intamplat in Italia si vorba cantecului,
    ” Doamne ocroteste-i pe romani….”
    Sa ai o zi excelenta in continuare !

    Comentariu de mcooper801 — 27/08/2016 @ 9:34 am | Răspunde

    • A spune ca NU ai dreptate in toate cele spuse vs.intrebarea
      ” AMANTA sau NEVASTA” …………….,
      inseamna a fi ori ” PROST, ori PROST ” 🙂 vorba raposatului M.MORARU , recent trecut in lumea celor fara probleme, alaturi de fostii sai prieteni Toma CARAGIU, Dem RADULESCU, Gheorghe DINICA sau Radu BELIGAN, Dumnezeu sa-i odihneasca in PACE pe toti ! 😦
      Asa este , ai DREPTATE 🙂 iar NEVESTELE unor politicieni OBSCURI care doresc sa ajunga mari politicieni,isi lasa NEVESTELE sa se ” zbenguiasca in PAT” cu cei care pot sa-i PROMOVEZE 🙂
      dar si sa-i DEZONOREZE in acelasi timp si sa-i SANTAJEZE cand NU fac idiotii ce li se ORDONA ! 😦
      PARODIA ramane PARODIE 🙂 dar din pacate, in ” Romania lucrului bine facut ” 🙂 🙂 🙂
      sunt foarte multe NEVESTE si AMANTE in acelasi TIMP 🙂 😦 🙂
      dar NU pot da EXEMPLE ca nu-i frumos sa dai i n vileag AMANTA prietenului tau ………………….
      Cat priveste DEZASTRUL din ITALIA, numarul victimelor italiene creste pe zi ce trece iar numarul ROMANILOR MORTI a crescut la 8 si al DISPARUTILOR la 17 😦 😦 😦
      Intrebarea nea este :
      – Daca se va REPETA ( fereasca Dumnezeu ) 😦 in ROMANIA cutremurul din 4 martie 1977 ,
      CINE va RASPUNDE de MOARTEA zecilor de mii de bucuresteni din SUTELE de CLADIRI NEREABILITATE cu rea credinta ??? 😦 😦 😦
      Un sfarsit de saptamana la fel de frumos ca al meu caci dupa ce dau CLIK aici, plec la BALCI cu DOAMNA 🙂
      sa mancam ceva MICI , o GOGOASA si sa BEAU doar EU, o ” stacana ” cu VIN ROSU de buturuga locala !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/08/2016 @ 10:27 am | Răspunde

      • Seara faina(daca ai ajuns pe-acasuca) ! 🙂 si…s-auzim de bine ! 🙂

        Comentariu de mcooper801 — 27/08/2016 @ 9:05 pm

      • Cum „acasuca” 🙂 am ajuns dupa ora 23.00, n-am mai deschis laptopul asa ca,
        raspunzandu-ti acum , nu-mi ramane decat sa-ti spun :
        – Buna dimineata prietene ! 🙂
        – O duminica binecuvantata, din toata ❤ iti doresc !! 🙂 🙂
        Sa dea Domnul s-auzim si de bine ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/08/2016 @ 7:28 am

  12. @ ALLL !!!
    Iata principalele STIRI ale zilei de DUMINICA 28 AUGUST :

    1) Desi a spus ca PLEACA in CONCEDIU in Germania la PARINTII sai 🙂 😦 🙂 ,
    presedintele Romaniei, Klaus Werner Iohannis, a fost fotografiat in aeroportul din PALMA del MALLORCA !!! 🙂 🙂 🙂
    Pai, daca si PRESEDINTELE ROMANIEI MINTE 😦 ce pretentie sa mai avem de la binomul Bercea Mondialu& Mircea Basescu , ambii in PUSCARIE pentru DARE si LUARE de MITA si NU numai ………………………..

    2) Numarul ROMANILOR MORTI in urma CUTREMURULUI din 24 august din ITALIA 😦 ,
    a crescut la 11 😦 😦 😦 iar al DISPARUTILOR, la 16 !!! 😦 😦 😦
    Dumnezeu sa-i ODIHNEASCA in PACE ! 😦

    3) Sistemul de Sanatate din Romania, este in COLAPS ! 😦 Un ARS in urma unei explozii, NU a fost PRIMIT la nici un SPITAL din TARA si a fost EXPEDIAT in Bulgaria………………………..

    4) Premierul ” tehnocrat ” 🙂 ( adica , NEAPARTINAND nici unui PARTID politic 🙂 😦 🙂 a inceput CAMPANIA electorala pentru ……..
    ” Guvernul Meu ” !!! 🙂 😦 🙂

    5) In Turcia lui Erdogan ( noul SULTAN ) s-a dat in folosinta ” Noua PERLA a Bosforului ” 🙂 , cel mai LAT si inalt POD din lume ! 🙂
    Guvernul lui Iohnnis& Ciolos , NU a dat in functiune NICI MACAR un METRU de AUTOSTRADA dar,
    amandoi au dar de LUCRU jurnalistilor vs VACANTELE in care au fost recent …………………..

    6) Cel mai PLIMBARET parlamentar roman,pe BANII nostri, este fostul infocat POLITRUC al PDL& Basescu,
    Cezar Preda , actualmente PNL-Iohannist ,cu sejururi in Franta si-n alta tara, de 25 de zile…………………

    O Duminica Binecuvantata tuturor 🙂 chiar si persoanei virtuale ma ” musca” ………………
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/08/2016 @ 7:59 am | Răspunde

  13. Am trecut să-mi iau porția de știri, servită pe pâine și cu multe murători, că altfel nu le pot înghiți, la cât sunt de „bune”. De fapt, motivul principal a fost să-ți doresc o duminică frumoasă și îndestulată cu bucurii, dar și cu câte o stacană de vin. Eu mă păstrez până diseară, când se mai domolește căldură, ca să destup o „iagă” de pălincă. Toate cele bune, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 28/08/2016 @ 9:20 am | Răspunde

    • Salut Petru !
      Ma bucur din toata ❤ ca ai trecut din nou pe la mine ! 🙂
      Dar si mai tare m bucur ca esti un adevarat OM de OMENIE 🙂
      caci altul in locul tau, ar fi INTRAT in JOCUL murdar propus de " vax-albina" prin cele postate la comentariul TAU de la nr.crt.3 .
      Sa ai o Duminica pe placul tau Petru ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 28/08/2016 @ 10:21 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

