Alioşa

07/09/2016

MIORITA va rezista, cat va exista, MATEMATICA !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:33 am

In loc de motto:

Buna dimineata cu indemnuri !
” Nu mor CAII cand vor CAINII ” spune vorba romaneasca !
Nu dispare MIORITA din cultura  populara,cum ar vor  strainii de NEAM si TARA ,
cum NU va disparea, nici MATEMATICA !razand-cu-gura-panla-urechi

ODA icon_exclaim

” MIORITA MATEMATICA .

Pe-un picior de PLAN
E U C L I D I A N
Iată vin în cale
TRANSLATÂND la vale,
Trei MULŢIMI de PUNCTE
Toate trei DISJUNCTE
De FUNCŢII păzite
Toate diferite.
Ele sunt tot trei:
Una-i INJECTIVĂ,
Alta-i BIJECTIVĂ,
Şi-alta-i SURJECTIVĂ.
Iar cea INJECTIVĂ
Şi cea SURJECTIVĂ,
Mări se vorbiră
Şi se sfătuiră
Să rămână treze
Până-o să-nsereze
Şi s-o ANULEZE
Pe cea BIJECTIVĂ,
C-are PRIMITIVĂ
Şi ASIMPTOTE multe
Câte şi mai câte,
Că e INVERSABILĂ
Şi chiar DERIVABILĂ.
Dar într-o MULŢIME
Asta s-a aflat
Şi s-au indignat
C-ale lor cuvinte
Întrec orice LIMITE.
Dar de la f(0)-ncoace,
Unui PUNCT nu-i place
Să mai stea-n MULŢIME,
De treabă a se ţine.
BIJECTIVA se-ntreba :
− PUNCTUL ăsta ce-o avea?
Şi se duse
Şi îi spuse:
− Dragă PUNCTULEŢUL meu
Ce rău, oare, îti fac eu,
Sau nu-ţi place poate
Că ai COORDONATE
NATURALE toate?
Vrei să stai mai jos,
Crezi că-i mai frumos ?
Nu vrei un’ te-am pus?
Vrei cumva mai sus?
− Draga BIJECTIVĂ
Eu chiar dimpotrivă,
Mă simt foarte bine
Dar e rău de tine!
Când o să-nsereze,
Vor să te-ANULEZE,
Funcţia INJECTIVĂ
Şi cea SURJECTIVĂ.
− Dacă s-o-ntâmpla
De m-or ANULA,
Să mă-ngropi în zori
În CÂMP DE VECTORI,
Într-o VECINĂTATE,
Pe-aici, pe-aproape,
Sau chiar în MULŢIME
Să fiţi tot cu mine.
Iar la cap să-mi pui
CALCUL INTEGRAL
Ori un MANUAL
Sau poate-un TRATAT
Cât mai inspirat
Şi de l-or citi
Işi vor aminti
Cei ce au uitat,
Că am existat
Şi voi fi propusă,
În SUBIECTE-inclusă,
Pentru OLIMPIADĂ
Sau BALCANIADĂ.
Şi-n loc de-ANULAT,
Să le spui curat
C-am INTERSECTAT
Mândrele ELIPSE
Că am PUNCTE FIXE,
RĂDĂCINI REALE
Şi IMAGINARE
Şi că am DARBOUX.
Dar mai află tu
Că de-oi întâlni
O SFERĂ bătrână,
Cu un CERC de lână
Prin SPAŢIU alergând
Şi la toti zicând :
− Cine mi-a vazut
Sau mi-a cunoscut,
O FUNCŢIE -AFINĂ,
Cu o PANTĂ lină,
Bine DEFINITĂ
Şi NEMARGINITĂ?
Să te-nduri de ea
Şi să-i spui aşa :
C-am INTERSECTAT
Mândrele ELIPSE,
Că am PUNCTE FIXE,
Rădăcini COMPLEXE
Şi că am DARBOUX.
Dar nu-i spune tu,
De cele REALE
Ca de-i povesti
Mult ai s-o mâhneşti
Şi va sti de-ndat’
Că m-au ANULAT.
Şi încă te mai rog
Ca-ntre colegi buni,
Tot ce am avut
Tu să le aduni,
Să le scoţi din SPAŢIUL
Cu trei DIMENSIUNI,
Iar tu dragul meu,
Să te INTEGREZI,
Să te ANEXEZI
La altă MULŢIME
Că-i greu fără mine,
Dar îţi va fi bine
Şi vei rezista,
cât va EXISTA
MATEMATICA !”
Sursa :
YahooMail de la prietenul VD caruia ii multumesc din toata ❤  ! 🙂

Domnia Ta, care voit sau intamplator ai ajuns pe aici, indiferent de lasi sau nu o urma a trecerii tale, iti doresc din toata ❤  sa ai o zi minuata ! 🙂

Daca ODA de mai sus , Nu va place sau intereseaza  😦  Poate veti avea ceva de  spus 🙂 STIRILOR ce  la COMENTARII urmeaza  razand-cu-gura-panla-urechi
Aliosa.

32 comentarii »

  1. @ ALLL !!! 🙂 🙂 🙂
    Buna Dimineata Lume Virtuala din frumoasa mea TARA dar si din AFARA !!! 🙂 ❤ 🙂
    Iata care-s cele mai importante STIRI ale zilei de MIERCURI 07 septembrie :

    1) ” Guvernul Meu ” ( a se CITI al lui Klaus Werner Iohannis si al Bruxellesului ) face a 9 ( NOUA) REMANIERE guvernamentala !!! 🙂 😦 🙂
    La Ministerul Afacerilor Interne, proaspatul DEMIS si PUS sub urmarire penala de DNA pentru ce STIU exact doar procurorii numiti de Base in cei 10 ani de mandat 😦 ,PETRE TOBA, a fost inlocuit ieri cu fostul purtator de cuvant al premierului Ciolos, numitul Dragos Tudorache,fost consilier PNL🙂
    De unde se vede ca cele SPUSE de mine pe
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/07/31/
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/08/30/
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/26/
    au fost CORECT spuse iar DETRACTORII mei de ATUNCI si ACUM ar trebui sa-si CEARA SCUZE pentru ineptiile spuse la ADRESA MEA !

    2) PENELISTA Mariana Campeanu , fosta ministresa a Muncii si Protectiei Sociale in guvernul LIBERAL din 2004-2008 ,
    parlamentarul care timp de 4 ani de RUSINEA scandalului in care era implicata cu SOTUL ei🙂
    a ” STAT in BANCA ei ” 🙂 si n-a mai iesit la pupitrul parlamentului sa behaie🙂 ,
    dintr-o DATA😦 ca sa fie PUSA pe LISTELE PDL&PNL pentru un NOU MANDAT😦
    a IESIT ca ” MUSCA-n lapte”🙂 🙂 🙂
    la tribuna Parlamentului INDEMNADU-I pe PEDELISTI si PENELISTI ,
    ATENTIE 🙂 🙂 🙂
    sa VOTEZE IMPOTRIVA proiectului de LEGE initiat de senatoarea CRISTIANA ANGHEL
    ( multumesc DOAMNA, pentru asta, VA VOI VOTA )🙂 🙂 🙂 care, prevede

    NEIMPOZITAREA pensiilor PENSIONARILOR🙂 🙂 🙂
    si SUSPENDAREA platii de catre PENSIONARI a CAS ( 5,5 % ) 🙂 🙂 🙂

    Pai, numitei Mariana Campeanu care i-a aranjat TREBURILE sotului ei cand era MINISTRESA MUNCII😦 ii CONVINE ca are din ce TRAI din BELSUG mai ales ca si-a VOTAT cu AMANDOUA MAINILE ( asta a UITAT sa spuna )😦 🙂 LEGEA SPECIALA a PARLAMENTARILOR care prevede 1500 lei pentru 1 mandat, 3500 lei pentru 2 mandate si 4500 lei peste 3 mandate …………

    De unde se VEDE ca numita Mariana Campeanu, are ca slogan in viata proverbul romanesc
    ” Cine poate, OASE roade🙂 cine nu, nici …. TERCI ” 🙂

    3) Procurorii DNA ( sigur dintre cei 3000 numiti de Traian Basescu in cei 10 ani de mandat DICTATORIAL )😦 ,
    INSTRUMENTEAZA ce STIU ei cel mai bine :
    – Dosarele PESEDISTILOR ! 🙂
    Ieri, toti liderii PSD ( Dragnea, Ponta, Sova, Olguta Vasilescu etc ) au fost in TOP …………………
    Victor Viorel Ponta , fost presedinte PSD, fost PREMIER al ROMANIEI a fost pus SUB CONTROL JUDICIAR timp de 60 de zile pentru fapte petrecute in vremea cand premier al Romaniei era PDL-istul Mihai Razvan Ungureanu, presedinte al Romaniei era Traian Basescu iar TONY BLAIR , premierul Marii Britanii a venit la Bucuresti intr-o vizita…………..

    De unde se vede ca VORBA fostului PRIMAR PENAL de SIBIU , Klaus Werner Iohannis, din campania electorala prezidentiala din toamna anului 2014 , CONTRACANDIDATUL la presedintia Romaniei a lui Ponta,
    – ” Victor Ponta va fi exclus din viata politica a tarii …….” incepe SA SE ADEVEREASCA !!!🙂 😦 🙂

    4 ) Anul trecut am participat in orasul BARLAD la o LANSARE de CARTE
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/10/
    Dupa lansarea destul de reusita, AUTOAREA volumuli de poezii
    ” HIEROGLIFA in ZENIT „🙂 🙂 🙂
    doamna Georgeta POPOVICI Strat , a organizat la un local select, o masa festiva la care,
    din discutiile purtate intre participanti, am auzit si despre un ABUZ in SERVICIU al comisarului respectiv, ceea ce a determinat DEMISIA unui SUBORDANAT plecat apoi in ANGLIA sa lucreze ca TAXIMETRIST )😦
    Nelocuind ACOLO, am trecut cu vederea acele discutii dar iata ca IERI, cele discutate atunci s-au ADEVERIT :
    Seful Politiei BARLAD , a fost pus SUB CONTROL JUDICIAR ,
    fiind acuzat că a încercat să-l scape de pedeapsă pe violatorul unei adolescente de 17 ani…………………..
    De unde se vede ca in AGORA, se spun si LUCRURI ADEVARATE ! 🙂

    5) Daca la alegerile parlamentare din toamna anului 2012 , Elena Udrea,
    cea ” CRESCUTA, PROMOVATA si PROTEJATA ” de mentorul ei spiritual de la Cotroceni cu care se intalnea in timpul mandatului ei de MINISTRESA a Dezvoltarii Regionale si Turismului pe la MIEZUL NOPTII 🙂 🙂 🙂 ( prietenii STIU de ce ) 🙂
    umbla imbracata-n NEGRU 🙂 cu ROCHIE fara DECOLTEU 🙂
    ca sa PACALEASCA BABELE dintr-un sat nemtean (pe vremea cand PDL-stul Gheorghe Stefan era pe ” cai mari ” 🙂 ) s-o VOTEZE deputat 😦
    anul acesta, intr-o TINUTA provocatoare 🙂 ,
    aducandu-si aminte ca ANII TREC si NU se mai INTORC 🙂 😦 🙂
    isi cauta BARBATUL vietii sale cu care,vrea MUSAI un COPIL !!! 🙂 🙂 🙂 ceea ce nu-i RAU 🙂 avand in vederea SCADEREA DRASTICA a NATALITATII in ” Romania lucrului facut ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/09/2016 @ 8:35 am | Răspunde

  2. „Mioriţa“ m-a amuzat, comentariul m-a întristat dar una peste alta mi-a plăcut articolul tău. Să ai o zi frumoasă! 😆

    Comentariu de Tipsynel — 07/09/2016 @ 9:09 am | Răspunde

    • Buna dimineata prietene !
      Vizita ta m-a BUCURAT 🙂
      faptul ca te-am INTRISTAT 😦
      cu STIRILE ce-am POSTAT 🙂
      Nu este VINA mea 🙂
      ci a altora ……………..
      EU nu fac decat sa POSTEZ
      ceea ce selectez,
      din mass-media scrisa si vorbita,
      chiar daca truda mea nu-i rasplatita 😦
      de UNA lume virtuala prea GRABITA 😦
      ce NU digera STIREA postata !!! 😦 😦 😦
      Sa ai si tu prietene, O Zi Frumoasa ! 🙂
      La mine-i CALD si FRUMOS 🙂
      TOAMNA isi arata roadele,
      MUSTUL cel gustos 🙂
      starneste toate poftele ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/09/2016 @ 9:30 am | Răspunde

      • Nici nu am te-am acuzat pentru ce ai postat! M-au întristat ştirile ce le-ai afişat! Mă bucur că ai o toamnă frumoasă şi să dea Domnul să-ţi satisfaci poftele stârnite de mustul dulce şi gustos! 😆

        Comentariu de Tipsynel — 07/09/2016 @ 10:06 am

      • Nici NU am spus cam-ai ACUZAT ! 🙂
        Dar ai perfecta DREPTATE caci LIMBA noatra ROMANEASCA are mai multe INTELESURI 😦
        iar cele spuse de MINE despre

        ” UNA lume virtuala prea GRABITA, ce NU digera STIREA postata ” 🙂

        sincer, NU se REFERA la Domnia Ta ci la ACEA LUME virtuala indoctrinata de basism timp de ZECE ani 😦 😦 😦
        care NU COMENTEAZA la MINE 😦
        dar ma BARFESTE pe BLOGURILE prietene 😦 crezand in mintea ei,
        ca NU voi trece pe acele bloguri sa VAD ce TAMPENII a spus …
        REPET, NU m-am REFERIT la TINE prietene !!! 🙂 🙂 🙂
        Multumesc pentru SINCERITATE caci de NU-MI spuneai, RAMANEA in eter o MARE NELAMURIRE !!! 😦 🙂 😦
        Cu rabdare si CREDINTA,
        toate POFTELE se vor indeplni
        iar in final, acea BIRUINTA,
        alte POFTE va trezi !!! 🙂 🙂 🙂
        Si tie sa-ti dea Domnul toate ce-ti doresti ! 🙂
        Potfa Buna la Masa de Pranz, prietene ! 🙂
        Cu prietenie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 07/09/2016 @ 12:46 pm

  3. Firește că mi-a plăcut balada postată de tine, mai ales că e ceva inedit pentru mine. În ce privește politica, văd că au început, ca de obicei, pomenile electorale. Promisiuni și legi favorabile norodului, cu duiumul, deși se tot spunea că bugetul e oricum deficitar. Asta până la alegeri, după care se vor uita promisiunile și se vor schimba iar legile, așa cum s-a întâmplat mereu.
    Îți doresc o zi excelentă, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 07/09/2016 @ 12:13 pm | Răspunde

    • Din pacate, dupa decembrie 1989, TOTI politicienii au promis in campanii electorale ” MAREA cu SAREA ” 🙂 😦 🙂
      iar dupa ce si-ai ocupat scaunele in Parlament, in Guvern sau Presedintie,
      ca un facut, AU UITAT ce-au PROMIS !!! 🙂 😦 🙂
      Treaba asta cu ” BUGETUL DEFICITAR ” care se REPETA de catre ” tehnocratii” lui Iohannis&Ciolos,
      este o GASELNITA basisto-pedelisto-pemepisto-penelisto-iohannista 🙂 😦 🙂
      iar mai pe scurt, ” praf aruncat in ochi” 😦 🙂 😦
      Interesant e faptul ca atunci cand vine vorba de MARIREA pensiilor si salariilor OAMENILOR de RAND ,
      ” BUGETUL e DEFICITAR ” 😦
      iar cand e vorba de PENSIILE lor NESIMTITE,
      INDEMNIZATIILE nemeritate,
      BONUSURILE acordate si ACHIZITIONAREA de bunuri, servicii si AVIOANE 🙂 😦 🙂 ,
      nimeni din cei de la varful TARII , nu mai pomeneste de …………………
      DEFICIT BUGETAR ??? 🙂 😦 🙂
      – Noi vrem EGALITATE, dar nu pentru TOTI e sloganul politicienilor , nu-i asa ? 🙂
      ” NORODUL ” Petru draga, SUNTEM noi , ” TAPLA TARII ” cum bine-a spus marele VOIEVOD ! 🙂
      Ei sunt niste SUGATIVE care SUG, SUG, SUG patru ani de MANDAT si de SATURAT tot nu s-au SATURAT 😦
      De unde se trage CONCLUZIA ca tot ” NORODUL ” e de vina !!! 😦 😦 😦
      Si eu iti doresc o Zi Excelenta Petru ! 🙂
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 07/09/2016 @ 3:34 pm | Răspunde

  4. Desi sunt un pic necajita, m-a binedispus poezia ta. Stirile sunt si ele ca totdeauna binevenite desi nu sunt prea bune dar asta-i viata ce-o traim. Poporul inca-i molesit de caldura verii, nu intelege, nu vrea sau nu stiu ce are de gand dar o sa fie tot mai rau pentru el daca nu incearca sa schimbe ce se intampla acum in tarisoara noastra. Eu mai cred inca in coincidente dar in asta care s-a petrecut de curand nu pot sa cred. Desigur ca toate campaniile electorale au fost urate dar asta care se anunta acum e si o sa fie cred , cea mai odioasa. Duminica seara doua televiziuni concurente au avut ca invitat pe doi oameni politici de inalt grad (dupa mine doar unu dar sa nu supar natiunea). Romania Tv l-a avut ca invitat pe Traian Basescu iar Antena 3 la emisiunea lui Radu Tudor pe fostul premier Victor Viorel Ponta. Pentru ca si televiziunile sunt mari manipulatoare nici mai mult nici mai putin pe parcursul emisiunii au dat fiecare parerile pe care si le-au exprimat invitatii lor vis-a-vis unul de celalalt si cum Ponta a spus ca dorinta lui pentru care sprijina acel partid care-l are ca simbol pe Vlad Tepes – PRU – este aceia de a nu lasa partidul PMP sa intre in parlament asa poate ca scapam de Basescu si-a luat-o . Marti 6 septembrie a fost pus SUB CONTROL JUDICIAR timp de 60 de zile cu interzicerea de a mai putea avea ceva de spus si desigur ca in felul acesta i se va stopa si alegerea ca deputat de Gorj asa incat totul a fost perfectionat pentru ambii lui dusmani care sunt serviti prompt de slugile cu apucaturi staliniste (ideile luiBasescu si Macovei ca doar ei au terminat statul si l-au adus la nivel de anii 50). Pe mine ma framanta un gand cum de stia sasul inainte sa devina presedinte ca PSD si Ponta vor fi terminati in 2016 ? E clar ca e pus acolo nu de cei 2 milioane de votanti peste cei ai lui Ponta si sondajele de opinie nu sunt prea reale, sunt si ele dirijate pentru ca nu pot crede ca era simpatizat de popor 70 la %. Dumnezeu fie cu noi si ma doare pentru cei ce vin din urma dar daca dormim si asteptam cutitul precum mielul, probabil ca asa trebuie sa se intample. O zi frumoasa si plina de reusite sa ai la fel si prietenii tai de pe blog.

    Comentariu de Beta — 07/09/2016 @ 12:44 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Anda !
      Imi cer scuze ca nu ti-am raspuns ieri caci, plecat de-acasa cu treburi,
      seara n-am mai avut timp decat de-o baie calduta …………
      Sunt de acord in totalitate cu cele corect postate de tine ! 🙂
      Desi NU-S fanul niciunuia dintre cei DOI despre care ai vorbit in commentul tau,
      ca sa NU intre partidul de PROSCRISI ai lui base in Parlament, AS VOTA pe oricine !!! 🙂 🙂 🙂
      Pentru BASISTELE care intamplator sau voit AJUNG sa CITEASCA raspunsul meu 🙂
      le dau si cateva MOTIVE antibasescu :
      – si-a batut joc de FLOTA ROMANIEI ca ministru al transporturilor 😦
      – si-a batut joc de BUCURESTENI timp de 8 ani ca primar general 😦 😦
      – si-a batut joc de ROMANI timp de ZECE ani ca presedinte 😦 😦 😦
      – a INCALCAT legile TARII de zeci de ori dar, fiindca si-a numit peste 3000 de oameni de-ai lui in institutiile de forta ale statului, in loc sa fi fost de mult la RACOARE, da sfaturi de MORALITATE si CRITICA pe Iohannis de INVIDIE ca-i mai IPOCRIT, DEMAGOG si LACOM ca el 😦 😦 😦 😦 ( el avand luat de la stat doar CASA din MIHAILEANU, celalalt, vreo 5-6 CASE la Sibiu ) .
      Cred ca aceste MOTIVE sunt suficiente pentru ORICE ROMAN de BUNA CREDINTA ca in 11 DECEMBRIE sa VOTEZE
      ANTIbasescu !!! 🙂 🙂 🙂
      La Multi Ani ANDA de Sfanta MARIE Mica, MARIILOR dragi TIE ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/09/2016 @ 10:04 am | Răspunde

      • Multumesc Aliosa. La fel iti doresc si eu pentru sarbatoritii tai daca ai. O zi de sarbatoare cu tot ce-i mai frumos !

        Comentariu de Beta — 08/09/2016 @ 11:54 am

      • Buna seara Anda !
        Asa dupa cum am specificat in comentariul de la nr.crt.8 ( OPT) 🙂
        am cateva MARII dar………………, UNA a MURIT demult 😦 iar celelalte DOUA, sunt departe, UNA in SPANIA la MUNCA cu sotul ei,
        iar CUSCRA, in ITALIA ca acolo-i TARA ei , care TARA este si a FIICEI mele CASATORITA cu BAIATUL ei !!! 🙂 🙂 🙂
        Multumesc frumos pentru ‘ OCHIOSUL” 🙂 din imagine si videoclipul postat ! 🙂
        Seara faina alaturi de cei dragi, Anda ! 🙂

        Cu respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 08/09/2016 @ 6:25 pm

  5. Buona giornata Aliosa peccato che non conosco il Rumeno! ti auguro un buon pomeriggio!

    Comentariu de pinuccia513 — 07/09/2016 @ 3:00 pm | Răspunde

    • Buon giorno Pinuccia !
      Sì, è un peccato che non si conosce la lingua rumena! 😦
      E ‘dolce e bella come italiano! 🙂
      Io non parlo italiano, ma capisco abbastanza bene soprattutto quando sento persone che parlano letterario,
      non dialetti regionali italiani in bella Italia dove vive e vive mia figlia sposata con un italiano
      e che insieme un bel ragazzo e il fuoco intelligente
      su che chiama EMANUEL
      http://aliosapopovici.worpress.com/2013/09/13/
      e che il 17 settembre sarà di 12 anni !!! 🙂 🙂 🙂 🙂
      Come regalo di compleanno, nonno Aliosa e ha offerto la scorsa settimana
      un soggiorno di una settimana a Madrid, dove ha visitato con la madre, tra molti altri,
      e imponente stadio della squadra di calcio
      Real Madrid, Santiago Bernabe! 🙂
      Grazie di cuore per la vostra visita, commentare e postato il video che è grande! 🙂
      A settembre come bella Pinuccia! 🙂
      Con stima e amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/09/2016 @ 10:19 am | Răspunde

  6. non posso mancare di passare a leggerti.
    Una felice serata

    Comentariu de newwhitebear — 07/09/2016 @ 7:52 pm | Răspunde

    • Buon giorno Gian Paolo !
      Sono felice ❤ si passa dal mio amico! 🙂
      Il fatto che sei andato, e che conta per me non si può stare senza di me leggo, mi onora! 🙂
      Grazie per questi bei pensieri! 🙂
      Una settimana di caduta così bella! 🙂
      Cordiali saluti,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/09/2016 @ 10:36 am | Răspunde

  7. Interesanta Oda!
    Toata admiratia creatorului!
    Seara frumoasa sa aveti, Aliosa

    Comentariu de Mari — 07/09/2016 @ 10:06 pm | Răspunde

    • Buna ziua Mari !
      Ma bucur ca ai gasit interesanta ODA ! 🙂
      Dar cel mai mult ma bucur ca NU ai uitat de blogul meu !! 🙂 🙂
      Cum azi e Sfanta MARIE Mica,da-mi voie din toata ❤ sa-ti urez
      La Multi Ani 🙂 cu sanatate , bucurii si impliniri ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/09/2016 @ 10:30 am | Răspunde

      • Merci Aliosa
        Multa sanatate, bucurii si impliniri si dvs!
        Pe curand
        Mari

        Comentariu de Mari — 08/09/2016 @ 7:15 pm

      • Si eu iti multumesc ca ai trecut din nou pe aici mai ales in zi de Sfanta Maria ! 🙂
        Pe curand ! 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 08/09/2016 @ 7:28 pm

  8. @ ALLL !!!
    Cele mai importante ( dupa MINE ) 🙂 STIRI ale zile de JOI 8 SEPTEMBRIE sunt :

    1) Astazi ,ROMANII ortodocsi din TARA si din DIASPORA, serbeaza „Nasterea MAICII Domnului ” 🙂
    La Multi Ani Doamnelor si Domnisoarelor ce poarta numele de
    MARIA !!! 🙂 🙂 🙂
    Pe PRIMA mea INVATATOARE, a chemat-o MARIA ( Dumnezeu s-o odihneasca ) 🙂
    Pe NASA fiicei mele, o cheama MARIA ,Dumnezeu sa ne-o traiasca 🙂
    Pe SOACRA fiicei mele ( adica pe CUSCRA mea)
    o cheama MARIA ,Dumnezeu s=-o tina sanatoasa in viata ! 🙂
    Pe multe prietene virtuale, le cheama MARIA ,
    Dumnezeu sa le indemne sa vina cat mai des pe BLOGUL meu 🙂
    In numele tau, MARIA

    azi la pranz, voi inchina un pahar cu VIN 🙂
    si nu uita ca BUCURIA
    de a te CITI zilnic, nu e un CHIN ! 🙂
    La Multi Ani, MARIA !!! 🙂 🙂 🙂

    2) Si daca tot am amintit de DIASPORA romaneasca, dupa primul tur de scrutin al alegerilor prezidentiale din toamna nefastului an 2014 😦 cand Klaus Werner Iohannis, candidatul PNL la presedintia Romaniei a constatat ca o OBTINUT cu 1.200.000 de VOTURI decat contracandidatul sau Victor Viorel Ponta, candidatul COALITIEI la guvernare, URLA ca din gaura de SARPE , mai TARE si mai RAU ca Traian Basescu in 2004 🙂 ca, Ministerul Afacerilor Interne al PSD , organizatorul ALEGERILOR, a „tras sforile ” in favoarea lui Ponta …………..
    si ca VINOVAT este doar MAI …………………………
    Acum, cu un TUPEU mai mare ca a lui Traian Basescu, a „intors-o ca la Ploiesti” 🙂 si, stiind deja ca va avea mari probleme cu VOTUL DIASPORENILOR ,ca sa-si PROTEJEZE „Guvernul Meu ” 🙂 😦
    a afirmat ieri in conferinta de presa de la Cotroceni cu ocazia investirii NOULUI MINISTRU de INTERNE, Dragos Tudorache,fostul purtator de cuvant al lui Dacian Ciolos ,ca, RESPONSABILITATEA organizarii si desfasurarii ALEGERILOR REVINE nu Ministerului Afacerilor Interne cum URLA in 2014 🙂 😦 🙂 ci Autoritatii Electorale Permanente !!! 🙂 🙂 🙂

    De unde se vede clar ca actualul presedinte al Romaniei, este mai IPOCRIT ,MANIPULATOR si DEMAGOG
    decat cel de dinaintea lui !!! 🙂 😦 🙂
    Sau mai pe sleau, cand vine vorba de INTERESUL PERSONAL, nu mai conteaza DEMNITATEA si ONOAREA ……………

    3) Un „tanar liber si frumos” , de numai 23 de ani, FARA permis de conducere 😦 dar care se luase la INTRECERE cu un alt tanar 😦 , PIERZAND controlul volanului, a intrat cu bolidul de lux pe trotuar si …………
    a UCIS cu ZILE 😦 DOI BAIETI de 8 si 9 ani care se JUCAU linistiti acolo 😦 😦 😦

    Si cand ma gandesc ca in urma cu ceva vreme, o blogerita ce semneaza „VAX-ALBINA” ( NU intamplator si-a ales acest NIKNAME …) DERANJATA de cele postate de mine despre „TINERII liberi si frumosi ” 😦 🙂 😦
    ma „INTEPA” cu VENIN de Sibiu pe blogul
    http://racoltapetru6.wordpress.com/
    imi vine sa-i DUC la ea pe BANII mei pe PARINTII copiilor UCISI pe trotuar in timp ce mergeau la SCOALA 😦 😦 😦
    de „tanarul liber si frumos ” sa-i spuna macar DOUA VORBE ……………….

    4) Daca mai era nevoie de inca o DOVADA a faptului ca „Guvernul Meu „a fost NUMIT de la Bruxelles cu SCOP precis de AUSTERITATE a ROMANILOR , ieri am avut inca o DOVADA ! 😦 Ministerul de Finante condus de „tehnocrata”Anca Dragu , NU isi ASUMA proiectul de modificare a Codului Fiscal, prin care se MARESC contributiile la sanatate atat la ANGAJATOR ( de la 10,5 % la 21,7 % ) cat si la ANGAJAT ( de la 5,5 % la 8,9 % ) 😦 😦 😦 in timp ce , secretarul de stat, „mana ei dreapta „:) 🙂 🙂 Gabriel Biriș ,a confirmat existența proiectului !!! 🙂 😦 🙂

    De unde se vede ca, NU stie STANGA ce face DREAPTA ( Dragu& Biris) 🙂 🙂 🙂

    5) Nici NU s-a USCAT bine cerneala pe decretul de numire in functia de Ministru de Interne ca,
    Dragos Tudorache s-a si gandit la „PRETINII ” 🙂 lui din scoala primara, liceu si de pe unde a tot umblat cu sorcova……..
    Individul , a anunțat crearea unei structuri de coordonare care se va ocupa de organizarea alegerilor parlamentare din 11 decembrie a.c. ca sa aiba si BAIETII bani de buzunar pentru CRACIUNUL care va veni ! 🙂 La fel de IPOCRIT ca si cel in fata caruia a depus juramantul ca ministru de interne, Dragoș Tudorache a spus ca OBIECTIVUL sau este „să mențină neutralitatea și echidistanța totală” a ministerului !!! 🙂 🙂 🙂

    De unde se vede ca „Guvernul Meu „ARE BANI pentru clientala lui 🙂 🙂 🙂
    dar NU ARE BANI pentru PENSII si SALARII !!! 😦 😦 😦

    Daca mi-a scapat vreo STIRE 😦
    da-mi mata te rog de STIRE 🙂 🙂
    prin POSTAREA ei mai jos,
    ca sa fie de folos,
    si ROMANILOR ce n-au TELEVIZOR,
    dar au AER nepoluat si beau APA de IZVOR ! 🙂

    O zi minunata tuturor ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 08/09/2016 @ 8:09 am | Răspunde

  9. Buna dimineata ,oameni buni si frumosi la suflet !


    La multi ani,Mariilor de pe blog!
    O zi frumoasa cu sanatate si bucurii si o viata plina cu succese si binecuvantari de SUS !
    Fie ca SF MARIA ,al carei numei il porti ,sa te ocroteasca,
    sa te calauzeasca in drumul vietii si sa-ti lumineze calea!
    La multi ani!
    Am citit stirile ca doar si pentru asta intru aici in aceasta lume virtuala deosebita!
    O zi asa cum va place!

    Comentariu de anitanna — 08/09/2016 @ 9:35 am | Răspunde

    • Multumesc Anita pentru urarile facute MARIILOR de pe blog ! 🙂
      Din pacate, NICI o MARIE 😦 nu a trecut azi pe AICI ! 😦
      De unde se vede ca PETREC tot timpul cu cei dragi si n-au timp de blogarit ! 😦
      O seara pe placul tau ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/09/2016 @ 6:28 pm | Răspunde

  10. Comentariu de Beta — 09/09/2016 @ 12:26 pm | Răspunde

    • Buna ziua Anda !
      Multumesc pentru URARI si imaginea postata ! 🙂
      O zi pe placul ❤ tale ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/09/2016 @ 11:28 am | Răspunde

  11. Comentariu de Beta — 10/09/2016 @ 6:12 pm | Răspunde

    • Buna ziua Anda !
      Superba postarea ! 🙂
      Din pacate, la ora cand Domnia Ta postai asemenea MINUNATIE 🙂
      Eu eram in culmea DISPERARII 😦 pentru MOTIVELE stipulate la COMMENTUL nr.crt 14 …………..
      Pana si AZI intre orele 10.00-13.12 am am avut EMOTII caci ROUTERUL a reintrat in functiune , INTERB+NETUL da 🙂 dar,
      YahhoMail si YahhoMessenger, NU 😦 asa ca, am chemat SPECIALISTUL care a facut ce trebuia 🙂 🙂 🙂
      iar acum TOTUL e ca INAINTE 🙂 adica, OK !!! 🙂 🙂 🙂
      O zi de LUNI superba si-o SAPTAMANA minunata !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/09/2016 @ 1:15 pm | Răspunde

  12. Seara bună! Amuzantă Miorița cea matematică. Mă întreb dacă ar citi-o cei care au picat „cu brio” Bac-ul la matematică, dacă ar reuși să o lectureze până la capăt, amețiți de mulțimea de termeni matematici, cu care ei nu au prea multe în comun…. Încă o realitate tristă de pe la noi… Sigur că am dori cu toți să ne împărtășim numai știri și vești pozitive și vesele, dar realitatea nu prea ne dă de ales. Iar a ignora aceste realități, iarăși este un lucru rău, căci cu o atitudine nepăsătoare/nesimțită, numai cetățeni adevărați nu suntem. Trebuie să învățăm să luăm atitudine și să ne luptăm să îndreptăm lucrurile în țara asta a noastră. Să ne învățăm unii pe alții…
    Numai bine și o duminică frumoasă! 🙂

    Comentariu de Alex — 10/09/2016 @ 11:42 pm | Răspunde

    • Buna ziua Alex !
      Din MOTIVELE expuse la commentul nr.crt.14, NU am reusit sa-ti RASPUND la timp ! 😦
      Scuze sincere ! 🙂
      In ceea ce priveste SPUSELE tale, sunt de acord 100% cu ele 🙂
      si-ti multumesc pentru ATITUDINEA sanatoasa pe care o ai fata de SITUATIA in care ne aflam din pacate cu TOTII 😦
      Indiferent cu CINE am VOTAT si cu CINE vom VOTA in 11 decembrie a.c.,
      ATITUDINEA trebuie sa fie una CORECTA, CONSTRUCTIVA si PRO-ROMANIA !!! 🙂 🙂 🙂
      nu cum gandesc si actioneaza unii ce-si spun ROMANI dar,
      NU-S ROMANIE decat in ACTE 😦 😦 😦
      caci din pacate,INIMA lor, e in alta parte !!! 😦 😦 😦
      Multam mult pentru vizita si urare ! 🙂
      O saptamana cat mai frumoasa intregii FAMILII , Alex ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/09/2016 @ 1:23 pm | Răspunde

  13. O saptamana plina de reusite si bucurii sa ai Aliosa ! ❤

    Comentariu de Beta — 12/09/2016 @ 10:09 am | Răspunde

    • Superba imaginea postata 🙂
      minunat videoclipul 🙂 🙂
      dar pentru cele spuse la COMMENTUL nr.crt.14,
      NU m-am bucurat la acel moment 😦
      ci abia ACUM !!! 🙂 🙂 🙂
      O saptamana perfecta, Anda

      Comentariu de Aliosa — 12/09/2016 @ 11:31 am | Răspunde

  14. Buna dimineata Doamnelor , Domnisoarelor si Domnilor !
    Imi cer public SCUZE ca NU am mai TRECUT pe la Domniile Voastre 😦 😦 😦
    ( dar nici pe BLOGUL meu 🙂 😦 🙂 )
    de JOI 8 sept.la pranz si pana azi 12 sept la ora aceasta ! 😦
    MOTIVUL o fost o problema tehnica , mai EXACT, defectarea piesei de rezistenta
    a asigurarii accesului la INTERNET,
    piesa ce se numeste ROUTER SERCOMM W274CI 😦
    De JOI dupa masa si pana ieri seara, am tot VORBIT la telefon cu FURNIZORUL acelei PIESE ca sa vina sa o INLOCUIASCA sau REPARE si abia AZI ,
    a reusit sa vina cineva care a REZOLVAT problema pentru care a VENIT ! 🙂
    In speranta ca NU voi mai pati asa ceva, voi trece cat de curând si pe la Domniile Voastre macar pentru un BUNA ZIUA 🙂 semn ca INCA mai TRAIESC si voi continua sa POSTEZ zi de zi
    STIRILE mai importante in opinia mea , ce musai trebuie STIUTE 🙂 🙂 🙂
    chiar daca UNA LUME VIRTUALA,
    NU VREA ca sa fie STIUTE si DEZBATUTE !!! 🙂 😦 🙂
    In concluzie, am avut
    un WEEKEND de COSMAR !!! 😦 😦 😦
    O saptamana de TOAMNA pe placul ❤ Domniilor Voastre ! 🙂
    Multumesc pentru intelegere ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 12/09/2016 @ 10:46 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

