Alioşa

22/09/2016

Marul MIC si marul MARE !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:06 am

In loc de motto :

„Să-ţi spun ce este dragostea adevarata. E credinţă oarbă, umilinţă fără preget, supunere desăvarşită, incredere şi dăruire impotriva ta insuţi, impotriva lumii intregi. Dragostea inseamnă să iţi dai inima şi sufletul intreg celui care ţi le va zdrobi.” (Charles Dickens)

 

A venit de mult TOAMNA iar piata este plina cu MERE  din TARA p1040119 care sunt de culori diferite,au dimensiuni mai MICI, tot felul de pete  pe ele, semn ca NU sunt tratate CHIMIC clappinghatsi din MERE  IMPORTp1040117care au dimensiuni mult mai  MARI, sunt  lucioase , semn ca sunt tratate chimic icon_cryde la rodire pana la ambalarea in laditele cu care invadeaza supermarketurile raspandite ca ciuprcile dupa ploaie, in toate orasele TARII .In prima fotografie sunt MERE  ROMANESTI, NETRATATE chimic  clappinghatiar in cea de-a doua fotografie , sunt MERE din IMPORT cumparate special ca sa le fotografiez pentru a face DEOSEBIREA dintre MARUL  NETRATAT chimic si MARUL TRATAT chimic . Daca va intrebati de care MERE consum eu, raspunsul este :  MERE ROMANESTI razand-cu-gura-panla-urechiDe ce am ales a cumpara un MAR mic si cu pete ,de la fermieri,si nu  unul MARE , frumos si rosu  de la un supermarket ? Pentru ca fermierul SARAC 😦  nu are BANI sa cumpere PESTICIDE si INSECTICIDE iar MARUL creste cum vrea Mama NATURA clappinghat Atunci când merele sunt  INGRASATE  nenatural pentru o creştere rapida, substanţele pe care le conţin pot provoca dezechilibre hormonale. Pe de altă parte, merele crescute pentru uz industrial sunt stropite imediat după recoltare, pentru prevenirea apariţiei petelor, o sursă suplimentară de substanţe chimice cu potenţial dăunător pentru sănătate .Iar daca raspunsu, meu nu te-a lamurit pe deplin despre MARUL mic si MARUL mare, iti mai spun ceva domniei tale         – imi plac  mai mult si mai mult , MERELE din TARA mea !

Aliosa .

PS !

Iar daca despre MERE nu doresti sa postezi un mic comentariu, cu siguranta BANCUL de mai jos te va motiva ! razand-cu-gura-panla-urechi

” În Rai, Adam i se adresează Domnului:

– Doamne, creatura facuta din coasta mea este în pat ca un vulcan. Sunt uimit!
– Asta am făcut pentru ca să o iubeşti!
– Are o faţă şi un corp minunat… Şi părul ei lung…
– Asta am făcut pentru ca să o iubeşti!
– Şi ştie să şi gătească mâncăruri aşa de bune…
– Asta am făcut pentru ca să o iubeşti!
– Doamne, dar dacă eşti în stare să faci aşa lucruri minunate, de ce nu e un pic mai inteligentă?..
– Asta am făcut pentru că şi ea să te iubească, prostule..”
19 comentarii »

  1. @ ALLL !!! 🙂 🙂 🙂
    Dintre zecile de STIRI, pentru AZI am selectat doar urmatoarele :

    1) TOAMNA si-a intrat pe deplin in DREPTURI ! 🙂 😦 🙂
    Ieri, in ROMANIA ,a fost cea mai SCAZUTA temperatura din luna septembrie a ultimilor 50 de ani ! 😦
    In Harghita, a NINS iar temperatura a fost de MINUS 2 ( doua ) grade Celsius !😦

    2) ” ….este un VOT politic care blocheaza JUSTITIA ” a spus sefa DNA, L.C.KOVESI versus votul SENATULUI de NEINCEPERE a URMARIRII PENALE impotriva lui Gabriel Oprea , pentru UCIDEREA din CULPA a politistului BOGDAN GIGINA , antemergatorul coloanei oficiale a fostului ministru de interne .Ca urmare a VOTULUI SENATULUI, astazi, in București și alte șapte mari orașe din țară vor fi organizate MITINGURI în semn de protest la care vor participa cu precadere ” tinerii liberi si frumosi „……………..
    As vrea sa particip si eu la mitingul de la Bucuresti dar ……., ” AFARA PLOUA” vorba ipocritului Traian Basescu …………………………….

    3) O femeie de 28 de ani, si-a ABANDONAT nou-nascutul in fata unei biserici !!! 😦 😦 😦
    Cand in urma cu ceva timp am spus pe un blog prieten ca SUNT fff multi ” tineri liberi si frumosi ” IRESPONSABILI,
    o blogerita ce semneaza ” vax-albina” l-a INDEMNAT pe administratorul blogului unde am facut acea remarca,
    sa ma REEVALUEZE 🙂 🙂 🙂 precum fostul presedinte Traian Basescu pe Gabriel Oprea ,fostul sef al UNPR care acum e PMP ( TBasescu )

    4) Dintr-o noua serie de documente scurse in PRESA, aflam ca alte doua FIRME romanesti sunt implicate in
    afacerea #BahamasLeaks.
    Este vorba de firmele Rompetrol și Medicarom au folosit companii OFFSHORE 😦 😦 😦
    din Caraibe pentru a-și derula afacerile si SCAPA de FISCUL ROMANESC …………………..

    5) La mine ceru-i innorat,
    Vantul bate ca turbat,
    Oricand poate-ncepe ploaia,
    Si iarasi va suferi oaia,
    Caci lana ei se tot uda,
    Si nu e vremea sa o tunda ! 🙂

    La tine, sta sa PLOUA ?🙂

    Aliosa ❤

    Comentariu de Aliosa — 22/09/2016 @ 10:10 am | Răspunde

  2. Prin urmare suntem egali, in tot si-n toate 🙂 Buna dimineata!

    Comentariu de ane — 22/09/2016 @ 10:41 am | Răspunde

    • Buna seara Ane !
      Asa este, ” ai pus punctul pe I ” ! 🙂
      In fata lui Dumnezeu, ” suntem EGALI , in tot si-n toate ” 🙂
      numai ca, in fata JUSTITIEI, doar in parte !!! 😦 😦 😦
      Seara faina ! 🙂
      Aliosa ❤

      Comentariu de Aliosa — 22/09/2016 @ 6:00 pm | Răspunde

  3. Buongiorno Aliosa!

    Comentariu de pinuccia513 — 22/09/2016 @ 4:19 pm | Răspunde

    • Buona sera, Pinuccia !
      Grazie per la visita e desideri ! 🙂
      Felice serata ! 🙂
      Aliosa ❤

      Comentariu de Aliosa — 22/09/2016 @ 6:01 pm | Răspunde

  4. Belle quelle mele. Sono coltivate da voi?
    Sereno pomeriggio
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 22/09/2016 @ 5:22 pm | Răspunde

    • Ciao Gian Paolo !
      Le mele sono davvero belle, ma non coltivate su di me !!! 😦 🙂 🙂
      Ho semplicemente acquistare sul mercato! 🙂
      La prima foto dalla Romania sono le mele, non trattati chimicamente 🙂
      e la seconda foto sono importati trattata chimicamente così! 😦
      Grazie per la visita e la domanda! 🙂
      Una sera, mentre bello da tutto ❤ Vorrei che il mio amico! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/09/2016 @ 6:13 pm | Răspunde

      • Allora meglio quelle prodotte in Romania!

        Comentariu de newwhitebear — 22/09/2016 @ 6:55 pm

      • Sì, le mele ROMANIA sono meglio 🙂 🙂 🙂
          di mele importate da altri paesi 😦 😦 😦
        Felice soiree! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 22/09/2016 @ 9:29 pm

  5. Şi merele mi-au plăcut, mai ales cele mici, deştepte, dar şi bancul 🙂 Seară faină, Alioşa!

    Comentariu de elenamarinalexe — 22/09/2016 @ 8:54 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Elena !
      Ma bucura vizita domniei tale dar si faptul ca ti-au placut si MERELE 🙂 si BANCUL !!! 🙂 🙂 🙂
      Zi faina si domniei tale ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/09/2016 @ 7:56 am | Răspunde


  6. Buna dimineata,Aliosa si in aceasta dimineata am zabovit mai mult pe aici ,
    fiindca am ce citi … multumesc!
    Sa aveti o zi plina cu noroc,bucurii si tot ce va doriti !
    Va imbratisez !

    Comentariu de anitanna — 23/09/2016 @ 7:49 am | Răspunde

  7. @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂
    Pentru doamnele, domnisoarele si domnii care mi-au onorat POSTUL de fata cu un LIKE sau un COMENTARIU ,
    din toata <3, un sfarsit de saptamana cat mai placut !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa ❤

    Comentariu de Aliosa — 23/09/2016 @ 7:59 am | Răspunde

  8. Bună dimineața și bine te-am găsit, prietene drag! Am văzut că astăzi ai mere și sfaturi despre ele, așa că am să gust și eu din cele românești, ca garnitură la știrile de aceeași sorginte, cu al căror gust amar ne-am cam obișnuit. Tot așa ne-am obișnuit să vedem cum pentru a aplica justiția e nevoie să ieșim în stradă, că numai de furia norodului se tem parveniții.
    Îți doresc o zi faină de tot, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 23/09/2016 @ 8:07 am | Răspunde

    • Din pacate,ai dreptate , Petru !
      Pentru a se aplica CORECT si IMPARTIAL justitia in ROMANIA,
      romanii ar trebui sa IASA cu TOTII in STRADA ca in decembrie 1989
      ca sa se duca dracului din institutiile de forta ale statului, magistratii ce pun in practica ORDINELE stapanirii ……..
      Weekend placut si tie Petru ! 🙂
      Sandu.
      PS !
      Referitor la IESIREA aseara in STRADA a ” tinerilor liberi si frumosi” versus Oprea,
      cu toate ca acesta isi ANUNTASE DEMISI din SENAT 🙂 🙂 🙂
      mie imi miroase a MANIPULARE ca si in 15 noiembrie 2015 cand , aceeasi STRADA ,
      s-a DARAMAT un GUVERN LEGAL 🙂
      si a INSTALAT ” Guvernul Meu ” 😦 😦 😦
      Referitor la JUSTITIE , intra pe
      http://www.comisarul.ro/articol/cutremur/nepotul-lui-blaga-chestorul-popa-a-demisi_842854.html
      si vezi cum se aplica JUSTITIA in cazul copresedintelui PNL, Vasile Blaga, fost presedinte PDL pe vremea lui Traian Basescu 😦
      si acum, SEFUL campaniei electorale a PDL&PNL&Iohannis&Ciolos !!! 🙂 😦 🙂

      Comentariu de Aliosa — 24/09/2016 @ 10:49 am | Răspunde

  9. Merele noastre sunt inegalabile. Nu exista tara in care fructele si legumele sa aiba aroma, culoarea si gustul ca cele ce se dezvolta in tara noastra. Poate si asta-i un motiv pentru care vor sa ne distruga pamantul ca sa poata sa vanda ei otravurile lor in toata lumea.

    Bancul e super bun !

    Comentariu de Beta — 23/09/2016 @ 10:57 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anda !
      Asa este, ” MERELE noastre sunt INEGALABILE ” 🙂
      cum este si IMAGINEA postata mai sus de tine ! 🙂
      Ma bucur ca ti-a placut BANCUL ! 🙂
      Weekend placut din toata ❤ si cu toata simpatia, iti doresc ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/09/2016 @ 10:52 am | Răspunde

  10. @ ALL !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 24/09/2016 @ 9:51 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

