Alioşa

15/10/2016

BANCURI pentru toate GUSTURILE !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 6:57 am

Motto:
Prietenul ADEVARAT !

1) Asociatia vanatorilor şi pescarilor organizeaza petrecerea anuala.
Si cum niciodata nu-si invitasera nevestele, membrii asociaţiei s-au gândit că acum, fiind a 35-a aniversare, de aceasta data sa le invite si pe ele.
Toate bune, frumoase, petrecerea se incheie.
A doua zi portarul comentează :
– Dom’le, frumoasa petrecere au facut: mancare, bautura buna, distractie grozavă, dar domnule, asa curve urate ca anul asta, n-au avut niciodata icon_mrgreen

2) Prezervativul nu garanteaza un sex sigur ! Un prieten de-al meu purta prezervativ cand a fost impuscat mortal de sotul amantei icon_cry

3) Sexul nu se poate numi sport. In sport învingător e cel care termina primul razand-cu-gura-panla-urechi

4) A te casatori la 21 de ani este ca si cum ai pleca de la o petrecere la ora 20:00 ma-scarpin-de-uimire

5) Un politist ajunge la locul unde o masina a iesit de pe autostrada, a omorat mai multe animale si a daramat un hambar.
Il ia deoparte pe Vasile, care abia se mai tine pe picioare si se sprijinea de nevasta-sa, si-l intreaba:
– Fii sincer, cat ai baut?
– Zece beri si patru sticle de vin. Sunt beat, ce mai…, zice Vasile.
– Stiu ca esti beat, zice politistul nervos, dar asta nu e un motiv ca s-o lasi pe nevasta-ta sa conduca!19

6) Iubito, m-am săturat să tot fiu „vioara a doua” pe lângă tine!
– Bucură-te că mai faci parte din orchestră icon_mrgreen

7) O legendă spune că există femei care, atunci când deschid dulapul, stiu ce vor îmbraca icon_exclaim

8) Un mos se plimba pe strada si vede la un moment dat o prostituata.
Se privesc in ochi, iar prostituata ii spune:
– 50 euro cu prezervativ, 100 euro fara prezervativ!
Mosul raspunde:
– Ai 200 de euro daca reusesti sa-mi pui prezervativul icon_mrgreen

9) Un autobuz plin cu femei a fost implicat intr-un teribil accident fara supravietuitori. La locul accidentului s-a format un adevarat altar de flori si lumanari aduse de sotii femeilor decedate. Barbatii si-au jelit femeile o saptamana intreaga. Dupa doua saptamani, unul singur mai statea in genunchi plangand indurerat. Intrebat de un reporter cum de el este inca aici dupa atat de mult timp, acesta raspunde, plangand:
– Sotia mea a pierdut autobuzul icon_cry

10) Cica vor scoate anticonceptionale pentru barbati. Mi se pare logic:
mai bine scoti gloantele din pistol decat sa porti vesta antiglont razand-cu-gura-panla-urechi

11) Dacă ai o femeie, ai o grămadă de probleme.
Dacă nu ai o femeie, ai o singură problemă: nu ai femeie razand-cu-gura-panla-urechi

12) La cascada Niagara , plin de autocare, multime de vizitatori.
Din rândul turistilor se aud exclamatii de admiratie:
– Wow! It´s wonderful! Magic!
– Oh, Mein Gott! Das ist wunderschön!
– Ah! C´est fantastique!
– Mã! Sà-mi bag picioarele icon_cry

13) Domnule doctor, ce să iau, că mă dor picioarele rău…?!
– Autobuzul razand-cu-gura-panla-urechi

14) Unui avocat îi este cerut sfatul de către un cămătar.
– Cum îmi pot primi înapoi cele 30 de milioane pe care le-am împrumutat,
dacă eu mi-am pierdut chitanţa care dovedea împrumutul?
– Scrieţi-i o scrisoare şi spuneţi-i să trimită cât mai repede cele 60 de milioane pe care i le-aţi împrumutat.
– Bine, dar o să-mi răspundă furios că i-am împrumutat doar 30 de milioane!
– Pai asta vrem de la el! O dovadă scrisă că vă datorează 30 de milioane 19

15) La înmormântarea unui bancher, de sicriu se apropie un prieten, deschide portmoneul, ia de acolo 200 de dolari şi-i pune înăuntru, apoi pleacă în tăcere. Se apropie altul, scoate de asemenea 200 de dolari şi-i pune în sicriu, după care pleacă suspinând. Vine al treilea, scoate carnetul de cecuri, completează unul pe 600 de dolari, îl pune, ia cei 400 dolari şi pleacă oftând din greu icon_cry

16) Un tip care tocmai şi-a asigurat casa pentru suma de 200.000 de dolari
îl întreabă pe agentul casei de asigurări:
– Deci… Dacă mâine casa mea va arde mistuită într un incendiu, eu cât aş putea primi?
– Păi…… între 5 …şi 10 ani 19

17) De ce eşti atât de trist?
– Mi s-a furat portmoneul.
– La poliţie ai fost?
– Am fost…Şi degeaba… Cică nu ei mi l-au furat icon_cry

16) Gimnastică de înviorare pentru lucrătorii unei bănci. În difuzoare se aude vocea crainicului:
– Joc de glezne, fandare stânga, răsuciţi trunchiul, vă aplecaţi, drepţi…
Joc de glezne, fandare dreapta, răsuciţi trunchiul, vă aplecaţi, drepţi…
Trunchiul drept, picioarele îndepărtate, mâinile sus, faţa la perete 19

17) Un bărbat intră în magazinul de pantofi. Se uită ce se uită şi cere vânzătoarei să îi arate o pereche de pantofi. Îi ia şi-i încearcă. Vânzătoarea îl întreabă:
– Cum sunt?
– Mă strâng puţin – răspunde acesta.
– Încercaţi să scoateţi limba – spune vânzătoarea.
– Thoth mă strângh phusin icon_cry

18) După câţiva ani de căsnicie, săturându-se să se tot certe, un cuplu se hotărăşte să apeleze la un consilier. Când ajung la cabinetul consilierului, acesta îi întreabă direct:
– Care este problema?
Imediat, soţul face o faţă lungă şi se aşează pe scaun fără a spune nimic. Soţia începe să vorbească non stop, descriind problemele căsătoriei. După ce o ascultă 5, 10, 15 minute, consilierul se apleacă peste ea, o ia de umeri, o sărută pasional şi o lasă înapoi pe scaun. După aceasta, soţia stătea într-un colţ, mută de plăcere. Consilierul se uită la soţ, care se uită şi el la ei, fără să-i vină a crede. Consilierul îi spune:
– Soţia dvs. are NEVOIE de asta de cel puţin două ori pe săptămână!
Soţul se scarpină şi răspunde:
– Păi aş putea să o aduc aici martea si joia icon_mrgreen

19) Ce poate fi mai tare decat sa castigi la loterie?
Sa castigi la loterie a doua zi dupa divort razand-cu-gura-panla-urechi

20) Am fost acuzat că sunt rasist. Nu este adevărat! Vă rog să înțelegeți ca imi este mai usor să scriu ”țigan” în loc de ”șomer de etnie romă cu cazier” razand-cu-gura-panla-urechi

21) Un tip care se da deștept nevoie-mare, ia în bășcălie un agent de asigurare:
-Asigurări de ” organ ” genital masculin, faceți ?”
Agentul:
– Da, domnule, facem asigurări de ” organ” genital masculin !
Deșteptul:
– Si-l inlocuiti cu unul nou  ?
Agentul:
Nu, domnule. Îndată ce încetează să mai funcționeze, asigurăm mentenanță NEVESTEI pe parcursul întregii Dvs. vieți ” clappinghat
Care BANC ti-a placut cel mai mult ?
Weekend plin de viata !
Aliosa.

27 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    Un sfarsit de saptamana pe placul ❤ domniilor voastre !!! 🙂 ❤ 🙂

    Aliosa ❤

    Comentariu de Aliosa — 15/10/2016 @ 6:59 am | Răspunde

  2. Ha, ha! Foarte tare selecția de bancuri. Eu ca în banc, am plecat de la petrecere la 20.00 😀 😀 😀
    Week-end frumos! 🙂

    Comentariu de sweet & salty — 15/10/2016 @ 7:01 am | Răspunde

    • Buna dimineata Em.!
      Si tot ca in banc, sa inteleg ca te-ai casatorit la 21 de ani ? 🙂
      Daca consideri intrebarea o indiscretie din partea mea, imi cer public SCUZE si te rog sa NU raspunzi ……………
      Multumesc din toata ❤ ca acum la prima ora (in ROMANIA )
      ti-ai facut timp sa treci pe la mine desi intre noi sunt peste 10.000 de km ! 🙂
      O zi de SAMBATA minunata si-o DUMINICA binecuvantata , Em ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa ❤

      Comentariu de Aliosa — 15/10/2016 @ 7:36 am | Răspunde

      • Nu e indiscreție. Răspunsul e da. 🙂
        Zi frumoasă și bucurie!

        Comentariu de sweet & salty — 15/10/2016 @ 4:11 pm

      • Buna dimineata Em !
        Ma bucur din toata ❤ ca nu e INDISCRETIE 🙂 caci altfel, nu mi-as fi iertat-o ! 😦
        Si daca tot am ajuns la aceasta discutie virtuala,
        din toata ❤ si cu toata sinceritatea iti marturisesc,
        ca nici EU nu-s prea departe de acea varsta fenomenala,
        in care multi tineri se CASATORESC ! 🙂
        La un an de zile de la absolvirea Scolii Militare de Ofiteri Activi" Nicolae Balcescu " ( 1972) din Sibiu,\
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/
        in orasul de pe malul DUNARII batrane unde am solicitat sa fiu REPARTIZAT
        pentru a-mi indeplini menirea si DATORIA fata de NEAM si TARA ,
        am cunoscut o fermecatoare profesoara si cum a fost " DRAGOSTE la PRIMA VEDERE" 🙂
        pentru a ne bucura din plin de sentimentele ce ne stapaneau,
        ne-am LOGODIT si CASATORIT CIVIL chiar in ziua de 8 MARTIE 1973,
        Ziua FFEMEII !!! 🙂 ❤ 🙂
        In concluzie, Domnia Ta te-ai CASATORIT la 21 de ani 🙂
        iar EU, la 23 de ani !!! 🙂 🙂 🙂
        Multumesc ca ai trecut din nou pe AICI 🙂
        luandu-mi " piatra grea " de pe ❤ ! 🙂
        O Duminica Binecuvantata , Em ! 🙂
        Cu stima si prietenie,
        Aliosa 🙂 ❤ 🙂

        Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 7:43 am

  3. „Cel din urmă va fi cel dintâi”, cel puțin pentru mine. Asta înseamnă că mi-a plăcut cel mai mult! Mersi pentru zâmbetele de astăzi și promit că mâine preiau eu ștafeta! 🙂
    Zile vesele și frumoase, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 15/10/2016 @ 9:41 am | Răspunde

    • Si EU iti multumesc Petru pentru vizita si cele spuse ! 🙂
      Fie ca Sfanta DUMINICA de azi, sa-ti aduca BUCURIILE dorite 🙂
      sanatate si cat mai multa INSPIRATIE pentru a te clasa la finalul COMPETITIEI SuperBlog 2016,macar in TOP 10 ( zece) si,
      DE CE NU 🙂 🙂 🙂
      chiar pe PRIMUL loc !!! 🙂 🙂 🙂
      Sandu 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 8:07 am | Răspunde

  4. Ziua bună! Mulțumesc din suflet pentru porția bună de râs și voie bună. Tare faină selecția glumelor. Cel mai tare mi-a plăcut primul, cel cu vânătorii și pescarii. Dar și cel cu „legenda despre femeie în fața șifonierului” Pot să susțin cu tărie că este…. doar o legendă! 😀
    Numai bine și un sfârșit de săptămână cât mai bun și vesel! 🙂

    Comentariu de Alex — 15/10/2016 @ 10:51 am | Răspunde

    • Ziua buna si domniei tale, Alex !
      Fara a te copia, si mie mi-a placut cel mai tare si mai tare BANCUL cu VANATORII si de aceea l-am situat PRIMUL ! 🙂
      Ideea este ca, BANC, BANC, dar , in ziua de azi, in „Romania lucrului bine facut ” 😦
      ajung VANATORI profesionisti, tot felul de SMECHERI si EVAZIONISTI 😦
      si cum stau mai mult in ” campul tactic” 🙂 de VANATOARE 🙂
      ( de la CIORI, URSI si VRAJITOARE ) 🙂 ,
      NU au avut timp sa DISCEARNA in alegerea tovarasei de VIATa asa ca………………..,
      BANCU-I banc dar , adevarul Nu e prea departe ……………….
      Crezi domnia ta ca acel VANATOR din Sibiu care a OMORAT 😦 cu sange rece 😦
      acel URSULET nevinovat,care a coborat din padure de FOAME, speriat si haituit de gonacii locului ,
      s-a GANDIT vreo CLIPA la NEVASTA-sa cand a TRAS glontul UCIGATOR asupra micutului URSULET ??? 😦 😦 😦
      Iti spun tot EU :
      – NU s-a gandit decat la RECOMPENSA ce o va PRIMI ulterior pentru UCIDEREA nevinovatului URSULET 😦
      fiindca, indiferent ce spun POSTACII platiti 😦 🙂 😦 ,
      UCIDEREA URSULETULUI este o mare si marsava DIVERSIUNE pusa la cale de cei INTERESATI ,
      sa DISTRAGA atentia SIBIENILOR si NU NUMAI 😦
      de la DECIZIA judecatorilor Tribunalului din Sibiu care au dat castig de cauza 🙂 🙂 🙂
      BATRANILOR de la etajul INTAI al CASEI cumparate de familia Iohannis pe vremea cand presedintele TARII 😦 😦 😦
      de acum era PRIMARUL Sibiului,
      perioada cand a fost UCISA o TIGROAICA fara a fi TRANCHILIZATA ( ca si acum URSULETUL ) 😦
      iar MASS-MEDIA scrisa si vorbita a tacut MALC !!! 🙂 😦 🙂
      Si uitea asa, de la BANCURI cu VANATORI 🙂
      am ajuns la SENTINTE de JUDECATORI 🙂
      caci una fara alta, nu se poate mai ales in aceste triste zile de
      RAFUIELI politice ,
      ORGOLII paguboase ROMANIEI,
      AMENITARI si INCATUSARI,
      ARESTARI si CONFISCARI,
      DENUNTURI si MINCIUNI,
      toate sub INALTUL PATRONAJ al fostului primar PENAL de SIBIU 🙂 😦 🙂
      ajuns fara voia sa dar si a MEA 😦
      presedintele ROMANIEI !!! 😦 😦 😦
      O Duminica Binecuvantata intregii FAMILII, Alex ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 8:04 am | Răspunde

  5. Foarte savuroase bancurile ! 🙂
    Astea cu femei sunt cele mai geniale, că doar așa sunt și femeile ! 🙂
    Zi ușoară și faină! 🙂

    Comentariu de Călător prin viață — 15/10/2016 @ 11:35 am | Răspunde

  6. 😂😂😂😂 foarte tari!!!

    Comentariu de condimente pentru viata — 15/10/2016 @ 2:11 pm | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Ma bucur ca le-ai apreciat ca fiind ” foarte tari ” !!!! 🙂 ❤ 🙂 ❤
      In " Romania lucrului bine facut " 🙂 😦 🙂
      cred ca ,doar BANCURILE ne mai INDULCESC VIATA caci de altfel,
      tot ceea ce se INTAMPLA acum in biata noastra TARA 😦 INTENTIONAT 😦 nu INTAMPLATOR 😦 ,
      ne face VIATA zi de zi mai TRISTA si AMARA !!! 😦 😦 😦
      Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      O Duminica pe placul ❤ tale ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 8:25 am | Răspunde

  7. Am ras cu pofta! Un weekend de exceptie! 🙂

    Comentariu de Simona Prilogan — 15/10/2016 @ 7:18 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Simona !
      Ieri am avut timp sa trec pe la TINE 🙂
      dar pe la AICI, n-am avut timp 😦
      ca cineva s-a tinut ca SCAIUL de MINE 😦
      si m-adus cu el pe camp 😦
      sa-mi dea VARZA pentru MURAT 🙂
      fara sa-l fi macar RUGAT !!! 🙂 🙂 🙂
      O DUMINICA de exceptie din toata ❤ iti doresc
      si cu respect iti reamintesc,
      caci esti BINEVENITA oricand in casuta-mi virtuala,
      unde-i CALD 🙂 si nu FRIG ca afara ! 😦
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 8:30 am | Răspunde

      • Multumesc asemenea!
        Pffaai, ce buna o fi varza mai incolo in iarna, gata murata…
        M-am si cuibarit bine aici la caldurica, dupa „dusul” cu ploaie de azi dimineata,
        in timp ce ma intorceam de la munca!
        Un weekend de exceptie si cat mai multa bucurie! 🙂

        Comentariu de Simona Prilogan — 16/10/2016 @ 11:23 am

      • Buna seara Simona !
        Ma bucur ca ai trecut din nou pe la mine 🙂
        mai ales ca vremea e urata, si PLOUA ca la tine ! 😦
        Cand VISCOLUL va troieni ZAPADA in start mare depusa,
        si STRAIZILE vor fi greu de strabatut si far’de hotar,
        VARZA murata din TOAMNA cu grija pusa,
        va fi o bijuterie in casa omului gospodar ! 🙂
        Daca ai nevoie de o RETETA cum pe INTERNET nu gasesti,
        spune-mi fara jena si eu urgent ti-o postez,
        si dupa ce vreo luna de zile ca nu-i bine sa te grabesti,
        VARZA va fi buna de folosit la mancarurile pe baza de orez,
        precum VARZA a la Cluj si VARZA calita,SARMALE, VARZA cu carne de porc, vita, oaie, ARDEI umpluti ,
        sau ca SALATA simpla de VARZA amestecata cu MARAR proaspat si cu ULEI de masline GENOVEZ !!! 🙂 🙂 🙂
        Seara sa-ti fie cat mai placuta,
        noaptea cu vise frumoase,
        dimineata sa te trezesti odihnita,
        si sa-ncepi saptamana de munca in buna dispozitie !!! 🙂 ❤ 🙂
        Aliosa ❤

        Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 6:16 pm

  8. passato a leggerti per augurarti una serena domenica

    Comentariu de newwhitebear — 15/10/2016 @ 10:13 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo della visita e commentare ! 🙂
      Una felice DOMENICA ! 🙂
      Un caro saluto,
      Aliosa 🙂 🙂 🙂

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 8:31 am | Răspunde

  9. @ ALLL !!!
    Multumesc din toata ❤ persoanelor virtuale care si-au facut timp sa treaca pe AICI ! 🙂
    Sincer,fara COMENTARIILE domniilor voastre,
    BANCURILE sus postate, NU ar fi avut nici un farmec ! 😦
    In semn de respect si sincera MULTUMIRE,
    dar si pentru a lui impunatoare prestatie -CINSTIRE,
    postez mai jos o POEZIE draga mie de parc-ar fi fost scrisa de EMINEASCU 🙂
    cand colo, e opera inegalabilului ADRIAN PAUNESCU !!! 🙂 ❤ 🙂

    O DUMINICA Binecuvantata celor ce ajung pe AICI, asculta POEZIA si LASA un semn al prezentei !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 8:38 am | Răspunde

  10. O melodie de bună zi

    Comentariu de Daniela — 16/10/2016 @ 8:43 am | Răspunde

    • Buna Daniela !
      La frumoasa-ti MELODIE,
      da-mi voie sa NU ma grabesc,
      ca sa scormon in a mea CUTIE,
      sa gasesc ceva legat de cuvantul IUBESC
      caci MELODIA postata de tine,
      SUFLETUL mi-a ravasit,
      aducandu-mi aminte de a mea COPILARIE,
      cand, adolescent fiind, am IUBIT,
      o FETITA supe tare,
      care apoi, nu stiu nici acum DE CE, m-a PARASIT !!! 😦 😦 😦
      O Duminica Binecuvantata din toata din toata ❤ iti doresc ! 🙂
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 9:21 am | Răspunde

  11. Multumesc pentru buna dispozitie creata de bancuri dar si poezia mi-a mers la suflet mai ales ca eu iubesc poezia lui Paunescu. Iti doresc o Duminica placuta ca frumoasa nu pot spune ca este, cel putin la mine ca iar ploua. Sa auzim numai de bine, ❤

    Comentariu de Beta — 16/10/2016 @ 9:03 am | Răspunde

    • Buna seara Anda !
      Si la mine PLOUA acum,
      dar sunt ACASA, nu pe drum ,
      asa ca PLOAIA nu ma deranjeaza,
      caci la PLOAIE pamantul tot timpul viseaza ! 🙂
      PLOUA marunt, sacaitor,
      ca-n poeziile bacoviene,
      cu un efect cicalitor,
      ce-ajunge si in vene ! 😦
      Macar de ar PLOUA mai tare,
      precum PLOUA in frumoasa ta postare,
      caci s-ar goli mai repede NORII ,
      si-ar aparea din nou pe cer cocorii ! 🙂
      Multumesc pentru frumoasa postare si sincera urare ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa ❤

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 6:32 pm | Răspunde

  12. @ ALLL !!!
    PLOUA de vreo cateva ore,
    dar PLOUA marunt, sacaitor,
    ici colo, cate-o floare,
    parca cere ajutor,
    ca ea ,nu de PLOAIE are,
    nevoie acum, ci de un sfatuitor ! 🙂
    PLOAIE

    cand te vei opri,da-mi te rog de veste !!! 🙂 🙂 🙂
    Seara faina doamnelor, domnisoarelor si domnilor care au trecut pe la mine in acest WEEKEND 🙂 🙂 🙂
    ce a-nceput cu PLOAIE si se termina cu PLOAIE ! 😦
    Aliosa ❤

    Comentariu de Aliosa — 16/10/2016 @ 6:44 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

