Alioşa

25/11/2016

Nepotelul EMANUEL, din nou in ROMANIA !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:21 pm

In loc de motto:
Buna seara, Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor, prietene si prieteni virtuali,
imi cer public scuze pentru faptul ca in ultimele 4 zile, NU am mai trecut pe la Domniile Voastre, MOTIVUL real fiind plecarea mea de acasa fara LAPTOP ca sa-mi petrec tot timpul cu
EMANUEL, nepotelul meu ITALIAN dupa TATA si ROMAN dupa MAMA ,
https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
care a venit la BUCURESTI cu MAMA sa pentru cateva zile,
ocazie cu care,l-am dus in mai multe locuri printre care si in Parcul CISMIGIU la
” Rotonda SCRIITORILOR ROMANI ” unde i-am spus cate ceva despre fiecare scriitor in parte :
p1040280
p1040277p1040278p1040279p1040281p1040282p1040283p1040284p1040285p1040286p1040287p1040288p1040289
p1040274p1040228p1040225p1040233

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pentru cine nu stie, nepotelul meu italian, este in clasa a VII-a ,cunoaste destul de bine LIMBA ROMANA caci MAMA lui i-a vorbit ACASA , in ITALIA, numai in ROMANESTE inca din prima zi de VIATA iar explicatiile mele versus SRTIITORII sus postati , le-a inteles perfect !

o-seara-linistita-29_33f3a2212be943
Un sfarsit de saptamana cat mai frumos va doresc din toata inima ! Imagine facuta de Beta !

 

 

 

 

 

 

 

Cu stima si prietenie,  Aliosa.

23 comentarii »

  1. Sa-ti traiasca nepotelul „italian”, , draga Aliosa…la fel si voi,
    cei din preajma lui, sa fiti sanatosi !
    Este bine ca mai facem loc in viata si lucrurilor dragi sufletului…
    in final sunt cele care conteaza…
    Seara minunata si un w/e plin de bucurii ! 🙂

    Comentariu de mcooper801 — 25/11/2016 @ 9:12 pm | Răspunde

    • Multumesc din start pentru vizita si urari draga prietene ! 🙂
      Pentru mine, NEPOTEII mei, au INTAIETATE si PRIORITATE in fata tuturor ! 🙂
      EI, au LOCUL PRINCIPAL in VIATA mea si fiecare INTALNIRE a mea cu EI, constituie prilej de mare bucurie ! 🙂
      Ca urmare, cand vorbesc despre EI, las la o parte POLITICA parsivilor de POLITICIENI despre care am o parere foarte proasta in general si extrem de proasta fata de PAPITOII platiti de NENOROCITII din AFARA ,
      care i-au trimis chipurile sa SALVEZE Romania ,
      cand colo, NEMERNICII vor sa SABOTEZE Romania ! 😦
      Si daca tot am adus vorba despre TRADATORII de NEAM si TARA din INTERIOR si din AFARA,
      m-am PLIMBAT cu taxiul prin patru SECTOARE bucurestene si………………,
      NU am mai vazut NICI un PANOU electoral cu sigla PNL&PDL si fotografia premierului „tehnocrat ” Dacian Julien Ciolos 🙂 🙂 🙂
      insa am vazut la Libraria HUMANITAS de langa beraria GAMBRINUS, un POSTAC ” platit” 🙂 😦 🙂
      din categoria ” tinerilor liberi si frumosi ” care POSTA cu o VITEZA UIMITOARE 🙂 ce numai cine la invatat stie 😦
      ca eu NU m-am uitat pe PC-ul laptopului sau dar am vazut pagina cu fotografia fostei consiliere basiste,
      Adriana Saftoiu, acum PNL&PDL infocata si dedicata ………………….
      Asa este, precum spui, versus ” lucrurile dragi sufletului ” 🙂
      dar daca TARA noastra, ajunge pe mana DUSMANULUI 😦
      e VAI de NOI si NEPOTII nostri prietene ……………
      Seara minunata si tie ! 🙂
      Weekend plin de bucurii ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/11/2016 @ 10:23 pm | Răspunde

  2. Sarbatori fericite! Sper ca petrece vacanta in Romania!

    Comentariu de condimente pentru viata — 25/11/2016 @ 10:00 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si urari ! 🙂
      Acum este deja ACASA, in ITALIA, iar in VACANTA va intra in DECEMBRIE …………….
      Ar putea petrece VACANTA in ROMANIA dar nu am stabilit nimic concret .
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/11/2016 @ 12:33 am | Răspunde

  3. @ ALLL !!!
    Weekend placut tuturor ! 🙂

    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    Comentariu de Aliosa — 26/11/2016 @ 12:59 am | Răspunde

  4. Fai benissimo a passare le giornate con il tuo splendido nipote, ogni volta che hai la possibilità di farlo è sicuramente fonte di grande felicità e quindi non devi
    perdere nemmeno un minuto del tempo che puoi passare in sua compagnia.
    Un grande saluto in amicizia e un abbraccio a te e al tuo nipotino!
    Ciao, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 26/11/2016 @ 2:38 am | Răspunde

    • Buon giorno Pat !
      Hai assolutamente ragione, ogni minuto passato con mio nipote italiano è una grande gioia, ma anche una grande occasione per fargli vedere come molte cose circa il paese in cui la madre è nato e dove i suoi nonni vivono e vivono i romani! 🙂
      Pertanto, sono andato al più grande parco di Bucarest, Cismigiu, per mostrare i suoi „scrittori Rotonda romeni” gli scrittori romani più importanti e più noti al mondo, per vedere qualcos’altro oltre giochi ! 🙂
      Come non so esattamente dove si vive, spero con tutto il cuore che le inondazioni nel nord Italia che hanno prodotto grande difficoltà di connazionali di tuo, non la tua famiglia essere colpiti perché, francamente, avevo guardato peggio! 😦
      Grazie per la visita e pubblicato belle parole! 🙂
      Un fine settimana più piacevole e utile! 🙂
      Vi abbraccio e benvenuto! 🙂
      Aliosa ❤

      Comentariu de Aliosa — 26/11/2016 @ 8:22 am | Răspunde

      • Da noi tutto bene per fortuna caro Hervé, è veramente brutto vedere tante persone in difficoltà. Prima il terremoto, ora le inondazioni, non c’è pace in molti paesi dell’Italia purtroppo.
        Mi fa piacere che tu abbia passato del tempo con tuo nipote, capisco la tua grande gioia.
        Un abbraccio e buona nuova settimana.
        Pat

        Comentariu de Patrizia M. — 28/11/2016 @ 2:51 am

  5. Buona notte Aliosa! Buon fine settimana! 🙂

    Comentariu de pinuccia513 — 26/11/2016 @ 2:42 am | Răspunde

    • Buon giorno Pinuccia !
      Grazie mille per la visita, desideri e video ! 🙂
      Un buon fine settimana anche a TE ! 🙂
      Ti mando un grande abbraccio ! 🙂
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/11/2016 @ 8:59 am | Răspunde

      • Grazie Aliosa ti rispondo solo adesso
        e ti do la buona notte caro amico! 🙂

        Comentariu de pinuccia513 — 27/11/2016 @ 12:32 am

  6. Comentariu de pinuccia513 — 26/11/2016 @ 2:45 am | Răspunde

    • Grazie mille per questo bellissimo video ! 🙂

      Aliosa ❤

      Comentariu de Aliosa — 26/11/2016 @ 9:01 am | Răspunde

  7. Sunt convins că ai avut o „vacanță” frumoasă alături de nepoțelul Emanuel, pe care îți doresc să o repeți cât de curând, mai ales că vin sărbătorile. Știam eu că a intervenit ceva și mă bucur că a fost un motiv atât de plăcut.
    Cresc nepoții de la o poză la alta, iar noi rămânem mereu surprinși.
    Tocmai a venit vecina să-mi spună că se desfășoară un concurs de șah la restaurant,
    așa că închid laptopul și am plecat.
    Să auzim de bine, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 26/11/2016 @ 10:20 am | Răspunde

    • Am avut o vacanta MICA dar cu BUCURII foarte mari ! 🙂
      Fiica a trebuit sa vina PERSONAL in ROMANIA pentru o treaba anume ,si-atunci,
      am rugat-o sa-l ia si pe EMANUEL ca-mi era tare DOR de EL ! 🙂
      Cum spunem noi romanii, ” am prind DOI iepuri dintr-o data ” ! 🙂
      Mi-am revazut si FIICA si NEPOTUL ! 🙂
      Asa este, ” cresc NEPOTII de la o poza la alta ” 🙂
      iar NOI………………………, NOI…………., IMBATRANIM tot de la o poza la alta ! 😦
      La ora cand postez raspunsul, sunt convins ca deja ai baut SAMPANIA
      pentru LOCUL I obtinut la CONCURSUL de SAH ! 🙂
      O sa trec imediat pe la tine sa aflu si detalii ………
      Frumos gestul VECINEI ! 🙂
      VECINII trebuie sa se INTELEAGA bine, sa se AJUTE atat la BINE :0 cat si la RAU 😦
      iar cand VECINA este si BUNA GOSPODINA 🙂 , tarta facuta de EA 🙂 ,
      merge de minune cu PALINCA ta ! 🙂
      Sa auzim de bine, Petru ! 🙂
      Seara faina ! 🙂
      Sandu ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/11/2016 @ 7:41 pm | Răspunde

  8. Sa va traiasca nepotelul ( nepoteii 🙂 ), bunul Dumnezeu sa-l ocroteasca ( sa-i ocroteasca) 🙂
    si sa-l binecuvanteze ( sa-i binecuvinteze ) 🙂 !!! ❤
    Sa va bucurati de clipe minunate alaturi de cei dragi !!! 🙂

    Comentariu de lacrimaroua — 26/11/2016 @ 11:04 am | Răspunde

    • Buna dimineata Lacrimioara !
      Dumnezeu sa-ti dea toate ce-ti doresti caci sufletul tau generos si credincios, merita tot ce-i mai bun ! 🙂
      O Duminica Binecuvantata ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 27/11/2016 @ 7:36 am | Răspunde

      • Va multumesc din toata ❤ si, va doresc numai bine ! 🙂 ❤

        Comentariu de lacrimaroua — 27/11/2016 @ 7:26 pm

  9. Sa-ti traiasca nepoteii Aliosa, sa te bucuri de ei multi ani cu sanatate ❗ ❤
    Cred ca Emanuel seamana cu mamica lui si inspre bunica (sotia ta). Dumnezeu mereu are grija sa bucure sufletele oamenilor, ce frumoasa este poza unde esti cu nepoteii !

    Comentariu de Beta — 26/11/2016 @ 1:01 pm | Răspunde

    • Buna dimineata draga Anda !
      Ca de obicei, vizita ta e plina de surprize placute caci atat cuvintele cat si felicitarea, sunt de mare calitate ! 🙂
      Ma bucur ca ti-a placut fotografia cu cei doi NEPOTEI ! 🙂
      Adevarul este ca amandoi se feresc de lumina blitzului si atat eu cat si fiul meu,
      trebuie sa facem fotografiile cand EI, nu se uita la aparat .
      Poza de fata este dovada vie a spuselor mele iar faptul ca ti-a placut mult 🙂 ma bucura si mai mult !! 🙂 🙂
      La o asemenea frumoasa postare ,
      am gasit ceva frumos,

      un videoclip cu-o fata de peste hotare,
      ce are-un timbru fabulos ! 🙂
      O Duminica Binecuvantata intregii familii ! 🙂
      Aliosa ❤

      Comentariu de Aliosa — 27/11/2016 @ 7:44 am | Răspunde

  10. un sereno fine settimana con tuoi nipote Emanuel.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 27/11/2016 @ 1:15 am | Răspunde

    • Buongiorno Gian Paolo !
      Grazie per la visita e desideri ! 🙂
      Buona Domenica ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 27/11/2016 @ 7:45 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

