Alioşa

05/12/2016

La Multi Ani de Sfantul NICOLAE !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:17 am

Buna dimineata salut-lumea-virtuala
Cum sanatatea nu-mi permite sa  fiu Mos NICOLAE pentru a trece pe la Domniile Voastre, prietenele si prietenii mei VIRTUALI din TARA si din  intreaga LUME VIRTUALA,  sa va umplu GHETUTELE si CIZMULITELE cu CADOURILE dorite si meritate, m-am gandit ca  impreuna cu strigarea vine-mos-nicolaesa va fac CADOU la fiecare, pe o melodie de chitara,FABULELE de mai jos !omul-cu-chitara

0_32774_e799893_xl

”   Pe vremuri, la o fermă bogată și frumoasă,

Trăia printre-animale și un catâr de rasă.
Și se muncea acolo într-un continuu flux,
Doar el, catârul nostru, era șomer de lux.
3e1c3c60cd6d4bf785a40a5c85139201

De-aceea chiar stăpânul, nemaiavând răbdare,
Îl trase deoparte și ți-l luă cam tare:
– Așa nu se mai poate, m-a apucat oftica,
Tu doar mănânci fânețea și nu produci nimica.

Ia uite la Mărțuică, bătrânul nostru bou
Cum trage toată ziua, în plug, ca un erou.
Sau uite la Joiana cea care zi și noapte
Ne dă la toată lumea găleți întregi cu lapte.
Găinile de-asemeni se screm și una-două
Ne pricopsesc deodată cu zeci și zeci de ouă.
Chiar și cocoșul nostru, acela pintenat,
Ne cântă dimineața să ne sculăm din pat.

cal-gif-38
Ori harnicul de Murgu, prea blândul nostru cal
Ce trage la căruță, la vale și la deal.
De-aceea-ți spun cu riscul de a părea cam snob
Că-i musai azi în fermă să-ți iei și tu un job.

Ai două variante, de mult au fost gândite,
În două posturi cheie, puțin cam diferite.
Să tragi șareta nouă ce-o vezi lângă hambar,
Sau peste animale, să fii parlamentar.

202222626
– Stăpâne, rog mă iartă, ți-o spun doar amical:
Eu sunt catâr, n-am trupul puternic ca un cal.
Și nu aș vrea, mă crede, vreodată să iei foc
Văzând cum că șareta n-o pot urni din loc.

Iar varianta-a doua din start e clar că pică,
N-am față pentru asta și-ți spun la o adică:

Nu pot peste-animale să fiu parlamentar,
Doar vezi destul de bine că nu sunt ….chiar măgar!”
Sursa : Internetul si perseverenta !
O zi de luni buna si-o saptamana perfecta !

o-saptamana-bunaSuperbele ilustratii sunt opera doamnei ANDA  alias  ” Beta” careia ii multumesc din toata inima pentru imaginatie si postarea lor anterioara pe blogul meu ! okDomniilor Voastre, care veti ajunge pe aici, indiferent de veti lasa sau nu vreo urma ,va doresc un Sfant NICOLAE  plin de voie buna, intelegere si iubire,mancaruri alese, CADOURI frumoase dar potrivite iar celor care poarta numele de NICOLAE, un sincer si calduros La Multi Ani !

7vb7Aliosa .

23 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    Dintre zecile de STIRI din TARA si din LUME, am ales pentru Domniile Voastre pe urmatoarele :

    1) In CAMPANIE ELECTORALA fiind , PROMISIUNILE politicienilor, parlamentarilor si candidatilor dintre care unii cu DOSARE PENALE 😦 😦 😦 pentru a asigura ROMANILOR un TRAI DECENT, o ROMANIE PROSPERA si o JUSTITIE INDEPENDENTA 🙂 🙂 🙂 ies din gura lor precum FUMUL cand ARDE o casa construita din LEMN si PERETI falsi din poliester ………………

    2) Premierul italian Matteo Renzi a anunțat că își va da demisia astăzi, în urma eșecului referendumului privind reforma constituțională. Aproape 60% din italieni au votat „NU” la referendumul de ieri, prezența la vot fiind de 68%. Rezultatul reprezintă o nouă victorie a partidelor anti-establishment și a populismului în Europa.

    3) Dreapta populistă a pierdut alegerile prezidențiale în Austria. Candidatul independent susținut de Partidul Verzilor, Alexander Van der Bellen, a obținut peste 53% din voturi și l-a învins pe Norbert Hofer. Noul președinte al Austriei, un profesor de economie în vârstă de 72 de ani, este un susținător al federalizării UE, al politicilor pro-imigrație și al căsătoriei între persoane de același sex.

    4) Părinții care nu își asumă în scris refuzul vaccinării copiilor ar putea primi amenzi între 1.000 și 2.5000 de lei, potrivit proiectului legii vaccinării. Părinții vor putea refuza vaccinarea copiilor doar după ce vor fi consiliați de medicul de familie și de Comisia Județeană de Vaccinare în privința consecințelor nevaccinării.

    5) Lustruiti-va GHETUTELE si CISMULITELE ca diseara ,
    VINE Mos NICOLAE !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    Comentariu de Aliosa — 05/12/2016 @ 9:25 am | Răspunde

  2. Ha, ha, ha! 😀 Până și catârul are obrazul mai subțire decât un parlamentar de-al nostru! Foarte frumos cadoul de Miculaș, oferit înainte de a-mi lustrui ghetele și a le pune la ușă. Sunt convins că Moșul va fi darnic la casa ta și o să vă aducă daruri frumoase, pentru că meritați! O zi minunată și o seară excelentă, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 05/12/2016 @ 9:45 am | Răspunde

    • Ha, ha, ha !!! 🙂 🙂 🙂
      Mi-ai luat-o inainte Petru draga ! 🙂
      Voiam sa trec eu mai intai pe la tine dar m-a chemat doamna la MICUL DEJUN spunandu-mi cu repros si voce tare :
      – Mai omule, vino odata ca se raceste omleta cu sunca afumata ! 🙂
      Asa ca , m-am dus la micul dejun iar intre timp, tu ai ajuns la mine ……..
      Multumesc frumos pentru vizita matinala, multumesc si mai frumos pentru gandurile si urarile facute ! 🙂
      Ai intuit bine faza cu Mos NICOLAE versus usa mea ! 🙂
      I-am trimis din timp Mosului SCRISOARE
      si l-am rugat frumos sa-mi trimta-n DAR ,
      inaintea ALEGERILOR parlamentare din 11 decembrie, o idee SALVATOARE,
      ca sa-i tinem departe de HOTAR ,
      pe TRADATORII de NEAM si TARA ce au in a lor PLANIFICARE,
      ce au in capul lor o vointa de MAGAR,
      pentru a distruge ROMANIA tara-n care ,
      m-am nascut, crescut, invatat, format si perfectionat in al meu HAR,
      dat de DUMNEZEU cu-a lui bunatate mare !!! 🙂 🙂 🙂
      Sa-ti fie si tie ZIUA frumoasa,seara FABULOASA iar Mos NICOLAE sa-ti aduca toate ce-ti doresti si poftesti prietene ! 🙂
      Sandu 🙂

      Comentariu de Aliosa — 05/12/2016 @ 10:37 am | Răspunde

  3. @ ALLL !!!

    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    Comentariu de Aliosa — 05/12/2016 @ 11:24 am | Răspunde

  4. Ciao Aliosa anche noi in Austria festeggiamo al 6. dicembre il San Nicolò …
    buona giornata a te ❤

    Comentariu de Rebecca Antolini — 05/12/2016 @ 11:37 am | Răspunde

    • Bunaseara Pif!
      Grazie per la visita e auguri ! 🙂
      Domani 6 dicembre San Nicola,

      vorrei che tu più bella giornata possibile e un gruppo di nota 10! 🙂
      Cordiali saluti,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/12/2016 @ 10:42 pm | Răspunde

      • Buon san Nicolò anche a te caro Aliosa … ♥

        Comentariu de Rebecca Antolini — 06/12/2016 @ 11:38 am

      • Grazie mille Pif !
        Buon San Nicolo anche a te ! 🙂
        Aliosa ❤

        Comentariu de Aliosa — 06/12/2016 @ 7:02 pm

  5. La multi ani si bunastare! Si, Doamne ajuta!

    Comentariu de Svetlana Vizitiu — 05/12/2016 @ 11:38 am | Răspunde

    • La multi ani si bunastare , si Domniei Tale, Svetlana ! 🙂
      Fie ca Mos NICOLAE sa iti indeplineasca toate dorintele ! 🙂
      Doamne ajuta ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 05/12/2016 @ 10:56 pm | Răspunde

  6. O saptamana plina de cadouri si bucurii ❗ Multa sanatate sa-ti aduca Mos Nicolae , constat ca ai spus ca nu-ti permite sanatatea sa treci pe la fiecare. Se intampla acum cu vremea asta mai rece decat trebuie si variatiile de temperaturi pentru ca nici nu stim cum sa ne mai imbracam sa ne fie bine. Eu abia am terminat antibioticele ca am tras iar o serie de sinusuri inflamate. Asta e, pana la vara o sa o tot patesc. deja e obisnuinta la mine. Multumesc pentru frumosul cadou, eu respect si iubesc magarul (animalul) si nu merita parlamentarii nostri sa ii denumim magari pentru ca ar trebui sa demonstreze mult bun simt. Isus putea sa-si aleaga orice animal pe spinarea caruia sa intre in Ierusalim dar a ales magarul pentru ca-i un animal insemnat de Dumnezeu cu o cruce pe spate asa ca merita respectat .

    Comentariu de Beta — 05/12/2016 @ 5:40 pm | Răspunde

    • Buna seara Anda !
      Adevarul este ca am probleme cu L4-L5 si nu pot sta prea mult timp in fata laptopului
      chiar daca am un scaun destul de performant si un aparat special de facut masaj electronic in timp ce tastez ……..
      Cu toate aceste inconveniente, tot voi trece usor, usor pe la prietenele si prietenii ce au lasat un LIKE 🙂
      si cu atat mai mult pe la persoanele care au lasat si un LIKE si un COMENTARIU !! 🙂 🙂
      Cu VOINTA se poate face orice ! 🙂
      Iti multumesc din toata inima pentru gandurile bune exprimate si frumoasele ilustratii postate ! 🙂
      Fie ca Mos NICOLAE sa-ti umple casa de SANATATE , bucurie si veselie, cadouri dorite si clipe cat mai placute ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/12/2016 @ 11:04 pm | Răspunde

  7. Domani è san Nicola. Serena serata
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 05/12/2016 @ 10:42 pm | Răspunde

    • Vero Gian Paolo ! 🙂
      Domani e San NICOLA ! 🙂
      Serena serata anche a te ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 06/12/2016 @ 12:25 am | Răspunde

      • Un caro saluto

        Comentariu de newwhitebear — 06/12/2016 @ 12:53 am

      • Buon San Nicola Gian Paolo!
        Una più bella e gioiosa giornata! 🙂
        Saluti amichevoli! 🙂
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 06/12/2016 @ 8:06 am

  8. Seară minunată! 😊

    Comentariu de Maria(araoimi) — 06/12/2016 @ 12:18 am | Răspunde

  9. @ ALLL !!!

    La Multi Ani de Sfantul NICOLAE tuturor doamnelor, domnisoareler si domnilor 🙂
    care au binevoit sa viziteze modestul meu BLOG
    in ANUL ce se apropie cu pasi repezi spre trecerea in arhiva ISTORIEI omenesti !!! 🙂 🙂 🙂
    In speranta ca Mos NICOLAE v-a umplut GHETUTELE si CIZMULITELE cu CADOURILE dorite de domniile voastre,
    va urez din toata ❤ o Zi Binecuvantata !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    Comentariu de Aliosa — 06/12/2016 @ 8:16 am | Răspunde

  10. @ ALLL !!!
    Dintre STIRILE zile, am retinut pentru Domniile Voastre urmatoarele :

    1) Deputatul Sebastian Ghita , Partidul Romania Unita, a prezentat in cadul unei emisiuni tv.
    o copie a SCRISORII inaintate de conducerea firmei SCHWEIGHOFER din AUSTRIA ,
    detinatoare a unui procent de 37 % din drepturile de TAIERE a PADURILOR din ROMANIA 😦 😦 😦 ,
    prin care i se solicita EXPRES presedintelui Romaniei, Klaus Werner Iohannis , sa NU PROMULGE legea prin care se LIMITA taierea ABUZIVA si ILEGALA a PADURILOR din TARA noastra ! 😦
    Fara a sta prea mult pe ganduri, Klaus Werner Iohannis a URMAT sfatul AUSTRIECILOR si …………………………..,
    NU a PROMULGAT legea respectiva 😦 😦 😦
    spre bucuria MAFIEI PADURILOR din TARA si din AUSTRIA !!! 😦 😦 😦

    2) ROMANII care vor sa munceasca in Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, vor avea nevoie de documente speciale pentru a locui și munci în Marea Britanie după Brexit, a anunțat ministrul de interne Amber Rudd !!! 😦 😦 😦

    3) Premierul FRANTEI,Manuel Valls demisioneaza pentru a candida la președinție. Favorit la câștigarea alegerilor primare ale socialiștilor din 22 ianuarie, Valls mizează pe „o candidatură a reconcilierii” după ce el însuși recunoștea la începutul anului că în Franța există „două stângi ireconciliabile”.

    4) Premierul italian Matteo Renzi și-a amânat demisia cu câteva zile, la cererea președintelui, până la aprobarea bugetului pentru anul viitor. După demisia oficială a lui Renzi, președintele Italiei poate numi un nou premier sau poate declanșa alegeri anticipate.

    5) Daca stii domnia ta o STIRE importanta , te rog s-o postezi iar Mos NICOLAE se va reintoarece la USA ta cu un CADOU mai frumos ca cel pe care ti l-a lasat ASEARA !!! 🙂 🙂 🙂

    La Multi Ani celor ce poarta numele de NICOLAE ! 🙂
    O Zi Binecuvantata ! 🙂

    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    Comentariu de Aliosa — 06/12/2016 @ 9:04 am | Răspunde

  11. LA MULTI ANI ! de Sfantul Nicolae. Am venit sa va urez sa va traiasca sarbatoritii daca aveti ai tai si ai prietenilor tai de pe blog si sa va las si cadourile de la Mosul, ha, ha, ha. Eu am primit tocmai din motive de 4 L si 5L plus lombosciatica si o spondiloza generalizata un Kosmodisk si pot sa-ti spun ca ma simt mult mai bine mai ales ca nu mai am dureri.

    Comentariu de Beta — 06/12/2016 @ 3:35 pm | Răspunde

  12. La Multi Ani si sarbatoritilor tai Anda ! 🙂
    Ma bucu din toata ❤ ca Mos NICOLAE ti-a adus DARUL dorit ! 🙂
    Mie mi-a adus Mos NICOLAE inca de acum vreo 7-8 ani un aparat de facut masaj pe care-l asez perpendicular pe scaunul directorial
    si-n timp ce lucrez cu laptopul, imi face si MASAJ la L4-L5 si produce si CALDURA ! 🙂
    Multumesc frumos pentru frumoasa ilustrata postata ! 🙂
    O seara cat mai placuta ! 🙂
    Aliosa ❤

    Comentariu de Aliosa — 06/12/2016 @ 7:08 pm | Răspunde

  13. @ ALLL !!!

    SUPER TEORIE !!!

    Turma de bivoli se deplaseaza intotdeauna cu viteza celui mai incet bivol din turma.
    Cand turma este vânată,de obicei este ucis cel mai slab si mai din urma bivol.
    Aceasta selectie naturala este benefica turmei ca intreg, pentru ca astfel,
    prin eliminarea celor mai slabi membri, se imbunatatesc viteza si sanatatea turmei.
    Cam in acelasi mod, creierul uman poate opera doar atat de repede cat ii permite cea mai slaba celula.
    Consumul de alcool, dupa cum se stie, omoara celulele creierului, dar in mod normal prima data omoara celulele cele mai slabe. In acest mod, consumul regulat de vin sau palinca distruge cele mai slabe celule cerebrale, facand creierul o masina mult mai rapida si mai eficienta.
    Acesta este si motivul pentru care, intotdeauna te simti mai destept dupa cateva pahare…!!! 🙂 🙂 🙂
    Sursa : Internetul.
    Aliosa .

    Comentariu de Aliosa — 06/12/2016 @ 8:31 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

