Alioşa

24/03/2017

Aliosa ” File de Jurnal”, la Ceas Aniversar !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:52 am

Buna dimineata Doamnelor ,Domnisoarelor si Domnilor !

Buna dimineata !Buona giornata !Good Morning si o CAFELUTA !
Cum astazi aniversam 8 ( opt) anisori de la lansarea primului POST pe WordPress.com/

My Computer

Acum ,în prag de bătrânețe
Dintr-o dată mi-a venit
Să m-apuc ,ca-n tinerețe,
De-nvățat și de citit.

Computerul, bată-l norocul,
Ce pe loc m-a captivat
Ma obligă sa-i fac jocul,
Și mă-ndeamnă la-nvățat.

Cum, în școala am învățat
Numai rusa si franceza,
My computer mi-a dictat
Musai să învăț engleza.

Grăbit ca să iute  lucrez
Cu-n computer  cam sofisticat,
Un dicționar român-englez
Repede mi-am cumparat.

Computerul bată-l vina
Ce recent la-m cumpărat,
Spre engleza cu pricina
Obligat m-a dirijat.

Și , astfel toată ziulica
Navighez pe internet
Culegând ca  și furnica
Că timp am, berechet.

Noaptea, mă trezesc din somn
Și grăbit eu mă așez
Deși e noapte, și-alții dorm,

Pe net cu drag  să navighez.
El, ți-arată ce-ți dorești
De știi s-apeși pe taste,
Și-apoi, tu poți să zăbovești,
Peste întinderi vaste.

Dar,de greșești ,ești terminat
Că nu poți să-l mai descifrezi.
Te plimbi ca pe-un teren minat
Și, cu greu te redresezi.

Cu calm însă și rabdare,
Te-apuci din nou de lucrare,
Asteptand cu nerabdare
Pagina de navigare.

Iar când lucrarea este gata
Și-ncepi din nou să navighezi,
Primești pe loc răsplata
Căci vezi mereu ce nici visezi.

Afară plouă mocănește
În casă duduie centrala
Computerul mă ispitește
Să-i folosesc din nou cerneala.

Să SCRIU  cât mai pot înca
Tastele să le ating
Și, fără de poruncă
Eu, rănile să-mi ling.


https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/
m-am hotarat ca semn al pretuirii, recunostintei si bucuriei de a ne fi cunoscut virtual ( ma refer la PERSOANELE care de atunci si pana azi au trecut pragul ” CASUTEI mele VIRTUALE „) ,sa va INVIT cu drag la ANIVERSAREA lansarii blogului meu, in care sa ciocnim o cupa de sampanie sa-curga-sampaniasa ne bucuram de Sfanta Mare Sarbatoare  BUNA VESTIRE Buna Vestire ! mai ales ca, desi suntem in Postul Sfintelui PASTI, avem ” DEZLEGARE la PESTE ” dezlegare la PESTE !si NU in ultimul rand,

sa ne SPUNEM bancuri si poante care sa ne BINEDISPUNA ! ha-ha-ha !de-la-lori-din-toata-inimaomul-cu-chitara

Pentru  amatorii de statistici, in cei 8 ( opt) ani de ” blogareala ” , am publicat 836 de articole, 11 pagini, am adunat in spam peste 1250 de comentarii, am facut si primit peste 19.100 de comentarii si am fost vizitat de 333.695  de bloggeri din lumea intreaga carora le MULTUMESC frumos si cu aceasta ocazie !  🙂

RECOMPENSA

Pierdut în tren, acum o săptămână
Pe soacră-mea, de talie imensă,
Cu ceas de aur Schaffhausen la mână.
Acel ce-aduce ceasul… recompensă !

*ÎNSURĂTOAREA LA 80 DE ANI CU O TÂNĂRĂ DE 20*
– Domnu’ doctor, mă însor,
Nu mai pot de foc şi dor.
– Eu vă spun ceva vi
Sexul poate fi mortal.
Moşul zise cu candoare:
– Bine, dacă moare, moare!

*OCTOGENARUL CATRE IUBITA LUI*
Simţeam că am ceva pierdut
În sărutările şuvoi:
Mai dă-mi, iubito, un sărut,
Să-mi iau… proteza înapoi !

*LA NUNTA UNUI PENSIONAR*
Nunta lui s-a-nregistrat
Printre nunţile celebre,
C-avut şi-un invitat
De la „Pompele funebre”!

*IN ATENTIA MIRELUI! *
Devine o comoară-n casă
Mireasa

Dar orice piatră preţioasă
Atrage şi… răufăcători !

*ROCHIA DE MIREASĂ*
E o probă de iubire
Şi-o păstrez ca amintire,
Că-mi va fi folositoare
Şi la nunta următoare !

Un sfarsit de saptamana  edenic !martisor-cu-dedicatie
Imaginile sus postate NU-MI apartin !  Ele au fost postate de-a lungul timpului pe blogul meu de prietenele si prietenii din blogosfera, carora le MULTUMESC inca odata, si cu aceasta ocazie ! 77Aliosa

20 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    Astazi 24 martie se implinesc 18 ani de la TRAGICELE evenimente petrecute in regiunea KOSOVA, provincie SARBEASCA care , prin actiunile militare ale etnicilor ALBANEZI sprijiniti de NATO , s-au SEPARAT de SERBIA iar SARBII minoritari din acea REGIUNE,
    sunt DISCRIMINATI si NU NUMAI !!! 😦 😦 😦
    Pentru CONFIRMARE, aveti rabdare vreo 53 de minute sa VEDETI, ASCULTATI si ANALIZATI
    cele ce urmeaza :

    DE CE acest VIDEOCLIP acum la IMPLINIREA a 8 ( OPT) ani de la aparitia PRIMULUI meu POST
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/05/25/
    Pentru a trage inca un SEMNAL de ALARMA asupra ceea ce se poate intampla cu ROMANII minoritari din zona” Har-Cov ”
    din cauza COMPLICITAII politicienilor romani in frunte cu fostul presedinte al Romaniei Traian Basescu care l-a DECORAT cu cea mai INALTA distinctie ROMANEASCA pe liderul EXTREMIST si IREDENTIST Laszlo Tokes
    care vrea AUTONOMIA asa zisului ” Tinut Secuiesc” care-i PAMANT ROMANESC 100% 🙂 🙂 🙂
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/14/
    Concluziile Domniilor Voastre dupa vizionarea VIDEOCLIPULUI de mai SUS dar si a celor versus aberantele si periculoaselor cereri ale liderilor maghiari din Romania in legatura cu AUTONOMIA asa zisului ” Tinutul Secuiesc ” , le astept AICI ! 🙂
    Aliosa .

    Comentariu de Aliosa — 24/03/2017 @ 9:17 am | Răspunde

  2. Am onoarea să fiu printre primii care urează la mulți ani blogului tău, dar și celui care-l administrează! Felicitări și să închinăm cu bucurie și la împlinirea a zece ani! 🙂
    Eu am ceva probleme de viteză cu calculatorul și mă tem că trebuie să-l duc la „medic”. Doar că mi-e greu să mă despart câteva zile, până îl repară. 😦
    Dacă tot e ceas aniversar și zi de sărbătoare religioasă, vin și eu cu o provocare la zâmbet:
    „Angajatul către șef:
    – Mi-ați promis că îmi măriți salariul, dacă sunteți mulțumit de mine.
    – Cum pot fi mulțumit cu cineva care-mi cere mărire de salariu?”
    Sănătate multă și voie bună, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 25/03/2017 @ 10:37 am | Răspunde

    • Buna Petru !
      Adevarul esta ca NU e prima data cand esti PRIMUL la COMENTARII si asta ma bucura ! 🙂
      Imi pare rau ca ai iarasi „probleme cu calculatorul” ! 😦
      Vezi ca s-ar putea ca VITEZA sa fie „franata” 😦 de prea multe CHESTII ce le ai AFISATE pe PC ! 🙂
      Eu am trait asemenea triste experiente si am MUTAT de pe PC ,
      toate „CHESTIILE „( flodere, fotografii, documente PDF, WordPress, imagini , tot felul de DESCARCARI samd )
      lasand doar PICTOGRAMA cu sigla „COMPUTER” si „COSUL de GUNOI „ca sa-l GOLESC zilnic……………
      Incearca si vei obtine o VITEZA mai mare a CALCULATORULUI ! 🙂
      POANTA cu MARIREA de SALARIU mi-a PLACUT mai ales ca este in ton cu REALITATEA ZILEI versus PROTESTELE politistilor pentru MARIREA de SALARIU de parca ar fi bugetarii cei mai PROST PLATITI …………..
      Pentru cultura generala, POLITISTII au SALARII mai MARI decat MILITARII 🙂 😦 😦
      Apropo de POLITISTI si MILITARI :
      – Stii care-i DIFEENTA dintre EI ? 🙂
      Ca sa NU se inteleaga ALTCEVA 🙂 😦 iti raspund tot eu :
      – Militarii MOR cu zile in AFGANISTA, IRAQ si alte MISIUNI NATO 😦 😦 😦
      iar politistii MOR de RAS la CHERMEZE cu PROCURORII,JUDECATORII,PARLAMENTARII, AFACERISTII ,CRIMINALII , INTERLOPI,TALHARII, CAMATARII si HOTII !!!
      Sanatate multa si voie buna si tie Petru ! 🙂

      Sandu ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2017 @ 11:03 am | Răspunde

  3. Sfanta zi a acestei sarbatori de Buna Vestire, sa-ti aduca liniste, bucurii si impliniri alaturi de cei dragi. ❤
    La Multi Ani pentru bloguletul tau unde intram si ne simtim minunat alaturi de postartle tale istete si sugubete.

    Comentariu de Beta — 25/03/2017 @ 11:19 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anda !
      Ca de obicei, vizita Domniei Tale ma BUCURA 🙂 , imaginile postate ma INVESELESC 🙂 🙂
      iar GANDURILE,mestesugit transmise, ma MOTIVEAZA si ma LINISTESC !!! 🙂 🙂 🙂
      Iti MULTUMESC din toata ❤ pentru toate aceste trairi ! 🙂
      Astazi, in Sfanta Zi de DUMINICA ,
      cand CREDINCIOSII sunt deja la BISERICA,
      EU, cu fiinta-mi intreaga ravasita 😦
      de vestile din ce in ce mai proaste despre TARA 😦
      stau pe GGANDURI si-L ASCULT pe RAPSODUL care,
      mi-e FRATE de SUFLET si DURERE ………………….

      Am AJUNS de RASUL LUMII
      din cauza unor IMPOSTORI,
      ce TARA au PRADUIT-O ca NEBUNII ,
      dracu sa ii ia de INFRACTORI !!! 🙂 😦 🙂
      De il vei ASCULTA pe TUDOR GHEORGHE de la inceput la sfarsit,
      vei fi CUPRINSA si DOMNIA TA , de STAREA in care ma aflu din cauza TRADATORILOR de NEAM si TARA 😦 😦 😦
      care, orinde mer, oriunde ajung, DENIGREAZA ROMANIA prin toate MIJLOACELE folosind in scopul lor CRIMINAL la adresa TARII,
      de "tinerii frumosi si liberi " si batrani filozofi usor de MANIPULAT care pentru ün pumn de arginti ":-(
      MINT si cand RESPIRA 😦 😦 😦
      O DUMINICA BINECUVANTATA din toata ❤ doresc FAMILIEI TALE ! 🙂
      Cu stima si recunostinta,
      Aliosa ! 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2017 @ 9:17 am | Răspunde

  4. La mulți ani de ziua aniversară.
    Și mulți ani de blogăreală și de-acum înainte!
    Este o pasiune frumoasă, atunci când omul știe să caute ceea ce este frumos și folositor în acest „ocean” al internetului.
    Mi-a plăcut mult poezia amuzantă.
    Nicio vârstă nu este prea mare pentru cineva care vrea să învețe lucruri noi și să fie în pas cu vremurile.
    Important este ca inima să fie tânără și vitează!
    O zi de Bunavestire cât mai frumoasă și binecuvântată! 🙂

    Comentariu de Alex — 25/03/2017 @ 2:00 pm | Răspunde

    • Buna ziua Alex ! 🙂
      Multumesc frumos ca mi-ai fost alaturi la CEAS ANIVERSAR ! 🙂
      Vizita Domniei Tale ma BUCURA,ONOREAZA si MOTIVEAZA !!! 🙂 🙂 🙂
      Asa este: „nici o VARSTA nu este prea MARE pentru cineva care vrea sa INVETE lucruri NOI si sa fie in PAS cu vremurile ” ! 🙂
      EU, care NU sunt OBLIGAT sa APLAUD seful de partid ca NU-S inscris in nici unul,
      EU, care NU-s ONG-ist sau sef asociatie de INGRIJIT cainii maidanezi ca sa MA IMBOGATESC pe SUBVENTIA acordata de STAT ,
      EU, care NU am SOCIETATI COMERCIALE, PAMANT, parcuri de MASINI de COLECTIE 🙂 , ELICOPTERE si alte JOBURI NEORTODOXE,
      EU, calatoresc prin TARA si pe AFARA ( la nepotelul italian EMANUEL)
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
      si cu NAVIGATUL pe INTERNET ca sa AFLU LUCRURI NOI 🙂 caci sloganul meu este :
      OMUL cat TRAIESTE , invata ! 🙂
      EU, TRAIND, invat mereu !!! 🙂 🙂 🙂
      O zi de Duminica Binecuvantata frumoasei tale FAMILII ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2017 @ 10:17 am | Răspunde

  5. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si viata lunga…felicitari pentru ca existi, draga Aliosa ! Felicitari pentru poezie, mi-a placut tare mult, s-apoi niciodata nu-i tarziu, sau , mai bine mai tarziu decat niciodata….Felicitari si pentru blogarit , inspiratie cu carul iti doresc ! Seara faina ! 🙂

    Comentariu de mcooper801 — 25/03/2017 @ 8:07 pm | Răspunde

    • Buna ziua prieten DRAG ! 🙂
      Cuvintele tale mi-au rascolit fiinta,
      urarile tale mi-au intarit credinta,
      felicitarile tale mi-au motivat muza,
      iar eu, nu voi avea niciodata SCUZA ,
      de a nu te VIZITA si ONORA ,
      din toata INIMA !!! 🙂 🙂 🙂
      O Duminica Binecuvantata intregii tale FAMILII !!! 🙂 🙂 🙂

      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2017 @ 10:04 am | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    Pentru MINE dar si pentru persoanele care NU CUNOSC legenda Sfintei Zi de „BUNA VESTIRE ” ,
    am preluat de pe BLOGUL prietenei virtuale „BETA” videoclipul cu
    „Predica de Buna Vestire ” !!! 🙂 🙂 🙂

    Daca iti vei lua 18-19 MINUTE din TIMPUL pentru „ALTE CHESTII ” 🙂 si vei ASCULTA ce spune IPS Bartolomeu,
    la finalul ASCULTARII, te vei SIMTI alt OM !!! 🙂 🙂 🙂
    O zi de Duminica Binecuvantata ! 🙂
    Aliosa ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 26/03/2017 @ 10:00 am | Răspunde

  7. @ ALLL !!!

    Multumesc persoanelo virtuale care mi-au fost alaturi la aniversarea a 8 ( opt ) ani de existenta a BLOGULUI ! 🙂

    Inainte de a trece la o noua abordare,
    am de facut o indreptatita strigare :
    – Jos Manile de pe TARA ,
    tradatori de NEAM din INTERIOR si din AFARA !!! 🙂 🙂 🙂

    EMINESCU nu a murit, EMINESCU traieste prin mareata lui OPERA ! 🙂

    Adevaratul EMINESCU , nu e visatorul dulceag si moale din cele cateva poeme de dragoste invatate pe genunchi la scoala.
    Nicaieri nu e mai real Eminescu decat in publicistica sa in “Doina” . (Ion Zestrea) 🙂

    Doina in varianta intreaga, necenzurata, mai actuala ca niciodata:

    DOINA
    de Mihai EMINESCU .

    ” De la Nistru pân’ la Tisa
    Tot Românul plânsu-mi-s-a
    Că nu mai poate străbate
    De-atâta străinătate.
    Din Hotin şi pân’ la Mare
    Vin Muscalii de-a călare,
    De la Mare la Hotin
    Mereu calea ne-o aţin;
    Din Boian la Vatra Dornii
    Au umplut omida cornii
    Şi străinul te tot paşte,
    De nu te mai poţi cunoaşte.
    Sus la munte, jos la vale
    Şi-au făcut duşmanii cale;
    Din Sătmar până ‘n Săcele
    Numai vaduri ca acele.
    Vai de biet Român săracul,
    Îndărăt tot dă ca racul,
    Nici îi merge, nici se ‘ndeamnă,
    Nici îi este toamna toamnă,
    Nici e vara vara lui
    Şi-i străin în ţara lui.
    De la Turnu ‘n Dorohoiu
    Curg duşmanii în puhoiu
    Şi s-aşează (pe la noi) ca gunoiu;
    Şi cum vin cu drum de fier,
    Toate cântecele pier,
    Sboară paserile toate
    De neagra străinătate.
    Numai umbra spinului
    La uşa crestinului.
    Îşi desbracă ţara sânul,
    Codrul – frate cu Românul –
    De secure se tot pleacă
    Şi isvoarele îi seacă
    Sărac în ţară săracă!
    Cine-au îndrăgit străinii
    Mânca-i-ar inima cânii,
    Mânca-i-ar casa pustia
    Şi neamul nemernicia.
    Ştefane, Măria Ta,
    Tu la Putna nu mai sta,
    Las’ Arhimandritului
    Toată grija schitului,
    Lasă grija Sfinţilor
    În sama părinţilor,
    Clopotele să le tragă
    Ziua ‘ntreagă, noaptea ‘ntreagăa,
    Doar s-a ‘ndura Dumnezeu
    Ca să-ti mântui neamul tau!
    Tu te ‘nalţă din mormânt
    Să te-aud din corn sunând
    Şi Moldova adunând.
    De-i suna din corn odată,
    Ai s-aduni Moldova toată,
    De-i suna de două ori
    Îţi vin codri ‘n ajutor,
    De-i suna a treia oară
    Toţi duşmanii or să piară
    Din hotară în hotară,
    Îndrăgi-i-ar ciorile
    Şi spânzurătorile!
    Cine ne-au dus Jidanii
    (Şi mai nou, americanii)
    Nu mai vază zi cu anii
    Ci să-i scoată ochii corbii
    Să ramâe ‘n drum cu orbii
    Cine ne-au adus pe Greci
    (Sau pe austrieci)
    N’ar mai putrezi în veci
    Cine ne-au adus Muscalii
    Prăpădi-l-ar focul jalei
    Să-l arză să-l dogorească
    Neamul să i-l prăpădească
    Cine ţine cu străinii
    Mânca-i-ar inima câinii
    Mânca-i-ar casa pustia
    Şi neamul nemernicia!”
    Sursa : internetul.

    O seara de DUMINICA cat mai placuta si……………..
    cum peste o ora si ceva va incepe
    MECIUL de FOTBAL din preliminariile EURO 2018 ( Rusia)
    dintre ROMANIA si DANEMARCA,

    Hai ROMANIA !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    Comentariu de Aliosa — 26/03/2017 @ 8:42 pm | Răspunde

  8. Buona settimana Aliosa 🙂

    Comentariu de Simona — 26/03/2017 @ 11:14 pm | Răspunde

    • Grazie Simona !
      Una buona settimana anche a te ! 🙂
      Con simpatia e amicizia,
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 27/03/2017 @ 7:03 am | Răspunde

  9. @ ALLL !!!
    Despre cele ce URMEAZA, as fi dorit sa postez un ARTICOL de sine STATATOR dar ,
    dupa PRESTATIA LAMENTABILA si RUSINOASA a fotbalistilor din NATIONALA ROMANIEI condusa de NEAMTUL Cristoph Daum,
    NICIODATA fost SELECTIONER de tara 😦 🙂 😦
    adus la carma echipei nationale a Romaniei pentru MERITE doar de seful FRF stiute 😦 ,
    un NECUNOSCUT in FOTBALUL ROMANESC pana ce-a fost ales de catre MAFIA pedelisto-basista ca mare SEF FRF 😦 😦 :-(,
    dupa JOCUL fara nerv si viziune cu nationala DANEMARCEI ,
    dupa acel 0-0 ce ne-a COMPROMIS 99,99% SANSELE de CALIFICARE la EURO 2018 gazduit de RUSIA,
    mi-am zis in gand ca NU se MERITA sa apara ca ARTICOL de SINE STATATOR ci ca un banal COMENTARIU spre tinere MINTE si
    ” PLANGERE de MILA ” !!! 🙂 😦 🙂

    Aseara, pe Cluj Arena, nationala de fotbal a Romaniei, jucand pentru a 4 ( patra ) oara pe acel stadion ,
    NU a REUSIT decat un 0-0 (ZERO-ZERO) cu nationala DANEMARCEI !!! 😦 😦 😦
    Cu doar 6 ( sase ) puncte obtinute în 5 partide, tricolorii mai au doar SANSE TEORETICE 🙂 caci cele PRACTICE s-au dus aseara pe stadionul din Cluj care le poarta GHINION tricolorilor condusi de PALAVRAGIUL Daum care inainte de MECI a spus vrute si nevrute …

    Daca nationala de fotbal a Romaniei ar fi CASTIAT meciul cu DANEMARCA, indiferent cu ce SCOR , ar fi trecut pe LOCUL 2 iar SANSELE de a prinde BARAJUL pentru EURO 2018 ar fi CRESCUT simtitor dar asa,

    Adio RUSIA !!! 😦 😦 😦
    chiar daca POLONIA care l-a UMILIT pe NEAMT tot la Cluj, si-a RESPECTAT statutul de LIDER si MARE FAVORITA 🙂 a grupei şi a INVINS in MUNTENEGRU ………….
    Romania mai are de JUCAT trei MECIURI, toate in DEPLASARE cu PRIMELE clasate in grupa, adica , cu POLONIA,DANEMARCA si MUNTENEGRU iar a VISA la VICTORII , este de domeniul grotescului dupa cum au jucat pana acum TRICOLORII care , in ultimele 4 PARTIDE disputate ACASA, NU au fost in stare SA INSCRIE nici macar un GOL…………………………

    Daca as fi Seful Federatiei Romane de Fotbal, i-as CERE imediat DEMISIA neamtului Cristoph Daum 🙂
    iar daca individul ar REFUZA 😦 , l-as DEMITE imediat !!! 🙂 🙂 🙂

    Avem cel putin o DUZINA de ANTRENORI ROMANI de ZECE ori mai BUN ca NEAMTUL dar, din MOTIVE doar de tanarul sef FRF, Burlacu STIUTE 😦 🙂 😦 a fost preferat un NEAM la conducerea Nationalei de Fotbal a Romaniei,
    neamt care are VORBA neamtului de la CONDUCEREA tarii numita ROMANIA 😦 😦 😦
    G H I N I O N 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦
    Pentru iubitorii de fotbal amatori de STATISTICI, iata REZULTATELE din Grupa E din care face parte si ROMANIA :

    4 septembrie 2016:

    România – Muntenegru 1-1 (A. Popa 85 / Jovetic 87)

    Danemarca – Armenia 1-0 (Eriksen 17)

    Kazahstan – Polonia 2-2 (Khizhnichenko 52, 58 /Kapustka 9, Lewandowski pen. 35)

    8 octombrie 2016:

    Armenia – România 0-5 (Stancu pen. 4, Popa 10, Marin 12, Stanciu 29, Chipciu 49)

    Muntenegru – Kazahstan 5-0 (Tomasevic 24, Vukcevic 59, Jovetic 64, Beqiraj 73, Savic 78)

    Polonia – Danemarca 3-2 (Lewandowski 20, pen. 36, 48 / Glik aut. 49, Poulsen 69)

    11 octombrie 2016:

    Kazahstan – România 0-0

    Danemarca – Muntenegru 0-1 (Beqiraj 32)

    Polonia – Armenia 2-1 (Mkoyan 48 – autogol, Lewandowski 90+5 / Haroyan 51)

    11 noiembrie 2016:

    România – Polonia 0-3 (Grosicki ’11, Lewandowski 83, 90+1 pen)

    Armenia – Muntenegru 3-2 (Grigoryan 50, Haroyan 74, Ghazaryan 90+4 / Kojasevic ’37, Jovetic ’38)

    Danemarrca – Kazahstan 4-1 (Cornelius 15, Eriksen 36-pen, 90+2, Ankersen 78 / Suyumbayev 17)

    26 martie 2017:

    România – Danemarca 0-0

    Armenia – Kazahstan 2-0 (Mkhitaryan ’73, Ozbiliz ’75)

    Muntenegru – Polonia 1-2 (Mugosa ’63 / Lewandowski ’40, Piszczek ’82)

    Au mai rămas de jucat

    10 iunie 2017: Kazahstan – Danemarca (ora 19:00), Muntenegru – Armenia, Polonia – România (ora 21:45)

    1 septembrie 2017: Kazahstan – Danemarca (ora 19:00), Danemarca – Polonia, România – Armenia (ora 21:45)

    4 septembrie 2017: Armenia – Danemarca (ora 19:00), Muntenegru – România, Polonia – Kazahstan (ora 21:45)

    5 octombrie 2017: Armenia – Polonia (ora 19:00), Muntenegru – Danemarca, România – Kazahstan (ora 21:45)

    8 octombrie 2017: Danemarca – România, Kazahstan – Armenia, Polonia – Muntenegru (ora 19:00)

    Aliosa 😦 😦 😦

    Comentariu de Aliosa — 27/03/2017 @ 11:16 am | Răspunde

  10. A republicat asta pe My Blog.

    Comentariu de Aliosa — 29/03/2017 @ 10:29 am | Răspunde

  11. La mulţi ani şi sănătate
    Spor la scris şi spor în toate,
    Bucurii nemăsurate,
    Viaţă lungă cu dreptate,
    Mesele îmbelşugate,
    Astea să le-aveţi pe toate!

    Comentariu de natycalinescu — 01/04/2017 @ 8:53 am | Răspunde

    • Buna dimineata Naty Ella ! 🙂
      Inima ta generoasa , mi-a facut ziua de 1 APRILIE , mult mai placuta si frumoasa, dupa ce-am citit micuta POEZIE ! 🙂
      Sa te-auda DUMNEZEU in toate URARILE versuri facute ! 🙂
      Multumesc frumos din toata ❤ ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut ! 🙂
      Cu ganduri curate si calde imbratisari, ma aplec cu drag in fata MUZEI tale ! 🙂
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 01/04/2017 @ 9:04 am | Răspunde

      • 🙂 Mă bucur că v-a plăcut urarea. Un weekend minunat să aveţi! 🙂

        Comentariu de natycalinescu — 01/04/2017 @ 9:09 am

      • Si eu ma bucur ca ai trecut din nou pe aici sa afli ce ti-am raspuns ! 🙂
        Imi cer scuze pentru raspuns intarziat dar pur si simplu, am uitat 😦 sa trec la timp pe-aici ca sa-ti multumesc ! 🙂
        Weekend placut si domniei tale Naty ! 🙂
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 07/04/2017 @ 8:07 am

  12. @ ALL !!!
    Spre tinere MINTE si LUARE AMINTE a problemelor discutate de Seful Casei de Pensii a MApN si jurnalistul Marin Neacsu,postez
    http://www.in-cuiul-catarii.info/2017/04/04/interviu-cu-col-constantin-luca-directorul-cps-a-mapn-12141
    Aliosa 🙂

    Comentariu de Aliosa — 07/04/2017 @ 8:09 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

