Alioşa

07/04/2017

La Multi Ani de FLORII sexului frumos ce poarta nume de FLORI !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:20 am

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pentru Doamnele si Domnisoarele care de la FLORIILE din anul trecut

https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/04/23/

si pana azi,mi-au trecut pragul casutei virtuale ,un sincer si calduros La Multi Ani indiferet de poarta sau nu NUME de FLORI  🙂  si , la alegere, FLOAREA ce va place ! 🙂

Satul de politica POLITICIENILOR corupti, de BINOM si de TRINOM, m-am gandit sa schimb registrul si sa  postez ceva………………………umor !

Nesatula de amor
o tiganca dintr-un sat
a mers la judecator
s-o desparta de barbat .razand-cu-gura-panla-urechi

Judele a întrebat-o
iscodind-o dragalas
– Ce vina i-aduci tu, fato
sotului de vrei sa-l lasi ? ma-scarpin-de-uimire

– Domnule judecator,
pupa-te-as pe-ai tai perciuni
pân’ s-apuca de amor
trec nenumarate luni ! icon_cry

Iar când sotul ma doreste
manca-ti-as buzele tale
ma iubeste cocoseste
si i-o simt în mine moale !

– Poate are interes
sa se schimbe-n viitor
sa te iubeasca mai des
si în mod convingator  !  🙂

– Daca-si ia angajament
sa mi-o traga cum visez
sa devina mai potent,
nu mai vreau sa divortez ! icon_biggrin

– Mai tigane, ce-ai de spus,
la pretentia pirandei,
poti sa fii barbat supus
la dorintele cucoanei ?  🙂

– Domnule judecator
mânca-ti-as biblia ta
daca-mi da un ajutor
m-as putea un pic schimba !

Dar mai mult de patru ori
pe semestru nu-s în stare
sa i-o trag plin de sudori
cum vrea ea cu scula tare ! 19

– Da, asa e mult mai bine
spuse piranda zglobie
lua tiganul dupa sine
si iesi afara-n vrie ! cu-ochii-dupa-ciordeala

Dar , nedumerita-n minte
se întoarse repejor
si rosti aste cuvinte
catre domn judecator:

– As vrea sa ma luminati
daca vreti si se mai poate
fiti bun si-mi mai precizati
câte SEMESTRE-s în noapte ? hahaha

Autoru-i ” protejat”
de cei ce-s la butoane,
ca sa nu fie cercetat,
de BINOMUL plin de  toane !

Cum la sfarsit de saptamana,
” Vin FLORIILE „…..

 


cu ……………..DEZLEGARE la PESTE,
o sa prepar o tava plina
din CRAPUL plin cu ICRE ce inca-n galeata PLUTESTE !ok

 

 

La Multi Ani de FLORII 10556440_893108950787123_3559261932775437128_n-1Domnisoarelor  si Doamnelor ce poarta NUME de FLORI  ! de-la-lori-din-toata-inima

FLORI de FLORI in multeCULORI !14021698_1434056606610964_7441774211025849224_n

 

 

 

 

 

Mamica &copilul !Ca sa nu fiu acuzat , de ceva DISCRIMINARE , urez si Domnului Barbat , La Multi Ani  si sa bea  eu-cu-cine-votezcu cumpatare !  🙂  Ramuri binecuvantate de FLORII !

Aliosa .de-la-lori-din-toata-inima

22 comentarii »

  1. Încântătoare postare
    Pentru această sărbătoare,
    S-aveți numai bucurii
    De frumoasele Florii!

    Comentariu de victoriaetveritas — 07/04/2017 @ 9:47 am | Răspunde

    • Buna Dimineata Doamna VICTORIA ! 🙂
      La o asemenea POSTARE,
      si cum sunteti PRIMA comentatoare,
      chiar daca nu aveti nume de FLOARE,
      va urez de marea SARBATOARE
      a FLORIILOR 🙂 ce sper sa fie cu SOARE,
      La Multi Ani si-o virtuala IMBRATISARE ! 🙂

      Cu stima si respect,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 07/04/2017 @ 9:53 am | Răspunde

  2. Buon weekend e una buona domenica delle palme… ti abbraccio caro Aliosa 🌺

    Comentariu de Rebecca Antolini — 07/04/2017 @ 10:30 am | Răspunde

    • Grazie Pif ! 🙂
      Un buona Domenica delle Palme anche a Te ! 🙂

      Ti mando un grande abbraccio ! 🙂
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 07/04/2017 @ 8:46 pm | Răspunde

  3. Bine ca ne mai descretim fruntile si ne deschidem inimile, politica nu ne aduce decat rau asa ca le-o lasam politicienilor, este specialitatea lor.
    Umorul tau nu pot decat sa-l apreciez , a ajuns acolo unde trebuie mai ales in aceasta zi in care chiar trebuie sa ma bucur pentru ca fetita mea adoptata din virtual (are parinti dar eu i-am spus ca-i si fetita mea) prietena mea si admina cu mine pe bloguri cred ca deja a adus pe lume o fetita. Inca o floricica langa o floare mamica. Dumnezeu si Maicuta Sfanta sa-i fie sprijin si binecuvantare la nastere.
    Sa ai un sfarsit de saptamana asa cum ti-l doresti si spor la pestele pe care-l pregatesti pentru sfanta zi de Florii.

    Comentariu de Beta — 07/04/2017 @ 12:01 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Anda !
      Imi cer SCUZE ca nu ti-am raspuns IERI dar vinovat e CRAPUL ROMANESC cu care m-am luptat sa-i scot ICRELE ( vreo 750 de grame ) 🙂 🙂 🙂 sa-i INDEPARTEZ SOLZII 😦 sa-l PORTIONEZ si sa-l IMPART pentru PLACHIE 🙂 FRIPT ca sa-l acopar cu MUJDEI de USTUROI 🙂 si CIORBA cu LEUSTEAN si PATRUNJEL proaspat, amandoua din belsug ! 🙂
      Multumesc pentru superba IMAGINE postata 🙂 dar si pentru VESTEA minunata cu VENIREA pe LUME a acelui INGERAS de FETITA ! 🙂
      Cum s-a NASCUT in saptamana FLORIILOR, ar trebui sa i se dea NUME de FLOARE !!! 🙂 🙂 🙂
      O sambata cat mai placuta si o Duminica a FLORIILOR Binecuvantata intregii FFAMILII cat si celor dragi tie ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2017 @ 8:19 am | Răspunde

  4. Atent ca-ntotdeauna ! Sanatate si bucurii la toate florile din viata ta , draga Aliosa ! La fel si tie , vreme buna pe-afara si mult soare in sufletul tau ! 🙂

    Comentariu de mcooper801 — 07/04/2017 @ 1:41 pm | Răspunde

    • Multam fain pentru vizita , aprecieri si urari prietene ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cu cantec si voie buna,
      iar Duminica FLORIILOR sa-ti fie fenomenala ! 🙂
      La mine-i SOARE ,
      lumea-i la plimbare,
      PIATA este plina,
      de VIN, TUICA ,MIEI si OUA de gaina ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2017 @ 8:23 am | Răspunde

  5. felice fine settimana, Aliosa
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 07/04/2017 @ 10:40 pm | Răspunde

    • Felice fine settimana anche a te, Gian Paolo ! 🙂
      Buona Domenica delle PALME !!! 🙂 🙂 🙂
      Un caro salutu,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2017 @ 8:25 am | Răspunde

  6. La multi ani si tie!

    Comentariu de sweet & salty — 08/04/2017 @ 3:15 am | Răspunde

    • Chiar daca ma cheama ALEXANDRU si nu-mi pare rau 😦 ci , dimpotriva 🙂
      ( ALEXANDRU
      ” cel Bun” , „cel Mare ” ,Machedon, Tarul Rusiei, Ipsilanti, IOAN CUZA samd ,
      multumesc frumos din toata ❤ pentru urare Em. !!! 🙂 🙂 🙂
      La Multi Ani si tie de FLORII chiar daca nu ai NUME de FLOARE

      dar pentru mine,
      esti FLOAREA intre FLORI
      iar cand te citesc, ma trec fiori,
      de bucurie si emotie,
      de recunostinta si satisfactie !!! 🙂 ❤ 🙂
      Cu drag si simpatie,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2017 @ 8:49 am | Răspunde

  7. Ha, ha! Amuzantă pățania „indienilor autohtoni”, cum îmi place să le zic.
    Grea problemă la Parpanghel. Poate i-ar trebui niște…. ardei iute! 😀
    Frumoase gânduri pentru cei ce sărbătoresc de Florii.
    Mulțumiri pentru veselie și voie bună.
    Numai bine și zile de sărbătoare cât mai frumoase!

    Comentariu de Alex — 08/04/2017 @ 12:43 pm | Răspunde

    • Buna Alex !
      Cu sigurana ” indienii autohtoni” NU consuma ARDEI IUTE,
      ei consuma CAVIAR ” ciordit ” de peste tot,
      mananca orice altceva , spun vrute si nevrute,
      iar cand intamplator sau premediat afla de un pot,
      dau navala precum sacalii furand pe rupte……………
      dar …………………..,nu ARDEI IUTE !!! 🙂 😦 🙂
      Multam pentru vizita si urari ! 🙂
      La Multi Ani de FLORII doamnelor si domnisoarelor din viata ta ce poarta NUME de FLORI !!! 🙂 🙂 🙂

      Numai bine si zile de sarbatoare cat mai frumoase si FAMILIEI tale Alex ! 🙂
      Cu stima si prietenie,
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2017 @ 4:55 pm | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii care au trecut prin casuta-mi virtuala pe pagina dedicata Zilei de FLORII 🙂 ,
    pentru cele( cei ) ce poarta NUME de FLORI 🙂 🙂
    dar si pentru cele ( cei) care nu poarta NUME de FLORI ,
    un sincer si calduros La Multi Ani de FLORII 🙂 🙂 🙂

    acum la prima ora a diminetii cu SOARE aici la mine ! 🙂
    O zi de FLORII binecuvantata tuturor prietenelorsi prietenilor blogului meu !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    Comentariu de Aliosa — 09/04/2017 @ 8:07 am | Răspunde

  9. Bună dimineața în Duminica Floriilor, Alioșa! Se vede că ai fost, ești și vei fi un gentleman, iar eu vreau să-ți fiu pe-aproape, cu urările cele mai frumoase de care sunt capabil pentru doamnele tale frumoase, ale mele și ale tuturor românilor! Să fie mereu admirate și iubite, precum sunt florile cele mai parfumate și atrăgătoare! Mulțumiri și pentru pamfletul cu mare haz pe care l-ai oferit cu această minunată ocazie! 🙂
    Recunosc că, deși e dezlegarea la pește, nu am primit în meniu o astfel de delicatesă (să fie păcatul bucătăresei! 🙂 ), dar am început cu o pălincă cu mici și urmează un pui la rotisor cu cartofi pai, tocăniță de miel și, firește, câteva pahare de bere. 🙂
    Distracție plăcută și benefică, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 09/04/2017 @ 8:26 am | Răspunde

    • Buna dimineata Petru !
      Multumesc frumos pentru aprecieri ! 🙂
      Ma bucur din toata ❤ ca imi esti " aproape " 🙂 si la BINE 🙂 si la RAU 😦
      Te asigur ca si eu iti sunt aproape in toate imprejurarile iar GANDU de a ne INTALNI si FIZIC macar
      " ODATA in VIATA " 🙂 inca ma bantuie ! 🙂
      Te asigur ca va VENI si acea CLIPA iar BUCURIA amanduora va fi si mai mare ! 🙂
      Pana atnci insa, azi, de FLORII , noi vom consuma doar preparate din CRAP ROMANESC din DUNAREA batrana 🙂
      iar de Sfintele PASTI, doar preparate din MIELUL ce ne va fi adus de o tanara si frumoasa sotie de CIOBAN din Capia DeliOrmanului care, fosta ELEVA de-a SOTIEI ( profesoara de limbi straine ) ne aduce CONTRACOST, an de an, MIELUL numai bun de GATIT din el
      CIORBA, STUFAT, FRIPTURA la tava si DROB !!! 🙂 🙂 🙂
      Eu inca n-am baut NIMIC 😦 desi am inclusiv PALINCA 🙂
      caci ma abtin pana la masa de pranz cand vreau sa CIOCNESC cu INVITATII nostri ! 🙂
      Distractie placuta si tie Petru alaturi de cine vrea " muschii tai " !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu sincera prietenie,
      Sandu 🙂 🙂 🙂

      Comentariu de Aliosa — 09/04/2017 @ 9:12 am | Răspunde

  10. LA MULTI ANI ! de Florii. Florii fericite , sanatate , pace si binecuvantari alaturi de cei dragi ❤

    Comentariu de Beta — 09/04/2017 @ 12:07 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru postare si urari Anda 🙂

      La Multi Ani de FLORII !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 09/04/2017 @ 12:26 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

