Alioşa

21/04/2017

Remember cei dragi…………….

Filed under: generale — Aliosa @ 9:10 am

Hristos a Inviat !  🙂

IISUS inviind din morti !

In fiecare an, pe 23 APRILIE,de Sfantul Mare Mucenic GHEORGHE , Purtatorul de Biruinta, Patronul Fortelor Terestre din Armata ROMANIEI

 

 

 

 

 

in sufletul meu  in loc de BUCURIE , este TRISTETE ,in loc de URARI de SANATATE  merg la biserica , aprind cateva lumanari   si-ascult                                                                                    ” Vesnica POMENIRE ”


caci in loc de ZAMBETE pe fata mea curg  LACRIMI  de durere si tristete !  😦


– De ce ?
Rspunsul ca sa nu mai lungesc vorba este dureros :
–     BARBATI din FAMILIA mea ce-au purtat NUMELE de GHEORGHE m-au parasit in locuri doar de ei stiute, in locuri pline cu verdeta si bunatate, undeva in RAIUL bunului Dumnezeu  si-a Fiului Sau, IISUS HRISTOS ”  Inviat din morti cu moartea pe moarte calcand si celor din morminte, VIATA daruindu-le ”

Primul a „plecat”in 19 septembrie 2000 , FRATIORUL mai mic ca mine ( primul din stanga )  Primul din stanga inainte de zbor .MAIORUL de AVIATIE Vanatoare Bombardament, in varsta de doar 39 de ani 😦

al doilea, in 14 martie 2003, bunul meu TATA 3subofiter MApN , in varsta de 94 de ani
si-al treilea, in 2 iunie 2014, fratele mai mare  ca mine  ( 71 de ani ) 28-03-2012 007( primul din stanga , la inmormantarea unui cumnat de-al nostru ) DUMNEZEU sa-i odihneasca in PACE pe TOTI !11709640_706847376128657_5256363369757452271_nsi sa-i tina mereu la Dreapta Sa ! 🙂

pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii care parta numele Sfantului Mare Mucenic GHEORGHE,si derivatele numelui sau, multa sanatate, fericire, realizari , iubire si traditionala urare
La Multi Ani cu sanatate  celor ce poarta numele de :

Gherghina,Gina,Georgeta, Georgiana,Geta, Gicuta,Gica,

Gheorghe, Gheorghita, Ghita, Gica,Gicu ,Geo, Georgian,!!! 🙂

Fie ca Sfanta Zi de Mare Sarbatoare ” Izvorul Tamaduirii ”

sa va umple inimile de bucurie, sa va aduca LINISTE si PACE in sufletele Domniilor Voastre ! 🙂

Aliosa.

21 comentarii »

  1. Buon weekend caro Aliosa 🌻

    Comentariu de Rebecca Antolini — 21/04/2017 @ 12:07 pm | Răspunde

    • Grazie cara Pif ! 🙂
      Una canzone dedicata per te !!! 🙂 ❤ 🙂

      Buon fine settimana ! 🙂
      Buon weekend !! 🙂 🙂
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 21/04/2017 @ 7:15 pm | Răspunde

  2. Frumos rememberul tau , draga Aliosa !
    Se citeste de departe ca esti un om deosebit (n-am nici un interes sa spun asta 🙂 )….
    Sarbatori fericite ,alaturi de cei dragi sufletului tau mare ! 🙂

    Comentariu de mcooper801 — 21/04/2017 @ 1:13 pm | Răspunde

    • La asemenea cuvinte,
      eu, oare, ce mai pot adauga,
      decat un video de tinut minte,

      din care poti invata,
      cum sa faci din goale STICLE ,
      tot ce vrea inima ta ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cu soare si voie buna ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 21/04/2017 @ 7:49 pm | Răspunde

  3. sia sereno il tuo fine settimana, Aliosa
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 21/04/2017 @ 9:57 pm | Răspunde

  4. Un sfarsit de saptamana asa cum ti-l doresti. Bine ca se indreapta vremea, am suferit pentru toate recoltele compromise si inima mi-a tremurat pentru floricelele mele Nu degeaba se spune :”Nu aduce anul ce aduce ceasul”. Cine s-a mai gandit la zapada si temperaturi cu minus ❓
    La Rememberul tau f. frumos realizat adaug si eu :

    Odihna cea vesnica da-le lor Doamne, si Lumina cea fara de sfarsit , sa le straluceasca lor ! ❤ Amin.

    Comentariu de Beta — 22/04/2017 @ 11:24 am | Răspunde

    • Adevarat a Inviat ! 🙂
      La evlavioasele tale cuvinte,
      demne de a fi tinute minte,
      EU nu mai am ce adauga,
      decat sa-l rog pe DUMNEZEU fierbinte,
      sa aiba GRIA de FAMILIA ta ! 🙂
      La Multi Ani de Sfantul GHEORGHE celor din familie, rude, prieteni si prietene ce poarta NUMELE Sfantului si derivatele LUI ! 🙂
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 23/04/2017 @ 8:47 am | Răspunde

  5. Un articol super Aliosa !

    Comentariu de anuska — 22/04/2017 @ 7:57 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru frumoasa imagine postata 🙂
      si aprecierea cred eu sincera, postata ! 🙂
      O Duminica Binecuvantata ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 23/04/2017 @ 8:50 am | Răspunde

  6. Dumnezeu sa-i odihneasca !

    Comentariu de Adrian Ronai — 22/04/2017 @ 11:49 pm | Răspunde

    • Bine ai revenit pe blogul meu Adi ! 🙂
      Dumnezeu sa te auda ,
      ca cei TREI dragi mie,
      sa se odihneasca ,
      in RAIUL plin cu flori de iasomie ! 🙂
      Eu azi voi merge la Sfanta Slujba ,
      s-ascult ” Vesnica Lor Pomenire ”

      sa ma inchin si sa sarut Sfanta ICOANA,
      s-aprind pe rand si pentru fiecare cate o lumanare,
      si sa impart dupa SFINTIRE coliva,
      la cei prezenti la slujba, fara discriminare ! 🙂
      La Multi Ani celor din familie si anturaj ce poarta NUMELE Sfantului Mare Mucenic GHEORGHE ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 23/04/2017 @ 8:58 am | Răspunde

  7. @ ALLL !!!
    O vorba din folclorul romanesc spune :
    ” MORTII cu MORTII 😦 VII cu VII ” 🙂
    si cum in VIATA sunt destule persoane DRAGI mie ce AZI isi serbeaza ziua ONOMASTICA 🙂
    precum SURIOARA mea GEORGETA Popovici Strat
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/10/
    NORA mea Raluca GEORGETA Popovici ,
    dar si domnul colonel in retragere, GHEORGHE GUSU
    ( pe 18 aprilie a.c. a implinit venerabila varsta de 95 de ani ) 🙂 ❤ 🙂
    comandantul Batalionului ELEVI promotia 1969 ai Liceului Militar " Stefan cel Mare " din Campulung Moldovenesc , judetul Suceava
    http://absolventi1969.wordpress.com/
    pe care l-am vazut ultima data la ANIVERSAREA a 45 de ani de la ABSOLVIREA in 1969 a LICEULUI MILITAR
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/08/19/,
    cu ocazia Sfantului Mare Mucenic GHEORGHE ,
    le urez din toata ❤ sanatate, bucurii, impliniri si traditionalul La Multi Ani 🙂
    in interpretarea cantaretei Angela Similea cu care am DANSAT in 1972 la BOTEZUL unui NEPOT de SORA la care a participat si ea ! 🙂

    O zi de Sfant GHEORGHE superba tuturor persoanelor care au trecut si-or sa mai treaca pe aici 🙂
    indiferent de prenumele sau numele purtat !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/04/2017 @ 9:23 am | Răspunde

  8. Adevărat a înviat!
    Dumnezeu să-i odihnească în pace pe cei plecaţi dintre noi şi să le dea sănătate şi viaţă lungă celor pe care-i avem alături!
    La mulţi ani pentru toţi Gheorghe şi nu numai! Deci şi ţie, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 23/04/2017 @ 11:18 am | Răspunde

    • Sa te auda bunul Dumnezeu prietene ! 🙂
      Pe cei plecati dintre cei VII , odihna vesnica 😦
      iar celor VII, viata lunga , sanatate si bucurii ! 🙂
      Multumesc pentru urarile facute ! 🙂
      O saptamana cu timp mai frumos si succes in RECUPERAREA aplicatiilor pierdute din LAPTOPUL buclucas ! 🙂
      Sandu 🙂

      Comentariu de Aliosa — 24/04/2017 @ 7:56 am | Răspunde

  9. Stiu ca nu sarbatoresti astazi pentru ca cei dragi tie nu mai sunt printre noi (cei ce purtau acest nume de sfant) dar eu am trecut sa urez celor ce-ti viziteaza blogul un sincer LA MULTI ANI ! atat pentru cei ce-si arbatoresc numele de Gheorghe si derivatele cat si pentru cei ce se numesc Toma sau Tomina, astazi fiind si Duminica Tomei. Tu sa ai o Duminica placuta alaturi de draga ta sotie . ❤

    Comentariu de Beta — 23/04/2017 @ 3:09 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Anda !
      Multumesc pentru urarile de La Multi Ani celor ce poarta numele de GHEORGHE cat si derivatele lui ! 🙂
      La primele ore ale diminetii i-am POMENIT pe cei TREI Sfinti GHEORGHE aflati la Dreapta lui IISUS HRISTOS 🙂 prin rugaciune si aprinderea de lumanari la biserica de care apartin, apoi, am urmarit la televizor DEMONSTRATIA de vivacitate si indemanare a militarilor romani din Fortele Terestre al Armatei Romaniei in fata COPIILOR si parintilor din Bucuresti cu ocazia Zilei LOR 🙂 care este tot de Sfantul GHEORGHE ” Purtatorul de Biruinta ” 🙂 si „Patronul Fortelor Teresre ” ale Armatei Romaniei iar la PRANZ,
      am COMEMORAT in familie si URAT la telefon La Multi Ani celor ce poarta numele Sfantului ! 🙂
      In concluzie, ziua de Sfantul GHEORGHE a fost pentru noi una sobra, de pomenire si aduceri aminte de cei TREI Sfinti GHEORGHE din VIATA MEA, plecati in locuri doar de ei stiute …………………….DUMNEZEU sa-i odihneasca in PACE si sa-i tina mereu la Dreapta Sa ! 🙂
      Saru’mana pentru ganduri, urari si videoclip ! 🙂
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 24/04/2017 @ 8:09 am | Răspunde

  10. Hristos a Inviat!
    Dumnezeu sa ierte pe cei adormiti ai nostri,ca si eu am cativa dragi..in loc de odihna si verdeata de unde a plecat toata durerea si intristarea …
    Condoleante !

    Comentariu de anitanna — 26/04/2017 @ 10:33 am | Răspunde

    • Adevarat a Inviat ! 🙂
      Multumesc pentru condoleante ! :0
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 26/04/2017 @ 6:55 pm | Răspunde

  11. Celor dragi care poarta numele Sfantului purtator de biruinta…Gheorghe,La multi ani sanatosi si cu impliniri.!
    Tarziu dar decat deloc e mai bine asa…
    Toate cele bune!

    Comentariu de anitanna — 26/04/2017 @ 10:35 am | Răspunde

    • Asa este : ” Mai bine mai tarziu decat niciodata ” ! 🙂
      Am si in VIATA persoane DRAGI ( SORA, NORA ) care poarta numele GEORGETA ! 🙂
      Multumesc frumos pentru urari ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/04/2017 @ 6:57 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

