Alioşa ” File de Jurnal ”

24/04/2017

Beneficiile consumului de RUCOLA !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:28 am

Motto:

 

 

 

 

De-a lungul timpului, in PIETELE din ORAS si din TARA,

am pus la mai multe persoane de varste si sexe diferite, urmatoarea intrebare :
– Va place ” RUCOLA ” ? 🙂
Majoritatea persoanelor de sex masculin mi-au RAPUNS cu o alta INTREBARE :
– ” Ce este RUCOLA ? 🙂
– Este O Domnisoara, Doamna , Prajitura,Bautura, Tigara ??? 🙂 🙂 🙂
Doar vreo 3-4 persoane de sex feminin au raspuns :
– Da, imi PLACE in salata !!! 🙂 🙂 🙂
De aici am tras concluzia ca musai trebuie sa va aduc la cunostinta cateva INFORMATII culese de pe internet versus BENEFICIILE legumei numita RUCOLA pe care EU o consum inca din anul 2002 cand ,pentru prima data am consumat la un pranz oferit de cuscra mea din ITALIA, o SALATA de RUCOLA ! 🙂
https://aliosapopovici.wordpress.com/2010/08/14/
RUCOLA !

” BENEFICIILE consumului de RUCOLA şi câteva REŢETE de salată

RUCOLA este o plantă originară din zona mediteraneană, înrudită cu varza kale şi conopida.

FRUNZELE de RUCOLA au un gust specific, piperat, puţin amărui şi intens, care se potriveşte perfect în orice salată în combinaţie cu alte frunze verzi.
Fiind o legumă verde, aceasta are un conţinut caloric foarte mic şi este o sursă importantă de fibre alimentare şi de vitaminele A, K, şi C.

Printre beneficiile sale se numără:
– Are potenţialul de a inhiba dezvoltarea celulelor tumorale datorită prezenţei în compoziţie a fitochimicalelor precum indoli, tiocianaţi şi sulforafan.
Astfel, rucola protejează împotriva cancerului de sân, colon, cervical şi ovarian.

– RUCOLA are propietăţi antimicrobiene şi stimulează imunitatea, sprijinind organismul în perioadele de tranziţie între sezonul rece şi cel cald, când corpul nostru este mai susceptibil diverselor probleme precum virozele.

– FIIND o sursă excelentă de vitamina A (100g de rucola conţin 1424 micrograme de betacaroten), împreună cu flavonoizii din compoziţie, susţine sănătatea ochilor şi ajută la menţinerea pielii sănătoase.

– RUCOLA proaspătă conţine o cantitate importantă de vitamina C care are efect antiinflamator şi protejează împotriva efectului nociv al radicalilor liberi.

Iată câteva idei de SALATA:
– Salata de rucola cu roşii cherry şi parmezan ras este o opţiune simplă de preparat şi dietetică.

– Încearcă o salată delicioasă din rucola, masline negre peste care adaugi puţină ceapă roşie, cubuleţe de mozzarela şi bucaţi din piept de pui la grătar, amestecate şi asezonate cu busuioc, oregano uscat, piper proaspăt măcinat şi un strop de ulei de măsline.
Este o masă completă care poate fi servită şi de persoanele aflate la dietă deoarece are puţine calorii.

– Salata de rucola cu radicchio, măsline kalamata, ardei kapia şi chives (mini ceapă), peste care pui un dressing format din o lingură de ulei de măsline, busuioc uscat, oregano uscat, boia dulce şi piper” Sursa :

Daca vreti sa tineti cont de informatiile de mai SUS, mergeti cat mai repede in PIETE si procurati-va miraculoasa leguma numita RUCOLA ! 🙂
EU, fac in fiecare primavara cate o CURA de RUCOLA in stare proaspata dupa retetele de mai SUS dar si dupa RETETA mea gastronomico-curioasa si benefica ce consta dintr-o COMBINATIE de LEGUME proaspete ( RUCOLA, salata verde, spanac,ridichii micute, ardei gras, rosii, castraveti), VERDETURI ( marar, patrunjel, tarhon,cimbru), PIEPT de pui fiert,ULEI de masline si putina SARE!!! 🙂 🙂 🙂

– Domniile Voastre consumati RUCOLA ? 🙂
Daca DA, ne puteti OFERI un model de RETETA ? 🙂

 

 

 

 

 

Aliosa .

Reclame

Blog la WordPress.com.