Alioşa

12/05/2017

Un Sfarsit de Saptamana Binecuvantat !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:06 am

buna-dimineata-si-weekend-placutBuona giornata !
2509dd104be1692c5bdb4945feeee89c
ob_766819_bj

 

 

 

In loc de motto:

Multumesc frumos Doamnelor , Domnisoarelor si Domnilor care au intrat si postat comentarii  pertinente si urari de bine pe
https://aliosapopovici.wordpress.com/2017/05/10/
Daca veti  reintra pe LINKUL de mai sus si  veti CITI cu atentie RASPUNSUL dat la COMENTARIUL nr.crt.8 ,veti putea constata ca sambata, duminica si luni, voi ABSENTA MOTIVAT ( SAMBATA 16 mai,reintalnirea cu nazdravanul de nepotel ANDREI
https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/11/28/
DUMINICA 14 mai participarea la BOTEZUL fiicei NEPOATEI mele de SORA

 

 

 

 

 

https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/05/25/

iar LUNI 15 mai, ” Din Nou la Joaca cu ANDREI ”
https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/07/18/
asa ca,inca de pe ACUM ,imi cer public SCUZE pentru faptul ca s-ar putea  sa NU va pot RASPUNDE si intoarce VIZITA cum am facut de fiecare data pana ACUM ! 🙂 Cu siguranta, odata revenit acasa, va voi raspunde si vitita cu drag ! 🙂
Ca urmare, la sfarsit de saptamana, in loc de STIRI care sa va ENERVEZE 😦
postez cu placere, ceva care ,sa va MOTIVEZE si DISTREZE !

 

” O noapte cu tine …
de Eugen Lovinescu

Sunt încă în pat,
şi nu-mi pot lua gândul de la tine,de la noaptea trecută …
mi-aş dori atât de mult să te strivesc la pieptul meu !

În noaptea caldă, ai venit la mine pe neaşteptate …
şi ceea ce s-a întâmplat a lăsat în mine senzaţii de neuitat.

Ai apărut de nicăieri şi,fără să-ţi fie teamă sau ruşine,te-am surprins atingând trupul meu gol …
mi-ai simţit indiferenţa şi m-ai muşcat fără milă, înnebunindu-mă …
Ne-am zvârcolit toată noaptea într-un joc nebunesc !
În zori am adormit în sfârşit, obosit …
Astăzi, când m-am trezit,te-am căutat îndelung,dar nu te-am mai găsit …
Cearşafurile căzute de pe pat sunt singurele martore ale nopţii trecute.

Pe corp am încă urmele muşcăturilor tale, mă ard şi nu mă lasă să te uit …
În noaptea asta mă voi preface că dorm şi te voi aştepta să apari din nou ….
TANTAR NENOROCIT ………………..” !!!
Sursa : Motorul de cautare Google ! 🙂
14021698_1434056606610964_7441774211025849224_nWeekend plin de viata !
Aliosa

26 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    Dintre zecile de STIRI de IERI 11 MAI 2017, am retinut pentru Domniile Voastre, doar doua :
    PRIMA :
    Calificarea aseara in FINALA Eurovision 2017 , KIEV, a reprezentantilor ROMANIEI !!! 🙂 ❤ 🙂

    A DOUA :
    IERI,intre orele 11.00- 12.30 am avut ONOAREA si BUCURIA de a VIZITA in PORTUL orasului de pe malul DUNARII batrane,o NAVA FLUVIALA de LUPTA din compunerea DIVIZIONULUI 67 NAVE PURTATOARE de ARTILERIE ” Comandor Virgil Alexandru DRAGALINA”
    venita din portul BRAILA in cadrul unei actiuni organizate in conformitate cu standardele NATO ( vizita de lucru organizata in cadrul manifestarilor dedicate aderarii ROMANIEI in 2004 la NATO) 🙂 🙂 🙂

    Despre fructuoasa si plina de ADUCERI AMINTTE clipa de IERI 🙂 🙂 🙂

    ( in 1979 am fost SEFUL de STAT MAJOR al BATALIONULUI NAVE FLUVIALE din componenta R.2Po" Eftimie Croitoru "
    BATALION care poate fi considerat INAINTASUL actualului DIVIZION 67 Nave purtatoare de artilerie ) 🙂

    voi detaila cu alta ocazie caci acum ,sunt in mare CRIZA de timp 😦 iar sotia ma intreaba daca m-am hotarat cu ce ma voi IMBRACA la petrecerea ocazionata de BOTEZUL fetitei NEPOATEI mele de SORA
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/05/25/
    BOTEZ ce se va desfasura DUMINICA in BUCURESTI……..
    Acum voi relata pe scurt doar urmatoarele :
    – la urcarea la bordul navei am fost intampinat de un maistrumilitar care, dupa ce m-a salutat si s-a prezentat 🙂 m-a inscris in Registrul de Intrari-iesiri de pe NAVA ;
    – un locotenent comandor mi-a prezentat toate caracteristicile tactico-tehnice ale NAVEI ;
    – m-a prezentat apoi, Comandantului Divizionului 67 Monitoare, domul COMANDOR ( echivalentul in grad la trupele de uscat, COLONEL ) cu care am avut o discutie scurta dar plina de substanta;
    – pe NAVA am relationat cu PRIMARUL orasului , COMENDANTUL Centrului Militar Judetean Teleorman si stafful domniei sale si cu alte oficialitati ale puterii locale ;
    – NAVA a fost VIZITATA de foarte multe PERSOANE TINERE ( elevi de la liceele din oras, functionari de banci, sefi de societati comerciale si patroni din judet ;
    – la parasirea BORDULUI NAVEI, acelasi maistru militar care a inscris in Registrul de INTRARI-IESIRI ora cand am pus piciorul pe NAVA , m-a salutat si a INSCRIS in acelasi REGISTRU si ORA parasirii NAVEI, conform Regulamentelor militare in vigoare ) !!! 🙂 🙂 🙂
    In CONCLUZIE, pentru mine, perioada de timp ( 11.00- 12.30 ) din ziua de 11 MAI 2017 a fost cea mai FRUMOASA perioada dde la TRECEREA in REZERVA ( pensionarea) in 15 IULIE 2001 !!! 🙂 🙂 🙂
    In prezentul WEEKEND , va doresc si Domniilor Voastre asemenea minunate clipe ! 🙂
    Aliosa, fost Sef Stat Major,Batalion NAVE FLUVIALE " in R.2 Po" Eftimie Croitoru " ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 12/05/2017 @ 9:14 am | Răspunde

  2. Bună dimineața, Alioșa! Văd că ți se anunță un weekend cu multe bucurii și oameni dragi alături, vești care mă bucură și mă fac să-ți doresc distracție plăcută și petrecere pe cinste! Aștept să revii cu detalii și, eventual, ceva fotografii, așa cum bine ne-ai obișnuit. 🙂
    Mulțumesc pentru proza umoristică a lui Eugen Lovinescu, care m-a făcut să râd cu poftă, mai ales că și pe mine mă zăpăcește câte un țânțar! 😀
    Pe curând și s-auzim numai de bine, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 12/05/2017 @ 9:36 am | Răspunde

    • Buna dimineata Petru !
      Multumesc pentru urari si aprecieri ! 🙂
      Cat priveste ” ceva fotografii ” sper sa fac cateva pe care sa le postez in urmatorul articol .
      Prea multe insa, NU voi POSTA caci SPATIUL de STOCARE repartizat este din ce in ce mai MIC 😦 iar anul acesta o sa particip la foarte multe ANIVERSARI ocazionate dde ABSOLVIREA in 1969 a LICEULUI MILITAR,Scolii Militare de Ofiteri Activi si ACADEMIEI MILITARE ca sa nu mai vorbesc de clipele ce le voi trai si imortaliza cu ocazia CUREI de SANATATE de le BALTATESTI
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/12/
      CONCEDIUL din VARA de la MARE etc etc etc ! 🙂
      Pe curand si weekent binecuvantat ! 🙂
      Sandu ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 12/05/2017 @ 10:03 am | Răspunde

  3. 3 zile binecuvantate si fericite! Sa revii cu si mai mult drag 🙂

    Comentariu de tcbianca — 12/05/2017 @ 10:25 am | Răspunde

    • Multumesc frumos TBianca ! 🙂
      Weekend Binecuvantat ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 12/05/2017 @ 10:33 am | Răspunde

  4. Va doresc din toata ❤ ca aceste trei zile sa fie pline de cer senin, soare si multe zambete alaturi de cei dragi !!! 🙂

    Comentariu de lacrimaroua — 12/05/2017 @ 11:21 am | Răspunde

    • Sa va auda Dumnezeu stimata Doamna Lacrimioara ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 12/05/2017 @ 11:36 am | Răspunde

  5. O zi minunata, draga Aliosa si un w/e de poveste ,alaturi de cei dragi tie ! 🙂

    Comentariu de mcooper801 — 12/05/2017 @ 1:41 pm | Răspunde

  6. Buna seara Aliosa ,ce mult imi place cum povestesti din amintirile tale ,mai ales ca ai avut si o functie mare si frumoasa 🙂
    Dupa o zi obositoare m-a distrat ,proza lui Lovinescu 🙂
    Multumesc de atentionare ptr. EUROVISION,eu sincer iti spun ca uitasem ,dar ma voi uita la finala 🙂

    O noapte frumoasa iti doresc si un week-end fericit alaturi de cei dragi!Petrecere frumoasa la botez si sa iti traiasca nepotii 🙂 ❤

    Comentariu de anuska — 12/05/2017 @ 9:04 pm | Răspunde

    • Buna seara ” Anuska” !
      Ma bucur ca proza lui Lovinescu te-a distrat ! 🙂
      Pacat ca ai PIERDUT semifinala in care au evoluat ILINCA)ALEX si ceilalti 17 reprezentati ai altor tari !
      Multumesc pentru urari ! 🙂
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 12/05/2017 @ 9:11 pm | Răspunde

      • Astazi este finala ,asa ca n-am sa o ratez,este la ora 22,00

        Comentariu de anuska — 13/05/2017 @ 8:59 am

      • Cum ” DAR din DAR se face ”
        chiar de nu-ti va place,
        DARUL oferit mie,
        il voi oferi la randu-mi nepotelului ANDREI,
        mai ales ca-i plac CATELUSII si FLORILE ! 🙂
        Noi vom urmari FINALA in familie si cu siguranta discutiile vor fi antrenante caci ficare din cei prezenti la ora respectiva in fata televizorului, va avea PREFERINTE si va PRONOSTICA pe ” cine vrea ” ! 🙂
        Din pacate, CASTIGATORUL ( castigatoareea) se va desemna in functie de NUMARUL de VOTURI 🙂 😦 🙂
        ( adica numarul de SMS contracost ( 1,19 EURO cu TVA) trimise la centru de ASCULTATORII din TARILE EUROPEI si cum ROMANII sunt ” ZGARCITI la PUNGA ” 😦 reprezentantii nostri NU a nici O SANSA de a CASTIGA FINALA EUROVISION 2017 !!! 😦 😦 😦
        ROMANII din DIASPORA sunt GENEROSI cand vine vorba sa fie PLATITI de OCULTA interna si exerna ca sa VOTEZE un anume CANDIDAT sau sa ” RASTOARNE GUVERNE ” instalate LEGAL si CONSTITUTIONAL 😦 ;-( 😦
        iar ROMANII din ROMANIA sunt preocupati mai MULT in a PRIMI pomeni electorale si bisericale 🙂 🙂 🙂
        decat sa TRIMITA un SMS de 1,19 EURO ca sa CASTIGE finala ILINCA&ALEX


        Vizionare placuta si HAI ROMANIA, ca in final sa se CLASEZE macar in PRIMELE 10 ( zece) tari !!! 🙂 🙂 🙂
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 13/05/2017 @ 9:11 am

  7. @ ALLL !!!
    Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii care au trecut prin casuta-mi virtuala,
    UN sfarsit de Saptamana Binecuvantat 🙂
    si o MELODIE de NEUITAT !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    Comentariu de Aliosa — 12/05/2017 @ 9:15 pm | Răspunde

  8. Distractie placuta pe unde esti, plimbari placute cu micutul Andrei. Multumesc pentru dar, frumos cantec !

    Comentariu de Beta — 14/05/2017 @ 5:13 pm | Răspunde

    • Saru’mana pentru urari si postare ! 🙂
      Daca vei intra pe
      http;//aliosapopovici.wordpress.com/2017/05/16/
      vei constata ca DUMINICA mi-a fost MINUNATA ! 🙂
      O zi superba ! 🙂
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 16/05/2017 @ 10:34 am | Răspunde

  9. Pacat de romanii nostrii ca nu au ocupat si ei un loc mai in fata ,mie mi-a placut cum au cantat ,dar nu prea suntem iubiti de alte tari 🙂
    Seara buna Aliosa si frumoasa melodia ,,tara mea un colt de rai”

    Comentariu de anuska — 14/05/2017 @ 7:11 pm | Răspunde

    • Reprezentantii nostri in Finala EUROVISION nu au fost IUBITI nici de ROMANII din DIASPORA ( care TREBUIA sa-i VOTEZE ) 🙂 😦 🙂
      daramite de ” alte TARI ” ! 😦
      O zi faina ! 🙂
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 16/05/2017 @ 10:31 am | Răspunde

  10. un sereno inizio di settimana, Aliosa

    Comentariu de newwhitebear — 15/05/2017 @ 12:16 am | Răspunde

  11. Draga Aliosa ,buna dimineata!
    Am revenit sa vad ce noutati ai mai scris ,dar probabil ca esti obosit dupa petrecere,cred ca ai avut o petrecere pe cinste alaturi de cei dragi
    Sa ai o noua saptamana cu multe satisfactii placute si o cafeluta de la mine
    Se pare ca Dragnea vrea sa skimbe niste ministrii ,in special pe Olga Vasilescu aia ,nu as mai vrea-o 🙂
    Johannis este nemultumit de unele legi si specifica ceva de legea 13 ,eu nu prea inteleg politica asta ,dar astept sa detaliezi tu ,ca inteleg mai bine 🙂

    Comentariu de anuska — 15/05/2017 @ 10:19 am | Răspunde

    • Buna dimineata ” Anuska ” !
      Daca ai fi CITIT cu ATENTIE 🙂 ce-am postat in ARTICOLUL de BAZA 🙂
      ai fi CONSTATAT ca NU aveam cum sa-ti POSTEZ luni 15 mai STIRILE zile 😦
      pe MOTIV ca ………. eram
      ” Din NOU la JOACA cu ANDREI ” ! 🙂
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/07/18/
      RECITESTE ultima parte a POSTARII de BAZA si te vei CONVINGE ! 🙂
      De la PETRRECERE eu NU VIN NICIODATA, dar absolut NICIODATA ” obosit ” 🙂 cum ERONAT ai GANDIT 🙂 🙂 🙂
      pentru simplu MOTIV ca la PETRECERE ” nu dau cu SAPA ” 🙂 ci ma DISTREZ ( dansez, relationez cu persoanele cunoscute, im fac noi PRIETENI, stabilesc INTALNIRILE urmatoare samd ) !!! 🙂 🙂 🙂
      In WEEKENDUL abia trecut NU am AVUT TIMP sa ma mai UIT la STIRI ca aveam in FATA OCHILOR doar PERSOANELE tare DRAGI MIE 🙂 🙂 🙂 pentru care m-am dus la BUCURESTI ………………………
      Iar ca sa NUmmai lunge VORBA 🙂
      am fost la BUCURESTI sa ma DISTREZ 🙂
      si NU sa ma ENERVEZ 😦 din cauza ipocritului de Traian Basescu
      si PENALULUI Klaus Werner Johannis care VORBESTE numai ce ii pun slugile pe PROMTER !!! 😦 😦 😦
      Multam de VIZITA si GRIJA ! 🙂
      O saptamana pe placul tau ! 🙂
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 16/05/2017 @ 7:12 am | Răspunde

      • Buna dimineata! Aliosa,m-am referit ca esti obosit de bucurie,joaca cu nepotul Andrei 🙂 drumul facut ,dar eu astept rabdatoare stirile tale ,o zi pe placul tau sa ai !

        Comentariu de anuska — 16/05/2017 @ 7:29 am

      • Special pentru domnia ta, postez cele mai importante STIRI :

        1) Presedintele SUA,Donald Trump a dezvăluit informații clasificate în timpul întâlnirii cu ministrul rus de Externe, potrivit ziarului Washington Post. Din dorința de a se lăuda cu informațiile pe care le primește de la serviciile secrete americane, Trump a menționat un anumit complot terorist al ISIS și orașul în care a fost pus la cale. Aceste detalii i-ar putea conduce pe ruși la sursa informațiilor obținute prin spionaj de un aliat al SUA.

        2) Statele Unite acuză guvernul sirian de crime în masă. Departamentul de Stat al SUA deține dovezi că regimul condus de președintele Bashar al-Assad a construit un crematoriu pentru a ascunde uciderea a mii de deținuți dintr-o închisoare militară, aflată la nord de Damasc.

        3) Presedintele FRANTEI, Emmanuel Macron l-a desemnat în funcția de prim-ministru pe conservatorul Edouard Philippe, primar al orașului Le Havre și deputat din aripa moderată a partidului Republicanii. În vârstă de 46 de ani, Edouard Philippe a fost un apropiat al fostului premier conservator Alain Juppé, numirea sa fiind menită să atragă de partea noului președinte și alte nume din dreapta spectrului politic francez.

        4) Presedintele PSD,Liviu Dragnea îl avertizează pe ministrul Justiției Tudorel Toader ca, daca este „un om corect și de bună-credință”, atunci MUSAI 🙂 😦 🙂 va desecretiza raportul făcut în cadrul ministerului cu privire la dispariţia unor dosare din arhiva SIPA, în caz contrar, încrederea pe care o are în el va fi „aproape de zero”.

        5) Patronul EVZ, Dan Andronic, a scris că arhiva SIPA a fost copiată, iar unele documente au fost sustrase sau chiar distruse, în timp ce era inventariată de comisia creată de Monica Macovei. Din această comisie au făcut parte judecătorul Cristi Danileţ şi procurorul DNA Paul Dumitriu.
        Dezvăluirea ” omului de casa ” in 2009 a lui Traian Basescu, jurnalistul Dan Andronic ,urmărit penal în două dosare, face parte dintr-un lung serial de acuzații neprobate la adresa „binomului DNA-SRI”.

        6) Liberalii-liberali,Ludovic Orban și Cristian Bușoi s-au înscris în cursa pentru șefia PNL. Orban este susținut de 27 de președinți de filiale județene, în timp ce europarlamentarul Bușoi are susținerea conducerii PNL București. Raluca Turcan a decis să nu candideze pentru funcția de președinte al partidului, care va fi ales la Congresul din 17 iunie.

        7) Dupa 26 de ani de la RAVAGIILE facute de MINERI in BUCURESTI in vara anului 1991,
        Parchetul General a pus sub URMARIRE PENALA pe RESPONSABILII Mineriadei din 13-15 iunie 1991 !!! 🙂 🙂 🙂
        ” Mircea, fa-te ca lucrezi ” 🙂 ( Caramitru catre Dinescu in 22 DEC.1989 la TVR1)

        Aliosa .

        Comentariu de Aliosa — 16/05/2017 @ 10:28 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

