Alioşa

25/05/2017

Chiar de-afară nu e SOARE, azi , e dublă SĂRBĂTOARE !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 12:01 pm

Astăzi 25 MAI ,ROMÂNII din ȚARĂ și din AFARĂ,
serbează ÎNĂLȚAREA Domnului IISUS HRISTOS

și Ziua EROILOR Neamului

care ,de-a lungul secolelor au dat suprema JERTFĂ de SÂNGE
in luptele purtate pe câmpurile de bătălie pentru :
– cucerirea INDEPENDENȚEI de STAT a ROMÂNIEI ( 1877-1878)
( aici, Domnitorul CAROL I  proclamat  in 10 mai 1881, Regele României )
– reântregirea NEAMULUI ( 1916-1919)

 

 

 

 

si
– recucerirea TERITORIILOR ROMÂNESTE luate cu japca de :
sovietici in august 1940 ( Bucovina, Ținutul Herței si Basarabia) si
unguri ( Ardealul de Nord ) .

 

 

 

 

Slavă EROILOR Neamului Românesc !

DUMEZEU sa-i ODIHNEASCĂ in PACE și să-i țină mereu la Dreapta Sa !!!

Cu veșnică recunoștință pentru EROII NEAMULUI ROMÂNESC,
Alioșa pontonierul

40 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    STIREA zilei de 25 MAI ,
    ZI de DUBLĂ SĂRBĂTOARE ,
    este de departe legată de promisiunea făcută si onorată de Ministrul Justiției, Tudorel Toader,
    versus PUBLICAREA LISTEI cu persoanele care in perioada 2008-2013
    au INTRAT în INCAPEREA în care era DEPOZITATĂ arhiva Serviciului INDEPENDENT pentru Protecție ANTICORUPȚIE (SIPA ),
    arhivă DESFIINȚATĂ de Monica Macovei, primul ministru băsist al justiției ( 29 decembrie 2004 – 05 aprilei 2007 ) 😦
    😦 😦 sfătuitoarea de TAINĂ a lui Traian Băsescu in primul sau mandat ( 2004-2009 ) ! 🙂
    – De ce credeți ca sfătuitoarea de TAINĂ a lui Traian Băsescu a DESFIINȚAT arhiva SIPA ??? 🙂 🙂 🙂

    Cum sunt foarte multe INFORMAȚII versus aceasta LISTĂ, postez doar LINKUL care vă va oferi ce nici prin cap nu v-ar fi trecut ! 🙂

    http://adevarul.ro/news/eveniment/ministrul-justitiei-tudorel-toader-publica-lista-persoanelor-au-vizitat-arhiva-sipa-1_592669265ab6550cb86cacc5/index.html

    Lecturare plăcută si…………………FERIȚI-vă de BINOM ……………….
    Aliosa ! 🙂
    PS ! 🙂
    Tot versus arhiva SIPA, doritorii mai pot consulta si :

    https://www.dcnews.ro/desecretizare-arhiva-sipa-cazanciuc-am-avut-o-discu-ie-cu-basescu_543222.html

    https://www.news.ro/justitie/tarcea-cred-ca-nu-ar-trebui-sa-ne-pripim-atunci-cand-apelam-la-desecretizare-trebuie-vazut-ce-anume-trebuie-desecretizat-si-ce-nu-se-impune-a-fi-desecretizat-1922402925092017051516999709

    ^ Preşedinta instanţei supreme, Cristina Tarcea, spune că, deşi ea a susţinut desecretizarea arhivei SIPA, consideră că trebuie cumpănit foarte bine ce anume trebuie şi poate fi desecretizat. Despre declaraţiile fostului ministru Robert Cazanciuc care spunea despre persoanele care au avut acces în 2013 la arhiva SIPA, între care şi fostul său consilier Florin Teodor Andronache, că a fost vorba despre o comisie ce a trebuit să meargă pe holul din zona în care se afla această arhivă pentru a schimba un bec, Tarcea a spus că i se pare credibilă această explicaţie.
    „O fi fost un bec cu putere mare de iluminare”,
    a răspuns Tarcea, întrebată de ce era nevoie de patru oameni ca să schimbe un bec.^
    https://www.dcnews.ro/dan-andronic-arhiva-sipa-copiata-documente-compromita-oare-la-macovei_542912.html

    Comentariu de Aliosa — 25/05/2017 @ 12:10 pm | Răspunde

  2. un saluto veloce caro Aliosa 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 25/05/2017 @ 12:15 pm | Răspunde

    • Grazie cari Pif ! 🙂
      Sono contento della vostra amicizia virtuale che ci unice nella vita spirituale ! 🙂
      Ti auguro uno felice weekend ! 🙂
      Ti mando un grande abbraccio ,
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 7:39 am | Răspunde

  3. Hristos s-a înălțat!
    Cinste eroilor, care s-au înălțat și ei în ochii noștri prin vitejia și sacrificiul lor!
    Mă bucur că ești încă o dată pe fază și ne dai un bun exemplu de patriotism, Alioșa! 🙂
    Să fii sănătos și mereu pe aceeași frecvență cu inimile românilor, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 25/05/2017 @ 4:31 pm | Răspunde

    • Multam frumos pentru cuvintele de apreciere Petru ! 🙂
      Pentru mine este o DATORIE de ONOARE si un gest de RECUNOSTINTA fata de OSTAȘII ȚĂRII
      care și-au DAT VIAȚA pentru NEAM si ȚARĂ ! 🙂
      dar și o OBLIGAȚIE morală să REAMINTESC ROMANILOR de Ziua EROILOR NEAMULUI ! 🙂
      Să fii si tu sănătos prietene ! 🙂
      Sandu ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 9:24 am | Răspunde

  4. Alioșa, mulțumim!
    O zi speciala , minunat ! 😊

    Comentariu de Maria(araoimi) — 25/05/2017 @ 8:10 pm | Răspunde

    • Da, este o ZI SPECIALĂ pentru toți ROMÂNII oriunde s-ar găsi la ora asta ! 🙂
      Mulțam pentru vizita si apreciere ! 🙂
      Weekend plăcut ! 🙂
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 9:26 am | Răspunde

  5. Hristos s-a inaltat !
    Recunostinta celor ce si-au dat viata pentru patrie !!!

    Comentariu de lacrimaroua — 25/05/2017 @ 9:22 pm | Răspunde

    • Adevărat S-a Înălțat ! 🙂
      Multumesc in numele urmasilor-urmasilor-urmasilor lor,
      EROILOR NEAMULUI ! 🙂
      Weekend plăcut ! 🙂
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 9:32 am | Răspunde

      • Multumesc asemenea ! 🙂

        Comentariu de lacrimaroua — 26/05/2017 @ 10:01 am

      • Și eu mulțumesc pentru REȚETA din videoclipul jos postat de la dvs. preluat ! 🙂

        Weekend plăcut ! 🙂
        Alioșa ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 6:13 pm

  6. Cinste eroilor Aliosa, dar si tie ca ai slujit tara de care mafiotii acum isi bat joc.
    Seara linistita !

    Comentariu de anuska — 25/05/2017 @ 9:25 pm | Răspunde

    • Mersi pentru vizita si aprecieri ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 9:44 am | Răspunde

  7. Ce colecție impresionantă. Pentru mine e o zi speciala azi. 😊

    Comentariu de sweet & salty — 26/05/2017 @ 12:25 am | Răspunde

    • Bună dimineața Em. ! 🙂
      NU stiu daca ZIUA SPECIALA despre care vorbesti mai sus are legatura cu
      DUBLA SARBATOARE de IERI 🙂
      sau cu alt EVENIMENT din VIATA ta dar, indiferent de varianta,
      ai toata gratitudinea si bucuria mea si ca atare, iti urez din toata INIMA,
      un sfarsit de saptamana placut ! 🙂

      Cu drag si bucurie,
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 8:53 am | Răspunde

      • E într-un fel ziua mea de naștere. În anul în care m-am născut a coincis data cu această minunată sărbătoare.
        Week-end minunat, Alioșa! 🙂

        Comentariu de sweet & salty — 26/05/2017 @ 8:52 pm

      • Bună Em !
        Într-un fel, am bănuit dar nu eram sigur …..
        Acum insă, m-am lămurit
        și de-aceea m-am grăbit,
        să-ți dedic o melodie,
        cu o mare bucurie ! 🙂
        La Mulți Ani de Ziua Ta

        iar pentru anul următor sigur nu voi uita ,
        să te felicit de Ziua Ta ! 🙂
        Weekend edenic , Em ! 🙂
        Alioșa ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 27/05/2017 @ 7:55 am

  8. Buna dimineata! Aliosa
    Imi aduc aminte cand mergeam la scoala la aparat se canta aceste melodii patriotice si sa stii ca imi placeau f. mult ,eram si eu in corul scolii si cantam in mai multe voci 🙂 era frumos ,acum ……….. ????????? 🙂
    Te servesc cu o cafeluta ptr. un sfarsit de saptamana implinit.

    Comentariu de anuska — 26/05/2017 @ 7:46 am | Răspunde

    • EU NU le ASCULTAM 🙂 ,
      EU le CÂNTAM in CORUL Liceului Militar fiind :
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
      sau in MARȘ spre CÂMPURILE de INSTRUCȚIE cand eram student
      la Scoala Militara de OFITERI Activi ^ Nicolae Balcescu ^ din Sibiu :
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/
      Mersi pentru INVITAȚIA la o CAFELUȚĂ ! 🙂
      Weekend linistit ! 🙂
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 9:52 am | Răspunde

      • Mi-am dat seama ca le si cantai 🙂 multumesc de invitatie ,f. buna cafeluta
        Weekend minunat sa ai !

        Comentariu de anuska — 26/05/2017 @ 11:24 am

      • Cu o asemenea MUZICĂ frumoasa, pe ritm de DANS atrăgător ,
        este imposibil ca WEEKENDUL sa nu fie MINUNAT ! 🙂
        Cum la LAPTOP am atașate BOXE , superba melodie se aude in tot apartamentul ! 🙂
        Cel putin, o ORĂ si 54 de SECUNDE nu voi mai fi nevoit mâine la GRĂTAR sa SCHIMB caseta , mai ales ca toți care vom petrece suntem FANI unor asemenea MELODII si RITMURI ! 🙂
        Mulțumesc pentru postarea videoclipului despre care sincer, NU știam ! 🙂
        Weekend plăcut ! 🙂
        Alioșa .

        Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 6:21 pm

  9. @ ALLL !!!
    Dintre STIRILE zilei am retinut doar cateva :

    1) În cadrul participarii la semmitul NATO de la Bruxelles, presedintele SUA, excentricul personaj american,
    DONALD TRUMP ,
    ca sa apara in PRIM PLAN la fotografia oficiala de grup, l-a ÎNDEPARTAT ( dat la o parte ) BRUTAL 😦
    din FAȚA sa ,pe premierul MUNTENEGRULUI ………………………….
    De unde se vede ca TUPEUL dă roade de cele mai multe ori ……………………..

    2) DEZVĂLUIRILE in urma DESECRETIZĂRII arhivei Serviciului Independent de protectie Anticoruptie ( SIPA)
    continuă si va continua 🙂 🙂 🙂
    CU sau FARĂ voia găstii dde oameni politici basisto-pedelisto-macovisti ! 🙂

    3) SURPRIZA zilei de Înălțarea Domnului și Ziua EROILOR NEAMULUI ,
    a fost generată de RUDA prin BOTEZAREA nepoatei fostului presedinte Traian Basescu ,primarul Chișinăului, Dorin Chirtoacă, care,
    ASEARĂ ,a fost reținut pentru 24 de ore, pentru fapte de corupție pasivă, trafic de influență si abuz in serviciu.
    Dorin Chirtoacă care in februarie 2017 striga la protestele din Piata Victoriei împreună cu tinerii liberi si frumosi
    ^ DNA să vină să te ia ^ 🙂 😦
    si-a VĂZUT ÎMPLINIT visul cu ochii caci, CNA din Republica Moldova , l-a SĂLTAT fiind de procurori că i-a impus viceprimarului din Chișinău să atribuie unei anumite firme un contract privind amenajarea parcărilor cu plată din capitala Moldovei.

    De unde se VEDE că TOȚI care s-au APROPIAT mai mult sau mai puțin , cu gânduri bune sau ascunse de maleficul
    Traian Băsescu,
    au sfârșit prin a fi REȚINUTI de DNA sau CNA !!! 🙂 🙂 🙂

    Un sfârși de săptămâna plăcut tuturor persoanelor virtuale care AU TRECUT și-or să mai TREACĂ pe AICI !!! 🙂 🙂 🙂


    Aliosa ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 8:43 am | Răspunde

    • Draga Aliosa ,m-as bucura sa inceapa starpirea mafiotilor ,dar pana nu vad rezultate care sa fie bine ptr. tara si romani ,nu mai cred in nimeni .
      Mie mi-e teama ca ne amagesc astia care vor sa arate vinovatii ,ca sa-i apere pe deoparte ,mai ales ca si legea gratierii a fost aprobata ,cred ca nu vor intra nimeni la zdup 🙂

      Comentariu de anuska — 26/05/2017 @ 11:30 am | Răspunde

      • ^ ….ăștia care vor să arate vinovații ^
        sunt la randul lor terorizați de binomul care controleazaă tot în ^ România lucrului bine făcut ^ ! 🙂
        Cum să INTRE la ^ zdup ^ Traian Băsescu de exemplu daca cei NUMIȚI de el in functii de decizie sunt inca in activitate ? 😦
        ^ …..ăstia care vor să arate vinovații ^
        sunt ȘANTAJAȚI de cei care-s la BUTOANE iar DEZVĂLUIRILE din arhiva SIPA, sunt doar o DOVADĂ ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 6:29 pm

      • Adevarat Aliosa

        Comentariu de anuska — 26/05/2017 @ 6:45 pm

      • 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 27/05/2017 @ 9:01 am

  10. Am uitat sa scriu ca am zambit de punctul 1 cu gestul lui Trump 🙂

    Comentariu de anuska — 26/05/2017 @ 11:31 am | Răspunde

    • EU nu am zâmbit 😦
      EU m-am îngrozit de gestul de maidan făcut de cel care-și zice că-i cel mai puternic om de pe planetă ! 😦

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 6:24 pm | Răspunde

      • Se intelege ca este nebun omul 🙂

        Comentariu de anuska — 26/05/2017 @ 6:46 pm

      • NEBUN nu e ! 🙂
        E doar un excentric plin de sine ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 27/05/2017 @ 9:02 am

  11. Hristos s-a inaltat…cinste tuturor eroilor care si-au dat viata pentru frumoasa noastra tara….cinste si celor care ii pomenesc ! Tot binele din lume , draga Aliosa ! 🙂

    Comentariu de mcooper801 — 26/05/2017 @ 1:29 pm | Răspunde

    • Adevărat S-a Înălțat ! 🙂
      Mulțam pentru apreciere ! 🙂
      ^ Cine UITĂ, nu MERITĂ ^ a spus marele istoric Nicolae IORGA ! 🙂
      Cât timp voi TRĂI,
      despre EROII NEAMULUI voi povesti ,
      căci EI de nu se JERTFEAU in bătălii,
      acum NOI nu mai aveam nici ȚARĂ si nici COPII ! 😦
      Tot binele din lume și eu iți dpresc draga prietene ! 🙂
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2017 @ 6:34 pm | Răspunde

  12. Un sereno fine settimana, Aliosa.

    Comentariu de newwhitebear — 26/05/2017 @ 6:25 pm | Răspunde

  13. @ ALLL !!!

    REMEMBER muzica ce-mi PLACE !!! 🙂 🙂 🙂

    Un sfârșit de săptămână edenic ! 🙂
    Alioșa !!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 27/05/2017 @ 9:04 am | Răspunde

  14. Desi cu intarziere, ajung si eu sa-ti spun :

    „Să nu uităm că libertatea nu este niciodată gratuită!”
    De aceia, sa nu uitam sa-i cinstim pe eroii neamului nostru romanesc in tot timpul , din toata inima si cu recunostinta vesnica ! ❤
    „Eroii sunt memoria vie a istoriei noastre“

    Comentariu de Beta — 27/05/2017 @ 1:00 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

