Alioşa

01/06/2017

La Mulți Ani COPILE drag din ROMÂNIA și din Lumea Întreagă !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:19 am

În loc de motto :
Din motive obiective , nu am avut timp să întocmesc așa cum aș fi dorit un articol amplu dedicat Zilei de 1 IUNIE,
17309467_1759357377711636_1803618377825838828_nva-iubesc

Ziua COPILULUI din Lumea Întreagă 🙂 așa că, pentru mai multe detalii legate de acest mare eveniment, vă INVIT cu stimă și respect să INTRAȚI pe
https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/05/30/                                                                           http://amintiriamintiri.wordpress.com/
unde sper să găsiți destule dovezi ale IUBIRII mele față de COPILUL care este DARUL ccel mai de preț oferit de DUMNEZEU familiei formate dintr-un BĂRBAT și o FEMEIE !
La Mulți Ani COPILE  drag din ROMÂNIA și din Lumea Întreagă !!!  🙂  🙂  🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Din nefericire și mare păcat, atât în ^ ROMÂNIA lucrului bine făcut ^ 😦 😦 😦 cât și în Lumea Întreagă,mai sunt  destui  COPII fără COPILĂRIE  😦   😦   😦 puși la treabă de la vârste fragede ( muncă, cerșit,furat, tâlhărit, prostituat) COPII cu ochii plini de lacrimi și SUFLET trist

neâmbrăcați ,înfometați, bătuți, maltratați,schingiuiți, abandonați și lipsiți de cele mai elementare lucruri ce se cuvin COPILĂRIEI din cauza SĂRĂCIEI , INDOLENȚEI, NEPĂSĂRII și RĂUTĂȚII celor care le-au dat VIAȚĂ ..                                                                       În ^ România lucrului bine făcut ^ 😦  😦  😦 în anul  2016 ,peste 9.000 de copiii, din care aproape 700 cu vârste mai mici 14 ani, au ajuns în fața unui procuror ca urmare a unor investigații ale poliției ,aproape 7.000 de copiii au compărut în instanță ca victime sau ca infractori din dosare penale finalizate  de procurori și  au fost pronunțate peste 30.000 de divorțuri în care erau implicați copii.

Nu e corect și nu e drept ca așa ceva să se mai ÎNTÂMPLE in secolul XXI al mileniului trei ……..
Doamne , OCROTEȘTEI pe COPIII  din Întreaga Lume

căci EI sunt MINUNEA Ta si VIITORUL OMENIRII !
Aliosa .

48 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    Cea mai nimerită ȘTIRE de 1 IUNIE,
    Ziua COPILULUI 🙂
    este un VIDEOCLIP senzațional găsit de mine pe YouTube abia acum 😦
    in care am descoperit o VOCE incredibilă 🙂 a unei frumoase concurente 🙂 🙂 🙂
    despre care JURAȚII au crezut la inceput ca face ^ PLAYBACK ^ ………….
    Ascultați-o și vă veți convinge ! 🙂

    Alioșa !!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 01/06/2017 @ 9:28 am | Răspunde

  2. @ ALLL !!!
    După acest videoclip fabulos,
    merge și un banc haios ! 🙂
    Maria divorțează de Ion dar vrea ca singurul lor COPIL să rămână la ea 🙂
    În timpul procesului, judecătorul o întreabă pe Maria:
    – Doamna Maria, de ce doriți să aveți custodia copilului?
    – Domnule judecător, este foarte simplu.
    Eu m-am chinuit și am adus pe lume acest copil, iar dacă a ieșit din mine, atunci este al meu! 🙂
    – Domnule Ion, dumneavoastră de ce vreți custodia copilului?
    Ion foarte calm:
    – Domnule judecător, eu vreau doar să vă pun o întrebare:
    – Când mergeți la aparatul de cafea, băgați o fisă și aparatul vă dă cafeaua.
    Acel pahar de cafea este al dumneavoastră sau al aparatului? ! ? 🙂 😦 🙂
    Aliosa 🙂

    Comentariu de Aliosa — 01/06/2017 @ 9:34 am | Răspunde

  3. Buon fine settimana caro Aliosa 🌹

    Comentariu de Rebecca Antolini — 01/06/2017 @ 10:47 am | Răspunde

    • Grazie cari Pif ! 🙂
      Buon fine settimana anche a te e alla tua famiglia ! 🙂
      Un abbraccio ,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 01/06/2017 @ 8:50 pm | Răspunde

  4. O zi frumoasa si o luna iunie cu multe bucurii si impliniri. La Multi Ani nepoteilor si copiilor tai Aliosa. Nu lasa sa se piarda copilul din tine, ai grija si de el. Sa fie numai bine si pace pe pamant ! ❤
    Ai mare dreptate, mai sunt milioane de copii fara copilarie, chinuiti si vitregiti de ce au ei nevoie dar asta-i lumea in care traim si noi oamenii suntem vinovati ca mai exista asa ceva. De cate ori vad mancare aruncata pe la gunoi ma gandesc cati copii flamanzesc in tara noastra. Nu mai exista iubire in sufletul oamenilor de aceia se intampla zi de zi , ceas de ceas numai rele.

    Comentariu de Beta — 01/06/2017 @ 11:44 am | Răspunde

    • Bună seara Anda !
      Mulțumesc frumos pentru URĂRILE făcute NEPOȚEILOR mei și tuturor COPIILOR din lume ! 🙂
      Mulțumesc și pentru videoclipul postat dar si pentru cele scrise ! 🙂
      Așa este, OAMENII sunt VINOVAȚI de cele ce li se întâmplă unor COPII din ȚARĂ si din AFARĂ ! 😦
      Nu vreau să DEZVOLT subiectul căci mi-aș face singur rău mai ales că în urmă cu câteva minute ,
      am încheiat prin WhatsApp dialogul fonic și vizual cu năzdrăvanul meu de nepoțel ANDREI
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2017/05/16/
      O seară cât mai plăcută si-apoi, un sfârșit de săptămână binecuvântat întregii familii Anda ! 🙂
      Cum pentru tine nu-i o problemă întelegerea limbii ruse 🙂 postez ceva ce îți va place ! 🙂

      Alioșa !!! 🙂 🙂 🙂

      Comentariu de Aliosa — 01/06/2017 @ 9:26 pm | Răspunde

  5. https://wordpress.com/stats/day/blogulpentrutoti.wordpress.com Buna poate ti se pare interesant

    Comentariu de blogulpentrutoti — 01/06/2017 @ 12:50 pm | Răspunde

    • Mulțumesc frumos pentru VIZITĂ și INVITAȚIE ! 🙂
      Am trecut deja pe la tine , am citit ultima postare iar parerea mea am postat-o acolo ! 🙂
      Mă așteptam să spui măcar un simplu La Mulți Ani COPILULUI , de 1 IUNIE, Ziua Lui ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 01/06/2017 @ 9:29 pm | Răspunde

    • De 1 IUNIE, Ziua COPILULUI ,
      COPILUL nu avea nevoie de sfatul
      ^ cum să porți o cămașă ^ 🙂
      ci , de o ÎMBRĂȚIȘARE și un simplu La Mulți Ani ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 01/06/2017 @ 9:33 pm | Răspunde

      • Imi pare rău daca v-am supărat cu ceva, dar nu consider ca „încălzesc” vreun copil cu mesajul meu de „La multi ani!” Aici pentru mine este o platforma ce reprezintă o pasiune. Si articolul pe care l-am postat nu e strict pentru ziua de azi, ca s-a nimerit sa fie publicat astăzi este altceva.

        Comentariu de blogulpentrutoti — 01/06/2017 @ 9:41 pm

      • Nu m-ai supărat în mod DIRECT ci m-a DERNJAT fatul că toate persoanele virtuale ce-au intrat pe această pagină,
        au postat DESPRE Ziua Cpilului iar dumneata, ai găsit de cuviință să-ți faci
        RECLAMĂ blogului -platformă publicitară ! 😦
        Alt blogger in locul meu NU îți APROBA comentariile RECLAMĂ 🙂 😦 🙂
        dar bunul meu simț m-a determinat sa le APROB .
        În ultimă instanță și conform proverbului
        ^ INTERESUL poartă FESUL ^ ,
        se pare că ai dreptate .

        Comentariu de Aliosa — 03/06/2017 @ 8:38 am

  6. Emotionant articolul si da din pacate ai dreptate Aliosa ,mai sunt copii cu suflet trist
    La multi ani ! Copiilor lumii !

    Comentariu de anuska — 01/06/2017 @ 5:03 pm | Răspunde

    • Mulțumesc pentru URAREA de La Mulți Ani Copiilor Lumii ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 01/06/2017 @ 9:34 pm | Răspunde

  7. La multi ani sanatosi si luminosi, nepotilor ! 🙂

    Comentariu de lacrimaroua — 01/06/2017 @ 5:46 pm | Răspunde

    • Bună seara Lăcrimioara !
      Muțumesc frumos pentru urarea făcută ! 🙂
      Din partea MEA și NEPOȚEILOR mei EMANUEL și ANDREI ,
      multă sănătate, o seară liniștită și un sfârșit de săptămână binecuvântat ! 🙂
      Săru mâna,
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 01/06/2017 @ 9:47 pm | Răspunde

      • Buna seara Aliosa !
        Cu mare drag ! 🙂
        Multumesc pentru urari, o seara minunata si un sfarsit de saptamana cu multa liniste si pace , alaturi de cei dragi ! 🙂
        Noapte buna ! 🙂

        Comentariu de lacrimaroua — 01/06/2017 @ 9:57 pm

      • Bună dimineața Lăcrimioara !
        Seara a fost minunată, PARCUL orașului plin de COPII veseli și zgomotoși cu MĂMICILE și BUNICII lor ( TAȚII erau în CÂRCIUMI ) 🙂 🙂 🙂
        Noaptea a fost liniștită, DIMINEAȚA însorită iar ziua de azi se arată a fi una foarte frumoasă ! 🙂
        Mulțumescfrumos pentru urare dar din păcate CEI mai DRAGI și mai DRAGI mie,
        nepoțeii EMANUEL și ANDREI sunt departe : primul in FIRENZE iar al doilea în BUCUREȘTI cu PĂRINȚII lor frumoși ! 🙂
        Pe EMANUEL nu știu sigur când il voi vedea fizic dar pe ANDREI , sigur îl voi VEDEA sâmbătă până în PRÂNZ că va veni cu părinții in vizită la BUNICII și BUNICUȚELE după MAMĂ și după TATĂ care locuiesc in același oraș de pe malul DUNĂRII bătrâne !!! 🙂 🙂 🙂
        Mâine, imi voi revărsa toată dragostea pe nepoțelul ANDREI căruia i-am pregătit mai multe surprize dintre care, cea mai mare și mai tare va fi PLIMBAREA și CONDUCEREA de către EL prin Parcul Orașului a unei superbe mașini marca FERRARI !!! 🙂 🙂 🙂
        Mulțumesc că ai trecut din nou pe AICI ! 🙂
        Mulțumesc frumos pentru URĂRILE făcute ! 🙂
        Un afârșit de săptămână BINECUVÂNTAT și o Zi de RUSALII MINUNATĂ ! 🙂
        Zi EDENICĂ Lăcrimioara ! 🙂
        Cu drag,
        Aliosa ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 02/06/2017 @ 7:44 am

  8. Anche se non l’hai preparato come volevi tu, il post ringrazia Dio per tutti i bambini del mondo.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 01/06/2017 @ 5:46 pm | Răspunde

    • Buongiorno Gian Paolo !
      Le tue parole si illuminarono la mia anima, il cuore si rallegrarono e ha reso la giornata più bella! 🙂 Grazie mille! 🙂
      Un piacevole weekend nel bel mezzo dei vostri cari! 🙂
      Migliore amico! 🙂
      Aliosa! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 02/06/2017 @ 8:51 am | Răspunde

      • sereno fine settima, Aliosa

        Comentariu de newwhitebear — 02/06/2017 @ 9:43 pm

      • Grazie Gian Paolo ! 🙂
        Sereno fine settimana anche a te ! 🙂
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 03/06/2017 @ 8:40 am

  9. Adevarat cele scrise, din pacate.
    La multi ani nepotilor, bucurii si tot ce e mai frumos!
    Noapte buna si o zi de vineri binecuvantata alaturi de cei dragi!

    Comentariu de Ileana — 01/06/2017 @ 11:52 pm | Răspunde

    • Mulțumesc frumos chiar dacă cu întârziere …….
      O săptămână cât mai frumoasă ILEANA alături de cei dragi !
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 05/06/2017 @ 9:32 am | Răspunde

  10. Tantissimi auguri a tutti i bambini se questa è la giornata dei bambini. Un caro saluto a te e famiglia buon mese di giugno, e buona serata 🙂

    Comentariu de pinuccia513 — 02/06/2017 @ 12:34 am | Răspunde

    • Grazie mille cari Pinuccia della visita e desideri ! 🙂

      Buon Weekend a te e alla tua famiglia ! 🙂
      Un abbraccio grande,
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 02/06/2017 @ 8:08 am | Răspunde

  11. Tantissimi auguri per tutti i bambini Aliosa. tantissimi saluti anche alla tua famiglia
    buonanotte

    Comentariu de pinuccia513 — 02/06/2017 @ 12:39 am | Răspunde

    • I gattini sono bellissime! 🙂
      Noi amiamo i gattini e mia moglie ha la cura costante di due gattini e un gatto!
      Entrambi abbiamo Vi ringraziamo per le belle foto pubblicate! 🙂
      Grazie 🙂 grazie 🙂 🙂 grazie 🙂 🙂 🙂
      Un meraviglioso weekend Pinuccia cara! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 02/06/2017 @ 8:09 am | Răspunde

  12. @ ALLL !!!
    Cum la mine stă să PLOUĂ,
    iar la PIAȚĂ nu voi merge ,
    am plecat pe net ca vouă,
    să vă dau să vă distreze
    o abordare glumeață și nouă,
    despre ce va să urmeze ,
    versus MARIREA SALARIALĂ
    curată CAMPANIE ELECTORALĂ !!! 🙂 🙂 🙂
    http://tiribomba-romania.info/aprobat-salarii-marite-la-bugetari-vezi-cat-vor-primi-medicii-si-asistentele-profesorii-politistii-militarii-angajatii-de-la-romatsa-si-din-primarii/

    !!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 03/06/2017 @ 9:21 am | Răspunde

  13. Bună dimineața în sâmbăta dinaintea Rusaliilor, Alioșa! 🙂
    Nu știu cum s-a întâmplat de nu am trecut pe la tine de 1 Iunie, deși trebuia să-mi dau seama că vei avea un articol frumos, dedicat copiilor noștri frumoși. Îmi asum întreaga vină și îmi cer scuze. Nu-i târziu să le urez și azi, și mâine, și oricând la mulți ani! 🙂 Chiar dacă nu am avut plăcerea să fiu în preajma lor în aceste zile de sărbătoare. Pentru asta ar trebui să te invidiez. la cât de binecuvântat ești tu cu nepoțeii tăi, atât de apropiați și la propriu! 🙂
    Dar mă bucur pentru tine și îți doresc sărbători fericite în continuare, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 03/06/2017 @ 9:53 am | Răspunde

    • Se mai întâmplă uneori,
      ca din varii motive,
      gandul să fie dus de nori,
      spre ținte mai emotive ! 🙂
      Mulțam frumos pentru urările adresate,
      COPIILOR de la orașe și sate ,
      dar și COPIILOR din Lumea Întreagă,
      ce din păcate încă li se mai neagă
      DREPTUL la ocrotire , libertate, sănătate și la VIAȚĂ ! 😦
      O Duminică de RUSALII pe gustul tău Petru ! 🙂
      Sandu 🙂

      Comentariu de Aliosa — 04/06/2017 @ 8:38 am | Răspunde

  14. Cristos s-a Inaltat ! Un sfarsit de saptamana plin de bucurii alaturi de cei dragi.

    Comentariu de Beta — 03/06/2017 @ 12:10 pm | Răspunde

    • Adevărat a Înviat ! 🙂
      Așa după cum am precizat mai sus, ieri 3 iunie bunul Dumnezeu le-a deschis calea și îndrumat PAȘII iubiților mei bucureșteni ,
      FIUL , NORA și nardrăvanul meu de nepoțel ANDREI 🙂 🙂 🙂
      care , în jurul prânzului au venit cu mașina lor ACASĂ LA bunicii de pe malul Dunării bătrâne ,
      și astfel , ziua de SÂMBĂTĂ a fost minunată iar bucuria nemăsurată ! 🙂
      După SOMNUL obligatoriu al lui ANDREI de după masa de prânz, in timp ce SOCRII și NORA pregăteau FRIPTURILE la grătarul încins,
      ANDREIUȚ impreună cu TATĂL său, , mamae JENI si subsemnatul Tatae SANDU 🙂
      ne-am DISTRAT de minune in Parcul Central al orașului dotat cu de toate instalațiile pentru JOACA micuților de până în 14 ani ! 🙂
      Ca să NU mai lungesc vorba, ANDRRIUȚ a fost in culmea FERICIRII iar
      ^ Tae Sandu ^
      cel mai MÂNDRU BUNIC din parcul plin de COPII, mămici și bunici ! 🙂
      Mulțumesc frumos ANDA pentru URĂRI , superbul TRANDAFIR și VIDEOCLIPUL postat ! 🙂
      Fie ca Duminca de RUSALII să-ți aducă cele mai frumoase clipe de după ÎNĂLȚAREA Domnului IISUS HRISTOS ! 🙂

      Iar ziua de 4 IUNIE mi-a mai adus o mare bucurie ! 🙂
      Astăzi 4 IUNIE 2017 se ÎMPLINESC 97 ( nouăzecișișapte) de ANI de la MOMENTUL când fost semnat la 4 IUNIE 1920 Tratatul de Pace de la Trianon !!! 🙂 🙂 🙂 prin care Puterile EUROPENE au CONSFINȚIT
      unirea TRANSILVANIEI cu Regatul ROMÂNIEI 🙂 🙂 🙂
      spre disperarea UNGURLOR din Ungaria și din Lumea Întreagă !!! 🙂 🙂 🙂
      În acea MEMORABILĂ ZI pentru ROMÂNII din ROMÂNIA și din Lumea Întreagă,
      deputaţii şi senatorii din Parlamentul de la Budapesta s-au ridicat în picioare şi au strigat surescitaţi :
      – ^ Nem, nem, Soha ^ !
      în ROMÂNEȘTE :
      „Nu, nu, niciodată !”), cuvinte referitoare la UNIREA Transilvaniei cu ROMÂNIA !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu stimă și respect,
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 04/06/2017 @ 7:41 am | Răspunde

  15. @ ALLL !!! 🙂 🙂 🙂
    Având strânsă legătură cu COPILUL ,
    luând în consideraține faptul ca PAGINA de față este dedicată COPILULUI 🙂
    postez mai jos un interesant material preluat prin ^ copy paste ^ de la un bun prieten virtual ! 🙂

    ^ In medie, un copil de 4 ani pune 437 întrebări pe zi.
    – In Grecia antica, copiii familiilor înstărite erau scufundați în ulei de măsline la naștere pentru a rămâne fără păr de-a lungul vieții
    – Un părinte poate observa dacă copilul său este stângaci sau dreptaci după primele 5-6 luni de viață ale bebelușului, iar pe la vârsta de 2-3 ani se conturează corect mâna și piciorul pe care acesta le va folosi în principal. Copilul stângaci va folosi emisfera dreaptă a creierului, cea care este responsabilă de limbaj, imaginație, memorie vizuală și auditivă și creativitate .
    – Copiii sunt născuți să zâmbească. Acest lucru simplu dar fascinant a fost descoperit atunci când doctorii și-au dat seama că și copiii orbi zâmbesc, deci nu este ceva ce puteau sa copieze.
    – Dacă un bebeluș și-ar păstra ritmul de creștere pe care îl are în primul an de viață,
    atunci când ar ajunge la maturitate ar avea 50 m.
    – Cei mai tineri părinți din istorie ( doi copii cu vârste de 8, respectiv 9 ani) au trăit în China. Copilul lor s-a născut în anul 1910.
    – In anul 2004, un studiu arata că una din șase fetițe intră în perioada de pubertate la vârsta de 8 ani. In urma cu un secol, doar o fetiță din 100 atingea pubertatea la aceeași vârstă.
    – Circa 12 copii sunt oferiți zilnic, în maternitați, altor mame decât cele naturale. Aceasta statistica include toate țările lumii.
    – În România, ziua copilului a fost sărbătorită prima oară la 1 iunie 1950.
    ( adică, in ANUL în care, prin grija și bunăvoința lui Dumnezeu MAMA m-a ADUS pe LUME , 12/02/1950, n.r )
    – Prima păpuşă Barbie a fost expusă la un târg în anul 1959.
    Păpuşa a fost inventată de Ruth Handler şi denumită Barbie, după numele fetiţei ei, Barbara.

    Sunt lucruri interesante pe care le-am găsit pe internet și mărturisesc că nu le-am știut.
    Pentru că m-au impresionat mult , am zis să vi le împărtășesc și vouă , frumoșii mei prieteni .
    Să fiți buni și înțelepți !!!
    M. Cooper^ !!! 🙂 🙂 🙂
    Sursa :
    https://prietendevremerea.wordpress.com/2017/05/
    RUSALIILE

    să vă aducă doar VESELIE, BUCURIE și FERICIRE celor care ați TRECUT pe AICI 🙂
    sau urmează să TRECEȚI ! 🙂

    Aliosa 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 04/06/2017 @ 8:26 am | Răspunde

    • Interesant articol ,nici eu nu stiam Aliosa ,multumesc frumos ca am putut citi

      Comentariu de anuska — 04/06/2017 @ 12:12 pm | Răspunde

      • Nu ești singura care NU ȘTIA 🙂 dar ești singura care AI RECUNOSCUT că NU ȘTIAI …………….

        Comentariu de Aliosa — 05/06/2017 @ 9:34 am

      • 🙂 eu mereu recunosc cand fac un lucru 🙂

        Comentariu de anuska — 05/06/2017 @ 8:24 pm

  16. @ Pentru Doamnele și Domnișoarele care au felicitat COPILULL de 1 IUNIE,
    Ziua COPILULUI 🙂
    un sincer MULȚUMESC și-o frumoasă DEDICAȚIE muzicală !!! 🙂 🙂 🙂

    RUSALII fericite !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 04/06/2017 @ 8:43 am | Răspunde

  17. Buna ziua Aliosa !
    Sarbatoarea Rusaliilor binecuvantata !
    Un buchet de ganduri bune cu parfum de speranta si liniste legat cu un fir trainic de implinire…este pentru tine si ti-l daruiesc cu tot dragul…
    Sa ai o zi colorata in nuantele bucuriei,a fericirii si a bunei dispozitii!

    Comentariu de anuska — 04/06/2017 @ 12:16 pm | Răspunde

    • Mulțumesc frumos pentru urare și felicitare ! 🙂
      Rusalii Fericite !
      Alioșa .

      Comentariu de Aliosa — 05/06/2017 @ 9:38 am | Răspunde

  18. Rusalii fericite alaturi de ai tai dragi ! ❤

    Comentariu de Beta — 04/06/2017 @ 11:53 pm | Răspunde

    • Mulțumesc frumos și din toată INIMA, Anda ! 🙂
      O saptămână formidabilă și ție ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 05/06/2017 @ 8:45 am | Răspunde

  19. Comentariu de anuska — 05/06/2017 @ 8:20 am | Răspunde

    • Mulțumesc , la fel !
      Reușită felicitare ! 🙂
      – Oare, cine-i AUTORUL ? 🙂
      Alioșa .

      Comentariu de Aliosa — 05/06/2017 @ 9:39 am | Răspunde

      • Am gasit imaginea pe net ,iar eu i-am adaugat piticul de sus dreapta 🙂

        Comentariu de anuska — 05/06/2017 @ 7:47 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

