Alioşa

08/06/2017

Fabule de George Topârceanu !

Filed under: generale — Aliosa @ 8:09 am

 

Bună Dimineața !

Cum la mine PLOUĂ  liniștit și la PIAȚĂ  n-o să merg , m-am gândit cât m-am gândit și-am început ca să culeg ,de pe NETUL cu de toate burdușit, ceva să vă-nveselească și mintea s-o vă-ncălzească ! Ca urmare, voi posta țanțoș  ca Greunceanu,

Fabule de TOPÂRCEANU !

” MICROSCOPICĂ
Când pleca odată la război un om
I-a strigat o cioară dintr-un vârf de pom:
– Du-te la oştire, pentru ţara mori
Şi-ţi va da nevasta un copil din flori!
Omul,
Auzind aceasta, n-a mai vrut să plece,
Deci a fost la urma fiindc-a dezertat
Condamnat la moarte şi executat.
Morala:
Cine crede tot ce-i spui
Este vai de capul lui ! razand-cu-gura-panla-urechi

DOI PRIETENI
Un beţiv, din lumea toată
(Care se numeşte Nae),
Ce fusese rupt odată
De nevasta-sa-n bătaie,
Auzind cum că nevasta
unui prieten i-a cârpit
Şi aceluia o palmă,
foarte mult s-a veselit…
Morala:
Râde ruptul de cârpit ! icon_mrgreen

OMUL ŞI RAŢA
Unui om, săracul, într-o dimineaţă,
I-a murit o raţă,
Bietul om, de ciudă, tare s-a-ntristat
Când văzu că-i moartă cu adevărat;
Dar la scurtă vreme, în aceeaşi lună,
I-a murit şi soacra – tot de moarte bună…
Morala:
Să nu pierzi nădejdea, orice-ar fi să fie –
După întristare, vine bucurie ! icon_cry  razand-cu-gura-panla-urechi

CIN’ S-A FRIPT CU CIORBĂ…
Fratele nevestei unui negustor
A venit odată pe la casa lor,
Zicând că la noapte, mâine, cine ştie,
Are gând să plece în călătorie
Şi că prin urmare,
Vrea să-şi sărute sora la plecare.
– Ba să nu pui gura pe nevasta mea,
A strigat bărbatul, ca intri-n belea!
– Şi de ce să nu pun gura, mai cumnate,
Când ştii că mi-e sora şi că eu i-s frate?
– Poţi să-i fii şi tata!, zise omul scurt –
Cin’ s-a fript cu ciorba sufla şi-n iaurt!19

VĂDUVA ŞI PITICUL
Zice că demult, odată,
Un pitic s-a însurat
Cu o văduvă bogată
Ce fusese măritată
Cu un mare om de stat.
Şi-o fi dus ea, altădată, o viaţă mai tihnită, –
Dar la urmă şi piticul a făcut-o fericită…
Morala:
Cu munca şi cu răbdare,
Poţi face cât unul mare ! ok

GELOZIE
Dacă nu ne-am fi-ntâlnit
(Absolut din întâmplare),
Tu pe altul oarecare
Tot aşa l-ai fi iubit ?

Dacă nu-ţi ieşeam în drum
Ai fi dat cu bucurie
Altuia străin, nu mie,
Mângâierile de-acum ?

Ai avea şi vreun copil
Care, poate (idiotul !)
Ar fi semănat în totul
Cu-acel tată imbecil?

Dar aşa… ce lucru mare
Că-ntr-o zi ne-am întâlnit
Și că-s foarte fericit, –
Absolut din întâmplare! ” omul-cu-chitara
Sursa : internetul.

Dacă știi și mata o FABULĂ ,
NU  contează a cui este,
apucă-te urgent de treabă,
si ne-o dă nouă de veste !!! clappinghat

O  zi de JOI fără PLOI ,că la mine PLOUĂ atât de liniștit

încât bieții pițigoi , sub frunzele pomilor s-au cuibărit ! Buna dimineata cu indemnuri !
Aliosa 🙂

39 comentarii »

  1. @ ALLL !!! 🙂 🙂 🙂
    Dintre zecile de ȘTIRI una mai importantă decât alta,
    doar UNA singură trebuie MENȚIONATĂ
    și este strâns legată
    de fenomenala tenismenă SIMONA HALEP
    care, IERI după masă a furnizat cea mai mare REVENIRE într-un MECI pe care inclusiv eu îl credeam PIERDUT !!! 😦 😦 😦
    Ieri după masă am văzut la televizor în TRANSMISIUNE DIRECTĂ 🙂 🙂 🙂 ce N-AM VĂZUT niciodată până acum !!! 🙂 😦 🙂În sferturile de finală de la Roland Garros,Simona HALEP a fost CONDUSĂ de ucraineanca Elina SVITOLINA cu 6-3 în primul set 😦5-1 in setul doi și TOTUL părea PIERDUT după MINE 😦 😦 😦dar NU și pentru SIOMNA care,cu strigăte de luptă scoase parcă din filmele cu tematică istorică,NU numai că a SUPRAVIEȚUIT dar a și REVENIT spectaculos câștigând game după game 🙂EGALÂND în SETUL DOI la 6-6 și câștigând în tiebreak cu 7-6 ( 6) 🙂
    ducând astfel MECIUL în SETUL TREI pe care l-a CÎȘTIGAT cu un sec 6-0 !!! 🙂 🙂 🙂

    Și astfel, Simona HALEP și-a luat o frumoasă REVANȘĂ 🙂 🙂 în fața SVITOLINEI
    care o învinsese in FINALA WTA de la ROMA !!! 😦 😦 😦
    profitând de ACCIDENTAREA romțncei la GLEZNA piciorului drept…………………………

    Așa ceva EU nu am mai VĂZUT de când o urmăresc la TENIS pe Simona Halep ! 🙂
    Și astfel, CAMPIOANA României a ajuns in semifinale la Roland Garros unde o va întâlni
    pe
    cehoaica Karolina Pliskova ( 3 WTA), cap de serie nr.2 care, la propriu este mult mai ÎNALTĂ decât ea dar ,
    NU imposibil de ÎNVINS ! 🙂
    Disputa SIMONEI cu KAROLINA in drumul spre FINALA Grand Slamu-ului PARIZIAN va avea loc astăzi după masă ,
    fiind al doilea meci de pe arena „Philippe Chatrier”.
    De-a lungul timpului, Simona Halep si Karolina Pliskova s-au intalnit de cinci ori,
    scorul fiind 4-1 pentru Simona !!!! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    Singura victorie a jucatoarei din Cehia a venit la FedCup (in 2016 – la Cluj-Napoca) dintre ROMÂNIA și CEGIA .
    Mulțumim SIMONA ! 🙂
    Felicitări SIMONA !! 🙂 🙂
    Hai SIMONA !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa 🙂

    Comentariu de Aliosa — 08/06/2017 @ 8:22 am | Răspunde

    • @ ALLL !!!
      În urmă cu câteva zeci de minute, s-a încheiat meciul de tenis pe zgură din semifinala nr 2 a turneului de Grand Șlem de la Roland Garros dintre
      SIMONA HALEP (România) locul 4 WTA și Karolina Pliskova( Cehia) locul 2 WTA
      cu VICTORIA româncei noastre în trei seturi
      6-4, 3-6, 6-3 🙂 🙂 🙂

      care s-a CALIFICAT astfel pentru a doua oară în FINALA de simplu feminin
      ( prima dată în 2014 fiind învinsă de rusoaica Maria Șharapova , depistată POZITIV ulterior și SUSPENDATĂ 2 ani pentru consum de SUBSTANȚE INTERZISE ……………)
      de la Roland Garros 2017 🙂 🙂 🙂 unde o va întâlni SÂMBĂTĂ după ora 16.00
      pe tânăra letonă de numai 20 de ani împliniți chiar azi 8 iunie , Jelena Ostapenko ! 🙂
      Felicitări SIMONA ! 🙂
      Mulțumim SIMONA !! 🙂 🙂
      Hai SIMONA !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa 🙂 🙂 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/06/2017 @ 8:52 pm | Răspunde

  2. Mulțumesc, domnule, pentru un inceput de joi, deşi ploios, extrem de vesel 🙂
    O zi frumoasă!

    Comentariu de Nergana — 08/06/2017 @ 8:28 am | Răspunde

    • Bună dimineeața Nergana ! 🙂
      Fără falsă modestie,
      vizita Domniei tale,
      mi-a produs o mare bucurie 🙂
      acum la prima oră de ploaie 😦
      O zi cum ți-o dorești
      și un sfârșit de săptămână ca-n povești ! 🙂
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/06/2017 @ 8:44 am | Răspunde

      • Eu vă mulțumesc, Alioşa 🙂

        Comentariu de Nergana — 08/06/2017 @ 9:16 am

      • Sincer, dacă nu mă vizitai,mai mult ca sigur n-aveam pentru ce-ți mulțumi așa că,
        să-i mulțumim amândoi bunului DUMNEZEU că și-a amintit de NOI
        indrumându-ne unul către altul pe calea virtuală spre dialog ! 🙂
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 08/06/2017 @ 9:41 am

  3. Carissimo amico abbi una serna giornata con amicizia Rebecca🌻

    Comentariu de Rebecca Antolini — 08/06/2017 @ 9:03 am | Răspunde

    • Grazie mille Pif dela vizita e desideri ! 🙂
      Una serena giornata anche a te ! 🙂
      Con simpatia e amicizia,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/06/2017 @ 9:43 am | Răspunde

  4. Mi-a facut placere sa le citesc. Multumesc! O zi faina!

    Comentariu de ane — 08/06/2017 @ 10:22 am | Răspunde

    • Și mie mi-a făcut plăcere vizita domniei tale, Ane ! 🙂
      Mă bucur că ți-au plăcut FABULELE selectate ! 🙂
      O seară faină, o noapte liniștită si-apoi, un weekend fabulos ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/06/2017 @ 10:05 pm | Răspunde

      • Multumesc!!!!

        Comentariu de ane — 09/06/2017 @ 7:57 am

      • Și EU !!!! 🙂 🙂 🙂 🙂

        Cu drag,
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 9:01 am

  5. Bună să-ți fie inima, ziua, săptămâna, anul și toți anii care vor urma, Alioșa! 🙂
    Mare mulțămire că mi-ai făcut joia mai frumoasă cu această frumoasă postare, mai ales că și la mine-i ploioasă, deci cu atât mai veseloasă! Iar victoriile Simonei Halep sunt ca un balsam pentru fiecare zi în care le savurăm. Mă bucur că ne ții la curent cu aceste bucurii, Sandule! 🙂
    Sănătate și să auzim în continuare de bine! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 08/06/2017 @ 11:45 am | Răspunde

    • IERI eu am AUZIT și VĂZUT numai de BINE atât la MINE cât și la TINE , Petru ! 🙂
      Un sfârșit de săptămână plăcut 🙂
      și musai încununat de VICTORIA Simonei Halep în FINALA de la Roland Garros cu letona Jelena Ostapenko ! 🙂
      Sănătate și să auzim numai de bine ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 9:04 am | Răspunde

  6. Buna inspiratie cu fabulele lui Toparceanu, mie – mi plac f. tare.

    Vulpea şi barza
    de La Fontaine
    Jupân vulpoi s-a fudulit odată,

    Poftind la masă pe cumătra barză.

    N-a fost o cină prea îmbelşugată,

    Că dumnealui făcea economie;

    O zeamă lungă, cu puţină varză,

    Iar ca s-o păcălească, i-a pus-o-n farfurie.

    Zadarnic biata barză îşi încerca norocul,

    Că n-ajungea să soarbă un singur strop, cu ciocul;

    Pe când vulpoiul, ciorba, a supt-o la iuţeală.

    Voind să răsplătească această păcăleală,

    La rându-i doamna barză, aşa, cam dup-o lună,

    Şi-a invitat vecinul la o gustare bună.

    Pe scumpa lui amică, nu poate s-o refuze!

    A spus, galant, vulpoiul, lingându-se pe buze.

    Apoi, cu pasul legănat,

    Spre casa berzei s-a-ndreptat,

    Lăudându-i marea bunătate

    Şi-aromitoarele bucate.

    Venea mireasmă dulce de carne la frigare,

    Tăiată-n bucăţele mărunte, o minune!

    (Vulpoii nu duc lipsă de poftă de mâncare.)

    Dar barza, dinadins,

    Tocana-ntr-o garafă cu gâtul lung i-o pune.

    Bucăţele de carne ea le scotea în cioc,

    Vulpoiul însă, tufă! nu izbutea deloc.

    Nici o firimitură cu botul lui n-a prins.

    Şi s-a întors acasă flămând, bătu-l-ar vina,

    Pleoştit şi nemâncat,

    Cu coada-ntre picioare şi foarte ruşinat,

    Ca un vulpoi pe care l-a păcălit găina.

    Înşelătorii prea uşor

    Sunt înşelaţi, la rândul lor.

    Comentariu de Beta — 08/06/2017 @ 2:35 pm | Răspunde

    • Bună Anda ! 🙂
      Superbă FABULA postată ! 🙂
      Iar VIDEOCLIPUL MINUNAT !! 🙂 🙂
      Un sfârșit de săptămână binecuvântat generoasă doamnă ! 🙂

      Cu înaltă considerație și respect deosebit,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 9:08 am | Răspunde

  7. Seara bună, bucurii!
    Mulțumiri pentru fabule și pentru Știri!
    Mă înclin!

    Comentariu de thetruthsofsilence — 08/06/2017 @ 3:20 pm | Răspunde

    • Bună dimineața Cathy ! 🙂
      Ți-am spus deunăzi,că de vei continua să-mi vizitezi căsuța-mi virtuală,
      la mine vei găsi de toate , de la BUCURII la ȘTIRI ! 🙂
      Mă bucur că ai trecut din nou pe la mine ! 🙂
      Weekend pe placul inimii tale ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 9:28 am | Răspunde

      • Așa-i! Cu drag, voi reveni!
        Mulțumesc mult, asemenea! ♪

        Comentariu de thetruthsofsilence — 09/06/2017 @ 1:38 pm

      • Iar eu, te voi primi mereu cu brațele l deschise, gând curat și plin de sinceritate ! 🙂
        Weekend plăcut ! 🙂
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 7:49 pm

  8. Faine toate ,
    Multa sanatate, ca-i mai buna decat toate…draga Aliosa ….
    si pe la noi ploua frumos…da’ dupa ploaie , soare vine !

    Comentariu de mcooper801 — 08/06/2017 @ 3:25 pm | Răspunde

    • Salut prietene !
      Dacă OMU-i bucuros,
      zilnic drăgostos,
      ceas de ceas voios,
      e și musai SĂNĂTOS ! 🙂
      Un Weekend plin de VIAȚĂ și SĂNATATE ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 10:02 am | Răspunde

  9. serena serata, Aliosa

    Comentariu de newwhitebear — 08/06/2017 @ 6:12 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo ! 🙂
      Serena GIORNATA e Buon Weekend a te e alla tua Famiglia ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 10:03 am | Răspunde

      • felice fine settimana

        Comentariu de newwhitebear — 09/06/2017 @ 10:52 pm

      • Grazie Gian Paolo !
        Felice fine settimana anche a te ! 🙂
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 10/06/2017 @ 6:38 am

  10. Aţi transformat o zi ploioasă într-una plină de voie bună!

    Comentariu de ecaleopi — 08/06/2017 @ 7:33 pm | Răspunde

    • Mulțumesc frumos Escaleopi pentru vizită și aprecieri ! 🙂
      Weekend minunat ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 10:04 am | Răspunde

  11. Foarte faine fabulele, multumim ! 🙂
    O zi senina fara de ploi ! 🙂

    Comentariu de lacrimaroua — 09/06/2017 @ 7:02 am | Răspunde

    • Încă odată MULȚUMESC Lăcrimoara și din toată INIMA-ți doresc un sfîrșit de săptămână binecuvântat ! 🙂
      Cu drag,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 10:06 am | Răspunde

  12. @ ALLL !!! 🙂 🙂 🙂
    Înainte de-a răspunde celor ce NU le-am RĂSPUNS ,
    voi posta după a mea vrere, ȘTIRILE ce NU m-au SURPRINS !!! 🙂 🙂 🙂

    1) Tenacea și luptătoarea noastra tenismenă SIMONA HALEP ( 4 WTA) s-a CALIFICAT în FINALA turneului de Mare Șlem de la ROLAND GARROS după ce a ÎNVINS-O în TREI SETURI ( 6-4, 3-6,6-3) 🙂 🙂 🙂 pe cehoaica KAROLINA PLISKOVA ( 2 WTA) ! 🙂
    Simona HALEP va disputa FINALA sâmbătă începând cu ora 16.00 în compania letonei de doar 20 de ani împliniți chiar în 8 iunie , adică IERI , bătăioasa JELENA OSTAPENKO


    REVELAȚIA turneului de la Roland Garros .
    Dacă va câștiga finala ( iar EU zic că o va CÂȘTIGA ) 🙂
    Simona HALEP va obține astfel PRIMUL său TITLU de
    ^ GRAND SLAM ^ din carieră și va URCA pe PRIMUL LOC în clasamentul mondial la simplu FEMININ (WTA ) ! 🙂
    – Doamne Ajută !!! 🙂 🙂 🙂
    Din punct de vedere FINANCIAR, premiul Simonei se va apropia de 2 MILIOANE de EURO ! 🙂
    Felicitări Simona ! 🙂
    Mulțumim Simona !! 🙂 🙂
    Toți TRANDAFIRII ROZ din videoclipul ce urmează sunt DARUL meu pentru Simona HALEP !!! 🙂 🙂 🙂

    Hai Simona !!! 🙂 🙂 🙂

    2) Surpriză uriașă în alegerile din Marea Britanie:
    conservatorii sunt pe cale să piardă majoritatea absolută în Parlament ! 🙂
    Numărătoarea voturilor încă nu s-a încheiat, însă proiecțiile analiștilor arată că Marea Britanie va avea un Parlament „suspendat”, ceea ce înseamnă că niciun partid nu va putea forma guvernul de unul singur.

    Se pare că la BRITANICI proverbul ROMÂNESC
    ^ NU da CIOARA din MÂNĂ pe aia după GARD ^ 🙂 😦 🙂
    NU este CUNOSCUT deloc ! 😦
    Premierul Marii Britanii, Theresa May,constatând că este ^ pe VAL ^ 🙂 a convocat ALEGERI ANTICIPATE cu scopul de a-și consolida majoritatea fragilă din Camera Comunelor, dar această decizie riscantă s-a întors împotriva ei.
    Conservatorii au pierdut portofolii în dauna laburiștilor și au pierdut majoritatea din Parlament.
    Liderul laburist Jeremy Corbyn i-a cerut demisia premierului Theresa May.
    În cazul în care rezultatele se vor dovedi fatale pentru cariera politică a lui May, casele de pariuri îl dau favorit pe Boris Johnson,
    fost primar al Londrei și actual secretar de Externe, pentru preluarea conducerii Partidului Conservator.

    3) Fosta slugă a lui Traian Băsescu și fost DEPUTAT PDL , Cristian BOUreanu ,
    a LOVIT ca un veritabil GOLAN șmecher cu GENUNCHIUL un POLIȚIST aflat în exercițiul funcținunii care a OPRIT mașina în care se afla bețivanul recidivist ( vezi SCANDALURILE anterioare, inclusiv momentul când își BĂTEA fiica minoră dar iubăreață de petreceri ca și tatăl ei )
    Pentru incalificabila lui faptă, POLIȚIA i-a DESCHIS dosar PENAL iar de va SCĂPA și ACUM 😦 fără CONDAMNARE , atunci,JUSTIȚIA română nu mai are nici o JUSTIFICARE !!! 😦 😦 😦

    4) Procurorul șef al DNA, Laura Codruța Kovesi, REFUZĂ să se PREZINTE la AUDIERI în fața Comisiei Parlamentare de cercetare a modului de desfășurare al Alegerilor Prezidențiale din 2009 în care candidatul PSD, Mircea Geoană s-a CULCAT președintele României 🙂 și s-a trezit ȘOMER , fiind PRELUCRAT în NOAPTEA GENERALILOR care fac OBIECTUL cercetărilor comisiei sus menționate , de catre OAMENII lui Traian Băsecu care a CÂȘTIGAT alegerile prin FRAUDĂ la VEDERE !!! 😦 😦 😦
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/11/22/

    Un sfârșit de săptămână BINECUVÂNTAT tuturor ! 🙂
    O sâmbătă VICTORIOASĂ pentru SIMONA HALEP și întreaga ROMÂNIE ! 🙂
    Aliosa ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 8:54 am | Răspunde

  13. @ ALLL !!! 🙂 🙂 🙂
    De la prietenul virtual Mcooper801 ,
    o GLUMĂ bună să vă BINEDISPUNĂ ! 🙂

    FUGA de DNA !!! 🙂 😦 🙂

    DNA face o vizită în pădure și sperie toate animalele de acolo:

    – Ce faci melcule? Unde fugi aşa? Il întrebă ursul uimit de ce vede.

    – Ce să fac, răspunde melcul, vine DNA să mă aresteze.

    – Păi de ce?

    – Pai eu – casă, tata – casă, mama – casă, soră-mea – casă… De-asta.

    Stă ursul, se gândeşte puţin şi o rupe şi el la fugă. Şi fuge, fuge… și fuge… Se întâlneşte cu cocostârcul. Cocostârcul îl întreabă:

    – Ce faci ursule? De ce fugi aşa?

    – Ce să fac, răspunde ursul, fug, că s-ar putea să mă cerceteze DNA.

    – Păi de ce?

    – Păi: eu – blană, tata – blană, mama – blană, soră-mea blană… De-asta.

    Stă cocostârcul, se gândeşte puţin şi o rupe şi el la fugă. Şi fuge, fuge şi iar fuge, … Se întâlneşte cu maimuţa. Maimuţa îl întreabă:

    – Ce faci cocostârcule? Unde fugi așa?

    – Ce să fac, răspunde cocostârcul, fug, că s-ar putea sa vină DNA să mă cerceteze.

    – Păi de ce?

    – Păi: Eu pe picior mare, tata pe picior mare…, mama pe picior mare… soră-mea pe picior mare…

    Imagini pentru MAIMUTAAuzind asta, o rupe şi maimuţa la fugă. Şi fuge şi fuge şi fuge… se opreşte deodată brusc şi exclamă:

    – Dar eu de ce naiba fug? Eu cu fundu’ gol, tata cu fundu’ gol, mama cu fundu’ gol, soră-mea tot așa…

    Merită să mai și zâmbim , din când în când, prieteni dragi , asta pentru că viața mai trebuie îndulcită, din când în când…
    cu cât mai des cu atât mai bine. 🙂 🙂 🙂

    Sursa :
    http://prietendevremerea.wordpress.com/
    Aliosa 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 09/06/2017 @ 10:33 am | Răspunde

  14. @ ALLL !!!

    Chiar dacă este SÂMBĂTĂ și toată lumea încădoarme ,
    eu am dat o FUGĂ pe INTERNET să vă delectez cu cele mai importante ȘTIRI ale zilei ! 🙂

    1) Ieri, președintele României, Klaus Werner Johannis a fost primit la Casa Albă de către președintele SUS, Donald Trump ! 🙂
    Au abundat aprecierile laudative ale celor doi președinți la adresa popoarelor pe ccare le reprezintă , s-a vorbit despre Lupta Împotriva Corupției din România și despre Parteneriatul Strategic în cadrul nATO dintre cele două ȚĂRI și despre procentul de 2 % bdin PIB alocat de Guvernul României pentru APĂRARE și gândul că acel procent va fi folosit pentru ^ cu CAP ^ !!! 🙂 🙂 🙂

    Din NEFERICIRE pentru MILIOANELE de ROMÂNI care vor să CĂLĂTOREASCĂ în SUA
    ca TURIȘTI sau OAMENI de AFACERI ,
    pe AGGENDA de lucru a ÎNTÂLNIRII dintre cei doi președinți ,
    NU a figurat PROBLEMA acordării VIZELOR de către SUA pentru ROMÂNIA și ROMÂNI !!! 😦 😦 😦

    De unde se VEDE că pe Klaus Werner Johannis îl ^ DOARE-N COT^ de ROMANI !!! 😦 😦 😦

    2) Arogantul și scandalagiul fost DEPUTAT PDL și slugă credincioasă lui Traian Băsescu, pe numele său Cristian Boureanu,
    cel care vineri a LOVIT cu GENUNCHIUL în zona INGHINALĂ un POLIIST de la RUTIERĂ care-i oprise pentru un control de rutină mașina în care se află , ARESTAT PREVENTIV vineri pentru 24 de ore , a fost SCOS în CĂTUȘE din Judecătoria Sectorului 4 și dus DIRECT în ^ BECIUL DOMNESC ^ al IGP unde va sta 30 de zile, condamnat pe drept de judecătorii sectorului 4 !!! 🙂 🙂 🙂

    3) După 11 ANI de STRES, NESIGURANȚĂ și TEROARE, locuitorilor satului NADĂȘ care fusese RETROCEDAT cu tot cu PĂDURI și PĂȘUNI de MAFIA RETROCEDĂRILOR din epoca Băsesculi s-au făcut DREPTATE ! 🙂
    Curtea de Apel ARAD a ANULAT CERTIFICATUL de MOȘTENITOR al FALSULUI moștenitor iar sătenii din NADĂȘ răsuflă ușurați !!! 🙂 🙂 🙂

    4) Adriean Videanu , Ioan Niculae și încă alți 8 MAFIOȚI băsisto-pedeliști au fost TRIMIȘI în JUDECATĂ în Dosarul ROMGAZ
    ( Gaze Ieftine pentru Ioan Niculae ) contra …………………,
    – CONTRA CE ??? 🙂 🙂 🙂

    5) In jurul orei 16.00, Simona Halep ( 2 WTA)
    va juca pe arena ^ Philippe Chartrier ^ de la Roland Garros,
    cel mai IMPORTANT MECI din cariera ei de tenismenă 🙂
    FINALA turneului de simplu feminin de la Roland Garros ,
    cu letona de 20 de ani Jelena Ostapenko ( 47 WTA)
    pentru obținerea trofeului de Grand Slam ce-o poate propulsa pentru PRIMA DATĂ ,
    direct pe locul 1 WTA !!! 🙂 🙂 🙂
    Un MECI pentru LOCUL 1 WTA , un meci care-i poate vira în CONT peste 2 ( două ) MILIOANE de EURO 🙂
    și în clasamentul WTA 2000 de PUNCTE,
    un meci care a propulsa-o înca de pe ACUM ca SPORTIVA nr.1 a anului 2017 în ROMÂNIA !!! 🙂 🙂 🙂
    Doamne DUMNEZEULE, întărește-i MUȘCHII întregului CORP 🙂
    luminează-i MINTEA permanent 🙂 🙂
    dă-i ARIPI de ÎNGER ÎNVINGĂTOR și du-o spre VICTORIA FINALĂ azi 10 IUNIE 2017 care poate rămâne o Zi Istorică pentru Tenisul Feminin ROMÂNESC !!! 🙂 🙂 🙂
    NU sunt singurul care mă rog la bunul DUMNEZEU s-o ȚINĂ SĂNĂTOASĂ, CONCENTRATĂ permanent, PUTERNICĂ și mereu AGRESIVĂ în MECI ! 🙂 Împreună cu MINE sunt MILIOANE de ROMÂNI din ȚARĂ și din Lumea Întreagă ! 🙂
    Hai Simona !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa 🙂

    Comentariu de Aliosa — 10/06/2017 @ 6:33 am | Răspunde

    • @ ALLL !!!
      RUGA nu mi-a fost ascultată 😦 Simona Halep ( 2 WTA)
      NU a câștigat FINALA de la Roland Garros jucată cu JELENA OSTAPENKO( 47 WTA) !!! 😦 😦 😦
      DUMNEZEU a pedepsit-o pe Simona Halep pentru că NU a vrut să facă parte din
      ECHIPA OLIMPICĂ a ROMÂNIEI pentru Jocurile Olimpice de Vară de la RIO de JANEIRO ( Brazilia) !!! 😦 😦 😦
      Refuzul de a face parte din NAȚIONALA OLIMPICĂ a ROMÂNIE s-a DATORAT BANILOR puțini pe care i-ar fi PRIMIT de la COR 😦 față de MILIOANELE de DOLARI pe care i-ar fi primit de la organizatorii TURNEELOR de tenis feminin de ^ GRAND SLAM^
      de la MELBOURNE și MIAMI ( SUA)…………….
      După 38 de minute câștigase primul SET cu 6-4 ! 🙂
      în SETUL DOI conducea cu 3-0 și 40-0 pe SERVICIUL ei DAR,
      GÂNDUL la cele 2 ( DOUĂ MILIOANE ) de EURO oferite ÎNVINGĂTOAREI 🙂
      i-a ÎNTUNECAT mintea,
      DISPERSAT concentrația,
      ÎNCEȚOȘAT vederea ,
      SLĂBIT mușcii picioarelor și mâinilor,
      iar agresiva și bătăioasa letonă OSTAPENKO ,
      a profitat de slăbiciunile româncei si a CÂȘTIGAT 4 GAME-uri la RÂND și-n final,
      pe fondul CĂDERII PSIHICE și FIZICE totale a românecei ,
      a CÂȘTIGAT SETUL DOI cu 6-4 ducând astfel MECIUL în SETUL DECISIV 😦
      unde Simona Halep a fost nu numai DEPĂȘITĂ dar și UMILITĂ !!! 🙂 🙂 🙂
      Letona de numai 20 de ani, FĂRĂ nici un TURNEU de GRAND SLAM câștigat, LOCUL 47 WTA 🙂
      i-a DEMONSTRAT Simonei Halep că TINEREȚEA, AMBIȚIA, HOTĂRÂREA , ORGOLIUL și ÎNDRĂZNEALA 🙂
      sunt mai VALOROASE decât EXPERIENȚA acumulată ca urmare a anilor mai mulți ca VÂRSTĂ și meciuri pe teren………….
      OSTAPENKO a MERITAT victoria ! 🙂
      OSTAPENKO a fost cu 47 de CLASE peste HALEP ! 🙂
      Felicitări OSTAPENKO 🙂 rușine HALEP ! 😦

      Cu DEZAMĂGIE totală,
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 11/06/2017 @ 8:53 am | Răspunde

  15. Ziua bună! Și mulțumiri pentru porția de veselie și râs sănătos, de care avem atâta nevoie! Dacă în știrile anterioare, ne-am întristat cu salariile astea care seamănă cu „pielea ursului din pădure”, aici ne-am umplut de voie bună. Fabula cu fratele nevestei unui negustor… o învățasem când eram copil și o recitam cu foc pe la petrecerile părinților, deși nu prea înțelegeam eu atunci, cum e cu „cin` s-a fript cu ciorbă…”! 😀
    Numai bine, un sfârșit de săptămână minunat și plin de bucurii, alături de cei dragi!” 🙂

    Comentariu de Alex — 10/06/2017 @ 9:14 am | Răspunde

    • Ziua bună Alex !
      Din păcate pentru mine, după masa de IERI a fost una de COȘMAR provocat de NEPUTINȚA
      Simonei Halep de a CÂȘTIGA finala de tenis feminin de la Roland Garros UNDE era FAVORITĂ ! 😦
      După ultima MINGE în care Halep a fost NU numai DEPĂȘITĂ la toate CAPITOLELE 😦 dar și UMILITĂ 😦
      am închis televizorul și am ieșit din casă că NU mai AVEAM OXIGEN destul pentru a RESPIRA NORMAL !!! 😦 😦 😦
      Domnia Ta insă, NU ai nici o vină iar eu îți mulțumesc sincer pentru urarile făcute ! 🙂
      O DUMINICA BINECUVÂNTATĂ întregii tale FAMILII tinere prieten VIRTUAL !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 11/06/2017 @ 9:01 am | Răspunde

  16. @ ALLL !!!
    Pentru toate Doamnele , Domnișoarele și Domnii
    care au savurat FABULE de TOPÂRCEANU ,
    un sincer mulțumesc pentru vizită și… o melodie pe măsură ! 🙂

    O Duminică Edenică tuturor ! 🙂
    Aliosa 🙂

    Comentariu de Aliosa — 11/06/2017 @ 9:05 am | Răspunde

  17. Lasagna Spaniolă !!!
    Timp de preparare 45-50 minute.
    INGREDIENTE:
    10 cartofi de mărime medie
    200 gr.salsa din tomate
    6 felii de șuncă
    1 cutie mică de ton
    o jumătate de ceapă tăiată în fâșii
     200 gr. mozzarella de coacere

    Comentariu de Aliosa — 14/06/2017 @ 9:22 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

