Alioşa

11/06/2017

NECAZ vs.HAZ !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:38 am

În loc de motto :
NECAZUL vine de la ÎNFRÂNGEREA rușinoasă suferită de FAVORITA turneului  de tenis feminin de ^ GRAND SLAM^ de la Roland Garros , ROMÂNCA Simonei Halep ( 2 WTA) în FINALA de la PARIS în fața letonei de numai 20 de ani,JELENA OSTAPENKO ( 47 WTA) !!! 😦 😦 😦
Mai multe DETALII despre ÎNFRÂNGERA Simonei Halep găsiți pe
https://aliosapopovici.wordpress.com/2017/06/08/
la COMENTARII……………………..
Mulțumesc Doamnelor, Domnișoarelor și Domnilor care au trecut pe pagina din LINKUL de mai SUS 🙂
și vor trece și pe această pagină ! 🙂

HAZUL vine de la BANCURILE ce urmează :

Iar te duci la cârciumă, nenorocitule?! Săptămâna viitoare trebuie să plătim întreţinerea!
– Şezi blândă, că mă întorc până atunci!

– Aveţi o nevroză endogenă, zise medicul. Cum vă petreceţi timpul liber?
– Stau acasă mai tot timpul…
– De ce nu vă găsiţi o femeie să ieşiţi cu ea în oraş, să vă distraţi?Nu v-ar plăcea?
– Ba da, mi-ar plăcea!
– Şi atunci de ce nu o faceţi? Sunteţi timid?
– Nu, dar nu mă lasă nevastă-mea!

Iubito, plec la sală. Ai vrea să mergi cu mine?
– Îţi par grasă?
– Dacă nu vrei să mergi, nu mergi!
– Acum sunt şi leneşă?
– Calmează-te, dragă! Nu am insinuat nimic!
– Acum sunt şi isterică, nu?
– Nu am spus asta!
– Aha, deci sunt şi mincinoasă…
– Ok. Nu mergi!
– Stai puţin! Dar de ce vrei să te duci singur?

Fantezia supremă a unei femei:
să fie cu doi bărbaţi în acelaşi timp.Unul care să gătească, celălalt care să facă curăţenie !! 🙂 😦

Prietenie feminină este atunci când două femei se invidiază reciproc în tăcere

Unele fete se îndrăgostesc de un chip frumos, altele sunt vrăjite de cuvinte dulci, iar altele nu pot rezista unei purtări tandre. Pentru toare celelalte, există MasterCard!

Femeia are două scopuri în viaţă: să se căsătorească şi să arate necăsătorită !

Toţi oamenii aduc fericire. Unii prin prezenţă, alţii prin absenţă !

Dacă nu reuşeşti să-ţi găseşti jumătatea, caută două pătrimi !

– Dragul meu, eu sunt pentru tine o femeie perfectă?
– Nu, iubire! Tu eşti cu mult mai mult!
– Cu cât mai mult?
– Cu vreo 20 de kilograme…

Ştiaţi că delfinii sunt aşa de deştepţi, că după numai o săptămână de antrenament îi învaţă pe oamenii care stau la marginea bazinului să le arunce peşti?

Am intrat în magazin să cumpăr salam, iar la casă observ un anunţ ”Ofertă specială, la cumpărarea unei sticle de votcă, primeşti gratis 0,5 l de suc”… Şi aşa de tare mi-a venit o poftă de suc…

Cum zic ardelenii la berea neagră? Blackberry !

– Iarăşi te-ai îmbătat! Ieri am fost cu adevărat fericită văzându-te treaz…
– Da, dar astăzi e rândul meu să fiu fericit!

– Aveţi gel de lighean?
– Poftim?
– Gel de lighean, aveţi?
– Poate gel de duş?!
– Nu, că eu mă spăl în lighean !

Au apărut primele claxoane 2 în 1: claxonează şi înjură în acelaşi timp!

Urare strămoşească: „Sa ai parte de noroc exagerat, succese nemeritate şi bani nemunciţi!”

– Cât trăiesc boii?
– Nu ştiu, dar de ce, te simţi rău?

– Dansaţi?
– Da!
– Slavă Domnului! Credeam că v-aţi electrocutat…

– Dragul meu, mă iubeşti?
– Ce-ai făcut cu maşina, nemernico?

Astăzi asistenta mi-a făcut un compliment în timp ce îmi lua tensiunea. Mi-a zis că o am mare!

Culmea puterii de convingere: Să-ţi convingi soţia că toate blănurile îngraşă!

Un bărbat se întoarce acasă roşu la faţă şi transpirat.
– Ai băut! zice soţia.
– Nicio picătură!
– Dar abia te ţii pe picioare! Spune sincer, cât ai băut?
– Nu am băut.
– Atunci zi după mine: un vultur stă pe pisc cu-n pix în plisc.
– Am băut !!!
Sursa : Internetul .
– Ne poți spune și Domnia Ta un BANC ? 🙂
Dacă DA, mulțumesc ! 🙂
Dacă NU, mulțumesc !! 🙂 🙂 🙂
Un singur lucru este cert :
– O DUMINICĂ BINECUVÂNTATĂ tuturor VĂ DORESC char DACĂ LĂSAȚI sau NU LĂSAȚI vreun BANC !!! clappinghat

Doamnelor, Domnișoarelor și Domnilor,

^  Alegeți  LUCRURI și OAMENI  care vă IUBESC ^    


Aliosa .

26 comentarii »

  1. Bună dimineața, Alioșa! 🙂
    Hai să nu mai fim necăjiți, că nu ne face deloc bine și nici nu rezolvăm nimic. Dar ceea ce ne poate ajuta e hazul, de aceea te felicit pentru ideea de a ne înveseli ziua cu glume. Permite-mi să adaug și eu unul care-mi vine acum în minte:
    „- Dragul meu, știi ce citesc în ochii tăi?
    – Ce, iubito?
    – Că vrei să te căsătorești cu mine.
    – Analfabeto!” 🙂
    Gânduri bune și salutări amicale, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 11/06/2017 @ 10:03 am | Răspunde

    • Bună ziua Petru !
      Ai dreptate, SUPĂRAREA e OTRAVĂ curată iar pentru Halep, NU merită să-mi OTRĂVESC inima și sufletul ! 😦
      Recunosc ca mi-a părut foarte rău ca NU a câștigat FINALA de GRAND SLAM de la Rolangd Garros ,
      FINALĂ cu care NU se va mai ÎNTÂLNI poate NICIODATĂ ca de va juca din nou cu OSTAPENKO până în FINALĂ,
      sigur va lua din nou BĂTAIE ……………………..
      BANCUL , sincer, mi-a plăcut ! 🙂
      Mulțumesc frumos atât pentru BANC cât și pentru URĂRI ! 🙂
      Seară faină Petru, noapte cu VISE plăcute și-o săptămână ce urmează, benefică și călduroasă ! 🙂
      Sandu 🙂

      Comentariu de Aliosa — 11/06/2017 @ 5:39 pm | Răspunde

  2. Buona domenica a te e alla tua famiglia ♥

    Comentariu de Rebecca Antolini — 11/06/2017 @ 11:11 am | Răspunde

    • Grazie Pif ! 🙂
      Buona serata domenica a te e alla tua famiglia ! 🙂
      Un abbraccio forte,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 11/06/2017 @ 5:40 pm | Răspunde

      • Anche a te mio caro amico 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 11/06/2017 @ 7:59 pm

      • Grazie ! 🙂
        Felice giornata ! 🙂
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 13/06/2017 @ 6:36 am

  3. Alioșa, veșnic plin de surprize!
    Minunate ! 😊
    Duminică faină!

    Comentariu de MaRia — 11/06/2017 @ 1:28 pm | Răspunde

    • Mulțumesc ! 🙂
      Seară de duminică cât mai frumoasă și plăcută oriunde-ai fi MaRia ! 🙂

      Cu simpatie,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 11/06/2017 @ 5:51 pm | Răspunde

  4. Duminica frumoasa Aliosa, nu mai fi suparat. Mereu fata asta cand trebuie sa atinga ii dispare, cine stie, o sa castige odata si o data dar acum cred ca era cea mai buna sansa. Nu e cand vrea omul ci cand vrea Dumnezeu e o vorba din popor care se verifica mereu.
    Las si eu un banc , poate-ti aduc in acest fel veselia:
    Sotul catre sotie :

    Se spune că, în lume, există cel puțin trei persoane care seamană, fizic, cu fiecare dintre noi.
    Așa că, dacă mă vezi cu alta, să știi că nu sunt eu!!

    Comentariu de Beta — 11/06/2017 @ 2:12 pm | Răspunde

    • Sincer, mă așteptam ca ^ fata asta^ IMPREVIZIBILĂ să CÂȘTIGE finala de la Roland Garros mai ales că NU juca cu SHARAPOVA ca în 2014 ci cu o jucătoare de pe locul 47 WTA , fără EXPERIENȚA ei ………………….
      Dar, vorba domniei tale : ^ NU e când vrea OMUL ci când vrea DOMNUL ^ 🙂 😦 🙂
      iar DOMNUL sâmbătă a PEDEPSIT-O pentru că a REFUZAT să JOACE TENIS pentru ROMÂNIA la Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro ci a preferat să JOACE pentru ea și BANII oferiți la TURNEELE de la MELBURNE și MIAMI
      ce s-au desfășurat pe timpul Jocurilor Olimpice din BRAZILIA …………………………………………………
      BANCUL mi-a plăcut și mie și soției așa că, îți mulțumim amândoi ! 🙂
      Seară binecuvântată întregii familii, Anda ! 🙂
      Iar săptămâna ce va începe mâine, să-ți aducă doar sănătate , bucurii și împliniri ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 11/06/2017 @ 6:01 pm | Răspunde

  5. Buona domenica Aliosa

    Comentariu de pinuccia513 — 11/06/2017 @ 5:51 pm | Răspunde

    • Serena settimana Pinuccia ! 🙂
      Un caro saluto,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 12/06/2017 @ 7:38 am | Răspunde

  6. serena domenica pomeriggio, Aliosa

    Comentariu de newwhitebear — 11/06/2017 @ 6:03 pm | Răspunde

  7. @ Pentru stimatele Doamne și Domnișoare care au lăsat un LIKE și în mod special pentru distinsele doamne
    ^ Rebeca Antolini,
    MaRia
    și Beta ^
    care au lăsar și LIKE și câte un COMENTARIU,
    sincere mulțumiri , o seară de Duminică plăcută și……………..
    toate FLORILE din videoclipul ce urmează ! 🙂

    Cu cea mai înaltă consideraține,
    Aliosa 🙂

    Comentariu de Aliosa — 11/06/2017 @ 6:08 pm | Răspunde

  8. Buna seara, Aliosa ! 🙂
    Nu stiu de ce dar nu am crezut nici o clipa ca Simona Halep va castiga, are un „feeling” de a nu iesi invingatoare in anumite situatii ! 😦
    Multumim pentru 🙂 🙂 🙂 -le datorate glumelor !
    O seara minunata !

    Comentariu de lacrimaroua — 11/06/2017 @ 7:05 pm | Răspunde

    • Și eu îți mulțumesc pentru revenirea în căsuța-mi virtuală, la ceas de seară ! 🙂
      O săptămână binecuvântată Lacrimioara ! 🙂
      Cu drag,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 12/06/2017 @ 7:37 am | Răspunde

      • Multumesc asemenea !
        Sa auzim numai de bine !!! 🙂

        Comentariu de lacrimaroua — 12/06/2017 @ 7:46 am

      • Numai de BINE vom auzi
        Doar atunci când POLITICIENII nu vor mai MINȚI 😦
        C-atâta vreme cât ei MINT 😦
        BINE, nu vom avea pe PĂMÂNT !!! 😦 😦 😦
        Aliosa .

        Comentariu de Aliosa — 13/06/2017 @ 6:39 am

  9. Nu stiam ca te tii de glume bune 🙂
    Imi pare rau pentru Simona, n-a stiut ce-i copilaria si nici timp prea mult pentru viata ei nu are. Merita sa castige, dar pustoaica din Letonia a avut mai mult tupeu…la urma urmei ea n-avea ce pierde Eu mai sper ca va veni o zi cand Simona va fi numarul I. Oricum, pentru mine e numarul I si asa ar trebui sa fie pentru toti romanii.
    Zi faina Aliosa !

    Comentariu de Cristina Chifu — 13/06/2017 @ 10:36 pm | Răspunde

    • Bună dimineața Cristina !
      Dacă țineai aproape de mine 🙂 cu siguranță ai fi știut că ma țin și de GLUME ! 🙂
      Și mie imi pare rău pentru Simona dar VINA îi aparține în TOTALLITATE ei ! 😦
      La modul cum gestionează acum momentele de CRIZĂ din timpul meciurilor,
      cu părere de rău afirm că Simona NU va ajunge NR 1 WTA niciodată ! 😦
      după cum NU va mai ajunge NICIODATĂ nici în FINALA WTA de la Roland Garros ! 🙂
      Anul acesta a avut un CULOAR foarte UȘOR întâlnind jucătoare de valoarea ei
      sau mai slabe și de aceea a ajuns în FINALA de la Roland Garros……………………..
      La anul, va intra în concurs și SHARAPOVA( spaima Simonei) așa că…………………….
      cum NU ne vom CALIFICA la FOTBAL ăentru CM 2018 din RUSIA 😦 nici ea NU se va mai CALIFICA în FINALA WTA de la PARIS și astfel……..,
      ADIO numărul 1 WTA !!! 😦 😦 😦
      Acum a avut ȘANSA dar NU a FRUCTIFICAT-O !!! 😦 😦 😦
      mersi pentru vizită și comentariu ! 🙂
      O zi faină Cristina ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 14/06/2017 @ 8:54 am | Răspunde

      • niciodata sa nu spui niciodata 🙂

        Comentariu de Cristina Chifu — 14/06/2017 @ 9:09 pm

      • Frumoasă replică ! 🙂
        În general, așa este : ^ Niciodată să NU SPUI niciodată ^ 🙂
        Cu Simona însă, este altă treabă : de câte ori va ma juca de aici înainte cu JELENA OSTAPENKO , VA PIERDE ……………….
        Vom TRĂI și vom vedea ! 🙂
        Mersi pentru că ai trecut din nou pe AICI ! 🙂
        Seară faină Cristina ! 🙂
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 14/06/2017 @ 9:30 pm

      • Seara faina si tie ! Vom trai si vom vedea 🙂

        Comentariu de Cristina Chifu — 14/06/2017 @ 10:33 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

