Alioşa

23/06/2017

FRUMUSEȚEA versus BANII !!! Fițele și Bogătanii !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 6:02 pm

Motto:

FEMEIA te urcă, FEMEIA te  coboară, FEMEIA te naște, FEMEIA te  blestemă ,  FEMEIA te iubește, FEMEIA te urăște, FEMEIA  te cântă, FEMEIA te   denunță, FEMEIA te îngrijește, FEMEIA te părăsește ,FEMEIA procrează, FEMEIA avortează,FEMEIA îți naște copiii, FEMEIA îți ia copiii,FEMEIA te prețuiește, FEMEIA te disprețuiește, FEMEIA te ademenește,

FEMEIA te DEZAMĂGEȘTE  !icon_cry


^ BANII n-aduc FERICIREA 😦
mult mai de PREȚ e IUBIREA ^ ! 🙂

Și totuși, toată LUMEA aleargă după BANI 🙂 dar cel mai tare și mai tare, aleargă PARAȘUTELE ieșite la ^ produs ^ pe liniile de centură ale orașelor din ȚARĂ și din LUMEA ÎNTREAGĂ !!!

O femeie din New York a scris pe un site finaciar, cerând sfaturi despre cum să gasească un SOȚ bogat: deja acest fapt singur e distractiv 🙂 dar partea cea mai tare e ceea ce i-a raspuns un tip !

 

 

*Ea*:
Sunt o fată frumoasă (mai mult, foarte frumoasă) și am 28 ani.
Sunt inteligentă si am cu adevarat clasă.
Aș vrea să mă CĂSĂTORESC cu cineva care câștiga minim jumatate de milion de dolari pe an.
Exista pe site-ul ăsta vreun barbat care să câștige atât?
Sau soții ale unor milionari cere pot să-mi dea sfaturi pe această temă ? 🙂
Am avut deja relații cu bărbați care câștigau 200 sau 250 mii $,
dar acest lucru nu-mi permite să locuiesc in Central Park West.
Cunosc o doamnă care face yoga cu mine, care s-a CĂSĂTORIT cu un bancher bogat si traieste la Tribeca,
nu e atat de frumoasă ca mine si nici măcar atât de inteligentă ! 🙂
Așa că mă întreb , ce a facut ca să merite acest lucru si de ce eu nu reușesc ? 😦
Cum pot să ajung la nivelul ei?    😦

*EL*:
Am citit e-mailul dvs cu mult interes, m-am gandit profund la cazul dvs si am elaborat un prospect al situatiei dvs. Vă asigur că nu vă fac să pierdeti timpul, deoarece castig 500 mii $ pe an.
Clarificat acest lucru, consider faptele in urmatorul mod:
Ceea ce dvs oferiti, vazuta din perspectiva unui barbat ca acela pe care-l cautati e pur si simplu o afacere foarte proasta. Si acest lucru din urmatoarele motive:
Lasand la o parte blablabla, ceea ce Dvs. oferiti e o negociere foarte simpla.
Dvs. oferiti frumusetea dvs fizica, iar eu ofer banii mei.
Propunere foarte clara aceasta; dar exista o mica problema.
In mod sigur frumusetea dvs se va diminua putin cate putin si intr-o zi va disparea, in timp ce e foarte probabil sa creasca progresiv contul meu in banca.
Asadar, in termeni economici Dvs. sunteti un activ care sufera de depreciere, in timp ce eu sunt un activ care produce dividende.
Dvs. nu numai ca suferiti o depreciere, aceasta e progresiva si creste in fiecare an!
Va explic mai bine: azi dvs aveti 28 de ani, sunteti frumoasa si veti continua sa fiti pt. urmatorii 5-10 ani,
dar, din ce in ce mai putin ! 😦
Și , într-o zi, când veți observa o poza a Dvs. de azi vă veti da seama ca ati devenit o pruna uscata !!! 🙂 😦 🙂
Acest lucru inseamna, in termeni de piață că azi sunteti bine cotată,
in epoca ideala sa fiti vanduta, nu cumparata.
Utilizand un limbaj wallstreet, cine va posedă azi trebuie să vă pună in „trading position” (pozitie de comert)
si nu „buy and hold” (cumpără si ține), cum se pare ca sugerati.
Asadar, in termeni comerciali, casatoria („buy and hold”)
cu Dvs. nu e o afacere buna pe termen mediu/lung.
In schimb, inchirierea pe o anumita perioada poate fi chiar si din punct de vedere social
o afacere inteleapta si am putea s-o luam in calcul.
Am putea sa avem o relatie pt. o anumita perioada …………..
Hmm ………..
Dacă mă gândesc bine si ca să mă asigur de cât sunteti de inteligentă,
cu clasă și frumoasă, eu, potențial „client care inchiriază” asa o „mașină”,
cer ceea ce este corect: să facem un test drive !!! 🙂 🙂 🙂
Va rog sa stabiliti data si ora.
Cu stima, investitorul dvs.
Sursa: Internetul.
Domniile Voastre ce părere aveți versus dialogul virtual postat mai sus ? 🙂
Mulțumesc anticipat pentru răspuns !    🙂
o-seara-linistita-29_33f3a2212be943Weekend plin de viata !weekend-placut1

 

 

 

Fie ca în această NOAPTE să simțiți din plin MAGIA SÂNZIENELOR ( Dragaica)

iar sfîrșitul de săptămână să vă găsească SĂNATOȘI și VOIOȘI !!!  🙂  🙂  🙂

Aliosa !

26 comentarii »

  1. Mulțumiri!
    Un sfârșit de săptămână minunat!

    Comentariu de Noiembrie — 23/06/2017 @ 7:31 pm | Răspunde

    • Și eu îți mulțumesc pentru vizită și urări ! 🙂
      Weekend Binecuvântat ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 24/06/2017 @ 7:57 am | Răspunde

  2. Dolce notte Aliosa un caro saluto da Pinuccia Buon fine settimana 🙂

    Comentariu de pinuccia513 — 24/06/2017 @ 12:35 am | Răspunde

    • Dolce giornata Pinuccia ! 🙂
      Un caro saluto e un grande abbraccio da mia parte ! 🙂
      Aliosa 🙂 🙂 🙂

      Comentariu de Aliosa — 24/06/2017 @ 7:58 am | Răspunde

  3. @ ALLL !!!
    Bună dimineața lume virtuală ! 🙂
    Cine de dimineață se scoală,
    de pe YouTube culege ,
    toate melodiile de gală ,
    și-apoi, pentru postarea lor smulge,
    aplauze la scenă deschisă !!! 🙂 🙂 🙂

    Weekend plăcut tuturor
    iar doamnele și domnișoarele să-și aleagă TRANDAFIRUL preferat 🙂
    dar , spre a mea bucurie,
    rog spuneți ce culoare ați selectat,
    ca toată lumea virtuală și ea să știe !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 24/06/2017 @ 6:00 am | Răspunde

  4. Multumim pentru urari! 🙂
    Un sfarsit de saptamana insorit si zambitor !!! 🙂 🙂 🙂 😉

    Comentariu de lacrimaroua — 24/06/2017 @ 7:16 am | Răspunde

    • Bună dimineața Lăcrămioara ! 🙂
      Și eu îți mulțumesc pentru vizită și urări ! 🙂
      Fie ca Nașterea Sfântului IOAN BOTEZĂTORUL

      să-ți aducă doar liniște, bucurie, sănătate și împlinirea tutoror dorințelor tale ! 🙂
      Weekend Binecuvântat ! 🙂
      Cu stimă și respect,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 24/06/2017 @ 7:22 am | Răspunde

      • Multumesc din suflet ! 🙂
        Pace si multa bucurie !!! 🙂

        Comentariu de lacrimaroua — 24/06/2017 @ 10:32 am

      • Pace, liniște și bucurie,
        Dumnezeu cu NOI să ție ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 24/06/2017 @ 5:03 pm


  5. Bună dimineața! O zi frumoasă! ☼

    ”Zori de ziuă se revarsă peste vesela natură,
    Prevestind un soare dulce cu lumină și căldură,
    În curând și el apare pe-orizontul aurit,
    Sorbind roua dimineții de pe câmpul înverzit…”

    (Vasile Alecsandri – Dimineața -)

    Comentariu de Noiembrie — 24/06/2017 @ 8:17 am | Răspunde

    • Bună dimineața ! 🙂
      Cu asemenea liniștitoare melodie ,
      Însoțită de o strofă din superba poezie
      ^ Dimineața de Vasile Alecsandri ^
      Este imposibil ca DIMINEAȚA să nu fie la fel de frumoasă ! 🙂
      Muțumesc ^ NOIEMBRIE^ 🙂 pentru postarea făcută ! 🙂

      Cu stimă și prietenie,
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 24/06/2017 @ 8:50 am | Răspunde

  6. @ ALLL !!! 🙂 🙂 🙂
    De pe blogul drag mie
    http://aurorageorgescu.ro/
    nefiind setată opțiunea REPUBLICARE
    am preluat prin ^ copy paste ^ un frumos CÂNTECEL 🙂
    ca să-l ÎNVĂȚ pe ANDREI dulcele meu NEPOȚEL
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2017/05/16/
    acest frumos CÂNTECEL !!! 🙂 🙂 🙂

    ^ Hai să numărăm !
    text Aurora Georgescu.

    Un cocoş dă deşteptarea
    Cucurigu-
    cucurigu

    Doi gâscani vor doar mâncarea
    Ga-ga-ga,
    aş mânca

    Trei văcuţe ne dau lapte
    Mu- mu- mu,
    cum vrei tu

    Patru broaşte cântă-n noapte
    Oac-oac-oac
    stau pe lac

    Cinci curcani se umflă-n pene
    Glu-glu-glu
    Ce spui tu?

    Şase miei se mişcă-alene
    Me-e-e,
    Ce bine e!

    Şapte pisoi fac miau-miau
    Miau-miau-.miau
    Lapte vreau!

    Opt şoareci tot chiţăiau
    Chiţ-chiţ-chiţ
    Vai, sughiţ!

    Nouă mierle au zburat
    Fâl-fâl-fâl
    Zbor fâl-fâl !

    Zece pui s-au adunat
    Pui pa-pa
    V-am salutat! ^
    Mulțumiri doamnei Aurora 🙂
    dar și Domniilor Voastre care veți lasa un mic comment versus acest frumos CÂNTECEL ! 🙂
    Weekend plăcut tuturor ! 🙂
    Aliosa 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 24/06/2017 @ 8:40 am | Răspunde

  7. Sarbatoare plina de frumos si bine draga Aliosa. E foarte frumos cantecelul sper sa-i placa si lui Andrei ❤

    Rusaliile sinelui

    Noi serbăm, de Sânziene,
    Florile din toiul verii,
    Ce se-arată prin poiene
    Ochiului cald al muierii.

    Noi serbăm de Sânziene
    Florile ce vindecă
    Rănile ce trec alene,
    După ce ne spintecă.

    Noi serbăm de Sânziene
    Florile fără miros,
    Din copilării perene,
    Ce s-au petrecut frumos.

    (poezie de Marius Robu sursa:citatepedia.ro)

    Comentariu de Beta — 24/06/2017 @ 12:23 pm | Răspunde

    • Andrei are deja DOUĂ CĂRȚI cu poezii și cântecele de la doamna AURORA
      la a cărei lansare de CARTE ( una din păcate) 😦
      am participat și eu în urmă cu ceva timp iar de atunci am rămas buni prieteni virtuali ! 🙂
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/24/
      I-am TRANSMIS prin e-mail fiului versurile CÂNECELULUI ca să-l învețe pe ANDREI care acum este deja la GRĂDINIȚĂ ! 🙂
      Mulțumesc pentru poezia postată iar ca răspuns logic și de bun simț,
      postez și eu niște VERSURI minunate versus SĂRBĂTOAREA de AZI ! 🙂

      ^ Drăgaica-Sânzienele
      Azi e ziua în care s-a născut
      În cultul nostru ortodox,
      Prorocul Ioan, ce-i cunoscut
      Că botezat-a pe Hristos.

      Tot azi, în ale noastre datini
      Ce-s moştenite de la daci,
      E ziua-n care fără patimi
      Drăgaica, vine ca un vraci.

      Din cultul soarelui, ea vine
      Cu-a iubirii sărbătoare.
      Noi o cinstim cum se cuvine
      Sânziana, zâna floare.

      Drăgaicele sunt zâne bune
      Ce prin păduri şi câmp trăiesc,
      Şi poartă florile-n cunune,
      Cu ele se împodobesc.

      Puteri magice dau la plante
      Şi pe bolnavi tămăduiesc,
      Când sunt de oameni respectate,
      Şi-n ritualuri le slăvesc.

      Dar se răzbună crunt în noapte
      Când ritualul nu-i făcut,
      Cu Ielele-s asemănate,
      Ca-n al Rusalilor cult.

      În a Sânzienelor noapte
      Se aprinde un foc mare,
      Se-aruncă ierburi aromate
      Cinstind Sfânta sărbătoare.

      Când peste sacrul foc se sare
      Acesta te purifică,
      Şi buciumu-i zice-o cântare
      Astfel slăvind-o pe Drăgaică.

      În Transilvania se spune
      Că-n ziua de Sânziene,
      Apar comorile străbune
      Când al nopţii văl se-aşterne.

      În acel loc se ivesc focuri
      Sub razele reci de lună,
      Iar Ielele cu-ale lor jocuri,
      Te prind în hora lor nebună.

      Ele te învârt şi te vrăjesc
      Nu mai şti nimic de tine.
      În a lor horă te ameţesc,
      Uitându-ţi de al tău nume.

      Dar asta-i o altă legendă,
      Ce o voi spune mai târziu,
      Căci nu-i trecută în agendă…
      Deci astăzi, eu nu o mai scriu.

      Datini străbune şi-înţelepte
      Ce de la daci v-am moştenit,
      Prin ele vrem să se respecte
      Credinţa-n Domnul mult iubit!

      Poezie de Gabriela Zidaru-Nanu ^ .
      Sursa : internetul

      O seară de sâmbătă plăcută și-o duminică binecuvântată ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 24/06/2017 @ 5:40 pm | Răspunde

  8. Melodia,superba ! De-i vedea pe mandra draga mea, / Spune-i ca m-am depărtat de ea. Multumesc!
    O zi de vară fericita la munte,la mare, prin iarba parfumata de floare! 🙂

    Comentariu de ane — 24/06/2017 @ 5:29 pm | Răspunde

    • Bună Ane !
      Așa este, MELODIA e superbă ! 🙂
      Tocmai de aceea am și selectat-o
      și cu mare drag am postat-o

      s-o audă și dragele mele persoane virtuale ,
      ce-mi vizitează blogul pășind agale,
      spre inima mea cea mult încercată,
      în cei 67 de ani de VIAȚĂ agitată ! 🙂
      O seară minunată oriunde-ai fi ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 24/06/2017 @ 6:02 pm | Răspunde

      • O vara frumoasa iți doresc!

        Comentariu de ane — 24/06/2017 @ 10:05 pm

      • Bună dimineața de DUMINICĂ , Ane ! 🙂
        Mă bucur din toată INIMA că ai trecut din nou pe AICI 🙂
        că de NU TRECEAI 😦 mi-ar fi părut tare rău ! 😦
        VARA asta pentru MINE,
        este tare încărcată
        iar URAREA de la TINE 🙂
        este binecuvântată ! 🙂
        O VARĂ cât mai frumoasă și rodnică din toată INIMA-ți doresc ! 🙂
        Aliosa 🙂

        Comentariu de Aliosa — 25/06/2017 @ 7:53 am

  9. felice sabto sera, Aliosa

    Comentariu de newwhitebear — 24/06/2017 @ 7:28 pm | Răspunde

  10. Bună dimineața și bine te-am regăsit, Alioșa! Mare veselie și tare plăcute surprize am avut plăcerea să găsesc în această duminică la tine, frumuseți cu care ar fi trebuit să mă obișnuiesc până acum. 🙂
    De fapt ai dat tonul prin amuzanta postare despre cum ar putea fătucile să-și găsească un milionar, sau măcar un semimilionar. Pentru cei care tânjesc la această poziție, am și eu un sfat:
    CUM SĂ AJUNGI MILIONAR:
    Milionar de vrei să fii,
    E bine trucul să îl știi:
    Când ai un miliard în bancă,
    Să te însori c-o pițipoancă. 🙂
    Mulțumiri pentru momentele de voie bună, iar ca recunoștință îți transmit cele mai alese gânduri și urări, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 25/06/2017 @ 6:56 am | Răspunde

    • Bună dimineața Petru ! 🙂
      ^ Cine se scoală de DIMINEAȚĂ, departe AJUNGE ^ 🙂 spune vorba românească ! 🙂
      În cazul de față, PETRU și cu SANDU ce s-au SCULAT dis de dimineață, MULȚI ANI să TRĂIASCĂ 🙂
      pe NET să hălăduiască ,
      informații folositoare să găsească ,
      și cu drag să le posteze,
      lumii virtuale ca să viseze,
      noaptea când liniștită DOARME 🙂
      chestii să le pună-n RAME !!! 🙂 🙂 🙂
      VORBELE tale de DUH,
      au alungat praful din văzduh 🙂
      FAȚA mi-au ÎNSENINAT-O ,
      bunadispozițe mi-au DAT-O ,
      iară DUMINICA-mi va fi mai bună,
      decât duminica de-acum o lună ! 🙂
      ^ Fătucile^ din ziua de azi,
      fără CARTE multă 😦 dar cu buze calzi,
      cu SILICOANE de multe sute de grame,
      și cu fese de multe kilograme,
      CAUTĂ cu disperare MILIONARI,
      chiar dacă-s analfabeți și COCĂLARI !!! 🙂 😦 🙂
      Cum vorba românească spune :
      ^ Arată-mi cu CINE te întâlnești ca să-ți spun CINE EȘTI ^
      pe meleagurile românesți pe bune,
      găsești de cauți ^ PAS cu PAS^ ca-n povești,
      tot felul de MILIONARI și PAPARUDE !!! 🙂 🙂 🙂
      Iar AZI , în ^ România lucrului bine făcut ^ 🙂 😦 🙂
      MILIONARI și PIȚIPOANCE se găsesc peste tot,
      dar de le cauți al lor TRECUT 🙂
      te-apucă ^RÂSU-PLÂNSU ^ si devii mut ! 😦
      Mersi pentru viztă și catren ! 🙂
      O duminică frumoasă ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 25/06/2017 @ 7:00 am | Răspunde

  11. @ ALL !!!
    Pentru Doamnele, Domnișoarele și Domnii care au vizitat acest POST 🙂
    sincere și consistente mulțumiri 🙂
    o duminică plăcută 🙂 🙂
    și INVITAȚIA la o CAFELUȚĂ !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 25/06/2017 @ 7:22 am | Răspunde

    • Iată că am poposit și la cafeaua aromată, făcută cu apă din Dunărea cea mare. Are un gust inegalabil și îmi provoacă nostalgia vremurilor când admiram apele fluviului și pescarii de pe mal, care îi sondau bogăția piscicolă. Mii de mulțumiri pentru tratație și urări în consecință, Sandule! 🙂

      Comentariu de racoltapetru6 — 25/06/2017 @ 10:20 am | Răspunde

      • CAFEAUA aromată băută cu tine,
        e mult mai bună și gustoasă,
        iar mulțumiriel de la mine,
        spre tine fac cale-ntoarsă ! 🙂
        O săptămână faără vijelii, plori torențiale și grindină cum se aude……..
        Sandu ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 26/06/2017 @ 8:00 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

