Alioşa

18/07/2017

Înainte de a pleca în VACANȚĂ , pune o MONEDĂ în CONGELATOR !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:36 am

Motto:
–   Încercarea moarte n-are,
asă că, fă și Domnia Ta, o incercare !   până și MAIMUȚA râde..............
–            Ai plecat vreodata in vacanta, intr-o calatorie de afaceri sau intr-un weekend prelungit si la intoarcere ai observat ca ceasul digital s-a resetat?
Daca raspunsul este afirmativ, probabil ai realizat deja ca a fost o intrerupere de curent electric atunci cand ai fost plecat, insa ,iti este imposibil sa spui cand s-a intamplat si cat a durat.
De aceea, este imposibil sa iti dai seama cat timp a stat mancarea din frigider la caldura,
apoi s-a racit din nou, deteriorandu-se .

Din fericire, exista o metoda simpla prin care iti poti da seama
daca alimentele mai pot fi mancate sau nu  .
Ai nevoie de o cana, o moneda si apa de la robinet ! 🙂
Inainte sa pleci de acasa, pune o cana de apa in congelator.
Asteapta sa inghete apa din cana, apoi pune o moneda deasupra si las-o in congelator.
La intoarcere, vezi unde se afla moneda.
– Daca moneda a cazut pe fundul canii,
inseamna ca toata mancarea s-a dezghetat si trebuie sa o arunci.
– Daca moneda a ramas deasupra sau a ajuns la mijlocul canii,
mancarea ar putea fi in regula, deci buna de consumat !
Ce zici, stiai despre aceasta metoda ? 🙂
Aliosa 🙂   🙂   🙂

PS !

Dacă NU îți place PROPUNEREA mea, CITEȘTE te rog frumos MATA  🙂  cele ce URMEAZĂ  și te vei LUMINA  !!!
Pentru cei care doresc să afle DETALII despre LIPSA mea de pe NET
din perioada 13-17 IULIE 2017, îi INVIT cu STIMĂ și RESPECT să INTRE pe
http://absolventi1969.wordpress.com/

A 48-a aniversare a absolvirii LM, cls.a XII-D,pr.1969 ,Slănic MoldovaMulțumesc ! 🙂
Ne-au BOMBARDAT în 1943-1944 rafinăria de PETROL de la PLOIEȘTI 😦
mai APOI ,ne-au SPUS că vor VENI să ne SCAPE de tăvălugul sovietic
și N-AU VENIT 😦 😦 😦 deși i-am AȘTEPTAT vreo 70 de ani 😦 😦 😦
iar din 2007 de când am INTRAT în NATO ( băiatu a CONTRIBUIT din plin………………………… ) 🙂 🙂 🙂
VIN TĂVĂLUG peste NOI ………………………………………..
^ Statele Unite investesc în bazele din România ! 🙂
Camera Reprezentanților a adoptat proiectul de buget al Pentagonului, care prevede îmbunătățirea sistemului de apărare antirachetă de la Deveselu, în ciuda obiecțiilor Administrației Trump !! 🙂 🙂
Mai mult, americanii vor investi 60 de milioane de euro în baza aeriană de la Mihail Kogălniceanu !!! 🙂 🙂 🙂
Doamne AJUTĂ !!! 🙂 🙂 🙂

http://www.activenews.ro/stiri-politic/Roger-Stone-Dumnezeule-jumatate-din-populatia-Romaniei-este-spionata-Soros-este-in-cardasie-cu-serviciile-de-informatii.-E-cutremurator-ce-are-de-gand.-E-un-mister-pentru-mine-de-ce-presedintele-nu-a-facut-asta.-Ce-rol-are-Iohannis-in-aceasta-ecuatie-144731
Aliosa ,
colonel în RETRAGERE !!! 🙂 🙂 🙂

18 comentarii »

  1. Buna dimineata , Aliosa ! 😉
    Bine ai revenit „acasa” ! 🙂
    Cum a fost revederea cu colegii ? 🙂
    Cat despre sfatul cu moneda , am citi dar nu am recurs la acest truc dar, cand voi pleca in vacanta la fiul meu, voi incerca ! 🙂
    O zi senina !!! ❤
    Cu drag Lacrimioara

    Comentariu de lacrimaroua — 18/07/2017 @ 9:46 am | Răspunde

    • Sărut MÂNA LACRIMĂPURĂ ! 🙂
      Mersi pentru URARE, COMENTATRE și ADĂUGARE ! 🙂
      Vizita Domniei Tale la ceas al primei dimineți,
      îmi face multă BUCURIE încât DUȘMANII mei at TREBUI să ȘTIE,
      că NU toată lumea virtuală se comportă precum agramații CIUMEȚI 🙂
      ce mă MUȘCĂ de unde doar bunul Dumnezeu bănuieşte !
      O ZI frumoassă din toată INIMA-ți DORESC !!! 🙂 🙂 🙂
      REVEDEREA a fost SUPERBĂ dar NU pot publica acum nici o IMAGINE
      până NU PRIMESC DVD de la PROFESIONISTUL ce a FILMAT şi ÎNREGISTRAT totul ! :=
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 18/07/2017 @ 10:25 am | Răspunde

  2. @ ALLL !!!
    De peste OCEAN vin VEȘTI contradictorii,
    se intersectează întrei ei DETRACTORII,
    ROMÂNIA ,pe zi ce trece se scufundă,
    precum ca TITANICUL în GHEAȚA muribundă ………………..

    Pentru cei care doresc să afle DETALII despre LIPSA mea de pe NET
    din perioada 13-17 IULIE 2017, îi INVIT cu STIMĂ și RESPECT să INTRE pe
    http://absolventi1969.wordpress.com/
    Mulțumesc ! 🙂
    Ne-au BOMBARDAT în 1943-1944 rafinăria de PETROL de la PLOIEȘTI 😦
    mai APOI ,ne-au SPUS că vor VENI să ne SCAPE de tăvălugul sovietic
    și N-AU VENIT 😦 😦 😦 deși i-am AȘTEPTAT vreo 70 de ani 😦 😦 😦
    iar din 2007 de când am INTRAT în NATO ( băiatu a CONTRIBUIT din plin………………………… ) 🙂 🙂 🙂
    VIN TĂVĂLUG peste NOI ………………………………………..
    ^ Statele Unite investesc în bazele din România ! 🙂
    Camera Reprezentanților a adoptat proiectul de buget al Pentagonului, care prevede îmbunătățirea sistemului de apărare antirachetă de la Deveselu, în ciuda obiecțiilor Administrației Trump !! 🙂 🙂
    Mai mult, americanii vor investi 60 de milioane de euro în baza aeriană de la Mihail Kogălniceanu !!! 🙂 🙂 🙂
    Doamne AJUTĂ !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa ,
    colonel în RETRAGERE !!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 18/07/2017 @ 9:55 am | Răspunde

  3. Ingenioasa metoda, Aliosa, multumesc, chiar am sa incerc.

    Comentariu de florialbastredemareblog — 18/07/2017 @ 10:08 am | Răspunde

    • FLOARE dintre FLORI,
      EU te respect și mă rog la bunul DUMNEZEU să TRĂIEȘTI
      precum magii NEMURITORI ,
      în pământu-n care viețuiești ! 🙂
      Aliosa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 18/07/2017 @ 10:29 am | Răspunde

  4. Nici eu nu știam de acest truc, dar mi se pare foarte interesant. E drept că lipsesc foarte rar de acasă mai mult de câteva ore, iar când plec îmi cam golesc frigiderul, însă nu se știe niciodată când o să fie cazul. 🙂
    Mersi frumos pentru idee și bine ai revenit pe blog, Sandule! De asemenea, spor la treabă și multă inspirație! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 18/07/2017 @ 11:21 am | Răspunde

    • Și eu îți mulțumesc pentru vizită și urări ! 🙂
      De SPOR la TREABĂ chiar că am avut nevoie ! 🙂
      Cu INSPIRAȚIA insă……………………………………..
      Weekend plăcut Petru ! 🙂
      Sandu 🙂

      Comentariu de Aliosa — 21/07/2017 @ 8:42 am | Răspunde

  5. Buna ziua Aliosa si bine ai revenit ! ❤
    Interesant sfatul cu moneda, nu am stiut asa ceva drept pentru care=ti multumesc ! ❤
    Adevarat ca americanii au fost asteptati cu mari sperante si drag de acest popor dar acum au venit insa cine stie ce interese si bine pentru ei urmaresc. Nu am incredere pentru ca ne-au vandut cel putin de 2 ori. Eu nu prea pot sa mai am incredere vreodata in cineva care a tradat.
    O saptamana plina de reusite si numai bine alaturi de ai tai dragi Aliosa ! ❤

    Niciodata nu este prea tarziu asa ca te astept:

    https://betasare.wordpress.com/hello-wold-3/comment-page-140/#comments

    Comentariu de Beta — 18/07/2017 @ 3:07 pm | Răspunde

    • Care a TRĂDAT odată, trădează și a doua oară ………………………………
      Mersi pentru gândurile frumoase ! 🙂
      Weekend plăcut alături de cei dragi ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 21/07/2017 @ 8:48 am | Răspunde

      • Multumesc pentru raspuns, era o urare pentru o noua saptamana si te asteptam la o sarbatoare pe care nu ai dorit-o probabil, vazand cum a inceput pagina la comentarii dar asa se intampla daca se aseaza mai multe pe aceiasi pagina, ha, ha, ha. In josul paginii era ce voiam eu sa vezi si sa servesti. Nu-i bai poate la anul voi fi mai norocoasa sa te am alaturi indiferent cand o sa fie daca o sa mai fiu eu…..mi-am cam pierdut rabdarea cu blogeritul asta din cauza reclamelor care ne-au invadat si sa tot am rabdare sa reusesc la o postare de nu stiu cate ori plus reclamele indecente uneori, ma gandesc cati copii vad nerusinarile astora :mr.green:

        Comentariu de Beta — 22/07/2017 @ 12:19 pm

  6. ciao, Aliosa. Serena settimana

    Comentariu de newwhitebear — 18/07/2017 @ 5:08 pm | Răspunde

  7. N-am stiut de aceasta metoda…este simpla si la indemana , draga Aliosa ! Multumesc mult pentru sfat ! Sa ai o zi plina de bucurii pe toate planurile ! 🙂

    Comentariu de mcooper801 — 19/07/2017 @ 1:45 pm | Răspunde

    • Mă bucur că ți-am fost de folos ! 🙂
      Weekend superb ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 21/07/2017 @ 8:50 am | Răspunde

  8. @ ALLL !!! 🙂 🙂 🙂
    Ion se trezeste intr-o dimineata cu o mahmureala ingrozitoare dupa o noapte petrecuta la o petrecere de afaceri.
    Se chinuie sa deschida ochii si primul lucru pe care il vede sunt doua aspirine asezate langa un pahar cu apa pe noptiera.
    Si langa ele, un trandafir rosu! Ion se ridica din pat si-si vede hainele curate si calcate.
    Se uita prin camera si vede ca totul e in ordine perfecta si luceste de curatenie.
    La fel e si in restul casei. Ia aspirinele, se sperie cand se uita in oglinda din baie si vede ca are un ochi vanat si in cele din urma observa un bilet pe masa pe care scria:
    „Dragul meu, micul dejun e in cuptor. Eu am iesit la cumparaturi. Te iubesc!”
    Se taraste gemand pana in bucatarie si vede ca intr-adevar il asteapta micul dejun aburind si ziarul de azi.
    Fiul lui e si el in bucatarie.
    Ion il intreaba, cu multa precautie:
    – Fiule, ce s-a intamplat azi-noapte?
    – Pai, ai ajuns acasa dupa 3 dimineata, beat turta si ai luat-o razna.
    Ai rupt masuta din sufragerie, ai vomitat pe coridor, ai facut pipi pe floarea mamei
    si ti-ai invinetit un ochi cand ai dat cu capul de usa, ca sa arati ce tare esti!
    – Atunci, de ce este totul intr-o ordine perfecta, de ce am primit un trandafir rosu si micul dejun ma asteapta pe masa ?
    – Ah, asta-i simplu, ii raspunde fiul.
    Mama te-a tarat pana in dormitor si cand a incercat sa-ti dea jos pantalonii i-ai spus:

    „Lasa-ma in pace, cucoana, sunt insurat!” 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Morala: Masuta rupta – 300lei
    Micul dejun – 10 lei
    Trandafirul rosu – 5 lei
    Aspirinele- 0.50 lei

    dar… sa spui lucrul potrivit la momentul potrivit, este nepretuit!

    Comentariu de Aliosa — 19/07/2017 @ 9:48 pm | Răspunde

  9. @ ALLL !!!

    1) Premierul României,Mihai Tudose merge astăzi la Chișinău, unde se va întâlni cu omologul său Pavel Filip și cu președintele Parlamentului din Republica Moldova, Adrian Candu. Legislativul moldovean a votat ieri controversata lege privind trecerea la sistemul electoral mixt, sfidând recomandările Comisei de la Veneția.

    2) Curtea de Apel Timișoara a dispus punerea în libertate a activistei turce Oral Nalan, însă decizia nu este definitivă, ceea ce înseamnă că va rămâne în arest până la judecarea recursului. Posibila ei extrădare în Turcia ar afecta relațiile diplomatice dintre România și Belgia, reiese din informațiile intrate în posesia PressOne.

    3) Solistul trupei Linkin Park s-a sinucis. Chester Bennington, în vârstă de 41 de ani, a fost găsit spânzurat în locuința sa din apropiere de Los Angeles. Cântărețul s-a luptat cu dependența de droguri și alcool și a declarat în trecut că s-a gândit la sinucidere pentru că a fost abuzat în copilărie de un bărbat mai în vârstă.

    4) Weekend plăcut !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa 🙂

    Comentariu de Aliosa — 21/07/2017 @ 9:05 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

