Alioşa

25/07/2017

3 ( trei) OUĂ consumate săptămânal, sănătate curată !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:16 am

ÎNTREBARE !!! 🙂  🙂  🙂

^   Cine a fost mai întâi, OUL sau GĂINA^ ???   🙂   🙂   🙂  ( anonim) COCOȘUL salută lumea !

OUĂLE paste-fericit-526_693b5d80bafe10sunt sănătoase, au o valoare nutriţională densă şi sunt versatile.
Pot fi incluse uşor în orice dietă datorită proprietăţilor sale.
Unele persoane cred că ouăle, în special gălbenuşurile, ar putea afecta dieta. Greşit! 🙂
De fapt, ouăle conţin nutrienţi importanţi şi sunt printre cele mai benefice alimente de pe planetă.
Sunt o sursă bogată de minerale şi vitamine esenţiale şi sunt o sursă bogată de proteine.
Conţin aminoacizi care ajută la construirea masei musculare şi la repararea ţesuturilor.
Conform nutriţioniştilor, trebuie să consumi trei ouă întregi pe zi dacă ai o dietă echilibrată.
Ouăle sunt bogae în colesterol „bun”,
aşa că pot reduce efectele nocive ale consumului de alimente bogate în colesterol „rău”.

^  Iată ce beneficii au OUĂLE :
– Ajută la dezvoltarea creierului
– Gălbenuşul este bogat în colină, substanţă esenţială pentru funcţionarea creierului, în special la fetuşi şi nou-născuţi.
– Protejează sănătatea oaselor
– Vitamina D este esenţială în absorbţia calciului. Această vitamina este prezentă în mod natural în ouă.
– Lupta cu deficienţa de fier
– Două ouă mari conţin două miligrame de fier, aşa că te vor ajuta să scapi de oboseală, dureri de cap şi iritabilitate.
– Protejează vederea
– Gălbenuşurile sunt bogate în luteină, un tip de carotenoid care protejează împotriva degenerării maculare.
– Te ajută să ai o greutate sănătoasă
– Oferă o senzaţie de saţietate şi limitează consumul de calorii de-a lungul unei zile^ .
Cum TIMPUL mă presează și trebuie să merg să cumpăr OUĂ,
comentariile pe marginea acestei postări, vi le las VOUĂ !

Alioșa.

24 comentarii »

  1. Bună dimineața și bine te-am găsit, Alioșa! 🙂
    Și eu sunt adept al ouălor, încă din copilărie, când mama ne făcea aproape în fiecare dimineață câte o omletă dintr-un ou, când erau zilele bune, și din câte o jumătate, cu făină, când găinile erau mai leneșe. Astăzi am mai redus din ele, dar le consum cu plăcere ori de câte ori am ocazia. 🙂
    Poftă mare la ele și multă sănătate în continuare, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 25/07/2017 @ 10:02 am | Răspunde

    • Bună seara Petru ! 🙂
      Și EU am consumat OUĂ încă din copilărie iar COLESTEROLUL la mine este în limite NORMALE ! 🙂
      Am consumat permanent OUĂ sub diferite moduri :
      – în OMLETĂ cu SUNCĂ AFUMATĂ ;
      – în OMLETĂ cu mult MĂRAR ;
      – FIERTE moi sau tari ;
      – fierte si folosite în SALATA ORIENTALĂ ;
      – sub formă de MAIONEZE și multe altele ! 🙂
      Multă sănătate din toată inima-ți doresc Petru ! 🙂
      ^ * Nora o sună pe soacră:
      – Poți să-mi spui cine schimbă copilul dacă face pe el?
      Soacra:
      – Desigur că totdeauna mamă-sa, draga mea.
      Nora:
      – OK. Poți să vii pe la noi? Fiul tău iarăși s-a îmbătat și a făcut pe el!^
      Sandu ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 25/07/2017 @ 10:44 pm | Răspunde

  2. un felice martedì sera, Aliosa.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 25/07/2017 @ 6:41 pm | Răspunde

    • Un felice martedi sera anche a te , Gian Paolo ! 🙂
      Un caro saluto,
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 25/07/2017 @ 10:45 pm | Răspunde

  3. @ ALLL !!!
    Dintre ȘTIRILE zilei de ieri am reținut pe următoarele :

    1) În multe zone din ȚARĂ, PLOILE TORENȚIALE au transformat STRĂZILE orașelor în adevărate RÂURI purtătoare de mari NECAZURI 😦
    FURTUNILE puternice au DOBORÂT COPACII ucigând OAMENI , STRIVIND MAȘINI și RETEZAT cablurile de tensiune LĂSÂND mii de CASE fără CURENT ELECTRIC 😦

    2) În timp ce SUTE de MII de ROMÂNI nu au BANI nici de o PÂINE 😦 câțiva PARLAMENTARI s-au gândit să organizeze un MIC DEJUN cu RUGĂCIUNI în Palatul Parlamentului ( CASA POPORULUI la a cărei construcție au MURIT zeci de OAMENI 😦 ) la care AU INVITAT 200 de persoane din toată lumea , costul MICULUI DEJUN fiind de 130 de LEI de persoană 😦 BANI din BANII NOȘTRI .
    Organizatoarea MICULUI DEJUN, o PNL(PDL)-istă a spus jurnaliștilorvrute și nevrute , ascunzând însă adevăratul MOTIV al DEZMĂTULUI pe BANII ROMÂNILOR ………….
    200 de participanți X 130 lei/pers = 26000 lei din care se puteau CUMPĂRA MII de VACCINURI să NU mai MOARĂ copiii românilor NEVOIAȘI.

    3) Camera Reprezentanților din SUA a aprobat un nou pachet de sancțiuni împotriva Rusiei, Iranului și Coreei de Nord.
    Legea însă, trebuie să treacă și de Senat înainte de a fi trimisă la Casa Albă pentru PROMULGAREA ei de către președintele Donald Trump . Dacă va fi adoptată, președintele Donald Trump va avea nevoie de permisiunea Congresului pentru a ridica ULTERIOR sancțiunile ! 🙂
    Noile sancțiuni au și un efect colateral asupra Europei pentru că prevăd amenzi pentru companiile care participă la proiectele energetice ale Rusiei, precum Nord Stream 2, conducta de gaz prin care Rusia ar urma să exporte gaz direct către Germania.

    4) Activista turcă Oral Nalan a fost eliberată, la două săptămâni de la reţinerea sa de către Poliţia Română de Frontieră deşi avea statut de refugiat în Belgia. Avocatul acesteia a declarat că decizia este una normală şi înţeleaptă, iar Ministerul Public recunoaşte astfel greşeala făcută de Poliţia de Frontieră.

    5) În urbea-n care locuiesc, VREMEA a fost BLÂNDĂ cu locuitorii de pe meleagurile DeliOrmanului așa că,
    ^ NEMA ^ străzi INUNDATE, copaci DOBORÂȚI și linii de tensiune AFECTATE !!! 🙂 🙂 🙂

    La tine dragă cititoare și drag cititor,
    VREMEA de IERI a produs PAGUBE în urbea ta natală ? 🙂

    O zi de MIERCURI măcar așa ca la mine unde SOARELE se luptă cu NORII,
    VÂNTU bate-ncetișor iar OAMENII merg voioși spre PIAȚĂ unde GĂSESC de TOATE și la PREȚURI REZONABILE ! 🙂
    De exemplu :
    – PEPENII de DĂBULENI se VÂND cu 0,70 lei/kg cei VERZI , cu 1( un ) leu/kg cei GALBENI iar CAISELE cu 2 lei/kg ! 🙂

    Alioșa !!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 26/07/2017 @ 9:06 am | Răspunde

  4. @ ALLL !!!
    PLOILE torențiale, FURTUNILE și VIJELIILE să fie oare MOTIVUL acestor puține COMENTARII ? 🙂
    Indiferent de MOTIVE, recunosc cu sinceritate că :
    ADOR caii și VENEREZ femeile !!! 🙂 🙂 🙂

    Pace, Săntate, Bucurii și Împliniri doresc tuturor persoanelor virtuale cu care am DIALOGAT VIRTUAL până la această oră ! 🙂
    Alioșa 🙂 😦 🙂

    Comentariu de Aliosa — 27/07/2017 @ 8:24 am | Răspunde

  5. @ ALLL !!!

    1) Achiziționarea de rachete americane PATRIOT, a fost pe ordinea zilei la întâlnirea dintre ministrul apărării și președintele României ! 🙂

    2) Ministerul Sănătății a publicat un raport privind vaccinarea copiilor în România. Documentul transmis de ministrul Bodog premierului Tudose arată că este necesară promovarea legii vaccinării şi reorganizarea întregului sistem de acordare a serviciilor medicale de vaccinare.
    De la declanșarea epidemiei de rujeolă, mortalitatea este de 4 la o mie de cazuri, ”mult peste cea cunoscută în literatura de specialitate, de 1-2 cazuri la o mie de copii”. Potrivit raportului, peste 200.000 de copii, cu vârste cuprinse între 9 luni și 9 ani, sunt nevaccinați împotriva rujeolei.
    Premierul Tudose, despre refuzul părinţilor de a-şi vaccina copiii:
    „Când condamni copilul la moarte, nu ştiu în ce măsură mai sunt drepturi părinteşti.”

    3) Din motive LESNE de ÎNȚELES, președintele României, Klaus Werner Iohannis l-a trecut în rezervă pe șeful Serviciului de Telecomunicații Speciale ( STS) Marcel Opriș, OMUL fostului presedinte Traian Băsescu ( 2004-2014) care , l-a ACORDAT în doar 6 ANI , 3 ( trei) STELE de GENERAL pentru MERITE REMARCABILE în activitatea sa, mai ales în CAMPANIA electorală prezidențială din 2009 când, Băsescu a fost REALES președinte și cu APORTUL ^ băieților cu OCHII VERZI ^ din STS !!! 😦 😦 😦
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/11/22/
    Marcel Opriș a fost NUMIT de Băsescu șeful STS în 07/12/2005 după care , în doar 6 ( ȘASE) ani
    ( CULMEA AVANSĂRILOR în ARMATA ROMÂNIEI din toate TIMPURILE )
    i-a ACORDAT 3 stele de GENERAL :
    – 23/12/2006/
    – 01/12/2008/
    – 30/11/2011/
    În campania din 2009, Traian Băsescu a primit ILEGAL din partea lui Marcel Opriș tot SPRIJINUL LOGISTIC pe linie de COMUNICAȚII iar pentru asta, i-a ACORDAT în 30/11/2011/ încă o STEA de GENERAL ! 😦
    Iar ca RECUNOAȘTEREA sprijinului acordat de Marcel Opriș să fie COMPLETĂ 😦 🙂 😦 Traian Băsescu l-a DECORAT prin Decretul din 18/12/2010/ cu Ordinul Național ^ Steaua României ^ în grad de mare ofițer ……………………

    De unde se vede că zicala românească ^ Bine FACI, bine PRIMEȘTI ^ este tare actuală …………………..

    4) Președintele SUA,Donald Trump, a anunțat că nu le va permite persoanelor transgen să facă parte din armata americană, anulând astfel măsurile luate de administrația Obama în 2016.
    Motivele oficiale invocate de Trump sunt „costurile medicale uriașe și perturbările pe care persoanele transgen le-ar provoca în armată”, însă decizia președintelui american pare să fie legată de asigurarea sprijinului politic pentru finanțarea zidului de la granița cu Mex

    O Zi de Joi fără Vijelii și Ploi ! 🙂
    Alioșa 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 27/07/2017 @ 8:53 am | Răspunde

  6. Seara buna Aliosa. A fost o zi tare placuta astazi drept pentru care mi-am permis sa stau mai mult in bucatarie si sa pregatesc la cuptor pentru sot, sa mai aiba varietate in meniu ca numai fiert o fi sanatos dar nu e la fel de gustos, ha, ha, ha. Multumesc Domnului , i-au iesit bune analizele asa ca peste 3 luni mai mergem iar la control fara sa-i dea nici o procedura specifica oncologiei. Referitor la postarea ta recunosc ca sunt o mare iubitoare de oua insa pentru ca eu am colesterolul mare pana acum toti doctorii mi-au spus sa nu folosesc mai mult de 2 oua pe saptamana . Nu stiu ce sa cred unii spun ca nu e valabila teoria precum ca ouale maresc colesterolul de fapt galbenusul de ou , de aceia mi se recomanda sa folosesc albusul daca vreau sa mananc mai mult de 2 oua pe saptamana. Eu stiu ca am ceva care nu functioneaza bine la ficat si de aici si problema cu acest colesterol si se pare ca e mostenita si lipsa de sport , nu-mi mai permit din motive de inima doar mersul pe jos si cate drumuri fac eu zilnic tot degeaba, nimic nu mai merge bine , dar sunt multumita chiar daca sunt mai grasa e si de la hipotiroidie ca ce a fost rau in familie au venit la mine toate sa nu se piarda, ha, ha, ha. Asta sa-mi fie tot necazul in rest nu-mi fac probleme atat timp cat ma misc, imi pot face treburile si sa mai judec inca normal zic eu 🙂

    Nu stiu de ce a intarziat asa mult Iohanis cu trimiterea acasa a lui Opris dar avand in vedere ca a luat toate mostenirile lui Basescu si si le-a insusit nu ma mai mira nimic. Parerea mea este ca si la casa data lui Basescu acest domn premiat cu avansari si stelute de general a lucrat ceva pentru ca sa ne amintim renovarea casei a durat aproape 1 an ori vizita de la acest domn a fost anuntata la casuta noua ca s-ar fi intamplat ori fara motiv nu se afisa el. Lucrarea de telefonie si transmisiuni fara sa se vada nu se face cu una cu doua ori la cate stie inca Basescu si e la curent cu toate cred ca si butoanele le foloseste inca mai mult decat Iohanis………..
    Am inteles ca ai musafiri asa ca-ti doresc sa petreci frumos, sa aveti vreme buna si sa ne auzim cu bine si sanatate ! ❤

    Comentariu de Beta — 27/07/2017 @ 8:00 pm | Răspunde

    • Bună seara prietenă dragă ! 🙂
      Așa după cum am menționat mai sus în comentarii, JOI 27 IULIE a.c. mi-au venit în VIZITĂ cele două SURORI din BUCUREȘTI,
      mai MARI ca MINE 🙂 🙂 🙂 așa că, NU am avut timp să INTRU pe BLOG ca să-ți răspund la timp iar pentru asta , te rog să mă SCUZI ! 🙂
      Din același MOTIV NU am mai trecut pe la nici o PERSOANĂ VIRTUALĂ cu care DIALOGHEZ virtual iar pentru asta, IMI cer PUBLIC SCUZE și Domniilor Lor ! 🙂
      Cun SURORILE mele NU intraseră niciodată în APA Dunării Bătrâne și cum ACUM pe malul ROMÂNESC vis-a-vis de
      ^ La NICOPOLE văzuta-i câte TABERE s-au strâns………………^
      PLAJA DUNĂRII este AMENAJATĂ și populată cu RESTAURANTE și TERSAE
      ( nu dau NUME că NU doresc să fac PUBLICITATE ) 🙂
      le-am dus să facă PLAJĂ și să INTRE în APA DUNĂRII care, spre SUși cu mămăliguță RPRINDEREA mea era fostre LIMPEDE ! 🙂
      Ca să simtă cu ADEVĂRAT că au fost la DUNĂRE,
      prânzul a fost pe bază de CIORBĂ de CRAP felul întâi
      și CRAP proaspăt pus pe GRĂTAR cu SARAMURĂ de ardei iute și roșie coaptă îmbinate cu mămăliguță pripită și stropită din belșug cu VIN ALB ca să nu supărăm TENSIUNEA ! 🙂
      Acum, FETELE pregătesc CINA iar eu am DEZERTAT 🙂
      din rându lor ca să intru in INBOX-ul plin cu mesaje ……………….
      În altă ordine de idei, MĂ BUCUR sincer și din toată inima că SOȚUL merge înspre bine rugându-mă la DUMNEZEU ca să se ÎNSĂNĂTOȘEASCĂ rapid și complet ! 🙂
      Cât privește INVENTATUL și AVANSATUL de TREI NORI GENERAL de către JAVRA ORDINARĂ , EU, ABSOLVENT de LICEU MILITAR, ȘCOALĂ MILITARĂ de OFIȚERI ACTIVI, ACADEMIE MILITARĂ și câteva CURSURI POSTACADEMICE înainte de LOVITURA DE STAT din DEC.1989 , imi este SILĂ și SCÂRBA să postez dar, mă rog la DUMNEZEU să-i LOVEASCĂ pe toți NEMERNICII care au NENOROCIT frumoasa și bogata ODATĂ noastra ȚARĂ !!! 😦 😦 😦
      O seară plăcută, o DUMINICĂ BINECUVÂNTATĂ și multă SĂNĂTATE din inimă-ți doresc INTREGII FAMILII ! 🙂
      Sună clopoțelul iar cele TREI FEMEI din casa mea mă cheamă la CINĂ ! 🙂

      Sărut mâna ANDA ! 🙂
      Alioșa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2017 @ 7:10 pm | Răspunde

      • Salutări duminicale, Alioșa! 🙂
        Am trecut, dară, Carpații, pentru a vedea îndeaproape cum ți-ai petrecut acest weekend în care ai cam lipsit de pe blog. Trebuie să recunosc că mi-ai făcut o poftă apreciabilă cu ciorba de crap și grătarul atât de delicios, toate servite pe malul fluviului. O să-mi stea gândul la acest ospăț până când îmi pregătește și mie vecina ceva asemănător! 😉
        În aceeași ordine de idei, îți doresc să petreci frumos în continuare, doar e o duminică frumoasă de vară! Pofte mari și bucurii pe măsură, Sandule! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 30/07/2017 @ 8:57 am

      • Salutare frățioare! 🙂
        Înainte de alte cuvinte,
        te rog FRATE să iei aminte,
        că te INVIT prietenește,
        să VII la mine să mănânci PEȘTE ,
        NU cum vrea musșchii mei,
        ci cum vor ai tăi !:)
        NETUL cuvinte NU are,
        să spună cum m-am DISTRAT
        în wekenedul încă NETERMINAT ,
        cu SURORILE care ,
        DUNĂREA au văzut ,
        pentru primoa oară frățioare ,
        ce FFF mulți ROMÂNI n-au VĂZUT-O ! 😦
        Duminică Binecuvântată PETRU ! 🙂

        Sandu ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 30/07/2017 @ 9:28 am

  7. Incepe weekendul pe care ti-l doresc minunat alaturi de cei dragi ! ❤

    Comentariu de Beta — 28/07/2017 @ 10:30 am | Răspunde

    • Bună ANDA ! 🙂
      Așa după cum am precizat mai SUS, pentru MINE 🙂
      WEEKENDUL a început de JOI ! 🙂
      Sănătate multă și doar bucurii din inimă-ți doresc ! 🙂

      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2017 @ 7:18 pm | Răspunde

  8. @ ALLL !!!
    Bună Dimineața de Duminică Prietene și Prieteni Virtuali ! 🙂
    Scuze că n-am mai trecut pe la VOI ,
    dar, în WEEKENDUL acesta, am avut alte nevoi ! 🙂
    M-am ocupat în exclusivitate de cele DOUĂ SURORI
    ce-au venit la MINE să vadă DUNĂREA-n culori,
    valuri spumoase, barje sănătoase
    și vapoare de croazieră luxoase ! 🙂
    Cu toate acestea, ȘTIRILE din WEEKEND sunt în continuare în ATENȚIA mea
    și INDIFERENT de cei care vor spune UNA sau ALTA, eu le voi publica ! 🙂

    0) Niște NEMERNICI de HOȚI de PĂDURE, ca să poată TĂIA mai reprede ^ Codrii de Armamă ^ din frumoasa BUCOVINĂ
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
    pentru a se ÎMBOGĂȚI rapid și ILEGAL, au INJECTAT pur și simplu COPACII cu o substanță care să le PRODUCĂ USCAREA RAPIDĂ ! 😦
    ^ GHINIONUL ^ lor este că PPĂDURARI înca NECORUPȚI au făcut CERCETĂRILE de rigoare, au DEPISTAT MURDĂRIA și au făcut plângere penală spre organele abilitate ! 🙂
    Cum se va finaliza PLÂNGEREA PENALĂ în MOȘIA PDL( PNL) 0istului Gheorghe Flutur , NU se ȘTIE dar important este faptul că NEMERNICIA NEMERCILOR a fost DEPISTATĂ și STOPATĂ la timp ………………………….

    1) Ca să oprească INEPȚIILE pedelisto-liberale versus CAS și CASS,
    Ministerul Finanțelor a făcut următoarele PRECIZĂRI privind plata contribuțiilor sociale :
    – CAS și CASS vor trece de la angajator la angajat de la 1 ianuarie 2018, însă ,
    reținerea și plata acestora către buget va reveni, în continuare, angajatorului.
    Oficialii de la Finanțe spun că măsura nu va duce la scăderea veniturilor nete ale salariaților, pentru că impozitul pe venit va fi redus de la 16% la 10% !!! 🙂 🙂 🙂
    iar băiatu^ ,chiar dacă-i PENSIONAR, va mai CÂȘTIGA ceva și din această măsură !!! 🙂 🙂 🙂

    2) FOTBALUL românesc păstorit de le LOVITURA de STAT din DECEMBRIE 1989 de doi ȘMECHERI ( DD și MS)
    ca să NU spun PENALI ( că au DOSARE PENALE amândoi ) este în ^ CĂDERE LIBERĂ dar fff PERICILOASĂ ^ ! 🙂
    Din 5 ( cinci ) meciuri ale echipelor românești de FOTBAL în PRELIMINARIILE cupelor europene :
    – 2 ( două) în Uefa Champions League ( FC Viitorul și FCSB ) și
    – 3 ( trei) în Europa League ,
    REZULTATELE sunt dezolante !!! 😦 😦 😦
    În UCL :
    1) FCSB a REMIZAT ( 2-2 ) cu Viktoria Pălzen( Slovacia ) ;
    2) FC Viitorul a CÎȘTIGAT cu 1-0 meciul cu A.Nicosia ! 🙂
    În Uefa EL :
    1) Dinamo a remizat pe teren propriu cu Athletic Bilbao( Spania), scor 1-1;
    2) CS Universitatea Craiova a fost învinsă pe teren propriu de AC Milan ( Italia)cu 1-0;
    3) Astra Giurgiu a terminat la egalitate, scor 0-0, cu FC Oleksandria ( Ucraina) ! 😦

    RETURUL care se va disputa săptămâna viitoare VA ARĂTA starea JALNICĂ în care se află FOTBALUL ROMANESC căci,
    NICIO echipă romanească NU va merge mai deparete 😦 😦 😦
    ADICĂ, toate cele 5 ( cinci ) echipe românești VOR FI ELIMINATE din cele DOUĂ competiții !!! 😦 😦 😦

    3) Un jurnalist de la New Yorker a publicat un articol în care relatează o convorbire telefonică explozivă cu noul director de comunicare al Casei Albe, Anthony Scaramucci.Obsedat de scurgerile de informații din anturajul lui Trump, Scaramucci îi atacă pe șeful de personal de la Casa Albă, Reince Priebus, și pe strategul-șef Steve Bannon. În timpul convorbirii, Scaramucci are momente când devine vulgar și vorbește despre el însuși la persoana a treia.

    O Dumnică Binecuvântată :
    persoanelor care au TRECUT deja pe AICI 🙂
    dar și celor care vor mai trece și vor da un LIKE sau vor LĂSA un COMENTARIU versus ȘTIRILE de mai SUS ! 🙂
    Alioșa !!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 30/07/2017 @ 8:06 am | Răspunde

  9. Buna dimineata, si un weekend frumos fara ploi si alte neajunsuri asa cum s-a petrecut la mine in sud de Moldova,la Galati… !?
    Acum e bine,e situatia normala,desi sa recunosc cinstit,la fiecare ploaie mai puternica,valea orasului,din proasta canalizare si altele ? 😛 …se umple de apa si evident si curtile,casele oamenilor care locuiesc acolo( cam..fie-mi iertat:tuciurii…) !
    Asa ca sa nu avem pretentii sa fie si altfel.. lenea in acea zona e Cucoana Mare!!
    O zi de duminica asa cum o doriti si bucuria si dragostea de tot ce va face bine si placere sa fie doar cu voi si in casele ori sufletele voastre dragi si minunate !

    „Dintre toate lucrurile sigure, cel mai sigur este îndoiala.”
    citat clasic din Bertolt Brecht
    Duminica binecuvantata sa avet fiecare acolo unde sunteti in acest moment din dimineata!
    Sa va bucurati mult si cu mare drag de perezenta susrorilor dstra! pe care am inteles ca le aveti alaturi ❤
    Cat priveste politica noastra… sunt de acord cu spusele dstra……Dumnezeu sa aiba grija de ei ,de tot ce fac si ne ofera zilnic si sa le dea dupa inima !?
    Doamne ajuta!
    O zi binecuvantata!

    Comentariu de anitanna — 30/07/2017 @ 8:29 am | Răspunde

    • Bună dimineața ANITANNA ! 🙂
      Sincer, mă BUCURĂ revenirea Dominiei Tale în căsuța-mi virtuală ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 30/07/2017 @ 8:48 am | Răspunde

  10. Revin sa va spun ca mie ouale imi plac la nebunie si as manca zilnic,dar o fac raraut desi am colesterolul in limite normale… prevederea este buna uneori…
    Le gatesc si eu in diverse moduri ca slava domnului la noi la romani bucataria este atat de variata si de minunata…
    Macar in ciorbe,in budinci,in tarte si alte delicii culinare sa le punem pentru a da culoare si savoare acestora… 😕 😀 🙂 dar sa binecuvantam gaina de curte…
    ??!!! 😀 ,oualele sanatoase si de la bunici,mamici de la tara.. 😕 ca pe astea le caut des… 😕 😛 si eu si ai mei cei dragi !
    Se pare ca asa au fost invatati… 😕
    Zi buna langa cei dragi si buni!

    Comentariu de anitanna — 30/07/2017 @ 8:34 am | Răspunde

    • Revin cu răspunsul dat Domniei Tale ,
      versus OUĂLE care,
      CONSUMATE în limite normale 🙂
      fac OMUL să meargă mulți ani pe PICIOARE ! 🙂
      Eu NU cumpăr OUĂ de la supermarchet ci de la OAMENII mei,
      FERMIERI de NEAM ROMÂNESC 🙂
      nu de la niște ordinari de INTERMEDIARI pigmei,
      ce fac din OU un aliment prostesc ! 😦
      URAREA Dominiei Tale îmi priește,
      mai ales că am DOUĂ SURORI venite în VIZITĂ ,
      soția, CRAPUL de DUNĂRE acum PRĂJEŞTE ,
      iar EU vă răspund cu stimă deosebită,
      că ROMANUL prin VIATA pluteste ! 🙂
      Duminica Binecuvantata , Anitanna ! 🙂

      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 30/07/2017 @ 9:05 am | Răspunde

  11. @ ALLL !!!
    Să fiți IUBIȚI cei care mă IUBIȚI ! 🙂
    Să fiți NEIUBIȚI cei care mă URÂȚI ! 😦

    Alioșa ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 30/07/2017 @ 9:45 am | Răspunde

  12. Duminica frumoasa draga Aliosa langa cele trei doamne ale sufletului tau. Ce frumos este cand esti cu cei dragi alaturi ❗ Ma bucur ca aveti pe malul Dunarii amenajari de tot felul numai sa va distrati la superlativ. M-am plimbat si eu la Dunare cand mergeam in delegatie la Tulcea si-mi prieau pentru ca veneam cu peste din Dunare care are un alt gust comparativ cu cel de crescatorie care de multe ori desi nu are o marime apreciabila este totusi gras. Noua ne place tare mult pestele si de 2 ori pe saptamana pregatesc dar nu stiu ca uneori parca nu e gustul acela pe care-l stiam eu cand cumparam. Acum in magazine nici pastravul nu-i al nostru, desi in toate raurile tarii mai ales cele de la munte sunt pline cu acesti zvapaiati, aduc din Turcia si Italia, nu au gust si de multe ori e si perisat dupa aromele ce vin dinspre galantarele cu peste. Am mai fost in tinerete si la Chiciu, nasa baiatului meu e din Calarasi si ne-a plimbat prin zona ei natala. Poate mai ajung vreodata pe acolo, sa mergem si la bulgari la Silistea asa intr-un weekend. Poate la anul daca toate vor merge spre bine.

    si un filmulet ca tot esti cu pestele acum pe masa :

    http://slide.ly/view/83bd7c4fa628a00379befae9b9a92e52

    Comentariu de Beta — 30/07/2017 @ 11:41 am | Răspunde

    • Ai dreptate, Anda ! 🙂
      Imaginea postată e superbă ! 🙂
      Mersi ! 🙂
      O Duminică Binecuvântată ! 🙂
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 30/07/2017 @ 11:57 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

