Alioşa ” File de Jurnal ”

20/01/2016

ANDREI si prima IARNA constientizata !!!

Filed under: amintiri — Aliosa @ 9:50 pm

La sfarsitul saptamanii trecute cand IARNA

si-a aratat adevarata ei fata, am purces la drum lung in BUCURESTIUL intors pe dos de NAMETII de zapada ce blocau circulatia pe arterele principale si o inchideau pe arterele secundare spre disperarea localnicilor,calatorilor , inclusiv a mea care, spre a ajunge mai repede la locuinta lui ANDREI , nazdravanul meu de nepotel ce abia a implinit 2 ( doi) anisori ,am fost nevoit sa-i dau taximetristului cat mi-a cerut caci altfel, inghetam de frig in autogara FARA AUTOGARA icon_cry
caci fiul meu nu putea veni sa ma ia avand masina blocata de zapada cazuta pese ea si-n curtea casei .
Duminica,dupa masa de pranz, nepotelul ANDREI a dormit ca un INGERAS vreo doua ore ,si-apoi,
imbracat de mamica lui conform gerului de afara,
Andrei18012016 !Andreipeganduri............AndreiprivindlaBUNICU !Andreiprivindlopata !
a iesit in curtea casei sa-l ajute pe BUNICU’ razand-cu-gura-panla-urechi
la dat jos zapada dupa masina si la indepartarea ei spre gardul exterior clappinghat
Curios din fire, istet din nastere,dornic de a simti topirea zapezii in manutele lui protejate de calduroase manusi, ANDREI nu a stat pe loc nici o clipa iar in momentele cand credea ca nu-l vede nimeni, atingea cu varful nasucului zapada moale si pufoasa tipand de bucurie si strigand
– ” Tae, nasu, nasu ” icon_biggrin
dand de inteles ca NASUCUL sau a simtit raceala zapezii .

Este PRIMA IARNA  pe care ANDREI o simte si la propriu si la figurat !  Este PRIMA ZAPADA pe care ANDREI o tine in manutele lui de AUR ! Daca mai sus am postat IARNA pe ULITA de George COSBUC, mai jos postez  IARNA de Vasile ALECSANDRI :


Ar fi multe de spus pe aceasta tema dar ma opresc aici nu inainte de a MULTUMI
distinselor vizitatoare si distinsilor vizitatori care in lipsa mea ( 17-20/01/ ) mi-au vizitat si tinut vie , casuta virtuala cu vizitele si comentariile lasate pe
https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/01/15/
Din toata inima, o seara placuta si un sfarsit de saptamana fara GER si VISCOLE ! 🙂
Aliosa.

Blog la WordPress.com.